2014.06.09. 20:54
2014.06.09. 21:27
Bakter írta:Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.
valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is !
2014.06.09. 21:38
Haminda írta:Bakter írta:Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.
valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is !
Nekem produkált hasonlót EGR miatt. Húzd le a vákumcsövét, próbáld úgy, majd próbáld meg lehúzott légtömegmérővel is.
Viszont egy rendes diag sokat segítene.
2014.06.09. 22:27
Bakter írta:Haminda írta:Bakter írta:Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.
valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is !
Nekem produkált hasonlót EGR miatt. Húzd le a vákumcsövét, próbáld úgy, majd próbáld meg lehúzott légtömegmérővel is.
Viszont egy rendes diag sokat segítene.
Az EGR-t hozza folyamatosan hibának egyedül, eredeti delphi/autocom diaggal néztük. légtömegmérőt ha lehúztam, akkor füst volt, de erő akkor sem.
2014.06.09. 23:09
Gallaca írta:Bakter írta:Haminda írta:Bakter írta:Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.
valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is !
Nekem produkált hasonlót EGR miatt. Húzd le a vákumcsövét, próbáld úgy, majd próbáld meg lehúzott légtömegmérővel is.
Viszont egy rendes diag sokat segítene.
Az EGR-t hozza folyamatosan hibának egyedül, eredeti delphi/autocom diaggal néztük. légtömegmérőt ha lehúztam, akkor füst volt, de erő akkor sem.
Ha azt hozza hibának, miért nem cseréled ki a vezérlőszelepet? Ha elmegy a turbónyomás a kipufogóba, nem fog üzemanyagot adni. BMW diag javasolt, leginkább DIS.
2014.06.10. 10:24
Bakter írta:Gallaca írta:Bakter írta:Haminda írta:Bakter írta:Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.
valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is !
Nekem produkált hasonlót EGR miatt. Húzd le a vákumcsövét, próbáld úgy, majd próbáld meg lehúzott légtömegmérővel is.
Viszont egy rendes diag sokat segítene.
Az EGR-t hozza folyamatosan hibának egyedül, eredeti delphi/autocom diaggal néztük. légtömegmérőt ha lehúztam, akkor füst volt, de erő akkor sem.
Ha azt hozza hibának, miért nem cseréled ki a vezérlőszelepet? Ha elmegy a turbónyomás a kipufogóba, nem fog üzemanyagot adni. BMW diag javasolt, leginkább DIS.
Holnap azzal kezdek, hogy rakok be egy másik szabályozó szelepet, ha nem változik akkor ledugózom . ha egyik sem jön be akkor csináltatok rá egy bovdenes adagolót, aztán az majd üzemelni fog rendesen, csak a tempomatot kell beáldoznom érte...
2014.06.10. 10:36
Bakter írta:Urak ! jelentem megvan a hiba ! ledugóztam az EGR csövét és tökéletes az autó. valószínü hogy folyamatosan nyitva volt az egr , és magas fordulaton amit mi turbónyomásnak láttunk, az igazából a kipufogó gáz nyomása lehetett, vagy nagyrészt kipufogógáz és ezért nem volt erő... elég nagy kő esett le a szívemről, remélem a fedél problémákat még elkerülöm egy darabig... köszönöm a segítséget mindenkinek !
2014.06.10. 11:49
PapaBoss írta:Bakter írta:Urak ! jelentem megvan a hiba ! ledugóztam az EGR csövét és tökéletes az autó. valószínü hogy folyamatosan nyitva volt az egr , és magas fordulaton amit mi turbónyomásnak láttunk, az igazából a kipufogó gáz nyomása lehetett, vagy nagyrészt kipufogógáz és ezért nem volt erő... elég nagy kő esett le a szívemről, remélem a fedél problémákat még elkerülöm egy darabig... köszönöm a segítséget mindenkinek !
Pedig már dörzsöltem a tenyerem, hogy lesz aki megépíti a meha adagolós 250 lovas verziót a TDS-ből
2014.06.10. 14:53
Bakter írta:Ami késik, nem múlik főleg nálam.. eddig épített tdi-m volt, havernak csináltunk egy e36 325 tds-t , 11es villany adagolóval, 524TD csigával 1,6 baron 220 környéke lehetett , hajtást nem nagyon tudtunk alá csinálni.. legalábbis a gyári kettőstömegű , kevlárral csúszott .
2014.08.09. 12:21
2014.08.09. 13:24
Tyutyu írta:Sziasztok!
Így újoncként próbáltam a különböző hozzászólásokból szemezgetni, de nem igazán találtam megoldást a jelenlegi problémára.
Belevágtam egy tds projekt-be. Egyszer csak egyik napról a másikra melegen csak néha nehezebben indult a vasam.
Mindezt tetézte, hogy pár nappal később kb. dupláját mutatja a pillanatnyi fogyasztásmérő enyhe terhelés esetén is a maximumra leng a mutató. A mai nap meg kétszer leállt a motor is sőtt néha gyorsulni sem akart 70km/h felett.
Ha leállt a motor menet közben akkor 2percig nem lehetett elindítani sem. Ez elég kellemetlen, pláne egy automata váltós járműnél. Ha valakinek lenne ötlete, szívesen venném ha válaszolna.
2014.08.09. 13:59
hamoriarpi írta:Tyutyu írta:Sziasztok!
Így újoncként próbáltam a különböző hozzászólásokból szemezgetni, de nem igazán találtam megoldást a jelenlegi problémára.
Belevágtam egy tds projekt-be. Egyszer csak egyik napról a másikra melegen csak néha nehezebben indult a vasam.
Mindezt tetézte, hogy pár nappal később kb. dupláját mutatja a pillanatnyi fogyasztásmérő enyhe terhelés esetén is a maximumra leng a mutató. A mai nap meg kétszer leállt a motor is sőtt néha gyorsulni sem akart 70km/h felett.
Ha leállt a motor menet közben akkor 2percig nem lehetett elindítani sem. Ez elég kellemetlen, pláne egy automata váltós járműnél. Ha valakinek lenne ötlete, szívesen venném ha válaszolna.
Schnitzer Szabi pont tds-t bont. Kérj szerintem ajánlatot a komplett motorra ha a tiedben sok a km.
Melegen nem indul: az adagolót és a 6 porlasztót én mindenképp megvenném Szabitól...
2014.08.09. 14:13
Tyutyu írta:hamoriarpi írta:Tyutyu írta:Sziasztok!
Így újoncként próbáltam a különböző hozzászólásokból szemezgetni, de nem igazán találtam megoldást a jelenlegi problémára.
Belevágtam egy tds projekt-be. Egyszer csak egyik napról a másikra melegen csak néha nehezebben indult a vasam.
Mindezt tetézte, hogy pár nappal később kb. dupláját mutatja a pillanatnyi fogyasztásmérő enyhe terhelés esetén is a maximumra leng a mutató. A mai nap meg kétszer leállt a motor is sőtt néha gyorsulni sem akart 70km/h felett.
Ha leállt a motor menet közben akkor 2percig nem lehetett elindítani sem. Ez elég kellemetlen, pláne egy automata váltós járműnél. Ha valakinek lenne ötlete, szívesen venném ha válaszolna.
Schnitzer Szabi pont tds-t bont. Kérj szerintem ajánlatot a komplett motorra ha a tiedben sok a km.
Melegen nem indul: az adagolót és a 6 porlasztót én mindenképp megvenném Szabitól...
Megint rátettem gépre és eddig nem látott hibát írt ki 6-os hibakóddal "- Kipufogógáz visszavezető rendszer EGR" és 38-as hibakóddal "- Légnyelésmérő - (film)" . Amit eddig is jelzett az 53-as hibakóddal a " -Hűtőfolyadék hőmérséklet -érzékelő". Megpróbálom addig is orvosolni a fenti hibákat. Igaz a hőmérsékletet rendesen méri a kijelzőn is és a gépen paraméterekben is.
2014.09.03. 02:10
2014.09.03. 08:06
Ha beírod az adatlapra hol laksz, illetve részletezed a hibát, talán még segítséget is kapsz.molsz187 írta:001-es abssel valaki segítsen most komolyan 1 hónapja nincs autóm....
2015.12.30. 11:48
2015.12.30. 20:32
Lexx írta:Sziasztok
97, 525 tds em van. Van egy olyan problémám hogy alapjáraton annyira rázza a kasznit a motor hogy már kezd minden berezonálni (műszerfal, ajtó kárpitok). Amikor leállítom utoljára megrázza még a kasznit. A motor tartó bakok újak . A motor nagyon erős nyomatékos, egyáltalán nem füstöl. Kicsit "traktor" hangja van valszeg hidrotőke csere lesz majd de ismerősömnek 2.5 omeg van és az sokkal hangosabb. Valakinek ötlete hogy miért ráz ennyire? Valaki legyen szíves agyalni velem mert janárban megyek ki és nincs időm sok mindenre. Előre is köszönöm! ( attól félek lassan minden csavar meglazul)
2015.12.30. 22:25
Lexx írta:Sziasztok
97, 525 tds em van. Van egy olyan problémám hogy alapjáraton annyira rázza a kasznit a motor hogy már kezd minden berezonálni (műszerfal, ajtó kárpitok). Amikor leállítom utoljára megrázza még a kasznit. A motor tartó bakok újak . A motor nagyon erős nyomatékos, egyáltalán nem füstöl. Kicsit "traktor" hangja van valszeg hidrotőke csere lesz majd de ismerősömnek 2.5 omeg van és az sokkal hangosabb. Valakinek ötlete hogy miért ráz ennyire? Valaki legyen szíves agyalni velem mert janárban megyek ki és nincs időm sok mindenre. Előre is köszönöm! ( attól félek lassan minden csavar meglazul)
2015.12.31. 00:26
2015.12.31. 00:36
Lexx írta:Sziasztok
97, 525 tds em van. Van egy olyan problémám hogy alapjáraton annyira rázza a kasznit a motor hogy már kezd minden berezonálni (műszerfal, ajtó kárpitok). Amikor leállítom utoljára megrázza még a kasznit. A motor tartó bakok újak . A motor nagyon erős nyomatékos, egyáltalán nem füstöl. Kicsit "traktor" hangja van valszeg hidrotőke csere lesz majd de ismerősömnek 2.5 omeg van és az sokkal hangosabb. Valakinek ötlete hogy miért ráz ennyire? Valaki legyen szíves agyalni velem mert janárban megyek ki és nincs időm sok mindenre. Előre is köszönöm! ( attól félek lassan minden csavar meglazul)