* *
Pontos idő: 2024.03.29. 12:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1018 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 51  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.28. 18:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
zsoltinak82 írta:
Sziasztok!

van egy nemrég vásárolt szép állapotú 530d-m 2000es évjáratú. Müszaki vizsgára csak 1 pár lengökart kellett kicserélni elöl, azon kívül semmi baja nem volt a KPMG-nek vele, csak megjegyezték h a hátsó futómü szilentek közül 2 lehet repedt.
Ebben valószínüleg igazuk van ill egyre jobban beigazolódik: nagy gázadásnál álló helyzetböl ill fékezésnél kisebb nagyobb huppano hang jön hátulról. Utána nézegettem/kérdeztem, a szerelök többsége azt mondta ez irdatlan nagy munka, le kell venni a hátsó futómüvet kompletten h azt a 4 szilentet (amivel gyakorlatilag a hátsó futómü a kasztnihoz csatlakozik) kicseréljék. Igy ezt kb nem is akarják vállalni vagypedig horror árat mondtrak rá...(100e ft körül)
ez tényleg ilyen, semmiképp nem lehet a helyén kicserélni?
köszi!

http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... e_carrier/
Ha a 2 s szamu szilentekrol van szo akkor a szerelok jol mondtak a jovo hetet is le kell hozza bontani.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Hello, nos én senkinek nem akarom rontani az üzletét. De én 5 óra alatt cseréltem ki itthon egyedül. Nálunk 50.000huf lenne a munkadíja.
Sajnos fotókat nem csináltam, de el tudom mondani hogyan történt.
1. a teljes hátúját felemeltem
2. két kerék le
3. két dobbetét ki
4. Ezután a difi alá emelőt raktam
5. kitekertem a négy nagy csavart
6. az emelővel lejeb engedtem a hátsó hidat
7. kellet egy 10-es menetes szár, anyákkal és két "nagy alátét" és egy cső (aminek most nem tudom az átmérőjét de holnap megírom ha megtalálom)
az "alátét" egyik nagyobb mint a cső a másik pedig akkor mint maga a szilent
8. ezzel ki tudtam préselni a szilentet a helyéről és fordítva vissza az újat.

Most kellene cseréljek még ennyi idő sem kellene.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.28. 19:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw750i írta:
Kaposváron csinálták a Schneider BMW szervizben, árról nem is tudnék nyilatkozni, mert pont akkor szart be nekik a számítógépes rendszer, mármint ami a munkalapokért és a számlázásért felelős. Fizetés nélkül távoztam, azt mondta a haver, hogy ha megjavul keresnek, ha meg nem keresnek volt egy ingyen állításom. Eddig még nem szóltak, pedig jan. 12-én történt. Jelöld meg az excenteres csavart és ugyanoda hajtsd jelre, ezzel nem azt mondom, hogy nem kell beállítani, de legalább addig, amíg be nem állítják nem lesz nagyon szar. Kivenni játékos dolog, az acélcsavart jól megszokta szorítani az alumínium oxid. Nekem az egyiket melegítéssel tudtuk kivenni, másikat csak flex-szel. Összerakásnál az összes lengőkarszilent furatot és csavarszárat bekentem rézpasztával, talán így nem rohad be. BMW márka szervizekben van elvileg ilyen futómű állító pad, de lehet maszek kézben is, nem tudom. Talán 204D1 néven fórumozó tagunk is tud ilyet csinálni, neked ő lenne közel.


Nos akkor majd megkérdezem Őt. Igen én is így jártam el kellett vágni a csavart. Ezt a kart már cseréltem egyszer, ezek szerint elég gagyit vettem ha ilyen hamar tönkrement. Mellette még mindenki gyári, ezt meg már másodszor kell cseréljem.
Most remélem nem kell vágni hiszen három éve cseréltem. A bejelölős módszer jó, csak az a baj hogy cserélek csavart is mert több helyen is javasolták.
Köszöni a segítséget!

Viszont meg is kérdezem mit okoz ez a kar hibája. Sétálhat ettől? Tudom minden lehetséges. Ez a hátsó felső egyenes kis kar.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 08:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
zsoltinak82 írta:
Sziasztok!

van egy nemrég vásárolt szép állapotú 530d-m 2000es évjáratú. Müszaki vizsgára csak 1 pár lengökart kellett kicserélni elöl, azon kívül semmi baja nem volt a KPMG-nek vele, csak megjegyezték h a hátsó futómü szilentek közül 2 lehet repedt.
Ebben valószínüleg igazuk van ill egyre jobban beigazolódik: nagy gázadásnál álló helyzetböl ill fékezésnél kisebb nagyobb huppano hang jön hátulról. Utána nézegettem/kérdeztem, a szerelök többsége azt mondta ez irdatlan nagy munka, le kell venni a hátsó futómüvet kompletten h azt a 4 szilentet (amivel gyakorlatilag a hátsó futómü a kasztnihoz csatlakozik) kicseréljék. Igy ezt kb nem is akarják vállalni vagypedig horror árat mondtrak rá...(100e ft körül)
ez tényleg ilyen, semmiképp nem lehet a helyén kicserélni?
köszi!

http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... e_carrier/
Ha a 2 s szamu szilentekrol van szo akkor a szerelok jol mondtak a jovo hetet is le kell hozza bontani.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Haveromnal egy fel nap alatt csereltuk oket a touringomon, igaz volt celszerszam plusz csapos emelon volt a kocsi.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 09:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Haveromnal egy fel nap alatt csereltuk oket a touringomon, igaz volt celszerszam plusz csapos emelon volt a kocsi.

Ahogy mondod! Szopós, de nem agysebészet. Célszerszám, akna és megy az.
Nekem is simán cserélték. Szerelőm maga csinált szerszámot hozzá.

Megjegyzem, hogy egy egynapos melóra kicsit sok a 100e.
A feléért motort cserélnek! :facepalm:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 11:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
morv írta:
Haveromnal egy fel nap alatt csereltuk oket a touringomon, igaz volt celszerszam plusz csapos emelon volt a kocsi.

Ahogy mondod! Szopós, de nem agysebészet. Célszerszám, akna és megy az.
Nekem is simán cserélték. Szerelőm maga csinált szerszámot hozzá.

Megjegyzem, hogy egy egynapos melóra kicsit sok a 100e.
A feléért motort cserélnek! :facepalm:

Hat ha csak a szereles akkor igen sokk a 100x ft de ha benne van az alkatresz arra is akkor mar nem anyira kivancsisagbol megneztem lemforder szilent az £47 gyari az meg £97 .


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 11:45 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
bmw750i írta:
Kaposváron csinálták a Schneider BMW szervizben, árról nem is tudnék nyilatkozni, mert pont akkor szart be nekik a számítógépes rendszer, mármint ami a munkalapokért és a számlázásért felelős. Fizetés nélkül távoztam, azt mondta a haver, hogy ha megjavul keresnek, ha meg nem keresnek volt egy ingyen állításom. Eddig még nem szóltak, pedig jan. 12-én történt. Jelöld meg az excenteres csavart és ugyanoda hajtsd jelre, ezzel nem azt mondom, hogy nem kell beállítani, de legalább addig, amíg be nem állítják nem lesz nagyon szar. Kivenni játékos dolog, az acélcsavart jól megszokta szorítani az alumínium oxid. Nekem az egyiket melegítéssel tudtuk kivenni, másikat csak flex-szel. Összerakásnál az összes lengőkarszilent furatot és csavarszárat bekentem rézpasztával, talán így nem rohad be. BMW márka szervizekben van elvileg ilyen futómű állító pad, de lehet maszek kézben is, nem tudom. Talán 204D1 néven fórumozó tagunk is tud ilyet csinálni, neked ő lenne közel.


Nos akkor majd megkérdezem Őt. Igen én is így jártam el kellett vágni a csavart. Ezt a kart már cseréltem egyszer, ezek szerint elég gagyit vettem ha ilyen hamar tönkrement. Mellette még mindenki gyári, ezt meg már másodszor kell cseréljem.
Most remélem nem kell vágni hiszen három éve cseréltem. A bejelölős módszer jó, csak az a baj hogy cserélek csavart is mert több helyen is javasolták.
Köszöni a segítséget!

Viszont meg is kérdezem mit okoz ez a kar hibája. Sétálhat ettől? Tudom minden lehetséges. Ez a hátsó felső egyenes kis kar.


Ha csavart is cserélsz, akkor számold meg hány tekerés kifelé és próbálj meg ugyan annyit tekerni befelé is. Ezzel kb. közel azonos beállítást kapsz és el lehet gurulni egy futóműveshez pontosításért.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 13:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
bmw750i írta:
Kaposváron csinálták a Schneider BMW szervizben, árról nem is tudnék nyilatkozni, mert pont akkor szart be nekik a számítógépes rendszer, mármint ami a munkalapokért és a számlázásért felelős. Fizetés nélkül távoztam, azt mondta a haver, hogy ha megjavul keresnek, ha meg nem keresnek volt egy ingyen állításom. Eddig még nem szóltak, pedig jan. 12-én történt. Jelöld meg az excenteres csavart és ugyanoda hajtsd jelre, ezzel nem azt mondom, hogy nem kell beállítani, de legalább addig, amíg be nem állítják nem lesz nagyon szar. Kivenni játékos dolog, az acélcsavart jól megszokta szorítani az alumínium oxid. Nekem az egyiket melegítéssel tudtuk kivenni, másikat csak flex-szel. Összerakásnál az összes lengőkarszilent furatot és csavarszárat bekentem rézpasztával, talán így nem rohad be. BMW márka szervizekben van elvileg ilyen futómű állító pad, de lehet maszek kézben is, nem tudom. Talán 204D1 néven fórumozó tagunk is tud ilyet csinálni, neked ő lenne közel.


Nos akkor majd megkérdezem Őt. Igen én is így jártam el kellett vágni a csavart. Ezt a kart már cseréltem egyszer, ezek szerint elég gagyit vettem ha ilyen hamar tönkrement. Mellette még mindenki gyári, ezt meg már másodszor kell cseréljem.
Most remélem nem kell vágni hiszen három éve cseréltem. A bejelölős módszer jó, csak az a baj hogy cserélek csavart is mert több helyen is javasolták.
Köszöni a segítséget!

Viszont meg is kérdezem mit okoz ez a kar hibája. Sétálhat ettől? Tudom minden lehetséges. Ez a hátsó felső egyenes kis kar.


Elméletileg sétálhat, mivel ezzel állítják a hátsó kerekek összetartását. A nagy hosszú csavarral alul, ami a g-szemen megy át, azzal meg a kerékdőlést (negatívot). A kettő nagyon fasza beállításából kapható egy jól kezelhető és viselkedő autó.
Ha cserélsz is csavart, mielőtt kiszednéd jelöld össze valamelyik szögletétől fogva az excenteres alátéten át a bölcső legőkartartó "füleire". Ott jelölj, ahol legjobban látható, ha kivetted a csavart és melléteszed az újat, ugyanúgy át tudod jelölni az újra. Ez nem beállítás, de addig autózható marad a gép míg futóműállításra kerül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.30. 18:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw750i írta:
atesz25 írta:
bmw750i írta:
Kaposváron csinálták a Schneider BMW szervizben, árról nem is tudnék nyilatkozni, mert pont akkor szart be nekik a számítógépes rendszer, mármint ami a munkalapokért és a számlázásért felelős. Fizetés nélkül távoztam, azt mondta a haver, hogy ha megjavul keresnek, ha meg nem keresnek volt egy ingyen állításom. Eddig még nem szóltak, pedig jan. 12-én történt. Jelöld meg az excenteres csavart és ugyanoda hajtsd jelre, ezzel nem azt mondom, hogy nem kell beállítani, de legalább addig, amíg be nem állítják nem lesz nagyon szar. Kivenni játékos dolog, az acélcsavart jól megszokta szorítani az alumínium oxid. Nekem az egyiket melegítéssel tudtuk kivenni, másikat csak flex-szel. Összerakásnál az összes lengőkarszilent furatot és csavarszárat bekentem rézpasztával, talán így nem rohad be. BMW márka szervizekben van elvileg ilyen futómű állító pad, de lehet maszek kézben is, nem tudom. Talán 204D1 néven fórumozó tagunk is tud ilyet csinálni, neked ő lenne közel.


Nos akkor majd megkérdezem Őt. Igen én is így jártam el kellett vágni a csavart. Ezt a kart már cseréltem egyszer, ezek szerint elég gagyit vettem ha ilyen hamar tönkrement. Mellette még mindenki gyári, ezt meg már másodszor kell cseréljem.
Most remélem nem kell vágni hiszen három éve cseréltem. A bejelölős módszer jó, csak az a baj hogy cserélek csavart is mert több helyen is javasolták.
Köszöni a segítséget!

Viszont meg is kérdezem mit okoz ez a kar hibája. Sétálhat ettől? Tudom minden lehetséges. Ez a hátsó felső egyenes kis kar.


Elméletileg sétálhat, mivel ezzel állítják a hátsó kerekek összetartását. A nagy hosszú csavarral alul, ami a g-szemen megy át, azzal meg a kerékdőlést (negatívot). A kettő nagyon fasza beállításából kapható egy jól kezelhető és viselkedő autó.
Ha cserélsz is csavart, mielőtt kiszednéd jelöld össze valamelyik szögletétől fogva az excenteres alátéten át a bölcső legőkartartó "füleire". Ott jelölj, ahol legjobban látható, ha kivetted a csavart és melléteszed az újat, ugyanúgy át tudod jelölni az újra. Ez nem beállítás, de addig autózható marad a gép míg futóműállításra kerül.


Köszi!!Így fogok tenni!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.30. 19:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
bmw750i írta:
atesz25 írta:
bmw750i írta:
Kaposváron csinálták a Schneider BMW szervizben, árról nem is tudnék nyilatkozni, mert pont akkor szart be nekik a számítógépes rendszer, mármint ami a munkalapokért és a számlázásért felelős. Fizetés nélkül távoztam, azt mondta a haver, hogy ha megjavul keresnek, ha meg nem keresnek volt egy ingyen állításom. Eddig még nem szóltak, pedig jan. 12-én történt. Jelöld meg az excenteres csavart és ugyanoda hajtsd jelre, ezzel nem azt mondom, hogy nem kell beállítani, de legalább addig, amíg be nem állítják nem lesz nagyon szar. Kivenni játékos dolog, az acélcsavart jól megszokta szorítani az alumínium oxid. Nekem az egyiket melegítéssel tudtuk kivenni, másikat csak flex-szel. Összerakásnál az összes lengőkarszilent furatot és csavarszárat bekentem rézpasztával, talán így nem rohad be. BMW márka szervizekben van elvileg ilyen futómű állító pad, de lehet maszek kézben is, nem tudom. Talán 204D1 néven fórumozó tagunk is tud ilyet csinálni, neked ő lenne közel.


Nos akkor majd megkérdezem Őt. Igen én is így jártam el kellett vágni a csavart. Ezt a kart már cseréltem egyszer, ezek szerint elég gagyit vettem ha ilyen hamar tönkrement. Mellette még mindenki gyári, ezt meg már másodszor kell cseréljem.
Most remélem nem kell vágni hiszen három éve cseréltem. A bejelölős módszer jó, csak az a baj hogy cserélek csavart is mert több helyen is javasolták.
Köszöni a segítséget!

Viszont meg is kérdezem mit okoz ez a kar hibája. Sétálhat ettől? Tudom minden lehetséges. Ez a hátsó felső egyenes kis kar.


Elméletileg sétálhat, mivel ezzel állítják a hátsó kerekek összetartását. A nagy hosszú csavarral alul, ami a g-szemen megy át, azzal meg a kerékdőlést (negatívot). A kettő nagyon fasza beállításából kapható egy jól kezelhető és viselkedő autó.
Ha cserélsz is csavart, mielőtt kiszednéd jelöld össze valamelyik szögletétől fogva az excenteres alátéten át a bölcső legőkartartó "füleire". Ott jelölj, ahol legjobban látható, ha kivetted a csavart és melléteszed az újat, ugyanúgy át tudod jelölni az újra. Ez nem beállítás, de addig autózható marad a gép míg futóműállításra kerül.


Köszi!!Így fogok tenni!!


Amúgy pénteken hívtak, hogy jó a rendszer lehet fizetni, 33.000Ft volt, 26AW-t számoltak, azt hiszem 1270Ft/AW. Nem olcsó, de legalább olyan lett a futómű, mint még soha. Igaz nekem minden újra ki lett cserélve, de megérte, főleg nagyon szar úton lehet észre venni meg kanyarban és nagyobb fékezéskor, mármint nagy tempóról beremegett kicsit a kormány és az is megszűnt az új lengőkarokkal.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.31. 13:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
zsoltinak82 írta:
Sziasztok!

van egy nemrég vásárolt szép állapotú 530d-m 2000es évjáratú. Müszaki vizsgára csak 1 pár lengökart kellett kicserélni elöl, azon kívül semmi baja nem volt a KPMG-nek vele, csak megjegyezték h a hátsó futómü szilentek közül 2 lehet repedt.
Ebben valószínüleg igazuk van ill egyre jobban beigazolódik: nagy gázadásnál álló helyzetböl ill fékezésnél kisebb nagyobb huppano hang jön hátulról. Utána nézegettem/kérdeztem, a szerelök többsége azt mondta ez irdatlan nagy munka, le kell venni a hátsó futómüvet kompletten h azt a 4 szilentet (amivel gyakorlatilag a hátsó futómü a kasztnihoz csatlakozik) kicseréljék. Igy ezt kb nem is akarják vállalni vagypedig horror árat mondtrak rá...(100e ft körül)
ez tényleg ilyen, semmiképp nem lehet a helyén kicserélni?
köszi!

http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... e_carrier/
Ha a 2 s szamu szilentekrol van szo akkor a szerelok jol mondtak a jovo hetet is le kell hozza bontani.

Ezek nem elrepednek ha nem egyszerűen elkopnak és el kezd kopogni a hátulja. A futóművet nem kell hozzá leszedni speciális szerszámmal kijön vagy irdatlan nagy türelemmel. Nekem mind a négyet cserélték mert úgy érdemes A Budapest XVIII.ker Béketéri gumis futóműves.
Sent from my iPhone using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.06.29. 18:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 299 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 M62
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (4)
Sziasztok.

Van egy kis gondom a kormányzással, és szépen végig akarom járni a dolgot, és amit lehet megadok az autónak.
A sorban van egy szervó szivattyú csere olaj cserével.

A kérdésem az lenne, hogy hol engedjem le az olajat, hogy a lehető legtöbb le is jöjjön, valamint, milyen olajjal mossam át, (3000ft/L árú olajjal nem szívesen mosogatok szervót) és milyen olajat töltsek bele véglegesként? Az megvan hogy DXIII , de többet is találtam... Castrol , Eneos stb...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.06.29. 20:04 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kanyobence írta:
Sziasztok.

Van egy kis gondom a kormányzással,

Vagyunk még pár száz ezren ilyen problémával :) :) :)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek admin az itt látható tagok köszönték meg: 2 jlaci74, muhaati
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.06.29. 23:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 299 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 M62
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (4)
admin írta:
kanyobence írta:
Sziasztok.

Van egy kis gondom a kormányzással,

Vagyunk még pár száz ezren ilyen problémával :) :) :)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


ÓÓÓÓ igen... ez egy szép gondolat :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.06.30. 16:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
kanyobence írta:
Sziasztok.

Van egy kis gondom a kormányzással, és szépen végig akarom járni a dolgot, és amit lehet megadok az autónak.
A sorban van egy szervó szivattyú csere olaj cserével.

A kérdésem az lenne, hogy hol engedjem le az olajat, hogy a lehető legtöbb le is jöjjön, valamint, milyen olajjal mossam át, (3000ft/L árú olajjal nem szívesen mosogatok szervót) és milyen olajat töltsek bele véglegesként? Az megvan hogy DXIII , de többet is találtam... Castrol , Eneos stb...

Átmosás esetén én csak a tartálynál bontanám. A többi úgy is átfordul a szivattyúval, nem lesz keveredés. A legolcsóbb dex3-assal mosd át, aztán utolsó körben tegyél bele minőségit. A legalsó pont a kormánymű bekötési pontja, de azt én nem szerelném. Ha ott engeded le, akkor is sok marad a kormányműben. A csavarnál lévő 2 tömítés mindenképp csere.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.06.30. 17:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
kanyobence írta:
Sziasztok.

Van egy kis gondom a kormányzással, és szépen végig akarom járni a dolgot, és amit lehet megadok az autónak.
A sorban van egy szervó szivattyú csere olaj cserével.

A kérdésem az lenne, hogy hol engedjem le az olajat, hogy a lehető legtöbb le is jöjjön, valamint, milyen olajjal mossam át, (3000ft/L árú olajjal nem szívesen mosogatok szervót) és milyen olajat töltsek bele véglegesként? Az megvan hogy DXIII , de többet is találtam... Castrol , Eneos stb...

Átmosás esetén én csak a tartálynál bontanám. A többi úgy is átfordul a szivattyúval, nem lesz keveredés. A legolcsóbb dex3-assal mosd át, aztán utolsó körben tegyél bele minőségit. A legalsó pont a kormánymű bekötési pontja, de azt én nem szerelném. Ha ott engeded le, akkor is sok marad a kormányműben. A csavarnál lévő 2 tömítés mindenképp csere.

vettem 5l legolcsóbb olajat,a szervó tartályra visszajövő csövet vettem le,amit meghosszabbítottam egy másik csővel egy műanyag kannába.két emelővel picit megemeltem az elejét,egyik ember beül és elindítja és lassan tekergeti a kormány,a másik meg önti bele az olcsó olajat,amíg ki nem löki.tartály levesz,kimostam brigécióval,tartály vissza.tudom lehetne venni újat :D cső visszaköt,a végén meg az egy liter drágát önteni bele.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.06.30. 21:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
atti523i írta:
hamoriarpi írta:
kanyobence írta:
Sziasztok.

Van egy kis gondom a kormányzással, és szépen végig akarom járni a dolgot, és amit lehet megadok az autónak.
A sorban van egy szervó szivattyú csere olaj cserével.

A kérdésem az lenne, hogy hol engedjem le az olajat, hogy a lehető legtöbb le is jöjjön, valamint, milyen olajjal mossam át, (3000ft/L árú olajjal nem szívesen mosogatok szervót) és milyen olajat töltsek bele véglegesként? Az megvan hogy DXIII , de többet is találtam... Castrol , Eneos stb...

Átmosás esetén én csak a tartálynál bontanám. A többi úgy is átfordul a szivattyúval, nem lesz keveredés. A legolcsóbb dex3-assal mosd át, aztán utolsó körben tegyél bele minőségit. A legalsó pont a kormánymű bekötési pontja, de azt én nem szerelném. Ha ott engeded le, akkor is sok marad a kormányműben. A csavarnál lévő 2 tömítés mindenképp csere.

vettem 5l legolcsóbb olajat,a szervó tartályra visszajövő csövet vettem le,amit meghosszabbítottam egy másik csővel egy műanyag kannába.két emelővel picit megemeltem az elejét,egyik ember beül és elindítja és lassan tekergeti a kormány,a másik meg önti bele az olcsó olajat,amíg ki nem löki.tartály levesz,kimostam brigécióval,tartály vissza.tudom lehetne venni újat :D cső visszaköt,a végén meg az egy liter drágát önteni bele.

Cseréld ki a tartályt, mert a szűrőd réges régen el van tömődve. Csökken a szervóhatás, nő a hőterhelés és kavitációs hangod is lesz.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.06.30. 22:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
atti523i írta:
hamoriarpi írta:
kanyobence írta:
Sziasztok.

Van egy kis gondom a kormányzással, és szépen végig akarom járni a dolgot, és amit lehet megadok az autónak.
A sorban van egy szervó szivattyú csere olaj cserével.

A kérdésem az lenne, hogy hol engedjem le az olajat, hogy a lehető legtöbb le is jöjjön, valamint, milyen olajjal mossam át, (3000ft/L árú olajjal nem szívesen mosogatok szervót) és milyen olajat töltsek bele véglegesként? Az megvan hogy DXIII , de többet is találtam... Castrol , Eneos stb...

Átmosás esetén én csak a tartálynál bontanám. A többi úgy is átfordul a szivattyúval, nem lesz keveredés. A legolcsóbb dex3-assal mosd át, aztán utolsó körben tegyél bele minőségit. A legalsó pont a kormánymű bekötési pontja, de azt én nem szerelném. Ha ott engeded le, akkor is sok marad a kormányműben. A csavarnál lévő 2 tömítés mindenképp csere.

vettem 5l legolcsóbb olajat,a szervó tartályra visszajövő csövet vettem le,amit meghosszabbítottam egy másik csővel egy műanyag kannába.két emelővel picit megemeltem az elejét,egyik ember beül és elindítja és lassan tekergeti a kormány,a másik meg önti bele az olcsó olajat,amíg ki nem löki.tartály levesz,kimostam brigécióval,tartály vissza.tudom lehetne venni újat :D cső visszaköt,a végén meg az egy liter drágát önteni bele.

Cseréld ki a tartályt, mert a szűrőd réges régen el van tömődve. Csökken a szervóhatás, nő a hőterhelés és kavitációs hangod is lesz.


A tartály rendelési számát leírhatnád, mert én sehol sem találtam meg, mindenhol a szivattyú része, külön nincs. Én is ki akartam cserélni a tartályt az itteni tanácsok alapján, de sehol sem tudtam venni külön tartályt. :?: :neutral:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.06.30. 23:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
dízelhez szerintem sincs külön tartály,csak a benzinesnél,mert annál külön van a szivattyútól.Te a benzinesednél cserélted Árpi ha jól emlékszem anno :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Schnitzer az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.07.01. 00:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Schnitzer írta:
dízelhez szerintem sincs külön tartály,csak a benzinesnél,mert annál külön van a szivattyútól.Te a benzinesednél cserélted Árpi ha jól emlékszem anno :roll:

A meglátás helyes. 8)

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.07.01. 00:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Schnitzer írta:
dízelhez szerintem sincs külön tartály,csak a benzinesnél,mert annál külön van a szivattyútól.Te a benzinesednél cserélted Árpi ha jól emlékszem anno :roll:

A meglátás helyes. 8)

Attól függetlenül szűrő van a dízelben is a tartályban, vagy nincs?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1018 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 51  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator