* *
Pontos idő: 2017.12.17. 02:34

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1983 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 100  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.14. 09:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.10. 18:17
Hozzászólások: 197
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 520i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!

A következő problémával fordulok hozzátok. A napokban a kocsi felmondta a szolgálatot, feltehetőleg az üzemanyagpumpa.
Feszültség volt az ülés alatti csatlakozónál, de a pumpa nem "morgott" Legalábbis nem hallatszott.... Néha néha elindult egy kicsit de nem úgy ahogy kellene. Kiszerelve a tankból rákötöttem a 12 voltot és láss csodát, tökéletesen működik. 10ből-10 alkalommal elindult. Elképzelhető, hogy a pumpa nem tudja biztosítani a (ha jól tudom) szükséges 3,5 bar-t és emiatt nem indult az autó? Vagy csak véletlen, hogy a kiszerelést követően működik a pumpa?
Okozhatja más valami is a hibát...
Előjelként az autó elkezdett enyhén rángatni, majd egyre rosszabb lett, néha hosszabb időre (2-3 másodperc) is elment az "erő", majd magához tért. !!!Furcsa, de 2500ford/min-től kezdett rendetlenkedni a motor...!!! Üzemanyagra gyanakodtunk, ezért rátankoltam 50 litert, utána el is múlt a hiba...majd kb 20km megtétele után teljesen kimúlt és mentés kellett.

Mit érdemes még ellenőrizni?? diag nem mutatott hibát a lambdán és légtömegmérőn kívül. (Légtömegmérőre is gyanakodtunk ezért lehúztam pár km erejéig)
Tehát diag semmit sem mutat.

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv:
cseptomi1211


Nekem is hasonló problémám van 1-2 hónapja, de nálam az alapjáraton is néha leesik a fordulat egy pillanatra.
Van hogy megyek vele 50-60 km -t és nem jelentkezik a rángatás, de van amikor percenként ránt egyet a motor.
A diag nálam sem ír hibát.
Csütörtökön viszem Muha Atihoz, majd beszámolok az eredményről hátha okosabb leszek utána.
Üdv.

_________________
Taxi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.14. 21:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.04. 12:51
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nem szeret igazán a klímaventi engem…
Régen felbőgött meleg időben random(akkor az alsó vizcső hőszenzor csere oldotta meg a bajt), most meg sem moccan.

Ha jól tudom a motort és a hűtőfolyadékot a viszkós venti, illetve a klímaventi is hűti.

Vázolnám kronologikus sorrendben az eseményeket.
Kiégett a kocsi decemberben, klímeventi zárlat miatt.
Újjá lett építve, teljes hűtősor és venticsere - viszkó és klíma is.
Klímarendszer üres volt, klímaventi ergo nem moccant.
Kiderült, hogy a klímaventit nem látja a kocsi.
Kiderült, hogy szar a bizti - nem lett a tűz után cserélve.
Bizti cserélve lett, venti le lett relézve(nincs kedvem még egy tűzhöz), szerelő boldogan indítja a ventit számítógéppel, hurrá.
Nosza rajta, jó a klímaventi, töltsük fel a rendszert.
Klímás feltölti a rendszert április elsején, Tétényben másfél fok van… Tesztelésre nem igazán alkalmas idő. Az egyik zárókupakot eltünteti a kutyája, a mágneskupplung nem húz be. Áprilisi tréfa… Sebaj, gáz van a rendszerben legalább, kupak pótolva.

A mai napi fejlemény egy csatlakozótisztítás után(kompresszor) az, hogy működik a kupplung a klíma ki és be kapcsolására, de nem fúj hideget. Klímaventi nem forog.

Az igazán idegesítő dolog az egészben azzal, ha nem megy a klímaventi, hogy ahogyan melegszik a motor, úgy tapad be fullra a viszko, és dugós időben elkezd turbinahangokat adni az autó, ha tötymörgök vele és lassan megyek. Vegyestötymörgős meleg időben - mint ma is - pedig hosszabb használat mellett hangos lesz a kocsi.



Ennyi felvezetés után jönnek a kérdések:
A klímaventi, mint kiegészítő hűtés csak akkor működik ha: (ide kérnék szépen kiegészítéseket)
-elegendő nyomás van a klímarendszerben - ez mennyi?
-nyomáskapcsoló van a rendszerben?
-működik a klímaventi?
-működik a kompresszor?
-a tápvolnalon kívül a harmadik vezeték a klímaventihez (a facelift M54 kocsik 3 vezetékesek ugye?) kommunikál a DME-vel?
-ha a kisboardos műszerfalamon helyes külső hőmérsékletet látok, akkor a klímarendszer is ez alapján működik?
-mi van még?


A tavalyi keserű ventibúgós időszakból kiderült, hogy ha nincs alsó vizcső hőmérsékletérzékelőtől jel, akkor felbúg a klímaventi.
Ezen felbuzdulva és lecsatlakoztatva a jeladót elindult a venti, szép lassan emelve maxig a fordulatot, visszahelyezve a stekkert szép lassan leállt. Ez számomra azt jeleti, hogy a venti és a DME tökéletesen kommunikálnak. Tévedek? A vezetékszámot illetően is?

Remélem megnyugvásra és válaszokra lelek…

Jacksonosan elköszönve:

Zsolt (aki inkább búgatná a ventit mint nem)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 11:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.30. 00:00
Hozzászólások: 884
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Taxi969 írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!

A következő problémával fordulok hozzátok. A napokban a kocsi felmondta a szolgálatot, feltehetőleg az üzemanyagpumpa.
Feszültség volt az ülés alatti csatlakozónál, de a pumpa nem "morgott" Legalábbis nem hallatszott.... Néha néha elindult egy kicsit de nem úgy ahogy kellene. Kiszerelve a tankból rákötöttem a 12 voltot és láss csodát, tökéletesen működik. 10ből-10 alkalommal elindult. Elképzelhető, hogy a pumpa nem tudja biztosítani a (ha jól tudom) szükséges 3,5 bar-t és emiatt nem indult az autó? Vagy csak véletlen, hogy a kiszerelést követően működik a pumpa?
Okozhatja más valami is a hibát...
Előjelként az autó elkezdett enyhén rángatni, majd egyre rosszabb lett, néha hosszabb időre (2-3 másodperc) is elment az "erő", majd magához tért. !!!Furcsa, de 2500ford/min-től kezdett rendetlenkedni a motor...!!! Üzemanyagra gyanakodtunk, ezért rátankoltam 50 litert, utána el is múlt a hiba...majd kb 20km megtétele után teljesen kimúlt és mentés kellett.

Mit érdemes még ellenőrizni?? diag nem mutatott hibát a lambdán és légtömegmérőn kívül. (Légtömegmérőre is gyanakodtunk ezért lehúztam pár km erejéig)
Tehát diag semmit sem mutat.

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv:
cseptomi1211


Nekem is hasonló problémám van 1-2 hónapja, de nálam az alapjáraton is néha leesik a fordulat egy pillanatra.
Van hogy megyek vele 50-60 km -t és nem jelentkezik a rángatás, de van amikor percenként ránt egyet a motor.
A diag nálam sem ír hibát.
Csütörtökön viszem Muha Atihoz, majd beszámolok az eredményről hátha okosabb leszek utána.
Üdv.


Ugyanez volt nálam is fél éve, a légtömegmérő utáni derékszögű gumi több helyen el volt szakadva. (nem látható helyen) Tömítetlenség megszüntetése után alapjárat stabil lett, teljesítmény a régi lett. (4 hónapomba került a kiderítése) Utólag már logikus, mert a levegő nagy része nem folyt át a légtömegmérőn, ezért kevés üzemanyagot kapott a motor.

Cseptominak: A csomagtartóban, akksi felett van az üzemanyagpumpa reléje (menetirány szerint az első) , azt kiveszed, a 87B-30 lábat összezárod (benzinmotornál) és fix 12V-ot kap a pumpa.
BMW javítási könyve ezt írja. Ha minden oké, akkor a relét ellenőrizni, ha az is oké, akkor a relé vezérlését. (üzemanyag hiba esetén)

Nekem is van egy "apró" problémám, ha valaki esetleg tud segíteni:
523i 96'
Napi használatban az autóm semmi gond hónapok óta. Elégedetten konstatálom, hogy ez örök autó. :) Aznap is többször használtam, majd a család beül, indítózom, majd a beindulás pillanatában leáll a motor. Megpróbálok újraindítani, a legcsekélyebb esély sincs, hogy elinduljon, csak teker, teker....
Ennek egy hete. Diag semmi hibát nem mutatott ki. Üzemanyag van, a gyertyák benzin lucskosak. Szerelő átvizsgálja, vezérlés ellenőrzés, minden a helyén van. Kompresszió mérés, veszteség mérés, melynek eredménye: Három hengerben semmi kompresszió másik háromban minimális. Javasolja a hengerfej leszedését. Nem igazán szeretném, mert gyanús, hogy egyik hengerben sem tud mérni kompressziót. Veszteség mérést is végzett, a kipufogó oldal felé szökik a levegő. Valaki?

Üdv: Viper


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 13:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 465
Adott köszi: 71 alkalommal
Kapott köszik: 48 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
widerstand írta:
Sziasztok!

Nem szeret igazán a klímaventi engem…
Régen felbőgött meleg időben random(akkor az alsó vizcső hőszenzor csere oldotta meg a bajt), most meg sem moccan.

Ha jól tudom a motort és a hűtőfolyadékot a viszkós venti, illetve a klímaventi is hűti.

Vázolnám kronologikus sorrendben az eseményeket.
Kiégett a kocsi decemberben, klímeventi zárlat miatt.
Újjá lett építve, teljes hűtősor és venticsere - viszkó és klíma is.
Klímarendszer üres volt, klímaventi ergo nem moccant.
Kiderült, hogy a klímaventit nem látja a kocsi.
Kiderült, hogy szar a bizti - nem lett a tűz után cserélve.
Bizti cserélve lett, venti le lett relézve(nincs kedvem még egy tűzhöz), szerelő boldogan indítja a ventit számítógéppel, hurrá.
Nosza rajta, jó a klímaventi, töltsük fel a rendszert.
Klímás feltölti a rendszert április elsején, Tétényben másfél fok van… Tesztelésre nem igazán alkalmas idő. Az egyik zárókupakot eltünteti a kutyája, a mágneskupplung nem húz be. Áprilisi tréfa… Sebaj, gáz van a rendszerben legalább, kupak pótolva.

A mai napi fejlemény egy csatlakozótisztítás után(kompresszor) az, hogy működik a kupplung a klíma ki és be kapcsolására, de nem fúj hideget. Klímaventi nem forog.

Az igazán idegesítő dolog az egészben azzal, ha nem megy a klímaventi, hogy ahogyan melegszik a motor, úgy tapad be fullra a viszko, és dugós időben elkezd turbinahangokat adni az autó, ha tötymörgök vele és lassan megyek. Vegyestötymörgős meleg időben - mint ma is - pedig hosszabb használat mellett hangos lesz a kocsi.



Ennyi felvezetés után jönnek a kérdések:
A klímaventi, mint kiegészítő hűtés csak akkor működik ha: (ide kérnék szépen kiegészítéseket)
-elegendő nyomás van a klímarendszerben - ez mennyi?
-nyomáskapcsoló van a rendszerben?
-működik a klímaventi?
-működik a kompresszor?
-a tápvolnalon kívül a harmadik vezeték a klímaventihez (a facelift M54 kocsik 3 vezetékesek ugye?) kommunikál a DME-vel?
-ha a kisboardos műszerfalamon helyes külső hőmérsékletet látok, akkor a klímarendszer is ez alapján működik?
-mi van még?


A tavalyi keserű ventibúgós időszakból kiderült, hogy ha nincs alsó vizcső hőmérsékletérzékelőtől jel, akkor felbúg a klímaventi.
Ezen felbuzdulva és lecsatlakoztatva a jeladót elindult a venti, szép lassan emelve maxig a fordulatot, visszahelyezve a stekkert szép lassan leállt. Ez számomra azt jeleti, hogy a venti és a DME tökéletesen kommunikálnak. Tévedek? A vezetékszámot illetően is?

Remélem megnyugvásra és válaszokra lelek…

Jacksonosan elköszönve:

Zsolt (aki inkább búgatná a ventit mint nem)

ne vedd százasnak,de szerintem a klíma venti mint rásegítés a viszkónak csak nyári nagy melegben kapcsol be.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 18:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 279
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 52 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Viper írta:
Taxi969 írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!

A következő problémával fordulok hozzátok. A napokban a kocsi felmondta a szolgálatot, feltehetőleg az üzemanyagpumpa.
Feszültség volt az ülés alatti csatlakozónál, de a pumpa nem "morgott" Legalábbis nem hallatszott.... Néha néha elindult egy kicsit de nem úgy ahogy kellene. Kiszerelve a tankból rákötöttem a 12 voltot és láss csodát, tökéletesen működik. 10ből-10 alkalommal elindult. Elképzelhető, hogy a pumpa nem tudja biztosítani a (ha jól tudom) szükséges 3,5 bar-t és emiatt nem indult az autó? Vagy csak véletlen, hogy a kiszerelést követően működik a pumpa?
Okozhatja más valami is a hibát...
Előjelként az autó elkezdett enyhén rángatni, majd egyre rosszabb lett, néha hosszabb időre (2-3 másodperc) is elment az "erő", majd magához tért. !!!Furcsa, de 2500ford/min-től kezdett rendetlenkedni a motor...!!! Üzemanyagra gyanakodtunk, ezért rátankoltam 50 litert, utána el is múlt a hiba...majd kb 20km megtétele után teljesen kimúlt és mentés kellett.

Mit érdemes még ellenőrizni?? diag nem mutatott hibát a lambdán és légtömegmérőn kívül. (Légtömegmérőre is gyanakodtunk ezért lehúztam pár km erejéig)
Tehát diag semmit sem mutat.

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv:
cseptomi1211


Nekem is hasonló problémám van 1-2 hónapja, de nálam az alapjáraton is néha leesik a fordulat egy pillanatra.
Van hogy megyek vele 50-60 km -t és nem jelentkezik a rángatás, de van amikor percenként ránt egyet a motor.
A diag nálam sem ír hibát.
Csütörtökön viszem Muha Atihoz, majd beszámolok az eredményről hátha okosabb leszek utána.
Üdv.


Ugyanez volt nálam is fél éve, a légtömegmérő utáni derékszögű gumi több helyen el volt szakadva. (nem látható helyen) Tömítetlenség megszüntetése után alapjárat stabil lett, teljesítmény a régi lett. (4 hónapomba került a kiderítése) Utólag már logikus, mert a levegő nagy része nem folyt át a légtömegmérőn, ezért kevés üzemanyagot kapott a motor.

Cseptominak: A csomagtartóban, akksi felett van az üzemanyagpumpa reléje (menetirány szerint az első) , azt kiveszed, a 87B-30 lábat összezárod (benzinmotornál) és fix 12V-ot kap a pumpa.
BMW javítási könyve ezt írja. Ha minden oké, akkor a relét ellenőrizni, ha az is oké, akkor a relé vezérlését. (üzemanyag hiba esetén)

Nekem is van egy "apró" problémám, ha valaki esetleg tud segíteni:
523i 96'
Napi használatban az autóm semmi gond hónapok óta. Elégedetten konstatálom, hogy ez örök autó. :) Aznap is többször használtam, majd a család beül, indítózom, majd a beindulás pillanatában leáll a motor. Megpróbálok újraindítani, a legcsekélyebb esély sincs, hogy elinduljon, csak teker, teker....
Ennek egy hete. Diag semmi hibát nem mutatott ki. Üzemanyag van, a gyertyák benzin lucskosak. Szerelő átvizsgálja, vezérlés ellenőrzés, minden a helyén van. Kompresszió mérés, veszteség mérés, melynek eredménye: Három hengerben semmi kompresszió másik háromban minimális. Javasolja a hengerfej leszedését. Nem igazán szeretném, mert gyanús, hogy egyik hengerben sem tud mérni kompressziót. Veszteség mérést is végzett, a kipufogó oldal felé szökik a levegő. Valaki?

Üdv: Viper

Szia!

Taxi969: Mindenképp számolj be, hogy mi lett a vége, kíváncsi vagyok.

Viper: A relé az nem a motorvezérlőnél az E-boxban van? Én onnan hallok kattogást és a Dis inpa tesztnél is ott kattog. A csomagtartóban is lenne egy relé?
Egyébként ma rádugtam a pumpát egy nyomásmérőre és gond nélkül tudta a 3-3,5 bar-t. Vissza is tettem az autóba a pumpát és gond nélkül ketyergett 30 percet, fordulaton és alapjáraton is próbáltam.
Teljesen tanácstalan lettem....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 19:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8386
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 933 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bal első ülésemen hiába emelgetem az előre-hátra csúszka karját, érezhetően ellenállás nélkül libeg.
Ergo nem mozdul az ülés.
Mi hullott szét, hogy tudom orvosolni?

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 20:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Imco írta:
Bal első ülésemen hiába emelgetem az előre-hátra csúszka karját, érezhetően ellenállás nélkül libeg.
Ergo nem mozdul az ülés.
Mi hullott szét, hogy tudom orvosolni?

Ha jól emlékszem a blogomban erről pont van szó. Lesd meg ha teheted, én telefonon vagyok.
Szerk: Meglestem, írtam róla. Ha szerencséd van a karhoz rögzített fehér, műanyag bovdenvég esett ki a helyéről.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 20:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8386
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 933 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
Imco írta:
Bal első ülésemen hiába emelgetem az előre-hátra csúszka karját, érezhetően ellenállás nélkül libeg.
Ergo nem mozdul az ülés.
Mi hullott szét, hogy tudom orvosolni?

Ha jól emlékszem a blogomban erről pont van szó. Lesd meg ha teheted, én telefonon vagyok.
Szerk: Meglestem, írtam róla. Ha szerencséd van a karhoz rögzített fehér, műanyag bovdenvég esett ki a helyéről.


Köszi!
Ki lehet tapogatni valahogy hátulról, hogy mit mozgassak ahhoz, hogy megmozduljon?
Amíg nem mozdul, kiszerelni sem tudom. :(

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.16. 00:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Imco írta:
Haminda írta:
Imco írta:
Bal első ülésemen hiába emelgetem az előre-hátra csúszka karját, érezhetően ellenállás nélkül libeg.
Ergo nem mozdul az ülés.
Mi hullott szét, hogy tudom orvosolni?

Ha jól emlékszem a blogomban erről pont van szó. Lesd meg ha teheted, én telefonon vagyok.
Szerk: Meglestem, írtam róla. Ha szerencséd van a karhoz rögzített fehér, műanyag bovdenvég esett ki a helyéről.


Köszi!
Ki lehet tapogatni valahogy hátulról, hogy mit mozgassak ahhoz, hogy megmozduljon?
Amíg nem mozdul, kiszerelni sem tudom. :(

A kar lotyoghet a bovden kimozdulasa miatt, azt keresd a karnal. Ha ez nem nyert akkor feszitsd ki a sínbol a rögzítő hegyeket vagy húzd össze hosszanti irányban, egymással szemben a blogomban is ábrázolt két fém rudat.Alulról benezel és látni fogod szerintem. Ha nem holnap hajnalban utaznek tovább szívesen segítenék két kezemmel. Ha péntekig nem oldódik meg természetesen állok rendelkezésedre


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.16. 08:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8386
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 933 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
A kar lotyoghet a bovden kimozdulasa miatt, azt keresd a karnal. Ha ez nem nyert akkor feszitsd ki a sínbol a rögzítő hegyeket vagy húzd össze hosszanti irányban, egymással szemben a blogomban is ábrázolt két fém rudat.Alulról benezel és látni fogod szerintem. Ha nem holnap hajnalban utaznek tovább szívesen segítenék két kezemmel. Ha péntekig nem oldódik meg természetesen állok rendelkezésedre

Nem oldódik meg! :lol:
Mivel megfelelő helyről nem mozdul ezért nem sürgős.
Tegnap kértem a párom, hogy álljon be. Nem sikerült neki pedálok nélkül. :)
Azért ránézetek valakivel.
Köszi az eddigieket. :franko:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.16. 11:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.15. 11:34
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47D
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A következő gondom,kérdéseim lennének:

E39 20D 100kw-os változat.
2 észrevétel vele, ezért a kérdés.
1. Bármilyen fokozatban 1700-2100 között (kb) 1/3-ad gázon, rángatás érződik, csak kis gázon és ha tartom.. Ez 5-ben 90-100km/h ezért is zavaró főleg.. Tudom,megoldás gyorsabban,vagy lassabban kell menni, no de azért csak érdekelne hozzáértő vélemény. Erre légtömegmérőt mondtak tippre..
2. Hidegen tökéletesen indul, melegen kicsit többet kell indítózni,ha áll az autó üzem meleg motorra fél órát kb. Ez mitől lehet? Hallottam adagolót, csúcsokat is már. Fogyasztása jó, füstölni nem füstöl, menni megy, ha kell 200-at is, igaz 2000-es fordulat alatt meglehetősen lomha.
Várom a segítő válaszokat, tanácsokat.
Köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.16. 13:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zsoca929 írta:
Sziasztok!

A következő gondom,kérdéseim lennének:

E39 20D 100kw-os változat.
2 észrevétel vele, ezért a kérdés.
1. Bármilyen fokozatban 1700-2100 között (kb) 1/3-ad gázon, rángatás érződik, csak kis gázon és ha tartom.. Ez 5-ben 90-100km/h ezért is zavaró főleg.. Tudom,megoldás gyorsabban,vagy lassabban kell menni, no de azért csak érdekelne hozzáértő vélemény. Erre légtömegmérőt mondtak tippre..
2. Hidegen tökéletesen indul, melegen kicsit többet kell indítózni,ha áll az autó üzem meleg motorra fél órát kb. Ez mitől lehet? Hallottam adagolót, csúcsokat is már. Fogyasztása jó, füstölni nem füstöl, menni megy, ha kell 200-at is, igaz 2000-es fordulat alatt meglehetősen lomha.
Várom a segítő válaszokat, tanácsokat.
Köszönöm.

Lehet több minden. Hozzáártő diagost keress, aki tud teszteket is csinálni, nem csak hibakódot olvasni.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.16. 13:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.15. 11:34
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47D
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
zsoca929 írta:
Sziasztok!

A következő gondom,kérdéseim lennének:

E39 20D 100kw-os változat.
2 észrevétel vele, ezért a kérdés.
1. Bármilyen fokozatban 1700-2100 között (kb) 1/3-ad gázon, rángatás érződik, csak kis gázon és ha tartom.. Ez 5-ben 90-100km/h ezért is zavaró főleg.. Tudom,megoldás gyorsabban,vagy lassabban kell menni, no de azért csak érdekelne hozzáértő vélemény. Erre légtömegmérőt mondtak tippre..
2. Hidegen tökéletesen indul, melegen kicsit többet kell indítózni,ha áll az autó üzem meleg motorra fél órát kb. Ez mitől lehet? Hallottam adagolót, csúcsokat is már. Fogyasztása jó, füstölni nem füstöl, menni megy, ha kell 200-at is, igaz 2000-es fordulat alatt meglehetősen lomha.
Várom a segítő válaszokat, tanácsokat.
Köszönöm.

Lehet több minden. Hozzáártő diagost keress, aki tud teszteket is csinálni, nem csak hibakódot olvasni.

Tapatalk


Akkor megpróbálok egy computerest felkeresni, aztán meglátjuk. Köszi azért!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 20:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.10. 18:17
Hozzászólások: 197
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 520i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, ha kiveszem az anyósülést, majd később visszarakom, a légzsák lámpa visszajelzőt törölni kell-e,
vagy ha minden rendben magától is ki kell aludnia?
Üdv.

_________________
Taxi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 20:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5626
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1402 alkalommal
Kapott köszik: 1350 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Ha előtte lehúzod az akksisarut, és utána a mama nem jön vissza, nem lehet baj. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 20:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.10. 18:17
Hozzászólások: 197
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 520i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Ha előtte lehúzod az akksisarut, és utána a mama nem jön vissza, nem lehet baj. :)


Sajnos az aksit nem kötöttem le, csak a gyújtást vettem le, és így világít. :(
Akkor hibatörlés a megoldás, vagy valamit elrontottam, és javíttatnom is kell? :mrgreen:

_________________
Taxi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 21:12 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4185
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 526 alkalommal
Kapott köszik: 766 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Taxi969 írta:
kzolee írta:
Ha előtte lehúzod az akksisarut, és utána a mama nem jön vissza, nem lehet baj. :)


Sajnos az aksit nem kötöttem le, csak a gyújtást vettem le, és így világít. :(
Akkor hibatörlés a megoldás, vagy valamit elrontottam, és javíttatnom is kell? :mrgreen:

Hiba volt!
Tessék tanulni belőle és legközelebb lekötni a sarut. Természetesen kivárva előtte a 15 perces időt, hogy a kocsi lemenjen alvóba. Nyugdíjasok, időmilliomosok előnyben.
:mrgreen:
Neked viszont marad a hibatörlés a mostani esetben.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: Taxi969
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 21:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8386
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 933 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Haminda írta:
A kar lotyoghet a bovden kimozdulasa miatt, azt keresd a karnal. Ha ez nem nyert akkor feszitsd ki a sínbol a rögzítő hegyeket vagy húzd össze hosszanti irányban, egymással szemben a blogomban is ábrázolt két fém rudat.Alulról benezel és látni fogod szerintem. Ha nem holnap hajnalban utaznek tovább szívesen segítenék két kezemmel. Ha péntekig nem oldódik meg természetesen állok rendelkezésedre

Nem oldódik meg! :lol:
Mivel megfelelő helyről nem mozdul ezért nem sürgős.
Tegnap kértem a párom, hogy álljon be. Nem sikerült neki pedálok nélkül. :)
Azért ránézetek valakivel.
Köszi az eddigieket. :franko:

Na ma megoldódott a gond.
Kasznisomat bekergettem a kocsiba és alig 5' anyázás után működött a dolog.
Valami kiugrott. Valami 2 rúd van és abból az egyik.
De ez már másodlagos. A lényeg, hogy müxik megint. :D

Köszi a törődést! :franko:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Imco 2015.04.18. 08:42-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 22:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5351
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1659 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Jerry írta:
Taxi969 írta:
kzolee írta:
Ha előtte lehúzod az akksisarut, és utána a mama nem jön vissza, nem lehet baj. :)


Sajnos az aksit nem kötöttem le, csak a gyújtást vettem le, és így világít. :(
Akkor hibatörlés a megoldás, vagy valamit elrontottam, és javíttatnom is kell? :mrgreen:

Hiba volt!
Tessék tanulni belőle és legközelebb lekötni a sarut. Természetesen kivárva előtte a 15 perces időt, hogy a kocsi lemenjen alvóba. Nyugdíjasok, időmilliomosok előnyben.
:mrgreen:
Neked viszont marad a hibatörlés a mostani esetben.

Érdekes, én soha nem kötöm le az akksisarut, csak a kulcsot veszem ki. Nem villant ki a légzsáklámpa eddig. Kulcs 1-es állásban már kivillan.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 22:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.10. 18:17
Hozzászólások: 197
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 520i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Jerry írta:
Taxi969 írta:
kzolee írta:
Ha előtte lehúzod az akksisarut, és utána a mama nem jön vissza, nem lehet baj. :)


Sajnos az aksit nem kötöttem le, csak a gyújtást vettem le, és így világít. :(
Akkor hibatörlés a megoldás, vagy valamit elrontottam, és javíttatnom is kell? :mrgreen:

Hiba volt!
Tessék tanulni belőle és legközelebb lekötni a sarut. Természetesen kivárva előtte a 15 perces időt, hogy a kocsi lemenjen alvóba. Nyugdíjasok, időmilliomosok előnyben.
:mrgreen:
Neked viszont marad a hibatörlés a mostani esetben.

Érdekes, én soha nem kötöm le az akksisarut, csak a kulcsot veszem ki. Nem villant ki a légzsáklámpa eddig. Kulcs 1-es állásban már kivillan.


Én is ebben a hitben voltam, és a kulcsot gondosan kivettem, hogy véletlenül se legyen elfordítva valamelyik állásba,
de hiába, most van egy szép piros lámpa előttem :shock:

_________________
Taxi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1983 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 100  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator