* *
Pontos idő: 2018.04.20. 14:50

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 130 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.18. 21:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5509
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 797 alkalommal
Kapott köszik: 1738 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Haminda írta:
cszsolti írta:

Mindenképpen ledugózom,pár napig ugy marad tesztelésre! De ha már itt tartunk mire szolgál a másik cső ha megtudhatom? 8)

Szépen magyarul: Onnan jön az Auspuff Gas/Exhaust Gas Recirkulációra-innen a szelep neve.

Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el

Lehet, hogy nem pont erre gondolt, a TDS EGR vákuumdobján 2 db cső van, az egyik a konverterről jön, a másik valahonnan elölről a hengerfej aljától. Olyan, mintha ellen tudna dolgozni, a membrán 2 oldala.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.19. 07:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Haminda írta:
cszsolti írta:

Mindenképpen ledugózom,pár napig ugy marad tesztelésre! De ha már itt tartunk mire szolgál a másik cső ha megtudhatom? 8)

Szépen magyarul: Onnan jön az Auspuff Gas/Exhaust Gas Recirkulációra-innen a szelep neve.

Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el

Lehet, hogy nem pont erre gondolt, a TDS EGR vákuumdobján 2 db cső van, az egyik a konverterről jön, a másik valahonnan elölről a hengerfej aljától. Olyan, mintha ellen tudna dolgozni, a membrán 2 oldala.

Igy van,pontosan! Ezert is voltam bizonytalan,hogy melyik mi mert amit eddig lattam azon csak 1 cso volt...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.19. 08:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
cszsolti írta:
Gallaca írta:
Haminda írta:
cszsolti írta:

Mindenképpen ledugózom,pár napig ugy marad tesztelésre! De ha már itt tartunk mire szolgál a másik cső ha megtudhatom? 8)

Szépen magyarul: Onnan jön az Auspuff Gas/Exhaust Gas Recirkulációra-innen a szelep neve.

Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el

Lehet, hogy nem pont erre gondolt, a TDS EGR vákuumdobján 2 db cső van, az egyik a konverterről jön, a másik valahonnan elölről a hengerfej aljától. Olyan, mintha ellen tudna dolgozni, a membrán 2 oldala.

Igy van,pontosan! Ezert is voltam bizonytalan,hogy melyik mi mert amit eddig lattam azon csak 1 cso volt...

Bocsánat az értetlenkedesemért, nem tudtam hogy a tds szelepe más.

Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.19. 12:28 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4219
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 538 alkalommal
Kapott köszik: 772 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Lehet, hogy nem pont erre gondolt, a TDS EGR vákuumdobján 2 db cső van, az egyik a konverterről jön, a másik valahonnan elölről a hengerfej aljától. Olyan, mintha ellen tudna dolgozni, a membrán 2 oldala.

Érdekes! Az én TDS-emen csak egy ilyen cső van. :shock:

Gondolom a 4-esről beszélünk. :roll:
Az nekem nincs. Miért? És mit okoz ennek a hiánya?
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.19. 21:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Gallaca írta:
Lehet, hogy nem pont erre gondolt, a TDS EGR vákuumdobján 2 db cső van, az egyik a konverterről jön, a másik valahonnan elölről a hengerfej aljától. Olyan, mintha ellen tudna dolgozni, a membrán 2 oldala.

Érdekes! Az én TDS-emen csak egy ilyen cső van. :shock:

Gondolom a 4-esről beszélünk. :roll:
Az nekem nincs. Miért? És mit okoz ennek a hiánya?
Kép

Igen,pontosan az a "4"-es számú cső az! Sajnos tegnap is meg ma is már csak sötétben tudtam bele kukkantani a motortérbe igy nem tudom hova megy pontosan,de a hengerfej oldalán tart elölre a kipufogo oldal felé,de nem sikerült kinéznem hova pontosan...Csak kiváncsi volnék mi az... :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.20. 02:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5509
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 797 alkalommal
Kapott köszik: 1738 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Jerry írta:
Gallaca írta:
Lehet, hogy nem pont erre gondolt, a TDS EGR vákuumdobján 2 db cső van, az egyik a konverterről jön, a másik valahonnan elölről a hengerfej aljától. Olyan, mintha ellen tudna dolgozni, a membrán 2 oldala.

Érdekes! Az én TDS-emen csak egy ilyen cső van. :shock:

Gondolom a 4-esről beszélünk. :roll:
Az nekem nincs. Miért? És mit okoz ennek a hiánya?
Kép

Az ETK szerint sincs mindben. Az elülső pajzsban van a cső vége, egy kis csonkra csatlakoztatva. Van amelyikben a csonk helyén csak egy zárócsavar van. A robbantott ábrát nézve úgy tűnik, hogy kis cső, a turbo által felhordott olajat vezeti vissza a karterba.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.20. 10:38 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4219
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 538 alkalommal
Kapott köszik: 772 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
...A robbantott ábrát nézve úgy tűnik, hogy kis cső, a turbo által felhordott olajat vezeti vissza a karterba.

Ha ez igaz, akkor nagyon kéne nekem is, mert bizony össze-összegyűlik egy kis olaj időnként.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.07.31. 11:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 17:13
Hozzászólások: 178
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 35 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D 184PS
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mostanra már biztos klasszikus, de mit csinál a (dízel :nyelves: ) bmw-s, ha van 1 szabad órája? Agr-t takarít...

Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zoomon 2014.08.02. 10:30-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.08.01. 20:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5669
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1418 alkalommal
Kapott köszik: 1367 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
zoomon írta:
Mostanra már biztos klasszikus, de mit csinál a bmw-s, ha van 1 szabad órája? Agr-t takarít...


Nem mindegyik, van, akinek szívó benzinese van. :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.08.01. 21:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2247
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 155 alkalommal
Kapott köszik: 298 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
zoomon írta:
Mostanra már biztos klasszikus, de mit csinál a bmw-s, ha van 1 szabad órája? Agr-t takarít...


Nem mindegyik, van, akinek szívó benzinese van. :nyelves:

Hahaha

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 130 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator