* *
Pontos idő: 2024.03.29. 07:49

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 129  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.11. 21:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika13 írta:
https://youtu.be/pmFwhqm8G0o

Mint ahogy Gallaca is írta, ez egyértelmű aku gond! Most hogy régi, vagy új, az részletkérdés, de hogy nincs benne szufla, az tuti!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.11. 22:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Janika13 írta:
https://youtu.be/pmFwhqm8G0o

Mint ahogy Gallaca is írta, ez egyértelmű aku gond! Most hogy régi, vagy új, az részletkérdés, de hogy nincs benne szufla, az tuti!
Nincs vegig a video de gyzjtást adok inditozom elalszik minden utanna megint ki gyullad minden. holnap teszek fel videot az aksi mereserol inditozasnál az jo.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.11. 22:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika13 írta:
kbhont írta:
Janika13 írta:
https://youtu.be/pmFwhqm8G0o

Mint ahogy Gallaca is írta, ez egyértelmű aku gond! Most hogy régi, vagy új, az részletkérdés, de hogy nincs benne szufla, az tuti!
Nincs vegig a video de gyzjtást adok inditozom elalszik minden utanna megint ki gyullad minden. holnap teszek fel videot az aksi mereserol inditozasnál az jo.

Te hihetetlen önfejű egy srác lehetsz!
40 éve BMW-zek! A multimétert dobd a kukába!!! Ilyen teszthez terhelés vizsgáló kell minimum!!!
Cseréld ki az a qrva akut és örülj!!! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.11. 22:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
osztin írta:
Próbáltam rákeresni a hibámmal kapcsolatos bejegyzésekre, de nem találtam semmi hasznosat, ezért írok, hátha tudtok valami megoldást. Az alany 1996-os 528i sedan.
A hátsó szélvédőm fűtése amióta hidegebb van (vagyis akkor vettem észre) nem működött. Nem hallottam, hogy kattanna a relé, megnéztem a biztosítékát, jónak tűnt, de csere után kattan a relé, boldog is voltam egy pillanatra. Azóta pl. ma reggel is fagyott volt minden az autón, jégoldóztam körben, kivéve hátul, hogy kipróbáljam. Nekem úgy tűnik, hogy csak a + fokos menetszél kezdte leolvasztani kicsit, 6 km alatt vizes lett, meg kissé párás, végig ment a fűtés, de a fagyott ablakon nem látom azt sem, ahogy a jellegzetes "csíkos" módon olvadna ki az ablak, ahogy a fűtőszálak melegítik. A kattanás miatt a relé és a biztosíték jó azt gondolom, hogyan tudnám kideríteni, mi a baja?


Mérd meg az áramfelvételét bekapcsolva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.12. 01:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Janika13 írta:
kbhont írta:
Janika13 írta:
https://youtu.be/pmFwhqm8G0o

Mint ahogy Gallaca is írta, ez egyértelmű aku gond! Most hogy régi, vagy új, az részletkérdés, de hogy nincs benne szufla, az tuti!
Nincs vegig a video de gyzjtást adok inditozom elalszik minden utanna megint ki gyullad minden. holnap teszek fel videot az aksi mereserol inditozasnál az jo.

Tegyél bele egy másik akksit, ami tuti, hogy jó! Ha azzal is ugyanilyen lesz, akkor zárlatos az önindítód esetleg, de ha így szívná a jó akkut, akkor már fehéren világítana a padlóban az indítókábel. 25d önindítót be lehet tenni, de kisebb és gyengébb, más a fordulata is.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.12. 07:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Janika13 írta:
kbhont írta:
Janika13 írta:
https://youtu.be/pmFwhqm8G0o

Mint ahogy Gallaca is írta, ez egyértelmű aku gond! Most hogy régi, vagy új, az részletkérdés, de hogy nincs benne szufla, az tuti!
Nincs vegig a video de gyzjtást adok inditozom elalszik minden utanna megint ki gyullad minden. holnap teszek fel videot az aksi mereserol inditozasnál az jo.

Te hihetetlen önfejű egy srác lehetsz!
40 éve BMW-zek! A multimétert dobd a kukába!!! Ilyen teszthez terhelés vizsgáló kell minimum!!!
Cseréld ki az a qrva akut és örülj!!! :franko:

Az akku az jó ezer százalék. Köszi az oszinteseged.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.12. 08:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.05.31. 22:53
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Halásztelek
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
osztin írta:
Próbáltam rákeresni a hibámmal kapcsolatos bejegyzésekre, de nem találtam semmi hasznosat, ezért írok, hátha tudtok valami megoldást. Az alany 1996-os 528i sedan.
A hátsó szélvédőm fűtése amióta hidegebb van (vagyis akkor vettem észre) nem működött. Nem hallottam, hogy kattanna a relé, megnéztem a biztosítékát, jónak tűnt, de csere után kattan a relé, boldog is voltam egy pillanatra. Azóta pl. ma reggel is fagyott volt minden az autón, jégoldóztam körben, kivéve hátul, hogy kipróbáljam. Nekem úgy tűnik, hogy csak a + fokos menetszél kezdte leolvasztani kicsit, 6 km alatt vizes lett, meg kissé párás, végig ment a fűtés, de a fagyott ablakon nem látom azt sem, ahogy a jellegzetes "csíkos" módon olvadna ki az ablak, ahogy a fűtőszálak melegítik. A kattanás miatt a relé és a biztosíték jó azt gondolom, hogyan tudnám kideríteni, mi a baja?


Mérd meg az áramfelvételét bekapcsolva.


Kérek majd kölcsön egy multimétert és végignézem a szálakat is, de ha kapcsol a relé, akkor szálszakadás lehet csak? Nem vagyok túl tapasztalt a témában.

_________________
1997/06 528ia sedan


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.12. 09:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika13 írta:
kbhont írta:
Cseréld ki az a qrva akut és örülj!!! :franko:

Az akku az jó ezer százalék. Köszi az oszinteseged.

Továbbá alapvető problémák is vannak úgy láttam, ami sokakat nem zavar, de rém gagyin néz ki, ha páros izzókból csak az egyik vagy egyik sem működik! Tehát a rendszámtábla világítás és a tolatólámpa is hibát jelez. Filléres, egyszerűen megoldható hibák!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.12. 09:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Janika13 írta:
kbhont írta:
Cseréld ki az a qrva akut és örülj!!! :franko:

Az akku az jó ezer százalék. Köszi az oszinteseged.

Továbbá alapvető problémák is vannak úgy láttam, ami sokakat nem zavar, de rém gagyin néz ki, ha páros izzókból csak az egyik vagy egyik sem működik! Tehát a rendszámtábla világítás és a tolatólámpa is hibát jelez. Filléres, egyszerűen megoldható hibák!
igen ezeketba hibákat már orvosoltam engem is zavarnak ezek. De a fő problémám hogy nem indul. Ma szét szedem meg nézem az önindítót


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.12. 20:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Janika13 írta:
kbhont írta:
Janika13 írta:
https://youtu.be/pmFwhqm8G0o

Mint ahogy Gallaca is írta, ez egyértelmű aku gond! Most hogy régi, vagy új, az részletkérdés, de hogy nincs benne szufla, az tuti!
Nincs vegig a video de gyzjtást adok inditozom elalszik minden utanna megint ki gyullad minden. holnap teszek fel videot az aksi mereserol inditozasnál az jo.

Tegyél bele egy másik akksit, ami tuti, hogy jó! Ha azzal is ugyanilyen lesz, akkor zárlatos az önindítód esetleg, de ha így szívná a jó akkut, akkor már fehéren világítana a padlóban az indítókábel. 25d önindítót be lehet tenni, de kisebb és gyengébb, más a fordulata is.
helló. Meg meregettuk az autót. Alul ahol a pozitív jön az akitől le vettük a kábelt és zárlatot jelez a műszer az oninditobol . Valószínű ott lesz a bibi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.12. 22:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika13 írta:
Gallaca írta:
Janika13 írta:
kbhont írta:
Janika13 írta:
https://youtu.be/pmFwhqm8G0o

Mint ahogy Gallaca is írta, ez egyértelmű aku gond! Most hogy régi, vagy új, az részletkérdés, de hogy nincs benne szufla, az tuti!
Nincs vegig a video de gyzjtást adok inditozom elalszik minden utanna megint ki gyullad minden. holnap teszek fel videot az aksi mereserol inditozasnál az jo.

Tegyél bele egy másik akksit, ami tuti, hogy jó! Ha azzal is ugyanilyen lesz, akkor zárlatos az önindítód esetleg, de ha így szívná a jó akkut, akkor már fehéren világítana a padlóban az indítókábel. 25d önindítót be lehet tenni, de kisebb és gyengébb, más a fordulata is.
helló. Meg meregettuk az autót. Alul ahol a pozitív jön az akitől le vettük a kábelt és zárlatot jelez a műszer az oninditobol . Valószínű ott lesz a bibi

Ha a B+-on Te zárlatot mérsz, akkor az azt jelentené, hogy az indító motorod állandóan menne!
Tyúkláb típusnál már láttam ilyet, meg VW-nél is! Kékfehérnél még nem...(ami nem zárja ki hogy nincs ilyen...)
A mágneskapcsolód is a videó alapján jól működik! A mágneskapcsoló teher érintkezője lehetne még beégve és ott létre jöhet akkor átmeneti ellenállás, hogy nem indít , de ez is csak elmélet! Már füstölne a qrva élet is egy ilyen túlmelegedő érintkező miatt...
A mágneskapcsoló másik felén meg olyan kicsi az ellenállás, hogy azt simán zárlatnak méri egy laikus!(persze nem feltételezem azt, hogy Ti azok lennétek!)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 06:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
oké akkor teit javasolsz mi a teendő? Mert konkrétan az autó nem indul nem tekeri a motort. Nincs valami biztosítanak ennek vagy más alternatíva hogy ne keljen a quva annyit is szét bontani?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 10:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika13 írta:
oké akkor teit javasolsz mi a teendő? Mert konkrétan az autó nem indul nem tekeri a motort. Nincs valami biztosítanak ennek vagy más alternatíva hogy ne keljen a quva annyit is szét bontani?

Nem jellemző az, hogy E39-be szét megy az önindító...
Ha szét megy, akkor vagy a bendix, vagy esetleg a bronzkefe hullik szét, de talán eggyel találkoztam a pályafutásom alatt!
Én most is azt mondom, hogy ez egy leszakadt cellájú akkumulátor aminek beesik a feszültsége terhelés pillanatában!
Az önindítónál nincs ilyen jellegű biztosíték, az vagy kattan, vagy nem!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 10:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika13 írta:
oké akkor teit javasolsz mi a teendő? Mert konkrétan az autó nem indul nem tekeri a motort. Nincs valami biztosítanak ennek vagy más alternatíva hogy ne keljen a quva annyit is szét bontani?

Nem jellemző az, hogy E39-be szét megy az önindító...
Ha szét megy, akkor vagy a bendix, vagy esetleg a bronzkefe hullik szét, de talán eggyel találkoztam a pályafutásom alatt!
Én most is azt mondom, hogy ez egy leszakadt cellájú akkumulátor aminek beesik a feszültsége terhelés pillanatában!
Az önindítónál nincs ilyen jellegű biztosíték, az vagy kattan, vagy nem!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 10:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Janika13 írta:
oké akkor teit javasolsz mi a teendő? Mert konkrétan az autó nem indul nem tekeri a motort. Nincs valami biztosítanak ennek vagy más alternatíva hogy ne keljen a quva annyit is szét bontani?

Nem jellemző az, hogy E39-be szét megy az önindító...
Ha szét megy, akkor vagy a bendix, vagy esetleg a bronzkefe hullik szét, de talán eggyel találkoztam a pályafutásom alatt!
Én most is azt mondom, hogy ez egy leszakadt cellájú akkumulátor aminek beesik a feszültsége terhelés pillanatában!
Az önindítónál nincs ilyen jellegű biztosíték, az vagy kattan, vagy nem!

Én el hiszem de az a baj hogy a második zsír új akut tesszük rá és ugyan az a jelenség


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 10:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika13 írta:
kbhont írta:
Janika13 írta:
oké akkor teit javasolsz mi a teendő? Mert konkrétan az autó nem indul nem tekeri a motort. Nincs valami biztosítanak ennek vagy más alternatíva hogy ne keljen a quva annyit is szét bontani?

Nem jellemző az, hogy E39-be szét megy az önindító...
Ha szét megy, akkor vagy a bendix, vagy esetleg a bronzkefe hullik szét, de talán eggyel találkoztam a pályafutásom alatt!
Én most is azt mondom, hogy ez egy leszakadt cellájú akkumulátor aminek beesik a feszültsége terhelés pillanatában!
Az önindítónál nincs ilyen jellegű biztosíték, az vagy kattan, vagy nem!

Én el hiszem de az a baj hogy a második zsír új akut tesszük rá és ugyan az a jelenség

Akkor még nézd meg a motor testkábelét!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 11:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Janika13 írta:
kbhont írta:
Janika13 írta:
oké akkor teit javasolsz mi a teendő? Mert konkrétan az autó nem indul nem tekeri a motort. Nincs valami biztosítanak ennek vagy más alternatíva hogy ne keljen a quva annyit is szét bontani?

Nem jellemző az, hogy E39-be szét megy az önindító...
Ha szét megy, akkor vagy a bendix, vagy esetleg a bronzkefe hullik szét, de talán eggyel találkoztam a pályafutásom alatt!
Én most is azt mondom, hogy ez egy leszakadt cellájú akkumulátor aminek beesik a feszültsége terhelés pillanatában!
Az önindítónál nincs ilyen jellegű biztosíték, az vagy kattan, vagy nem!

Én el hiszem de az a baj hogy a második zsír új akut tesszük rá és ugyan az a jelenség

Akkor még nézd meg a motor testkábelét!!!
az hol van kerestem igen de nem tudtam merre


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 11:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika13 írta:
kbhont írta:
Janika13 írta:
kbhont írta:
Janika13 írta:
oké akkor teit javasolsz mi a teendő? Mert konkrétan az autó nem indul nem tekeri a motort. Nincs valami biztosítanak ennek vagy más alternatíva hogy ne keljen a quva annyit is szét bontani?

Nem jellemző az, hogy E39-be szét megy az önindító...
Ha szét megy, akkor vagy a bendix, vagy esetleg a bronzkefe hullik szét, de talán eggyel találkoztam a pályafutásom alatt!
Én most is azt mondom, hogy ez egy leszakadt cellájú akkumulátor aminek beesik a feszültsége terhelés pillanatában!
Az önindítónál nincs ilyen jellegű biztosíték, az vagy kattan, vagy nem!

Én el hiszem de az a baj hogy a második zsír új akut tesszük rá és ugyan az a jelenség

Akkor még nézd meg a motor testkábelét!!!
az hol van kerestem igen de nem tudtam merre

A motortartó bakok környékén kell hogy legyen egy ujjnyi vastag kábel, ami a kasztnira megy rá! Ez létfontosságú!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 12:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kép nincs róla hol van?egyszer fentakadt az alja nem e akkor sérült


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 14:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Janika13 írta:
kép nincs róla hol van?egyszer fentakadt az alja nem e akkor sérült

Jobbos motorbak előtt keresd, a nyúlványra megy alulról.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 129  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator