* *
Pontos idő: 2024.03.28. 18:01

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1018 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.04.23. 20:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
attila94 írta:
misika írta:
Sziasztok!

Olvasgattam fel-alá a fórumot, de nem találtam hasonló hibát, talán a servotronicos rásegítés lehet a gond?!

Hidegben (mondjuk 5-10 fok alatt) indulva a szervóm egy rövid ideig szuperül működik, egy ujjal tudom tekerni a kormányt, de utána megszűnik a rásegítés (?), ami leginkább parkoláskor zavaró, amúgy nem igazán. Ha melegben indulok, akkor induláskor se jó.
Most, hogy egyik este 2 fok volt kint, megint feltűnt, hogy amíg kiálltam a parkolóhelyről, megint puha volt mint a vaj, fél percig...

Van ötletetek, hogy hol keressem a hibát?


Szervóolaj?

Az pont fordítva szok viselkedni. Hidegen - ha koszos és be van sűrűsödve - akkor sír a szivattyú és nehéz a kormány. Itt bármi lehet...
Szivattyú, Servotronic szelep, GM, stb. Végig kell ellenőrizni mindent.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 12:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.04. 01:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Buda
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523 IA
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv Urak!

98-as 523 IA. Egyszer csak nehezebb lett a kormányzás.Nincs hangja,olaj rendben.mitől lehet?Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 20:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
540 írta:
Ãœdv Urak!

98-as 523 IA. Egyszer csak nehezebb lett a kormányzás.Nincs hangja,olaj rendben.mitől lehet?Köszönöm

Szervó pumpa, kormánymű?

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 21:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.04. 01:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Buda
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523 IA
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát ez az,vajon melyik.A kormánymű miatt is lehet,hogy nehéz forgatni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.07. 09:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
540 írta:
Hát ez az,vajon melyik.A kormánymű miatt is lehet,hogy nehéz forgatni?

Csak el kéne vinni egy szerelőhöz. :)
Látatlanba elég nehéz kitotózni. :)
Ha visszaolvasol, született 1-2 komolyabb értekezés a témában.
Kezdve a nem megfelelő olajtól, a szűrőn, pumpán át, a kopott kormányműig.

Barbrady talán még árulja a felújított kormányművét, kérdezz rá! -ha szükséges.
Pumpa van bontva dögivel. Igaz, nagyjaink szerint az nem jó. :) ;)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.07. 10:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.04. 01:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Buda
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523 IA
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.07. 17:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nálunk a szervó szűrője egyben van a tartállyal, az pedig a szivattyúval?
Ezt gyanítom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.05.07. 19:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
bendegúz írta:
Sziasztok!
Nálunk a szervó szűrője egyben van a tartállyal, az pedig a szivattyúval?
Ezt gyanítom.

Kályhánál úgy van sajnos.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.16. 08:39 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Lenne néhány kérdésem:
- Van itt valaki, akinek a kormányoszlopban lévő csukló kopottsága bármiféle problémát okozott?
- Kopott kormánymű milyen tüneteket tud produkálni?
- Kormánymű felújítás alatt milyen munkafolyamatokat értenek, érdemes-e egyáltalán pénzt nyomni bele, vagy csak az új jöhet érdemben szóba?
Köszönöm, ha valaki hozzá tud szólni a témához.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.16. 10:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Lenne néhány kérdésem:
- Van itt valaki, akinek a kormányoszlopban lévő csukló kopottsága bármiféle problémát okozott?
- Kopott kormánymű milyen tüneteket tud produkálni?
- Kormánymű felújítás alatt milyen munkafolyamatokat értenek, érdemes-e egyáltalán pénzt nyomni bele, vagy csak az új jöhet érdemben szóba?
Köszönöm, ha valaki hozzá tud szólni a témához.

Oszlopban lévö csukló az nagyon ritkán kopik ki de nem lehetetlen,azt észre veszed ha kopot a kormánymü nagy holt játék közép állasban kopogó hang,fékezéskor vagy akár menet közben ráz a kormány,felujitani csak azt tudják ugy tudom amelyik kormánymü folyik,a fogasléc kopását nem tudják felujitani.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.08.16. 16:29 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
bzsoltie írta:
Lenne néhány kérdésem:
- Van itt valaki, akinek a kormányoszlopban lévő csukló kopottsága bármiféle problémát okozott?
- Kopott kormánymű milyen tüneteket tud produkálni?
- Kormánymű felújítás alatt milyen munkafolyamatokat értenek, érdemes-e egyáltalán pénzt nyomni bele, vagy csak az új jöhet érdemben szóba?
Köszönöm, ha valaki hozzá tud szólni a témához.

Oszlopban lévö csukló az nagyon ritkán kopik ki de nem lehetetlen,azt észre veszed ha kopot a kormánymü nagy holt játék közép állasban kopogó hang,fékezéskor vagy akár menet közben ráz a kormány,felujitani csak azt tudják ugy tudom amelyik kormánymü folyik,a fogasléc kopását nem tudják felujitani.

Én is többször visszamentem a futóműveshez hogy valami kopog a kormányműben főleg kanyarodáskor és láss csodát kilazult a légzsák két rögzitő csavarja és az kopogott a kormányon. A kezemben a kormányon meg ugy éreztem mintha a kormánymű felöl jönne a koppanás.,


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.15. 23:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Van valami tünete, ha megkotlik a szervó, vagy csak egyszerűen megszűnik létezni?

Nagyon nehéz lett a kormányom, végállásig kitekerve nincs kavitációs hang.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.16. 19:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Afterdark írta:
Van valami tünete, ha megkotlik a szervó, vagy csak egyszerűen megszűnik létezni?

Nagyon nehéz lett a kormányom, végállásig kitekerve nincs kavitációs hang.

servotronic?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.10.16. 21:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Afterdark írta:
Van valami tünete, ha megkotlik a szervó, vagy csak egyszerűen megszűnik létezni?

Nagyon nehéz lett a kormányom, végállásig kitekerve nincs kavitációs hang.

servotronic?



Igen.

Már korábban sem voltam elégedett a szervo rendszerrel, de mióta kicseréltük a kormányművet és GM modult cseréltünk sokkal roszabb a helyzet. Servotronic szelepből kettőt is felpróbáltunk, a helyzet nem változott.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.11.21. 02:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Afterdark írta:
Gallaca írta:
Afterdark írta:
Van valami tünete, ha megkotlik a szervó, vagy csak egyszerűen megszűnik létezni?

Nagyon nehéz lett a kormányom, végállásig kitekerve nincs kavitációs hang.

servotronic?



Igen.

Már korábban sem voltam elégedett a szervo rendszerrel, de mióta kicseréltük a kormányművet és GM modult cseréltünk sokkal roszabb a helyzet. Servotronic szelepből kettőt is felpróbáltunk, a helyzet nem változott.

GM jól fel van kódolva?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.11.29. 14:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! A problémám a következő. Ha koppra jobbá tekerem a kormányt és elindulok előre vagy hàtra akkor a balos keréknél recsegő, ropogó hangot hallok. Más kormány állásban ez a jelenség nincs. Néztem nem ér bele sehova a kerék. Esetleg valaki. (E39 525i 2000)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2017.11.29. 21:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Toronycsapágy ok?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.11. 21:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Servotronicos kormányművem van. Ma produkált egy olyat az autóm, hogy egyik pillanatról a másikra elment a km/h mutatóm, tehát 0 km/h-át mutatott, illetve a pillanatnyi fogyasztás mérőm. Aztán pár km után azt vettem észre, hogy bekeményedett a kormányom. Van a kettő között összefüggés?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.11. 23:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Rolly írta:
Sziasztok!

Servotronicos kormányművem van. Ma produkált egy olyat az autóm, hogy egyik pillanatról a másikra elment a km/h mutatóm, tehát 0 km/h-át mutatott, illetve a pillanatnyi fogyasztás mérőm. Aztán pár km után azt vettem észre, hogy bekeményedett a kormányom. Van a kettő között összefüggés?

Van, mivel sebességjellel dolgozik a sebességfüggő szervó.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.12. 02:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Gallaca írta:
Rolly írta:
Sziasztok!

Servotronicos kormányművem van. Ma produkált egy olyat az autóm, hogy egyik pillanatról a másikra elment a km/h mutatóm, tehát 0 km/h-át mutatott, illetve a pillanatnyi fogyasztás mérőm. Aztán pár km után azt vettem észre, hogy bekeményedett a kormányom. Van a kettő között összefüggés?

Van, mivel sebességjellel dolgozik a sebességfüggő szervó.


Elméleti-logikai síkon ez nekem sánta kutya.
Nincs sebesség-jel, vagyis az autó áll. (Legalább is neki ezt kell éreznie a sebesség-jel alapján.) Ott kellene maximálisat segítsen a szervó.
Nem?
De.
:D

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1018 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator