* *
Pontos idő: 2017.12.16. 18:45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1983 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 100  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.24. 15:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 110 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
atesz155 írta:
Sziasztok,
segítség kellene egy régóta fennálló hiba megoldásához, amit eddig nem sikerült megoldani.
Jelenség: nagy gázadáskor befecskendezési hiba:

Résolajmennyiségek hideg motornál 6 és 8 ml egy perc alatt.

Korrekciós értékek üzemmeleg motornál:
1.: 1.16
2.: -0.91
3.: -2.90
4.: -0.12
5.: 0.47
6.: 1.89

Üzemanyagszűrő nem rég cserélve, alapjáraton 4 bar üa. nyomásom van, nagy terhelésen is csak 3.6 bar-ig esik vissza.

Egyedül az a hiba figyelhető meg az élő adatokból, amin el lehetne indulni, hogy az alapjárati rail nyomás az előírt 348 bar helyett 328 és 358 között ugrál. Első körben többek tanácsára emiatt cseréltem nyomásszabályzót, de az ugrálás és a hibajelenség ugyanúgy megmaradt. Még eszembe jutott, hogy esetleg a nagynyomású szarakodik, de nem hinném hogy 210 ezer km-nél kopott lenne, valamint a hengerfejek alól sem szivárog a gázolaj, porszáraz a nagynyomású és az egész blokkom is.
Minden megjegyzést, észrevételt szívesen várok.

Aki használható tippet ad, annak fizetek egy láda sört, vagy egy karton csokit :D

Nyomásszabályzó csatija lehet kontaktos, van hozzá javítószett.
3. porlasztó igen sánta.


3.-as porlasztó az oka, ebben 99%-ban biztos vagyok. Amikor haveromnak elkezdtek megfáradni a frissen felújított porlasztói, akkor pont ennyit ugrált a railnyomás. Mióta ki lett cserélve a két döglődő porlasztó, azóta áll, ahogy kell. A hármas, hatos porlasztót minimum most azonnal kivenném a helyéről, mert nem kifejezetten segítik egymás munkáját. :D


Köszönöm a tanácsokat! Akkor szerzek két jó állapotú porlasztót :wink: És egyébként rájöttetek, vagy megvan az oka, hogy miért haltak meg a felújított porlasztók?
Ma délelőtt megmozgattam a szabályzó és a szenzor kábeleit, de ugyan úgy maradt az ugrálás. Csináltam egy kis videót az üzemanyag rendszer, és a szívóoldal értékeiről, hátha a guruknak többet mondanak a légtömegmérő értékei, mint nekem :) (Amíg alapjáraton ketyeg a motor, az idő alatt piszkáltam a kábeleket)

Sajnos a hang nem lett valami jó, mert összegerjedt a laptoppal a mikrofon :facepalm: https://youtu.be/Y12WbNn87zw


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.24. 16:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2031
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 378 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:

Köszönöm a tanácsokat! Akkor szerzek két jó állapotú porlasztót :wink: És egyébként rájöttetek, vagy megvan az oka, hogy miért haltak meg a felújított porlasztók?
Ma délelőtt megmozgattam a szabályzó és a szenzor kábeleit, de ugyan úgy maradt az ugrálás. Csináltam egy kis videót az üzemanyag rendszer, és a szívóoldal értékeiről, hátha a guruknak többet mondanak a légtömegmérő értékei, mint nekem :) (Amíg alapjáraton ketyeg a motor, az idő alatt piszkáltam a kábeleket)

Sajnos a hang nem lett valami jó, mert összegerjedt a laptoppal a mikrofon :facepalm: https://youtu.be/Y12WbNn87zw


Valószínűleg így sikerült a felújítás. :oops: Kapott kettőt ismerőstől és azok jók lettek. Egyébként a maradékot is fel kellene újítani sajnos, mert a tökéletestől messze vannak, viszont élhetőek. (fogyasztás picit magasabb a kelleténél, de nem fog már annyit futni az autó, hogy megérje számolni vele)

Légtömeg értéked közel van a jóhoz, de vagy légtömegmérő oldalon, vagy turbó oldalon van benne egy kis pontatlanság már. Ha menet közben, szélsőségesebben használva sem csúsznak el az értékek jobban, akkor szerintem bőven vállalható. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.24. 22:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.15. 09:29
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
pubi87 írta:
Udv. Nem csereltuk oket. De direktbe volt kotve a turbo es akkor is csinalta.


Ő. :facepalm: :doglotlo:

Inkább megyek aludni. :?


Adagoló felújítva, diag volt, töltőnyomás van, csövek újak, mi a gond? Ja, lehetnem a sarki henteshez kellett volna vinni a kocsit. :doglotlo: :roll:


Udv. Ezt most nem igazan ertem mire irod. Tonkre nem lett teve semmi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.25. 07:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1454
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 512 alkalommal
Kapott köszik: 325 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
pubi87 írta:
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
pubi87 írta:
Udv. Nem csereltuk oket. De direktbe volt kotve a turbo es akkor is csinalta.


Ő. :facepalm: :doglotlo:

Inkább megyek aludni. :?


Adagoló felújítva, diag volt, töltőnyomás van, csövek újak, mi a gond? Ja, lehetnem a sarki henteshez kellett volna vinni a kocsit. :doglotlo: :roll:


Udv. Ezt most nem igazan ertem mire irod. Tonkre nem lett teve semmi.

Gondolom arra érti a kolléga, hogy megcsinálva sem lett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.25. 09:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.25. 09:08
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok fórumozok!
Kezdő vagyok BMW téren.
Adott egy e39 525 tds sok problémával jártmire használható lett a problémák javát én probáltam kiküszöbölni sikerült is ugy h nem kokányolás lett belőlle.
Az utolso feladat a kormánymű csere volt ezt egy szerviz csinálta BMW specialisták jó áron dolgoznak nincsenek elszállva az egekig az árakkal. Mostmár a szervókormány is működik!

Ugyanakkor azz utolsó problémára 2-3 napja figyeltem fel.
Reggele munkába indulásnál az autó pöccre indul ahogy elő van irva megvárom h melegedjen kávé cigi ahogy illik indulás!
Minden szép minden jó csak épp az erő hianyzik az autóbol ès migbe erek a munkahelyre nem is tortenik semmi olykor max gázadásra rángat mint ha nem váltana vagy ha lepadlozom akkor 5000 nél vált el.
Beérve autó leállit 20 perc elteltével ujra kocsiba i dulásnál érezhetően elöbukkan a 143 paci és mint Egy normális autó tökéletesen dolgozik
!

Erre a hibajelenségre tudja e valaki a választ esetleg a hiba okát -?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.25. 13:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2031
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 378 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pubi87 írta:
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
pubi87 írta:
Udv. Nem csereltuk oket. De direktbe volt kotve a turbo es akkor is csinalta.


Ő. :facepalm: :doglotlo:

Inkább megyek aludni. :?


Adagoló felújítva, diag volt, töltőnyomás van, csövek újak, mi a gond? Ja, lehetnem a sarki henteshez kellett volna vinni a kocsit. :doglotlo: :roll:


Udv. Ezt most nem igazan ertem mire irod. Tonkre nem lett teve semmi.


Arra értem, hogy milyen szerelő az aki egy szabályozott vákuumkört helyettesít egy direktbe kötöttél és elégedetten nyugtázza, hogy az sem jó. Hát persze, hogy nem jó. A druckwandler szabályozza a változó geometriás turbófeltöltő geometriájának az állását, olyan módon, hogy változtatja a rájutó vákuum mennyiségét. Ha direktbe megkapja a maximális vákuummennyiséget, akkor pontosan az fog történni, hogy nem megy az autó alacsony fordulaton, csak a felső fordulatszám tartományban. Ezért írtam, hogy nem a sarki henteshez kellett volna vinni, mert az ilyen szerelőket kb. ennyire tartom. Fogadd meg a tanácsunkat és cserélj druckwandlert. Meglátod jó lesz az autó utána. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.25. 14:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.15. 09:29
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia, akkor ezek szerint az enyem valtozo geos nem sima. Akkor azt mondod hogy a labda nem allitja neha mikor kellene. Vagy a szabalyzot nem teszi a dolgat.
Hogyan lehetne ezt kiszurni melyik a gond?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.25. 16:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2031
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 378 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pubi87 írta:
Szia, akkor ezek szerint az enyem valtozo geos nem sima. Akkor azt mondod hogy a labda nem allitja neha mikor kellene. Vagy a szabalyzot nem teszi a dolgat.
Hogyan lehetne ezt kiszurni melyik a gond?


Alighanem. :wink:

Sorrendben tisztázni kellene a következő dolgokat:
- Van-e összességében vákuum veszteség? Ezt úgy tudod legegyszerűbben kiszúrni, hogy mondjuk egy éjszakára magára hagyod az autót, majd reggel indításnál megnézed, hogy fel van-e keményedve a fékpedál vagy sem. Ha jó a vákuumrendszer, akkor 2-3x meg kell, hogy tudd nyomni a fékpedált álló motornál indítás előtt. Ha kemény, akkor gond van. Ebben az esetben a konkrét vákuum rendszert végig kellene nézni. Nem csak a vákuumcsöveket, hanem a vákuumpumpánál és a fékrásegítőnél lévő gumi csatlakozásokat is.
- Ha ez előző bekezdésben található dolgok közül minden oké, akkor a turbó druckwandlerét cseréld meg a EGR szelepével, mert szerencsére csereszabatosak, de nem örökké, hanem CSAK átmenetileg. :wink:
- Ha még mindig nem jó valami, akkor pedig kénytelen leszel a turbó vákuum labdáját ellenőrizni egy kézi vákuum teszter segítségével. (Azzal egyébként szerintem nincs gond.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.25. 20:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.15. 09:29
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
pubi87 írta:
Szia, akkor ezek szerint az enyem valtozo geos nem sima. Akkor azt mondod hogy a labda nem allitja neha mikor kellene. Vagy a szabalyzot nem teszi a dolgat.
Hogyan lehetne ezt kiszurni melyik a gond?


Alighanem. :wink:

Sorrendben tisztázni kellene a következő dolgokat:
- Van-e összességében vákuum veszteség? Ezt úgy tudod legegyszerűbben kiszúrni, hogy mondjuk egy éjszakára magára hagyod az autót, majd reggel indításnál megnézed, hogy fel van-e keményedve a fékpedál vagy sem. Ha jó a vákuumrendszer, akkor 2-3x meg kell, hogy tudd nyomni a fékpedált álló motornál indítás előtt. Ha kemény, akkor gond van. Ebben az esetben a konkrét vákuum rendszert végig kellene nézni. Nem csak a vákuumcsöveket, hanem a vákuumpumpánál és a fékrásegítőnél lévő gumi csatlakozásokat is.
- Ha ez előző bekezdésben található dolgok közül minden oké, akkor a turbó druckwandlerét cseréld meg a EGR szelepével, mert szerencsére csereszabatosak, de nem örökké, hanem CSAK átmenetileg. :wink:
- Ha még mindig nem jó valami, akkor pedig kénytelen leszel a turbó vákuum labdáját ellenőrizni egy kézi vákuum teszter segítségével. (Azzal egyébként szerintem nincs gond.)


Ok, megnezem ezeket, azutan visszaszolok. Koszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.26. 17:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.06. 21:38
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530dA
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Segítsetek legyszives! Elkezdett rángatni az auto 2,5 ezres fordulattól , erő is eltűnt , olyan volt, mintha üzemanyag hiány lett volna. Mértem diagnosztikan alacsony nyomású pumpa 2.0 bár. Azt mondtak az kevés. Kb duplájanak kene lenni. Cseréltem , ugyanaz. Csak lett erő , nyomás ugyanaz, rángatás ugyanott. Azt mondtak akkor szűrő eltomodott. Csere, nem változott.
Mi lehet probléma? Elfogytak az ötletek. Előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.26. 18:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5351
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1659 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Toni írta:
Segítsetek legyszives! Elkezdett rángatni az auto 2,5 ezres fordulattól , erő is eltűnt , olyan volt, mintha üzemanyag hiány lett volna. Mértem diagnosztikan alacsony nyomású pumpa 2.0 bár. Azt mondtak az kevés. Kb duplájanak kene lenni. Cseréltem , ugyanaz. Csak lett erő , nyomás ugyanaz, rángatás ugyanott. Azt mondtak akkor szűrő eltomodott. Csere, nem változott.
Mi lehet probléma? Elfogytak az ötletek. Előre is köszönöm.

Ha a nyomás ugyanaz, akkor ott keresd a problémát, jól mondták kb 4.0bar lenne a helyes nyomás, gázadásra sem nagyon kellene 3.4 alá mennie. Van a gázolajszűrő mellett egy fehér műanyag nyomáshatároló, esetleg az is rossz lehet, a szűrő tetején levő érzékelő is adhat hamis adatot. Milyen szivattyút tettél a küszöb alá? Bontott, utángyártott, gyári?

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.26. 22:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.06. 21:38
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530dA
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A fehér szerkezet helyett egy visszacsapó szelep lett beepitve, ami funkcionalitasat tekintve elvileg megfelel annak a szerkezetnek. A pumpa pierburg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.26. 22:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5351
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1659 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Toni írta:
A fehér szerkezet helyett egy visszacsapó szelep lett beepitve, ami funkcionalitasat tekintve elvileg megfelel annak a szerkezetnek. A pumpa pierburg.

:shock: Ha egyik irányba zár, a másik irányba kb 4 baros nyomáson nyit, akkor elvileg megfelel. Mi lett az eredetivel?

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.26. 22:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.06. 21:38
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530dA
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Amikor megvettem minden át lett nézve , cserélve , csinálva. Szűrő cserekor kb szetmallott a szerelő kezében a cucc, ezért egy ilyet rakott a helyére.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.27. 01:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5351
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1659 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Toni írta:
Amikor megvettem minden át lett nézve , cserélve , csinálva. Szűrő cserekor kb szetmallott a szerelő kezében a cucc, ezért egy ilyet rakott a helyére.

Jó fej. Szorítsátok el a szelepről elmenő visszafolyó ágat(alsót) miközben gépen van az autó, ha helyreáll a nyomás, akkor a sufnituner alkatrész a baj. Én inkább vettem volna bontva, minthogy egy ilyen kétes alkatrészt megengedjek beletenni. Az a szelep tartja 4 baron a nagynyomású szivattyút, ha nincs elég nyomás, nem nyomja vissza benne a dugattyúkat, nem tud elegendő nagynyomást csinálni.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.27. 21:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.15. 09:29
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
pubi87 írta:
Szia, akkor ezek szerint az enyem valtozo geos nem sima. Akkor azt mondod hogy a labda nem allitja neha mikor kellene. Vagy a szabalyzot nem teszi a dolgat.
Hogyan lehetne ezt kiszurni melyik a gond?


Alighanem. :wink:

Sorrendben tisztázni kellene a következő dolgokat:
- Van-e összességében vákuum veszteség? Ezt úgy tudod legegyszerűbben kiszúrni, hogy mondjuk egy éjszakára magára hagyod az autót, majd reggel indításnál megnézed, hogy fel van-e keményedve a fékpedál vagy sem. Ha jó a vákuumrendszer, akkor 2-3x meg kell, hogy tudd nyomni a fékpedált álló motornál indítás előtt. Ha kemény, akkor gond van. Ebben az esetben a konkrét vákuum rendszert végig kellene nézni. Nem csak a vákuumcsöveket, hanem a vákuumpumpánál és a fékrásegítőnél lévő gumi csatlakozásokat is.
- Ha ez előző bekezdésben található dolgok közül minden oké, akkor a turbó druckwandlerét cseréld meg a EGR szelepével, mert szerencsére csereszabatosak, de nem örökké, hanem CSAK átmenetileg. :wink:
- Ha még mindig nem jó valami, akkor pedig kénytelen leszel a turbó vákuum labdáját ellenőrizni egy kézi vákuum teszter segítségével. (Azzal egyébként szerintem nincs gond.)


Udv. Megneztem 2x tudtam megnyomni a pedalt. Felcsereltem oket de semmi valtozas (mindketto rossz?) Adagolo problema nem lehet? Csak melegen csjnalja. Hidegen jo.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.27. 22:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2031
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 378 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pubi87 írta:
Udv. Megneztem 2x tudtam megnyomni a pedalt. Felcsereltem oket de semmi valtozas (mindketto rossz?) Adagolo problema nem lehet? Csak melegen csjnalja. Hidegen jo.


- Ha még mindig nem jó valami, akkor pedig kénytelen leszel a turbó vákuum labdáját ellenőrizni egy kézi vákuum teszter segítségével. :wink:
- Tovább megyek, a turbó geometriája is lehet hibás, illetve a turbó maga is lehet hibás. :franko:

Egyébként lehet élő adatokat nézni diagnosztikával. Ott meg tudod nézni, hogy mi megy el melegen. Ha megmondod, hovavalósi vagy, akkor tudunk segíteni szerelő ügyben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.28. 22:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.15. 09:29
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
pubi87 írta:
Udv. Megneztem 2x tudtam megnyomni a pedalt. Felcsereltem oket de semmi valtozas (mindketto rossz?) Adagolo problema nem lehet? Csak melegen csjnalja. Hidegen jo.


- Ha még mindig nem jó valami, akkor pedig kénytelen leszel a turbó vákuum labdáját ellenőrizni egy kézi vákuum teszter segítségével. :wink:
- Tovább megyek, a turbó geometriája is lehet hibás, illetve a turbó maga is lehet hibás. :franko:

Egyébként lehet élő adatokat nézni diagnosztikával. Ott meg tudod nézni, hogy mi megy el melegen. Ha megmondod, hovavalósi vagy, akkor tudunk segíteni szerelő ügyben.


Udv. Borsodi vagyok. Meg annyi hogy amikor megvettem az autot a map szenzor vezeteke nem volt radugva. Mikor visszadugtam kinyomot egy nagy fekete fustot magabol. Lehet a turbo lesz elkokszolodva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.28. 22:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2031
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 378 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pubi87 írta:
NagyMatyas írta:
pubi87 írta:
Udv. Megneztem 2x tudtam megnyomni a pedalt. Felcsereltem oket de semmi valtozas (mindketto rossz?) Adagolo problema nem lehet? Csak melegen csjnalja. Hidegen jo.


- Ha még mindig nem jó valami, akkor pedig kénytelen leszel a turbó vákuum labdáját ellenőrizni egy kézi vákuum teszter segítségével. :wink:
- Tovább megyek, a turbó geometriája is lehet hibás, illetve a turbó maga is lehet hibás. :franko:

Egyébként lehet élő adatokat nézni diagnosztikával. Ott meg tudod nézni, hogy mi megy el melegen. Ha megmondod, hovavalósi vagy, akkor tudunk segíteni szerelő ügyben.


Udv. Borsodi vagyok. Meg annyi hogy amikor megvettem az autot a map szenzor vezeteke nem volt radugva. Mikor visszadugtam kinyomot egy nagy fekete fustot magabol. Lehet a turbo lesz elkokszolodva.


Van ott baj csőstül. Egy rendes szerelőnek szisztematikusan végig kellene néznie. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.28. 23:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.06. 21:38
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530dA
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Meglett a baj eredete. Valóban a szelep hibásodott meg, ki lett cserélve , minden stimmel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1983 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 100  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator