* *
Pontos idő: 2020.05.29. 04:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1008 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 47, 48, 49, 50, 51
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2019.03.18. 07:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 538
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 82 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Attimanus írta:
sziasztok!

nagyon kevésnek érzem a kormány rásegítést az autómban. egy kézzel nagyon kellemetlen kanyarodni. öreg szervóolaj okozhat-e ilyet? a tartályban az olaj az előírt szinten van és kristálytiszta, vörös színű. ennek ellenére mindenképp cserélném, mert szerintem gyári van benne. mivel dízelem van, tartályt nem tudok cserélni, ezért arra gondoltam felesleges is megbontani a rendszert, elég leszívni a tartályban lévő mennyiséget és rátölteni szintre. vegyek gyári olajat vagy keverhetem "utángyártottal"?
nem servotronicos a kormányművem,
a gyári gumiméret van fent gyári nyomással,
abszolút semmi kopogást, stb rendellenes hangot nem hallok
mechanikailag hibátlan a rendszer (ha minden igaz.....),
a fordulatszám és sebesség növelésével nem változik a rásegítés mértéke.

kérdéseim tehát, összegezve:
mindenképp cserélnék szervóolajat, de keverhetem-e őket? lehet, hogy megoldódik a probléma? nektek milyen nehéz a kormány?

köszi!


Miért ne tudnál tartályt cserélni? Benzinesben abban van a szűrő is, egyben kell cserélni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2019.03.18. 22:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.11. 19:37
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47D20
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Attimanus írta:
sziasztok!

nagyon kevésnek érzem a kormány rásegítést az autómban. egy kézzel nagyon kellemetlen kanyarodni. öreg szervóolaj okozhat-e ilyet? a tartályban az olaj az előírt szinten van és kristálytiszta, vörös színű. ennek ellenére mindenképp cserélném, mert szerintem gyári van benne. mivel dízelem van, tartályt nem tudok cserélni, ezért arra gondoltam felesleges is megbontani a rendszert, elég leszívni a tartályban lévő mennyiséget és rátölteni szintre. vegyek gyári olajat vagy keverhetem "utángyártottal"?
nem servotronicos a kormányművem,
a gyári gumiméret van fent gyári nyomással,
abszolút semmi kopogást, stb rendellenes hangot nem hallok
mechanikailag hibátlan a rendszer (ha minden igaz.....),
a fordulatszám és sebesség növelésével nem változik a rásegítés mértéke.

kérdéseim tehát, összegezve:
mindenképp cserélnék szervóolajat, de keverhetem-e őket? lehet, hogy megoldódik a probléma? nektek milyen nehéz a kormány?

köszi!


Miért ne tudnál tartályt cserélni? Benzinesben abban van a szűrő is, egyben kell cserélni.


szia! dízelem van! egy cikkszámon van a tartály és a szivattyú! de ha tudsz dobni egy linket ahol lehet venni külön dízel tartályt azt megköszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2019.03.19. 07:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 538
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 82 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Attimanus írta:
attila94 írta:
Attimanus írta:
sziasztok!

nagyon kevésnek érzem a kormány rásegítést az autómban. egy kézzel nagyon kellemetlen kanyarodni. öreg szervóolaj okozhat-e ilyet? a tartályban az olaj az előírt szinten van és kristálytiszta, vörös színű. ennek ellenére mindenképp cserélném, mert szerintem gyári van benne. mivel dízelem van, tartályt nem tudok cserélni, ezért arra gondoltam felesleges is megbontani a rendszert, elég leszívni a tartályban lévő mennyiséget és rátölteni szintre. vegyek gyári olajat vagy keverhetem "utángyártottal"?
nem servotronicos a kormányművem,
a gyári gumiméret van fent gyári nyomással,
abszolút semmi kopogást, stb rendellenes hangot nem hallok
mechanikailag hibátlan a rendszer (ha minden igaz.....),
a fordulatszám és sebesség növelésével nem változik a rásegítés mértéke.

kérdéseim tehát, összegezve:
mindenképp cserélnék szervóolajat, de keverhetem-e őket? lehet, hogy megoldódik a probléma? nektek milyen nehéz a kormány?

köszi!


Miért ne tudnál tartályt cserélni? Benzinesben abban van a szűrő is, egyben kell cserélni.


szia! dízelem van! egy cikkszámon van a tartály és a szivattyú! de ha tudsz dobni egy linket ahol lehet venni külön dízel tartályt azt megköszönöm


Nem tudok, dízelben nem vagyok jártas.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2019.08.01. 19:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.15. 21:33
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Szigetbecse
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Gyors segítséget szeretnék kérni,mert gondban vagyok a szervó bekötésével kapcsolatban. Nekem úgy van bekötve,hogy az alsó cső megy a szervótartály bemeneti oldalára,az felső cső valahova a kormányműhöz alul. A tartály kimeneti oldalán a cső megy a "meghajtó"-forgórész vagy mi- valami felé... A robbantott ábrán nem így van, a felső cső megy a tartály kimeneti oldalára,az alsó pedig megy a kormányműhöz.... Az ábrán a tartály bemeneti oldala a meghajtó "valamihez" csatlakozik.... Most ver a víz rendesen azért.... Nem tudom,hogy kell képet feltölteni,nagyon hálás lennék,ha valamelyikőtök küldene egy fotót,hogy van nála bekötve a szervó… 528i a kocsim... Messengeren tudnék küldeni képet szerintem... Köszönöm!

_________________
Ich bin Der Fünfer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2019.08.02. 08:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 491
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 306 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
novi68 írta:
Sziasztok,

Gyors segítséget szeretnék kérni,mert gondban vagyok a szervó bekötésével kapcsolatban...

Videót, fotót érdemes lenne keresni a neten, lehet beletelik némi idő mire találsz megfelelően látható verziót.
PelicanParts
YouTube
Nem egyszerű ám lefotózgatni egy nem megbontott kocsin a szervót, hogy rendesen látható legyen a bekötési metódus.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: novi68
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2019.08.02. 13:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.15. 21:33
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Szigetbecse
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
novi68 írta:
Sziasztok,

Gyors segítséget szeretnék kérni,mert gondban vagyok a szervó bekötésével kapcsolatban...

Videót, fotót érdemes lenne keresni a neten, lehet beletelik némi idő mire találsz megfelelően látható verziót.
PelicanParts
YouTube
Nem egyszerű ám lefotózgatni egy nem megbontott kocsin a szervót, hogy rendesen látható legyen a bekötési metódus.


Szia,

Köszönöm a linkeket! Felesleges volt aggódnom,jól van bekötve a szervócső,csak a rajzhoz képest fordítva,a tartályhoz menő van alul a másik felül. Hálás vagyok a válaszodért,ezek alapján sikerült kiderítenem a dolgokat. Videókon is "fordítva" láttam a bekötéseket.

_________________
Ich bin Der Fünfer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2020.02.17. 17:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.02. 23:36
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Hátha valaki még olvasgatja a fórumot és tapasztalt már hasonlót / tud segíteni:
Az a problémám, hogy a kormány alattról bukkanóknál kopogó hangot hallani. Leginkább alacsony sebességnél csinálja, de nem kívülről jön a hang, hanem mintha a kormányrúd környékén keletkezne. Valaki tapasztalt már hasonlót? Hálás lennék, mivel azt sem tudom mit szedjek szét vagy mit keressek, vagy hogy találjam meg :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervókormány gond + futómű
HozzászólásElküldve: 2020.02.17. 21:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 538
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 82 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szuperkacsa írta:
Sziasztok,

Hátha valaki még olvasgatja a fórumot és tapasztalt már hasonlót / tud segíteni:
Az a problémám, hogy a kormány alattról bukkanóknál kopogó hangot hallani. Leginkább alacsony sebességnél csinálja, de nem kívülről jön a hang, hanem mintha a kormányrúd környékén keletkezne. Valaki tapasztalt már hasonlót? Hálás lennék, mivel azt sem tudom mit szedjek szét vagy mit keressek, vagy hogy találjam meg :D


Nekem első stabszilent csere oldotta meg. Vastagságra kell figyelni, alvázszám alapján kell rendelni, lehetőleg gyárit.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1008 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 47, 48, 49, 50, 51

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator