2018.02.28. 10:14
Marcho írta:Gallaca írta:Imco írta:Marcho írta:Sziasztok!
Ablaktörlő hibával kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsaitokat. Azt vettem észre, hogy ha havas, esetleg vastagon le van fagyva az autó, a szélvédő, és a lapátok letakarítása után, ha beindítom az ablaktörlőt, nem hajlandó megállni. Töröl kb. 15-20 alkalommal, majd keresztben a szélvédőn valahol leáll. Ilyenkor nem is tudok vele mit kezdeni, a bajuszkapcsolóra nem reagál. Le kell állítanom az autót, hogy újra mozgásra tudjam bírni.
Remélem csak én vagyok a béna, és valamit nem takarítok le, de ha nem, mi lehet a gond? A válaszokat előre is köszönöm.
Tapatalkkal küldve az én SM-A520F eszközömről
20 kiló hóval sem láttam még ilyen hibát. Ott valami motor-érzékelő-vezérló hiba lesz.
Érzésem szerint Gallaca már látott belülről ilyet.
Talán ő többet tud.
jaaaa valami olyasmi, de még belülről nem láttam, nem volt időm tanulmányozni. Egyben szoktam cserélni ilyen esetben motorostul a komplett mechanikát, a régit pedig iktatom a méhes kupacba.
Egy ilyen műtétnél mit kell cserélni, és mibe kerül ez nagyjából a páciensnek?
2018.03.05. 14:58
2018.03.09. 13:32
Gallaca írta:Marcho írta:Gallaca írta:Imco írta:Marcho írta:Sziasztok!
Ablaktörlő hibával kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsaitokat. Azt vettem észre, hogy ha havas, esetleg vastagon le van fagyva az autó, a szélvédő, és a lapátok letakarítása után, ha beindítom az ablaktörlőt, nem hajlandó megállni. Töröl kb. 15-20 alkalommal, majd keresztben a szélvédőn valahol leáll. Ilyenkor nem is tudok vele mit kezdeni, a bajuszkapcsolóra nem reagál. Le kell állítanom az autót, hogy újra mozgásra tudjam bírni.
Remélem csak én vagyok a béna, és valamit nem takarítok le, de ha nem, mi lehet a gond? A válaszokat előre is köszönöm.
Tapatalkkal küldve az én SM-A520F eszközömről
20 kiló hóval sem láttam még ilyen hibát. Ott valami motor-érzékelő-vezérló hiba lesz.
Érzésem szerint Gallaca már látott belülről ilyet.
Talán ő többet tud.
jaaaa valami olyasmi, de még belülről nem láttam, nem volt időm tanulmányozni. Egyben szoktam cserélni ilyen esetben motorostul a komplett mechanikát, a régit pedig iktatom a méhes kupacba.
Egy ilyen műtétnél mit kell cserélni, és mibe kerül ez nagyjából a páciensnek?
https://auto.jofogas.hu/budapest/BMW_ab ... 202105.htm
2018.03.09. 17:15
gorcsev írta:Kellett hozzá pár szerszám és kb. 1 óra alatt ki lehet cserélni. Én már kétszer cseréltem. Egyszer a mechanika egyszer a motor adta meg magát. Egyszer meg nem húztam meg rendesen az előttem lévő kar csavarját és a frászt hozta rám, hogy megint behalt, de végül csak én voltam a balfék. Persze ettől még sirály volt esőben elvergődni egy fedett helyre, ahol nekiállhattam meghúzni rendesen.
2018.03.10. 14:36
2018.03.10. 20:49
dreizwanzig írta:Sziasztok!
Ha az egyik porlasztóm mellett kicsit áll a gázolaj, akkor mi lehet a gond? (30d)
2018.03.11. 12:16
kovessyroli írta:dreizwanzig írta:Sziasztok!
Ha az egyik porlasztóm mellett kicsit áll a gázolaj, akkor mi lehet a gond? (30d)
Próbálj meg utánahúzni a lefogató anyáknak, miután kipucoltad.
Ha továbbra is folyat, akkor szerintem tűzkarika cserét kell megpróbálni.
Közben jutott eszembe, hogy folyhat a porlasztót tetején lévő kis csöcsökön és a csöveknél is.
Most le féktisztitóval, és burkolat nélkül járasd kicsit.
2018.03.11. 14:33
2018.03.12. 03:28
2018.03.12. 07:57
nemethistvan írta:Sziasztok segítséget szeretnék kérni. 100km/h-tól felfelé rázást érzek 120-nál a legerősebb, 130-140 körül enyhébb...
2018.03.12. 10:29
nemethistvan írta:Sziasztok segítséget szeretnék kérni . A hiba jelenség e39 touring 30d manuálnál a következő. 100km/h tól felfelé rázást érzek 120nál a legerősebb 130 140 körül enyhébb de 120 nál eléggé berezonál minden ... amiket cseréltem első fékek kompletten csapágyak elöl most rendeltem meg a hátsó fékeket is. Valakinek ötlete esetleg hogy mi lehet még? Amit észre vettem hogy mikor pl lassan fékezek kb 50 ről állóra akkor nem egyenletesen fékez nem tudom ennek lehet e köze hozzá... előre is köszönöm a segítséget.
2018.03.12. 12:39
nemethistvan írta:Sziasztok segítséget szeretnék kérni . A hiba jelenség e39 touring 30d manuálnál a következő. 100km/h tól felfelé rázást érzek 120nál a legerősebb 130 140 körül enyhébb de 120 nál eléggé berezonál minden ... amiket cseréltem első fékek kompletten csapágyak elöl most rendeltem meg a hátsó fékeket is. Valakinek ötlete esetleg hogy mi lehet még? Amit észre vettem hogy mikor pl lassan fékezek kb 50 ről állóra akkor nem egyenletesen fékez nem tudom ennek lehet e köze hozzá... előre is köszönöm a segítséget.
2018.03.13. 20:01
2018.03.14. 11:37
Steve975 írta:Sziasztok!
e39/520i 1997-es bmw.
kb 2 hetet állt az autó. Beindítom pöc-röf..minden működik, de felkapcsolom a világítást a visszajelző lámpa a műszerfalon nem világít, sem a reflektor sem az index. Egyébként bajuszkapcsoló valószínű jó mert működik az index..világítás..és minden..
A műszerfal világítás is működik..minden műszer működik.. csak ezek a visszajelző lámpák nem.
Mi lehet a baj????? sosem volt még ilyen problémám..
Esetleg akku saru le..várok ..és vissza???
Biztosítékok jók..
????????????
2018.03.15. 10:15
Steve975 írta:...felkapcsolom a világítást a visszajelző lámpa a műszerfalon nem világít, sem a reflektor sem az
2018.03.15. 10:23
Bandi1978 írta:Steve975 írta:...felkapcsolom a világítást a visszajelző lámpa a műszerfalon nem világít, sem a reflektor sem az
Nem lehet, hogy kiment az a pár izzó ami ezeket a visszajelzőket megvilágítja?
2018.03.16. 06:07
Steve975 írta:Sziasztok!
e39/520i 1997-es bmw.
kb 2 hetet állt az autó. Beindítom pöc-röf..minden működik, de felkapcsolom a világítást a visszajelző lámpa a műszerfalon nem világít, sem a reflektor sem az index. Egyébként bajuszkapcsoló valószínű jó mert működik az index..világítás..és minden..
A műszerfal világítás is működik..minden műszer működik.. csak ezek a visszajelző lámpák nem.
Mi lehet a baj????? sosem volt még ilyen problémám..
Esetleg akku saru le..várok ..és vissza???
Biztosítékok jók..
????????????
2018.03.21. 12:23
2018.03.21. 16:36
Morello írta:Sziasztok,
Egy érdekes, de számomra felettébb bosszantó hiba ügyében szeretném a segítségeteket kérni.
A tünet a következő:
Általában nem működik az indexelés visszajelzése belül, se villogás, se hang. Kint természetesen működik. Az óracsoport minden más funkciója jó mindig. Ami érdekes, hogy ezzel az index nemműködéssel párhuzamosan nem működik a rádió kijelzője, mintha áramot se kapna. Amikor véletlenül működik az index visszajelzése, akkor a rádió kijelzője is jó az összes funkciójával. Nem tudom számít-e, de nagy boardos az autó (96-os 528i limuzin).
Erre tud valaki tippet mondani, hogy mi lehet? Esetleg ajánlani valakit, aki foglalkozni tudna vele? Egy szerelőn már kifogott (nem erőltette túl magát azért annyira).
Köszönöm
2018.03.22. 01:09
Morello írta:Sziasztok,
Egy érdekes, de számomra felettébb bosszantó hiba ügyében szeretném a segítségeteket kérni.
A tünet a következő:
Általában nem működik az indexelés visszajelzése belül, se villogás, se hang. Kint természetesen működik. Az óracsoport minden más funkciója jó mindig. Ami érdekes, hogy ezzel az index nemműködéssel párhuzamosan nem működik a rádió kijelzője, mintha áramot se kapna. Amikor véletlenül működik az index visszajelzése, akkor a rádió kijelzője is jó az összes funkciójával. Nem tudom számít-e, de nagy boardos az autó (96-os 528i limuzin).
Erre tud valaki tippet mondani, hogy mi lehet? Esetleg ajánlani valakit, aki foglalkozni tudna vele? Egy szerelőn már kifogott (nem erőltette túl magát azért annyira).
Köszönöm