Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.17. 18:47

Sziasztok
Tegnap iduláslor
CHECK BRAKE LININGS
Tudtok valamit? világit a betét vissza jelző benne( ! )

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.17. 18:50

darazs78 írta:Sziasztok
Tegnap iduláslor
CHECK BRAKE LININGS
Tudtok valamit? világit a betét vissza jelző benne( ! )

Kopott fékbetétre figyelmeztet.

Asus Z00AD

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.17. 18:57

F_E_K_ írta:
darazs78 írta:Sziasztok
Tegnap iduláslor
CHECK BRAKE LININGS
Tudtok valamit? világit a betét vissza jelző benne( ! )

Kopott fékbetétre figyelmeztet.

Asus Z00AD



A betétre mást irt ki és a betét se kopott, a tárcsa inkább de azt nem látja

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.17. 19:10

darazs78 írta:
F_E_K_ írta:
darazs78 írta:Sziasztok
Tegnap iduláslor
CHECK BRAKE LININGS
Tudtok valamit? világit a betét vissza jelző benne( ! )

Kopott fékbetétre figyelmeztet.

Asus Z00AD



A betétre mást irt ki és a betét se kopott, a tárcsa inkább de azt nem látja

Ha a betét jó állapotban van akkor maga a kopásjelző is lehet kopott, ezért cserélendő a betéttel együtt.
Ha az is cserélve volt akkor kábelszakadás, kontakt hiba, stb...

Asus Z00AD

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.18. 12:41

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha járt már így valaki mint én. A sorozatos hiba a legnagyobb mínuszokban kezdődött, nem indult be az autó csak tekert az önindító. Utána beindult és egyből leállt. 3-4-5 próbálkozásra indult be és nem fulladt le. Másik hiba: menet közben erővesztés, fulladozás, alapjárat ingadozás. Eddig a gyertyákat cseréltük, üzemanyag szűrőt, kompresszió jó, múltkori kilvasásnál 3-5-6 hengereket hozta hibának: P0102, P0171, P0174, P1083, P1085. Injektor tisztítást javasol a szerelőm. Ma kitisztítottam a pillangószelepet is hátha, rádugtunk egy alap olvasót és ezeket dobta be hibának. Valaki tud erre okosat mondani, vagy egy hozzáértő szakit aki tudja hol kezdjen bele?

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2017.03.20. 19:44

Sziasztok. Elő jött egy probléma (e39 520i) 1996-os. Hidegen minden oké, indul, megy is, de mikor el kezd melegedni üzemi hőmérsékletre ( kb.fel melegtől) 2400-as fordulatnál nem megy feljebb, alapjarat ok, egészen 2400-as fordulatig,ott elkezd dadogni,és mint amikor letilt, ha ez alatt a fordulat alatt tartom akkor megy rendesen, huz minden sebességben,megy minden henger, leállást egyszer produkált, 3-4.próbálkozásra indult, melegen is indul de talán egy picit nehezebben de nem kell sokat tekertetni. Gyertya es legtomegmero csere mar volt. Találkozott már valaki ezzel vagy hasonlóval? Előre is köszönöm nektek.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.20. 20:55

Sziasztok. Elő jött egy probléma (e39 520i) 1996-os. Hidegen minden oké, indul, megy is, de mikor el kezd melegedni üzemi hőmérsékletre ( kb.fel melegtől) 2400-as fordulatnál nem megy feljebb, alapjarat ok, egészen 2400-as fordulatig,ott elkezd dadogni,és mint amikor letilt, ha ez alatt a fordulat alatt tartom akkor megy rendesen, huz minden sebességben,megy minden henger, leállást egyszer produkált, 3-4.próbálkozásra indult, melegen is indul de talán egy picit nehezebben de nem kell sokat tekertetni. Gyertya es legtomegmero csere mar volt. Találkozott már valaki ezzel vagy hasonlóval? Előre is köszönöm nektek.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.20. 21:22

30gida írta:Sziasztok. Elő jött egy probléma (e39 520i) 1996-os. Hidegen minden oké, indul, megy is, de mikor el kezd melegedni üzemi hőmérsékletre ( kb.fel melegtől) 2400-as fordulatnál nem megy feljebb, alapjarat ok, egészen 2400-as fordulatig,ott elkezd dadogni,és mint amikor letilt, ha ez alatt a fordulat alatt tartom akkor megy rendesen, huz minden sebességben,megy minden henger, leállást egyszer produkált, 3-4.próbálkozásra indult, melegen is indul de talán egy picit nehezebben de nem kell sokat tekertetni. Gyertya es legtomegmero csere mar volt. Találkozott már valaki ezzel vagy hasonlóval? Előre is köszönöm nektek.

Diag volt már?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.20. 21:58

Még nem, jelenleg karosszeriasnal van az auto küszöb cseren, tegnap jött elő a hiba, viszont mára volt megbeszélve hogy oda viszem. Elvileg adott minden csere alkatrész mert van egy komplett donorom csak fogalmam sincs merre induljak el.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.20. 22:02

Próbáltam diagoltatni, de a szerviz ahová hordom március 5-re adott időpontot úgy tele vannak...

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.20. 22:13

30gida írta:Próbáltam diagoltatni, de a szerviz ahová hordom március 5-re adott időpontot úgy tele vannak...

Április 5-re? Március 20 van! :D
Diaggal kezdj, cserélgetés vakszerencse dolga.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.20. 22:17

Gallaca írta:Április 5-re? Március 20 van! :D
Diaggal kezdj, cserélgetés vakszerencse dolga.

2018 ;) :)

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.20. 22:22

Április 5 igen, mindenképp lesz diag mert ok muszakiztatjak, 14-en az is lejár...

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.20. 22:24

Csak gondoltam hátha járt már valaki hasonló cipőben és meg úszóm a szerviz díjat.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.22. 05:50

Sziasztok!
1997.08. havi 23iA (steptronic) kocsimmal a következő a problémám. Sokat eszik, ezért elvittem diagra illetve Co mérésre is, mivel városban nagyon szolid használat mellett is 18 litert fogyaszt, országúton olyan 10 körül. A Co mérés során megállapítottuk, ami a kipufogó szaga alapján amúgy is gyanús volt, hogy magas a Co. Alapjáraton még éppen éppen jók az értékek, de fordulaton a Co érték 7,5-ig is felmegy. (igen, nem 0,75, hanem 7,5 sajnos). A rendelkezésre álló diagnosztika következetesen, törlést követően nagyon rövid időn belül mindig ezt tárolja be: 1-es hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve / lambda szenzorvezérlési határérték, hengersor 2. Az autóban 2 hónapos lambdák vannak, BMW cikkszám alapján rendelt siemens rendszerű Denso szondák. Élő adatban az jött ki, hogy az 1-3 hengersoron lévő szonda alapjáraton dolgozik, ugyan úgy a kettes is. Majd mikor fordulaton tartjuk a kocsit, az 1-es hengersoron lévő szonda kiakad 0,4 és 0,5 volt körül valahol, megáll, és nem szabályoz tovább, míg a 2-es hengersoron dolgozik tovább a szonda. A szondákat megcseréltük, hogy a hiba átvándorol e a 2-es hengersorra, de nem, ugyan úgy az 1-3 henger vezérlő szondája akad ki. Ezek után felcseréltük a gyertyákat (amúgy újak), a trafókat, az injektorokat, de a probléma ugyan ott maradt, a betárolt hiba is a fentebb leírt maradt. Ezek után még egy másik 23i gyári siemens szondáit is betettük az autóba, de a fenti probléma maradt. Jelenleg itt tartunk, illetve csütörtökön egy villamossági szaki elkezdi talán azt kivizsgálni, hogy nem e esetleg a motorvezérlőhöz nem jut el a megfelelő adat, a vezérlő hibája miatt.
Nekem felmerült még az is, hogy esetleg olyan lehetetlen helyen kap fals levegőt ami ilyen zavart eredményez, de erre minden szerelő eddig azt mondta, akkor nem csak ott, az 1-3 hengernél lenne a probléma. Illetve egy valaki volt, aki azonnal azt mondta, biztos valami fals levegő, vákuum probléma lehet.
Igyekeztem viszonylag részletesen leírni a problémát, remélem valakinek lesz valami ötlete, vagy akár hasonló tapasztalata, nem szeretnék vaktában cserélgetni semmit. Köszönöm előre is a válaszokat! -Tamás-

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.23. 07:11

Ha letekered az olajbetöltő nyílás fedelét, változik a fordulatszám?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.23. 23:06

kzolee írta:Ha letekered az olajbetöltő nyílás fedelét, változik a fordulatszám?

Szia Zoli!
Azt nem tudom de a szerelőm biztos megnézte. Elvileg meg van a probléma oka, ma egy villamossági szaki kivallatta a motorvezérlőt és hibásan vezérli a befecskendezést az 1es hengersoron, nagyon sok benyát nyom, a lambda ettől kiakad és nem tud szabályozni. Rendeltem másik motorvezérlőt hétfőn lesz a műtét és reményeim szerint minden rendben lesz. Jól vagy, E28 bitangul gurul?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.27. 19:20

E28 köszöni jól van, mindig működik, ha szükség van rá. Az akksit szoktam töltögetni, amikor nem használom télen :)

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.29. 11:13

Sziasztok!
Fentebb írt problémám kedden megoldódott. A tüzetesebb átvizsgálás során megállapították, hogy a motorvezérlő elektronika hibásan vezérli a 1-es hengersort, túl sok üzemanyagot irányított az 1-es hengersorra. Ezzel az egyébként jó lambda szonda nem tudott mit kezdeni, kiakadt és nem szabályzott. Másik motorvezérlő beszerzése és a megfelelő részek átforrasztása után a hiba eltűnt, eddig nem is jött vissza. Pénteken lesz egy kontroll Co mérés, kiolvasás.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek gytom80 az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.03.29. 23:55

gytom80 írta:Sziasztok!
Fentebb írt problémám kedden megoldódott. A tüzetesebb átvizsgálás során megállapították, hogy a motorvezérlő elektronika hibásan vezérli a 1-es hengersort, túl sok üzemanyagot irányított az 1-es hengersorra. Ezzel az egyébként jó lambda szonda nem tudott mit kezdeni, kiakadt és nem szabályzott. Másik motorvezérlő beszerzése és a megfelelő részek átforrasztása után a hiba eltűnt, eddig nem is jött vissza. Pénteken lesz egy kontroll Co mérés, kiolvasás.

:franko: Mehet(ne) a "Megoldott hibák" topicba! :D
Hozzászólás küldése

VigLink badge