2017.04.23. 20:37
attila94 írta:misika írta:Sziasztok!
Olvasgattam fel-alá a fórumot, de nem találtam hasonló hibát, talán a servotronicos rásegítés lehet a gond?!
Hidegben (mondjuk 5-10 fok alatt) indulva a szervóm egy rövid ideig szuperül működik, egy ujjal tudom tekerni a kormányt, de utána megszűnik a rásegítés (?), ami leginkább parkoláskor zavaró, amúgy nem igazán. Ha melegben indulok, akkor induláskor se jó.
Most, hogy egyik este 2 fok volt kint, megint feltűnt, hogy amíg kiálltam a parkolóhelyről, megint puha volt mint a vaj, fél percig...
Van ötletetek, hogy hol keressem a hibát?
Szervóolaj?
2017.05.05. 12:51
2017.05.05. 20:46
540 írta:Üdv Urak!
98-as 523 IA. Egyszer csak nehezebb lett a kormányzás.Nincs hangja,olaj rendben.mitől lehet?Köszönöm
2017.05.05. 21:49
2017.05.07. 09:11
540 írta:Hát ez az,vajon melyik.A kormánymű miatt is lehet,hogy nehéz forgatni?
2017.05.07. 10:59
2017.05.07. 17:57
2017.05.07. 19:58
bendegúz írta:Sziasztok!
Nálunk a szervó szűrője egyben van a tartállyal, az pedig a szivattyúval?
Ezt gyanítom.
2017.08.16. 08:39
2017.08.16. 10:34
bzsoltie írta:Lenne néhány kérdésem:
- Van itt valaki, akinek a kormányoszlopban lévő csukló kopottsága bármiféle problémát okozott?
- Kopott kormánymű milyen tüneteket tud produkálni?
- Kormánymű felújítás alatt milyen munkafolyamatokat értenek, érdemes-e egyáltalán pénzt nyomni bele, vagy csak az új jöhet érdemben szóba?
Köszönöm, ha valaki hozzá tud szólni a témához.
2017.08.16. 16:29
rockerekhu írta:bzsoltie írta:Lenne néhány kérdésem:
- Van itt valaki, akinek a kormányoszlopban lévő csukló kopottsága bármiféle problémát okozott?
- Kopott kormánymű milyen tüneteket tud produkálni?
- Kormánymű felújítás alatt milyen munkafolyamatokat értenek, érdemes-e egyáltalán pénzt nyomni bele, vagy csak az új jöhet érdemben szóba?
Köszönöm, ha valaki hozzá tud szólni a témához.
Oszlopban lévö csukló az nagyon ritkán kopik ki de nem lehetetlen,azt észre veszed ha kopot a kormánymü nagy holt játék közép állasban kopogó hang,fékezéskor vagy akár menet közben ráz a kormány,felujitani csak azt tudják ugy tudom amelyik kormánymü folyik,a fogasléc kopását nem tudják felujitani.
2017.10.15. 23:17
2017.10.16. 19:28
Afterdark írta:Van valami tünete, ha megkotlik a szervó, vagy csak egyszerűen megszűnik létezni?
Nagyon nehéz lett a kormányom, végállásig kitekerve nincs kavitációs hang.
2017.10.16. 21:40
Gallaca írta:Afterdark írta:Van valami tünete, ha megkotlik a szervó, vagy csak egyszerűen megszűnik létezni?
Nagyon nehéz lett a kormányom, végállásig kitekerve nincs kavitációs hang.
servotronic?
2017.11.21. 02:11
Afterdark írta:Gallaca írta:Afterdark írta:Van valami tünete, ha megkotlik a szervó, vagy csak egyszerűen megszűnik létezni?
Nagyon nehéz lett a kormányom, végállásig kitekerve nincs kavitációs hang.
servotronic?
Igen.
Már korábban sem voltam elégedett a szervo rendszerrel, de mióta kicseréltük a kormányművet és GM modult cseréltünk sokkal roszabb a helyzet. Servotronic szelepből kettőt is felpróbáltunk, a helyzet nem változott.
2017.11.29. 14:22
2017.11.29. 21:02
2018.01.11. 21:08
2018.01.11. 23:31
Rolly írta:Sziasztok!
Servotronicos kormányművem van. Ma produkált egy olyat az autóm, hogy egyik pillanatról a másikra elment a km/h mutatóm, tehát 0 km/h-át mutatott, illetve a pillanatnyi fogyasztás mérőm. Aztán pár km után azt vettem észre, hogy bekeményedett a kormányom. Van a kettő között összefüggés?
2018.01.12. 02:03
Gallaca írta:Rolly írta:Sziasztok!
Servotronicos kormányművem van. Ma produkált egy olyat az autóm, hogy egyik pillanatról a másikra elment a km/h mutatóm, tehát 0 km/h-át mutatott, illetve a pillanatnyi fogyasztás mérőm. Aztán pár km után azt vettem észre, hogy bekeményedett a kormányom. Van a kettő között összefüggés?
Van, mivel sebességjellel dolgozik a sebességfüggő szervó.