* *
Pontos idő: 2024.03.29. 07:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.23. 18:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.10.06. 09:51
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Segítségeteket kérném, hátha valaki találkozott már hasonló jelenséggel.
Az autó egy 98-as kézi 28i.
Teljesen random módon úgy dönt, hogy nem indul. Értsd: gyújtás van, minden stimmel, de a kulcs tovább fordítására se kép, se hang, meg sem forgatja az önindítót. Aztán van, hogy a következő pillanatban, mintha mi se történt volna már forgatja és indul hibátlanul. De van, hogy - mint pl most - hetekig nem reagál.
- Aksi új benne.
- Összes gyári kulcsával tesztelve, ugyanez.

13 évvel ezelőtt vettem az autót és most írok ide először :facepalm: de hát jó a gép na :franko:
Köszönöm előre is, ha bárkinek van ötlete a fentiekre.
G


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.23. 20:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Geryv8 írta:
Sziasztok,

Segítségeteket kérném, hátha valaki találkozott már hasonló jelenséggel.
Az autó egy 98-as kézi 28i.
Teljesen random módon úgy dönt, hogy nem indul. Értsd: gyújtás van, minden stimmel, de a kulcs tovább fordítására se kép, se hang, meg sem forgatja az önindítót. Aztán van, hogy a következő pillanatban, mintha mi se történt volna már forgatja és indul hibátlanul. De van, hogy - mint pl most - hetekig nem reagál.
- Aksi új benne.
- Összes gyári kulcsával tesztelve, ugyanez.

13 évvel ezelőtt vettem az autót és most írok ide először :facepalm: de hát jó a gép na :franko:
Köszönöm előre is, ha bárkinek van ötlete a fentiekre.
G

Önindító bronzkefe kopott, esetleg gyújtáskapcsoló. :szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 11:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Geryv8 írta:
Sziasztok,

Segítségeteket kérném, hátha valaki találkozott már hasonló jelenséggel.
Az autó egy 98-as kézi 28i.
Teljesen random módon úgy dönt, hogy nem indul. Értsd: gyújtás van, minden stimmel, de a kulcs tovább fordítására se kép, se hang, meg sem forgatja az önindítót. Aztán van, hogy a következő pillanatban, mintha mi se történt volna már forgatja és indul hibátlanul. De van, hogy - mint pl most - hetekig nem reagál.
- Aksi új benne.
- Összes gyári kulcsával tesztelve, ugyanez.

13 évvel ezelőtt vettem az autót és most írok ide először :facepalm: de hát jó a gép na :franko:
Köszönöm előre is, ha bárkinek van ötlete a fentiekre.
G

Önindító bronzkefe kopott, esetleg gyújtáskapcsoló. :szerintem

behúzótekercs? :szerintem
minden esetre egy önindító felújítás nem egy nagy összeg és abból kiderülne, hogy az-e a baj.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 13:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
bendegúz írta:
Geryv8 írta:
Sziasztok,

Segítségeteket kérném, hátha valaki találkozott már hasonló jelenséggel.
Az autó egy 98-as kézi 28i.
Teljesen random módon úgy dönt, hogy nem indul. Értsd: gyújtás van, minden stimmel, de a kulcs tovább fordítására se kép, se hang, meg sem forgatja az önindítót. Aztán van, hogy a következő pillanatban, mintha mi se történt volna már forgatja és indul hibátlanul. De van, hogy - mint pl most - hetekig nem reagál.
- Aksi új benne.
- Összes gyári kulcsával tesztelve, ugyanez.

13 évvel ezelőtt vettem az autót és most írok ide először :facepalm: de hát jó a gép na :franko:
Köszönöm előre is, ha bárkinek van ötlete a fentiekre.
G

Önindító bronzkefe kopott, esetleg gyújtáskapcsoló. :szerintem

behúzótekercs? :szerintem
minden esetre egy önindító felújítás nem egy nagy összeg és abból kiderülne, hogy az-e a baj.

Vagy egy jó bontott,harmad annyiért... :wink: Pont tudok egyett :wink:
De komplett 28 motort is :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 15:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.13. 19:08
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Pécs-Szolnok
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30D manual
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Lenne egy (nekem)érdekes problémám, amire Állítólag a német BMW gyárban is azt mondták, hogy nincs opció.
Nem nyílik a csomagtaró zár. Se kulccsal, se elektromosan, se belülről(a melylada miatt).
Ha megnyomom a műszerfal alatti nyitó gombot akkor lehet hallani, hogy nyitná, csak a zár ba..ik nyitni. Oké. Dehogy kulcsal se lehet kinyitni ez nekem paranormális! :facepalm:
Előre is köszi az esetleges segítséget!
Üdv!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára leko 2016.05.24. 19:33-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 18:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.10.06. 09:51
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
behúzótekercs? :szerintem
minden esetre egy önindító felújítás nem egy nagy összeg és abból kiderülne, hogy az-e a baj.


Köszi mindenkinek! Ezen a vonalon elindulok. Eddig EWS hibával (amit állítólag csak márkaszervíz javíthat) ijesztgettek. De azt gondolnám, hogy ha az megadja magát, akkor nincs olyan, hogy néha indul néha nem.

Szervízt akihez ilyen hibafeltárós ügyben fordulhatok kit ajánlanátok? Bp vagy délpest.

:kösz
G


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 20:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Geryv8 írta:
dreizwanzig írta:
behúzótekercs? :szerintem
minden esetre egy önindító felújítás nem egy nagy összeg és abból kiderülne, hogy az-e a baj.


Köszi mindenkinek! Ezen a vonalon elindulok. Eddig EWS hibával (amit állítólag csak márkaszervíz javíthat) ijesztgettek. De azt gondolnám, hogy ha az megadja magát, akkor nincs olyan, hogy néha indul néha nem.

Szervízt akihez ilyen hibafeltárós ügyben fordulhatok kit ajánlanátok? Bp vagy délpest.

:kösz
G

Egy egyszerű próbalámpával indulj el a motortér felé. Nézd meg, hogy indítózás közben ad-e áramot az önindítóra. Ha igen, önindító. Ha nem, EWS/gyújtáskapcsoló.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 22:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.10.06. 09:51
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Geryv8 írta:
dreizwanzig írta:
behúzótekercs? :szerintem
minden esetre egy önindító felújítás nem egy nagy összeg és abból kiderülne, hogy az-e a baj.


Köszi mindenkinek! Ezen a vonalon elindulok. Eddig EWS hibával (amit állítólag csak márkaszervíz javíthat) ijesztgettek. De azt gondolnám, hogy ha az megadja magát, akkor nincs olyan, hogy néha indul néha nem.

Szervízt akihez ilyen hibafeltárós ügyben fordulhatok kit ajánlanátok? Bp vagy délpest.

:kösz
G

Egy egyszerű próbalámpával indulj el a motortér felé. Nézd meg, hogy indítózás közben ad-e áramot az önindítóra. Ha igen, önindító. Ha nem, EWS/gyújtáskapcsoló.


Hat erre kene talalnom vkit. Bar egyszeruen hangzik leirva, de sajnos nem az en asztalom.
G


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.25. 05:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Geryv8 írta:
Gallaca írta:
Geryv8 írta:
dreizwanzig írta:
behúzótekercs? :szerintem
minden esetre egy önindító felújítás nem egy nagy összeg és abból kiderülne, hogy az-e a baj.


Köszi mindenkinek! Ezen a vonalon elindulok. Eddig EWS hibával (amit állítólag csak márkaszervíz javíthat) ijesztgettek. De azt gondolnám, hogy ha az megadja magát, akkor nincs olyan, hogy néha indul néha nem.

Szervízt akihez ilyen hibafeltárós ügyben fordulhatok kit ajánlanátok? Bp vagy délpest.

:kösz
G

Egy egyszerű próbalámpával indulj el a motortér felé. Nézd meg, hogy indítózás közben ad-e áramot az önindítóra. Ha igen, önindító. Ha nem, EWS/gyújtáskapcsoló.


Hat erre kene talalnom vkit. Bar egyszeruen hangzik leirva, de sajnos nem az en asztalom.
G

Akitol kaptad a tanacsot vele beszeld meg puben es szerintem tud segiteni benne.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.25. 13:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leko írta:
Sziasztok!
Lenne egy (nekem)érdekes problémám, amire Állítólag a német BMW gyárban is azt mondták, hogy nincs opció.
Nem nyílik a csomagtaró zár. Se kulccsal, se elektromosan, se belülről(a melylada miatt).
Ha megnyomom a műszerfal alatti nyitó gombot akkor lehet hallani, hogy nyitná, csak a zár ba..ik nyitni. Oké. Dehogy kulcsal se lehet kinyitni ez nekem paranormális! :facepalm:
Előre is köszi az esetleges segítséget!
Üdv!


Amikor kulccsal próbálod akkor a kulcsot el tudod fordítani? Kattan az is?
Mert akkor a zárad ment tönkre. Lehet a nyelv valahogy letörött és nem mozdul.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.26. 12:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.05.24. 08:46
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Lehet, hogy csak én vagyok ilyen beteg de hiányzik a biztonsági öv bekapcsolás figyelmeztetés. Amikor ráadom a gyújtást 4-5 mp-ig világít a műszerfalon az ikon de utána elalszik. Nekem kellene, hogy világítson még jobb lenne ha csipogna is mert hajlamos vagyok nem bekapcsolni az övet és szeretném elkerülni a büntetéseket.
Merre induljak?

Válaszokat előre is kösznöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.26. 12:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
anzo írta:
Sziasztok!

Lehet, hogy csak én vagyok ilyen beteg de hiányzik a biztonsági öv bekapcsolás figyelmeztetés. Amikor ráadom a gyújtást 4-5 mp-ig világít a műszerfalon az ikon de utána elalszik. Nekem kellene, hogy világítson még jobb lenne ha csipogna is mert hajlamos vagyok nem bekapcsolni az övet és szeretném elkerülni a büntetéseket.
Merre induljak?

Válaszokat előre is kösznöm.

csak usa modelleknél van ez a funkció.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.26. 15:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.15. 19:28
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Az autó 530d 184lóerós és az lenne a problémám hogy ha nagyon nyomom neki akkor néha olyan jelenség van mintha leállítanám az autót és ha akkor leveszem a gázról a lábam akkor egy kis idő után ujra minden rendben. Ennek a jelenségnek az ügyében már kicseréltettem a tankban lévő üzemenyagszívattyút és ami a vezető ülés alatt van azt is aztán az üzemanyag szűrőt is de ez a jelenség még mindig fenn áll és ez miatt sokszor alacsony tartományról nagyobb gázadásra sem ugy reagál mint előtte. A turbó az autóban nemrég lett teljesen felujítatva a nyomásszabájzója jó. Valaki esetleg nem találkozott ugyanilyen hibával? Ha igen akkor mi lett a megoldás? Voltam diagon is ott 0404 kipufogógáz visszavezetés áramkör tartomány/teljesítmény 3505 izzitógyertya modul vezérlő áramkör és 1470 unknown fault code hibák voltak benne ez után még kicseréltettem az egr szelepet de még mindig ugyan az a jelenség! Lassan teljesen kifogyok az ötletekből mi lehet a baja.Amit viszont észrevettem ha leállítom az autót akkor a gázolajszűrő után az átlátszó csövön lassan kimegy a gázolaj a magasnyomású felé kb 1-2 perc és teljesen üres lessz a cső. Ez normális dolog vagy nem? Mi okozhatja ezt? Megnézettem az alacsony üzemanyag nyomást is és 3,5bar valós adat mérésen padlógáznál 3,0ig megy le tehát az is jó. a magasnyomású teljesítménytől függően alapjárat olyan 370bar 1személyel jobban nyomva a gázt 1390bar. Mar csak arra tudok számítani hogy itt valaki a fórumon tud segíteni vagy irányt adni merre induljak el. Előre is köszönöm minden hozzászólást!
Üdv Attila


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.26. 15:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vestits írta:
Sziasztok! Az autó 530d 184lóerós és az lenne a problémám hogy ha nagyon nyomom neki akkor néha olyan jelenség van mintha leállítanám az autót és ha akkor leveszem a gázról a lábam akkor egy kis idő után ujra minden rendben. Ennek a jelenségnek az ügyében már kicseréltettem a tankban lévő üzemenyagszívattyút és ami a vezető ülés alatt van azt is aztán az üzemanyag szűrőt is de ez a jelenség még mindig fenn áll és ez miatt sokszor alacsony tartományról nagyobb gázadásra sem ugy reagál mint előtte. A turbó az autóban nemrég lett teljesen felujítatva a nyomásszabájzója jó. Valaki esetleg nem találkozott ugyanilyen hibával? Ha igen akkor mi lett a megoldás? Voltam diagon is ott 0404 kipufogógáz visszavezetés áramkör tartomány/teljesítmény 3505 izzitógyertya modul vezérlő áramkör és 1470 unknown fault code hibák voltak benne ez után még kicseréltettem az egr szelepet de még mindig ugyan az a jelenség! Lassan teljesen kifogyok az ötletekből mi lehet a baja.Amit viszont észrevettem ha leállítom az autót akkor a gázolajszűrő után az átlátszó csövön lassan kimegy a gázolaj a magasnyomású felé kb 1-2 perc és teljesen üres lessz a cső. Ez normális dolog vagy nem? Mi okozhatja ezt? Megnézettem az alacsony üzemanyag nyomást is és 3,5bar valós adat mérésen padlógáznál 3,0ig megy le tehát az is jó. a magasnyomású teljesítménytől függően alapjárat olyan 370bar 1személyel jobban nyomva a gázt 1390bar. Mar csak arra tudok számítani hogy itt valaki a fórumon tud segíteni vagy irányt adni merre induljak el. Előre is köszönöm minden hozzászólást!
Üdv Attila


Üdv, gyári diaggal kellene megnézni az autót, hozzáértő személy által. Szinte mindenre van teszt modul, így elég sok mindent ki lehetne zárni :wink: ( szerintem egyébként nagynyomású pumpa, vagy nyomásszabályzó, de diag sokat javítana a helyzeten, nem kellene találgatni ).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.26. 15:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
vestits írta:
Sziasztok! Az autó 530d 184lóerós és az lenne a problémám hogy ha nagyon nyomom neki akkor néha olyan jelenség van mintha leállítanám az autót és ha akkor leveszem a gázról a lábam akkor egy kis idő után ujra minden rendben. Ennek a jelenségnek az ügyében már kicseréltettem a tankban lévő üzemenyagszívattyút és ami a vezető ülés alatt van azt is aztán az üzemanyag szűrőt is de ez a jelenség még mindig fenn áll és ez miatt sokszor alacsony tartományról nagyobb gázadásra sem ugy reagál mint előtte. A turbó az autóban nemrég lett teljesen felujítatva a nyomásszabájzója jó. Valaki esetleg nem találkozott ugyanilyen hibával? Ha igen akkor mi lett a megoldás? Voltam diagon is ott 0404 kipufogógáz visszavezetés áramkör tartomány/teljesítmény 3505 izzitógyertya modul vezérlő áramkör és 1470 unknown fault code hibák voltak benne ez után még kicseréltettem az egr szelepet de még mindig ugyan az a jelenség! Lassan teljesen kifogyok az ötletekből mi lehet a baja.Amit viszont észrevettem ha leállítom az autót akkor a gázolajszűrő után az átlátszó csövön lassan kimegy a gázolaj a magasnyomású felé kb 1-2 perc és teljesen üres lessz a cső. Ez normális dolog vagy nem? Mi okozhatja ezt? Megnézettem az alacsony üzemanyag nyomást is és 3,5bar valós adat mérésen padlógáznál 3,0ig megy le tehát az is jó. a magasnyomású teljesítménytől függően alapjárat olyan 370bar 1személyel jobban nyomva a gázt 1390bar. Mar csak arra tudok számítani hogy itt valaki a fórumon tud segíteni vagy irányt adni merre induljak el. Előre is köszönöm minden hozzászólást!
Üdv Attila

Az EGR szelepet, vagy az EGR szelep vezérlő szelepet, ami ugyanolyan mint a turbónyomás szabályzó szelep, cseréltetted ki? Hibatörlés után mi jött vissza?
Honnan tudod, hogy a turbónyomás szabályzó jó? Volt speciális teszt rá? Ha az EGR-re hibát ír, nem fut le.
Ha lefut a csőből a nafta, azt 184-esnél a gázolajszűrőre menő bepattintós csövek "O" gyűrűinek, fáradása okozhatja.
Résolajat az injektorokon néztetek?
Nagynyomású szabályzószelep által tartott nyomás (railnyomás) mennyit ingadozik alapjáraton?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.26. 16:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.15. 19:28
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
vestits írta:
Sziasztok! Az autó 530d 184lóerós és az lenne a problémám hogy ha nagyon nyomom neki akkor néha olyan jelenség van mintha leállítanám az autót és ha akkor leveszem a gázról a lábam akkor egy kis idő után ujra minden rendben. Ennek a jelenségnek az ügyében már kicseréltettem a tankban lévő üzemenyagszívattyút és ami a vezető ülés alatt van azt is aztán az üzemanyag szűrőt is de ez a jelenség még mindig fenn áll és ez miatt sokszor alacsony tartományról nagyobb gázadásra sem ugy reagál mint előtte. A turbó az autóban nemrég lett teljesen felujítatva a nyomásszabájzója jó. Valaki esetleg nem találkozott ugyanilyen hibával? Ha igen akkor mi lett a megoldás? Voltam diagon is ott 0404 kipufogógáz visszavezetés áramkör tartomány/teljesítmény 3505 izzitógyertya modul vezérlő áramkör és 1470 unknown fault code hibák voltak benne ez után még kicseréltettem az egr szelepet de még mindig ugyan az a jelenség! Lassan teljesen kifogyok az ötletekből mi lehet a baja.Amit viszont észrevettem ha leállítom az autót akkor a gázolajszűrő után az átlátszó csövön lassan kimegy a gázolaj a magasnyomású felé kb 1-2 perc és teljesen üres lessz a cső. Ez normális dolog vagy nem? Mi okozhatja ezt? Megnézettem az alacsony üzemanyag nyomást is és 3,5bar valós adat mérésen padlógáznál 3,0ig megy le tehát az is jó. a magasnyomású teljesítménytől függően alapjárat olyan 370bar 1személyel jobban nyomva a gázt 1390bar. Mar csak arra tudok számítani hogy itt valaki a fórumon tud segíteni vagy irányt adni merre induljak el. Előre is köszönöm minden hozzászólást!
Üdv Attila

Az EGR szelepet, vagy az EGR szelep vezérlő szelepet, ami ugyanolyan mint a turbónyomás szabályzó szelep, cseréltetted ki? Hibatörlés után mi jött vissza?
Honnan tudod, hogy a turbónyomás szabályzó jó? Volt speciális teszt rá? Ha az EGR-re hibát ír, nem fut le.
Ha lefut a csőből a nafta, azt 184-esnél a gázolajszűrőre menő bepattintós csövek "O" gyűrűinek, fáradása okozhatja.
Résolajat az injektorokon néztetek?
Nagynyomású szabályzószelep által tartott nyomás (railnyomás) mennyit ingadozik alapjáraton?

Az egr szelep lett cserélve a vezérlője nem. Én a nagynyomásúra és erre a szelepvezérlőre tippeltem de én sem akarok találgatni. A rail nyomást megnézetem és irok még ma hogy mennyi alapjáraton és mi az ingadozása. Résolaj nem lett nézve még de nem is tudom hova lenne érdemes elvinni! Én Nógrád megyei vagyok Balassagyarmat környékéről nem tudom hozzám mi lenne viszonylag közelebb ahol normális szerelő vagy hozzáértő ember lenne aki nem találgat hanem érti is amit csinál és látott már bmw-t :) a gázolajszürő tetejét vagy azt a bepattintós csöveket hol tudom beszerezni? A válaszokat előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.27. 09:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.03.13. 17:28
Hozzászólások: 42
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Talán klíma, talán nem a probléma forrása, amiben kérném véleményeteket, tapasztalatotokat (nem kizárt, hogy a sok év alatt ilyen felmerült, ezért az is elegendő lehet, hogy átirányítotok oda, ahol ez már ki lett vesézve).

Újra jön a meleg, használom a klímát és jön elő az, amivel tavaly már találkoztam (csak még nem mentem komolyabban utána).
A probléma röviden, hogy klímázásnál nagy melegben eltűnik az erő egy jelentős része. 1.2-es motornál még érteném, de 530d-nél kicsit fura. Tavaly Horvát út odafele az autópályán jön egy hosszabb emelkedő és azt veszem észre, hogy tempomattal megyek, egyszer csak visszavált 130-nál, ok, ez még nem gond, aztán elkezd csökkenni a sebesség. Tempomatnál, 130-nál autópályán nem tudja tartani a sebességet és lassul. Emelkedő ugyan, de nem hegymenet nyilván, hiszen autópályáról van szó, csak épp emelkedik.
Korábban is pici jeleit láttam, hogy túlságosan visszavesz a klíma, de itt már elég egyértelmű és számomra ijesztő volt. Nem is mertem utána már klímázni. Klíma nélkül rendben volt, az emelkedőn még gyorsul is simán.

Az előző tulajnál is jelentkezett egy olyan hiba a nagy melegben, klímával (leginkább városban), hogy "check coolant level". Hűtőfolyadék és termosztátcserét is csinált, de néha így is előjön. Nem tudom, hogy bármi köze van-e az eredeti problémámhoz vagy sem, de a teljesség kedvéért leírom.
Autó 2001-es, 530d facelift

Köszönöm a segítséget, iránymutatást! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.27. 09:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csubakka2000 írta:
Sziasztok!
Talán klíma, talán nem a probléma forrása, amiben kérném véleményeteket, tapasztalatotokat (nem kizárt, hogy a sok év alatt ilyen felmerült, ezért az is elegendő lehet, hogy átirányítotok oda, ahol ez már ki lett vesézve).

Újra jön a meleg, használom a klímát és jön elő az, amivel tavaly már találkoztam (csak még nem mentem komolyabban utána).
A probléma röviden, hogy klímázásnál nagy melegben eltűnik az erő egy jelentős része. 1.2-es motornál még érteném, de 530d-nél kicsit fura. Tavaly Horvát út odafele az autópályán jön egy hosszabb emelkedő és azt veszem észre, hogy tempomattal megyek, egyszer csak visszavált 130-nál, ok, ez még nem gond, aztán elkezd csökkenni a sebesség. Tempomatnál, 130-nál autópályán nem tudja tartani a sebességet és lassul. Emelkedő ugyan, de nem hegymenet nyilván, hiszen autópályáról van szó, csak épp emelkedik.
Korábban is pici jeleit láttam, hogy túlságosan visszavesz a klíma, de itt már elég egyértelmű és számomra ijesztő volt. Nem is mertem utána már klímázni. Klíma nélkül rendben volt, az emelkedőn még gyorsul is simán.

Az előző tulajnál is jelentkezett egy olyan hiba a nagy melegben, klímával (leginkább városban), hogy "check coolant level". Hűtőfolyadék és termosztátcserét is csinált, de néha így is előjön. Nem tudom, hogy bármi köze van-e az eredeti problémámhoz vagy sem, de a teljesség kedvéért leírom.
Autó 2001-es, 530d facelift

Köszönöm a segítséget, iránymutatást! :)


Legegyszerűbb módját ajánlom a hibafeltárásnak, mégpedig egy élő diagot. Bekapcsolt klímával emelkedő, aztán feketén fehéren fog látszani, hogy mi a probléma. Én vagy töltőnyomásra, vagy üzemanyag ellátásra tudok gondolni magamtól, de ettől függetlenül lehet más is. Ami biztos, hogy DIAG! :franko: Ha elárulod a tartózkodási helyed, akkor könnyebben tudunk segíteni :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.27. 09:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.03.13. 17:28
Hozzászólások: 42
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Csubakka2000 írta:
Sziasztok!
Talán klíma, talán nem a probléma forrása, amiben kérném véleményeteket, tapasztalatotokat (nem kizárt, hogy a sok év alatt ilyen felmerült, ezért az is elegendő lehet, hogy átirányítotok oda, ahol ez már ki lett vesézve).

Újra jön a meleg, használom a klímát és jön elő az, amivel tavaly már találkoztam (csak még nem mentem komolyabban utána).
A probléma röviden, hogy klímázásnál nagy melegben eltűnik az erő egy jelentős része. 1.2-es motornál még érteném, de 530d-nél kicsit fura. Tavaly Horvát út odafele az autópályán jön egy hosszabb emelkedő és azt veszem észre, hogy tempomattal megyek, egyszer csak visszavált 130-nál, ok, ez még nem gond, aztán elkezd csökkenni a sebesség. Tempomatnál, 130-nál autópályán nem tudja tartani a sebességet és lassul. Emelkedő ugyan, de nem hegymenet nyilván, hiszen autópályáról van szó, csak épp emelkedik.
Korábban is pici jeleit láttam, hogy túlságosan visszavesz a klíma, de itt már elég egyértelmű és számomra ijesztő volt. Nem is mertem utána már klímázni. Klíma nélkül rendben volt, az emelkedőn még gyorsul is simán.

Az előző tulajnál is jelentkezett egy olyan hiba a nagy melegben, klímával (leginkább városban), hogy "check coolant level". Hűtőfolyadék és termosztátcserét is csinált, de néha így is előjön. Nem tudom, hogy bármi köze van-e az eredeti problémámhoz vagy sem, de a teljesség kedvéért leírom.
Autó 2001-es, 530d facelift

Köszönöm a segítséget, iránymutatást! :)


Legegyszerűbb módját ajánlom a hibafeltárásnak, mégpedig egy élő diagot. Bekapcsolt klímával emelkedő, aztán feketén fehéren fog látszani, hogy mi a probléma. Én vagy töltőnyomásra, vagy üzemanyag ellátásra tudok gondolni magamtól, de ettől függetlenül lehet más is. Ami biztos, hogy DIAG! :franko: Ha elárulod a tartózkodási helyed, akkor könnyebben tudunk segíteni :)


Üröm (de Vácon és Pesten is sokat tartózkodom :) )
Csak még a pontosítás miatt írom, hogy egyébként klíma nélkül abszolút húz rendesen (legalábbis nekem nem tűnik gyengének)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Csubakka2000 2016.05.27. 09:49-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.27. 09:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csubakka2000 írta:
NagyMatyas írta:
Csubakka2000 írta:
Sziasztok!
Talán klíma, talán nem a probléma forrása, amiben kérném véleményeteket, tapasztalatotokat (nem kizárt, hogy a sok év alatt ilyen felmerült, ezért az is elegendő lehet, hogy átirányítotok oda, ahol ez már ki lett vesézve).

Újra jön a meleg, használom a klímát és jön elő az, amivel tavaly már találkoztam (csak még nem mentem komolyabban utána).
A probléma röviden, hogy klímázásnál nagy melegben eltűnik az erő egy jelentős része. 1.2-es motornál még érteném, de 530d-nél kicsit fura. Tavaly Horvát út odafele az autópályán jön egy hosszabb emelkedő és azt veszem észre, hogy tempomattal megyek, egyszer csak visszavált 130-nál, ok, ez még nem gond, aztán elkezd csökkenni a sebesség. Tempomatnál, 130-nál autópályán nem tudja tartani a sebességet és lassul. Emelkedő ugyan, de nem hegymenet nyilván, hiszen autópályáról van szó, csak épp emelkedik.
Korábban is pici jeleit láttam, hogy túlságosan visszavesz a klíma, de itt már elég egyértelmű és számomra ijesztő volt. Nem is mertem utána már klímázni. Klíma nélkül rendben volt, az emelkedőn még gyorsul is simán.

Az előző tulajnál is jelentkezett egy olyan hiba a nagy melegben, klímával (leginkább városban), hogy "check coolant level". Hűtőfolyadék és termosztátcserét is csinált, de néha így is előjön. Nem tudom, hogy bármi köze van-e az eredeti problémámhoz vagy sem, de a teljesség kedvéért leírom.
Autó 2001-es, 530d facelift

Köszönöm a segítséget, iránymutatást! :)


Legegyszerűbb módját ajánlom a hibafeltárásnak, mégpedig egy élő diagot. Bekapcsolt klímával emelkedő, aztán feketén fehéren fog látszani, hogy mi a probléma. Én vagy töltőnyomásra, vagy üzemanyag ellátásra tudok gondolni magamtól, de ettől függetlenül lehet más is. Ami biztos, hogy DIAG! :franko: Ha elárulod a tartózkodási helyed, akkor könnyebben tudunk segíteni :)


Üröm (de Vácon és Pesten is sokat tartózkodom :) )


Van Pesten pár remek diagos illetve szerelő is :wink: Mivel erre jó univerzális diag is, így Muha Atillát ajánlanám neked első körben. Ő nem csak, hogy diagolni tud, de mivel szerelő, így meg is tudja oldani valószínűleg az esetleges problémát :) Nyugodtan keresd meg itt a fórumon.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 52 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator