* *
Pontos idő: 2017.07.23. 04:41

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1730 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 83, 84, 85, 86, 87
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.13. 14:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.13. 12:50
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Újfehértó
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
róka írta:
Jónapot! Érdekes dolgok történek az 530 dezsönél, gondolt egyet és nem jelzi ki a müxerfalon a tempomatott pedig müködik ,másrészt meg a km órát az az előző tulaj javíttatta minden szépen mutat de a kilométer számláló kiakadt valószínű elszúrták a szoftverét mert can hibára panaszkodik mst1.. vagy mi... Tud valaki segíteni????

Ha pixelfixes akkor az garis. Igaz náluk nem jellemző az ilyen hiba.
Ma néztem egy kijelző tesztett minden oké,de a bmw scanner nem találja a gr2 modult no data felirat van de tempomat meg müködik és gyárilag tempomatos. :?

_________________
https://www.facebook.com/RSVRutiSportVi ... 363855817/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.15. 19:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.15. 09:29
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Udv. Egy e39 520d touringom van. Szeretem csak sajnos van egy idegesito baja. Hidegen nagyon jol megy, de melegen nem megy csak ha 3000 fole porgetem. Semmi baj nincs addig meg le nem engedem 1500 ala. Utana megint 3000ig kell porgetenem hogy mukodjon rendesen. Otlet? Adagolot felujitotta az elozo tulaj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.19. 13:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 905
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
pubi87 írta:
Udv. Egy e39 520d touringom van. Szeretem csak sajnos van egy idegesito baja. Hidegen nagyon jol megy, de melegen nem megy csak ha 3000 fole porgetem. Semmi baj nincs addig meg le nem engedem 1500 ala. Utana megint 3000ig kell porgetenem hogy mukodjon rendesen. Otlet? Adagolot felujitotta az elozo tulaj.

Diagal nezetek elo adatokat turbo nyomas,oszes vacum csovet atnezni cserelni,igy elsokorben lathatalanul.amugy 520d rol beszelunk es nem nagy motor csodat azert ne varjal gyorsulasnal tole.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.20. 10:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.27. 12:00
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdvözletem!

Lenne egy hatalmas problémám tanácsot szeretnék kérni!
Az autom megvétele (lassan egy éve) óta folyamatosan csepegést figyelek meg amit se én se a szerelők (12 szerviz)............nem képes megtalálni. Először azt mondták szelepfedél tömités, aztán szarul csinálták meg még egyszer kicserélték majd a szelepfedelet is eltörték ....azt is kicseréltettem, majd lett szervo csere, mert hát az is csepeg, aztán olajteknő tömités, majd a hűtőre fogták, azt is kicseréltettem. Most a sokadik mester szerviz (németbe) után lehet hogy a kormánymű csepeg. Viszont én hallottam olyasmit ha igaz, hogy a kormányműből csepegő olaj kékes vagy zöldes színű nem értek hozzá. A csepegés nálam meg halvány barna......de néha olyan mintha hűtővízzel keveredett olaj lenne. Szóval nem tudom a kicsepegett olaj színét állagát pontosan meghatározni. A lényeg hogy felülről semmilyen csepegést nem látok. Csak az alsó motortakaró műanyag olajos.
Elnézést a kicsit zavaros fogalmazásért, de már szét........... az ideg. Előre is köszönöm a válaszokat!

:roker: :facepalm: :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.20. 10:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2116
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 278 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szabozo84 írta:
Üdvözletem!

Lenne egy hatalmas problémám tanácsot szeretnék kérni!
Az autom megvétele (lassan egy éve) óta folyamatosan csepegést figyelek meg amit se én se a szerelők (12 szerviz)............nem képes megtalálni. Először azt mondták szelepfedél tömités, aztán szarul csinálták meg még egyszer kicserélték majd a szelepfedelet is eltörték ....azt is kicseréltettem, majd lett szervo csere, mert hát az is csepeg, aztán olajteknő tömités, majd a hűtőre fogták, azt is kicseréltettem. Most a sokadik mester szerviz (németbe) után lehet hogy a kormánymű csepeg. Viszont én hallottam olyasmit ha igaz, hogy a kormányműből csepegő olaj kékes vagy zöldes színű nem értek hozzá. A csepegés nálam meg halvány barna......de néha olyan mintha hűtővízzel keveredett olaj lenne. Szóval nem tudom a kicsepegett olaj színét állagát pontosan meghatározni. A lényeg hogy felülről semmilyen csepegést nem látok. Csak az alsó motortakaró műanyag olajos.
Elnézést a kicsit zavaros fogalmazásért, de már szét........... az ideg. Előre is köszönöm a válaszokat!

:roker: :facepalm: :?:
Az olajszuro haza tipikus szivargasi forras, nezz korul arra.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.20. 22:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5153
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 750 alkalommal
Kapott köszik: 1612 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
szabozo84 írta:
Üdvözletem!

Lenne egy hatalmas problémám tanácsot szeretnék kérni!
Az autom megvétele (lassan egy éve) óta folyamatosan csepegést figyelek meg amit se én se a szerelők (12 szerviz)............nem képes megtalálni. Először azt mondták szelepfedél tömités, aztán szarul csinálták meg még egyszer kicserélték majd a szelepfedelet is eltörték ....azt is kicseréltettem, majd lett szervo csere, mert hát az is csepeg, aztán olajteknő tömités, majd a hűtőre fogták, azt is kicseréltettem. Most a sokadik mester szerviz (németbe) után lehet hogy a kormánymű csepeg. Viszont én hallottam olyasmit ha igaz, hogy a kormányműből csepegő olaj kékes vagy zöldes színű nem értek hozzá. A csepegés nálam meg halvány barna......de néha olyan mintha hűtővízzel keveredett olaj lenne. Szóval nem tudom a kicsepegett olaj színét állagát pontosan meghatározni. A lényeg hogy felülről semmilyen csepegést nem látok. Csak az alsó motortakaró műanyag olajos.
Elnézést a kicsit zavaros fogalmazásért, de már szét........... az ideg. Előre is köszönöm a válaszokat!

:roker: :facepalm: :?:

Nem értem, hogy egy alapos motormosást követően miért nem lehet megtalálni az olajszivárgás helyét. :shock: A felsorolt helyek közül az egyik a motor jobb oldalán, a másik a balon szivárog, folyik le! A másik, hogy mi a monitor mögül hogyan találnánk meg?
A kormányműben piros olaj van. Ha barna, akkor már régen rossz! Le kell venni a motorburkolatot, alaposan le kell mosatni a motort, nem visszatenni a motorburkolatot, elmenni 100 km-t, alánézni, rögtön kiderül a szivárgás helye.

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 17:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.15. 09:29
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
pubi87 írta:
Udv. Egy e39 520d touringom van. Szeretem csak sajnos van egy idegesito baja. Hidegen nagyon jol megy, de melegen nem megy csak ha 3000 fole porgetem. Semmi baj nincs addig meg le nem engedem 1500 ala. Utana megint 3000ig kell porgetenem hogy mukodjon rendesen. Otlet? Adagolot felujitotta az elozo tulaj.

Diagal nezetek elo adatokat turbo nyomas,oszes vacum csovet atnezni cserelni,igy elsokorben lathatalanul.amugy 520d rol beszelunk es nem nagy motor csodat azert ne varjal gyorsulasnal tole.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Diagra volt dugva semmit nem mutatott, vakum csovek cserelve mind, turbonyomas van (De olyan mintha egyszer van egyszer nincs.) Hibas map szenzor vagy legtomegmero csinal ilyet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 17:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5605
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1395 alkalommal
Kapott köszik: 1341 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
pubi87 írta:
rockerekhu írta:
pubi87 írta:
Udv. Egy e39 520d touringom van. Szeretem csak sajnos van egy idegesito baja. Hidegen nagyon jol megy, de melegen nem megy csak ha 3000 fole porgetem. Semmi baj nincs addig meg le nem engedem 1500 ala. Utana megint 3000ig kell porgetenem hogy mukodjon rendesen. Otlet? Adagolot felujitotta az elozo tulaj.

Diagal nezetek elo adatokat turbo nyomas,oszes vacum csovet atnezni cserelni,igy elsokorben lathatalanul.amugy 520d rol beszelunk es nem nagy motor csodat azert ne varjal gyorsulasnal tole.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Diagra volt dugva semmit nem mutatott, vakum csovek cserelve mind, turbonyomas van (De olyan mintha egyszer van egyszer nincs.) Hibas map szenzor vagy legtomegmero csinal ilyet?


Diaggal tesztelhető.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 20:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5153
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 750 alkalommal
Kapott köszik: 1612 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
pubi87 írta:
rockerekhu írta:
pubi87 írta:
Udv. Egy e39 520d touringom van. Szeretem csak sajnos van egy idegesito baja. Hidegen nagyon jol megy, de melegen nem megy csak ha 3000 fole porgetem. Semmi baj nincs addig meg le nem engedem 1500 ala. Utana megint 3000ig kell porgetenem hogy mukodjon rendesen. Otlet? Adagolot felujitotta az elozo tulaj.

Diagal nezetek elo adatokat turbo nyomas,oszes vacum csovet atnezni cserelni,igy elsokorben lathatalanul.amugy 520d rol beszelunk es nem nagy motor csodat azert ne varjal gyorsulasnal tole.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Diagra volt dugva semmit nem mutatott, vakum csovek cserelve mind, turbonyomas van (De olyan mintha egyszer van egyszer nincs.) Hibas map szenzor vagy legtomegmero csinal ilyet?

Nyomásszabályzók is cserélve vannak?

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 20:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5153
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 750 alkalommal
Kapott köszik: 1612 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
pubi87 írta:
rockerekhu írta:
pubi87 írta:
Udv. Egy e39 520d touringom van. Szeretem csak sajnos van egy idegesito baja. Hidegen nagyon jol megy, de melegen nem megy csak ha 3000 fole porgetem. Semmi baj nincs addig meg le nem engedem 1500 ala. Utana megint 3000ig kell porgetenem hogy mukodjon rendesen. Otlet? Adagolot felujitotta az elozo tulaj.

Diagal nezetek elo adatokat turbo nyomas,oszes vacum csovet atnezni cserelni,igy elsokorben lathatalanul.amugy 520d rol beszelunk es nem nagy motor csodat azert ne varjal gyorsulasnal tole.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Diagra volt dugva semmit nem mutatott, vakum csovek cserelve mind, turbonyomas van (De olyan mintha egyszer van egyszer nincs.) Hibas map szenzor vagy legtomegmero csinal ilyet?

Nyomásszabályzók is cserélve vannak?

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1730 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 83, 84, 85, 86, 87

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator