* *
Pontos idő: 2024.04.18. 12:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 10:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki találkozott már ilyen hibával, vagy furcsasággal.
Az autóm egy E39 M54B25 és a probléma az kb. 3 hónappal ezelőtt kezdődött.

A tünet az, hogy néha, teljesen random az autó nehezen indul el. Csak, teker és teker és nagy nehezen elindul.
Lényegtelen, hogy hidegen indítom 1 hét állás után vagy épp 30 km után félreálltam és újra elindítottam. Hol így, hol úgy de előfordul.
Viszont azt veszem észre, hogy egyre gyakrabban csinálja ezt. Amikor elkezdődött akkor kb. 1 hónapban 1-2 alkalommal, most már viszont hetente előfordul. Tegnap például tankolás után rángatva mozdult meg az autó, majd gurulás közben ahogy benyomtam a kuplungot, leállt. Utána hosszas indítózást követően beindult és megtettem vele 100km-t hiba nélkül.
Én az AC-re gyanakszom, hogy haldoklik. Bár annak nem örülnék, hiszen egy 2 éves Pierburg van benne.

Találkozott már valaki hasonlóval?
Létezik, hogy 2 év után megadja magát egy "minőségibb" AC?
Csak shell és OMW kúton tankolok, így "talán" az üzemanyag nem ludas.
Diag nem írt hibát...

Előre is köszönöm! :franko:

cseptomi1211


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 12:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki találkozott már ilyen hibával, vagy furcsasággal.
Az autóm egy E39 M54B25 és a probléma az kb. 3 hónappal ezelőtt kezdődött.

A tünet az, hogy néha, teljesen random az autó nehezen indul el. Csak, teker és teker és nagy nehezen elindul.
Lényegtelen, hogy hidegen indítom 1 hét állás után vagy épp 30 km után félreálltam és újra elindítottam. Hol így, hol úgy de előfordul.
Viszont azt veszem észre, hogy egyre gyakrabban csinálja ezt. Amikor elkezdődött akkor kb. 1 hónapban 1-2 alkalommal, most már viszont hetente előfordul. Tegnap például tankolás után rángatva mozdult meg az autó, majd gurulás közben ahogy benyomtam a kuplungot, leállt. Utána hosszas indítózást követően beindult és megtettem vele 100km-t hiba nélkül.
Én az AC-re gyanakszom, hogy haldoklik. Bár annak nem örülnék, hiszen egy 2 éves Pierburg van benne.

Találkozott már valaki hasonlóval?
Létezik, hogy 2 év után megadja magát egy "minőségibb" AC?
Csak shell és OMW kúton tankolok, így "talán" az üzemanyag nem ludas.
Diag nem írt hibát...

Előre is köszönöm! :franko:

cseptomi1211


Megvizsgálnám az önindítót, trafókat is. Motortéri testkábeleket. Utána üzemanyagnyomást mérnék, egy a rendszerbe épített manométerrel. Mégpedig úgy, hogy leállítás után megnézném mennyit esik vissza a nyomás. Lehet a nyomástartó szelep hibásodott meg, bár nem tudom E39-ben van -e ilyen, E32-34-ben van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 12:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én vezérműtengely hibát gyanítom.
Nekem a 25ti-n volt olyan, hogy random módon fulladozott a motor, nem vette fel a gázt, és sokszor le is állt.
Diag egyértelműen kiadta a hibát a szívó oldali vez.tengely jeladónál.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 14:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kzolee írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki találkozott már ilyen hibával, vagy furcsasággal.
Az autóm egy E39 M54B25 és a probléma az kb. 3 hónappal ezelőtt kezdődött.

A tünet az, hogy néha, teljesen random az autó nehezen indul el. Csak, teker és teker és nagy nehezen elindul.
Lényegtelen, hogy hidegen indítom 1 hét állás után vagy épp 30 km után félreálltam és újra elindítottam. Hol így, hol úgy de előfordul.
Viszont azt veszem észre, hogy egyre gyakrabban csinálja ezt. Amikor elkezdődött akkor kb. 1 hónapban 1-2 alkalommal, most már viszont hetente előfordul. Tegnap például tankolás után rángatva mozdult meg az autó, majd gurulás közben ahogy benyomtam a kuplungot, leállt. Utána hosszas indítózást követően beindult és megtettem vele 100km-t hiba nélkül.
Én az AC-re gyanakszom, hogy haldoklik. Bár annak nem örülnék, hiszen egy 2 éves Pierburg van benne.

Találkozott már valaki hasonlóval?
Létezik, hogy 2 év után megadja magát egy "minőségibb" AC?
Csak shell és OMW kúton tankolok, így "talán" az üzemanyag nem ludas.
Diag nem írt hibát...

Előre is köszönöm! :franko:

cseptomi1211


Megvizsgálnám az önindítót, trafókat is. Motortéri testkábeleket. Utána üzemanyagnyomást mérnék, egy a rendszerbe épített manométerrel. Mégpedig úgy, hogy leállítás után megnézném mennyit esik vissza a nyomás. Lehet a nyomástartó szelep hibásodott meg, bár nem tudom E39-ben van -e ilyen, E32-34-ben van.

M54 motoroknál vákuumszabályzású az üzemanyagszűrőbe építve. Előfordul, hogy átszakad a membrán...

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 14:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki találkozott már ilyen hibával, vagy furcsasággal.
Az autóm egy E39 M54B25 és a probléma az kb. 3 hónappal ezelőtt kezdődött.

A tünet az, hogy néha, teljesen random az autó nehezen indul el. Csak, teker és teker és nagy nehezen elindul.
Lényegtelen, hogy hidegen indítom 1 hét állás után vagy épp 30 km után félreálltam és újra elindítottam. Hol így, hol úgy de előfordul.
Viszont azt veszem észre, hogy egyre gyakrabban csinálja ezt. Amikor elkezdődött akkor kb. 1 hónapban 1-2 alkalommal, most már viszont hetente előfordul. Tegnap például tankolás után rángatva mozdult meg az autó, majd gurulás közben ahogy benyomtam a kuplungot, leállt. Utána hosszas indítózást követően beindult és megtettem vele 100km-t hiba nélkül.
Én az AC-re gyanakszom, hogy haldoklik. Bár annak nem örülnék, hiszen egy 2 éves Pierburg van benne.

Találkozott már valaki hasonlóval?
Létezik, hogy 2 év után megadja magát egy "minőségibb" AC?
Csak shell és OMW kúton tankolok, így "talán" az üzemanyag nem ludas.
Diag nem írt hibát...

Előre is köszönöm! :franko:

cseptomi1211

Diag nélkül semmire sem mész, nettó találgatás, esetleges felesleges alkatrészcserékkel.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 21:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
Alany: E39 525d 2002

Az autó látszólag nem izzít, diagot rátéve, pedig nem látja a motorvezérlőt. Ha rámegyek manuálisan, akkor azt írja, hogy részlegesen kommunikál. Valami rémlik, hogy valahol ilyenkor kontakt hiba van, csak az nem, hogy hol. Tudna valaki segíteni? Köszönöm szépen előre is! :D

Gyújtáskapcsoló?


Köszi a tippet! Az alkatrész cseréjén kívül lehet esetleg valahogy tesztelni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.03. 01:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
Alany: E39 525d 2002

Az autó látszólag nem izzít, diagot rátéve, pedig nem látja a motorvezérlőt. Ha rámegyek manuálisan, akkor azt írja, hogy részlegesen kommunikál. Valami rémlik, hogy valahol ilyenkor kontakt hiba van, csak az nem, hogy hol. Tudna valaki segíteni? Köszönöm szépen előre is! :D

Gyújtáskapcsoló?


Köszi a tippet! Az alkatrész cseréjén kívül lehet esetleg valahogy tesztelni?

WDS-ben meg kell nézni, hogy miket zár össze gyújtáson. Én lemodellezném és úgy tesztelném.
Óracsoport hiba is csinálhat ilyet, amennyiben nagy BC-s.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.03. 12:05 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki találkozott már ilyen hibával, vagy furcsasággal.
Az autóm egy E39 M54B25 és a probléma az kb. 3 hónappal ezelőtt kezdődött.

A tünet az, hogy néha, teljesen random az autó nehezen indul el. Csak, teker és teker és nagy nehezen elindul.
Lényegtelen, hogy hidegen indítom 1 hét állás után vagy épp 30 km után félreálltam és újra elindítottam. Hol így, hol úgy de előfordul.
Viszont azt veszem észre, hogy egyre gyakrabban csinálja ezt. Amikor elkezdődött akkor kb. 1 hónapban 1-2 alkalommal, most már viszont hetente előfordul. Tegnap például tankolás után rángatva mozdult meg az autó, majd gurulás közben ahogy benyomtam a kuplungot, leállt. Utána hosszas indítózást követően beindult és megtettem vele 100km-t hiba nélkül.
Én az AC-re gyanakszom, hogy haldoklik. Bár annak nem örülnék, hiszen egy 2 éves Pierburg van benne.

Találkozott már valaki hasonlóval?
Létezik, hogy 2 év után megadja magát egy "minőségibb" AC?
Csak shell és OMW kúton tankolok, így "talán" az üzemanyag nem ludas.
Diag nem írt hibát...

Előre is köszönöm! :franko:

cseptomi1211

Diag nélkül semmire sem mész, nettó találgatás, esetleges felesleges alkatrészcserékkel.


Köszönöm a tippet.
Csak INPA van, azzal esetleg ki lehet szűrni pár dolgot?
Hibakódot nem tárolt sem a motorvezérlő sem a más modul.
Élő adatoknál mit kellene figyelnem? Mert ugye itt üa. nyomás nem látszik mint a dízeleknél.
Vákuumcsövek az üzemanyagszűrőtől merre tartanak? Azokat érdemes lenne átnézni?

Üzemanyag szűrő csere már esedékes lenne, szóval azt lehet megpróbálnám, de előbb inkább megbizonyosodnék a hiba okáról.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.03. 13:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
Alany: E39 525d 2002

Az autó látszólag nem izzít, diagot rátéve, pedig nem látja a motorvezérlőt. Ha rámegyek manuálisan, akkor azt írja, hogy részlegesen kommunikál. Valami rémlik, hogy valahol ilyenkor kontakt hiba van, csak az nem, hogy hol. Tudna valaki segíteni? Köszönöm szépen előre is! :D

Gyújtáskapcsoló?


Köszi a tippet! Az alkatrész cseréjén kívül lehet esetleg valahogy tesztelni?

WDS-ben meg kell nézni, hogy miket zár össze gyújtáson. Én lemodellezném és úgy tesztelném.
Óracsoport hiba is csinálhat ilyet, amennyiben nagy BC-s.


Nagy BC-s és oda vágóan írt is egy hibát sajnos. Ha az utóbbi a gond, akkor lehet javíttatni, vagy óracsoport csere a megoldás?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.03. 20:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
cseptomi1211 írta:
Gallaca írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki találkozott már ilyen hibával, vagy furcsasággal.
Az autóm egy E39 M54B25 és a probléma az kb. 3 hónappal ezelőtt kezdődött.

A tünet az, hogy néha, teljesen random az autó nehezen indul el. Csak, teker és teker és nagy nehezen elindul.
Lényegtelen, hogy hidegen indítom 1 hét állás után vagy épp 30 km után félreálltam és újra elindítottam. Hol így, hol úgy de előfordul.
Viszont azt veszem észre, hogy egyre gyakrabban csinálja ezt. Amikor elkezdődött akkor kb. 1 hónapban 1-2 alkalommal, most már viszont hetente előfordul. Tegnap például tankolás után rángatva mozdult meg az autó, majd gurulás közben ahogy benyomtam a kuplungot, leállt. Utána hosszas indítózást követően beindult és megtettem vele 100km-t hiba nélkül.
Én az AC-re gyanakszom, hogy haldoklik. Bár annak nem örülnék, hiszen egy 2 éves Pierburg van benne.

Találkozott már valaki hasonlóval?
Létezik, hogy 2 év után megadja magát egy "minőségibb" AC?
Csak shell és OMW kúton tankolok, így "talán" az üzemanyag nem ludas.
Diag nem írt hibát...

Előre is köszönöm! :franko:

cseptomi1211

Diag nélkül semmire sem mész, nettó találgatás, esetleges felesleges alkatrészcserékkel.


Köszönöm a tippet.
Csak INPA van, azzal esetleg ki lehet szűrni pár dolgot?
Hibakódot nem tárolt sem a motorvezérlő sem a más modul.
Élő adatoknál mit kellene figyelnem? Mert ugye itt üa. nyomás nem látszik mint a dízeleknél.
Vákuumcsövek az üzemanyagszűrőtől merre tartanak? Azokat érdemes lenne átnézni?

Üzemanyag szűrő csere már esedékes lenne, szóval azt lehet megpróbálnám, de előbb inkább megbizonyosodnék a hiba okáról.

Üzemanyagnyomást csak manuálisan tudsz mérni az injektorhídon levő szelepen. Egy guminyomás mérővel meg tudod mérni. Ha amúgyis szűrőt kell cserélned, azzal kezdd. Ha nincs beírva hiba, akkor sanszos az üzemanyaghiány, esetleg kezdődő vezérműtengely/főtengelyjeladó hiba, dieselnél volt már, hogy nem írta be csak később, illetve az INPA valamiért nem látta csak a DIS.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.03. 22:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi az eddigieket.
Szóval 2-3 tekerés és mindig indul a gép, feltankoltam 15 felé. A termosztát csere után leszek kiváncsi elvégre akkor már üzemmeleg motoról lesz szó.

Ami érdekes a második izzitó relét is belettem de a a helyzet ugyanaz.( Igaz bontott mind a kettő ) Reggel gyújtás után 2-3 mp-ig világit az izzítás majd 1-2 tekerés és indul. Utánna diagnosztika és izzitórelé hiba.

Átnéztem a kesztyűtartónál lévő biztositék sort de minden oké. Lehet hogy az izztiás biztositéka nem ott van lehet, hogy nem is relé a hibás???? Durva hogy egy gyári relé 30 e Ft.

Mintha úgy olvastam volna, hogy a pollenszürő alatt ahol van a relé ott van valami biztositék is?????

Köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.03. 23:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
NagyMatyas írta:
Nagy BC-s és oda vágóan írt is egy hibát sajnos. Ha az utóbbi a gond, akkor lehet javíttatni, vagy óracsoport csere a megoldás?

Legjobb tudásom szerint nem javítható. Gazdaságosan biztosan nem.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.04. 02:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
520d2003 írta:
Köszi az eddigieket.
Szóval 2-3 tekerés és mindig indul a gép, feltankoltam 15 felé. A termosztát csere után leszek kiváncsi elvégre akkor már üzemmeleg motoról lesz szó.

Ami érdekes a második izzitó relét is belettem de a a helyzet ugyanaz.( Igaz bontott mind a kettő ) Reggel gyújtás után 2-3 mp-ig világit az izzítás majd 1-2 tekerés és indul. Utánna diagnosztika és izzitórelé hiba.

Átnéztem a kesztyűtartónál lévő biztositék sort de minden oké. Lehet hogy az izztiás biztositéka nem ott van lehet, hogy nem is relé a hibás???? Durva hogy egy gyári relé 30 e Ft.

Mintha úgy olvastam volna, hogy a pollenszürő alatt ahol van a relé ott van valami biztositék is?????

Köszönöm.

25e egy új relé nálam. 6 hengeres dieselben a csomagtartóban az akku felett/előtt van a biztosítéka, gondolom a 20d-ben is ott van. 100A-s, erről mennek a a klíma, és a fűtőventik is. Izzítógyertyák jók?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.04. 11:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
520d2003 írta:
Köszi az eddigieket.
Szóval 2-3 tekerés és mindig indul a gép, feltankoltam 15 felé. A termosztát csere után leszek kiváncsi elvégre akkor már üzemmeleg motoról lesz szó.

Ami érdekes a második izzitó relét is belettem de a a helyzet ugyanaz.( Igaz bontott mind a kettő ) Reggel gyújtás után 2-3 mp-ig világit az izzítás majd 1-2 tekerés és indul. Utánna diagnosztika és izzitórelé hiba.

Átnéztem a kesztyűtartónál lévő biztositék sort de minden oké. Lehet hogy az izztiás biztositéka nem ott van lehet, hogy nem is relé a hibás???? Durva hogy egy gyári relé 30 e Ft.

Mintha úgy olvastam volna, hogy a pollenszürő alatt ahol van a relé ott van valami biztositék is?????

Köszönöm.

25e egy új relé nálam. 6 hengeres dieselben a csomagtartóban az akku felett/előtt van a biztosítéka, gondolom a 20d-ben is ott van. 100A-s, erről mennek a a klíma, és a fűtőventik is. Izzítógyertyák jók?


Köszi.
Minden más müködik a gépen, gyári programmal csak /izzitó elektronika / vagyis relé hibát ir... ezek szerint akkor a bontottak egyike sem jó.
A szaki szerint ha izzitó gyertyák lennének a diagnosztika azt is kiírná. Ha nem boldogulok foglak keresni az uj relével kapcsolatban.
Akkor lehet más típusnál van valami főbizti a relé dobozában a pollen alatt.

Köszi még egyszer


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.04. 18:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
520d2003 írta:
Gallaca írta:
520d2003 írta:
Köszi az eddigieket.
Szóval 2-3 tekerés és mindig indul a gép, feltankoltam 15 felé. A termosztát csere után leszek kiváncsi elvégre akkor már üzemmeleg motoról lesz szó.

Ami érdekes a második izzitó relét is belettem de a a helyzet ugyanaz.( Igaz bontott mind a kettő ) Reggel gyújtás után 2-3 mp-ig világit az izzítás majd 1-2 tekerés és indul. Utánna diagnosztika és izzitórelé hiba.

Átnéztem a kesztyűtartónál lévő biztositék sort de minden oké. Lehet hogy az izztiás biztositéka nem ott van lehet, hogy nem is relé a hibás???? Durva hogy egy gyári relé 30 e Ft.

Mintha úgy olvastam volna, hogy a pollenszürő alatt ahol van a relé ott van valami biztositék is?????

Köszönöm.

25e egy új relé nálam. 6 hengeres dieselben a csomagtartóban az akku felett/előtt van a biztosítéka, gondolom a 20d-ben is ott van. 100A-s, erről mennek a a klíma, és a fűtőventik is. Izzítógyertyák jók?


Köszi.
Minden más müködik a gépen, gyári programmal csak /izzitó elektronika / vagyis relé hibát ir... ezek szerint akkor a bontottak egyike sem jó.
A szaki szerint ha izzitó gyertyák lennének a diagnosztika azt is kiírná. Ha nem boldogulok foglak keresni az uj relével kapcsolatban.
Akkor lehet más típusnál van valami főbizti a relé dobozában a pollen alatt.

Köszi még egyszer

Én először az izzító gyertyákat nézném meg. Nekem is a relét írta amikor a gyertya rossz volt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.04. 20:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
520d2003 írta:
Gallaca írta:
520d2003 írta:
Köszi az eddigieket.
Szóval 2-3 tekerés és mindig indul a gép, feltankoltam 15 felé. A termosztát csere után leszek kiváncsi elvégre akkor már üzemmeleg motoról lesz szó.

Ami érdekes a második izzitó relét is belettem de a a helyzet ugyanaz.( Igaz bontott mind a kettő ) Reggel gyújtás után 2-3 mp-ig világit az izzítás majd 1-2 tekerés és indul. Utánna diagnosztika és izzitórelé hiba.

Átnéztem a kesztyűtartónál lévő biztositék sort de minden oké. Lehet hogy az izztiás biztositéka nem ott van lehet, hogy nem is relé a hibás???? Durva hogy egy gyári relé 30 e Ft.

Mintha úgy olvastam volna, hogy a pollenszürő alatt ahol van a relé ott van valami biztositék is?????

Köszönöm.

25e egy új relé nálam. 6 hengeres dieselben a csomagtartóban az akku felett/előtt van a biztosítéka, gondolom a 20d-ben is ott van. 100A-s, erről mennek a a klíma, és a fűtőventik is. Izzítógyertyák jók?


Köszi.
Minden más müködik a gépen, gyári programmal csak /izzitó elektronika / vagyis relé hibát ir... ezek szerint akkor a bontottak egyike sem jó.
A szaki szerint ha izzitó gyertyák lennének a diagnosztika azt is kiírná. Ha nem boldogulok foglak keresni az uj relével kapcsolatban.
Akkor lehet más típusnál van valami főbizti a relé dobozában a pollen alatt.

Köszi még egyszer

Én először az izzító gyertyákat nézném meg. Nekem is a relét írta amikor a gyertya rossz volt.


Köszi akkor ezek szerint a gyertya hibát nem is írja a diag...vagy ha mind a 4 van kimenve csak akkor ír relé hibát....???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.04. 22:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
520d2003 írta:
bendegúz írta:
520d2003 írta:
Gallaca írta:
520d2003 írta:
Köszi az eddigieket.
Szóval 2-3 tekerés és mindig indul a gép, feltankoltam 15 felé. A termosztát csere után leszek kiváncsi elvégre akkor már üzemmeleg motoról lesz szó.

Ami érdekes a második izzitó relét is belettem de a a helyzet ugyanaz.( Igaz bontott mind a kettő ) Reggel gyújtás után 2-3 mp-ig világit az izzítás majd 1-2 tekerés és indul. Utánna diagnosztika és izzitórelé hiba.

Átnéztem a kesztyűtartónál lévő biztositék sort de minden oké. Lehet hogy az izztiás biztositéka nem ott van lehet, hogy nem is relé a hibás???? Durva hogy egy gyári relé 30 e Ft.

Mintha úgy olvastam volna, hogy a pollenszürő alatt ahol van a relé ott van valami biztositék is?????

Köszönöm.

25e egy új relé nálam. 6 hengeres dieselben a csomagtartóban az akku felett/előtt van a biztosítéka, gondolom a 20d-ben is ott van. 100A-s, erről mennek a a klíma, és a fűtőventik is. Izzítógyertyák jók?


Köszi.
Minden más müködik a gépen, gyári programmal csak /izzitó elektronika / vagyis relé hibát ir... ezek szerint akkor a bontottak egyike sem jó.
A szaki szerint ha izzitó gyertyák lennének a diagnosztika azt is kiírná. Ha nem boldogulok foglak keresni az uj relével kapcsolatban.
Akkor lehet más típusnál van valami főbizti a relé dobozában a pollen alatt.

Köszi még egyszer

Én először az izzító gyertyákat nézném meg. Nekem is a relét írta amikor a gyertya rossz volt.


Köszi akkor ezek szerint a gyertya hibát nem is írja a diag...vagy ha mind a 4 van kimenve csak akkor ír relé hibát....???

Diag azt írja, hogy "relé VAGY gyertya"

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.04. 23:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello! Kerestem, de nem talaltam, pedig ugy emlekeztem van tetoablak topic. Haver offos autojaban eldugult a tetoablak lefolyoja. Mivel lehet ezt kitisztitani? Van valami rohadt hosszu csogoreny szeru cucc erre a celra?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.05. 07:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
520d2003 írta:
Gallaca írta:
520d2003 írta:
Köszi az eddigieket.
Szóval 2-3 tekerés és mindig indul a gép, feltankoltam 15 felé. A termosztát csere után leszek kiváncsi elvégre akkor már üzemmeleg motoról lesz szó.

Ami érdekes a második izzitó relét is belettem de a a helyzet ugyanaz.( Igaz bontott mind a kettő ) Reggel gyújtás után 2-3 mp-ig világit az izzítás majd 1-2 tekerés és indul. Utánna diagnosztika és izzitórelé hiba.

Átnéztem a kesztyűtartónál lévő biztositék sort de minden oké. Lehet hogy az izztiás biztositéka nem ott van lehet, hogy nem is relé a hibás???? Durva hogy egy gyári relé 30 e Ft.

Mintha úgy olvastam volna, hogy a pollenszürő alatt ahol van a relé ott van valami biztositék is?????

Köszönöm.

25e egy új relé nálam. 6 hengeres dieselben a csomagtartóban az akku felett/előtt van a biztosítéka, gondolom a 20d-ben is ott van. 100A-s, erről mennek a a klíma, és a fűtőventik is. Izzítógyertyák jók?


Köszi.
Minden más müködik a gépen, gyári programmal csak /izzitó elektronika / vagyis relé hibát ir... ezek szerint akkor a bontottak egyike sem jó.
A szaki szerint ha izzitó gyertyák lennének a diagnosztika azt is kiírná. Ha nem boldogulok foglak keresni az uj relével kapcsolatban.
Akkor lehet más típusnál van valami főbizti a relé dobozában a pollen alatt.

Köszi még egyszer

A szakid milyen diag programot használ? nem mindegyik diag irja a külön hogy gyertya vagy relé a rosz,ha 1 vagy 2 gyertya a rosz akkor azt beirja ha mind a 4t irja akkor relé általában,és relét gyertyát illik egyszere cserélni.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.08. 09:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.08. 09:51
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
E39 523i 1998
Következő a jelenség. Hidegben 1 hét állás után 5 hengerezik kb 1 percig aztán minden rendben van. Csak hosszú állás után csinálja és kb 1 percig. 2 nap után gond nélkül elindul szépen jár. 1 hét a kritikus. Hol kezdjek neki?
Előre is köszönöm
Nico

Tapatalkkal küldve az én SM-G930F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator