* *
Pontos idő: 2024.05.12. 20:10

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 163 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.11. 07:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.10. 14:59
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Zalakomár
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cszsolti írta:
Nah szóval tegnap este vissza kaptam az autom...sajnos nem lettek készen a porlasztók időben igy pénteken már nem tudták össze rakni csak tegnap...
A lényeg,hogy felkerült ugye a másik adagoló és uj Bosch porlasztó csúcsokat kapott. Minden beállitva a lehető legjobbra,hidegen melegen indul,de nem kulcsfordulással igaz,de türhetően. Az "alaphiba" ami miatt igazábol neki kezdtünk ennek háát...60-70 %ot javult,de sajnos nem szünt meg... Annyi,hogy azt állo helybeni "dadogást" 800-900-as fordulat körül hidegen csinálja még,de nem annyira közelsem,melegen pedig csak ha nagyon figyelem akkor érezni,szoval röviden: javult,de maradt a hiba...:( Menet közben ugyanugy rángat kb ezen a fordulaton... Szóval adagoló cserével és uj porlasztókkal eddig jutottunk...szerelő nálam is az adagoló elektronikára esküdik,de hát létezik,hogy 3-al is ugyanazt csinálja sőőt másik adagolóval is? Szerintem ez nem létezik,hogy minden adagolónak ugyanez a baj... És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/
Most jön a kettőstömegü csere ha minden igaz jövö héten,kap egy jo bontottat egyenlöre és utánna már szinte ki is zárhatunk mindent... Viszont akkor ha ezután sincs javulás...nah akkor marad 2 variácio: 1 hajtom amig szét nem megy valami télleg , 2 motorcsere kompletten...


Nálam is meg volt az adagoló,elektronika csere,és lásd,rosszabb lett mint a már felújított enyémmel. Most vissza az enyém,beállítások,aztán majd.
PapaBoss! A lánc ellenőrzésen már az elején túl estünk. A jeladókat is megnéztük.Minden jó,de még sem.
Megyünk tovább,bár a motor csere fogalma már nálam is megfordult,de mi van ha semmi köze a motorhoz,hanem valami más,motorvezérlő,vagy valami biz-baz? Nem olcsó mulatság így sem. :(

_________________
Üdv.: Robika

http://beepulo.idokep.hu/futar/Budapest


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.11. 07:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Robika300 írta:
cszsolti írta:
Nah szóval tegnap este vissza kaptam az autom...sajnos nem lettek készen a porlasztók időben igy pénteken már nem tudták össze rakni csak tegnap...
A lényeg,hogy felkerült ugye a másik adagoló és uj Bosch porlasztó csúcsokat kapott. Minden beállitva a lehető legjobbra,hidegen melegen indul,de nem kulcsfordulással igaz,de türhetően. Az "alaphiba" ami miatt igazábol neki kezdtünk ennek háát...60-70 %ot javult,de sajnos nem szünt meg... Annyi,hogy azt állo helybeni "dadogást" 800-900-as fordulat körül hidegen csinálja még,de nem annyira közelsem,melegen pedig csak ha nagyon figyelem akkor érezni,szoval röviden: javult,de maradt a hiba...:( Menet közben ugyanugy rángat kb ezen a fordulaton... Szóval adagoló cserével és uj porlasztókkal eddig jutottunk...szerelő nálam is az adagoló elektronikára esküdik,de hát létezik,hogy 3-al is ugyanazt csinálja sőőt másik adagolóval is? Szerintem ez nem létezik,hogy minden adagolónak ugyanez a baj... És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/
Most jön a kettőstömegü csere ha minden igaz jövö héten,kap egy jo bontottat egyenlöre és utánna már szinte ki is zárhatunk mindent... Viszont akkor ha ezután sincs javulás...nah akkor marad 2 variácio: 1 hajtom amig szét nem megy valami télleg , 2 motorcsere kompletten...


Nálam is meg volt az adagoló,elektronika csere,és lásd,rosszabb lett mint a már felújított enyémmel. Most vissza az enyém,beállítások,aztán majd.
PapaBoss! A lánc ellenőrzésen már az elején túl estünk. A jeladókat is megnéztük.Minden jó,de még sem.
Megyünk tovább,bár a motor csere fogalma már nálam is megfordult,de mi van ha semmi köze a motorhoz,hanem valami más,motorvezérlő,vagy valami biz-baz? Nem olcsó mulatság így sem. :(


Nekem már mondta pár szerelő a lendkereket is... De nem tudom már én sem melyik ujjam harapjam... A motorvezérlő lehet még esetleg,illetve a lánc... Mára kapok árajánlatot lánc cseréről,de a lendkerék után se lesz javulás elöbb kompressziot méretek mostmár,aztán alszom rá párat az eredményektől függöen,hogy mi legyen...egyik sem olcso mulatság,de már kezdek bele fáradni ebbe lassan és hát lassan már minden cserélve lesz és mégsem jo akkor már inkább keresek egy olyan donort ami megy ugy ahogy kell és motorcsere...az én motoromon meg fele cucc uj és inkább szétbontom kiárulom...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.11. 08:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.10. 14:59
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Zalakomár
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cszsolti írta:
Robika300 írta:
cszsolti írta:
Nah szóval tegnap este vissza kaptam az autom...sajnos nem lettek készen a porlasztók időben igy pénteken már nem tudták össze rakni csak tegnap...
A lényeg,hogy felkerült ugye a másik adagoló és uj Bosch porlasztó csúcsokat kapott. Minden beállitva a lehető legjobbra,hidegen melegen indul,de nem kulcsfordulással igaz,de türhetően. Az "alaphiba" ami miatt igazábol neki kezdtünk ennek háát...60-70 %ot javult,de sajnos nem szünt meg... Annyi,hogy azt állo helybeni "dadogást" 800-900-as fordulat körül hidegen csinálja még,de nem annyira közelsem,melegen pedig csak ha nagyon figyelem akkor érezni,szoval röviden: javult,de maradt a hiba...:( Menet közben ugyanugy rángat kb ezen a fordulaton... Szóval adagoló cserével és uj porlasztókkal eddig jutottunk...szerelő nálam is az adagoló elektronikára esküdik,de hát létezik,hogy 3-al is ugyanazt csinálja sőőt másik adagolóval is? Szerintem ez nem létezik,hogy minden adagolónak ugyanez a baj... És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/
Most jön a kettőstömegü csere ha minden igaz jövö héten,kap egy jo bontottat egyenlöre és utánna már szinte ki is zárhatunk mindent... Viszont akkor ha ezután sincs javulás...nah akkor marad 2 variácio: 1 hajtom amig szét nem megy valami télleg , 2 motorcsere kompletten...


Nálam is meg volt az adagoló,elektronika csere,és lásd,rosszabb lett mint a már felújított enyémmel. Most vissza az enyém,beállítások,aztán majd.
PapaBoss! A lánc ellenőrzésen már az elején túl estünk. A jeladókat is megnéztük.Minden jó,de még sem.
Megyünk tovább,bár a motor csere fogalma már nálam is megfordult,de mi van ha semmi köze a motorhoz,hanem valami más,motorvezérlő,vagy valami biz-baz? Nem olcsó mulatság így sem. :(


Nekem már mondta pár szerelő a lendkereket is... De nem tudom már én sem melyik ujjam harapjam... A motorvezérlő lehet még esetleg,illetve a lánc... Mára kapok árajánlatot lánc cseréről,de a lendkerék után se lesz javulás elöbb kompressziot méretek mostmár,aztán alszom rá párat az eredményektől függöen,hogy mi legyen...egyik sem olcso mulatság,de már kezdek bele fáradni ebbe lassan és hát lassan már minden cserélve lesz és mégsem jo akkor már inkább keresek egy olyan donort ami megy ugy ahogy kell és motorcsere...az én motoromon meg fele cucc uj és inkább szétbontom kiárulom...


Csak nálam az a baj,hogy nem mindig csinálja. Ha kompresszió gond lenne,vagy lendkerék,az legalább állandó hiba. De így nem egyszerű,a szerelőhöz elvittem,két napig nézegette,mi a baj,mert nem volt hiba.

Ha már motor csere szóba jött,esetleg 3000 motort mennyiből lehetne bele rakni?Mennyire macera? Állítólag sokkal jobb a 2.5 TDs-nél.

_________________
Üdv.: Robika

http://beepulo.idokep.hu/futar/Budapest


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.11. 10:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Robika300 írta:
cszsolti írta:
Robika300 írta:
cszsolti írta:
Nah szóval tegnap este vissza kaptam az autom...sajnos nem lettek készen a porlasztók időben igy pénteken már nem tudták össze rakni csak tegnap...
A lényeg,hogy felkerült ugye a másik adagoló és uj Bosch porlasztó csúcsokat kapott. Minden beállitva a lehető legjobbra,hidegen melegen indul,de nem kulcsfordulással igaz,de türhetően. Az "alaphiba" ami miatt igazábol neki kezdtünk ennek háát...60-70 %ot javult,de sajnos nem szünt meg... Annyi,hogy azt állo helybeni "dadogást" 800-900-as fordulat körül hidegen csinálja még,de nem annyira közelsem,melegen pedig csak ha nagyon figyelem akkor érezni,szoval röviden: javult,de maradt a hiba...:( Menet közben ugyanugy rángat kb ezen a fordulaton... Szóval adagoló cserével és uj porlasztókkal eddig jutottunk...szerelő nálam is az adagoló elektronikára esküdik,de hát létezik,hogy 3-al is ugyanazt csinálja sőőt másik adagolóval is? Szerintem ez nem létezik,hogy minden adagolónak ugyanez a baj... És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/
Most jön a kettőstömegü csere ha minden igaz jövö héten,kap egy jo bontottat egyenlöre és utánna már szinte ki is zárhatunk mindent... Viszont akkor ha ezután sincs javulás...nah akkor marad 2 variácio: 1 hajtom amig szét nem megy valami télleg , 2 motorcsere kompletten...


Nálam is meg volt az adagoló,elektronika csere,és lásd,rosszabb lett mint a már felújított enyémmel. Most vissza az enyém,beállítások,aztán majd.
PapaBoss! A lánc ellenőrzésen már az elején túl estünk. A jeladókat is megnéztük.Minden jó,de még sem.
Megyünk tovább,bár a motor csere fogalma már nálam is megfordult,de mi van ha semmi köze a motorhoz,hanem valami más,motorvezérlő,vagy valami biz-baz? Nem olcsó mulatság így sem. :(


Nekem már mondta pár szerelő a lendkereket is... De nem tudom már én sem melyik ujjam harapjam... A motorvezérlő lehet még esetleg,illetve a lánc... Mára kapok árajánlatot lánc cseréről,de a lendkerék után se lesz javulás elöbb kompressziot méretek mostmár,aztán alszom rá párat az eredményektől függöen,hogy mi legyen...egyik sem olcso mulatság,de már kezdek bele fáradni ebbe lassan és hát lassan már minden cserélve lesz és mégsem jo akkor már inkább keresek egy olyan donort ami megy ugy ahogy kell és motorcsere...az én motoromon meg fele cucc uj és inkább szétbontom kiárulom...


Csak nálam az a baj,hogy nem mindig csinálja. Ha kompresszió gond lenne,vagy lendkerék,az legalább állandó hiba. De így nem egyszerű,a szerelőhöz elvittem,két napig nézegette,mi a baj,mert nem volt hiba.

Ha már motor csere szóba jött,esetleg 3000 motort mennyiből lehetne bele rakni?Mennyire macera? Állítólag sokkal jobb a 2.5 TDs-nél.



Hát nálam ez az hogy állandó a hiba és mégse tud senki kezdeni vele semmit...ez a bosszantó...
Bele megy a 3.0 is de az macerasabb mert eleve az eoitesi engedélyes meg sztem egy csomó dokog nem passzentos...ha ugyanazt rakod bele akkor nincs macera mivel motorkod van már és csereszabatos ha ugyanazt rakod bele...csak számla legyen a motorrol...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.11. 10:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
cszsolti írta:
És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/


Légszűrő ház oldalán (inkább oldalt / alul) van egy kis bizbasz amit össze kell dugni. Keressed a gáz forrását, utána már meglátod 10-15 centis távolságban a pöcsöt amire rá kell tolni. Úgy rémlik, hogy a tejköd vissza van vezetve a légszűrőre, és a gépezet szétszedése után könnyű elfelejteni azt a kis csövet / műanyagot összedugni.. olyankor tolja a fehéret rendesen a légszűrő ház oldalában alulról, elég ijesztő látvány.

Ettől függetlenül szomorúan hallom, hogy még mindig beteg a gép. Viszont abban biztos vagyok, hogy sosem fog megállni. Dadog, hebeg, de amíg beindul, verhetetlen.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.11. 12:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
cszsolti írta:
És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/


Légszűrő ház oldalán (inkább oldalt / alul) van egy kis bizbasz amit össze kell dugni. Keressed a gáz forrását, utána már meglátod 10-15 centis távolságban a pöcsöt amire rá kell tolni. Úgy rémlik, hogy a tejköd vissza van vezetve a légszűrőre, és a gépezet szétszedése után könnyű elfelejteni azt a kis csövet / műanyagot összedugni.. olyankor tolja a fehéret rendesen a légszűrő ház oldalában alulról, elég ijesztő látvány.

Ettől függetlenül szomorúan hallom, hogy még mindig beteg a gép. Viszont abban biztos vagyok, hogy sosem fog megállni. Dadog, hebeg, de amíg beindul, verhetetlen.


Köszi a segitséget,ez volt a gőzölés oka,le volt csuszva az a gumi cső...némi kézügyességgel visszament a helyére... És igen,igazad van,fél éve van nálam már,azota ilyen de mindig elvitt mindenhova és seholsem hagyott ott még igy betegen sem... :) de hogy mi lesz a sorsa...erősen elgondolkodtam most...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.11. 16:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
cszsolti írta:
És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/


Légszűrő ház oldalán (inkább oldalt / alul) van egy kis bizbasz amit össze kell dugni. Keressed a gáz forrását, utána már meglátod 10-15 centis távolságban a pöcsöt amire rá kell tolni. Úgy rémlik, hogy a tejköd vissza van vezetve a légszűrőre, és a gépezet szétszedése után könnyű elfelejteni azt a kis csövet / műanyagot összedugni.. olyankor tolja a fehéret rendesen a légszűrő ház oldalában alulról, elég ijesztő látvány.

Ettől függetlenül szomorúan hallom, hogy még mindig beteg a gép. Viszont abban biztos vagyok, hogy sosem fog megállni. Dadog, hebeg, de amíg beindul, verhetetlen.


Én is osztom ezt a véleményt, nekem három éve hebeg (egy hete hogy nem) de tényleg nem hagyott még ott sehol. Egyébként az fehér tds itt van tőlem 10km-re és egy barátom vette meg. Milyen kicsi ez a világ. És képzeld egy fiatalabb passátot cserélt le egy tds-re. Azt hiszem nem kell magyarázat hozzá, de lehet ha Simi64 erre jár mond rá valamit :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.11. 17:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
PapaBoss írta:
cszsolti írta:
És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/


Légszűrő ház oldalán (inkább oldalt / alul) van egy kis bizbasz amit össze kell dugni. Keressed a gáz forrását, utána már meglátod 10-15 centis távolságban a pöcsöt amire rá kell tolni. Úgy rémlik, hogy a tejköd vissza van vezetve a légszűrőre, és a gépezet szétszedése után könnyű elfelejteni azt a kis csövet / műanyagot összedugni.. olyankor tolja a fehéret rendesen a légszűrő ház oldalában alulról, elég ijesztő látvány.

Ettől függetlenül szomorúan hallom, hogy még mindig beteg a gép. Viszont abban biztos vagyok, hogy sosem fog megállni. Dadog, hebeg, de amíg beindul, verhetetlen.


Én is osztom ezt a véleményt, nekem három éve hebeg (egy hete hogy nem) de tényleg nem hagyott még ott sehol. Egyébként az fehér tds itt van tőlem 10km-re és egy barátom vette meg. Milyen kicsi ez a világ. És képzeld egy fiatalabb passátot cserélt le egy tds-re. Azt hiszem nem kell magyarázat hozzá, de lehet ha Simi64 erre jár mond rá valamit :D



Melyik fehér tds-re gondolsz? :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.11. 19:30 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cszsolti írta:
atesz25 írta:
PapaBoss írta:
cszsolti írta:
És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/


Légszűrő ház oldalán (inkább oldalt / alul) van egy kis bizbasz amit össze kell dugni. Keressed a gáz forrását, utána már meglátod 10-15 centis távolságban a pöcsöt amire rá kell tolni. Úgy rémlik, hogy a tejköd vissza van vezetve a légszűrőre, és a gépezet szétszedése után könnyű elfelejteni azt a kis csövet / műanyagot összedugni.. olyankor tolja a fehéret rendesen a légszűrő ház oldalában alulról, elég ijesztő látvány.

Ettől függetlenül szomorúan hallom, hogy még mindig beteg a gép. Viszont abban biztos vagyok, hogy sosem fog megállni. Dadog, hebeg, de amíg beindul, verhetetlen.


Én is osztom ezt a véleményt, nekem három éve hebeg (egy hete hogy nem) de tényleg nem hagyott még ott sehol. Egyébként az fehér tds itt van tőlem 10km-re és egy barátom vette meg. Milyen kicsi ez a világ. És képzeld egy fiatalabb passátot cserélt le egy tds-re. Azt hiszem nem kell magyarázat hozzá, de lehet ha Simi64 erre jár mond rá valamit :D



Melyik fehér tds-re gondolsz? :D


Lehet rosszul idéztem, hát Papaboss fehér touring tds-re :D .


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.11. 19:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz25 írta:
Lehet rosszul idéztem, hát Papaboss fehér touring tds-re :D .


Hááááát, az enyém albertirsai tulajhoz került, aki külföldön használja. Biztos vagy benne?
Dobj rendszámot privátban ha láttad, akkor megmondom rögtön.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.11. 20:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
atesz25 írta:
Lehet rosszul idéztem, hát Papaboss fehér touring tds-re :D .


Hááááát, az enyém albertirsai tulajhoz került, aki külföldön használja. Biztos vagy benne?
Dobj rendszámot privátban ha láttad, akkor megmondom rögtön.


Így ahogyan mondod én pedig Nyáregyházi vagyok és Sziszkónak (Szilárdnak hívják a srácot, aki most Belgiumban van)
Tuti a megoldás, viszont még nem láttam élőben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.11. 21:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz25 írta:
Így ahogyan mondod én pedig Nyáregyházi vagyok és Sziszkónak (Szilárdnak hívják a srácot, aki most Belgiumban van)
Tuti a megoldás, viszont még nem láttam élőben.


Azaz! Akkor elmesélheted neki, hogy mennyit küzdöttem a géppel, és mennyi munka / pénz / energia van benne. Mondjuk mikor elvitték nagyon szépen üzemelt már, váltások simán, szépen, semmi hezitálás, melegen szerintem teljesen hibátlan, nincs fordulat ingadozása, nincs sehol rángás, valóban jól tudja majd használni, ha vigyáz rá. Én belefáradtam, neki nem kell rá költeni csak esetleg apróságokat, és kimegy majd a világból.

Szerk.: A passatot ellopták amúgy. :!:

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.19. 11:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.10. 14:59
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Zalakomár
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Lendkerék csere. Kb. 4-5 cm lokkerja volt,tehát kuka.
Az adagolóm volt felújítva,Bereckiéket felhívta a szerelőm,még is nem lehet-e ,hogy az adagoló caraxik,ő egyből azt mondta,lendkerék,sőt azt is mondta a rossz lendkerék idővel tönkre teheti az adagoló állító szerkezetét..
Talán holnapra elkészül,és kiderül.

_________________
Üdv.: Robika

http://beepulo.idokep.hu/futar/Budapest


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Robika300 2013.09.21. 06:28-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.19. 22:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Robika300 írta:
Lendkerék csere. Kb. 4-5 cm lokkerja volt,tehát kuka.
Az adagolóm volt felújítva,Bereckiéket felhívta a szerelőm,még is nem lehet-e ,hogy az adagoló caraxik,ő egyből azt mondta,lendkerék,sőt azt is mondta a rossz lendkerék idővel tönkre teheti az adagolót.
Talán holnapra elkészül,és kiderül.


Én Csikós Gyulátol vettem komplett adagolót,de nekem is a csere után sem változott semmit,sőt az új porlasztokkal sem...tehát az adagolómnak semmi baja sincsen,ezért eladó sorba is kerül valószinü... Vezérélés jo,igy hát maradt a lendkerék ami jövö héten lesz cserélve,közben épp beszéltünk egy diagnosztikás szakival aki ránéz majd a motorvezérlöre elötte vagy utánna ... Nekem is ilyesmit mondtak,hogy minden el tud inditani egy láncreakciot...ezért éri meg foglalkozni idöben a hibajelenségekkel... Várjuk a fejleményket a te autodrol is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.20. 06:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.10. 14:59
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Zalakomár
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cszsolti írta:
Robika300 írta:
Lendkerék csere. Kb. 4-5 cm lokkerja volt,tehát kuka.
Az adagolóm volt felújítva,Bereckiéket felhívta a szerelőm,még is nem lehet-e ,hogy az adagoló caraxik,ő egyből azt mondta,lendkerék,sőt azt is mondta a rossz lendkerék idővel tönkre teheti az adagolót.
Talán holnapra elkészül,és kiderül.


Én Csikós Gyulátol vettem komplett adagolót,de nekem is a csere után sem változott semmit,sőt az új porlasztokkal sem...tehát az adagolómnak semmi baja sincsen,ezért eladó sorba is kerül valószinü... Vezérélés jo,igy hát maradt a lendkerék ami jövö héten lesz cserélve,közben épp beszéltünk egy diagnosztikás szakival aki ránéz majd a motorvezérlöre elötte vagy utánna ... Nekem is ilyesmit mondtak,hogy minden el tud inditani egy láncreakciot...ezért éri meg foglalkozni idöben a hibajelenségekkel... Várjuk a fejleményket a te autodrol is!


Én is a csikós Gyulával beszéltem,ő ajánlotta a szerelőjét,ő hozzá vittem. Ezért is szerencsém volt,fel rakták a felújított adagolót,nem változott,sőt rosszabb lett (ki tudja miért),így vissza az enyém és megúsztam egy adagoló vásárlást.Ja és Gyula tekerte a fejét,állították jobbra balra az adagolón az értékeket! :) Ki vette volna vissza,ha nem azzal van a baj. :)
Ma remélem elkészül.

_________________
Üdv.: Robika

http://beepulo.idokep.hu/futar/Budapest


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.20. 09:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Robika300 írta:
Én is a csikós Gyulával beszéltem,ő ajánlotta a szerelőjét,ő hozzá vittem. Ezért is szerencsém volt,fel rakták a felújított adagolót,nem változott,sőt rosszabb lett (ki tudja miért),így vissza az enyém és megúsztam egy adagoló vásárlást.Ja és Gyula tekerte a fejét,állították jobbra balra az adagolón az értékeket! :) Ki vette volna vissza,ha nem azzal van a baj. :)
Ma remélem elkészül.


Jó csákó, mondtam én. Szurkolok!

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.21. 06:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.10. 14:59
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Zalakomár
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Elkészült,működik. Remélem jó lesz egy darabig. :franko:
Megint egy lehetőség a dadogás javítására.

_________________
Üdv.: Robika

http://beepulo.idokep.hu/futar/Budapest


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.21. 17:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Robika300 írta:
Elkészült,működik. Remélem jó lesz egy darabig. :franko:
Megint egy lehetőség a dadogás javítására.

Hello, örülök hogy megjavult! Viszont ezek szerint nem lehet általánosítani a hibát. Nálam a fej javította meg nálad a lendkerék. De beszéltünk vezérlésről is. Igaz arra még nincs példa. De a porlasztókat ki lehet zárni. Remélem a többiek is hamarosan megtalálják a hiba okát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.21. 20:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
Robika300 írta:
Elkészült,működik. Remélem jó lesz egy darabig. :franko:
Megint egy lehetőség a dadogás javítására.

Hello, örülök hogy megjavult! Viszont ezek szerint nem lehet általánosítani a hibát. Nálam a fej javította meg nálad a lendkerék. De beszéltünk vezérlésről is. Igaz arra még nincs példa. De a porlasztókat ki lehet zárni. Remélem a többiek is hamarosan megtalálják a hiba okát.



Ez is bizonyíték h valóban nem lehet általánosítani de az itt lefolyt jónéhány beszélgetés és nekem is pl több adagolos is ezt mondta higy 3dolog lehet legfőképp:hdk,lendkerek,motorvezerlo... Nekem se jött be az első sőt a porlasztok se pluszba így most jön a kérek het elején...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 18:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.03.01. 11:22
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: 6500Baja
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok nem rég vagyok az e39KLUB-ban és nekem egy 525tds-em van.
Nagyon elégeted vagyok vele kivéve azt ,hogy hidegen indítva kékes-fehéren füstöl.
Az olajat nem eszi és szerelő szerint adagoló elektronika.
Ha látatok, halottatok már ilyet segítsetek...! Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 163 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 49 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator