2006.12.02. 23:58
2006.12.03. 00:49
2006.12.03. 01:02
efer írta:ha szervotronikos a kormányműved simán lehet, hogy csak nem kap sebességjelet és beállt vészüzemmódba. legalábbis ezt mesélték nekem, amikor ugyanez történt velem - mármint a véletlenszerű elnehezedés és újraindítás után tökéletes működés. 2-3-szor volt eddig ,soha nem maradt meg állandóra (kop-kop).
2006.12.03. 09:27
behappy írta:efer írta:ha szervotronikos a kormányműved simán lehet, hogy csak nem kap sebességjelet és beállt vészüzemmódba. legalábbis ezt mesélték nekem, amikor ugyanez történt velem - mármint a véletlenszerű elnehezedés és újraindítás után tökéletes működés. 2-3-szor volt eddig ,soha nem maradt meg állandóra (kop-kop).
de akkor a computer jelezne hibát, nem ? Én is erre gyanakodtam, de elvetettem, mert nincs hibakód.
2006.12.03. 11:38
behappy írta:efer írta:ha szervotronikos a kormányműved simán lehet, hogy csak nem kap sebességjelet és beállt vészüzemmódba. legalábbis ezt mesélték nekem, amikor ugyanez történt velem - mármint a véletlenszerű elnehezedés és újraindítás után tökéletes működés. 2-3-szor volt eddig ,soha nem maradt meg állandóra (kop-kop).
de akkor a computer jelezne hibát, nem ? Én is erre gyanakodtam, de elvetettem, mert nincs hibakód.
2006.12.03. 12:16
2006.12.03. 13:27
behappy írta:na, lehet megvan a hiba. Olvasgatva német és angol forumokat, volt pár olyan jelenség, mint az enyém. Egy Grundmodul 3 (GMIII) nevezetű vezérlőegység ment tönkre sokaknál és ez okozta az egész servogondot. Holnap utánajárok jobban.
2006.12.03. 15:17
behappy írta:na, lehet megvan a hiba. Olvasgatva német és angol forumokat, volt pár olyan jelenség, mint az enyém. Egy Grundmodul 3 (GMIII) nevezetű vezérlőegység ment tönkre sokaknál és ez okozta az egész servogondot. Holnap utánajárok jobban.
2006.12.03. 17:01
efer írta:behappy írta:na, lehet megvan a hiba. Olvasgatva német és angol forumokat, volt pár olyan jelenség, mint az enyém. Egy Grundmodul 3 (GMIII) nevezetű vezérlőegység ment tönkre sokaknál és ez okozta az egész servogondot. Holnap utánajárok jobban.
ha ez megnyugtat, én is valami ilyesmit találtam: mivel a servotroniknak nincsen saját vezérlőegysége, hanem a grundmodullal van egybeépítve, annak cseréje lehet egy megoldás. pl itt:
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?s=&threadid=119150
én is kíváncsi vagyok, mi lesz a végeredmény.
2006.12.24. 01:52
2007.01.02. 00:43
behappy írta:na, lehet megvan a hiba. Olvasgatva német és angol forumokat, volt pár olyan jelenség, mint az enyém. Egy Grundmodul 3 (GMIII) nevezetű vezérlőegység ment tönkre sokaknál és ez okozta az egész servogondot. Holnap utánajárok jobban.
2007.01.04. 23:00
2007.01.05. 09:18
2007.01.05. 23:16
efer írta:A félreértések elkerülése végett: a TIS a BMW hivatalos álláspontját tartalmazza, tehát a gyár szerint ez a hiba oka, és ez a megoldás. És pont a 98-2000 között gyártott E39-ek érintettek.
A márkaszervízeknek ezt tudniuk kellene, hiszen a TIS pont nekik készült...
Korábban már többször volt róla szó, hogy a 99-2000-es évjáratokban túl gyakran megy tönkre az ASC/DSC vezérlőegység. (Az okot tervezési hiba miatti felmelegedésben találtuk meg, azt hiszem qqriq1 klubtárs hosszasan méregette is az egység hőmérsékletét) Nos ez annyira szériahiba, hogy a BMW kiterjesztett garancia keretében 2004-ig kicserélte ezeket az egységeket.
2007.01.06. 02:06
2007.01.14. 00:26
2007.01.14. 19:34
kz írta:Voltam Budakalászon. Azt mondták a szervora, hogy csak akkor tudják megnézni az okát, ha rajtakapják. De mire odaérek, úgy sem kemény már. Viszont ne is foglalkozzak vele, mert ha kemény is egy kicsit, amikor elindulok, pár kör és betörik olaj és oké.
A kocsim hátsó fele nagyon dübörgött-pattant (szerintem). Azt mondták erre, hogy kombibaj. Minden kombinak időnként cserélni kell hátul a négy gumi karikát, meg valami gumialátétett. Anyagár: gyári 85ezer, munkadíjjal erős 100-as. Viszont korrekt volt a szervízvezető és az is, aki nézte, mert elmondták, hogy nem kell kicserélni, mert semmi bajt nem okozhat.
Mind a kettő dologra azt mondták, hogy ne csináljak egyenlőre semmit.
Szerintetek?
2007.01.15. 01:12
kz írta:Voltam Budakalászon. Azt mondták a szervora, hogy csak akkor tudják megnézni az okát, ha rajtakapják. De mire odaérek, úgy sem kemény már. Viszont ne is foglalkozzak vele, mert ha kemény is egy kicsit, amikor elindulok, pár kör és betörik olaj és oké.
A kocsim hátsó fele nagyon dübörgött-pattant (szerintem). Azt mondták erre, hogy kombibaj. Minden kombinak időnként cserélni kell hátul a négy gumi karikát, meg valami gumialátétett. Anyagár: gyári 85ezer, munkadíjjal erős 100-as. Viszont korrekt volt a szervízvezető és az is, aki nézte, mert elmondták, hogy nem kell kicserélni, mert semmi bajt nem okozhat.
Mind a kettő dologra azt mondták, hogy ne csináljak egyenlőre semmit.
Szerintetek?
2007.01.15. 01:27
2007.01.15. 10:38
kz írta:Köszi az infot.
Budakalászon is hasonló az teljes ár. Na, kicsit azért több. Az anyag 85. Szigorúan gyári, ahogy mondták. KEDVEZMÉNNYEL Igaz ebben ebben van pár ezerért még valami más kisebb gumi karika kicsit feljebb. Tehát 20-assal drágább és 5 eft 1 óra, tehát várhatóan az is legalább egy 20-as.
Tehát durván 105-110 eft.
üdv