* *
Pontos idő: 2024.05.01. 23:50

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1018 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 51  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.15. 12:11 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kz írta:
Köszi az infot.
Budakalászon is hasonló az teljes ár. Na, kicsit azért több. Az anyag 85. Szigorúan gyári, ahogy mondták. KEDVEZMÉNNYEL :?: Igaz ebben ebben van pár ezerért még valami más kisebb gumi karika kicsit feljebb. Tehát 20-assal drágább és 5 eft 1 óra, tehát várhatóan az is legalább egy 20-as.
Tehát durván 105-110 eft.
üdv


Biztos megint öltöny nyakkendőbe voltál!! Egy szer próbáld meg anélkül :lol:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.15. 22:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.27. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Budapest XVI.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
kz írta:
Köszi az infot.
Budakalászon is hasonló az teljes ár. Na, kicsit azért több. Az anyag 85. Szigorúan gyári, ahogy mondták. KEDVEZMÉNNYEL :?: Igaz ebben ebben van pár ezerért még valami más kisebb gumi karika kicsit feljebb. Tehát 20-assal drágább és 5 eft 1 óra, tehát várhatóan az is legalább egy 20-as.
Tehát durván 105-110 eft.
üdv


Biztos megint öltöny nyakkendőbe voltál!! Egy szer próbáld meg anélkül :lol:

Köszi az 5letet. Az a helyzet, hogy én ebben járok. Berakok a csomagtatóba csereruhát és átöltözök, ha megéri.Szerinted mennyit mondtak volna, ha farmerban lettem volna.

_________________
kz
Banki témában tudok segíteni, ha kell.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.16. 00:15 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kz írta:
admin írta:
kz írta:
Köszi az infot.
Budakalászon is hasonló az teljes ár. Na, kicsit azért több. Az anyag 85. Szigorúan gyári, ahogy mondták. KEDVEZMÉNNYEL :?: Igaz ebben ebben van pár ezerért még valami más kisebb gumi karika kicsit feljebb. Tehát 20-assal drágább és 5 eft 1 óra, tehát várhatóan az is legalább egy 20-as.
Tehát durván 105-110 eft.
üdv


Biztos megint öltöny nyakkendőbe voltál!! Egy szer próbáld meg anélkül :lol:

Köszi az 5letet. Az a helyzet, hogy én ebben járok. Berakok a csomagtatóba csereruhát és átöltözök, ha megéri.Szerinted mennyit mondtak volna, ha farmerban lettem volna.

Nem megsértődni!! Csak vivből mondtam :oops:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.16. 00:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.27. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Budapest XVI.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
kz írta:
admin írta:
kz írta:
Köszi az infot.
Budakalászon is hasonló az teljes ár. Na, kicsit azért több. Az anyag 85. Szigorúan gyári, ahogy mondták. KEDVEZMÉNNYEL :?: Igaz ebben ebben van pár ezerért még valami más kisebb gumi karika kicsit feljebb. Tehát 20-assal drágább és 5 eft 1 óra, tehát várhatóan az is legalább egy 20-as.
Tehát durván 105-110 eft.
üdv


Biztos megint öltöny nyakkendőbe voltál!! Egy szer próbáld meg anélkül :lol:

Köszi az 5letet. Az a helyzet, hogy én ebben járok. Berakok a csomagtatóba csereruhát és átöltözök, ha megéri.Szerinted mennyit mondtak volna, ha farmerban lettem volna.

Nem megsértődni!! Csak vivből mondtam :oops:

Dehogy sértödtettem meg. Sőt! Segítő szándéknak vétem. Lehet, hogy igazad van. Én is komolyan gondolkoztam már ezen.
Szerinted mi a reális árú megoldás?

_________________
kz
Banki témában tudok segíteni, ha kell.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.16. 01:20 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kz írta:
admin írta:
kz írta:
admin írta:
kz írta:
Köszi az infot.
Budakalászon is hasonló az teljes ár. Na, kicsit azért több. Az anyag 85. Szigorúan gyári, ahogy mondták. KEDVEZMÉNNYEL :?: Igaz ebben ebben van pár ezerért még valami más kisebb gumi karika kicsit feljebb. Tehát 20-assal drágább és 5 eft 1 óra, tehát várhatóan az is legalább egy 20-as.
Tehát durván 105-110 eft.
üdv


Biztos megint öltöny nyakkendőbe voltál!! Egy szer próbáld meg anélkül :lol:

Köszi az 5letet. Az a helyzet, hogy én ebben járok. Berakok a csomagtatóba csereruhát és átöltözök, ha megéri.Szerinted mennyit mondtak volna, ha farmerban lettem volna.

Nem megsértődni!! Csak vivből mondtam :oops:

Dehogy sértödtettem meg. Sőt! Segítő szándéknak vétem. Lehet, hogy igazad van. Én is komolyan gondolkoztam már ezen.
Szerinted mi a reális árú megoldás?

Figyelj Efer leírta menyi az ára(13000FT/db+áfa=62400Ft)de ha enyiért nem is kapod meg akkor is max70000lehet plusz munkadij.
Én az tanácsolom kérdezdmeg Rhantost menyiért tud szerezni általába jó áron szokottudni alkatrészt ha megfelel az ár vedmeg és rakasdbe valakivel akkár az nt-be is.De ha kell tudokadni egy szerviz telszámot és kérdezdmeg menyiért csinálnákmeg.Jófejek és nem is drágák és csak bmw-t javitanak.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.16. 01:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.27. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Budapest XVI.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
kz írta:
admin írta:
kz írta:
admin írta:
kz írta:
Köszi az infot.
Budakalászon is hasonló az teljes ár. Na, kicsit azért több. Az anyag 85. Szigorúan gyári, ahogy mondták. KEDVEZMÉNNYEL :?: Igaz ebben ebben van pár ezerért még valami más kisebb gumi karika kicsit feljebb. Tehát 20-assal drágább és 5 eft 1 óra, tehát várhatóan az is legalább egy 20-as.
Tehát durván 105-110 eft.
üdv


Biztos megint öltöny nyakkendőbe voltál!! Egy szer próbáld meg anélkül :lol:

Köszi az 5letet. Az a helyzet, hogy én ebben járok. Berakok a csomagtatóba csereruhát és átöltözök, ha megéri.Szerinted mennyit mondtak volna, ha farmerban lettem volna.

Nem megsértődni!! Csak vivből mondtam :oops:

Dehogy sértödtettem meg. Sőt! Segítő szándéknak vétem. Lehet, hogy igazad van. Én is komolyan gondolkoztam már ezen.
Szerinted mi a reális árú megoldás?

Figyelj Efer leírta menyi az ára(13000FT/db+áfa=62400Ft)de ha enyiért nem is kapod meg akkor is max70000lehet plusz munkadij.
Én az tanácsolom kérdezdmeg Rhantost menyiért tud szerezni általába jó áron szokottudni alkatrészt ha megfelel az ár vedmeg és rakasdbe valakivel akkár az nt-be is.De ha kell tudokadni egy szerviz telszámot és kérdezdmeg menyiért csinálnákmeg.Jófejek és nem is drágák és csak bmw-t javitanak.

Szuper. A Rhantostól egyszer már kértem árat valamire, de nem kaptam választ. mondjuk 2 ünnep között volt.
Persze várom a teloszámot. Az mindig jó. És köszi, hogy segítesz nekem.
" Több szem, többet lát." és " A megtartatás a tanácsosok sokasága által van." :lol:
Tehát köszi az észrevételeket és segítséget.

_________________
kz
Banki témában tudok segíteni, ha kell.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.16. 14:00 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kz Küldtem Pü-t!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.28. 19:54 
efer írta:

behappy!

Sikerült megoldani a problémát?
CSak azért kérdezem, mert a TIS-ben találtam egy igen mókás dolgot. Pontosan ugyanaz a jelenség, amit leírtál:

Servotronic nach Motorstart sporadisch ohne Funktion E38, E39, E53

Beanstandung: Unmittelbar nach dem Motorstart steht die Lenkunterstützung durch die Servotronic sporadisch nicht zur Verfügung. Nach Zündung aus / an ist die Servotronic wieder voll funktionsfähig. Im Grundmodul ist der Fehler 130, "Tachosignal unterbrochen" hinterlegt. Wenn der Fehler mehr als 30 mal im Fehlerspeicher gespeichert wurde, bleibt die Servotronic dauerhaft Notprogramm.
Betroffene Fahrzeuge: E38, E39, alle mit ASC 5.7 bzw. DSC 5.7 und Servotronic (SA 216)
Produktionszeitraum: 09/1998 bis 09/2000 E53, alle mit Servotronic (SA 216)
Produktionszeitraum: Serieneinsatz bis 10/2000
Vorgehensweise: Im Beanstandungsfall ist das ABS/ASC bzw. DSC-Steuergerät gemäß Reparaturanleitung RA 34 52 515 / 34 52 516 zu ersetzen.


Szóval ezt a hibajelenséget az ASC/DSC vezérlőegység hibája okozza, megoldás a csere :cry:



hű, jól eltűntem :)

Még nem csináltunk semmit az autóval. Egyszer a szerelőm nem ért rá, másszor én voltam külföldön, meg karácsony meg minden, nem foglalkoztunk vele.

Köszi a leírást, ha jol emlékszem 130-as hibakód volt...

Holnap megy az autó nagyszervízre: 3-as porlasztó csere (remeg néha picit a motor), első futómű felújítás, hátul 1-2 stabilizátor csere, olaj-szűrőcserék és remélhetőleg szervógond kijavítása végre.

Majd megirom mi volt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.16. 13:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Kalocsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Úgy nézz ki hogy előbb utóbb meghal a szervószivattyúm az lenne a kérdésem hogy fel lehet e újítani vagy csak újat lehet beletenni esetleg a bontottban érdemes e gondolkodni. Ha valaki meg tudja mondani jó lenne infó arról is mibe kerülne az új, a bontott, vagy a felújítás. Előre is köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.16. 14:20 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
528 írta:
Úgy nézz ki hogy előbb utóbb meghal a szervószivattyúm az lenne a kérdésem hogy fel lehet e újítani vagy csak újat lehet beletenni esetleg a bontottban érdemes e gondolkodni. Ha valaki meg tudja mondani jó lenne infó arról is mibe kerülne az új, a bontott, vagy a felújítás. Előre is köszi.


Mi a hibajelenség?
Az enyémbe cseréltek, de fölöslegesen :evil: 1,5 éve 89ezer volt a gyári új, úgy hogy le kellett adni a régit.

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.16. 14:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.21. 00:00
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: F11
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2015
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
528 írta:
Úgy nézz ki hogy előbb utóbb meghal a szervószivattyúm az lenne a kérdésem hogy fel lehet e újítani vagy csak újat lehet beletenni esetleg a bontottban érdemes e gondolkodni. Ha valaki meg tudja mondani jó lenne infó arról is mibe kerülne az új, a bontott, vagy a felújítás. Előre is köszi.


Hi

Én úgy hallottam, nem javítják, csak cserés lehet. Nekem is gond van vele, de még várhatok a cserével a szerviz szerint. Márciusban lesz esedékes a dolog. Itt kint az új asszem 300-350€ körül van. Valahol fel van írva de most nem tudom megnézni.
Pü-ben küldhetnél nekem egy tel.számot amin elérhetlek, kíváncsi vagyok a gépedre... :) Húsvét előtt hétvégén valószínűleg megyek haza és akor majd hívlak.

Üdv:
Chrys


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.22. 14:34 
Na, nem oldodott meg a kormánygondom. Biztos, hogy az elektronikával van gond (hibakód nincs). Uj a szervópumpa, kormánymű is új (szét volt kopva), még mindig nehéz kicsit. De le van sz'rva, nem vészes a dolog.

Amugy volt még 3-as porlasztócserém, jobb első gátló csere, jobb hátsó keréknél vmi stabilizátor csere, összes olaj és szűrőcsere...asszem ennyi. Még az első összes (asszem 6db) lengőkart vagy mit ki kell cseréltetnem, mert azok is rosszak. Így vegyetek baráttól makulátlan autót...


De már az emlitett 6 db vackon kivül tökéletes az autó, semmi gondja szerencsére már.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.22. 14:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 843
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 535xd
Évjárata: 2012
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
behappy írta:
Na, nem oldodott meg a kormánygondom. Biztos, hogy az elektronikával van gond (hibakód nincs). Uj a szervópumpa, kormánymű is új (szét volt kopva), még mindig nehéz kicsit. De le van sz'rva, nem vészes a dolog.

Amugy volt még 3-as porlasztócserém, jobb első gátló csere, jobb hátsó keréknél vmi stabilizátor csere, összes olaj és szűrőcsere...asszem ennyi. Még az első összes (asszem 6db) lengőkart vagy mit ki kell cseréltetnem, mert azok is rosszak. Így vegyetek baráttól makulátlan autót...


De már az emlitett 6 db vackon kivül tökéletes az autó, semmi gondja szerencsére már.


Mibe fog ez fájni neked??? :x

_________________
Hero - Horse Power
|OO\==[][]==/OO|


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.22. 18:47 
az emlitett 6 db vacak lesz kb 70ezer ft munkadijjal együtt.

az előzőek voltak összesen munkadijjal 170ezer ft, ebből 30ezer ft volt a kormánymű felujitása és kb 40 körül a porlasztócsúcs csere. A többi a gátló, stabilizátor, olajak, szűrők...stb.

Szerencsére van egy nagyon jo barátom aki nagyon BMWzik és akinek van egy nagyon régi ismerőse aki több mint 30 éve csak BMW-t javit, igy nem kell horror összegekre számitanom, ha javitani kell.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.22. 19:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
behappy írta:
az emlitett 6 db vacak lesz kb 70ezer ft munkadijjal együtt.


az első futóműben van két keresztlengőkar, két kitámasztó, meg abban darabonként egy-egy jó nagy szilent. a lengőkarok darabonként kb 30k (mindegyik aluminium), a szilent párban 15-20k. szóval ha az egészet 70ért megkapod beszerelve, akkor elárulhatnád, hogy hol csinálják ennyiért :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.22. 20:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
behappy írta:
az emlitett 6 db vacak lesz kb 70ezer ft munkadijjal együtt.

az előzőek voltak összesen munkadijjal 170ezer ft, ebből 30ezer ft volt a kormánymű felujitása és kb 40 körül a porlasztócsúcs csere. A többi a gátló, stabilizátor, olajak, szűrők...stb.

Szerencsére van egy nagyon jo barátom aki nagyon BMWzik és akinek van egy nagyon régi ismerőse aki több mint 30 éve csak BMW-t javit, igy nem kell horror összegekre számitanom, ha javitani kell.


Ezek nagyon, nagyon barátságos árak...! :oops: Áruld már el forrást! :wink:

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.22. 21:59 
geisz írta:
Ezek nagyon, nagyon barátságos árak...! :oops: Áruld már el forrást! :wink:


A kormánymű és szervópumpa felújító kapcsolatomat akinek kell gond nélkül megadom. A BMW-s barátom számát megkérdezem holnap, hogy kiadhatom-e érdeklődés esetén (csak privátban!).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.22. 22:02 
efer írta:
behappy írta:
az emlitett 6 db vacak lesz kb 70ezer ft munkadijjal együtt.


az első futóműben van két keresztlengőkar, két kitámasztó, meg abban darabonként egy-egy jó nagy szilent. a lengőkarok darabonként kb 30k (mindegyik aluminium), a szilent párban 15-20k. szóval ha az egészet 70ért megkapod beszerelve, akkor elárulhatnád, hogy hol csinálják ennyiért :lol:


Elárulom, ha áldását adja rá a srác, hogy kiadhatom az elérhetőségét. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.23. 23:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Kalocsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Engem érdekelne a szervópumpa felújító kapcsolatod mert gond van vele és nem szeretném megvárni míg ott hagy valahol nagyon megköszönném ha publikussá tennéd vagy küldenél pü-t.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.25. 21:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
a szervómnak hülye hangja van álló helyzetbe ha tekerem a kormányt vagy kis sebbességnél búúúg és nehezebb a kormány is .
mi lehet a gond?? :help2 :help: :sírás: :bike


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1018 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 51  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 38 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator