* *
Pontos idő: 2017.11.25. 11:49

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1930 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 97  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.01. 07:54 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 316
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 47 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
attila94 írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Touring jobb hatso ablakot nem tudom lehuzni. Ha megyomom a gombot, akkor kattan egyet valami aztan ennyi. Amikor meg mukodott, akkor nem akadt, nem volt semmi gond vele. Regebben azt csinalta, hogy neha nem ment le, parszor nyomkodtam a gombot, aztan elindult. Most mar semmi, csak kattan egyet. Jol sejtem, hogy gyanus, hogy motor csere? Mennyire bonyolult a hatso ajtoban levo motort kicserelni?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Szedán jobb hátsó ablakemelő kocsit cseréltem nem régen, remélem írok hasznosat is és nem különbözik a touring. :D

A motor széttépte a spiáter ablakemelő kocsit szó szerint, mert valamiért egy gramm zsír se volt az ablakemelő sínen. Szóval a motort nem félteném.

A tapasztalatom: Nem bonyolult, minden adta magát. Miután kivetted az ablakot (1 csavar fogja), a szerkezet a motorral együtt kibújtatható komolyabb kézügyesség és barmolás nélkül. Kell egy torxkészlet is valamint a szerkezet felső csavarja amit egy hártya véd is speciális, de a csillag dugókulcs rámegy. Egy patentkiszedő készletet az ajtókárpit és az ablak körüli díszlécek védelme érdekében érdemes beszerezni, máskor is jól jöhet.
Zsírozd be alaposan a mozgó részeket.
És a butilgum+hőlégfúvó ami fogja a szivacs szigetelést. Ahoz elvileg hőlégfúvó is kell, ezek hiányában "ideiglenesen" szigetelőszalaggal raktam vissza de olyan meleg volt amikor csináltam hogy a gyári butilgumi ragadós lett. :D Igény szerint vissza rakhatod új patentokkal az ajtókárpitot, bár nekem nem zörög.


Egyébként jó jel ha kattan akkor szerintem nem makkant meg hanem akad mint nekem. Nekem is kattogott mert totál beszorult az egész úgy ahogy van, aztán addig nyomkodtam míg eltörte az ablakemelő kocsit. :D
koszi. Akkor ezek szerint a motor cserehez ki kell venni az egesz szerkezetet?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Ki kell szerintem, de lehet van rá valami Gallaca, Muhaati féle fogás nem tudom. :D

Én még mindig azt mondom nem a motor, miután leszedted a habszivacs szigetelést old le az üveget és önmagában próbáld mozgatni a szerkezetet. Egy torx csavar az egész, a kapcsolót addig visszakötöd.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.01. 09:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5317
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
attila94 írta:
dreizwanzig írta:
attila94 írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Touring jobb hatso ablakot nem tudom lehuzni. Ha megyomom a gombot, akkor kattan egyet valami aztan ennyi. Amikor meg mukodott, akkor nem akadt, nem volt semmi gond vele. Regebben azt csinalta, hogy neha nem ment le, parszor nyomkodtam a gombot, aztan elindult. Most mar semmi, csak kattan egyet. Jol sejtem, hogy gyanus, hogy motor csere? Mennyire bonyolult a hatso ajtoban levo motort kicserelni?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Szedán jobb hátsó ablakemelő kocsit cseréltem nem régen, remélem írok hasznosat is és nem különbözik a touring. :D

A motor széttépte a spiáter ablakemelő kocsit szó szerint, mert valamiért egy gramm zsír se volt az ablakemelő sínen. Szóval a motort nem félteném.

A tapasztalatom: Nem bonyolult, minden adta magát. Miután kivetted az ablakot (1 csavar fogja), a szerkezet a motorral együtt kibújtatható komolyabb kézügyesség és barmolás nélkül. Kell egy torxkészlet is valamint a szerkezet felső csavarja amit egy hártya véd is speciális, de a csillag dugókulcs rámegy. Egy patentkiszedő készletet az ajtókárpit és az ablak körüli díszlécek védelme érdekében érdemes beszerezni, máskor is jól jöhet.
Zsírozd be alaposan a mozgó részeket.
És a butilgum+hőlégfúvó ami fogja a szivacs szigetelést. Ahoz elvileg hőlégfúvó is kell, ezek hiányában "ideiglenesen" szigetelőszalaggal raktam vissza de olyan meleg volt amikor csináltam hogy a gyári butilgumi ragadós lett. :D Igény szerint vissza rakhatod új patentokkal az ajtókárpitot, bár nekem nem zörög.


Egyébként jó jel ha kattan akkor szerintem nem makkant meg hanem akad mint nekem. Nekem is kattogott mert totál beszorult az egész úgy ahogy van, aztán addig nyomkodtam míg eltörte az ablakemelő kocsit. :D
koszi. Akkor ezek szerint a motor cserehez ki kell venni az egesz szerkezetet?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Ki kell szerintem, de lehet van rá valami Gallaca, Muhaati féle fogás nem tudom. :D

Én még mindig azt mondom nem a motor, miután leszedted a habszivacs szigetelést old le az üveget és önmagában próbáld mozgatni a szerkezetet. Egy torx csavar az egész, a kapcsolót addig visszakötöd.

Facelift ablakemelőnél 3 csavar mert alul 2 van, de ki kell venni mindenképp. De nem motor lesz, illetve mindegy, a komplett szerkezetet szoktuk cserélni.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.08. 19:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.28. 11:47
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,
E39 530d '99 szedánom van.
Kb egy hete lett kiiktatva az EGR szakszervizben. Pár napig nem is volt semmi gond, tegnap óta azt érzem egyre gyakrabban "torpan, dadog erőtlen, kihagy" az autó. Az utolsó utamon mai napon hazafelé már szinte folyamatosan akadozott mint a hideg százhuszas skoda propán bután gáz hajtással. Ha benyomom a kuplungot üresben, kicsit mintha ciripelne- próbáltam telefonnal videózni, de a felvételen nem hallatszik. Üresben is néha nyakon lehet csípni mintha "rúgna egyet, vagy megakadna egy pillanatra" a motor. Gondoltam arra is hogy az üzemanyag pumpa adja be éppen a kulcsot, jelenleg 13-16 liter van a 70 literes tankban. Pár hónapja cseréltettem a 6. porlasztót, de arra többször is rámérettem és jó, az autó nem füstöl. Olajat kb 12.000km-rel ezelőtt cseréltem, 5W40-es Total van benne, a Quartz altípusa ami direkt dízel autókhoz van. Segítsetek, mi lehet a baj? Szerelőt ilyenkor sajnos nem tudok hívni, egész hétvégén ezen fogok agyalni :) Köszönöm előre is a segítségeteket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.08. 19:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5317
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
3305518 írta:
egy hete lett kiiktatva az EGR szakszervizben.

Ez mit jelent?

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.08. 19:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.28. 11:47
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
A mágnesszelep "le volt ragadva" és attól gyorsításkor gyenge volt. Elvittem szakszervizbe, mondták rossz az EGR szelep, ha akarom cseréljük vagy kiiktatja és úgy is menni fog. Ez megtörtént, utána pár napig egy hétig jó volt, most meg az van amit fentebb írtam, hogy remeg, dadog, erőtlen, szakaszosan hol húz hol nem... mi lehet a baj?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.08. 21:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 499
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 108 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
3305518 írta:
A mágnesszelep "le volt ragadva" és attól gyorsításkor gyenge volt. Elvittem szakszervizbe, mondták rossz az EGR szelep, ha akarom cseréljük vagy kiiktatja és úgy is menni fog. Ez megtörtént, utána pár napig egy hétig jó volt, most meg az van amit fentebb írtam, hogy remeg, dadog, erőtlen, szakaszosan hol húz hol nem... mi lehet a baj?

Ez a "mágnesszelep le volt ragadva" nekem nagyon gyanús átbaszós-szerelős hangzást kelt... Az EGR ledugózása (HA ezt jelenti a kiiktatás) nem okozhat olyan gondot, amit írtál. Erre a mágnesszelep témára rákérdezhetnél. Egyébként ülés alatti szivattyú haldoklása is járhat ilyen tünetekkel.

:diag


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.08. 21:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.28. 11:47
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia!
Én nem azt mondom, hogy az EGR ledugózása miatt rossz, csak elmondtam amit tudok. Nemrég lett ledugózva. Előtte lehörgött gyorsuláskor, most meg ez a tinglitangli, hol húz, hol nem. Ha teletankolom azzal kihúzom pár napig míg a szerelő ráér valamelyik?
Ha tele van a tank a gyengélkedő szivattyú is valahogy megoldja vagy tökmindegy, ha meg van dögölve akkor meg van dögölve?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.09. 01:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5317
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
3305518 írta:
Szia!
Én nem azt mondom, hogy az EGR ledugózása miatt rossz, csak elmondtam amit tudok. Nemrég lett ledugózva. Előtte lehörgött gyorsuláskor, most meg ez a tinglitangli, hol húz, hol nem. Ha teletankolom azzal kihúzom pár napig míg a szerelő ráér valamelyik?
Ha tele van a tank a gyengélkedő szivattyú is valahogy megoldja vagy tökmindegy, ha meg van dögölve akkor meg van dögölve?

Mozgasd meg a railszenzor vezetékét, hátul a szívósor alatt tűzfalnál. Szerintem kontaktos az lesz a baj, legalábbis a fészbúkon leírtak alapján, csak oda nem szívesen írok.
De azért az a szakszervizes kiiktatás kicsit erős, mármint a "szakszerviz" megnevezés, ha ilyet javasoltak. A "leragadt", magyarul tönkrement szabályzószelepet ki kellett volna cserélni, nem ledugózni a szelepet. Legközelebb ha kapsz egy defektet, akkor dobd ki a lyukas kereket, ne cseréld ki, elmegy az 3 kerékkel is, igaz, hogy húzza a belét de elmegy. :facepalm: Ez pont ilyen! Kb 20 rugó egy ilyen szelep, nem hiszem, hogy nem lehet kicserélni.
Fiam a napokban találta a TIS-ben leírva, hogy ha nem megy az EGR, illetve hibás, a motorvezérlő nem, illetve szükségprogramon vezérli a turbógeometriát is. Tehát, hajrá az ilyen akciókkal, kiiktatni csak a motorvezérlő programjából történő kiírással lehet, egyébként többet árt mint használ. Azt eddig is tudtam, hogy a motorvezérlő számol azzal a légtömeggel, egyből észreveszi ha ledugózták, hibára fut. Csak azt nem tudtam, hogy a turbót is máshogy vezérli.
Ex kollégám is ezt csinálta, nagy furmányosan bedugta a vákuumcsövet, aztán zokogva jött, hogy üresben valamiért nem pörög ki a motor rendesen, dadog egy bizonyos fordulaton. Mikor megláttam, fogtam egy csípőfogót, levágtam a dugót, visszadugtam a csövet. Az arca meg leesett mikor kipörgött hibátlanul.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.09. 03:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.28. 11:47
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca köszönöm szépen hogy segítesz. Remélem lesz alkalmam egy BMW találkozó alkalmával személyesen neked is megköszönni. Írok majd hogy végül mire jutottam. Facebookon valaki ajánlkozott, hogy holnap (illetve már ma) eljön és diaggal megnézi. Az is valami mert itt olyan híres emberek vannak, hogy 2-3 hétig kell könyörögni egy diagért is. Mindenkinek köszönöm a hozzászólást, jó utat a hétvégére!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.09. 09:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 463
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 48 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
3305518 írta:
Gallaca köszönöm szépen hogy segítesz. Remélem lesz alkalmam egy BMW találkozó alkalmával személyesen neked is megköszönni. Írok majd hogy végül mire jutottam. Facebookon valaki ajánlkozott, hogy holnap (illetve már ma) eljön és diaggal megnézi. Az is valami mert itt olyan híres emberek vannak, hogy 2-3 hétig kell könyörögni egy diagért is. Mindenkinek köszönöm a hozzászólást, jó utat a hétvégére!

nem akarok belevau,de ez a diagolás is csak akkor ér valamit,ha ért is hozzá a fickó.olvasni itt vicces történeteket,miket cserélnek ki egy-egy "hozzáértő" diag után feleslegesen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.09. 10:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5317
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
atti523i írta:
3305518 írta:
Gallaca köszönöm szépen hogy segítesz. Remélem lesz alkalmam egy BMW találkozó alkalmával személyesen neked is megköszönni. Írok majd hogy végül mire jutottam. Facebookon valaki ajánlkozott, hogy holnap (illetve már ma) eljön és diaggal megnézi. Az is valami mert itt olyan híres emberek vannak, hogy 2-3 hétig kell könyörögni egy diagért is. Mindenkinek köszönöm a hozzászólást, jó utat a hétvégére!

nem akarok belevau,de ez a diagolás is csak akkor ér valamit,ha ért is hozzá a fickó.olvasni itt vicces történeteket,miket cserélnek ki egy-egy "hozzáértő" diag után feleslegesen.

Ez a hiba ráadásul "kézrátétellel" javítható, :D diag nem mutatja, illetve csak ha tudod mit kell nézni. Hibaüzenetet nem generál. A felajánlkozó diagos, hibakódolvasást ígért.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.09. 10:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5317
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
3305518 írta:
Gallaca köszönöm szépen hogy segítesz. Remélem lesz alkalmam egy BMW találkozó alkalmával személyesen neked is megköszönni. Írok majd hogy végül mire jutottam. Facebookon valaki ajánlkozott, hogy holnap (illetve már ma) eljön és diaggal megnézi. Az is valami mert itt olyan híres emberek vannak, hogy 2-3 hétig kell könyörögni egy diagért is. Mindenkinek köszönöm a hozzászólást, jó utat a hétvégére!

Nincs mit, bocs ha erősen fogalmaztam de ledobom a láncot az ilyen elromlott, iktassuk ki témán. Kipróbáltad amit javasoltam?

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.09. 12:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.28. 11:47
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! A diagolásra nem került sor. Ami történt: ki lett takarítva az EGR és mit ad Isten az EGR tökéletes, jó, működik - továbbiakban nincs ledugózva. A rángatás meg semmit nem változott. Aki ma hajlandó volt szóba állni velem, annyira értett hozzá hogy az elektromos csatlakozót egy kicsit megmozgatta tűzfalnál. Aki diagolást ígért, nem jött el, mert nem hívtam el, mert aki bevállalta hogy ránéz azt ígérte hogy 2 utcával arrébb van valaki aki megdiagolja. Végül azt mondta kár diagolni, vegyek egy spurit, aztán majd cseréltessek szűrőket és utána folyt köv. Vettem egy spurit, elmentem tankolni, kútról kifelé még csinálta, bementem kajálni auchanba, utána parkolóban még csinálta, hazafelé meg már nem csinálta. hogy miért nem csinálta, nem tudom. reggel amikor a szerelőhöz indultam, akkor se csinálta. egr tisztítás visszakötés után meg lett hajtva utána csinálta. szóval fogalmam sincs hogy most hogy tartok sehol. Aki ajánlkozott diagra 3 bmwje van, azt mondta végig kell nézni a tanktól kezdve az üzemanyag rendszert, ha van arra időm, jövő hétvégén 3-4-5 óra alatt megnézi szívesen. A a rail csőnél a szenzort és környéke szerintem nincs rendesen megnézve. Azért így beszélek erről mert tök hülye vagyok műszakilag, és bár mondtam a srácnak a rail cső szenzort csak odanyúlt kézzel egy kicsit megmozgatta, mikor rákérdeztem hogy most azt miért nem nézi meg rendesen annyit mondott hogy megmozgatta annak elég ennyi ha az a baj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.09. 13:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.28. 11:47
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Annak örülök hogy szombaton egyáltalán ennyit is tudtam intézni, hálás vagyok mindenkinek aki időt fordított rá, rám.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.09. 14:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5317
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
3305518 írta:
Sziasztok! A diagolásra nem került sor. Ami történt: ki lett takarítva az EGR és mit ad Isten az EGR tökéletes, jó, működik - továbbiakban nincs ledugózva. A rángatás meg semmit nem változott. Aki ma hajlandó volt szóba állni velem, annyira értett hozzá hogy az elektromos csatlakozót egy kicsit megmozgatta tűzfalnál. Aki diagolást ígért, nem jött el, mert nem hívtam el, mert aki bevállalta hogy ránéz azt ígérte hogy 2 utcával arrébb van valaki aki megdiagolja. Végül azt mondta kár diagolni, vegyek egy spurit, aztán majd cseréltessek szűrőket és utána folyt köv. Vettem egy spurit, elmentem tankolni, kútról kifelé még csinálta, bementem kajálni auchanba, utána parkolóban még csinálta, hazafelé meg már nem csinálta. hogy miért nem csinálta, nem tudom. reggel amikor a szerelőhöz indultam, akkor se csinálta. egr tisztítás visszakötés után meg lett hajtva utána csinálta. szóval fogalmam sincs hogy most hogy tartok sehol. Aki ajánlkozott diagra 3 bmwje van, azt mondta végig kell nézni a tanktól kezdve az üzemanyag rendszert, ha van arra időm, jövő hétvégén 3-4-5 óra alatt megnézi szívesen. A a rail csőnél a szenzort és környéke szerintem nincs rendesen megnézve. Azért így beszélek erről mert tök hülye vagyok műszakilag, és bár mondtam a srácnak a rail cső szenzort csak odanyúlt kézzel egy kicsit megmozgatta, mikor rákérdeztem hogy most azt miért nem nézi meg rendesen annyit mondott hogy megmozgatta annak elég ennyi ha az a baj.

Azért nem volt baja, mert megmozgatta a vezetéket. Ismert típushiba, van rá gyári javítókészlet. De könyörgöm, nyúlj oda járó motornál és mozgasd meg, de csak finoman! Ehhez nem kell mérnöknek lenni.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.10. 08:30 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.05. 00:00
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Minap előjött egy érdekes probléma.Inditásnál,izzitok,minden ok.Öninditózásnál viszont ugy viselkedik,mint amikor az akksi szar lenne.De tekeri lassan,majd "begyorsul" és be is indul.Üzemmeleg motornál-újrainditásnál szintén ez a procedura!

Mi okozhatja?

Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.10. 12:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.28. 11:47
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Most vettem észre hogy pár csepp gázolaj van a garázspadlón, akkor meg is van a hiba, nemigaz?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.17. 17:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1447
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 511 alkalommal
Kapott köszik: 323 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló!
Ma reggel a feleségem azt mondja, nehezen indult este az autó, amin csodálkoztam mert nemrég töltöttem fel az akksit.
Aztán indulunk, teker mint az őrület de vagy négyszer addig kellett indítózni mint máskor. Mentünk kb. két kilométert, ott megálltunk, az alapjárat kicsit egyenletlen lett. Motor megállít, gyerek összeszed, indítok megint sokára indul. Megint egy km, tesóméknál leállít, aztán többé nem indult el. Teker mint az állat.
Hidegindítóval elindul, de csak magas fordulaton megy, ahogy alapjárat közelébe ér, azonnal leáll, és csak hidegindítóval indul újra.
Tank tele.
Mi lehet a gond?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.17. 17:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5620
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1402 alkalommal
Kapott köszik: 1348 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Eljut a tankból az üzemanyag a motorhoz?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.17. 17:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1447
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 511 alkalommal
Kapott köszik: 323 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Eljut a tankból az üzemanyag a motorhoz?

Annyira még nem merültem bele, de ha fordulaton megy akkor gondolom. Vagy nem biztos?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1930 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 97  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot], kbhont valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator