* *
Pontos idő: 2020.09.28. 16:30

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 155 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 14:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.13. 10:48
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Tolna megye
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 Tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv
Manual vàltòs, ès egyenletesen jàr csak nagyon remeg. Ha
Felviszem 900 as fordulatra üresben akkor màr jò. Többször probàltuk gèpre kötni de egyik helyen sem èrzèkelte, ès nem is tudtak vàlaszt adni hogy mièrt nem. Amikor leàllìtòm utoljàra elèggè bemozog a motor, furcsa ciripelő hang is van. Egyèbkènt nagyon jol megy minden fokozatban erős, egyenletes. A porlasztòkkal èn itthon mit tudok kezdeni? Lehet takarìtani, vagy kitàgul a fuvòka ès akkor csere? Köszönöm a tanàcsokat. Jah meg mostanàban kezdte h menet közben elkezd a kipörgès jele villogni ès megtorpan a motor, pillanatra gàz elvètel ès megint jò. Nem beszèlve hol a ràdiòt nem tudom bekapcsolni ha az jò akkor mindjuk central zàr nem jò ès igy vàltogatjàk egymàst az elektromos cucok. Az előző tulaj valami nagy hangrendszert kötött be 3s elmondàsa szerint valamivel zàrlatot csinàlt ès azòta mintha össze zavarodna a rendszer de mindig indul ès.mindig szèpen.megy.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 15:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2280
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Lexx írta:
Üdv
Manual vàltòs, ès egyenletesen jàr csak nagyon remeg. Ha
Felviszem 900 as fordulatra üresben akkor màr jò. Többször probàltuk gèpre kötni de egyik helyen sem èrzèkelte, ès nem is tudtak vàlaszt adni hogy mièrt nem. Amikor leàllìtòm utoljàra elèggè bemozog a motor, furcsa ciripelő hang is van. Egyèbkènt nagyon jol megy minden fokozatban erős, egyenletes. A porlasztòkkal èn itthon mit tudok kezdeni? Lehet takarìtani, vagy kitàgul a fuvòka ès akkor csere? Köszönöm a tanàcsokat. Jah meg mostanàban kezdte h menet közben elkezd a kipörgès jele villogni ès megtorpan a motor, pillanatra gàz elvètel ès megint jò. Nem beszèlve hol a ràdiòt nem tudom bekapcsolni ha az jò akkor mindjuk central zàr nem jò ès igy vàltogatjàk egymàst az elektromos cucok. Az előző tulaj valami nagy hangrendszert kötött be 3s elmondàsa szerint valamivel zàrlatot csinàlt ès azòta mintha össze zavarodna a rendszer de mindig indul ès.mindig szèpen.megy.


Akkor az legyen az első, hogy hozzáértővel megnézeted, hogy lehet e diagolni és ha nem akkor miért nem, mert van baj rendesen és enélkül csak költekezni lehet ész nélkül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Lexx
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 15:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1842 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Lexx írta:
Üdv
Manual vàltòs, ès egyenletesen jàr csak nagyon remeg. Ha
Felviszem 900 as fordulatra üresben akkor màr jò. Többször probàltuk gèpre kötni de egyik helyen sem èrzèkelte, ès nem is tudtak vàlaszt adni hogy mièrt nem. Amikor leàllìtòm utoljàra elèggè bemozog a motor, furcsa ciripelő hang is van. Egyèbkènt nagyon jol megy minden fokozatban erős, egyenletes. A porlasztòkkal èn itthon mit tudok kezdeni? Lehet takarìtani, vagy kitàgul a fuvòka ès akkor csere? Köszönöm a tanàcsokat. Jah meg mostanàban kezdte h menet közben elkezd a kipörgès jele villogni ès megtorpan a motor, pillanatra gàz elvètel ès megint jò. Nem beszèlve hol a ràdiòt nem tudom bekapcsolni ha az jò akkor mindjuk central zàr nem jò ès igy vàltogatjàk egymàst az elektromos cucok. Az előző tulaj valami nagy hangrendszert kötött be 3s elmondàsa szerint valamivel zàrlatot csinàlt ès azòta mintha össze zavarodna a rendszer de mindig indul ès.mindig szèpen.megy.

Legközelebbi diagolásnál húzzátok le az ABS vezérlő csatiját, mert az szokott i-bus zárlatot csinálni, akkor nem megy a diag. Ha az nem segít, akkor jöhet a műszerfal, lcm, aztán a GM, a rádió. A gyújtáskapcsolót is cserélni kellene, mert lehet, hogy összeégett már, akkor szarakodik a többi dolog amit írtál.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Lexx
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 18:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.13. 10:48
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Tolna megye
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 Tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Értem rendben!
Köszönöm és Boldog újévet!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Lexx az itt látható tagok köszönték meg: jimbi525d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2016.12.15. 23:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.15. 23:10
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Igaz, hogy nem e39, hanem e36 és nem tds, hanem 2.5td, de... majdnem ugyanez a jelenség, ami itt le van írva. A motor járása egyenetlen, hullámzó, fordulaton is, alacsony fordulatnál menet közben berángat (ki-kihagyogat, megtorpan). A fogyasztása horror (18 liter óvatosan, városban), hidegen szétrángatja magát az autó és füstöt okád. Ki lett cserélve a főtengely jeladó, a motorhőfok mérő, be lett állítva az adagoló és az összes porlasztó, a jelenség mégis ugyanolyan. A motor hangja sokkal szebb lett, de egyenetlen a járás. Egyébként szépen indul, ereje is van, lánc nem csörög. Ha lehúzom a légtömegmérőt, nem történik semmi. Nincs már sok ötletem és olyan emberek se, akik érthetnek hozzá a környéken. Nem hiszem, hogy lendkerék lenne, mert annak más a hangja. Amiket itt olvastam, abból kb. annyi derül ki, hogy "mégiscsak" adagoló, illetve a kábelezéssel lehet valami. Már elég régen nem írtak a topicban, kíváncsi vagyok, hogy valaki esetleg rájött-e már, hogy egyértelműen mi okozhatja ezek után ezt a jelenséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2016.12.16. 07:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
DDD írta:
Sziasztok!

Ki lett cserélve a főtengely jeladó, a motorhőfok mérő


Ezek voltak a hibatárolóban vagy csak tipp volt?

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2016.12.16. 12:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.15. 23:10
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
DDD írta:
Sziasztok!

Ki lett cserélve a főtengely jeladó, a motorhőfok mérő


Ezek voltak a hibatárolóban vagy csak tipp volt?


A jeladó és a hőfokmérő a hibatárolóban volt. A jeladó kihagyogatott, a hőfokmérő 20 fokkal hidegebbet mutatott, a többi csak tipp volt. De nem hiszem, hogy BMW programon lett megnézve.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2019.08.27. 18:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.02.20. 12:15
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma meglett szüntetve a hebegés, cirka 5 hónapot tornázott rajta egy vérbeli profi, kinek nem csak díszből áll fent a falon a cégtábla, fémjelezve szakmai tudását. Nem volt egyszerű feladat rálelni a hibára. Nagyon sok munkaóra , türelem, okozati hibák kizárása. . Sokat ovastam itt a fórumon ezzel a hebegéssel kapcsolatban, és rájöttem hogy az ittlévő fórumozók töbsége tanácstalan, találgat, vagy teljesen abszurd és félrevezető tanácsokat ad. Többszázezer forintos plussz kiadásokat ezzel előidézve. Keresni kell egy profi, mondom profi szerelőt, Mindenkinek köszönök minden itt olvasottat, de az vak vágány. További sok sikert


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2019.08.27. 20:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 319
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fazek írta:
Ma meglett szüntetve a hebegés, cirka 5 hónapot tornázott rajta egy vérbeli profi, kinek nem csak díszből áll fent a falon a cégtábla, fémjelezve szakmai tudását. Nem volt egyszerű feladat rálelni a hibára. Nagyon sok munkaóra , türelem, okozati hibák kizárása. . Sokat ovastam itt a fórumon ezzel a hebegéssel kapcsolatban, és rájöttem hogy az ittlévő fórumozók töbsége tanácstalan, találgat, vagy teljesen abszurd és félrevezető tanácsokat ad. Többszázezer forintos plussz kiadásokat ezzel előidézve. Keresni kell egy profi, mondom profi szerelőt, Mindenkinek köszönök minden itt olvasottat, de az vak vágány. További sok sikert


Hello,

Örülünk a sikerednek. :franko:
Viszont ennyire titkos a megoldás? Vagy esetleg a szerelőnek egy kis reklám is elfért volna itt. Hátha más is szeretne ezen hibától megszabadulni.

Üdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz25 az itt látható tagok köszönték meg: 2 atti523i, Bandi1978
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2019.08.27. 21:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 312 alkalommal
Kapott köszik: 97 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2019.08.27. 21:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1842 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Fazek írta:
cirka 5 hónapot tornázott rajta egy vérbeli profi.


Csak nekem tűnik paradoxonnak? :doglotlo: :facepalm: :taps:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2019.08.28. 10:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.02.20. 12:15
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ahoz képest hogy itt évek alatt mem sikerült megoldást találni a "hebegésre" ,szerintem az 5 hónap reális. Na meg persze több autót is javítanak párhuzamosan, és nem várt hibák is előjöttek, pl ews, és ezek javítása is előjegyzés alapján történik. Hisz tudjuk,hogy szakember hiány van. A hiba oka nem titok 320ezrembe került. Csak is eredeti gyári alkatrészek. Minden más utángyártott hasznavehetetlen. Hisz ez egy BMW, és nem viseli el az utángyártott alkatrészeket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2019.08.28. 10:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 319
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fazek írta:
Ahoz képest hogy itt évek alatt mem sikerült megoldást találni a "hebegésre" ,szerintem az 5 hónap reális. Na meg persze több autót is javítanak párhuzamosan, és nem várt hibák is előjöttek, pl ews, és ezek javítása is előjegyzés alapján történik. Hisz tudjuk,hogy szakember hiány van. A hiba oka nem titok 320ezrembe került. Csak is eredeti gyári alkatrészek. Minden más utángyártott hasznavehetetlen. Hisz ez egy BMW, és nem viseli el az utángyártott alkatrészeket.



Hello

Teljes mértékben igazad van. De akkor megkérdezhette mi volt a megoldás? Személy szerint is érdekelt vagyok benne. És a kíváncsiság is hajt. :)
Üdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2020.09.12. 14:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.12.10. 23:08
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Mennyire éri meg és mennyire lehetséges egy 3 éve álló autóval foglalkozni? Gondok a következők:
- küszöböt kéne cserélni mind a két oldalon
- 4-es porlasztónál szivárog az üzemanyag
- Hütővíz nem kering rendesen
Ez alatt az idő alatt amíg állt az autó nem lett beindítva. Gondolom először be kéne indítani hogy egyáltalán el indul-e.
Ezután meg lehetne átnézni a kocsit hogy a fenti hibák mellet mit szükséges még cserélni. Gondolok itt a futóműre, fékekre, tömítésekre.
Még azt elmondhatom hogy az autó parkoló pályára kerülése előtt kapott új vizpumpát, kuplung szerkezetet, olaj+Hütővíz+fék folyadékot, szűrőket, adagoló tömítéseket, hátsó szilenteket, es egy futómű állítást. Ezt a szervizt megelőző évben kapott meg új lengéscsillapítókat, rugokat, elso lengőkar készlettet, üzemanyag szivattyút, elso féktárcsákat es fékbetéteket.

Szeretném a véleményeteket kérdezni hogy végülis lehet-e vele valamit kezdeni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2020.09.13. 16:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 312 alkalommal
Kapott köszik: 97 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsocax írta:
Sziasztok.
Mennyire éri meg és mennyire lehetséges egy 3 éve álló autóval foglalkozni?


Ha ez egy dízel, akkor készülj fel anyagilag és időnek se légy híján!
Önmagában hogy sokat áll egy kocsi az nem lenne baj.
Akkor probléma, ha ezt nem garázsban teszi és előtte nem prémium üzemanyagot töltöttek bele.
Mert az már lehet, hogy szépen bele van kocsonyásodva az egész rendszerbe.
A gumik és szilentek is eltorzulhatnak, elöregedhetnek a sok állástól.
Fékek megragadhatnak.

Nálam 19 hónap volt a legtöbb amit állt, de ez benzines és mindig 100-ast tankoltam bele és garázsban pihent.
Gond nélkül beindult, mintha előző nap tettem volna le.
Még a 10 éves (GoodYear) gumik sem ütöttek vagy ráztak utána, na ezen csodálkoztam is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 155 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator