* *
Pontos idő: 2024.04.19. 05:29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1018 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.14. 11:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
triek1 írta:
Olvastam itt a topikban valami xenon szintszabalyzo nevű huncutsagrol, ami berohadhat/eltörhet, de ezt nem sikerült megtalalnom es sajnos nem is lett itt kivesézve nagyon. Lehet az a probléma forrása? Ha igen, hol találom? Ha nem, merre kellene keresgélnem? Előre is nagyon köszönöm!


Jobb elejében és a hátuljában van lengőkarra felfogatva.
2 részből áll, van egy kis vezérlődoboz (kicsit nagyobb, mint egy gyufásdoboz) és egy gömbcsuklós kar hozzá, olyan mint egy pici kis lengőkar faudi csuklókkal.
A vezérlő is tönkremegy - teljesen beáll a belseje - és a kar is tönkremegy, mert a csuklók megszorulnak, és a felfogatásnál elreped a kar.
A gömbcsuklós kar gyáriban van hozzá, tizenezer forint az ára, ha jól rémlik, a vezérlőből a FEBI is gyárt hozzá utángyártottat, az is ilyen körül van.
Kb. 20eft volt nekem a csere. Az elejére.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: triek1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.14. 18:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.20. 19:08
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Ausztria
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
triek1 írta:
Olvastam itt a topikban valami xenon szintszabalyzo nevű huncutsagrol, ami berohadhat/eltörhet, de ezt nem sikerült megtalalnom es sajnos nem is lett itt kivesézve nagyon. Lehet az a probléma forrása? Ha igen, hol találom? Ha nem, merre kellene keresgélnem? Előre is nagyon köszönöm!


Jobb elejében és a hátuljában van lengőkarra felfogatva.
2 részből áll, van egy kis vezérlődoboz (kicsit nagyobb, mint egy gyufásdoboz) és egy gömbcsuklós kar hozzá, olyan mint egy pici kis lengőkar faudi csuklókkal.
A vezérlő is tönkremegy - teljesen beáll a belseje - és a kar is tönkremegy, mert a csuklók megszorulnak, és a felfogatásnál elreped a kar.
A gömbcsuklós kar gyáriban van hozzá, tizenezer forint az ára, ha jól rémlik, a vezérlőből a FEBI is gyárt hozzá utángyártottat, az is ilyen körül van.
Kb. 20eft volt nekem a csere. Az elejére.


A hátsót már megvizsgálgattam, amikor felemelték az autókát, az első kimaradt sajnos :oops: Amikor felkapcsolom a fényszórót, akkor is olyan akadozva áll be (mondjuk olyankor meg hangot nem ad :roll: ) Köszönöm, megkeresem akkor mindenképp, mert gyanús, hogy az lesz.

VAGY AZ IS :facepalm: ...mert most hogy így ennyire figyelem mindig lehúzott ablaknál, olyan, mintha bizonyos kormány állásnál csördülne be, de csak is gázadásra. És a gázadás mértékétől is függ ennek a a fémes csörgésnek a hangszíne.

hamoriarpi írta:


Igenigen, ezért is remélem titkon, hogy csak valami bosszantó kis apróság lesz! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.23. 15:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.13. 08:59
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. (Bocsánat a hosszú sztoriért. A lényeget kiemeltem félkövérrel :mrgreen: )

Egy kis segítségre/tanácsadásra lenne szükségem.
Kb két hónapja egy olyan hibajelenség jött elő az autómon, hogy a kormány nem állt magától vissza középre a kormányszögtől függetlenül. Ez azt jelentette, hogy amennyiben nem korrigáltam visszafelé a kormánykerék állását sávváltás vagy kanyarodás után akkor a gépsárkány simán folytatta a manővert minden irányváltoztatás nélkül :)

Természetesen rögtön szervizbe vittem, mert nagyon megerőltető (és véleményem szerint kissé életveszélyes) volt ilyen módon a használata.
A szervizben "bemérték" a futóművet, majd kicserélték a két kormányösszekötőt, gumiharangokat cseréltek és a gömbcsuklókat is kicserélték az összekötőknél. Emellett kitisztították a szakadt gumiharangok miatt elkoszolódott csatlakozási pontokat és beállították a futóművet elöl és hátul is állítólagosan.
Amint hazaindultam vele észleltem, hogy nem sokat javult az autó. Reklamálás után csupán azt a választ kaptam, hogy: "biztos még nagyon újak a gömbcsuklók és szorulnak. Ez idővel javulni fog. Ám amennyiben mégsem akkor vigyem vissza egy ismételt futóműállításra". Kicsit gyanús mindez számomra. Főként azért gyanakszom, mert a kerékőr kulcsát sem kérték el a javításhoz, amelyet én elfelejtettem a kocsi átadásakor elvinni nekik (eszembe sem jutott mindaddig ez, amíg nem hoztam közel azonos állapotban haza a járművem...)

Eléggé marhaságnak hangzott a kapott válasz még laikusként is, ám mivel már kifizettem (a fenti művelet csupán 45e Ft-ba került..) gondoltam teszek egy próbát és elhiszem amit mondott.
A javítás óta 2000 km-ert tettem meg az autóval, és valóban javult a kormányzás (igen nagy meglepetésemre), ám az egyenesfutása az autónak továbbra is katasztrofális. Folyamatos korrigálással tudok csak "egyenesen" menni vele, és olyan mintha egy nagyon apró holtjátéka lenne kormánynak. A kormány nem ráz semmilyen sebességnél, és a holtjátékon felül pontos, gyors. 17-es gyári kétszéles kerekek vannak rajta (elöl 225/45 R17, hátul 245/45 R17) A meghibásodás előtt a kocsi mintha "síneken közlekedett volna" (hihetetlen pontos volt minden). Gyári m-es futómű van alatta, szervó nem ad semmilyen hangot és az olajszint is rendben (illetve piros színű, azaz ATF van benne). Szivárgásnak nincs nyoma. 2001-es BMW e39 525d (m57d25) szedán.
Érdemes lehet egy újabb futóműállításra elmennem? Vagy átvághattak teljesen? Mit tanácsoltok? (elnézést a hosszú hozzászólásért!)
Köszönöm előre is a segítséget.

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.23. 18:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Eddie141 írta:
Sziasztok. (Bocsánat a hosszú sztoriért. A lényeget kiemeltem félkövérrel :mrgreen: )

Egy kis segítségre/tanácsadásra lenne szükségem.
Kb két hónapja egy olyan hibajelenség jött elő az autómon, hogy a kormány nem állt magától vissza középre a kormányszögtől függetlenül. Ez azt jelentette, hogy amennyiben nem korrigáltam visszafelé a kormánykerék állását sávváltás vagy kanyarodás után akkor a gépsárkány simán folytatta a manővert minden irányváltoztatás nélkül :)

Természetesen rögtön szervizbe vittem, mert nagyon megerőltető (és véleményem szerint kissé életveszélyes) volt ilyen módon a használata.
A szervizben "bemérték" a futóművet, majd kicserélték a két kormányösszekötőt, gumiharangokat cseréltek és a gömbcsuklókat is kicserélték az összekötőknél. Emellett kitisztították a szakadt gumiharangok miatt elkoszolódott csatlakozási pontokat és beállították a futóművet elöl és hátul is állítólagosan.
Amint hazaindultam vele észleltem, hogy nem sokat javult az autó. Reklamálás után csupán azt a választ kaptam, hogy: "biztos még nagyon újak a gömbcsuklók és szorulnak. Ez idővel javulni fog. Ám amennyiben mégsem akkor vigyem vissza egy ismételt futóműállításra". Kicsit gyanús mindez számomra. Főként azért gyanakszom, mert a kerékőr kulcsát sem kérték el a javításhoz, amelyet én elfelejtettem a kocsi átadásakor elvinni nekik (eszembe sem jutott mindaddig ez, amíg nem hoztam közel azonos állapotban haza a járművem...)

Eléggé marhaságnak hangzott a kapott válasz még laikusként is, ám mivel már kifizettem (a fenti művelet csupán 45e Ft-ba került..) gondoltam teszek egy próbát és elhiszem amit mondott.
A javítás óta 2000 km-ert tettem meg az autóval, és valóban javult a kormányzás (igen nagy meglepetésemre), ám az egyenesfutása az autónak továbbra is katasztrofális. Folyamatos korrigálással tudok csak "egyenesen" menni vele, és olyan mintha egy nagyon apró holtjátéka lenne kormánynak. A kormány nem ráz semmilyen sebességnél, és a holtjátékon felül pontos, gyors. 17-es gyári kétszéles kerekek vannak rajta (elöl 225/45 R17, hátul 245/45 R17) A meghibásodás előtt a kocsi mintha "síneken közlekedett volna" (hihetetlen pontos volt minden). Gyári m-es futómű van alatta, szervó nem ad semmilyen hangot és az olajszint is rendben (illetve piros színű, azaz ATF van benne). Szivárgásnak nincs nyoma. 2001-es BMW e39 525d (m57d25) szedán.
Érdemes lehet egy újabb futóműállításra elmennem? Vagy átvághattak teljesen? Mit tanácsoltok? (elnézést a hosszú hozzászólásért!)
Köszönöm előre is a segítséget.

Kép

Az biztos hogy atbasztak azzal hogy beal a gombfej es jobb lesz ez hujeseg.Ahoz hogy kicsereljek kormany oszekotoket le kellet vegyek a kerekeket lehet volt kerekor nekik.de az biztos hogy az a futomu nincs rendesen bealitva.Azt is meg kene tudakold hogy milyen markaju gombfejeket raktak bele.Csak Lemforder es egy jo futomu alitas ami ott kezdodik hogy lesujozak a kocsit es full tank.Vidd visza vagy keres egy masik szerelot.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Eddie141
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.23. 18:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Eddie141 írta:
Sziasztok. (Bocsánat a hosszú sztoriért. A lényeget kiemeltem félkövérrel :mrgreen: )

Egy kis segítségre/tanácsadásra lenne szükségem.
Kb két hónapja egy olyan hibajelenség jött elő az autómon, hogy a kormány nem állt magától vissza középre a kormányszögtől függetlenül. Ez azt jelentette, hogy amennyiben nem korrigáltam visszafelé a kormánykerék állását sávváltás vagy kanyarodás után akkor a gépsárkány simán folytatta a manővert minden irányváltoztatás nélkül :)

Természetesen rögtön szervizbe vittem, mert nagyon megerőltető (és véleményem szerint kissé életveszélyes) volt ilyen módon a használata.
A szervizben "bemérték" a futóművet, majd kicserélték a két kormányösszekötőt, gumiharangokat cseréltek és a gömbcsuklókat is kicserélték az összekötőknél. Emellett kitisztították a szakadt gumiharangok miatt elkoszolódott csatlakozási pontokat és beállították a futóművet elöl és hátul is állítólagosan.
Amint hazaindultam vele észleltem, hogy nem sokat javult az autó. Reklamálás után csupán azt a választ kaptam, hogy: "biztos még nagyon újak a gömbcsuklók és szorulnak. Ez idővel javulni fog. Ám amennyiben mégsem akkor vigyem vissza egy ismételt futóműállításra". Kicsit gyanús mindez számomra. Főként azért gyanakszom, mert a kerékőr kulcsát sem kérték el a javításhoz, amelyet én elfelejtettem a kocsi átadásakor elvinni nekik (eszembe sem jutott mindaddig ez, amíg nem hoztam közel azonos állapotban haza a járművem...)

Eléggé marhaságnak hangzott a kapott válasz még laikusként is, ám mivel már kifizettem (a fenti művelet csupán 45e Ft-ba került..) gondoltam teszek egy próbát és elhiszem amit mondott.
A javítás óta 2000 km-ert tettem meg az autóval, és valóban javult a kormányzás (igen nagy meglepetésemre), ám az egyenesfutása az autónak továbbra is katasztrofális. Folyamatos korrigálással tudok csak "egyenesen" menni vele, és olyan mintha egy nagyon apró holtjátéka lenne kormánynak. A kormány nem ráz semmilyen sebességnél, és a holtjátékon felül pontos, gyors. 17-es gyári kétszéles kerekek vannak rajta (elöl 225/45 R17, hátul 245/45 R17) A meghibásodás előtt a kocsi mintha "síneken közlekedett volna" (hihetetlen pontos volt minden). Gyári m-es futómű van alatta, szervó nem ad semmilyen hangot és az olajszint is rendben (illetve piros színű, azaz ATF van benne). Szivárgásnak nincs nyoma. 2001-es BMW e39 525d (m57d25) szedán.
Érdemes lehet egy újabb futóműállításra elmennem? Vagy átvághattak teljesen? Mit tanácsoltok? (elnézést a hosszú hozzászólásért!)
Köszönöm előre is a segítséget.

Kép

Az biztos hogy atbasztak azzal hogy beal a gombfej es jobb lesz ez hujeseg.Ahoz hogy kicsereljek kormany oszekotoket le kellet vegyek a kerekeket lehet volt kerekor nekik.de az biztos hogy az a futomu nincs rendesen bealitva.Azt is meg kene tudakold hogy milyen markaju gombfejeket raktak bele.Csak Lemforder es egy jo futomu alitas ami ott kezdodik hogy lesujozak a kocsit es full tank.Vidd visza vagy keres egy masik szerelot.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Az, hogy nem forog vissza a kormány az lehet a rossz futómű beállítás miatt. A gömbfej beálláson jót röhögtem. Szerintem nézz alá mit cseréltek ki egyáltalán! Nem kapott valahol egy nagyot a futóműved? Kátyú? Nem húz semerre?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Eddie141
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.24. 00:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.13. 08:59
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Idézet:
Az biztos hogy atbasztak azzal hogy beal a gombfej es jobb lesz ez hujeseg.Ahoz hogy kicsereljek kormany oszekotoket le kellet vegyek a kerekeket lehet volt kerekor nekik.de az biztos hogy az a futomu nincs rendesen bealitva.Azt is meg kene tudakold hogy milyen markaju gombfejeket raktak bele.Csak Lemforder es egy jo futomu alitas ami ott kezdodik hogy lesujozak a kocsit es full tank.Vidd visza vagy keres egy masik szerelot.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Idézet:
Az, hogy nem forog vissza a kormány az lehet a rossz futómű beállítás miatt. A gömbfej beálláson jót röhögtem. Szerintem nézz alá mit cseréltek ki egyáltalán! Nem kapott valahol egy nagyot a futóműved? Kátyú? Nem húz semerre?


Köszönöm a válaszokat!
Nem húz semerre (magától) a gépsárkány, de nem is áll vissza középre a kormány. Valószínűleg a hibát eredendően egy kátyú okozhatta, de ebben nem vagyok biztos. (nem egyedül használtam azidőtájt az autóm, és az egyik használatbavételkor tűnt fel a hibajelenség. Padkázásnak vagy egyéb behatásnak nincs nyoma, barátosné meg tagad mindent! :lol: )
A fentebb említett holtjátékot is pontosítanám: magának a kormányzásnak nincs a szó eredeti értelmében vett holtjátéka, mert a legkisebb mozdulatra is reagál, csak a középső állásból indulva mindkét irányba az első néhány fokos fordulat bizonytalan, amely miatt lehetetlen az egyenes utat tartani.
Hétfőn visszamegyek a szervizbe. Kíváncsi vagyok mit fognak mondani..
Kit tudnátok Pest megyében futóműállításra ajánlani? (és nagyjából milyen árkategóriát képvisel egy ilyen művelet önmagában?)
Köszönöm ismét előre is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.25. 09:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Egyértelmű kormánymű hiba. www.kormanymu.hu

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.25. 13:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Eddie141 írta:
Kit tudnátok Pest megyében futóműállításra ajánlani? (és nagyjából milyen árkategóriát képvisel egy ilyen művelet önmagában?)
Köszönöm ismét előre is!


Nem fognak szeretni érte, mert nem 5 éves autód van, de futóművet BMW-n csak gyári gépen lehet érdemben állítani mégpedig úgy, hogy a teli tank és a gyári felni a szükséges minimum hozzá :wink: Nekem Székesfehérváron 18 ezer forint volt ez a művelet E60 esetén, de volt aki Pesten (talán Árpi), majdnem 40 ezer forintról számolt be. :wink: Én kipróbáltam előtte nem gyári géppel. Kétszer állítottak, de jó sosem lett. Nem volt megfelelő a kerékösszetartás és autópálya tempónál bizonytalan volt az autó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, rockerekhu
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.25. 17:49 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Eddie141 írta:
Kit tudnátok Pest megyében futóműállításra ajánlani? (és nagyjából milyen árkategóriát képvisel egy ilyen művelet önmagában?)
Köszönöm ismét előre is!


Nem fognak szeretni érte, mert nem 5 éves autód van, de futóművet BMW-n csak gyári gépen lehet érdemben állítani mégpedig úgy, hogy a teli tank és a gyári felni a szükséges minimum hozzá :wink: Nekem Székesfehérváron 18 ezer forint volt ez a művelet E60 esetén, de volt aki Pesten (talán Árpi), majdnem 40 ezer forintról számolt be. :wink: Én kipróbáltam előtte nem gyári géppel. Kétszer állítottak, de jó sosem lett. Nem volt megfelelő a kerékösszetartás és autópálya tempónál bizonytalan volt az autó.

Szerintem egy jó futóműves meg jól be állítja, nekem még sosem volt ilyen gondom E39 nél Budapest XVIIIker. Béketér futóműves!!!! Szerintem meg hogy teletank vagy sem az nem lényeges szerinted a gyárba amikor ősszerakják az autót teletankkal állítják a futóművet ezzel az erővel a csomagtartót is tedd tele cementes zsákkal! Ez a tulmisztifikáció!!! Ja és a képen látható 17-es felnikkel 45 gumikkal is tökéletes volt a futómű 200km/óra sebességnél 5 utas és tetőboxxal!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.25. 21:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
nagy.matyika írta:
Eddie141 írta:
Kit tudnátok Pest megyében futóműállításra ajánlani? (és nagyjából milyen árkategóriát képvisel egy ilyen művelet önmagában?)
Köszönöm ismét előre is!


Nem fognak szeretni érte, mert nem 5 éves autód van, de futóművet BMW-n csak gyári gépen lehet érdemben állítani mégpedig úgy, hogy a teli tank és a gyári felni a szükséges minimum hozzá :wink: Nekem Székesfehérváron 18 ezer forint volt ez a művelet E60 esetén, de volt aki Pesten (talán Árpi), majdnem 40 ezer forintról számolt be. :wink: Én kipróbáltam előtte nem gyári géppel. Kétszer állítottak, de jó sosem lett. Nem volt megfelelő a kerékösszetartás és autópálya tempónál bizonytalan volt az autó.


Szerintem egy jó futóműves meg jól be állítja, nekem még sosem volt ilyen gondom E39 nél Budapest XVIIIker. Béketér futóműves!!!! Szerintem meg hogy teletank vagy sem az nem lényeges szerinted a gyárba amikor ősszerakják az autót teletankkal állítják a futóművet ezzel az erővel a csomagtartót is tedd tele cementes zsákkal! Ez a tulmisztifikáció!!! Ja és a képen látható 17-es felnikkel 45 gumikkal is tökéletes volt a futómű 200km/óra sebességnél 5 utas és tetőboxxal!!!!


Ahogy gondolod. Nem ez az első BMW, amit vezetek, nem ez az első, amin átestem már egy két futómű állításon, úgyhogy tudom miről beszélek. Ha neked megfelelt, akkor örülök, hogy elégedett voltál. Nekem nem felelt, pedig két különböző helyen állíttattam, ráadásul nem rossz gépen. Off-ot is ott szoktam, az jó lett, ez nem. Tudod van akit, az sem zavar, hogyha 10 fokot félre áll a kormány, vagy éppen erőből kell egyenesen tartani az autót.. Én tudom milyen volt, amikor jó volt, futóműjavítás után is erre törekedtem :roll:

Azt kifelejtettem, hogy külön kérésre megcsinálták nekem azt, hogy a kormányt diag mellett állították be középre, nem pedig szemre :wink: Ez mind mind hozzájárul ahhoz, hogy tökéletes legyen a végeredmény. Egy "jó" futóműves is el fog kérni 8-10 ezer forintot és akkor még nem számolja az ember a saját idejét, ami jó esetben elég drága :franko: A végeredmény meg nem lesz jó. Annyiszor végigrágtuk már ezt a témát, hogy nem érdemes szórakozni. Persze, azt ne felejtse el senki, hogy a rendes futómű állításnak is csak akkor van értelme, hogyha előtte minden a helyére került :!: :wink:


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára NagyMatyas 2016.01.25. 21:42-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, jimbi525d
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.25. 21:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
stupeki69 írta:
nagy.matyika írta:
Eddie141 írta:
Kit tudnátok Pest megyében futóműállításra ajánlani? (és nagyjából milyen árkategóriát képvisel egy ilyen művelet önmagában?)
Köszönöm ismét előre is!


Nem fognak szeretni érte, mert nem 5 éves autód van, de futóművet BMW-n csak gyári gépen lehet érdemben állítani mégpedig úgy, hogy a teli tank és a gyári felni a szükséges minimum hozzá :wink: Nekem Székesfehérváron 18 ezer forint volt ez a művelet E60 esetén, de volt aki Pesten (talán Árpi), majdnem 40 ezer forintról számolt be. :wink: Én kipróbáltam előtte nem gyári géppel. Kétszer állítottak, de jó sosem lett. Nem volt megfelelő a kerékösszetartás és autópálya tempónál bizonytalan volt az autó.

Szerintem egy jó futóműves meg jól be állítja, nekem még sosem volt ilyen gondom E39 nél Budapest XVIIIker. Béketér futóműves!!!! Szerintem meg hogy teletank vagy sem az nem lényeges szerinted a gyárba amikor ősszerakják az autót teletankkal állítják a futóművet ezzel az erővel a csomagtartót is tedd tele cementes zsákkal! Ez a tulmisztifikáció!!! Ja és a képen látható 17-es felnikkel 45 gumikkal is tökéletes volt a futómű 200km/óra sebességnél 5 utas és tetőboxxal!!!!

Tények vannak, nem szerintemek. Lapozgasd többet a TIS-t. Vitához kevés a ténytudásod. Úgy csinálod, ahogy gondolod.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 jimbi525d, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.25. 23:45 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
stupeki69 írta:
nagy.matyika írta:
Eddie141 írta:
Kit tudnátok Pest megyében futóműállításra ajánlani? (és nagyjából milyen árkategóriát képvisel egy ilyen művelet önmagában?)
Köszönöm ismét előre is!


Nem fognak szeretni érte, mert nem 5 éves autód van, de futóművet BMW-n csak gyári gépen lehet érdemben állítani mégpedig úgy, hogy a teli tank és a gyári felni a szükséges minimum hozzá :wink: Nekem Székesfehérváron 18 ezer forint volt ez a művelet E60 esetén, de volt aki Pesten (talán Árpi), majdnem 40 ezer forintról számolt be. :wink: Én kipróbáltam előtte nem gyári géppel. Kétszer állítottak, de jó sosem lett. Nem volt megfelelő a kerékösszetartás és autópálya tempónál bizonytalan volt az autó.

Szerintem egy jó futóműves meg jól be állítja, nekem még sosem volt ilyen gondom E39 nél Budapest XVIIIker. Béketér futóműves!!!! Szerintem meg hogy teletank vagy sem az nem lényeges szerinted a gyárba amikor ősszerakják az autót teletankkal állítják a futóművet ezzel az erővel a csomagtartót is tedd tele cementes zsákkal! Ez a tulmisztifikáció!!! Ja és a képen látható 17-es felnikkel 45 gumikkal is tökéletes volt a futómű 200km/óra sebességnél 5 utas és tetőboxxal!!!!

Tények vannak, nem szerintemek. Lapozgasd többet a TIS-t. Vitához kevés a ténytudásod. Úgy csinálod, ahogy gondolod.

Én nem vitázok senkivel csak a tényeket közöltem részemről és ha ez valakinek nem tetszik én arról nem tehetek megbántani nem akartam senki tudását, valamint nekem mindegy, hogy ki állítja be a futóművemet az autómon egy a lényeg tökéletes legyen. Ja és hogy nem BMW felirat van a futóműves ajtaján engem nem zavar. A kérdező feltett egy kérdést , hogy hol van Petsen jó futóműves én csak válaszoltam és elnézést ha valakinek rontottam az üzletét. Ja és sok helyen kérdeztem előtte a hátsó híd szilent cserét sehol nem vállalták azt mondták vigyem BMW szervizbe de a Béketéren tökéletesen megcsinálták.http://autotechnika.hu/uploads/files/ar ... /22-24.pdf ezt én is olvastam ha már precízek a karunk lenni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.26. 01:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
ezt én is olvastam ha már precízek a karunk lenni


Ha be akarjuk állíttatni a futóművet. :wink: Nem unaloműzésből találták ki a bajorok valószínűleg. Nem gyári gép is írt súlyozást egyébként, be is tették, de ettől függetlenül nem lett jó a futómű, feltételezem nem igen osztják meg a gyári beállításokat :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.27. 18:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
stupeki69 írta:
ezt én is olvastam ha már precízek a karunk lenni


Ha be akarjuk állíttatni a futóművet. :wink: Nem unaloműzésből találták ki a bajorok valószínűleg. Nem gyári gép is írt súlyozást egyébként, be is tették, de ettől függetlenül nem lett jó a futómű, feltételezem nem igen osztják meg a gyári beállításokat :wink:


Érdekes módon, nekem is most állítottak BMW szervizben futóművet, mivel minden ki lett cserélve a futóműben. Lengőkarokon át a rugókig, lengéscsillapítókig.
Pont ezért vittem vittem szervizbe, ha már minden új, a beállítás is jó legyen. A 2 régebbi szervizessel baráti a viszony, készségesek a rigolyáimmal és mindent óhaj-sóhajnak eleget tesznek, csak dicsérni tudom őket ezért.
Tele tankkal vittem az autót. Mondom mielőtt elkezdenék a beállítást lesúlyozni nem kell? Nem, mert azért kérte a gép a sárvédő felniperem távolságot, gumiméretet, felniméretet, mintamélységet.
Igaz az enyém e38, de a futómű nem kicsit hasonlít az e39-ére, szinte csak a felhasznált anyagokban van különbség.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.27. 18:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
bmw750i írta:
nagy.matyika írta:
stupeki69 írta:
ezt én is olvastam ha már precízek a karunk lenni


Ha be akarjuk állíttatni a futóművet. :wink: Nem unaloműzésből találták ki a bajorok valószínűleg. Nem gyári gép is írt súlyozást egyébként, be is tették, de ettől függetlenül nem lett jó a futómű, feltételezem nem igen osztják meg a gyári beállításokat :wink:


Érdekes módon, nekem is most állítottak BMW szervizben futóművet, mivel minden ki lett cserélve a futóműben. Lengőkarokon át a rugókig, lengéscsillapítókig.
Pont ezért vittem vittem szervizbe, ha már minden új, a beállítás is jó legyen. A 2 régebbi szervizessel baráti a viszony, készségesek a rigolyáimmal és mindent óhaj-sóhajnak eleget tesznek, csak dicsérni tudom őket ezért.
Tele tankkal vittem az autót. Mondom mielőtt elkezdenék a beállítást lesúlyozni nem kell? Nem, mert azért kérte a gép a sárvédő felniperem távolságot, gumiméretet, felniméretet, mintamélységet.
Igaz az enyém e38, de a futómű nem kicsit hasonlít az e39-ére, szinte csak a felhasznált anyagokban van különbség.

A legújabb KDS Beissbarth-ok magasságértékből kalkulálják a beállításokat.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: bmw750i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.27. 19:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
bmw750i írta:
nagy.matyika írta:
stupeki69 írta:
ezt én is olvastam ha már precízek a karunk lenni


Ha be akarjuk állíttatni a futóművet. :wink: Nem unaloműzésből találták ki a bajorok valószínűleg. Nem gyári gép is írt súlyozást egyébként, be is tették, de ettől függetlenül nem lett jó a futómű, feltételezem nem igen osztják meg a gyári beállításokat :wink:


Érdekes módon, nekem is most állítottak BMW szervizben futóművet, mivel minden ki lett cserélve a futóműben. Lengőkarokon át a rugókig, lengéscsillapítókig.
Pont ezért vittem vittem szervizbe, ha már minden új, a beállítás is jó legyen. A 2 régebbi szervizessel baráti a viszony, készségesek a rigolyáimmal és mindent óhaj-sóhajnak eleget tesznek, csak dicsérni tudom őket ezért.
Tele tankkal vittem az autót. Mondom mielőtt elkezdenék a beállítást lesúlyozni nem kell? Nem, mert azért kérte a gép a sárvédő felniperem távolságot, gumiméretet, felniméretet, mintamélységet.
Igaz az enyém e38, de a futómű nem kicsit hasonlít az e39-ére, szinte csak a felhasznált anyagokban van különbség.

A legújabb KDS Beissbarth-ok magasságértékből kalkulálják a beállításokat.


Így van, Beissbarth KDS II padon csinálták.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.27. 21:03 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw750i írta:
hamoriarpi írta:
bmw750i írta:
nagy.matyika írta:
stupeki69 írta:
ezt én is olvastam ha már precízek a karunk lenni


Ha be akarjuk állíttatni a futóművet. :wink: Nem unaloműzésből találták ki a bajorok valószínűleg. Nem gyári gép is írt súlyozást egyébként, be is tették, de ettől függetlenül nem lett jó a futómű, feltételezem nem igen osztják meg a gyári beállításokat :wink:


Érdekes módon, nekem is most állítottak BMW szervizben futóművet, mivel minden ki lett cserélve a futóműben. Lengőkarokon át a rugókig, lengéscsillapítókig.
Pont ezért vittem vittem szervizbe, ha már minden új, a beállítás is jó legyen. A 2 régebbi szervizessel baráti a viszony, készségesek a rigolyáimmal és mindent óhaj-sóhajnak eleget tesznek, csak dicsérni tudom őket ezért.
Tele tankkal vittem az autót. Mondom mielőtt elkezdenék a beállítást lesúlyozni nem kell? Nem, mert azért kérte a gép a sárvédő felniperem távolságot, gumiméretet, felniméretet, mintamélységet.
Igaz az enyém e38, de a futómű nem kicsit hasonlít az e39-ére, szinte csak a felhasznált anyagokban van különbség.

A legújabb KDS Beissbarth-ok magasságértékből kalkulálják a beállításokat.


Így van, Beissbarth KDS II padon csinálták.



Hello, és meg lehet kérdezni hogy hol csinálták? A mennyiért csak részlet kérdés lenne, nem befolyásoló tényező. Most cserélek egy jobb hátsó felső első kart (a kisebbik). És hét ezután igen csak kellene egy jó állítás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.28. 01:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kaposváron csinálták a Schneider BMW szervizben, árról nem is tudnék nyilatkozni, mert pont akkor szart be nekik a számítógépes rendszer, mármint ami a munkalapokért és a számlázásért felelős. Fizetés nélkül távoztam, azt mondta a haver, hogy ha megjavul keresnek, ha meg nem keresnek volt egy ingyen állításom. Eddig még nem szóltak, pedig jan. 12-én történt. Jelöld meg az excenteres csavart és ugyanoda hajtsd jelre, ezzel nem azt mondom, hogy nem kell beállítani, de legalább addig, amíg be nem állítják nem lesz nagyon szar. Kivenni játékos dolog, az acélcsavart jól megszokta szorítani az alumínium oxid. Nekem az egyiket melegítéssel tudtuk kivenni, másikat csak flex-szel. Összerakásnál az összes lengőkarszilent furatot és csavarszárat bekentem rézpasztával, talán így nem rohad be. BMW márka szervizekben van elvileg ilyen futómű állító pad, de lehet maszek kézben is, nem tudom. Talán 204D1 néven fórumozó tagunk is tud ilyet csinálni, neked ő lenne közel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.28. 15:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.26. 16:17
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

van egy nemrég vásárolt szép állapotú 530d-m 2000es évjáratú. Müszaki vizsgára csak 1 pár lengökart kellett kicserélni elöl, azon kívül semmi baja nem volt a KPMG-nek vele, csak megjegyezték h a hátsó futómü szilentek közül 2 lehet repedt.
Ebben valószínüleg igazuk van ill egyre jobban beigazolódik: nagy gázadásnál álló helyzetböl ill fékezésnél kisebb nagyobb huppano hang jön hátulról. Utána nézegettem/kérdeztem, a szerelök többsége azt mondta ez irdatlan nagy munka, le kell venni a hátsó futómüvet kompletten h azt a 4 szilentet (amivel gyakorlatilag a hátsó futómü a kasztnihoz csatlakozik) kicseréljék. Igy ezt kb nem is akarják vállalni vagypedig horror árat mondtrak rá...(100e ft körül)
ez tényleg ilyen, semmiképp nem lehet a helyén kicserélni?
köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2016.01.28. 16:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
zsoltinak82 írta:
Sziasztok!

van egy nemrég vásárolt szép állapotú 530d-m 2000es évjáratú. Müszaki vizsgára csak 1 pár lengökart kellett kicserélni elöl, azon kívül semmi baja nem volt a KPMG-nek vele, csak megjegyezték h a hátsó futómü szilentek közül 2 lehet repedt.
Ebben valószínüleg igazuk van ill egyre jobban beigazolódik: nagy gázadásnál álló helyzetböl ill fékezésnél kisebb nagyobb huppano hang jön hátulról. Utána nézegettem/kérdeztem, a szerelök többsége azt mondta ez irdatlan nagy munka, le kell venni a hátsó futómüvet kompletten h azt a 4 szilentet (amivel gyakorlatilag a hátsó futómü a kasztnihoz csatlakozik) kicseréljék. Igy ezt kb nem is akarják vállalni vagypedig horror árat mondtrak rá...(100e ft körül)
ez tényleg ilyen, semmiképp nem lehet a helyén kicserélni?
köszi!

http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... e_carrier/
Ha a 2 s szamu szilentekrol van szo akkor a szerelok jol mondtak a jovo hetet is le kell hozza bontani.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1018 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 58 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator