* *
Pontos idő: 2017.12.11. 11:31

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1969 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 99  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.07. 21:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2169
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 483 alkalommal
Kapott köszik: 485 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
qartzika írta:
Az lesz... Először az mondta egy szerelő komám hogy lehet izzítógyertya is de az cserélve lett mind a hat, erre mondta hogy porlasztó lehet a ludas de elöször gépre ráá

leslie írta:
qartzika írta:
Sziasztok
Bmw 525D reggel hideg indításkor a motor eléggé dadog, gázadásra is alig akar elindulni majd 3-5 perc után helyre áll az alapjárat kicsit melegszik és megy is ahogy kell. Milyen hiba bekövetkezése a valószínű?


:diag

:offtopic
Bemutatkozni? Minek?
Fórum szabályzat, etika/etikett: szarni rá, teljesen mindegy! :shock:

Tisztelt Admin/moderátorok! (csak) én vagyok aberrált és/vagy általánosan egyre csökken az ingerküszöb, amely arra utal, hogy még "nem vagyunk a gödör alján" vagy tényleg ez a rideg valóság, s bele kell nyugodni??? :hangos:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.07. 21:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 803
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 158 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 35i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
qartzika írta:
Sziasztok
Bmw 525D reggel hideg indításkor a motor eléggé dadog, gázadásra is alig akar elindulni majd 3-5 perc után helyre áll az alapjárat kicsit melegszik és megy is ahogy kell. Milyen hiba bekövetkezése a valószínű?


Az eheti anállétra díjasunk nyertese... :facepalm:

Kép

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Afterdark az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.09. 09:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.25. 00:45
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Malter írta:
Sziasztok!
Beírom ide is, hátha..
Adott egy 2002-es 530d touring, friss vétel. Lenne egy olyan gondom, hogy a memóriás ülést a kézikönyv leírása szerint nem tudom újraprogramozni.
A leírás szerint beállítás után gyújtáson kellene a M memória gombot benyomni, akkor az világít, és utána az 1,2,3 gombok egyikének megnyomásával valamelyikre elmenteni, M gomb világítása kialszik.
Nekem ott elbukik a dolog, hogy az M gomb eleve nem kezd el világítani! A korábban memorizált pozíciókat az ülés/kormány/tükrök felveszik, de nem tudok elmenteni újat. Lehet, én vagyok a láma....
Köszi előre is a segítséget.

Hátha le leszel baltázva, hogy több helyre beírod?


Nem tudom, bíztam benne, hogy valaki már találkozott ilyen problémával...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.09. 11:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5410
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1140 alkalommal
Kapott köszik: 1191 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
bzsoltie írta:
atti523i írta:
az is lényeges milyen minőségü alkatrészeket rakatsz bele,mert a legtöbb utángyártott cuccal csak a szopás van.
Hirdetnek Ebay-en 100-200$-os teljes lengőkar-készleteket, de soha meg sem fordult a fejemben ilyet venni :D
Futómű alkatrészekből amikor van rá lehetőség mindig a Lemfördert veszem. Így legtöbbször kicsiszolt cikkszámú gyári alkatrészt kapok. Ami most a felsoroltakból most kivételt képez, az az
- első toronyszilentek – semmi (!) jelölés/szám nincs rajtuk, ezek miatt nagyon aggódom,
- első tengely első lengőkarszilentek – ZF felirat szerepel rajtuk,
- hátsó tengely felső-első és felső-hátsó lengőkarszilentek – MOOG márkájúak, nem volt Lemförder,
- első diffi tartó szilent – Meyle márkájú, nem volt Lemförder.
Nem tagadom, ott motoszkál bennem a gondolat – mi van, ha rosszabb lesz?
atti523i írta:
ezt tapasztalatból mondom :D
Mivel volt rossz tapasztalatod?
hamoriarpi írta:
Kormányműved hibátlan?
A kormánymű is felvetődött, mint hibalehetőség, de arra jutottam nincs baja. Kipattintott összekötőkkel megrángattam minden irányba a fogasléc mindkét végét, de semmi játéka nincs. A fogasléc nem rozsdás, nem száraz, szép zsíros. Olajszivárgás sincs. Miként máshogy lehetne tetten érni a kormánymű hibát?
hamoriarpi írta:
Nehogy úgy járj, mint én annak idején...
Hogy jártál annak idején?

A leírásod szerint nem valószínű a kormánymű hibája. Hosszú (jobb) oldalon szokott indulni a baj. Ott indul a lógás.
Nekem a gyári tárcsát is elgörbítette.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.11. 20:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.06.03. 15:56
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Budapest XXII. kerület
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Jelentkezett egy olyan probléma, hogy az autó egyik indítás után teljesen elerőtlenedett. Alig ment 1-es, 2-esben, majd újraindításnál nehezebben indult is.
INPA-val kiolvastam NW_E Fehler-t. Ez a Nockenwelle Einlass lehet ? Szívó oldali vezérműtengely jeladó lehet a hiba ?
Egyébként az az érdekes, hogy később hibatörlés és pár óra múlva látszólag visszanyerte az erejét és ment szépen tovább, de pár nap után megint előjött.
Jellemző a szenzor meghibásodására ez a hektikus viselkedés ? Ha venni kell, ebből csak a gyári igaz ?

Köszönöm a segítséget!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.11. 20:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2029
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 377 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gkali írta:
Sziasztok!
Jellemző a szenzor meghibásodására ez a hektikus viselkedés ? Ha venni kell, ebből csak a gyári igaz ?


Igen és igen! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.12. 11:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.03.20. 01:00
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Csongrád megye
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gytom80 írta:
Sziasztok!
1997.08. havi 23iA (steptronic) kocsimmal a következő a problémám. Sokat eszik, ezért elvittem diagra illetve Co mérésre is, mivel városban nagyon szolid használat mellett is 18 litert fogyaszt, országúton olyan 10 körül. A Co mérés során megállapítottuk, ami a kipufogó szaga alapján amúgy is gyanús volt, hogy magas a Co. Alapjáraton még éppen éppen jók az értékek, de fordulaton a Co érték 7,5-ig is felmegy. (igen, nem 0,75, hanem 7,5 sajnos). A rendelkezésre álló diagnosztika következetesen, törlést követően nagyon rövid időn belül mindig ezt tárolja be: 1-es hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve / lambda szenzorvezérlési határérték, hengersor 2. Az autóban 2 hónapos lambdák vannak, BMW cikkszám alapján rendelt siemens rendszerű Denso szondák. Élő adatban az jött ki, hogy az 1-3 hengersoron lévő szonda alapjáraton dolgozik, ugyan úgy a kettes is. Majd mikor fordulaton tartjuk a kocsit, az 1-es hengersoron lévő szonda kiakad 0,4 és 0,5 volt körül valahol, megáll, és nem szabályoz tovább, míg a 2-es hengersoron dolgozik tovább a szonda. A szondákat megcseréltük, hogy a hiba átvándorol e a 2-es hengersorra, de nem, ugyan úgy az 1-3 henger vezérlő szondája akad ki. Ezek után felcseréltük a gyertyákat (amúgy újak), a trafókat, az injektorokat, de a probléma ugyan ott maradt, a betárolt hiba is a fentebb leírt maradt. Ezek után még egy másik 23i gyári siemens szondáit is betettük az autóba, de a fenti probléma maradt. Jelenleg itt tartunk, illetve csütörtökön egy villamossági szaki elkezdi talán azt kivizsgálni, hogy nem e esetleg a motorvezérlőhöz nem jut el a megfelelő adat, a vezérlő hibája miatt.
Nekem felmerült még az is, hogy esetleg olyan lehetetlen helyen kap fals levegőt ami ilyen zavart eredményez, de erre minden szerelő eddig azt mondta, akkor nem csak ott, az 1-3 hengernél lenne a probléma. Illetve egy valaki volt, aki azonnal azt mondta, biztos valami fals levegő, vákuum probléma lehet.
Igyekeztem viszonylag részletesen leírni a problémát, remélem valakinek lesz valami ötlete, vagy akár hasonló tapasztalata, nem szeretnék vaktában cserélgetni semmit. Köszönöm előre is a válaszokat! -Tamás-


A probléma megoldódott. A légtömeg mérő hibája okozta az egészet, amire nem gondoltunk volna az elején, mivel az az egész rendszert kéne, hogy befolyásolja. Na megmutatta, hogy nem úgy van az. Mikor lehúztuk a légtömeg mérő csatlakozóját, elkezdett dolgozni az 1-es szonda is, a Co lecsökkent. Nem gyári légtömeg mérő volt a kocsiban, hanem Bosch márkájú. Vettem bontott gyárit, 2 nap és kb. 80 km után az ellenőrző mérések szerint is a probléma megoldódott, nincs hiba kód sem a kocsiban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.12. 14:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 124
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 25 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
ugyanez a szakaszos fekezes problemam van nekem is. Jovo heten kerul be az uj Lemförder lengokar szett. Kivancsi vagyok, hogy megoldja-e a gondot. Az elso futomu tobbi resze meg mar ki lett cserelve, szinten Lemförderre.
Ez a probléma nálam a futóműgenerállal nem oldódott meg. Én már lassan ott tartok, hogy kezd beigazolódni az első félelmem: nem marad más, mint a váltó. A tiéd is automata? Ha üresben fékezel, te sem érzékeled a hibát?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.12. 18:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gytom80 írta:
Nem gyári légtömeg mérő volt a kocsiban, hanem Bosch márkájú. Vettem bontott gyárit, 2 nap és kb. 80 km után az ellenőrző mérések szerint is a probléma megoldódott, nincs hiba kód sem a kocsiban.


A gyári BMW jeles is Bosch,annyi,hogy az autódban lévő elromlott.

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.12. 19:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5410
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1140 alkalommal
Kapott köszik: 1191 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Padre540 írta:
gytom80 írta:
Nem gyári légtömeg mérő volt a kocsiban, hanem Bosch márkájú. Vettem bontott gyárit, 2 nap és kb. 80 km után az ellenőrző mérések szerint is a probléma megoldódott, nincs hiba kód sem a kocsiban.


A gyári BMW jeles is Bosch,annyi,hogy az autódban lévő elromlott.

Létezik-e belső infó a BMW-dobozos Bosch és a Bosch-dobozos Bosch termékek QC utáni sorolásáról? Légtömegmérő, AC, porlasztó, szenzorok, stb...

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.12. 22:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 39
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

pár napja kerékcsapágyat(-aggyal) cseréltem, elég amatőr módon csináltam, mert nem olvastam utána.. csonk le, szétcsavaroz, csonkot kicsit megtisztítottam, csapágy szépen belecuppant, össze. minden ok, kivéve a tempomatot. olyan mintha fullgáz impulzusokkal akarná a sebességet tartani, aztán egy percen belül el is dobja.. ABS jó, műszerfalon nincs visszajelzés, nem is satuzik be. lehet h megtörtem a jeladó kábelét? de még megy, vagy ez másra utal? kiolvasni talán a hosszú hétvégén sikerül, ha hajlandó lesz felismerni a kábelt.
vagy esetleg a csapág/agy nem áll merőlegesen a csonkra egy icipicit és az befolyásolhatja? fék nem fog be.

Köszi
Tibi

szerk dehogynem fog be fék, kibújt a szög a zsákból :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ST1 2017.04.13. 21:52-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.13. 10:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Padre540 írta:
gytom80 írta:
Nem gyári légtömeg mérő volt a kocsiban, hanem Bosch márkájú. Vettem bontott gyárit, 2 nap és kb. 80 km után az ellenőrző mérések szerint is a probléma megoldódott, nincs hiba kód sem a kocsiban.


A gyári BMW jeles is Bosch,annyi,hogy az autódban lévő elromlott.

Létezik-e belső infó a BMW-dobozos Bosch és a Bosch-dobozos Bosch termékek QC utáni sorolásáról? Légtömegmérő, AC, porlasztó, szenzorok, stb...


Csak a kicsiszolt jeles alkatrészekről van információm.A beszállító nem tárolhatja összeszerelt állapotban a gyári alkatrészeket.Ha nincs elég megrendelés a BMW részéről,akkor összeszerelik nem gyári minőségű alkatrésszel,kicsiszolják a BMW logót és megy a piacra.

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.14. 21:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5625
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1402 alkalommal
Kapott köszik: 1350 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Padre540 írta:
hamoriarpi írta:
Padre540 írta:
gytom80 írta:
Nem gyári légtömeg mérő volt a kocsiban, hanem Bosch márkájú. Vettem bontott gyárit, 2 nap és kb. 80 km után az ellenőrző mérések szerint is a probléma megoldódott, nincs hiba kód sem a kocsiban.


A gyári BMW jeles is Bosch,annyi,hogy az autódban lévő elromlott.

Létezik-e belső infó a BMW-dobozos Bosch és a Bosch-dobozos Bosch termékek QC utáni sorolásáról? Légtömegmérő, AC, porlasztó, szenzorok, stb...


Csak a kicsiszolt jeles alkatrészekről van információm.A beszállító nem tárolhatja összeszerelt állapotban a gyári alkatrészeket.Ha nincs elég megrendelés a BMW részéről,akkor összeszerelik nem gyári minőségű alkatrésszel,kicsiszolják a BMW logót és megy a piacra.


Egyszerűbben: Hitványabb, mint a gyári, de jobb, mint a kínai másolat. De legalább 50% esély van rá, hogy működik, nem nulla. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.05.06. 10:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.04.10. 11:24
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Szentes
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, tegnap tapasztaltam az 530i-n, hogy kiálláskor kicsit remegett az autó alapjáraton, de utána semmi gond nem volt. Ma reggel ismét ezt éreztem, és fel is villant a motorelektronika hibalámpa a műszerfalon. Olvastam, hogy valamelyik hengernél nem mehet a gyújtó trafó... passzolom. Valakinek ötlete/tapasztalata ezzel? köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.05.06. 10:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8384
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 931 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dez írta:
Sziasztok, tegnap tapasztaltam az 530i-n, hogy kiálláskor kicsit remegett az autó alapjáraton, de utána semmi gond nem volt. Ma reggel ismét ezt éreztem, és fel is villant a motorelektronika hibalámpa a műszerfalon. Olvastam, hogy valamelyik hengernél nem mehet a gyújtó trafó... passzolom. Valakinek ötlete/tapasztalata ezzel? köszi!

:diag
A trafót beírja szépen.
De ha más van, akkor is hamar kiderül!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: dez
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.05.07. 10:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.03. 19:37
Hozzászólások: 33
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Padre540 írta:
hamoriarpi írta:
Padre540 írta:
gytom80 írta:
Nem gyári légtömeg mérő volt a kocsiban, hanem Bosch márkájú. Vettem bontott gyárit, 2 nap és kb. 80 km után az ellenőrző mérések szerint is a probléma megoldódott, nincs hiba kód sem a kocsiban.


A gyári BMW jeles is Bosch,annyi,hogy az autódban lévő elromlott.

Létezik-e belső infó a BMW-dobozos Bosch és a Bosch-dobozos Bosch termékek QC utáni sorolásáról? Légtömegmérő, AC, porlasztó, szenzorok, stb...


Csak a kicsiszolt jeles alkatrészekről van információm.A beszállító nem tárolhatja összeszerelt állapotban a gyári alkatrészeket.Ha nincs elég megrendelés a BMW részéről,akkor összeszerelik nem gyári minőségű alkatrésszel,kicsiszolják a BMW logót és megy a piacra.


Egyszerűbben: Hitványabb, mint a gyári, de jobb, mint a kínai másolat. De legalább 50% esély van rá, hogy működik, nem nulla. :)


A körcsatis légtömegmérő az siemens gyártmányú volt gyárilag tudtommal mert nekem is az van benne. Én úgy tudom hogy a dupla vanosos motornál volt másfajta légtömegmérő.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.05.07. 10:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 741
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 148 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
hamoriarpi írta:
Padre540 írta:
gytom80 írta:
Nem gyári légtömeg mérő volt a kocsiban, hanem Bosch márkájú. Vettem bontott gyárit, 2 nap és kb. 80 km után az ellenőrző mérések szerint is a probléma megoldódott, nincs hiba kód sem a kocsiban.


A gyári BMW jeles is Bosch,annyi,hogy az autódban lévő elromlott.

Létezik-e belső infó a BMW-dobozos Bosch és a Bosch-dobozos Bosch termékek QC utáni sorolásáról? Légtömegmérő, AC, porlasztó, szenzorok, stb...


Csak a kicsiszolt jeles alkatrészekről van információm.A beszállító nem tárolhatja összeszerelt állapotban a gyári alkatrészeket.Ha nincs elég megrendelés a BMW részéről,akkor összeszerelik nem gyári minőségű alkatrésszel,kicsiszolják a BMW logót és megy a piacra.

Bocs, de ez nem igaz. Lehet, hogy valakivel, akirol te tudsz, igy van a szerzodes, de attol meg massal nem biztos.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.05.07. 15:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.05. 00:00
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Lenne egy "számomra" érdekes hiba.Elindulás után kb. 10 km -el kigyullad az olaj lámpa,de nem pirosan,hanem sárgán.A kocsi leállitása után is égve marad ez a piktogramm.Újra inditás után elalszik.

Mi lehet a baj. ill. a megoldás?

Előre is köszönöm az épitő jellegü válaszokat :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.05.07. 16:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3595
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 708 alkalommal
Kapott köszik: 768 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
valta írta:
Sziasztok

Lenne egy "számomra" érdekes hiba.Elindulás után kb. 10 km -el kigyullad az olaj lámpa,de nem pirosan,hanem sárgán.A kocsi leállitása után is égve marad ez a piktogramm.Újra inditás után elalszik.

Mi lehet a baj. ill. a megoldás?

Előre is köszönöm az épitő jellegü válaszokat :)


Kevés a motorolaj. - 1 liter. ( vagy elromlott az érzékelő )

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.05.07. 17:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.05. 00:00
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
valta írta:
Sziasztok

Lenne egy "számomra" érdekes hiba.Elindulás után kb. 10 km -el kigyullad az olaj lámpa,de nem pirosan,hanem sárgán.A kocsi leállitása után is égve marad ez a piktogramm.Újra inditás után elalszik.

Mi lehet a baj. ill. a megoldás?

Előre is köszönöm az épitő jellegü válaszokat :)


Kevés a motorolaj. - 1 liter. ( vagy elromlott az érzékelő )


Köszi,megnézem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1969 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 99  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: atti523i, Google [Bot] valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator