* *
Pontos idő: 2017.06.24. 22:35

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1689 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.03.29. 11:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.03.20. 01:00
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Csongrád megye
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Fentebb írt problémám kedden megoldódott. A tüzetesebb átvizsgálás során megállapították, hogy a motorvezérlő elektronika hibásan vezérli a 1-es hengersort, túl sok üzemanyagot irányított az 1-es hengersorra. Ezzel az egyébként jó lambda szonda nem tudott mit kezdeni, kiakadt és nem szabályzott. Másik motorvezérlő beszerzése és a megfelelő részek átforrasztása után a hiba eltűnt, eddig nem is jött vissza. Pénteken lesz egy kontroll Co mérés, kiolvasás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek gytom80 az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.03.29. 23:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5111
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 738 alkalommal
Kapott köszik: 1592 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
gytom80 írta:
Sziasztok!
Fentebb írt problémám kedden megoldódott. A tüzetesebb átvizsgálás során megállapították, hogy a motorvezérlő elektronika hibásan vezérli a 1-es hengersort, túl sok üzemanyagot irányított az 1-es hengersorra. Ezzel az egyébként jó lambda szonda nem tudott mit kezdeni, kiakadt és nem szabályzott. Másik motorvezérlő beszerzése és a megfelelő részek átforrasztása után a hiba eltűnt, eddig nem is jött vissza. Pénteken lesz egy kontroll Co mérés, kiolvasás.

:franko: Mehet(ne) a "Megoldott hibák" topicba! :D

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.03.30. 09:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.03.20. 01:00
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Csongrád megye
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Holnap megyek egy utolsó ellenőrzésre, amit írtam is. Kiolvassuk, Co-t mérünk és ha minden rendben, abszolút megoldott problémának lehet elkönyvelni :)
Megírom a holnapi eredményt is, és akkor gondolom valamelyik admin át tudja helyezni a "Megoldott hibák" topicba.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.03. 13:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.03.20. 01:00
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Csongrád megye
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Voltam a kocsival Co mérésen és kiolvastuk. A probléma maradt :( Alapjáraton jók az értékek, fordulaton tartva kiakad az 1-es henger soron a lambda szonda és nem szabályoz tovább, a 2-esnél minden rendben. Betárolt hiba is ugyan az amit fentebb leírtam. Tanácstalanság és kétségbeesés van jelenleg. Még a nagyon lehetetlen helyen kóbor fals levegő lehetőségét próbáljuk kizárni, ebben mondjuk nem igen van bizodalmam, de mivel van komplett másik szívósorom, tömítést meg kartergáz visszacsapó szelepet meg korábban már vettem, így ezt megpróbáljuk kizárni. Ötleteket azért várok, ha valakinek eszébe jutna még valami. Szép napot!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.03. 19:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5358
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1124 alkalommal
Kapott köszik: 1176 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Gallaca írta:
csikes77 írta:
bzsoltie írta:
attila94 írta:
A nagy cserélgetésben a futómű be lett állítva? Hogyan lett beállítva? Úgyis szezonváltás van, meg lehet nézetni gumicserekor a felniket, a gumikat és centírozni. Guminyomás.

Jó futóművem van, jó fékkel, a kardán is jó stb., de a fentiek miatt már mind volt remegés bizonyos tempónál, vagy fékezésre remegés.


A futómű rendszeresen van állítva (minden futóműalkatrész-csere után), de sajnos nem úgy ahogy én szeretném. Nem találok olyan helyet, ahol súlyokat pakolnának az autóba. A környéken már szinte mindenkivel összevesztem, mert engem néznek hülyének amikor kiírja a gépük, hogy MOST tedd bele a súlyokat, akkor ők csak leenterezik és én ezt szóvá teszem. Pedig én is nagyon kíváncsi lennék változna-e tőle valami...

A nyári gumi-felni pont most lett lecserélve, guminyomás a táblázat szerint beállítva, a helyzet sajnos változatlan.


Hát ez az az egész ugyanez. :D Egy kicsit én is érzem a vibrációt 100 körül, ja normál esetben feni vagy gumi. Nekem is a felnik mint az óramű, a gumik újak voltak mikor rá lettek téve, futómű ketten ültünk benne mikor állították. Tököm érti, feladtam már majdnem az egész harcot. :shock: De kurva idegesítő tud lenni mikor nagy tempóról belassulok százra, azt remeg mint a nem is tudom... milyen jelzővel illessem ezt az egészet. :D Baszki úgy remeg érezni kéne a fékpedálon de semmi. Ja de egyébként szerintem nem csak nálunk van ez a gond, hanem másnál is csak az nem fórumozik. :) Mondom nekem ez a második E39em ami csinálja, és mondjuk gólyalábat egyiknél sem cseréltem lehet itt lesz a kutya elásva. :roll:

Én is kínlódtam ilyesmivel, illetve nem én, hanem a Fiam az én autómmal. Minden cserélve lett, nem szűnt a remegés. Bendegúz egyszer egy beszélgetés folyamán említette, hogy hasonló cipőben járva, megkérte a futóművest, hogy a zöld mezőn belül a legnagyobb összetartást állítsa be. Ettől nála megszűnt a remegés. Nosza aláfeküdtem, az összekötőkön beljebb állítottam 1/4-1/4 fordulatot próbaképp. Nekem is megszűnt a remegés, azóta is jó. Fogalmam sincs hová állítottam, de így marad az tuti! :D

Ez a TIS-ben szó szerint benne van. Írtam is annó többször. Nekem is így ment a 39. Terhelt állítás + a zöld range-en belül a legnagyobb összetartás.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 Gallaca, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.05. 23:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
csikes77 írta:
csikes77 írta:
A féktárcsa TRW, még soha nem volt gond vele. A gyűrűt ki lehet szedni és kicserélem a régire , most ezt fogom csinálni, úgyhogy megint lehet szétszedni de jó. :facepalm: A csapágy helyét csiszoltam ahová bemegy. :)

Na végül jó lett ,de ami az oka volt az egész javításnak az a vibráció fékezéskor, és ez még mindig fenn áll. :facepalm: Amit eddig cseréltem, féktárcsák, betétek, kerékcsapág, toronycsapágy lengőkarok. Nem kotyog lötyög semmi. Valakinek lenne erre valami ötlete? Nagy sebességről az autó szépen lassul de 100rol kb. finomabb fékezésnél remeg a kormány. Kb. 50-60rol finoman fékezve szakaszosan fog a fék. Érezni , hogy nem egyenletes. Fékpadon a fék tökéletes volt nulla eltérés volt , ma mérettem. :D Valami viszont nem okés.

Nem biztos, hogy a fék fog szakaszosan, hanem lehet, hogy csak a lassulás nem egyenletes valamiért. Ugyanezzel szívok én is, egyszerűen nem bírom tetten érni ami okozza. Ami eddig nálam cserélve volt, remélve hogy majd megoldja: első-hátsó féktárcsák betéttel, összes féknyereg felújítás, első lengőkarszilentek, kormányösszekötők, első kerékcsapágyak, motor- és váltótartó bakok, a 4db hídszilent. A motortartó bakok és a hídszilent cserékkel valamelyeset javult a helyzet, a többi semmit nem befolyásolt. Ami még tervezve van: 3db diffi tartó szilent, hátul a nagy lengőkarokban lévő szilentek cseréje. Utána nem tudom hogyan tovább. Azt sem tudom eldönteni, hogy inkább elölről, vagy inkább hátulról ered a dolog.


Eléggé betelt már nálam a pohár, úgyhogy némiképp változott a projekt, a következő kiegészítéssel:
- válogatás nélkül az összes lengőkarszilent (12db) cseréje,
- összes lengőkargömbfej (8db) felújítása,
- összes lengéscsillapító felújítása,
- összes toronyszilent cseréje,
- kap megint új féket.
Pénteken lesz összerakva az autó, jövő héten pedig megy a BMW-hez futóműállításra.
Utána beszámolok a tapasztalatokról. Egyelőre optimista vagyok, és remélem hogy hosszú időre megoldódik minden rezonanciás-vibrációs problémám. De ha ezután sem lesz jobb, legurítom a kocsit a szakadékba, de szerintem én is benne fogok ülni. :facepalm:

Bocs, ha némiképp :offtopic volt.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.06. 05:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5583
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1391 alkalommal
Kapott köszik: 1329 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
A fékezéskor rángatás nekem most a téliről nyári felnire váltással elmúlt. (A nyári felniket a télen kigörgőztettem) Igaz, nekem E61 van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.06. 07:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 493 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
bzsoltie írta:
csikes77 írta:
csikes77 írta:
A féktárcsa TRW, még soha nem volt gond vele. A gyűrűt ki lehet szedni és kicserélem a régire , most ezt fogom csinálni, úgyhogy megint lehet szétszedni de jó. :facepalm: A csapágy helyét csiszoltam ahová bemegy. :)

Na végül jó lett ,de ami az oka volt az egész javításnak az a vibráció fékezéskor, és ez még mindig fenn áll. :facepalm: Amit eddig cseréltem, féktárcsák, betétek, kerékcsapág, toronycsapágy lengőkarok. Nem kotyog lötyög semmi. Valakinek lenne erre valami ötlete? Nagy sebességről az autó szépen lassul de 100rol kb. finomabb fékezésnél remeg a kormány. Kb. 50-60rol finoman fékezve szakaszosan fog a fék. Érezni , hogy nem egyenletes. Fékpadon a fék tökéletes volt nulla eltérés volt , ma mérettem. :D Valami viszont nem okés.

Nem biztos, hogy a fék fog szakaszosan, hanem lehet, hogy csak a lassulás nem egyenletes valamiért. Ugyanezzel szívok én is, egyszerűen nem bírom tetten érni ami okozza. Ami eddig nálam cserélve volt, remélve hogy majd megoldja: első-hátsó féktárcsák betéttel, összes féknyereg felújítás, első lengőkarszilentek, kormányösszekötők, első kerékcsapágyak, motor- és váltótartó bakok, a 4db hídszilent. A motortartó bakok és a hídszilent cserékkel valamelyeset javult a helyzet, a többi semmit nem befolyásolt. Ami még tervezve van: 3db diffi tartó szilent, hátul a nagy lengőkarokban lévő szilentek cseréje. Utána nem tudom hogyan tovább. Azt sem tudom eldönteni, hogy inkább elölről, vagy inkább hátulról ered a dolog.


Eléggé betelt már nálam a pohár, úgyhogy némiképp változott a projekt, a következő kiegészítéssel:
- válogatás nélkül az összes lengőkarszilent (12db) cseréje,
- összes lengőkargömbfej (8db) felújítása,
- összes lengéscsillapító felújítása,
- összes toronyszilent cseréje,
- kap megint új féket.
Pénteken lesz összerakva az autó, jövő héten pedig megy a BMW-hez futóműállításra.
Utána beszámolok a tapasztalatokról. Egyelőre optimista vagyok, és remélem hogy hosszú időre megoldódik minden rezonanciás-vibrációs problémám. De ha ezután sem lesz jobb, legurítom a kocsit a szakadékba, de szerintem én is benne fogok ülni. :facepalm:

Bocs, ha némiképp :offtopic volt.

Mielőtt mindent kicserélnél amit nem is kéne, a futóműved állíttasd a lehető legnagyobb összetartásra.
Természetesen a megengedett határon belül!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.06. 07:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Mielőtt mindent kicserélnél amit nem is kéne, a futóműved állíttasd a lehető legnagyobb összetartásra.
Természetesen a megengedett határon belül!

Már késő! Az autó felbakolva, az alkatrészek beszerelésre várnak.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.06. 08:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 493 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
bendegúz írta:
Mielőtt mindent kicserélnél amit nem is kéne, a futóműved állíttasd a lehető legnagyobb összetartásra.
Természetesen a megengedett határon belül!

Már késő! Az autó felbakolva, az alkatrészek beszerelésre várnak.

Nem késő, mert utána mész futóműveshez, ne engedd magad lebeszélni arról amit mondtam!
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.06. 08:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
bzsoltie írta:
bendegúz írta:
Mielőtt mindent kicserélnél amit nem is kéne, a futóműved állíttasd a lehető legnagyobb összetartásra.
Természetesen a megengedett határon belül!

Már késő! Az autó felbakolva, az alkatrészek beszerelésre várnak.

Nem késő, mert utána mész futóműveshez, ne engedd magad lebeszélni arról amit mondtam!
:franko:

Ja! Nem engedem. Köszi a tippet. :roker:

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.06. 15:45 
Online
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 445
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
bendegúz írta:
Mielőtt mindent kicserélnél amit nem is kéne, a futóműved állíttasd a lehető legnagyobb összetartásra.
Természetesen a megengedett határon belül!

Már késő! Az autó felbakolva, az alkatrészek beszerelésre várnak.

az is lényeges milyen minőségü alkatrészeket rakatsz bele,mert a legtöbb utángyártott cuccal csak a szopás van.ezt tapasztalatból mondom :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.06. 15:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5358
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1124 alkalommal
Kapott köszik: 1176 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
bzsoltie írta:
bendegúz írta:
bzsoltie írta:
bendegúz írta:
Mielőtt mindent kicserélnél amit nem is kéne, a futóműved állíttasd a lehető legnagyobb összetartásra.
Természetesen a megengedett határon belül!

Már késő! Az autó felbakolva, az alkatrészek beszerelésre várnak.

Nem késő, mert utána mész futóműveshez, ne engedd magad lebeszélni arról amit mondtam!
:franko:

Ja! Nem engedem. Köszi a tippet. :roker:

Kormányműved hibátlan?
Nehogy úgy járj, mint én annak idején...

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.06. 18:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
az is lényeges milyen minőségü alkatrészeket rakatsz bele,mert a legtöbb utángyártott cuccal csak a szopás van.
Hirdetnek Ebay-en 100-200$-os teljes lengőkar-készleteket, de soha meg sem fordult a fejemben ilyet venni :D
Futómű alkatrészekből amikor van rá lehetőség mindig a Lemfördert veszem. Így legtöbbször kicsiszolt cikkszámú gyári alkatrészt kapok. Ami most a felsoroltakból most kivételt képez, az az
- első toronyszilentek – semmi (!) jelölés/szám nincs rajtuk, ezek miatt nagyon aggódom,
- első tengely első lengőkarszilentek – ZF felirat szerepel rajtuk,
- hátsó tengely felső-első és felső-hátsó lengőkarszilentek – MOOG márkájúak, nem volt Lemförder,
- első diffi tartó szilent – Meyle márkájú, nem volt Lemförder.
Nem tagadom, ott motoszkál bennem a gondolat – mi van, ha rosszabb lesz?
atti523i írta:
ezt tapasztalatból mondom :D
Mivel volt rossz tapasztalatod?
hamoriarpi írta:
Kormányműved hibátlan?
A kormánymű is felvetődött, mint hibalehetőség, de arra jutottam nincs baja. Kipattintott összekötőkkel megrángattam minden irányba a fogasléc mindkét végét, de semmi játéka nincs. A fogasléc nem rozsdás, nem száraz, szép zsíros. Olajszivárgás sincs. Miként máshogy lehetne tetten érni a kormánymű hibát?
hamoriarpi írta:
Nehogy úgy járj, mint én annak idején...
Hogy jártál annak idején?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.07. 09:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 698
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 134 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ugyanez a szakaszos fekezes problemam van nekem is. Jovo heten kerul be az uj Lemförder lengokar szett. Kivancsi vagyok, hogy megoldja-e a gondot. Az elso futomu tobbi resze meg mar ki lett cserelve, szinten Lemförderre.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.07. 12:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.25. 00:45
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Beírom ide is, hátha..
Adott egy 2002-es 530d touring, friss vétel. Lenne egy olyan gondom, hogy a memóriás ülést a kézikönyv leírása szerint nem tudom újraprogramozni.
A leírás szerint beállítás után gyújtáson kellene a M memória gombot benyomni, akkor az világít, és utána az 1,2,3 gombok egyikének megnyomásával valamelyikre elmenteni, M gomb világítása kialszik.
Nekem ott elbukik a dolog, hogy az M gomb eleve nem kezd el világítani! A korábban memorizált pozíciókat az ülés/kormány/tükrök felveszik, de nem tudok elmenteni újat. Lehet, én vagyok a láma....
Köszi előre is a segítséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.07. 12:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.16. 21:29
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Bmw 525D reggel hideg indításkor a motor eléggé dadog, gázadásra is alig akar elindulni majd 3-5 perc után helyre áll az alapjárat kicsit melegszik és megy is ahogy kell. Milyen hiba bekövetkezése a valószínű?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.07. 13:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2289
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 238 alkalommal
Kapott köszik: 304 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M43
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
qartzika írta:
Sziasztok
Bmw 525D reggel hideg indításkor a motor eléggé dadog, gázadásra is alig akar elindulni majd 3-5 perc után helyre áll az alapjárat kicsit melegszik és megy is ahogy kell. Milyen hiba bekövetkezése a valószínű?


:diag

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.07. 15:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5111
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 738 alkalommal
Kapott köszik: 1592 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Malter írta:
Sziasztok!
Beírom ide is, hátha..
Adott egy 2002-es 530d touring, friss vétel. Lenne egy olyan gondom, hogy a memóriás ülést a kézikönyv leírása szerint nem tudom újraprogramozni.
A leírás szerint beállítás után gyújtáson kellene a M memória gombot benyomni, akkor az világít, és utána az 1,2,3 gombok egyikének megnyomásával valamelyikre elmenteni, M gomb világítása kialszik.
Nekem ott elbukik a dolog, hogy az M gomb eleve nem kezd el világítani! A korábban memorizált pozíciókat az ülés/kormány/tükrök felveszik, de nem tudok elmenteni újat. Lehet, én vagyok a láma....
Köszi előre is a segítséget.

Hátha le leszel baltázva, hogy több helyre beírod?

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.04.07. 16:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.16. 21:29
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Az lesz... Először az mondta egy szerelő komám hogy lehet izzítógyertya is de az cserélve lett mind a hat, erre mondta hogy porlasztó lehet a ludas de elöször gépre ráá

leslie írta:
qartzika írta:
Sziasztok
Bmw 525D reggel hideg indításkor a motor eléggé dadog, gázadásra is alig akar elindulni majd 3-5 perc után helyre áll az alapjárat kicsit melegszik és megy is ahogy kell. Milyen hiba bekövetkezése a valószínű?


:diag


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1689 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Desire, Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator