* *
Pontos idő: 2020.09.28. 16:42

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 155 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2014.06.09. 20:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.06.09. 20:44
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.

valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is ! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2014.06.09. 21:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Bakter írta:
Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.

valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is ! :franko:

Nekem produkált hasonlót EGR miatt. Húzd le a vákumcsövét, próbáld úgy, majd próbáld meg lehúzott légtömegmérővel is.
Viszont egy rendes diag sokat segítene.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2014.06.09. 21:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.06.09. 20:44
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
Bakter írta:
Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.

valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is ! :franko:

Nekem produkált hasonlót EGR miatt. Húzd le a vákumcsövét, próbáld úgy, majd próbáld meg lehúzott légtömegmérővel is.
Viszont egy rendes diag sokat segítene.



Az EGR-t hozza folyamatosan hibának egyedül, eredeti delphi/autocom diaggal néztük. légtömegmérőt ha lehúztam, akkor füst volt, de erő akkor sem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2014.06.09. 22:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1842 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bakter írta:
Haminda írta:
Bakter írta:
Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.

valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is ! :franko:

Nekem produkált hasonlót EGR miatt. Húzd le a vákumcsövét, próbáld úgy, majd próbáld meg lehúzott légtömegmérővel is.
Viszont egy rendes diag sokat segítene.



Az EGR-t hozza folyamatosan hibának egyedül, eredeti delphi/autocom diaggal néztük. légtömegmérőt ha lehúztam, akkor füst volt, de erő akkor sem.

Ha azt hozza hibának, miért nem cseréled ki a vezérlőszelepet? Ha elmegy a turbónyomás a kipufogóba, nem fog üzemanyagot adni. BMW diag javasolt, leginkább DIS.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2014.06.09. 23:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.06.09. 20:44
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Bakter írta:
Haminda írta:
Bakter írta:
Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.

valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is ! :franko:

Nekem produkált hasonlót EGR miatt. Húzd le a vákumcsövét, próbáld úgy, majd próbáld meg lehúzott légtömegmérővel is.
Viszont egy rendes diag sokat segítene.



Az EGR-t hozza folyamatosan hibának egyedül, eredeti delphi/autocom diaggal néztük. légtömegmérőt ha lehúztam, akkor füst volt, de erő akkor sem.

Ha azt hozza hibának, miért nem cseréled ki a vezérlőszelepet? Ha elmegy a turbónyomás a kipufogóba, nem fog üzemanyagot adni. BMW diag javasolt, leginkább DIS.



Holnap azzal kezdek, hogy rakok be egy másik szabályozó szelepet, ha nem változik akkor ledugózom . ha egyik sem jön be akkor csináltatok rá egy bovdenes adagolót, aztán az majd üzemelni fog rendesen, csak a tempomatot kell beáldoznom érte...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2014.06.10. 10:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.06.09. 20:44
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bakter írta:
Gallaca írta:
Bakter írta:
Haminda írta:
Bakter írta:
Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.

valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is ! :franko:

Nekem produkált hasonlót EGR miatt. Húzd le a vákumcsövét, próbáld úgy, majd próbáld meg lehúzott légtömegmérővel is.
Viszont egy rendes diag sokat segítene.



Az EGR-t hozza folyamatosan hibának egyedül, eredeti delphi/autocom diaggal néztük. légtömegmérőt ha lehúztam, akkor füst volt, de erő akkor sem.

Ha azt hozza hibának, miért nem cseréled ki a vezérlőszelepet? Ha elmegy a turbónyomás a kipufogóba, nem fog üzemanyagot adni. BMW diag javasolt, leginkább DIS.



Holnap azzal kezdek, hogy rakok be egy másik szabályozó szelepet, ha nem változik akkor ledugózom . ha egyik sem jön be akkor csináltatok rá egy bovdenes adagolót, aztán az majd üzemelni fog rendesen, csak a tempomatot kell beáldoznom érte...




Urak ! jelentem megvan a hiba ! ledugóztam az EGR csövét és tökéletes az autó. valószínü hogy folyamatosan nyitva volt az egr , és magas fordulaton amit mi turbónyomásnak láttunk, az igazából a kipufogó gáz nyomása lehetett, vagy nagyrészt kipufogógáz és ezért nem volt erő... elég nagy kő esett le a szívemről, remélem a fedél problémákat még elkerülöm egy darabig... köszönöm a segítséget mindenkinek ! :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2014.06.10. 10:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1568
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Bakter írta:
Urak ! jelentem megvan a hiba ! ledugóztam az EGR csövét és tökéletes az autó. valószínü hogy folyamatosan nyitva volt az egr , és magas fordulaton amit mi turbónyomásnak láttunk, az igazából a kipufogó gáz nyomása lehetett, vagy nagyrészt kipufogógáz és ezért nem volt erő... elég nagy kő esett le a szívemről, remélem a fedél problémákat még elkerülöm egy darabig... köszönöm a segítséget mindenkinek ! :taps:


Pedig már dörzsöltem a tenyerem, hogy lesz aki megépíti a meha adagolós 250 lovas verziót a TDS-ből :D

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2014.06.10. 11:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.06.09. 20:44
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Bakter írta:
Urak ! jelentem megvan a hiba ! ledugóztam az EGR csövét és tökéletes az autó. valószínü hogy folyamatosan nyitva volt az egr , és magas fordulaton amit mi turbónyomásnak láttunk, az igazából a kipufogó gáz nyomása lehetett, vagy nagyrészt kipufogógáz és ezért nem volt erő... elég nagy kő esett le a szívemről, remélem a fedél problémákat még elkerülöm egy darabig... köszönöm a segítséget mindenkinek ! :taps:


Pedig már dörzsöltem a tenyerem, hogy lesz aki megépíti a meha adagolós 250 lovas verziót a TDS-ből :D



Ami késik, nem múlik :) főleg nálam.. eddig épített tdi-m volt, havernak csináltunk egy e36 325 tds-t , 11es villany adagolóval, 524TD csigával 1,6 baron 220 környéke lehetett , hajtást nem nagyon tudtunk alá csinálni.. legalábbis a gyári kettőstömegű , kevlárral csúszott .


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2014.06.10. 14:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1568
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Bakter írta:
Ami késik, nem múlik :) főleg nálam.. eddig épített tdi-m volt, havernak csináltunk egy e36 325 tds-t , 11es villany adagolóval, 524TD csigával 1,6 baron 220 környéke lehetett , hajtást nem nagyon tudtunk alá csinálni.. legalábbis a gyári kettőstömegű , kevlárral csúszott .


Wááá ez már beszéd. Fórumos adatlapod pofozd helyre, és áruld el merre laksz! :wink:

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2014.08.09. 12:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.08.03. 16:20
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Öskü
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Így újoncként próbáltam a különböző hozzászólásokból szemezgetni, de nem igazán találtam megoldást a jelenlegi problémára.
Belevágtam egy tds projekt-be. Egyszer csak egyik napról a másikra melegen csak néha nehezebben indult a vasam.
Mindezt tetézte, hogy pár nappal később kb. dupláját mutatja a pillanatnyi fogyasztásmérő enyhe terhelés esetén is a maximumra leng a mutató. A mai nap meg kétszer leállt a motor is sőtt néha gyorsulni sem akart 70km/h felett.
Ha leállt a motor menet közben akkor 2percig nem lehetett elindítani sem. Ez elég kellemetlen, pláne egy automata váltós járműnél. Ha valakinek lenne ötlete, szívesen venném ha válaszolna.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2014.08.09. 13:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Tyutyu írta:
Sziasztok!
Így újoncként próbáltam a különböző hozzászólásokból szemezgetni, de nem igazán találtam megoldást a jelenlegi problémára.
Belevágtam egy tds projekt-be. Egyszer csak egyik napról a másikra melegen csak néha nehezebben indult a vasam.
Mindezt tetézte, hogy pár nappal később kb. dupláját mutatja a pillanatnyi fogyasztásmérő enyhe terhelés esetén is a maximumra leng a mutató. A mai nap meg kétszer leállt a motor is sőtt néha gyorsulni sem akart 70km/h felett.
Ha leállt a motor menet közben akkor 2percig nem lehetett elindítani sem. Ez elég kellemetlen, pláne egy automata váltós járműnél. Ha valakinek lenne ötlete, szívesen venném ha válaszolna.

Schnitzer Szabi pont tds-t bont. Kérj szerintem ajánlatot a komplett motorra ha a tiedben sok a km.
Melegen nem indul: az adagolót és a 6 porlasztót én mindenképp megvenném Szabitól...

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Tyutyu
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2014.08.09. 13:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.08.03. 16:20
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Öskü
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Tyutyu írta:
Sziasztok!
Így újoncként próbáltam a különböző hozzászólásokból szemezgetni, de nem igazán találtam megoldást a jelenlegi problémára.
Belevágtam egy tds projekt-be. Egyszer csak egyik napról a másikra melegen csak néha nehezebben indult a vasam.
Mindezt tetézte, hogy pár nappal később kb. dupláját mutatja a pillanatnyi fogyasztásmérő enyhe terhelés esetén is a maximumra leng a mutató. A mai nap meg kétszer leállt a motor is sőtt néha gyorsulni sem akart 70km/h felett.
Ha leállt a motor menet közben akkor 2percig nem lehetett elindítani sem. Ez elég kellemetlen, pláne egy automata váltós járműnél. Ha valakinek lenne ötlete, szívesen venném ha válaszolna.

Schnitzer Szabi pont tds-t bont. Kérj szerintem ajánlatot a komplett motorra ha a tiedben sok a km.
Melegen nem indul: az adagolót és a 6 porlasztót én mindenképp megvenném Szabitól...

Megint rátettem gépre és eddig nem látott hibát írt ki 6-os hibakóddal "- Kipufogógáz visszavezető rendszer EGR" és 38-as hibakóddal "- Légnyelésmérő - (film)" . Amit eddig is jelzett az 53-as hibakóddal a " -Hűtőfolyadék hőmérséklet -érzékelő". Megpróbálom addig is orvosolni a fenti hibákat. :) Igaz a hőmérsékletet rendesen méri a kijelzőn is és a gépen paraméterekben is. :o


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2014.08.09. 14:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Tyutyu írta:
hamoriarpi írta:
Tyutyu írta:
Sziasztok!
Így újoncként próbáltam a különböző hozzászólásokból szemezgetni, de nem igazán találtam megoldást a jelenlegi problémára.
Belevágtam egy tds projekt-be. Egyszer csak egyik napról a másikra melegen csak néha nehezebben indult a vasam.
Mindezt tetézte, hogy pár nappal később kb. dupláját mutatja a pillanatnyi fogyasztásmérő enyhe terhelés esetén is a maximumra leng a mutató. A mai nap meg kétszer leállt a motor is sőtt néha gyorsulni sem akart 70km/h felett.
Ha leállt a motor menet közben akkor 2percig nem lehetett elindítani sem. Ez elég kellemetlen, pláne egy automata váltós járműnél. Ha valakinek lenne ötlete, szívesen venném ha válaszolna.

Schnitzer Szabi pont tds-t bont. Kérj szerintem ajánlatot a komplett motorra ha a tiedben sok a km.
Melegen nem indul: az adagolót és a 6 porlasztót én mindenképp megvenném Szabitól...

Megint rátettem gépre és eddig nem látott hibát írt ki 6-os hibakóddal "- Kipufogógáz visszavezető rendszer EGR" és 38-as hibakóddal "- Légnyelésmérő - (film)" . Amit eddig is jelzett az 53-as hibakóddal a " -Hűtőfolyadék hőmérséklet -érzékelő". Megpróbálom addig is orvosolni a fenti hibákat. :) Igaz a hőmérsékletet rendesen méri a kijelzőn is és a gépen paraméterekben is. :o

Légtömegmérőt ha lehúzod és utána jobban megy a gép, akkor biztosan halott. Van rá teszt bizonyos diagnosztikai programokban. EGR hibát erős koszolódás, vákuumcső-probléma, druckwandler és vákuumszivattyú adhat. Utolsó lehetőségnél a féked is gyengélkedne.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Tyutyu
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2014.09.03. 02:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.08.21. 23:05
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
001-es abssel valaki segítsen most komolyan 1 hónapja nincs autóm....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2014.09.03. 08:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8418
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
molsz187 írta:
001-es abssel valaki segítsen most komolyan 1 hónapja nincs autóm....
Ha beírod az adatlapra hol laksz, illetve részletezed a hibát, talán még segítséget is kapsz.
Megjegyzem, ABS-től nem hebeg a TDS. :)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2015.12.30. 11:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.13. 10:48
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Tolna megye
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 Tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
97, 525 tds em van. Van egy olyan problémám hogy alapjáraton annyira rázza a kasznit a motor hogy már kezd minden berezonálni (műszerfal, ajtó kárpitok). Amikor leállítom utoljára megrázza még a kasznit. A motor tartó bakok újak . A motor nagyon erős nyomatékos, egyáltalán nem füstöl. Kicsit "traktor" hangja van valszeg hidrotőke csere lesz majd de ismerősömnek 2.5 omeg van és az sokkal hangosabb. Valakinek ötlete hogy miért ráz ennyire? Valaki legyen szíves agyalni velem mert janárban megyek ki és nincs időm sok mindenre. Előre is köszönöm! ( attól félek lassan minden csavar meglazul)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2015.12.30. 20:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.17. 20:59
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Békés
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Lexx írta:
Sziasztok
97, 525 tds em van. Van egy olyan problémám hogy alapjáraton annyira rázza a kasznit a motor hogy már kezd minden berezonálni (műszerfal, ajtó kárpitok). Amikor leállítom utoljára megrázza még a kasznit. A motor tartó bakok újak . A motor nagyon erős nyomatékos, egyáltalán nem füstöl. Kicsit "traktor" hangja van valszeg hidrotőke csere lesz majd de ismerősömnek 2.5 omeg van és az sokkal hangosabb. Valakinek ötlete hogy miért ráz ennyire? Valaki legyen szíves agyalni velem mert janárban megyek ki és nincs időm sok mindenre. Előre is köszönöm! ( attól félek lassan minden csavar meglazul)

Szia.
Alapjáraton egyenletesen jár a motor, csak rezonál?
Nekem a megfáradt vezérlés okozott hasonló tüneteket.
A traktor hangot okozhatja hogy rá van állítva az előtöltés, kompenzálva a megnyúlt vezérműlánc miatt megváltozott befecskendezési szöget. De szerintem van itt aki járatosabb ez ügyben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2015.12.30. 22:25 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 319
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Lexx írta:
Sziasztok
97, 525 tds em van. Van egy olyan problémám hogy alapjáraton annyira rázza a kasznit a motor hogy már kezd minden berezonálni (műszerfal, ajtó kárpitok). Amikor leállítom utoljára megrázza még a kasznit. A motor tartó bakok újak . A motor nagyon erős nyomatékos, egyáltalán nem füstöl. Kicsit "traktor" hangja van valszeg hidrotőke csere lesz majd de ismerősömnek 2.5 omeg van és az sokkal hangosabb. Valakinek ötlete hogy miért ráz ennyire? Valaki legyen szíves agyalni velem mert janárban megyek ki és nincs időm sok mindenre. Előre is köszönöm! ( attól félek lassan minden csavar meglazul)


Hello, nem tudom automata vagy manuál? De ha manual akkor lehet hogy a lendkerék lesz a ludas.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 00:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.08.03. 16:20
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Öskü
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia!

A traktor hang akkor szokott lenni tds-nél amikor nagy az előtöltés. Ha ráz is alapjáraton akkor túlnyomó részben a valamelyik befecskendező nem porlaszt eléggé. Ha netán tényleg ez a probléma akkor lehet traktor hangja és ráz is a kiegyensúlyozatlanság miatt, az viszont nagy baj, mert ebben az esetben kilukadhat a dugattyú is.
Ezek csak saját tapasztalatok. Igaz nem autószerelőként, hanem autóvillamossági szerelőként dolgozok szervízben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 00:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2280
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Lexx írta:
Sziasztok
97, 525 tds em van. Van egy olyan problémám hogy alapjáraton annyira rázza a kasznit a motor hogy már kezd minden berezonálni (műszerfal, ajtó kárpitok). Amikor leállítom utoljára megrázza még a kasznit. A motor tartó bakok újak . A motor nagyon erős nyomatékos, egyáltalán nem füstöl. Kicsit "traktor" hangja van valszeg hidrotőke csere lesz majd de ismerősömnek 2.5 omeg van és az sokkal hangosabb. Valakinek ötlete hogy miért ráz ennyire? Valaki legyen szíves agyalni velem mert janárban megyek ki és nincs időm sok mindenre. Előre is köszönöm! ( attól félek lassan minden csavar meglazul)


40 ezer km-es korától volt Omega-nk. Számomra talán örökre az marad a legszebb dízel hang, szóval önmagában az, hogy az Omega hangosabb nem mentség ( azt aláírom, hogy van már benne fél millió km minimum).

El kellene vinned első körben hozzáértő személyhez előtöltést állíttatni, ha nem segít, akkor pedig kiszedni a porlasztókat és rendbe rakni őket. Amúgy én méretnek kompressziót is, mert van rá gyanú, hogy azért jár ennyire egyenletlenül, mert valamelyik hengerben kompresszió gond van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 155 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator