* *
Pontos idő: 2024.04.16. 08:53

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.08. 11:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
520d2003 írta:
Gallaca írta:
520d2003 írta:
Köszi az eddigieket.
Szóval 2-3 tekerés és mindig indul a gép, feltankoltam 15 felé. A termosztát csere után leszek kiváncsi elvégre akkor már üzemmeleg motoról lesz szó.

Ami érdekes a második izzitó relét is belettem de a a helyzet ugyanaz.( Igaz bontott mind a kettő ) Reggel gyújtás után 2-3 mp-ig világit az izzítás majd 1-2 tekerés és indul. Utánna diagnosztika és izzitórelé hiba.

Átnéztem a kesztyűtartónál lévő biztositék sort de minden oké. Lehet hogy az izztiás biztositéka nem ott van lehet, hogy nem is relé a hibás???? Durva hogy egy gyári relé 30 e Ft.

Mintha úgy olvastam volna, hogy a pollenszürő alatt ahol van a relé ott van valami biztositék is?????

Köszönöm.

25e egy új relé nálam. 6 hengeres dieselben a csomagtartóban az akku felett/előtt van a biztosítéka, gondolom a 20d-ben is ott van. 100A-s, erről mennek a a klíma, és a fűtőventik is. Izzítógyertyák jók?


Köszi.
Minden más müködik a gépen, gyári programmal csak /izzitó elektronika / vagyis relé hibát ir... ezek szerint akkor a bontottak egyike sem jó.
A szaki szerint ha izzitó gyertyák lennének a diagnosztika azt is kiírná. Ha nem boldogulok foglak keresni az uj relével kapcsolatban.
Akkor lehet más típusnál van valami főbizti a relé dobozában a pollen alatt.

Köszi még egyszer

A szakid milyen diag programot használ? nem mindegyik diag irja a külön hogy gyertya vagy relé a rosz,ha 1 vagy 2 gyertya a rosz akkor azt beirja ha mind a 4t irja akkor relé általában,és relét gyertyát illik egyszere cserélni.


Köszönöm.

Holnap nekilátok termosztát csere, majd leveszem a szivótorkot és rámérek a gyertyákra. Ha szakadt mind a négy akkor hátha tényleg csak ennyi baja volt. Majd csak ezután megy megint diagnosztikára.
Tudja valaki amúgy hogy a jó gyertyán mennyi ellenállást lehet mérni????
Ja igen és még valami szedtétek már ki őket, remélem könnyen kijövősek nem úgy mint más típusnál....Igen tudom meleg motornál oda vissza tekerve és közben kenve a menetet.

Köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.08. 11:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.19. 16:52
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nem megy a tükörfűtés se a jobb se a bal, a fűtőszálak jók! A külső hőmérséklet szenzor is jó, mi lehet a baj? Bár érdekes, hogy a balos tükröt lehet állítani gyújtás nélkül a jobb nem megy sehogy, ez van az első ablakkal is a bal megy rendesen a jobb meg minden hogy /nincs bent a kulcs a gyújtáskapcsolóban/! Remélem érthetően írtam :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.08. 13:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
520d2003 írta:
rockerekhu írta:
520d2003 írta:
Gallaca írta:
520d2003 írta:
Köszi az eddigieket.
Szóval 2-3 tekerés és mindig indul a gép, feltankoltam 15 felé. A termosztát csere után leszek kiváncsi elvégre akkor már üzemmeleg motoról lesz szó.

Ami érdekes a második izzitó relét is belettem de a a helyzet ugyanaz.( Igaz bontott mind a kettő ) Reggel gyújtás után 2-3 mp-ig világit az izzítás majd 1-2 tekerés és indul. Utánna diagnosztika és izzitórelé hiba.

Átnéztem a kesztyűtartónál lévő biztositék sort de minden oké. Lehet hogy az izztiás biztositéka nem ott van lehet, hogy nem is relé a hibás???? Durva hogy egy gyári relé 30 e Ft.

Mintha úgy olvastam volna, hogy a pollenszürő alatt ahol van a relé ott van valami biztositék is?????

Köszönöm.

25e egy új relé nálam. 6 hengeres dieselben a csomagtartóban az akku felett/előtt van a biztosítéka, gondolom a 20d-ben is ott van. 100A-s, erről mennek a a klíma, és a fűtőventik is. Izzítógyertyák jók?


Köszi.
Minden más müködik a gépen, gyári programmal csak /izzitó elektronika / vagyis relé hibát ir... ezek szerint akkor a bontottak egyike sem jó.
A szaki szerint ha izzitó gyertyák lennének a diagnosztika azt is kiírná. Ha nem boldogulok foglak keresni az uj relével kapcsolatban.
Akkor lehet más típusnál van valami főbizti a relé dobozában a pollen alatt.

Köszi még egyszer

A szakid milyen diag programot használ? nem mindegyik diag irja a külön hogy gyertya vagy relé a rosz,ha 1 vagy 2 gyertya a rosz akkor azt beirja ha mind a 4t irja akkor relé általában,és relét gyertyát illik egyszere cserélni.


Köszönöm.

Holnap nekilátok termosztát csere, majd leveszem a szivótorkot és rámérek a gyertyákra. Ha szakadt mind a négy akkor hátha tényleg csak ennyi baja volt. Majd csak ezután megy megint diagnosztikára.
Tudja valaki amúgy hogy a jó gyertyán mennyi ellenállást lehet mérni????
Ja igen és még valami szedtétek már ki őket, remélem könnyen kijövősek nem úgy mint más típusnál....Igen tudom meleg motornál oda vissza tekerve és közben kenve a menetet.

Köszönöm.

Ne ellenállást mérj, hanem a bikapontról egy szál vezetéket érintsd a gyertyához. Ha szikrázik, akkor jó. Ez a legegyszerűbb. Nem könnyen kijövősek sajnos...

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.10. 09:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.19. 16:52
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szilar6d írta:
Sziasztok!

Nem megy a tükörfűtés se a jobb se a bal, a fűtőszálak jók! A külső hőmérséklet szenzor is jó, mi lehet a baj? Bár érdekes, hogy a balos tükröt lehet állítani gyújtás nélkül a jobb nem megy sehogy, ez van az első ablakkal is a bal megy rendesen a jobb meg minden hogy /nincs bent a kulcs a gyújtáskapcsolóban/! Remélem érthetően írtam :facepalm:


A tükörfűtés automata, vagy működni kéne akkor is ha bekapcsolom a hátsóablak fűtést?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.10. 11:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Szilar6d írta:
Szilar6d írta:
Sziasztok!

Nem megy a tükörfűtés se a jobb se a bal, a fűtőszálak jók! A külső hőmérséklet szenzor is jó, mi lehet a baj? Bár érdekes, hogy a balos tükröt lehet állítani gyújtás nélkül a jobb nem megy sehogy, ez van az első ablakkal is a bal megy rendesen a jobb meg minden hogy /nincs bent a kulcs a gyújtáskapcsolóban/! Remélem érthetően írtam :facepalm:


A tükörfűtés automata, vagy működni kéne akkor is ha bekapcsolom a hátsóablak fűtést?

Automata.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.10. 16:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.19. 16:52
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Szilar6d írta:
Szilar6d írta:
Sziasztok!

Nem megy a tükörfűtés se a jobb se a bal, a fűtőszálak jók! A külső hőmérséklet szenzor is jó, mi lehet a baj? Bár érdekes, hogy a balos tükröt lehet állítani gyújtás nélkül a jobb nem megy sehogy, ez van az első ablakkal is a bal megy rendesen a jobb meg minden hogy /nincs bent a kulcs a gyújtáskapcsolóban/! Remélem érthetően írtam :facepalm:


A tükörfűtés automata, vagy működni kéne akkor is ha bekapcsolom a hátsóablak fűtést?

Automata.

Ok akkor mi lehet a gond? /Bizti, vez.szakadás kizárva/ Ja a ablak spricni sem fűt!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.11. 08:43 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szilar6d írta:
Ok akkor mi lehet a gond? /Bizti, vez.szakadás kizárva/ Ja a ablak spricni sem fűt!

Mind a spricni, mind a tükör fűtéséért az ún. ZKE modul felel. Ő az IKE-től (műszerfal) kapja a hőmérséklet jelet, aki pedig a hőmérőt kérdezgeti le alkalmanként.
Ha egyik fűtése sem megy, akkor jó eséllyel ezen modulok valamelyike szar, vagy VIN alapján újra kellene kódolni.
Viszont ne felejtsük el, hogy a tükör fűtésbe és mozgatásba az ajtóban lévő modul (a.k.a PM) is szerepet játszik.
Egyszóval:
:diag

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.12. 12:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Hétvégi elfoglaltság megvolt, termosztátok cseréje, majd szivótorok le egr-estől.
És láss csodát: Egy régi 12 V-os próbalámpa egyik pólusát az izzitógyergya pipába bedugva a másiknak testet adva, gyújtás rárakva hidegen és világit. Tehát a 12-v a pipákba megérkezik majd kb. 5-7 mp mulva elalszik. Ezt nyilván megnézve mind a 4 gyertyapipán ugyanez a helyzet.
Ezek szerint a relém müködik és szerintem jól.
Ezután mind a 4 gyertya megmérve illetve a bajtárs tanácsát megfogadva + ot adva szikrázik, nem szakadt sőt egyet kivéve kipróbálva izzit is.

Mint ahogy mondtam korábban hidegben könnyen indult de az izzító visszajelző csak kb. 4 mp-*ig ég.
CSAK AKKOR a DIAG miért irt 2 relére is izzitó modul hibát.....nem értem.
Tényleg lehet ez más hibára utalna vagy csak a program nem jót ir.... Találkoztatok ilyennel????? Igy ha nem muszály nem piszkálom a dolgot..... Vagy az is lehet hogy az izzitás hossza nem megfelelő a relénél ezért jelez hibát.

Köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.12. 14:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
520d2003 írta:
Sziasztok.
Hétvégi elfoglaltság megvolt, termosztátok cseréje, majd szivótorok le egr-estől.
És láss csodát: Egy régi 12 V-os próbalámpa egyik pólusát az izzitógyergya pipába bedugva a másiknak testet adva, gyújtás rárakva hidegen és világit. Tehát a 12-v a pipákba megérkezik majd kb. 5-7 mp mulva elalszik. Ezt nyilván megnézve mind a 4 gyertyapipán ugyanez a helyzet.
Ezek szerint a relém müködik és szerintem jól.
Ezután mind a 4 gyertya megmérve illetve a bajtárs tanácsát megfogadva + ot adva szikrázik, nem szakadt sőt egyet kivéve kipróbálva izzit is.

Mint ahogy mondtam korábban hidegben könnyen indult de az izzító visszajelző csak kb. 4 mp-*ig ég.
CSAK AKKOR a DIAG miért irt 2 relére is izzitó modul hibát.....nem értem.
Tényleg lehet ez más hibára utalna vagy csak a program nem jót ir.... Találkoztatok ilyennel????? Igy ha nem muszály nem piszkálom a dolgot..... Vagy az is lehet hogy az izzitás hossza nem megfelelő a relénél ezért jelez hibát.

Köszönöm.

Szokott hibát írni akkor is, ha az izzítórelé csatiját lehúzva a relé lábainak közepe táján 2-3 láb el van szürkülve. Működik, csak hisztizik. Gondolom megváltozik az ellenállása vagy ilyesmi.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.12. 18:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.19. 16:52
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Szilar6d írta:
Ok akkor mi lehet a gond? /Bizti, vez.szakadás kizárva/ Ja a ablak spricni sem fűt!

Mind a spricni, mind a tükör fűtéséért az ún. ZKE modul felel. Ő az IKE-től (műszerfal) kapja a hőmérséklet jelet, aki pedig a hőmérőt kérdezgeti le alkalmanként.
Ha egyik fűtése sem megy, akkor jó eséllyel ezen modulok valamelyike szar, vagy VIN alapján újra kellene kódolni.
Viszont ne felejtsük el, hogy a tükör fűtésbe és mozgatásba az ajtóban lévő modul (a.k.a PM) is szerepet játszik.
Egyszóval:
:diag


Köszönöm a segítséget!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.12. 19:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
jó estét! diag bal oldali övfeszítő hibát dobott ki.kérdésem a következő.van az övfeszítőnek külön csatija,amit próbaképp megfújok kontakt spray-al,vagy csak amit alul látok nagy csati van?köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.12. 21:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
atti523i írta:
jó estét! diag bal oldali övfeszítő hibát dobott ki.kérdésem a következő.van az övfeszítőnek külön csatija,amit próbaképp megfújok kontakt spray-al,vagy csak amit alul látok nagy csati van?köszi!

Van csatija, magán a feszítőn. A legjobban bele lehet borítani a kávét-kólát, mivel felülről van bedugva.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: atti523i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.13. 11:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
520d2003 írta:
Sziasztok.
Hétvégi elfoglaltság megvolt, termosztátok cseréje, majd szivótorok le egr-estől.
És láss csodát: Egy régi 12 V-os próbalámpa egyik pólusát az izzitógyergya pipába bedugva a másiknak testet adva, gyújtás rárakva hidegen és világit. Tehát a 12-v a pipákba megérkezik majd kb. 5-7 mp mulva elalszik. Ezt nyilván megnézve mind a 4 gyertyapipán ugyanez a helyzet.
Ezek szerint a relém müködik és szerintem jól.
Ezután mind a 4 gyertya megmérve illetve a bajtárs tanácsát megfogadva + ot adva szikrázik, nem szakadt sőt egyet kivéve kipróbálva izzit is.

Mint ahogy mondtam korábban hidegben könnyen indult de az izzító visszajelző csak kb. 4 mp-*ig ég.
CSAK AKKOR a DIAG miért irt 2 relére is izzitó modul hibát.....nem értem.
Tényleg lehet ez más hibára utalna vagy csak a program nem jót ir.... Találkoztatok ilyennel????? Igy ha nem muszály nem piszkálom a dolgot..... Vagy az is lehet hogy az izzitás hossza nem megfelelő a relénél ezért jelez hibát.

Köszönöm.

Szokott hibát írni akkor is, ha az izzítórelé csatiját lehúzva a relé lábainak közepe táján 2-3 láb el van szürkülve. Működik, csak hisztizik. Gondolom megváltozik az ellenállása vagy ilyesmi.


Köszönöm. Amig indul nem piszkálom megvan a kivett relé szétszedtem semmi égés nem látszik benne lehet egy müszerészel megnézetem hátha talál benne hibát és akkor lesz egy tarcsi.

Más de most jutott eszembe. Mechanikus tekerő fütő gombok vannak az enyémben és próbálgatva mindenhová fúj kivéve a lábat, illetve akkor hátrafelé a csatornába fuj csak lábhoz oda nyulva nagyon nagyon halványan de szinte semmi. Van tippetek??????????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.13. 19:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.04. 16:56
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.Adott egy 2002-es 520d touring.Adagoló hibával vettem.Az elözö tulaj szerint menet közbe megállt és azóta nem indul.Kiolvasta a hibát és valami solenoid szelepet ír ki.Elvileg az üzemanyag szabályzó szelep.Ezt tudom a helyén cserélni vagy komplett adagolót kell hozzá?Nem kap üzemanyagot azert nem indul elvileg.Elöre is köszönöm a segítséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.13. 20:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rallyefan88 írta:
Sziasztok.Adott egy 2002-es 520d touring.Adagoló hibával vettem.Az elözö tulaj szerint menet közbe megállt és azóta nem indul.Kiolvasta a hibát és valami solenoid szelepet ír ki.Elvileg az üzemanyag szabályzó szelep.Ezt tudom a helyén cserélni vagy komplett adagolót kell hozzá?Nem kap üzemanyagot azert nem indul elvileg.Elöre is köszönöm a segítséget.

A tankszivattyú?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.14. 00:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 204D1
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rallyefan88 írta:
Sziasztok.Adott egy 2002-es 520d touring.Adagoló hibával vettem.Az elözö tulaj szerint menet közbe megállt és azóta nem indul.Kiolvasta a hibát és valami solenoid szelepet ír ki.Elvileg az üzemanyag szabályzó szelep.Ezt tudom a helyén cserélni vagy komplett adagolót kell hozzá?Nem kap üzemanyagot azert nem indul elvileg.Elöre is köszönöm a segítséget.


Hali.

Jó kérdés. Videók + google alapján elengedő lehet hogy csak azt cseréled.. gondolom az Intake a szar és az Exhaust jó. Soo így úgy gondolom hogy elég azt. Ha ez csere és jó akkor ugye kell kapnia üzemanyagot szóval attól független még jó lehet az adagolód. De hátha valaki biztosan tudja :-)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.14. 22:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.14. 21:57
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520 I
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,
segítséget kérek!
Gyári rádió bekapcsoláskor kiírja: Reg off.. és nem tud befogni semmilyen rádióadót, csak sistereg. :(
Szétcsúszhatott valami kábel ami hol van? Vagy a "Reg off" miatt lehet a probléma?
Illetve a bal első helyzetjelzők nem égnek?
Ez mennyire könnyen orvosolható házilag és hogy?
Köszönöm előre is.. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.15. 00:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hunnia írta:
Sziasztok,
segítséget kérek!
Gyári rádió bekapcsoláskor kiírja: Reg off.. és nem tud befogni semmilyen rádióadót, csak sistereg. :(
Szétcsúszhatott valami kábel ami hol van? Vagy a "Reg off" miatt lehet a probléma?
Illetve a bal első helyzetjelzők nem égnek?
Ez mennyire könnyen orvosolható házilag és hogy?
Köszönöm előre is.. :)


Jujujj, szia közöttünk! :wink: Nagyon jó helyen jársz, olvass sokat, itt nagyon segítőkész márkatársakra találsz. De figyelj a megfelelő topikokra! Szisztematikusan vannak a témák. :wink:
Tudni kellene milyen rádiót van. Ez kétrészes lesz, felül cd, alul a MID. (Gyanítom ez nem gyári a tiédben.) Ezen az oldalon, fent a tippekben találsz a rádiókról leírást, keresd ki.
A reg off az a régióbeállítás. Tartsd nyomva az "M" gombot, majd a + - gombokkal keresd ki a EUROPE-ot. Elvileg működni fog.
Ami a helyzetjelzőket illeti, az nem többesszám. A két fényvezető karika egy izzóról működik. Ha izzó probléma, azt jeleznie kellene. Az egy H8-as izzó, nem az olcsóbb fajta.
Érdemes venni LED-es fényforrást, nekem nagyon bevált. Az ebay-en nasizhatsz:

https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=b ... d&_sacat=0


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagySándor az itt látható tagok köszönték meg: Hunnia
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.15. 15:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.09.07. 20:26
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szevasztok.
Valaki nem tudná elküldeni egy LCM 3-as modul FSW PSW.trc és .man fájlját? Hálás lennék...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.15. 19:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tomi520 írta:
szevasztok.
Valaki nem tudná elküldeni egy LCM 3-as modul FSW PSW.trc és .man fájlját? Hálás lennék...

Hali, írtam pm-et!

:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator