* *
Pontos idő: 2024.03.29. 16:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.07. 14:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Ez 100%, hogy nem kipufogó. Motorerő megvan? Nem füstöl?
Nem az x3-on a motorból jött a hang, utolsó előtti hengerről, de úgy elvitte hátra, mintha a váltóból jött volna.


Motorerő hibátlan, füst nincs, a váltó rendben teszi a dolgát. Melegen a csörgés sokkal visszafogottabb, de nem tűnik el teljesen.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.07. 15:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
kovessyroli írta:
Ez 100%, hogy nem kipufogó. Motorerő megvan? Nem füstöl?
Nem az x3-on a motorból jött a hang, utolsó előtti hengerről, de úgy elvitte hátra, mintha a váltóból jött volna.


Motorerő hibátlan, füst nincs, a váltó rendben teszi a dolgát. Melegen a csörgés sokkal visszafogottabb, de nem tűnik el teljesen.


Nekem hidegben (10fok alatti indításkor) a katalizátor hővédő burkolatai között lévő drótszivacs hiánya okoz remegést, amint bemelegszik a hang megszűnik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.08. 11:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 01:00
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: SZEKSZÁRD
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: F11
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2013
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Afterdark írta:
leslie írta:
Afterdark írta:
Sziasztok!

Bajban vagyok az autóval.

Hidegen beindítva olyan hang jön a kocsi alól valamivel a b oszlop vonala elől mintha egy üres konzerves dobozban 10es anyákat rázna valaki. Melegszik egy fél percet, utánna elhallhat. Üresben motort felpörgetve nincs hanghatás, ám amikor esik vissza a fordulat szintén csörög valami.
D-ben nincs ilyen gond, viszont megjelent egy állandó vibráció a kocsi alatt. Nem durva, de ismerem a kocsi minden rezdülésést és nekem feltűnik.

Tudom, hogy nehéz távszerelni, de csak jövő hét szerdára kaptam időpontot a szervízbe addig csak bizakodni tudok, hogy nem a váltó fog meghalni.


Kipuff cső, vagy dob nem mozdult el a helyéről? Vagy valamelyik gumi tartója?


Szerinted ez kipufogó ?

[youtube]https://youtu.be/iMXxi0oi1Cg[/youtube]

Van ott pár alu hővédő lemez ami elszabadulhatott.


Szia Luigi vagyok,
Nekem is volt ez a problémám és a kipufogó csonk után lévő rezgéskiegyenlítőt kellet kicserélni, (ez úgy néz ki mint egy konzervdoboz és abba megy szét valami és az zörög nekem leállításkor zörgött nagyon!) de mi egy másuk autóra való, de méretre megfelelő szövött rezgéscsillapítót hegesztettünk be helyette és azóta semmi probléma!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.11. 21:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.09.07. 20:26
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Ha valakinek van kapcsolási rajza esőszenzorhoz, az kérem ne tartsa magába :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.12. 20:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.05. 00:00
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Lenne egy "érdekes" probléma. TDS első hideg inditás ,izzitok kicsit teker beindul.Majd meleg motornál újrainditás és nyöszörög,lassan viszi az öninditó,majd kezd felpörögni és beindul.Ezalatt minden lámpa,jelzés halványodik nyekereg!

Lenne valami tippetek mi okozhatja ezt a jelenséget?

Előre is köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.12. 21:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
valta írta:
Sziasztok

Lenne egy "érdekes" probléma. TDS első hideg inditás ,izzitok kicsit teker beindul.Majd meleg motornál újrainditás és nyöszörög,lassan viszi az öninditó,majd kezd felpörögni és beindul.Ezalatt minden lámpa,jelzés halványodik nyekereg!

Lenne valami tippetek mi okozhatja ezt a jelenséget?

Előre is köszi

Önindító.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.13. 17:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.05. 00:00
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
valta írta:
Sziasztok

Lenne egy "érdekes" probléma. TDS első hideg inditás ,izzitok kicsit teker beindul.Majd meleg motornál újrainditás és nyöszörög,lassan viszi az öninditó,majd kezd felpörögni és beindul.Ezalatt minden lámpa,jelzés halványodik nyekereg!

Lenne valami tippetek mi okozhatja ezt a jelenséget?

Előre is köszi

Önindító.

Köszi (y)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.13. 19:16 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
luigi írta:
Gallaca írta:
Afterdark írta:
leslie írta:
Afterdark írta:
Sziasztok!

Bajban vagyok az autóval.

Hidegen beindítva olyan hang jön a kocsi alól valamivel a b oszlop vonala elől mintha egy üres konzerves dobozban 10es anyákat rázna valaki. Melegszik egy fél percet, utánna elhallhat. Üresben motort felpörgetve nincs hanghatás, ám amikor esik vissza a fordulat szintén csörög valami.
D-ben nincs ilyen gond, viszont megjelent egy állandó vibráció a kocsi alatt. Nem durva, de ismerem a kocsi minden rezdülésést és nekem feltűnik.

Tudom, hogy nehéz távszerelni, de csak jövő hét szerdára kaptam időpontot a szervízbe addig csak bizakodni tudok, hogy nem a váltó fog meghalni.


Kipuff cső, vagy dob nem mozdult el a helyéről? Vagy valamelyik gumi tartója?


Szerinted ez kipufogó ?

[youtube]https://youtu.be/iMXxi0oi1Cg[/youtube]

Van ott pár alu hővédő lemez ami elszabadulhatott.


Szia Luigi vagyok,
Nekem is volt ez a problémám és a kipufogó csonk után lévő rezgéskiegyenlítőt kellet kicserélni, (ez úgy néz ki mint egy konzervdoboz és abba megy szét valami és az zörög nekem leállításkor zörgött nagyon!) de mi egy másuk autóra való, de méretre megfelelő szövött rezgéscsillapítót hegesztettünk be helyette és azóta semmi probléma!


Sziasztok. Hát azért így a videón keresztül nem hővédőlemeznek hallatszik szerintem, de az viszont könnyen ellenőrizhető. Nekem az a gyanús,hogy fordulatra elhallgat,majd mikor visszaesik újra hallani. Ez akár lehet hajtókar csapágy is, de megijeszteni nem akarlak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.28. 02:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.28. 02:33
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Uj belepo vagyok raadasul újdonsült 525d touring tulaj. Az auto 88kmt tett meg hiba nelkul mire hazaertunk vele. Masnap mar nem indult lemerült az akksi. Oke 2nap toltes ma berak. Ranezesre jo minden majd inditanek es csak kattog. Nem forgat. Másodikra a kulcsot sem engedi elforditani. Panik. Felnap forumolvasgatas de semmi . Videora vettem a hibat ni:
https://drive.google.com/file/d/1jFMQxi ... p=drivesdk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.28. 03:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
szrkgbr7 írta:
Sziasztok! Uj belepo vagyok raadasul újdonsült 525d touring tulaj. Az auto 88kmt tett meg hiba nelkul mire hazaertunk vele. Masnap mar nem indult lemerült az akksi. Oke 2nap toltes ma berak. Ranezesre jo minden majd inditanek es csak kattog. Nem forgat. Másodikra a kulcsot sem engedi elforditani. Panik. Felnap forumolvasgatas de semmi . Videora vettem a hibat ni:
https://drive.google.com/file/d/1jFMQxi ... p=drivesdk

2 napig :shock: mivel töltötted az akksit? Automata töltővel? Egyébként az akksid pusztult el. Tegyél bele egy működőt, akkor menni fog.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.28. 11:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.28. 02:33
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia. Unixban vasarolt toltovel igen. Szerzek masik akksit hatha. Koszonom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.29. 20:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
S:O:S MINDENKI.

Szaisztok.
Köszönöm az előző válaszotokat.
A kocsit amit vettem izzitórelé hibakódot dobott ki a relé beszerzés alatt de ennek ellenére 2 tekerésre indult eddig reggel hidegben és meleg motorral is. Pár napja vettem alig mentem vele kb. 100 km-ert. Ezen kívül elsőre a termosztátokat kell majd cserélni a kályha indul fütés jó de csak a kék utánig megy fel a hőfok mutató.
Ezek csak előzmények de a baj a következő:

[color=#FF0000]Ma 20 km. városi menet után leállitva 2-3 tekert majd beindult, de a következő leállitás után jött a számomra érthetetlen dolog. : MILLIÓ TEKERÉS MAJD AZ AKSI MAJDNEM LEMERITVE NEM INDULT BE. Ezután 1-esben kicsit megmozdítva inditózás után beindult.
Majd ezután többször próbálva mindig beindult 2 tekerésre.

Kérdeznélek benneteket hogy van-e valami elektromos relé vagy jeladó ami csinálhat ilyen hibát, vagy lehet adagoló!!!!!!!!
Mondjuk megvétel előtt mondták, hogy adagoló beteg de ha az elromlik elektronika megy benne tönkre előjel nélkül nem produkál inditási problémát.
A tünetek alapján valaki felismeri a hibát.

Mivel nincsen még átiratva nagyon megvagyok ijedve. Az is lehet visszaviszem, vagy ebből még per is lehet..
Segitsetek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.29. 21:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
520d2003 írta:
S:O:S MINDENKI.

Szaisztok.
Köszönöm az előző válaszotokat.
A kocsit amit vettem izzitórelé hibakódot dobott ki a relé beszerzés alatt de ennek ellenére 2 tekerésre indult eddig reggel hidegben és meleg motorral is. Pár napja vettem alig mentem vele kb. 100 km-ert. Ezen kívül elsőre a termosztátokat kell majd cserélni a kályha indul fütés jó de csak a kék utánig megy fel a hőfok mutató.
Ezek csak előzmények de a baj a következő:

[color=#FF0000]Ma 20 km. városi menet után leállitva 2-3 tekert majd beindult, de a következő leállitás után jött a számomra érthetetlen dolog. : MILLIÓ TEKERÉS MAJD AZ AKSI MAJDNEM LEMERITVE NEM INDULT BE. Ezután 1-esben kicsit megmozdítva inditózás után beindult.
Majd ezután többször próbálva mindig beindult 2 tekerésre.

Kérdeznélek benneteket hogy van-e valami elektromos relé vagy jeladó ami csinálhat ilyen hibát, vagy lehet adagoló!!!!!!!!
Mondjuk megvétel előtt mondták, hogy adagoló beteg de ha az elromlik elektronika megy benne tönkre előjel nélkül nem produkál inditási problémát.
A tünetek alapján valaki felismeri a hibát.

Mivel nincsen még átiratva nagyon megvagyok ijedve. Az is lehet visszaviszem, vagy ebből még per is lehet..
Segitsetek.

Mi nem tudunk neked segíteni, csak egy hozzáértő szerelő. Diagolni kellene. Lehet jaladós porlasztó, főtengely jeladó, adagoló, üzemanyag hiány, bármi. Ha 15L körül van a tankban, töltsd fel legalább 30-ig.
Ha elmondták, hogy adagolóbeteg miért vetted meg? Olcsóbb volt annyival? Ha elmondták, hogy adagolóbeteg, milyen indokkal vinnéd vissza?
10-ből 8 adagoló úgy áll meg, hogy megérkezel valahová, leállítod, és többé nem indul be. Nem csak az elektronika megy benne tönkre, és nem lenget zászlót, hogy el fog romlani, megáll és kész.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.30. 21:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szióka.

Bocsánat rosszul fogalmaztam, a típusra mondták hogy egy baja lehet az adagoló általában 200 e km-nél. Tehát nem az enyém. Egyébként azóta volt úgy hogy hidegen is többet tekert, tehát remélem hogy ahogy mondtad te is, szürő, vagy valahol fars levegő lehet.
Egyébként diagnosztika csak izzitórelé hibát ir ezzel kezdtük. Aki nézte azt mondta a csúcsokat és adagolót nem lehet rajta diagolni mivel hagyományos rendszerű.
A relé beszerzése folyamatban, kicserélem a gázolajszürőt, résolajcsöveket illetve a relét és meglátjuk. Üzemanyag szivatyú csinálhat ilyet esetleg???

Egyébként eltaláltad 15 liternél áll az üzemanyag, töltök bele többet....... ez már akkor neked volt gond korábban vagy itt van valami ennél a szintnél????

Köszönöm a segitséget nyilván amig szerelőhöz jutok ezeket megpróbálom mert a kisebb munkákat eltudom végezni, csak nincs tipus ismeretem és hátha valaki ilyesmivel már találkozott.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.30. 22:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
520d2003 írta:
Szióka.

Bocsánat rosszul fogalmaztam, a típusra mondták hogy egy baja lehet az adagoló általában 200 e km-nél. Tehát nem az enyém. Egyébként azóta volt úgy hogy hidegen is többet tekert, tehát remélem hogy ahogy mondtad te is, szürő, vagy valahol fars levegő lehet.
Egyébként diagnosztika csak izzitórelé hibát ir ezzel kezdtük. Aki nézte azt mondta a csúcsokat és adagolót nem lehet rajta diagolni mivel hagyományos rendszerű.
A relé beszerzése folyamatban, kicserélem a gázolajszürőt, résolajcsöveket illetve a relét és meglátjuk. Üzemanyag szivatyú csinálhat ilyet esetleg???

Egyébként eltaláltad 15 liternél áll az üzemanyag, töltök bele többet....... ez már akkor neked volt gond korábban vagy itt van valami ennél a szintnél????

Köszönöm a segitséget nyilván amig szerelőhöz jutok ezeket megpróbálom mert a kisebb munkákat eltudom végezni, csak nincs tipus ismeretem és hátha valaki ilyesmivel már találkozott.

15 literes probléma az összes dízelnél gond szokott lenni. Megáll a tankszivattyú, a jobb fele kiürül a tanknak, a 15 liter a bal oldalban van. Olyan mintha elfogyott volna az üzemanyag teljesen. Ha legalább 30 literig feltöltöd és utána jól indul, akkor sürgősen cserélni kell a tankszivattyút, mielőtt a rossz lefekteti az adagolót. Lehet diagolni az adagolót, ha az tönkremegy még sima diaggal is olvasható hibákat ír be. Csak tudni kell mit olvasol. Amúgy spec diag kell az adagolóhoz.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.01. 02:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.29. 22:47
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szrkgbr7 írta:
Sziasztok! Uj belepo vagyok raadasul újdonsült 525d touring tulaj. Az auto 88kmt tett meg hiba nelkul mire hazaertunk vele. Masnap mar nem indult lemerült az akksi. Oke 2nap toltes ma berak. Ranezesre jo minden majd inditanek es csak kattog. Nem forgat. Másodikra a kulcsot sem engedi elforditani. Panik. Felnap forumolvasgatas de semmi . Videora vettem a hibat ni:
https://drive.google.com/file/d/1jFMQxi ... p=drivesdk


Sziasztok!
Nekem is hasonlót produkált ma reggel az autó. '99 530D
Tegnap este egy kis eső behullott a jobb első ablakon, mert nem volt teljesen felhúzva. Bár ettől remélem nem keletkezik zárlat valahol... Hétfőn még pöcc-röff.
Most este töltöttem az akkut 2 órát, de a helyzet nem lett jobb, alább az eredmény:
Villany ráad, eddig semmi extra, de ahogy a következő állasba tekerem a kulcsot elsötétül az utastér világítás és a műszerfal fénye is. Tovább tekerem a kulcsot de semmi, csak villan egyet az első lámpa. Visszaveszem csak áramra a kulcsot és megint rendes fény van a kabinban meg a műszerfali kijelző is olvasható
Ekkor jön valami morgás szerű hang is az autóból.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.01. 02:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
PaJa1 írta:
szrkgbr7 írta:
Sziasztok! Uj belepo vagyok raadasul újdonsült 525d touring tulaj. Az auto 88kmt tett meg hiba nelkul mire hazaertunk vele. Masnap mar nem indult lemerült az akksi. Oke 2nap toltes ma berak. Ranezesre jo minden majd inditanek es csak kattog. Nem forgat. Másodikra a kulcsot sem engedi elforditani. Panik. Felnap forumolvasgatas de semmi . Videora vettem a hibat ni:
https://drive.google.com/file/d/1jFMQxi ... p=drivesdk


Sziasztok!
Nekem is hasonlót produkált ma reggel az autó. '99 530D
Tegnap este egy kis eső behullott a jobb első ablakon, mert nem volt teljesen felhúzva. Bár ettől remélem nem keletkezik zárlat valahol... Hétfőn még pöcc-röff.
Most este töltöttem az akkut 2 órát, de a helyzet nem lett jobb, alább az eredmény:
Villany ráad, eddig semmi extra, de ahogy a következő állasba tekerem a kulcsot elsötétül az utastér világítás és a műszerfal fénye is. Tovább tekerem a kulcsot de semmi, csak villan egyet az első lámpa. Visszaveszem csak áramra a kulcsot és megint rendes fény van a kabinban meg a műszerfali kijelző is olvasható
Ekkor jön valami morgás szerű hang is az autóból.

Hidegben fekszenek az akksik.
Közvetlenül az anyósülés előtt a padlóban van egy fő biztosítéktábla, 80-100A-s biztosítékokkal...

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.01. 02:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.29. 22:47
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
PaJa1 írta:
szrkgbr7 írta:
Sziasztok! Uj belepo vagyok raadasul újdonsült 525d touring tulaj. Az auto 88kmt tett meg hiba nelkul mire hazaertunk vele. Masnap mar nem indult lemerült az akksi. Oke 2nap toltes ma berak. Ranezesre jo minden majd inditanek es csak kattog. Nem forgat. Másodikra a kulcsot sem engedi elforditani. Panik. Felnap forumolvasgatas de semmi . Videora vettem a hibat ni:
https://drive.google.com/file/d/1jFMQxi ... p=drivesdk


Sziasztok!
Nekem is hasonlót produkált ma reggel az autó. '99 530D
Tegnap este egy kis eső behullott a jobb első ablakon, mert nem volt teljesen felhúzva. Bár ettől remélem nem keletkezik zárlat valahol... Hétfőn még pöcc-röff.
Most este töltöttem az akkut 2 órát, de a helyzet nem lett jobb, alább az eredmény:
Villany ráad, eddig semmi extra, de ahogy a következő állasba tekerem a kulcsot elsötétül az utastér világítás és a műszerfal fénye is. Tovább tekerem a kulcsot de semmi, csak villan egyet az első lámpa. Visszaveszem csak áramra a kulcsot és megint rendes fény van a kabinban meg a műszerfali kijelző is olvasható
Ekkor jön valami morgás szerű hang is az autóból.

Hidegben fekszenek az akksik.
Közvetlenül az anyósülés előtt a padlóban van egy fő biztosítéktábla, 80-100A-s biztosítékokkal...


Ahhoz hogyan férek hozzá? Belefolyhat a víz?
Közben találtam ezt a leírást, remélem egyre gondoltunk.
http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=459397


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.01. 21:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Alany: E39 525d 2002

Az autó látszólag nem izzít, diagot rátéve, pedig nem látja a motorvezérlőt. Ha rámegyek manuálisan, akkor azt írja, hogy részlegesen kommunikál. Valami rémlik, hogy valahol ilyenkor kontakt hiba van, csak az nem, hogy hol. Tudna valaki segíteni? Köszönöm szépen előre is! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 00:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
NagyMatyas írta:
Alany: E39 525d 2002

Az autó látszólag nem izzít, diagot rátéve, pedig nem látja a motorvezérlőt. Ha rámegyek manuálisan, akkor azt írja, hogy részlegesen kommunikál. Valami rémlik, hogy valahol ilyenkor kontakt hiba van, csak az nem, hogy hol. Tudna valaki segíteni? Köszönöm szépen előre is! :D

Gyújtáskapcsoló?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 47 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator