* *
Pontos idő: 2024.05.13. 19:13

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 163 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 23:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.28. 20:18
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
525TDS írta:
PapaBoss írta:
525TDS írta:
Sziasztok!

Nekem ma meg lett szüntetve a hebegés! :taps:
Kettős tömegű lendkereket cseréltünk és megszűnt a probléma! :franko:


Áh, az nem is volt igazán beteg. Leülhet, egyes :facepalm: :mrgreen:

:facepalm: eddig a motor majdnem kiesett,most meg gyönyörűen jár. :roker:


Hello, hát nézd szerintem az nem az a hebegés ami itt velünk többiekkel történik. És hogy miért, mert én beszéltem egy sráccal akinek szintén ez a baja, de neki autómata és hát ezzel a lendkerék dolog ki is lőve. Neked csak rázhatta az autó de nem "hebegett". .
Itt egy nagyon jó és pontos leírás arról mi is történik a motorral legalábbis nálam biztos
"Nálam pl kb 800-as fordulaton,tehát ah épphogy rálépek a gázra elkezd rángatozni a motor és vele a lendkerék is durván csattogni és mindezt ütemesen amig tartom ezt a fordulatot illetve alapjáraton is de ott pl nem ütemesen már,mintha 1-1 henger kihagyna olyankor de maga a motor hang nem változik semmit. Minél melegebb van és a motor is minél melegebb annál hamarabb és jobban csinálja. Illetve amit észre vettem még pl h ha lassan gurulok üresben nem csinálja,de amint pl rálépek a fékre hirtelen csinálja de 2-3 másodperc mulva kisimul,vagy ha egy picit is gázfröccsöt adok egy pillanatra akkor is abbamarad..." szerző cszsolti

De azért örülök hogy neked jó lett a vas remélem Mi is eljutunk ide egyszer. Igaz idő hiányában én most stagnálok. De eljön még az én időm is. :franko:
Egy észrevételem van, hátha valakinek segít, tönkre ment az ac pumpa a tankban. És ezzel együtt megszünt a hebegés egészen addig amíg ki nem fogyott a szűrőből a gázolaj, ez nem tudom mennyi km volt, de azt tudom hogy legalább 20 percig járattam, hogy istenem ez gyönyörűen jár bárcsak így maradna de, meglett az új ac és kezdődött minden elöről.

PapaBoss, kíváncsi leszek az új hdk fejre. Bízzunk hozzá és akkor beindulhat a hdk fej busines :roker:


Sziasztok!

A szerelőm úgy állapította meg a lendkerék hibát,hogy járó motornál betette sebességbe az autót és finoman csúsztatta kuplungot ,ekkor megszűnt az egyenetlen járás.(Így nem tud a lendkerék szabadon billegni.)
Egy próbát megér! 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.07. 06:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Itt a végstádium :facepalm: :mrgreen:


_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.07. 11:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Itt a végstádium :facepalm: :mrgreen:

Mint a Skyfall-ban : This is the End.... :mrgreen:
Szórakoztok itt a TDS-sel (lehet, hogy már direkt csináljátok :mrgreen: , amolyan hobbi szinten, amikor lesz eladó egy fasza kis 30d motorom komplettába 200eft-ért.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.07. 13:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Felhívtam a faszit, hogy a mi helyzet, erre közölte, hogy a váltót D-be ragasztották, és nem indul a kocsi. De rögtön előtte azt is elmondta, hogy fent van az új fedél, és jól működik, szépen jár..

Most... nem tudom melyik agyam szakítsam ki a helyéről. :facepalm:

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.07. 14:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Felhívtam a faszit, hogy a mi helyzet, erre közölte, hogy a váltót D-be ragasztották, és nem indul a kocsi. De rögtön előtte azt is elmondta, hogy fent van az új fedél, és jól működik, szépen jár..

Most... nem tudom melyik agyam szakítsam ki a helyéről. :facepalm:

A szexnek is sok fajtája létezik. Van olyan hogy mazohista.

A lényeg, hogy hebeg vagy nem hebeg? Reszket vagy nem reszket?
Az hogy megy-e vagy nem :arrow: off topic! :lol: :lol: :lol:

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.07. 17:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
PapaBoss írta:
Felhívtam a faszit, hogy a mi helyzet, erre közölte, hogy a váltót D-be ragasztották, és nem indul a kocsi. De rögtön előtte azt is elmondta, hogy fent van az új fedél, és jól működik, szépen jár..

Most... nem tudom melyik agyam szakítsam ki a helyéről. :facepalm:

A szexnek is sok fajtája létezik. Van olyan hogy mazohista.

A lényeg, hogy hebeg vagy nem hebeg? Reszket vagy nem reszket?
Az hogy megy-e vagy nem :arrow: off topic! :lol: :lol: :lol:


Biztos simogatták cirogatták és nem akar haza menni... :) Én elözö E36-ommal voltam igy,hogy csak akkor mentem szerelőhöz ha nagyon muszály volt,mert pár nap után tuti elöjött még valami bibi...
Kiváncsian várom te mit mondassz majd rá. Én este kutakodtam kicsit youtube-n és találtam egy videot ami pontosan tükrözi azt amit az enyém csinál. Annyi,hogy nekem egy picit emelve a fordulatot az alapjárathoz képest durvábban el kezd rázkodni. Elöre szólók,hogy aki megnézi csinyán a hangerővel,mert nem a legnagyobb kameramann volt aki videozta... :facepalm:

http://www.youtube.com/watch?v=UYpdcLA4Ej8


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.07. 18:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Nos, akkor egy gyorsjelentés.

Felkerült az új HDK fej. Sokkal jobb lett a gép.

- nem zökken váltások között, nem fullad hirtelen fékezéskor, kocsisor mögé érkezéskor
- P/D/R váltások között nincs már (terhelésváltáskor) büffenés
- alacsony fordulaton élni kezdett. Kiegyensúlyozott a nyomaték, simán és folyékonyan duruzsol.
- ha pelepöttyintek a lábammal a gázba, és rögtön elveszem, akkor szépen vissza szabályozza fordulatot, nincs böff
- abszolút simán jár melegen.

Holnap reggel tudom tesztelni a hideg indítást.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.07. 20:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Nos, akkor egy gyorsjelentés.

Felkerült az új HDK fej. Sokkal jobb lett a gép.

- nem zökken váltások között, nem fullad hirtelen fékezéskor, kocsisor mögé érkezéskor
- P/D/R váltások között nincs már (terhelésváltáskor) büffenés
- alacsony fordulaton élni kezdett. Kiegyensúlyozott a nyomaték, simán és folyékonyan duruzsol.
- ha pelepöttyintek a lábammal a gázba, és rögtön elveszem, akkor szépen vissza szabályozza fordulatot, nincs böff
- abszolút simán jár melegen.

Holnap reggel tudom tesztelni a hideg indítást.

Hát végre egy jó hír ebben a topicban is. De sokkal jobb lett, ezt én nem úgy olvasom, hogy azta k..-va életben nagyon király. Valami még nem jó?
Nade lehetne kérni részletes leírást, hogy honnan a hdk-fej, mennyiért, ki szerelte be mennyiért és mennyi idő.
Hát már ezt a pillanatot várom már én is. :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.07. 20:51 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
525TDS írta:
atesz25 írta:
525TDS írta:
PapaBoss írta:
525TDS írta:
Sziasztok!

Nekem ma meg lett szüntetve a hebegés! :taps:
Kettős tömegű lendkereket cseréltünk és megszűnt a probléma! :franko:


Áh, az nem is volt igazán beteg. Leülhet, egyes :facepalm: :mrgreen:

:facepalm: eddig a motor majdnem kiesett,most meg gyönyörűen jár. :roker:


Hello, hát nézd szerintem az nem az a hebegés ami itt velünk többiekkel történik. És hogy miért, mert én beszéltem egy sráccal akinek szintén ez a baja, de neki autómata és hát ezzel a lendkerék dolog ki is lőve. Neked csak rázhatta az autó de nem "hebegett". .
Itt egy nagyon jó és pontos leírás arról mi is történik a motorral legalábbis nálam biztos
"Nálam pl kb 800-as fordulaton,tehát ah épphogy rálépek a gázra elkezd rángatozni a motor és vele a lendkerék is durván csattogni és mindezt ütemesen amig tartom ezt a fordulatot illetve alapjáraton is de ott pl nem ütemesen már,mintha 1-1 henger kihagyna olyankor de maga a motor hang nem változik semmit. Minél melegebb van és a motor is minél melegebb annál hamarabb és jobban csinálja. Illetve amit észre vettem még pl h ha lassan gurulok üresben nem csinálja,de amint pl rálépek a fékre hirtelen csinálja de 2-3 másodperc mulva kisimul,vagy ha egy picit is gázfröccsöt adok egy pillanatra akkor is abbamarad..." szerző cszsolti

De azért örülök hogy neked jó lett a vas remélem Mi is eljutunk ide egyszer. Igaz idő hiányában én most stagnálok. De eljön még az én időm is. :franko:
Egy észrevételem van, hátha valakinek segít, tönkre ment az ac pumpa a tankban. És ezzel együtt megszünt a hebegés egészen addig amíg ki nem fogyott a szűrőből a gázolaj, ez nem tudom mennyi km volt, de azt tudom hogy legalább 20 percig járattam, hogy istenem ez gyönyörűen jár bárcsak így maradna de, meglett az új ac és kezdődött minden elöről.

PapaBoss, kíváncsi leszek az új hdk fejre. Bízzunk hozzá és akkor beindulhat a hdk fej busines :roker:


Sziasztok!

A szerelőm úgy állapította meg a lendkerék hibát,hogy járó motornál betette sebességbe az autót és finoman csúsztatta kuplungot ,ekkor megszűnt az egyenetlen járás.(Így nem tud a lendkerék szabadon billegni.)
Egy próbát megér! 8)



Ezt már én is próbáltam és úgy nekem is jobb, de ha lendkerék akkor az autómatások miért szívnak ilyen jelenséggel. HIszen nekik nincs lendkerék. De én elhiszek már bármit csak jó lenne. Egyébként több megoldás is volt az ismeretségemben.
1- állítással helyrejött 3db
2- lendkerék csere nálad
3- PapaBoss-nál fedél csere
Ezekután okos nem lehetek az a baj, minden autón lehet más lesz a megoldás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.07. 21:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz25 írta:
Hát végre egy jó hír ebben a topicban is. De sokkal jobb lett, ezt én nem úgy olvasom, hogy azta k..-va életben nagyon király. Valami még nem jó?
Nade lehetne kérni részletes leírást, hogy honnan a hdk-fej, mennyiért, ki szerelte be mennyiért és mennyi idő.
Hát már ezt a pillanatot várom már én is. :facepalm:


Még nem mertem elkiabálni, mert hidegen nem hallottam! Olyan meleg idő volt ma (is), hogy napközben állt ~4 órát a kocsi, de mikor visszamentem, 70 fokos volt a víz rögtön, szóval kihűlésről szó sem lehetett. Majd éjszaka szépen a hűvös teremgarázs teszi a dolgát.

Ami a meleg üzemet illeti, az előbb kerültünk egyet a körúton, meg a kisebb utcákban padlózgattam, rugdostam a gázt, hirtelen fékezgettem, kerülgettem a sok majom biciklist jócskán lépkedve a gáznak.. eddig hibátlan!

Baromi kíváncsi leszek a reggeli produkcióra. Ez dönti el, hogy mi lesz a lánccal.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.08. 08:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Eljött a reggel. :wink:

Autó pöccre indul. Hozzávetőleg 90-95% javulás tapasztalható. Ami azt jelenti, hogy 2 perc fuldoklás helyett összesen 2 darab (1 pillanatnyi) röcc volt, de a motor járása hidegen is teljesen korrekt, indultam is vele rögtön, nem volt kis fordulaton rángás, remegés, szóval azt mondom, tökéletesen használható lett, és bárki beleül az utcáról, sosem mondja meg, hogy valaha ilyen gondja volt.

Én egyelőre nem is piszkálom, járok vele elég sokat, ki fog derülni ha később változik a helyzet. És mivel az enyém automata, direkt figyeltem a váltásokat reggel, sokkal simábban tette a dolgát.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.08. 14:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Eljött a reggel. :wink:

Autó pöccre indul. Hozzávetőleg 90-95% javulás tapasztalható. Ami azt jelenti, hogy 2 perc fuldoklás helyett összesen 2 darab (1 pillanatnyi) röcc volt, de a motor járása hidegen is teljesen korrekt, indultam is vele rögtön, nem volt kis fordulaton rángás, remegés, szóval azt mondom, tökéletesen használható lett, és bárki beleül az utcáról, sosem mondja meg, hogy valaha ilyen gondja volt.

Én egyelőre nem is piszkálom, járok vele elég sokat, ki fog derülni ha később változik a helyzet. És mivel az enyém automata, direkt figyeltem a váltásokat reggel, sokkal simábban tette a dolgát.


Remek. Nos akkor megosztod velünk hogy ki hol mennyiért stb?

"bár ne lenne ez a sokféle megoldási helyzet" :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.08. 15:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz25 írta:
Remek. Nos akkor megosztod velünk hogy ki hol mennyiért stb?

"bár ne lenne ez a sokféle megoldási helyzet" :facepalm:



Sikerült megismernem egy remek szakit Csikós Gyula személyében, aki sokat látott / hallott / tapasztalt róka a területen. LINK Foglalkozik felújítással, értékesítéssel, rengeteg információja, és története van, mindig segítőkész. Postázza, futározza a dolgokat, minden flottul, korrektül megy. Az árakkal kapcsolatban érdemes felhívni, de pld. egy ilyen fej 15 pénzike volt. Cseredarabbal együtt értendő az ár, tehát 25-ért postázza ki, majd visszaküldöm a rosszat, és érkezik a 10k vissza utalással a számlámra. Ha nem küldesz cseredarabot, akkor 25-ért vetted a fejet. Ennyi, korrekt, nincs susmus. Tiszta lapok. Egy teljesen hibátlan garis 994-es adagolót 70 körül ad. De jelzem, tökig felújított, új adagoló elemmel, tömítéssel, fejjel, mindennel.

A fejet az M-Kiss műhely tette fel, a soroksárin dolgoznak, egy borzasztó ipartelep szélében (164 szám), kis komcsi hangulatú macskaköves poros förtelem ótvar fos környezet, nagyon felvágtam az agyam azon a reggelen, mert a telefont nem vették fel, a cég neve sehol a földön nem látszik, és alapvetően, ha az Agip kútnál lévő másik autószerelő kolléga (110-es szám) nem mondja hova kell menni, akkor még most sem lennének meg. Szóval tajtékozva érkeztem oda. de megpróbáltam kedvesen indítani a reggelt velük.

Benyitottam az ajtón, kétségtelenül tudtam, hogy megérkeztem, olyan gázolaj / olaj szag volt mint egy finomítóban. -- itt most ugrok egy részt -- délutánra megcsinálták, értenek hozzá, jó lett. Minden kezdeti nehézség ellenére, ajánlom őket egyelőre :lol: Ez utóbbi akció szintén 15-be fájt. Egyébként szerintem sok a munkájuk és túlvállaják magukat. Végig volt egy kis kaotikus hangulat a levegőben.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.08. 15:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
PapaBoss írta:
atesz25 írta:
Remek. Nos akkor megosztod velünk hogy ki hol mennyiért stb?

"bár ne lenne ez a sokféle megoldási helyzet" :facepalm:



Sikerült megismernem egy remek szakit Csikós Gyula személyében, aki sokat látott / hallott / tapasztalt róka a területen. LINK Foglalkozik felújítással, értékesítéssel, rengeteg információja, és története van, mindig segítőkész. Postázza, futározza a dolgokat, minden flottul, korrektül megy. Az árakkal kapcsolatban érdemes felhívni, de pld. egy ilyen fej 15 pénzike volt. Cseredarabbal együtt értendő az ár, tehát 25-ért postázza ki, majd visszaküldöm a rosszat, és érkezik a 10k vissza utalással a számlámra. Ha nem küldesz cseredarabot, akkor 25-ért vetted a fejet. Ennyi, korrekt, nincs susmus. Tiszta lapok. Egy teljesen hibátlan garis 994-es adagolót 70 körül ad. De jelzem, tökig felújított, új adagoló elemmel, tömítéssel, fejjel, mindennel.

A fejet az M-Kiss műhely tette fel, a soroksárin dolgoznak, egy borzasztó ipartelep szélében (164 szám), kis komcsi hangulatú macskaköves poros förtelem ótvar fos környezet, nagyon felvágtam az agyam azon a reggelen, mert a telefont nem vették fel, a cég neve sehol a földön nem látszik, és alapvetően, ha az Agip kútnál lévő másik autószerelő kolléga (110-es szám) nem mondja hova kell menni, akkor még most sem lennének meg. Szóval tajtékozva érkeztem oda. de megpróbáltam kedvesen indítani a reggelt velük.

Benyitottam az ajtón, kétségtelenül tudtam, hogy megérkeztem, olyan gázolaj / olaj szag volt mint egy finomítóban. -- itt most ugrok egy részt -- délutánra megcsinálták, értenek hozzá, jó lett. Minden kezdeti nehézség ellenére, ajánlom őket egyelőre :lol: Ez utóbbi akció szintén 15-be fájt. Egyébként szerintem sok a munkájuk és túlvállaják magukat. Végig volt egy kis kaotikus hangulat a levegőben.

Pedig milyen jó kis hangulatú telep az! Nekem mindig az jut eszembe, hogy ott leforgathatják mondjuk az "Underworld" következő részét. Vagy valami jó kis horrort. Ha pedig kifáradsz a főkapun, és balra bemész az utcába, egyéb nyugtató szolgáltatásokat is igénybe vehet a tajtékzó utazó, a helyszínen sétálgató hiányos öltözetű hölgyektől! :mrgreen:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.08. 18:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Gallaca írta:
Pedig milyen jó kis hangulatú telep az! Nekem mindig az jut eszembe, hogy ott leforgathatják mondjuk az "Underworld" következő részét. Vagy valami jó kis horrort. Ha pedig kifáradsz a főkapun, és balra bemész az utcába, egyéb nyugtató szolgáltatásokat is igénybe vehet a tajtékzó utazó, a helyszínen sétálgató hiányos öltözetű hölgyektől! :mrgreen:


Akkor jól láttam! Mert ugye amikor érte mentem a gépnek, a 23-as csodálatos busszal közlekedtem a 60 fokos kánikulában és a szemem sarkából láttam gyári barna lánykákat a sarkon autóból kipattanni, és a puncitájékon végetérő extra-extra rövid ruhában tipegni, persze a hátukat semmi nem borította.. még gondoltam is, hogy wtf, lehet csak valakinek a ribije topog itt, bele se gondoltam annyira lekötötte a gondolataimat a gázolaj, meg, hogy pénzt kell(ene) adni ezért a klíma nélküli moslék buszközlekedésért.. nem is lyukasztottam, rohadjon meg. De azért a popó látványa melengette a lelkem :D

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.08. 18:10 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
atesz25 írta:
Remek. Nos akkor megosztod velünk hogy ki hol mennyiért stb?

"bár ne lenne ez a sokféle megoldási helyzet" :facepalm:



Sikerült megismernem egy remek szakit Csikós Gyula személyében, aki sokat látott / hallott / tapasztalt róka a területen. LINK Foglalkozik felújítással, értékesítéssel, rengeteg információja, és története van, mindig segítőkész. Postázza, futározza a dolgokat, minden flottul, korrektül megy. Az árakkal kapcsolatban érdemes felhívni, de pld. egy ilyen fej 15 pénzike volt. Cseredarabbal együtt értendő az ár, tehát 25-ért postázza ki, majd visszaküldöm a rosszat, és érkezik a 10k vissza utalással a számlámra. Ha nem küldesz cseredarabot, akkor 25-ért vetted a fejet. Ennyi, korrekt, nincs susmus. Tiszta lapok. Egy teljesen hibátlan garis 994-es adagolót 70 körül ad. De jelzem, tökig felújított, új adagoló elemmel, tömítéssel, fejjel, mindennel.

A fejet az M-Kiss műhely tette fel, a soroksárin dolgoznak, egy borzasztó ipartelep szélében (164 szám), kis komcsi hangulatú macskaköves poros förtelem ótvar fos környezet, nagyon felvágtam az agyam azon a reggelen, mert a telefont nem vették fel, a cég neve sehol a földön nem látszik, és alapvetően, ha az Agip kútnál lévő másik autószerelő kolléga (110-es szám) nem mondja hova kell menni, akkor még most sem lennének meg. Szóval tajtékozva érkeztem oda. de megpróbáltam kedvesen indítani a reggelt velük.

Benyitottam az ajtón, kétségtelenül tudtam, hogy megérkeztem, olyan gázolaj / olaj szag volt mint egy finomítóban. -- itt most ugrok egy részt -- délutánra megcsinálták, értenek hozzá, jó lett. Minden kezdeti nehézség ellenére, ajánlom őket egyelőre :lol: Ez utóbbi akció szintén 15-be fájt. Egyébként szerintem sok a munkájuk és túlvállaják magukat. Végig volt egy kis kaotikus hangulat a levegőben.


Nagyszerű, köszönöm a remek kis leírást. Egyébként ha én keveredtem volna ilyen telepre lehet el is hajtottam volna. :)
Mostmár csak annyit kérdeznék még hogy ők állapították meg a hibát, vagy honnan jött a fej hiba?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.08. 23:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz25 írta:
Nagyszerű, köszönöm a remek kis leírást. Egyébként ha én keveredtem volna ilyen telepre lehet el is hajtottam volna. :)
Mostmár csak annyit kérdeznék még hogy ők állapították meg a hibát, vagy honnan jött a fej hiba?


Abszolút saját diagnózis eredménye. Én már legalább kétszer végig cseréltem az összes porlasztót, egészen addig, míg porszáraz nem lett az eredmény. Ez már a harmadik adagoló a kocsin, szintén addig kísérletezve, míg hibátlan nem lett. Diaggal szépen láttuk a HDK fej problémát, illetve még a vezérműlánc nyúlása (vezető idomok kopása, feszítő patron esetleges gyengélkedése) nem visszafordítható jelenség a megtett méterek számával arányosan, de szerencsére a fej olyan radikálisan javított a dolgokon, hogy a vezérléshez nem kell nyúlni. Nyilván, ha abszolút precíz szeretne lenni az ember, akkor venne egy bontott motort, raklapon megcsinálná a lánc cserét, hengerfej leszed, rozsdát megnéz, síkolás, kis generál, feltenni a hibátlan adagolót, porlasztókat, turbót, és lenne egy jó TDSe. De ha jobban belegondolunk, csak egy traktor marad, ráadásul olyan sok munkaórával a háta mögött, hogy folyamatosan figyelmet igényel. Na, ezt mostanában nem tudom szabadidővel finanszírozni. A pénz része nem lényeges, mert viszonylag olcsó hozzá minden. Szerintem ahol főelemeket pár tízezer forintból újszerűvé lehet tenni, ott nem lehet ok panaszra. Jól is eszik, 100-as tempón 6-tal beéri.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.11. 18:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.10. 14:59
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Zalakomár
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
"A szerelőm úgy állapította meg a lendkerék hibát,hogy járó motornál betette sebességbe az autót és finoman csúsztatta kuplungot ,ekkor megszűnt az egyenetlen járás.(Így nem tud a lendkerék szabadon billegni.)
Egy próbát megér! "

Nekem melegen mikor előjön,kis gázadásra elhagyja,ha az nélkül akarnék indulni akkor nagyon durva,ki esne a motor úgy rángat.
Nálam ez kilőve.
Lehet megnézem PapaBoss ajánlását Keszthelyen,hátha mond valami okosat.
Bár nekem fel lett újítva az adagoló,padon is volt,itt vannak az értékek,el küldték,ha egyáltalán az enyémé.

_________________
Üdv.: Robika

http://beepulo.idokep.hu/futar/Budapest


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.11. 22:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Robika300 írta:
"A szerelőm úgy állapította meg a lendkerék hibát,hogy járó motornál betette sebességbe az autót és finoman csúsztatta kuplungot ,ekkor megszűnt az egyenetlen járás.(Így nem tud a lendkerék szabadon billegni.)
Egy próbát megér! "

Nekem melegen mikor előjön,kis gázadásra elhagyja,ha az nélkül akarnék indulni akkor nagyon durva,ki esne a motor úgy rángat.
Nálam ez kilőve.
Lehet megnézem PapaBoss ajánlását Keszthelyen,hátha mond valami okosat.
Bár nekem fel lett újítva az adagoló,padon is volt,itt vannak az értékek,el küldték,ha egyáltalán az enyémé.


Ezt olvasva én is probálgattam itt ma ezt a variáciot is és probálgattam ezt a kuplung felengedést és nekem is abba hagyja olyankor,és pl ha épp nem csinálja és olyankor felengedem egy pillanatra elkezdi. Meg pl itt az udvarba probáltam h felengedtem lassan a kuplungot,alapjáraton gurultam vele pár métert szépen ment aztán ah benyomtam és megálltam elkezdte ugy h hozzá se értem a gázhoz és az alapjárat se változott semmit. Elég keveset mentem vele mostanában az igaz,de azt figyeltem meg h városban proszkálva 50-60-nál egyre jobban és nagyobbakat ránt néha ,nincs az a "suhanunk az ut felett pár centivel" érzés mint ah egy BMW-nél kellene... Váltásoknál is amikor felengedem a kuplungot szinte lehetetlen ugy felengedni h kicsit ne rángasson be...

Szerk.: Ma eljutottam végre én is a BMW szakihoz... Nézettem már én is diaggal az autot,KTS Bosch-al konkrétan és semmi hibát nem irt ki... Nah itt most elmondtam mi a problémám,mutattam is neki,sőt amikor beinditotta egyből mondta hogy HDK fej... Mondtam h cseréltünk már,igaz nem volt 100%-ig biztos,hogy tuti jo az is meg gép sem irt ki hibát... Erre annyit mondott,hogy ha nem gyári géppel nézzük nem is fog mindent kiirni... Egyből rárakta a legujabb KTS motyot és semmi...rárakta a gyári BMW-t,egyből irta hogy fej hiba... sőőt amit még nem irt másik sem,de én tudok rola,hogy nem megy a klima ventim ez azt is kiirta... Szal ugy néz ki mégis az adagoló fej lesz a ludas... És mindez a teljes diag és elmondta mik a lehetőségek,mit hogy kellene mit ajánl 2000 Ft-omba került!! Nincs mellé beszélés,találgatás barkácsolás... Mivel nekem már az adagoló sem 100-as sajnos,mert rá van tolva az elötöltés,hogy melegen könnyen induljon igy arra jutottam meghallgatva a tanácsait,hogy komplett adagolót cserélek amit terveztem amugyis egyszer,kiszedik a porlasztokat,ultrahangal kitisztitják, a csöveket is ,beállitják, lecseréli az adagolót utánna állit a vez.tengelynek is mindezt 30 ezer ft-ba!!plusz az adagoló... :facepalm: itt annyiért az adagolót cserélnék le nekem kb... :facepalm: Nagyon korrekt és nagyon vágja a bmw-ket,haverom vitt oda mert ő oda hordja az E46 320D-jét de X5, E61, E90 meg ilyen aproságok álltak ott épp ...:D amint van adagoló megy a gép oda ...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.25. 13:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Még mindig a hebegésem okát keresem. Volt illetve van több megoldás is de majdnem mindenkinél más, ezért én még szűkítem egy kicsit a saját körömet. Szóval tegnap belenéztem a titkos menübe, és azt vettem észere, hogy minden digitális értékem (járó motornál persze) elég nagyot ugrál. Volt szerencsém megnézni egy másik e39 tds-t és ott pl az alapjárati érték stabil 755-761 között mozgott. Az enyém pedig olyan gyorsan és olyan sokat mozog hogy fel sem lehet ismerni a számokat. Ez a videoból látszódni is fog, igaz nem annyira mint valóságban mert a kamera frissítése lassú ezért ez a felvétel lassít rajta. Amit fogtok látni az lassabb mint valójában. Miről kapja a jelet vagy mitől lehet ez?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 163 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 28 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator