2015.04.28. 12:52
admin írta:gepallat55 írta:sziasztok van egy e39 528i ami azt produkája motanság hogy mikor beinditom nem ojan szép egyenletesen jár hanam mintha beszagatna néha valamikor le esik a fordulatom 100 ra utana visza ál normal forduatra gondol egyet megint le esik a fordulat valamikor le is ál erő sincs benne mi lehet a probléma ?
Itt van a helye!! Mivel megoldás nincs.
2015.04.28. 19:00
kzolee írta:admin írta:gepallat55 írta:sziasztok van egy e39 528i ami azt produkája motanság hogy mikor beinditom nem ojan szép egyenletesen jár hanam mintha beszagatna néha valamikor le esik a fordulatom 100 ra utana visza ál normal forduatra gondol egyet megint le esik a fordulat valamikor le is ál erő sincs benne mi lehet a probléma ?
Itt van a helye!! Mivel megoldás nincs.
Meg írásjelek sem.
2015.04.29. 11:52
2015.04.29. 12:07
kizoli írta:Sziasztok!
Még új vagyok az oldalon, ha rossz helyre írok előre is elnézést.
2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.
Az első az autónak elég változékony a teljesítménye és a fogyasztása. Sokszor erőtlen a motorja de egyik pillanatról a másikra vissza jön az erő és megindul. Ezt autó pályán is lehet érezni az autó csak szenved utána pedig könyeddévalik az egész a motor hangon is lehet hallani a változást és tempomaton is váltakozik. Városban is elég rossz a helyzet. Nem akar menni játszom egy kicsit a gázpedállal és megindul. A fogyasztás autópályán ha jó megy 43mpg (6.8 l/100km) máskor 32mpg (9.1 l/100km).
A második dolog a pillanatnyi fogyasztás mérő fékezésnél lemegy 30mpg környékére vagy meg lejebb de van, hogy csak kimozdul egy kicsit.
A harmadik pedig tegnap reggel beindítottam az autót és olyan volt mintha nem menne 1-2 henger. az egész kaszni remegett és ömlött a kék füst belőle. Próbáltam fölpörgetni de nem igazán sikerült. Egyszer volt egy ilyen problémám de akkor menet közben jött elő, gyorsítani akartam de csak elkezdett remegni és kéken füstölni ugyan úgy mint tegnap. De egy 10 másodperc után helyre jött és tegnap reggelig nem is volt ezzel gondom.
Az első két dolog a turbó csere után jött. Mikor belerakták a felújított turbót nem akart menni az autó. ezután kicseréltettek velem sorban egy csomó alkatrészt EGR szelepet, légtömeg mérőt, turbó nyomás mérőt, turbónyomás szabályzót de ekkor se lett jó az autó. Ekkor a szerelő kinyögte, hogy csak házilag kicserélte a középső részt a turbóba. Ezután le vettük a turbót és elvittem egy rendes műhelybe felújíttatni. Vissza lett rakva és sokkal jobban ment. Elvittem másik szervizbe ott azt mondták be vannak ragadva a pillangó szelepek, ki szedtem őket és le tettek dugózva, ha már le volt véve a szívócsonk kicseréltem az összes vákum csövet is. A pillangó szelepek még kormosak se voltak és könnyeden jártak. Ez sem segített a helyzeten. Másik szerviz injektor, 1 hibás eredeti fölújítva, de az autó még mindig nem jó. Elvittem márka szervizbe ott annyit mondtak nem tudják mi a baja elsőre ki kell cserélni az összes injektort, turbót és a katalizátort. Turbó előtte volt cserélve injektorok előtte voltak tesztelve hibás cserélve. Kicseréltem a katalizátort egy kiváltó csőre egy próbát megér. ez sem segített. Az intercooler is ki lett cserélve, még mindig semmi. ekkor azt tanácsoltak, hogy mappoltassam újra mert sok az új alkatrész, az autó érezhetően erősebb lett és jobban megy mikor megy, de még mindig meg van az első két hiba. ezután a hidrotőkék kezdtek csörögni ezek is cserélve. De semmi változás csak már nem kopognak.
Ha valakinek volt már hasonló problémája vagy van valami ötlete és tudna segíteni azt meg köszönném.
üdv Zoli
2015.04.29. 13:08
kizoli írta:2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.
2015.04.29. 14:07
Zo78 írta:kizoli írta:2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.
Kellemes 'roller, nem mondom...
2015.04.29. 14:08
morv írta:kizoli írta:Sziasztok!
Még új vagyok az oldalon, ha rossz helyre írok előre is elnézést.
2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.
Az első az autónak elég változékony a teljesítménye és a fogyasztása. Sokszor erőtlen a motorja de egyik pillanatról a másikra vissza jön az erő és megindul. Ezt autó pályán is lehet érezni az autó csak szenved utána pedig könyeddévalik az egész a motor hangon is lehet hallani a változást és tempomaton is váltakozik. Városban is elég rossz a helyzet. Nem akar menni játszom egy kicsit a gázpedállal és megindul. A fogyasztás autópályán ha jó megy 43mpg (6.8 l/100km) máskor 32mpg (9.1 l/100km).
A második dolog a pillanatnyi fogyasztás mérő fékezésnél lemegy 30mpg környékére vagy meg lejebb de van, hogy csak kimozdul egy kicsit.
A harmadik pedig tegnap reggel beindítottam az autót és olyan volt mintha nem menne 1-2 henger. az egész kaszni remegett és ömlött a kék füst belőle. Próbáltam fölpörgetni de nem igazán sikerült. Egyszer volt egy ilyen problémám de akkor menet közben jött elő, gyorsítani akartam de csak elkezdett remegni és kéken füstölni ugyan úgy mint tegnap. De egy 10 másodperc után helyre jött és tegnap reggelig nem is volt ezzel gondom.
Az első két dolog a turbó csere után jött. Mikor belerakták a felújított turbót nem akart menni az autó. ezután kicseréltettek velem sorban egy csomó alkatrészt EGR szelepet, légtömeg mérőt, turbó nyomás mérőt, turbónyomás szabályzót de ekkor se lett jó az autó. Ekkor a szerelő kinyögte, hogy csak házilag kicserélte a középső részt a turbóba. Ezután le vettük a turbót és elvittem egy rendes műhelybe felújíttatni. Vissza lett rakva és sokkal jobban ment. Elvittem másik szervizbe ott azt mondták be vannak ragadva a pillangó szelepek, ki szedtem őket és le tettek dugózva, ha már le volt véve a szívócsonk kicseréltem az összes vákum csövet is. A pillangó szelepek még kormosak se voltak és könnyeden jártak. Ez sem segített a helyzeten. Másik szerviz injektor, 1 hibás eredeti fölújítva, de az autó még mindig nem jó. Elvittem márka szervizbe ott annyit mondtak nem tudják mi a baja elsőre ki kell cserélni az összes injektort, turbót és a katalizátort. Turbó előtte volt cserélve injektorok előtte voltak tesztelve hibás cserélve. Kicseréltem a katalizátort egy kiváltó csőre egy próbát megér. ez sem segített. Az intercooler is ki lett cserélve, még mindig semmi. ekkor azt tanácsoltak, hogy mappoltassam újra mert sok az új alkatrész, az autó érezhetően erősebb lett és jobban megy mikor megy, de még mindig meg van az első két hiba. ezután a hidrotőkék kezdtek csörögni ezek is cserélve. De semmi változás csak már nem kopognak.
Ha valakinek volt már hasonló problémája vagy van valami ötlete és tudna segíteni azt meg köszönném.
üdv Zoli
Hali,
Udv a klubban. Melyik reszen vagy a szigetnek? Esetleg osszefuthatnank es ranezhetnenk a kocsidra. A fentiekbol gondolom, hogy azt mar megtanultad, hogy itt eleg draga szerelohoz jarni, nem keresik a hiba okat, csak tippelgetnek es beszornak egy vodor uj alkatreszt. Angol vagy magyar kocsid van?
2015.04.29. 14:11
kizoli írta:morv írta:kizoli írta:Sziasztok!
Még új vagyok az oldalon, ha rossz helyre írok előre is elnézést.
2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.
Az első az autónak elég változékony a teljesítménye és a fogyasztása. Sokszor erőtlen a motorja de egyik pillanatról a másikra vissza jön az erő és megindul. Ezt autó pályán is lehet érezni az autó csak szenved utána pedig könyeddévalik az egész a motor hangon is lehet hallani a változást és tempomaton is váltakozik. Városban is elég rossz a helyzet. Nem akar menni játszom egy kicsit a gázpedállal és megindul. A fogyasztás autópályán ha jó megy 43mpg (6.8 l/100km) máskor 32mpg (9.1 l/100km).
A második dolog a pillanatnyi fogyasztás mérő fékezésnél lemegy 30mpg környékére vagy meg lejebb de van, hogy csak kimozdul egy kicsit.
A harmadik pedig tegnap reggel beindítottam az autót és olyan volt mintha nem menne 1-2 henger. az egész kaszni remegett és ömlött a kék füst belőle. Próbáltam fölpörgetni de nem igazán sikerült. Egyszer volt egy ilyen problémám de akkor menet közben jött elő, gyorsítani akartam de csak elkezdett remegni és kéken füstölni ugyan úgy mint tegnap. De egy 10 másodperc után helyre jött és tegnap reggelig nem is volt ezzel gondom.
Az első két dolog a turbó csere után jött. Mikor belerakták a felújított turbót nem akart menni az autó. ezután kicseréltettek velem sorban egy csomó alkatrészt EGR szelepet, légtömeg mérőt, turbó nyomás mérőt, turbónyomás szabályzót de ekkor se lett jó az autó. Ekkor a szerelő kinyögte, hogy csak házilag kicserélte a középső részt a turbóba. Ezután le vettük a turbót és elvittem egy rendes műhelybe felújíttatni. Vissza lett rakva és sokkal jobban ment. Elvittem másik szervizbe ott azt mondták be vannak ragadva a pillangó szelepek, ki szedtem őket és le tettek dugózva, ha már le volt véve a szívócsonk kicseréltem az összes vákum csövet is. A pillangó szelepek még kormosak se voltak és könnyeden jártak. Ez sem segített a helyzeten. Másik szerviz injektor, 1 hibás eredeti fölújítva, de az autó még mindig nem jó. Elvittem márka szervizbe ott annyit mondtak nem tudják mi a baja elsőre ki kell cserélni az összes injektort, turbót és a katalizátort. Turbó előtte volt cserélve injektorok előtte voltak tesztelve hibás cserélve. Kicseréltem a katalizátort egy kiváltó csőre egy próbát megér. ez sem segített. Az intercooler is ki lett cserélve, még mindig semmi. ekkor azt tanácsoltak, hogy mappoltassam újra mert sok az új alkatrész, az autó érezhetően erősebb lett és jobban megy mikor megy, de még mindig meg van az első két hiba. ezután a hidrotőkék kezdtek csörögni ezek is cserélve. De semmi változás csak már nem kopognak.
Ha valakinek volt már hasonló problémája vagy van valami ötlete és tudna segíteni azt meg köszönném.
üdv Zoli
Hali,
Udv a klubban. Melyik reszen vagy a szigetnek? Esetleg osszefuthatnank es ranezhetnenk a kocsidra. A fentiekbol gondolom, hogy azt mar megtanultad, hogy itt eleg draga szerelohoz jarni, nem keresik a hiba okat, csak tippelgetnek es beszornak egy vodor uj alkatreszt. Angol vagy magyar kocsid van?
Hello!
Baingstokeba lakom, Hampshirebe van fél úton London és Southampton között.
Angol autóm van.
2015.04.29. 14:13
2015.04.29. 14:17
aportas írta:Üdv a napokban a napokban sikerült szert tennem egy 525tds re. 3. tds-em az előző kettővel a kötelező szervizen és a kopó dolgokon (fékbetét, futóműben szillent stb) szerencsére semmi különösebb műszaki gondom nem volt.
Jelenlegiről (97es manual váltós) ezt nem mondhatom el
Nem működik a kilométeróra sem a fogyasztásmérő, Abs illetve a kipörgésgátló szintén máshol dolgozhatnak, mert nálam biztos nem, ASC gomb benyomására is semmi válasz. Tudom ezek nem egyedi jelenségek, ahogy vissza olvastam a fórumot. Nagy többségében az ABS jeladó volt a ludas.
Ami az én helyzetemben kicsit egyedibb és nem értek. Hogy mindezekről a műszerfalon egy db hiba vissza jelzést nem látni.
Amit nem tudok mire vélni.
ABS kipörgésgátló egyik sem mutatkozik meg fel sem villannak.
Nem tudom valaki látott már ilyet esetleg ?
Jövőhét vége felé tudom majd letenni a szervizbe, (szintén csak lestek elsőre mikor mondtam a kérdésre mit látni a műszerfalon, a nagy semmit: hibát illetően ). Jó lenne kicsit felkészültebben pár tippel mennem barátról lévén szó biztos megfogadná őket, még azon kevesek közé tartozik aki nem lehúzásból él meg.
Előre is köszi a segítséget.
2015.04.29. 14:23
morv írta:kizoli írta:morv írta:kizoli írta:Sziasztok!
Még új vagyok az oldalon, ha rossz helyre írok előre is elnézést.
2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.
Az első az autónak elég változékony a teljesítménye és a fogyasztása. Sokszor erőtlen a motorja de egyik pillanatról a másikra vissza jön az erő és megindul. Ezt autó pályán is lehet érezni az autó csak szenved utána pedig könyeddévalik az egész a motor hangon is lehet hallani a változást és tempomaton is váltakozik. Városban is elég rossz a helyzet. Nem akar menni játszom egy kicsit a gázpedállal és megindul. A fogyasztás autópályán ha jó megy 43mpg (6.8 l/100km) máskor 32mpg (9.1 l/100km).
A második dolog a pillanatnyi fogyasztás mérő fékezésnél lemegy 30mpg környékére vagy meg lejebb de van, hogy csak kimozdul egy kicsit.
A harmadik pedig tegnap reggel beindítottam az autót és olyan volt mintha nem menne 1-2 henger. az egész kaszni remegett és ömlött a kék füst belőle. Próbáltam fölpörgetni de nem igazán sikerült. Egyszer volt egy ilyen problémám de akkor menet közben jött elő, gyorsítani akartam de csak elkezdett remegni és kéken füstölni ugyan úgy mint tegnap. De egy 10 másodperc után helyre jött és tegnap reggelig nem is volt ezzel gondom.
Az első két dolog a turbó csere után jött. Mikor belerakták a felújított turbót nem akart menni az autó. ezután kicseréltettek velem sorban egy csomó alkatrészt EGR szelepet, légtömeg mérőt, turbó nyomás mérőt, turbónyomás szabályzót de ekkor se lett jó az autó. Ekkor a szerelő kinyögte, hogy csak házilag kicserélte a középső részt a turbóba. Ezután le vettük a turbót és elvittem egy rendes műhelybe felújíttatni. Vissza lett rakva és sokkal jobban ment. Elvittem másik szervizbe ott azt mondták be vannak ragadva a pillangó szelepek, ki szedtem őket és le tettek dugózva, ha már le volt véve a szívócsonk kicseréltem az összes vákum csövet is. A pillangó szelepek még kormosak se voltak és könnyeden jártak. Ez sem segített a helyzeten. Másik szerviz injektor, 1 hibás eredeti fölújítva, de az autó még mindig nem jó. Elvittem márka szervizbe ott annyit mondtak nem tudják mi a baja elsőre ki kell cserélni az összes injektort, turbót és a katalizátort. Turbó előtte volt cserélve injektorok előtte voltak tesztelve hibás cserélve. Kicseréltem a katalizátort egy kiváltó csőre egy próbát megér. ez sem segített. Az intercooler is ki lett cserélve, még mindig semmi. ekkor azt tanácsoltak, hogy mappoltassam újra mert sok az új alkatrész, az autó érezhetően erősebb lett és jobban megy mikor megy, de még mindig meg van az első két hiba. ezután a hidrotőkék kezdtek csörögni ezek is cserélve. De semmi változás csak már nem kopognak.
Ha valakinek volt már hasonló problémája vagy van valami ötlete és tudna segíteni azt meg köszönném.
üdv Zoli
Hali,
Udv a klubban. Melyik reszen vagy a szigetnek? Esetleg osszefuthatnank es ranezhetnenk a kocsidra. A fentiekbol gondolom, hogy azt mar megtanultad, hogy itt eleg draga szerelohoz jarni, nem keresik a hiba okat, csak tippelgetnek es beszornak egy vodor uj alkatreszt. Angol vagy magyar kocsid van?
Hello!
Baingstokeba lakom, Hampshirebe van fél úton London és Southampton között.
Angol autóm van.
Tudom hol van. Van ott egy jo kis bananerlelo En Swindonban vagyok.
2015.04.29. 15:37
kizoli írta:morv írta:kizoli írta:morv írta:kizoli írta:Sziasztok!
Még új vagyok az oldalon, ha rossz helyre írok előre is elnézést.
2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.
Az első az autónak elég változékony a teljesítménye és a fogyasztása. Sokszor erőtlen a motorja de egyik pillanatról a másikra vissza jön az erő és megindul. Ezt autó pályán is lehet érezni az autó csak szenved utána pedig könyeddévalik az egész a motor hangon is lehet hallani a változást és tempomaton is váltakozik. Városban is elég rossz a helyzet. Nem akar menni játszom egy kicsit a gázpedállal és megindul. A fogyasztás autópályán ha jó megy 43mpg (6.8 l/100km) máskor 32mpg (9.1 l/100km).
A második dolog a pillanatnyi fogyasztás mérő fékezésnél lemegy 30mpg környékére vagy meg lejebb de van, hogy csak kimozdul egy kicsit.
A harmadik pedig tegnap reggel beindítottam az autót és olyan volt mintha nem menne 1-2 henger. az egész kaszni remegett és ömlött a kék füst belőle. Próbáltam fölpörgetni de nem igazán sikerült. Egyszer volt egy ilyen problémám de akkor menet közben jött elő, gyorsítani akartam de csak elkezdett remegni és kéken füstölni ugyan úgy mint tegnap. De egy 10 másodperc után helyre jött és tegnap reggelig nem is volt ezzel gondom.
Az első két dolog a turbó csere után jött. Mikor belerakták a felújított turbót nem akart menni az autó. ezután kicseréltettek velem sorban egy csomó alkatrészt EGR szelepet, légtömeg mérőt, turbó nyomás mérőt, turbónyomás szabályzót de ekkor se lett jó az autó. Ekkor a szerelő kinyögte, hogy csak házilag kicserélte a középső részt a turbóba. Ezután le vettük a turbót és elvittem egy rendes műhelybe felújíttatni. Vissza lett rakva és sokkal jobban ment. Elvittem másik szervizbe ott azt mondták be vannak ragadva a pillangó szelepek, ki szedtem őket és le tettek dugózva, ha már le volt véve a szívócsonk kicseréltem az összes vákum csövet is. A pillangó szelepek még kormosak se voltak és könnyeden jártak. Ez sem segített a helyzeten. Másik szerviz injektor, 1 hibás eredeti fölújítva, de az autó még mindig nem jó. Elvittem márka szervizbe ott annyit mondtak nem tudják mi a baja elsőre ki kell cserélni az összes injektort, turbót és a katalizátort. Turbó előtte volt cserélve injektorok előtte voltak tesztelve hibás cserélve. Kicseréltem a katalizátort egy kiváltó csőre egy próbát megér. ez sem segített. Az intercooler is ki lett cserélve, még mindig semmi. ekkor azt tanácsoltak, hogy mappoltassam újra mert sok az új alkatrész, az autó érezhetően erősebb lett és jobban megy mikor megy, de még mindig meg van az első két hiba. ezután a hidrotőkék kezdtek csörögni ezek is cserélve. De semmi változás csak már nem kopognak.
Ha valakinek volt már hasonló problémája vagy van valami ötlete és tudna segíteni azt meg köszönném.
üdv Zoli
Hali,
Udv a klubban. Melyik reszen vagy a szigetnek? Esetleg osszefuthatnank es ranezhetnenk a kocsidra. A fentiekbol gondolom, hogy azt mar megtanultad, hogy itt eleg draga szerelohoz jarni, nem keresik a hiba okat, csak tippelgetnek es beszornak egy vodor uj alkatreszt. Angol vagy magyar kocsid van?
Hello!
Baingstokeba lakom, Hampshirebe van fél úton London és Southampton között.
Angol autóm van.
Tudom hol van. Van ott egy jo kis bananerlelo En Swindonban vagyok.
Nincs olyan messze szoktunk oda menni vásárolni. Annyi a gond, hogy csak hétvégén érekrá.
2015.04.29. 15:42
morv írta:aportas írta:Üdv a napokban a napokban sikerült szert tennem egy 525tds re. 3. tds-em az előző kettővel a kötelező szervizen és a kopó dolgokon (fékbetét, futóműben szillent stb) szerencsére semmi különösebb műszaki gondom nem volt.
Jelenlegiről (97es manual váltós) ezt nem mondhatom el
Nem működik a kilométeróra sem a fogyasztásmérő, Abs illetve a kipörgésgátló szintén máshol dolgozhatnak, mert nálam biztos nem, ASC gomb benyomására is semmi válasz. Tudom ezek nem egyedi jelenségek, ahogy vissza olvastam a fórumot. Nagy többségében az ABS jeladó volt a ludas.
Ami az én helyzetemben kicsit egyedibb és nem értek. Hogy mindezekről a műszerfalon egy db hiba vissza jelzést nem látni.
Amit nem tudok mire vélni.
ABS kipörgésgátló egyik sem mutatkozik meg fel sem villannak.
Nem tudom valaki látott már ilyet esetleg ?
Jövőhét vége felé tudom majd letenni a szervizbe, (szintén csak lestek elsőre mikor mondtam a kérdésre mit látni a műszerfalon, a nagy semmit: hibát illetően ). Jó lenne kicsit felkészültebben pár tippel mennem barátról lévén szó biztos megfogadná őket, még azon kevesek közé tartozik aki nem lehúzásból él meg.
Előre is köszi a segítséget.
Lehet olcsobb volt az orat meghekkelni es kiiktatni a visszajelzoket, mint a hibat kijavitani. Valamelyik hatso jelado (nem tudom melyik, mar tobbszor volt rola szo, keress ra) lehet az eredeti hiba okozoja, ezt "orvosolhattak" ezzel a modszerrel. Szerintem.
2015.04.29. 16:25
2015.04.29. 17:30
kizoli írta:Köszönöm, majd meg csörgetem. Az autó volt már egy rakás diagon és soha semmi nem jött ki. Volt menet közbeni teszt is ugyan úgy semmi, a turbó nyomás mindig rendben, azt mondják.
2015.04.29. 18:15
kizoli írta:morv írta:kizoli írta:morv írta:kizoli írta:Sziasztok!
Még új vagyok az oldalon, ha rossz helyre írok előre is elnézést.
2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.
Az első az autónak elég változékony a teljesítménye és a fogyasztása. Sokszor erőtlen a motorja de egyik pillanatról a másikra vissza jön az erő és megindul. Ezt autó pályán is lehet érezni az autó csak szenved utána pedig könyeddévalik az egész a motor hangon is lehet hallani a változást és tempomaton is váltakozik. Városban is elég rossz a helyzet. Nem akar menni játszom egy kicsit a gázpedállal és megindul. A fogyasztás autópályán ha jó megy 43mpg (6.8 l/100km) máskor 32mpg (9.1 l/100km).
A második dolog a pillanatnyi fogyasztás mérő fékezésnél lemegy 30mpg környékére vagy meg lejebb de van, hogy csak kimozdul egy kicsit.
A harmadik pedig tegnap reggel beindítottam az autót és olyan volt mintha nem menne 1-2 henger. az egész kaszni remegett és ömlött a kék füst belőle. Próbáltam fölpörgetni de nem igazán sikerült. Egyszer volt egy ilyen problémám de akkor menet közben jött elő, gyorsítani akartam de csak elkezdett remegni és kéken füstölni ugyan úgy mint tegnap. De egy 10 másodperc után helyre jött és tegnap reggelig nem is volt ezzel gondom.
Az első két dolog a turbó csere után jött. Mikor belerakták a felújított turbót nem akart menni az autó. ezután kicseréltettek velem sorban egy csomó alkatrészt EGR szelepet, légtömeg mérőt, turbó nyomás mérőt, turbónyomás szabályzót de ekkor se lett jó az autó. Ekkor a szerelő kinyögte, hogy csak házilag kicserélte a középső részt a turbóba. Ezután le vettük a turbót és elvittem egy rendes műhelybe felújíttatni. Vissza lett rakva és sokkal jobban ment. Elvittem másik szervizbe ott azt mondták be vannak ragadva a pillangó szelepek, ki szedtem őket és le tettek dugózva, ha már le volt véve a szívócsonk kicseréltem az összes vákum csövet is. A pillangó szelepek még kormosak se voltak és könnyeden jártak. Ez sem segített a helyzeten. Másik szerviz injektor, 1 hibás eredeti fölújítva, de az autó még mindig nem jó. Elvittem márka szervizbe ott annyit mondtak nem tudják mi a baja elsőre ki kell cserélni az összes injektort, turbót és a katalizátort. Turbó előtte volt cserélve injektorok előtte voltak tesztelve hibás cserélve. Kicseréltem a katalizátort egy kiváltó csőre egy próbát megér. ez sem segített. Az intercooler is ki lett cserélve, még mindig semmi. ekkor azt tanácsoltak, hogy mappoltassam újra mert sok az új alkatrész, az autó érezhetően erősebb lett és jobban megy mikor megy, de még mindig meg van az első két hiba. ezután a hidrotőkék kezdtek csörögni ezek is cserélve. De semmi változás csak már nem kopognak.
Ha valakinek volt már hasonló problémája vagy van valami ötlete és tudna segíteni azt meg köszönném.
üdv Zoli
Hali,
Udv a klubban. Melyik reszen vagy a szigetnek? Esetleg osszefuthatnank es ranezhetnenk a kocsidra. A fentiekbol gondolom, hogy azt mar megtanultad, hogy itt eleg draga szerelohoz jarni, nem keresik a hiba okat, csak tippelgetnek es beszornak egy vodor uj alkatreszt. Angol vagy magyar kocsid van?
Hello!
Baingstokeba lakom, Hampshirebe van fél úton London és Southampton között.
Angol autóm van.
Tudom hol van. Van ott egy jo kis bananerlelo En Swindonban vagyok.
Nincs olyan messze szoktunk oda menni vásárolni. Annyi a gond, hogy csak hétvégén érekrá.
2015.04.29. 18:16
Jerry írta:morv írta:aportas írta:Üdv a napokban a napokban sikerült szert tennem egy 525tds re. 3. tds-em az előző kettővel a kötelező szervizen és a kopó dolgokon (fékbetét, futóműben szillent stb) szerencsére semmi különösebb műszaki gondom nem volt.
Jelenlegiről (97es manual váltós) ezt nem mondhatom el
Nem működik a kilométeróra sem a fogyasztásmérő, Abs illetve a kipörgésgátló szintén máshol dolgozhatnak, mert nálam biztos nem, ASC gomb benyomására is semmi válasz. Tudom ezek nem egyedi jelenségek, ahogy vissza olvastam a fórumot. Nagy többségében az ABS jeladó volt a ludas.
Ami az én helyzetemben kicsit egyedibb és nem értek. Hogy mindezekről a műszerfalon egy db hiba vissza jelzést nem látni.
Amit nem tudok mire vélni.
ABS kipörgésgátló egyik sem mutatkozik meg fel sem villannak.
Nem tudom valaki látott már ilyet esetleg ?
Jövőhét vége felé tudom majd letenni a szervizbe, (szintén csak lestek elsőre mikor mondtam a kérdésre mit látni a műszerfalon, a nagy semmit: hibát illetően ). Jó lenne kicsit felkészültebben pár tippel mennem barátról lévén szó biztos megfogadná őket, még azon kevesek közé tartozik aki nem lehúzásból él meg.
Előre is köszi a segítséget.
Lehet olcsobb volt az orat meghekkelni es kiiktatni a visszajelzoket, mint a hibat kijavitani. Valamelyik hatso jelado (nem tudom melyik, mar tobbszor volt rola szo, keress ra) lehet az eredeti hiba okozoja, ezt "orvosolhattak" ezzel a modszerrel. Szerintem.
Én arra tippelnék, hogy a kilométer óra állása miatt bedobtak egy másik óracsoportot, ami nem lett felprogramozva, ezért nem működik neked.
Szóval egy jó diagost keress, aki megcsinálja rendesen.
Olcsó és igénytelen neppertrükk áldozata vagy...
2015.04.29. 19:16
kizoli írta:Köszönöm, majd meg csörgetem. Az autó volt már egy rakás diagon és soha semmi nem jött ki. Volt menet közbeni teszt is ugyan úgy semmi, a turbó nyomás mindig rendben, azt mondják.
2015.04.29. 23:56
kizoli írta:Köszönöm, majd meg csörgetem. Az autó volt már egy rakás diagon és soha semmi nem jött ki. Volt menet közbeni teszt is ugyan úgy semmi, a turbó nyomás mindig rendben, azt mondják.
2015.04.30. 08:03
Gallaca írta:kizoli írta:Köszönöm, majd meg csörgetem. Az autó volt már egy rakás diagon és soha semmi nem jött ki. Volt menet közbeni teszt is ugyan úgy semmi, a turbó nyomás mindig rendben, azt mondják.
EGR szelep vezérlőt, légtömegmérőt is kicserélték már? Ha házilag barkácsolta a turbódat, mennyi az esélye, hogy a többi alkatrész jó minőségű amit beletett, ha beletette?