* *
Pontos idő: 2024.03.29. 00:02

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.07.22. 08:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.29. 11:13
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Már elég régen jártam erre, kicsit restellem is magam érte! :) De most történt valami, amihez tanácsot kérnék, bár tippem van, de szeretném ha alátámasztaná, megcáfolná valaki. Az alany, 97es 535ia. 70e kilóméterrel korábban egy elégé komoly váltó feljavítást kapott, még a wandlert is felújítattam, holott ez indokolatlan volt. Azóta semmi gond nem volt a váltóval. Tegnap azonban mentem egy 200 km oda 200 viszza túrát. Oda fele úgy 180. Kmnél mintha felüvöltött volna a viszkó. Félre is álltam, nézem, kézzel nem tudom eltekerni, járó motornál pedig gázt adva szerintem a fent említett hangot hallom. Ez eddig rendben is lenne, hogy behalt a viszkó de! Ezzel a jelenséggel párhuzamosan, elment a nyomaték, 1-2 ezerrel feljebb vált, és ebben bizonytalan vagyok de eltünt a lock up is szerintem. Gázadásra megemelkedik a fordulatszám, de a gázreakció sokkal lassabban követi a normálisnál. Mintha csak csúszna a kuplungos autónál a kopott kuplung. Ez pedig talán wandler lehet? A viszkó nem tud ilyen zavart okozni ugye? Gondolom az max túlhűt, vagy nem hűt. De ilyen jellegű tüneteket nem okozhat?

Ja és mindez, mindenféle előjel nélkül jött ki...

Tudom diag, de hétvégén nincs hol, plusz majd megkeresem Papp mestert is.

Kösz a válaszokat :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.07.23. 20:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.07.24. 07:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

Ez miez? :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.07.24. 08:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem a riasztó szirénája.
Nem tűnik túl bonyolultnak.:-))


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.07.24. 13:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.02.02. 13:41
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Domi0207 írta:
Sziasztok!
Az autó egy E39 530d automata 135kw, 2000.03-as autó.
Amit egy pár hete tapasztalok, hogy pályán 5-ösbe letilt kb. 2000-es fordulatnál (110-120km/h) . Érdekes, hogy visszaváltva 4-esbe engedi, hogy pörögjön, bár üzemi állapotban, kisebb fordulatoknál sincs meg az az erő ami volt...
A másik amikor manuálba van és megállok egy pirosnál csak 2-esbe váltja vissza, ha húzok rajta egyet akkor beteszi 1-esbe is, de magától soha.
Mit lenne érdemes megnézni, tudtok e javasolni valakit Budapesten? Esetleg a váltó le tudja így szabályozni vagy adagoló?

Mindenképp adagoló :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


Csodás... Kb mennyibe kerül most egy adagoló javítása/felújítása? Bár angol oldalon olyat is olvastam, hogy légtömegmérő is lehet a baj, nem árt megtisztítani...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.07.24. 17:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
attila94 írta:
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

Ez miez? :oops:


96/07-i autó szirénája, Ni-Cd akksival. A 7.2V-os akkupakkból, az egyik 0, a másik 0.8V, a harmadik 2.0V-ra gyengült. Nyitásra riasztott, feltehetően az egyik képen látható oxidáció miatt, WDS szerint az test. Az akksikról eltávolítottam a bekötést, állandóan a rendes akksiról fog áramot kapni. Ha sikerül újraforrasztani az oxidált forrasztást, próba.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.07.24. 18:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Domi0207 írta:
Gallaca írta:
Domi0207 írta:
Sziasztok!
Az autó egy E39 530d automata 135kw, 2000.03-as autó.
Amit egy pár hete tapasztalok, hogy pályán 5-ösbe letilt kb. 2000-es fordulatnál (110-120km/h) . Érdekes, hogy visszaváltva 4-esbe engedi, hogy pörögjön, bár üzemi állapotban, kisebb fordulatoknál sincs meg az az erő ami volt...
A másik amikor manuálba van és megállok egy pirosnál csak 2-esbe váltja vissza, ha húzok rajta egyet akkor beteszi 1-esbe is, de magától soha.
Mit lenne érdemes megnézni, tudtok e javasolni valakit Budapesten? Esetleg a váltó le tudja így szabályozni vagy adagoló?

Mindenképp adagoló :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


Csodás... Kb mennyibe kerül most egy adagoló javítása/felújítása? Bár angol oldalon olyat is olvastam, hogy légtömegmérő is lehet a baj, nem árt megtisztítani...

Én kb 1 éve asszem 60-70 ezres ajánlatot kaptam a felújításra gyári padon tesztelve, beállítva 1 év garival. Nem tudom már, hogy hol mondták.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.07.24. 19:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Domi0207 írta:
Gallaca írta:
Domi0207 írta:
Sziasztok!
Az autó egy E39 530d automata 135kw, 2000.03-as autó.
Amit egy pár hete tapasztalok, hogy pályán 5-ösbe letilt kb. 2000-es fordulatnál (110-120km/h) . Érdekes, hogy visszaváltva 4-esbe engedi, hogy pörögjön, bár üzemi állapotban, kisebb fordulatoknál sincs meg az az erő ami volt...
A másik amikor manuálba van és megállok egy pirosnál csak 2-esbe váltja vissza, ha húzok rajta egyet akkor beteszi 1-esbe is, de magától soha.
Mit lenne érdemes megnézni, tudtok e javasolni valakit Budapesten? Esetleg a váltó le tudja így szabályozni vagy adagoló?

Mindenképp adagoló :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


Csodás... Kb mennyibe kerül most egy adagoló javítása/felújítása? Bár angol oldalon olyat is olvastam, hogy légtömegmérő is lehet a baj, nem árt megtisztítani...

Én kb 1 éve asszem 60-70 ezres ajánlatot kaptam a felújításra gyári padon tesztelve, beállítva 1 év garival. Nem tudom már, hogy hol mondták.

:hangos: 30d :hangos: adagolóóóóóóóóóóóó??????????????
Mindjárt átmegyek a fácséra! :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.07.26. 21:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
yoda_mester írta:
Sziasztok! Már elég régen jártam erre, kicsit restellem is magam érte! :) De most történt valami, amihez tanácsot kérnék, bár tippem van, de szeretném ha alátámasztaná, megcáfolná valaki. Az alany, 97es 535ia. 70e kilóméterrel korábban egy elégé komoly váltó feljavítást kapott, még a wandlert is felújítattam, holott ez indokolatlan volt. Azóta semmi gond nem volt a váltóval. Tegnap azonban mentem egy 200 km oda 200 viszza túrát. Oda fele úgy 180. Kmnél mintha felüvöltött volna a viszkó. Félre is álltam, nézem, kézzel nem tudom eltekerni, járó motornál pedig gázt adva szerintem a fent említett hangot hallom. Ez eddig rendben is lenne, hogy behalt a viszkó de! Ezzel a jelenséggel párhuzamosan, elment a nyomaték, 1-2 ezerrel feljebb vált, és ebben bizonytalan vagyok de eltünt a lock up is szerintem. Gázadásra megemelkedik a fordulatszám, de a gázreakció sokkal lassabban követi a normálisnál. Mintha csak csúszna a kuplungos autónál a kopott kuplung. Ez pedig talán wandler lehet? A viszkó nem tud ilyen zavart okozni ugye? Gondolom az max túlhűt, vagy nem hűt. De ilyen jellegű tüneteket nem okozhat?

Ja és mindez, mindenféle előjel nélkül jött ki...

Tudom diag, de hétvégén nincs hol, plusz majd megkeresem Papp mestert is.

Kösz a válaszokat :)

Erre az elment a nyomaték / lassú gázreakció kérdésre nálam a vezető alatti nagynyomású üzemanyagszivattyú cseréje volt a megoldás... illetve még a légtömegmérőt is érdemes átfújni egy speciális erre való tisztítóval.

https://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/legtomegmero-tisztito/-CRC32712


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.08.01. 21:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.04.01. 10:45
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A belső tükröm gondolt egyet és szétfolyt..
Gondolom csere!
Találkozott már vki a jelenséggel?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.08.01. 23:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
KáBé írta:
Sziasztok!

A belső tükröm gondolt egyet és szétfolyt..
Gondolom csere!
Találkozott már vki a jelenséggel?

Ma is találkoztam eggyel! Főleg azok folynak szét amiken a fényérzékelő alul a műanyag karimában van, nem az üvegben.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.08.04. 00:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.02.02. 13:41
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Domi0207 írta:
Gallaca írta:
Domi0207 írta:
Sziasztok!
Az autó egy E39 530d automata 135kw, 2000.03-as autó.
Amit egy pár hete tapasztalok, hogy pályán 5-ösbe letilt kb. 2000-es fordulatnál (110-120km/h) . Érdekes, hogy visszaváltva 4-esbe engedi, hogy pörögjön, bár üzemi állapotban, kisebb fordulatoknál sincs meg az az erő ami volt...
A másik amikor manuálba van és megállok egy pirosnál csak 2-esbe váltja vissza, ha húzok rajta egyet akkor beteszi 1-esbe is, de magától soha.
Mit lenne érdemes megnézni, tudtok e javasolni valakit Budapesten? Esetleg a váltó le tudja így szabályozni vagy adagoló?

Mindenképp adagoló :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


Csodás... Kb mennyibe kerül most egy adagoló javítása/felújítása? Bár angol oldalon olyat is olvastam, hogy légtömegmérő is lehet a baj, nem árt megtisztítani...

Én kb 1 éve asszem 60-70 ezres ajánlatot kaptam a felújításra gyári padon tesztelve, beállítva 1 év garival. Nem tudom már, hogy hol mondták.


Köszi :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.08.04. 00:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.02.02. 13:41
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
atesz155 írta:
Domi0207 írta:
Gallaca írta:
Domi0207 írta:
Sziasztok!
Az autó egy E39 530d automata 135kw, 2000.03-as autó.
Amit egy pár hete tapasztalok, hogy pályán 5-ösbe letilt kb. 2000-es fordulatnál (110-120km/h) . Érdekes, hogy visszaváltva 4-esbe engedi, hogy pörögjön, bár üzemi állapotban, kisebb fordulatoknál sincs meg az az erő ami volt...
A másik amikor manuálba van és megállok egy pirosnál csak 2-esbe váltja vissza, ha húzok rajta egyet akkor beteszi 1-esbe is, de magától soha.
Mit lenne érdemes megnézni, tudtok e javasolni valakit Budapesten? Esetleg a váltó le tudja így szabályozni vagy adagoló?

Mindenképp adagoló :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


Csodás... Kb mennyibe kerül most egy adagoló javítása/felújítása? Bár angol oldalon olyat is olvastam, hogy légtömegmérő is lehet a baj, nem árt megtisztítani...

Én kb 1 éve asszem 60-70 ezres ajánlatot kaptam a felújításra gyári padon tesztelve, beállítva 1 év garival. Nem tudom már, hogy hol mondták.

:hangos: 30d :hangos: adagolóóóóóóóóóóóó??????????????
Mindjárt átmegyek a fácséra! :doglotlo:


Más lenne?
Még nem volt időm elvinni sehova, de azóta annyi változott, hogy nem tilt le 2000-nel, csak egyszerűen nem húz rendesen üzemi állapotba. Hideg motornál 10percig minden okés...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.08.13. 19:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.31. 23:35
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 256T1
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Próbáltam rákeresni, de nem nagyon találtam ilyen problémát..
Szóval: Most, hogy ilyen fantasztikus meleg van, kicsit megzakkant az óracsoportom, és a rádióm. Indítás után pár percig jó az index visszajelző, aztán egyszer csak úgy marad, folyamatosan villog, kattog, irányváltásnál a másik irányba ugyan átvált, de ott is "beakad", de van hogy egyáltalán nem jelez semmit, VISZONT kívül mindvégig működik hibátlanul! Ugyan ez igaz a ködlámpa visszajelzőre is (csak próbáltam, nem azzal járok :facepalm: ) Ezzel egy időben a rádió is lefagy, beragad 1-1 rádióadó, gombokra nem reagál, van hogy kikapcsol, és nem lehet visszakapcsolni sem. Ahogy áthűl az autó, minden hibátlanul működik újra. :roll:
LCM-re gondoltam, de akkor kívül sem működne, illetve mi köze a rádiónak hozzá?! Lehet hogy valami testpont szivat?

96.04 525 tds manuális az egyed.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.08.14. 19:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Kajarin írta:
Sziasztok!

Próbáltam rákeresni, de nem nagyon találtam ilyen problémát..
Szóval: Most, hogy ilyen fantasztikus meleg van, kicsit megzakkant az óracsoportom, és a rádióm. Indítás után pár percig jó az index visszajelző, aztán egyszer csak úgy marad, folyamatosan villog, kattog, irányváltásnál a másik irányba ugyan átvált, de ott is "beakad", de van hogy egyáltalán nem jelez semmit, VISZONT kívül mindvégig működik hibátlanul! Ugyan ez igaz a ködlámpa visszajelzőre is (csak próbáltam, nem azzal járok :facepalm: ) Ezzel egy időben a rádió is lefagy, beragad 1-1 rádióadó, gombokra nem reagál, van hogy kikapcsol, és nem lehet visszakapcsolni sem. Ahogy áthűl az autó, minden hibátlanul működik újra. :roll:
LCM-re gondoltam, de akkor kívül sem működne, illetve mi köze a rádiónak hozzá?! Lehet hogy valami testpont szivat?

96.04 525 tds manuális az egyed.

gyújtáskapcsoló? :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.08.14. 20:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.31. 23:35
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 256T1
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Schnitzer írta:
Kajarin írta:
Sziasztok!

Próbáltam rákeresni, de nem nagyon találtam ilyen problémát..
Szóval: Most, hogy ilyen fantasztikus meleg van, kicsit megzakkant az óracsoportom, és a rádióm. Indítás után pár percig jó az index visszajelző, aztán egyszer csak úgy marad, folyamatosan villog, kattog, irányváltásnál a másik irányba ugyan átvált, de ott is "beakad", de van hogy egyáltalán nem jelez semmit, VISZONT kívül mindvégig működik hibátlanul! Ugyan ez igaz a ködlámpa visszajelzőre is (csak próbáltam, nem azzal járok :facepalm: ) Ezzel egy időben a rádió is lefagy, beragad 1-1 rádióadó, gombokra nem reagál, van hogy kikapcsol, és nem lehet visszakapcsolni sem. Ahogy áthűl az autó, minden hibátlanul működik újra. :roll:
LCM-re gondoltam, de akkor kívül sem működne, illetve mi köze a rádiónak hozzá?! Lehet hogy valami testpont szivat?

96.04 525 tds manuális az egyed.

gyújtáskapcsoló? :?:


Na erre még nem gondoltam, egyébként hibátlannak tűnik, működik ahogy kell. Lehet valahogy "tesztelni", hogy az-e? esetleg ha rádugjuk gépre írhat valamit szerintetek?Azóta annyi változott, hogy a CD/FM között is random váltogat, mikor melege van és épp nem lefagy.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.08.27. 12:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.04. 01:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Buda
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523 IA
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
E39 523 Touring 98-as.Bal első centrálzár nem működteti a gombot.Se nyitásnál,se zárásnál.Mik a tapasztalatok?Mi szokott tönkremenni?Merre keresgéljek?Előre is köszönöm.Viktor


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.06. 17:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.09. 23:09
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Kunszentmárton
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 256S4
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Sajnos a problémámmal már régóta küszködök és számos fórumon keresgéltem már és számos szerelőnél is voltam. Adott egy 523i Touring egy M52TUB25 motorral. A hiba a következő: teljesen véletlenszerűen néha nem indul az autó elsőre. Az önindító teker, a benzinszivattyú és az injektorok is jók, egyszerűen csak van, hogy elsőre nem indul. Általában másodjára beindul de kb. minden 100.ik indításnál az a tünet jelentkezik, hogy erőtlen a motor, egyébként ezt leszámítva semmilyen más tünet nincs. Ez a hiba 2 éve az autó megvétele óta fennáll és nem sikerült megoldani, általában rámondták, hogy használjam így, viszont sokszor kellemetlenségeket okoz. A kérdésem az lenne, hátha valaki tapasztalt hasonlót, hogy merre keressem a hiba forrását? A diag egyébként nem dob ki hibakódot.
A válaszokat előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.06. 20:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 98
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

25d, néha megy, néha nem. erőtlen, 2000-3000ig engedi csak forgatni, ha véletlen tovább engedi, akkor egy gázelvétel/padlóra felépül a teljes nyomás(akár alacsony fordulatról is), megy mint a barom, de ez is véletlenszerű. vákuum jó. turbó picit lóg, kb 1 mm, tengely irányban nem érezhető. vtg jó. diag szerint a turbó nem csinál elég nyomást.
druckwandler? (550mbar alapjáraton, 250mbar 50%on, ez gondolom oké, tengelyt mozgatja.)
vagy valami szenzor?
nehezen hiszem el, hogy turbó, ezerszer rosszabb állapotú turbók húznak. a leömlő biztos hogy jó, utána a bilincset lelazítottam, kevésbé volt érezhető a nyomásépülés közbeni ingadozás/hullámzás, de számottevő különbség nem volt, így talán kizárhatom hogy összeomlott a kipufogóban vmi.
hibakód természetesen nincs.
nagyon örülnék pár tanácsnak.
köszi!

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.06. 22:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ST1 írta:
Sziasztok,

25d, néha megy, néha nem. erőtlen, 2000-3000ig engedi csak forgatni, ha véletlen tovább engedi, akkor egy gázelvétel/padlóra felépül a teljes nyomás(akár alacsony fordulatról is), megy mint a barom, de ez is véletlenszerű. vákuum jó. turbó picit lóg, kb 1 mm, tengely irányban nem érezhető. vtg jó. diag szerint a turbó nem csinál elég nyomást.
druckwandler? (550mbar alapjáraton, 250mbar 50%on, ez gondolom oké, tengelyt mozgatja.)
vagy valami szenzor?
nehezen hiszem el, hogy turbó, ezerszer rosszabb állapotú turbók húznak. a leömlő biztos hogy jó, utána a bilincset lelazítottam, kevésbé volt érezhető a nyomásépülés közbeni ingadozás/hullámzás, de számottevő különbség nem volt, így talán kizárhatom hogy összeomlott a kipufogóban vmi.
hibakód természetesen nincs.
nagyon örülnék pár tanácsnak.
köszi!
Eloadat, uzemanyag nyomasok?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator