* *
Pontos idő: 2019.02.22. 14:19

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2701 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 132, 133, 134, 135, 136  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2018.09.13. 08:32 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 407
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 285 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:franko:
Szép kis gyűjtemény!
Tök jó, legalább ízelítőt kaptunk egy, a magyartól igen távol álló svéd élethelyzetből is.
Noha kívülről sok esetben ez alig látható rajtuk, nálunk általában a többedik tulajdonos után a "szemétből" kell visszahozni ezeket a típusokat gyárias, de legalábbis esztétikailag- és szerkezetileg megfelelő állapotba.
Sokan szerelnek maguk itt a fórumon is, többnyire gazdasági megfontolásból, de persze a szervizek precizitásával is van gond bőven, harmad sorban hobbiból.
Most egy kicsit el is ment a kedvem a sajátomtól, valahogy szélmalomharcnak érzem amit csinálok... mert az is!
:(
Bár az utcára kilépve is elmehetne naponta a kedvem tőle, látva a rengeteg, cégnévre lízingelt csodát...
:neutral:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2018.09.13. 21:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.11. 22:34
Hozzászólások: 21
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Ismerem, nekem se volt mar "evekig" nagyon kedvem hasznalni ezeket a kocsikat. Ugy szok lenni hogy megveszem a jo allapotu kocsit is magamnak mondom "Ezt nem rakom teljesen rendbe, csak uj fek-tarcsakat elöre es kesz". De soha nem lett ugy, eddig. Ez miat amikor "keszek" az autok csak leginkabb alnak. Iden mondjuk hajtottam az Technoviolett szinu E36, de 7 evig csak alt a garazsba elötte. :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dawwe az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2018.11.09. 19:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.11.03. 23:25
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv mindenki! Köszönöm, hogy tagja lehetek a klubnak/fórumnak!
Bár már 3 hete böngészem a tipikokat, csupán ma mertem bemutatkozni, mert ma vettem kézbe először 520d-m kulcsait.
Remélem, hasznos tagja lehetek a közösségnek, bár eleinte csak kéregetni, illetve kérdezhetné fogok.
Még egyszer, köszönöm, hogy befogadta tok!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Vasty az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2018.11.25. 06:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.11.25. 06:47
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdvözlök mindenkit!
Köszönöm,hogy tagja lehetek ennek a csoportnak!
Sajnos még nem vagyok BMW tulajdonos de a közeljövőben(kb.6-8hónapon belűl) szeretnék vásárolni egyet.Leginkább információ gyűjtés szempontjából csatlakoztam ehhez a csoporthoz de a későbbiekben szeretném a saját tapasztalataimat is megosztani.
Széles utat mindenkinek!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic
HozzászólásElküldve: 2018.12.02. 07:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.06.14. 11:30
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: 4243.téglás
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Sziasztok 528i kisautom olyan fejtörést okoz amivel már nem tudok mitt kezdeni.Akumlátort lerántja valami de csak akor ha nyitva hagyom a központi zárat. Mi lehet a bajj??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic
HozzászólásElküldve: 2018.12.03. 02:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5737
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 817 alkalommal
Kapott köszik: 1833 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Henrik írta:
Sziasztok 528i kisautom olyan fejtörést okoz amivel már nem tudok mitt kezdeni.Akumlátort lerántja valami de csak akor ha nyitva hagyom a központi zárat. Mi lehet a bajj??

Szép bemutatkozás! :doglotlo: :doglotlo: :doglotlo: :doglotlo: :doglotlo: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, bendegúz
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2018.12.30. 02:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.11. 22:34
Hozzászólások: 21
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Kicsit "szorakoztam az utolso napokba :mrgreen: . A Tannenzöld E39 nem 100% volt az egyik szeleptakaro tömitese, igy kicsereltem mind a ket oldalon, gyergyakal egyutt. Ezen kivul kicsereltem a Vanos soleonid tömiteseket meg azokat a reszeket a "Crankcase ventilation" bol amelyek relativ könnyu volt hozaferni...Alabb egy par kep :D

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dawwe az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2018.12.30. 16:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 407
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 285 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jó kis blokk!
Úgy érzem emellett, hogy felesleges volt minden ráköltött pénzt kidobni a 2,8L-es gépre.
Nem exkluzív darab és soha nem is lesz az... Pláne ahogy áll a típus helyzete mostanában...
:sírás:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2019.01.03. 14:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 23
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! 2018.6.30.an vettem egy '99-es 530dA-t. Osztrák 3. Tulajtól van 371e kilométerrel. Figyeltek a motorikus, szerkezeti állapotra, de a rozsdara annyira már nem :/ elég fapad, de nekem megfelel:) azóta beletettem 10e kilométert, minden probléma nélkül. KépKépKép

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vtibi9512 az itt látható tagok köszönték meg: jimbi525d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2019.01.03. 15:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1530
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 587 alkalommal
Kapott köszik: 366 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vtibi9512 írta:
Sziasztok! 2018.6.30.an vettem egy '99-es 530dA-t. Osztrák 3. Tulajtól van 371e kilométerrel. Figyeltek a motorikus, szerkezeti állapotra, de a rozsdara annyira már nem :/ elég fapad, de nekem megfelel:) azóta beletettem 10e kilométert, minden probléma nélkül. KépKépKép

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

:e39


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: vtibi9512
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2019.01.15. 13:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Ha már van olyan, aki „nembéemvétulajként” mutatkozik be, akkor én veszem a bátorságot, hogy három év után bökjek magamról egy-két infót. Magamról annyit, hogy – jelenleg - kerek harminc éves vagyok, végzettségemet tekintve autógépész- és gépgyártó mérnök, valamint hat éve dolgozok az autóiparban mérnökként. 2015 november óta vagyok E39 tulaj, konkrétan egy 2000/12 gyártású „Orientblau” 525d-m van, amit nagyon szeretek. Bár gazdaságilag nem éri meg, én akkor is úgy érzem, hogy „hazaértem” ezzel a típussal. Vezettem sokféle autót már, ültem/vezettem újabb-régebbi BMW-ket is (E36/E46/E90/E60/F10), de nekem valahogy a „fünfer” jön be a legjobban. Rendszeresen szerelek, főleg a sajátomat ill. utóbbi időben mások autóit is családon/ismerettségen belül. FB csoportban is gyakran segítek alkatrészt beazonosítani, cikkszámot kikeresni stb. szeretem csinálni. Az autóval sokfelé jártunk már, a megvétel óta 70000 km ment bele, rengeteg pozitív élményt adott. Sokat költöttem már rá, a vételár kétszerese már benne van, de hát ez ilyen bringa, szerintem sokan vannak így ezzel! Bővebben még az autóról (hamarosan frissítem):
https://nepitelet.hu/autok/bmw/5_1995/n ... nincsenek/
A jövőben sok mindent akarok még megcsinálni az autón, szakmailag jobban elmélyülni a „béemvézésben” ill. régóta tervezem egy saját blog indítását is ezekben a témákban.
Köszönöm, ha elolvastátok!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lackosor6 az itt látható tagok köszönték meg: 3 attila94, jimbi525d, NagySándor
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2019.01.15. 16:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 199
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
Sziasztok!
Ha már van olyan, aki „nembéemvétulajként” mutatkozik be, akkor én veszem a bátorságot, hogy három év után bökjek magamról egy-két infót. Magamról annyit, hogy – jelenleg - kerek harminc éves vagyok, végzettségemet tekintve autógépész- és gépgyártó mérnök, valamint hat éve dolgozok az autóiparban mérnökként. 2015 november óta vagyok E39 tulaj, konkrétan egy 2000/12 gyártású „Orientblau” 525d-m van, amit nagyon szeretek. Bár gazdaságilag nem éri meg, én akkor is úgy érzem, hogy „hazaértem” ezzel a típussal. Vezettem sokféle autót már, ültem/vezettem újabb-régebbi BMW-ket is (E36/E46/E90/E60/F10), de nekem valahogy a „fünfer” jön be a legjobban. Rendszeresen szerelek, főleg a sajátomat ill. utóbbi időben mások autóit is családon/ismerettségen belül. FB csoportban is gyakran segítek alkatrészt beazonosítani, cikkszámot kikeresni stb. szeretem csinálni. Az autóval sokfelé jártunk már, a megvétel óta 70000 km ment bele, rengeteg pozitív élményt adott. Sokat költöttem már rá, a vételár kétszerese már benne van, de hát ez ilyen bringa, szerintem sokan vannak így ezzel! Bővebben még az autóról (hamarosan frissítem):
https://nepitelet.hu/autok/bmw/5_1995/n ... nincsenek/
A jövőben sok mindent akarok még megcsinálni az autón, szakmailag jobban elmélyülni a „béemvézésben” ill. régóta tervezem egy saját blog indítását is ezekben a témákban.
Köszönöm, ha elolvastátok!


Csináld meg a blogot, én szívesen olvasgatnám! :franko: :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2019.01.15. 19:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 81
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:

a prémium üzemanyag hidegindítási előnyeit én is alátámasztom! nekem mondjuk pont ugyanannyit kér belőle, mint a simából, viszont szerintem egy hajszálnyival jobban is megy. Németországban van a shellnél van vpower deal, 120ért tankolhatsz 1800L prémiumot a sima áráért. a fix különbség a két üzemanyag között 19 cent. az egyik kisvárosi kúton ha ott kötöttél kaptál hozzá 3 drága mosást, úgy már eléggé megérte! :)

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2019.01.15. 20:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Jó kis blokk!
Úgy érzem emellett, hogy felesleges volt minden ráköltött pénzt kidobni a 2,8L-es gépre.
Nem exkluzív darab és soha nem is lesz az... Pláne ahogy áll a típus helyzete mostanában...
:sírás:


Bocs, de szerintem nincs igazad! Szerintem az 528-nak meg lesz a maga presztízse idővel, hisz - tudtommal - az egy igazi régimódi blokk. Aki szeret autózni, és szeretni a klasszikus BMW-ket, valószínű előnyben részesíti az M54 motorokkal szemben. Gondolom én, bár nekem sosem volt. Ha gondolod, privátban elregélheted a tapasztalatokat egy 28i-vel, mert számomra már most a Szent Grál!

Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2019.01.15. 20:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!
Ha már van olyan, aki „nembéemvétulajként” mutatkozik be, akkor én veszem a bátorságot, hogy három év után bökjek magamról egy-két infót. Magamról annyit, hogy – jelenleg - kerek harminc éves vagyok, végzettségemet tekintve autógépész- és gépgyártó mérnök, valamint hat éve dolgozok az autóiparban mérnökként. 2015 november óta vagyok E39 tulaj, konkrétan egy 2000/12 gyártású „Orientblau” 525d-m van, amit nagyon szeretek. Bár gazdaságilag nem éri meg, én akkor is úgy érzem, hogy „hazaértem” ezzel a típussal. Vezettem sokféle autót már, ültem/vezettem újabb-régebbi BMW-ket is (E36/E46/E90/E60/F10), de nekem valahogy a „fünfer” jön be a legjobban. Rendszeresen szerelek, főleg a sajátomat ill. utóbbi időben mások autóit is családon/ismerettségen belül. FB csoportban is gyakran segítek alkatrészt beazonosítani, cikkszámot kikeresni stb. szeretem csinálni. Az autóval sokfelé jártunk már, a megvétel óta 70000 km ment bele, rengeteg pozitív élményt adott. Sokat költöttem már rá, a vételár kétszerese már benne van, de hát ez ilyen bringa, szerintem sokan vannak így ezzel! Bővebben még az autóról (hamarosan frissítem):
https://nepitelet.hu/autok/bmw/5_1995/n ... nincsenek/
A jövőben sok mindent akarok még megcsinálni az autón, szakmailag jobban elmélyülni a „béemvézésben” ill. régóta tervezem egy saját blog indítását is ezekben a témákban.
Köszönöm, ha elolvastátok!


Csináld meg a blogot, én szívesen olvasgatnám! :franko: :taps:


Köszi, előbb utóbb meglesz, biztosan! Jövőre nősülni tervezek, ez most elég sok időmet elveszi, de előbb-utóbb elkezdem azt is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2019.01.17. 15:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.07.02. 13:47
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: 6500 Baja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv Mindenkinek!

Tavaly nyáron sikerült szert tennem egy 2003 áprilisi 520i-sedánra (titánszürke metál). Autómata és nagyon szép állapotban van.
Két kicsi fiam van, és előtte egy A Mercink volt. :facepalm:
Ismerősé volt, beleültem, és egyből beleszerettem.
Feleségem nem volt oda az ötletért, hogy megvegyem, de sikerült meggyőznöm.
Mondtam vezesse egy kicsit... Amikor kiértünk a városból nyomattam vele egy kick down-t.....azt a fejet sosem felejtem el. 8)
1,4-es A Merci után gondolhatjátok mit érzett.
Szóval imádjuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2019.01.18. 19:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5737
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 817 alkalommal
Kapott köszik: 1833 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
állatkirály írta:
Üdv Mindenkinek!

Tavaly nyáron sikerült szert tennem egy 2003 áprilisi 520i-sedánra (titánszürke metál). Autómata és nagyon szép állapotban van.
Két kicsi fiam van, és előtte egy A Mercink volt. :facepalm:
Ismerősé volt, beleültem, és egyből beleszerettem.
Feleségem nem volt oda az ötletért, hogy megvegyem, de sikerült meggyőznöm.
Mondtam vezesse egy kicsit... Amikor kiértünk a városból nyomattam vele egy kick down-t.....azt a fejet sosem felejtem el. 8)
1,4-es A Merci után gondolhatjátok mit érzett.
Szóval imádjuk.

:e39


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2019.01.22. 13:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.24. 15:55
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!2012 óta vagyok Bmwista.Párszor próbáltam már leszokni róla,(főleg úgy éjjel 2óra magasságában a hengerfej felrakásakor)sikertelenül.Ő 23éves 23i,se egy forintot,se egy percemet nemsajnálom amit feláldoztam az élményért.Szeretem,ő pedig hálás.Napi 120km en keresztül élvezzük egymás társaságát,gond nélkül...Se rozsda,se olajtócsa,minden porcikája gyári,eredeti.Dióhéjban ennyit.Remélem elférek itt a többi leszokni nemakaró Bmwista között...Péter


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Fidó 523i az itt látható tagok köszönték meg: 2 bendegúz, jimbi525d
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2019.01.22. 14:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.24. 15:55
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Még annyit hogy e46 coupéval kezdtem(20iM52,volt e91 is(320D,N47)és most az 523i...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bemutatkozó topic!
HozzászólásElküldve: 2019.02.04. 03:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.02.04. 01:57
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Laci vagyok.Tolna megyei.Nem BMW-m van,de a családban fellelhető egy 95' 11-ik havi fekete,manuál e39 523-ös "gépsárkány/hydra vagy "mittommi"".
Az idézőjel nem véletlen,a folyamatos küzdelem(harc) miatt,egy gondot megszüntetek,erre előjön minimum 1 másik.
Roppant mód igényli hogy foglalkozzanak vele.A vásárlás óta olvasgatom a fórumot mint külsős,így tudom hogy sokatok számára nem ismeretlen a dolog.
Nem félek összekoszolni magam,nem ismeretlen a kéziszerszámok tömege,de mikor én tanultam anno,pl. gyújtásnál a megszakító hézag,amúgy meg a motor maximum 100 része volt a téma(csavarok nélkül).Ez azóta változott,én annyira nem és ez most visszaüt.
Nem titkolt szándékom hogy segítséget is fogok majd kérni.
Nos,a gép:1995 11.e39 523 manuális váltós,klímás.
Kasztni fekete.Belseje fekete bőr.
Németből bekerült autó,ott kicsit megdobták AC-s dolgokkal,kívül és belül egyaránt.Belül ami maradt az kopott,kívül az amortizáció tette a dolgát.Lökős elöl hátul már kuka lett,köszönhető pár szerencsétlennek.Nem baj,csere M-re,na az a fényezésig sem jutott el,köszönhető az osztrák pályán éjjel megtalált gazdátlan dolgoknak.RIP,élt egy hetet.Most szabvány.Ledes hátsó lámpák kidob az állandóan összerohadó csatlakozók miatt.Szabvány.Fl első lámpák xenonnal + angel maradt.
Közben hozzáadom,annyira nem kellett eddig piszkálni,hogy cseréltem gyári lengőkart,motortartó bakot és még a hardy tárcsa is 95-ös....
Regényt nem akarok írni,úgyhogy kezdésnek ennyi.
Laci


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2701 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 132, 133, 134, 135, 136  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator