* *
Pontos idő: 2024.03.29. 13:02

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 168 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.08.23. 16:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Péter 1976 írta:
Sziasztok!
Véleményt szeretnék kérni.
Ki szeretném iktatni az EGR szelepet mert ugye meleg kormos levegő jut a motornak részben a motor olajhoz is a hideg tiszta levegő helyet,ellen dolgozik az intercoolernak.Valaki próbálta már hosszú távon?Programozni kell hozzá?Mert e34-nél nem kellet és semmi negatívuma nem volt persze ha a káros anyag kibocsájtást nem vesszük figyelembe.A mérnökök muszájból tervezték bele mint a pillangó szelepeket amik 200 000 km felett letörnek rongálják a dugókat,szelepeket és turbót ezt is kiszeretném iktatni.Állítólag a kettő kiiktatásával 15-20 lóerőt lehet nyerni ráadásul nem kell 120 ezerért EGR hűtőt sem cserélni azt is kilehet dobni.A válaszokat előre is köszönöm.

Ha kiiktatod, akkor fals adatokat fog küldeni a légtömegmérő a motorvezérlőnek, mert az egr-rel is kalkulál.

Tapatalk 4


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: Péter 1976
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.08.23. 17:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Péter 1976 írta:
Sziasztok!
Véleményt szeretnék kérni.
Ki szeretném iktatni az EGR szelepet mert ugye meleg kormos levegő jut a motornak részben a motor olajhoz is a hideg tiszta levegő helyet,ellen dolgozik az intercoolernak.Valaki próbálta már hosszú távon?Programozni kell hozzá?Mert e34-nél nem kellet és semmi negatívuma nem volt persze ha a káros anyag kibocsájtást nem vesszük figyelembe.A mérnökök muszájból tervezték bele mint a pillangó szelepeket amik 200 000 km felett letörnek rongálják a dugókat,szelepeket és turbót ezt is kiszeretném iktatni.Állítólag a kettő kiiktatásával 15-20 lóerőt lehet nyerni ráadásul nem kell 120 ezerért EGR hűtőt sem cserélni azt is kilehet dobni.A válaszokat előre is köszönöm.

Ha ez az állítás valós lenne, senki nem használna ilyen rendszert, nem vásárolna új szívósort, mert kollégám szavával élve: " csak aggság ". Legalább is ezt gondolom. :)

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.08.24. 08:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.20. 00:00
Hozzászólások: 654
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 29 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Péter 1976 írta:
Sziasztok!
Véleményt szeretnék kérni.
Ki szeretném iktatni az EGR szelepet mert ugye meleg kormos levegő jut a motornak részben a motor olajhoz is a hideg tiszta levegő helyet,ellen dolgozik az intercoolernak.Valaki próbálta már hosszú távon?Programozni kell hozzá?Mert e34-nél nem kellet és semmi negatívuma nem volt persze ha a káros anyag kibocsájtást nem vesszük figyelembe.A mérnökök muszájból tervezték bele mint a pillangó szelepeket amik 200 000 km felett letörnek rongálják a dugókat,szelepeket és turbót ezt is kiszeretném iktatni.Állítólag a kettő kiiktatásával 15-20 lóerőt lehet nyerni ráadásul nem kell 120 ezerért EGR hűtőt sem cserélni azt is kilehet dobni.A válaszokat előre is köszönöm.

Ha ez az állítás valós lenne, senki nem használna ilyen rendszert, nem vásárolna új szívósort, mert kollégám szavával élve: " csak aggság ". Legalább is ezt gondolom. :)


Pillangó szelepek kiiktatása: http://forums.5series.net/diy-do-yourse ... da-107087/
Ezen én is erősen gondolkozok. Viszont az EGR itt is vissza került jól megtisztítva!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.08.24. 09:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
spider2 írta:
bmw520ds írta:
Péter 1976 írta:
Sziasztok!
Véleményt szeretnék kérni.
Ki szeretném iktatni az EGR szelepet mert ugye meleg kormos levegő jut a motornak részben a motor olajhoz is a hideg tiszta levegő helyet,ellen dolgozik az intercoolernak.Valaki próbálta már hosszú távon?Programozni kell hozzá?Mert e34-nél nem kellet és semmi negatívuma nem volt persze ha a káros anyag kibocsájtást nem vesszük figyelembe.A mérnökök muszájból tervezték bele mint a pillangó szelepeket amik 200 000 km felett letörnek rongálják a dugókat,szelepeket és turbót ezt is kiszeretném iktatni.Állítólag a kettő kiiktatásával 15-20 lóerőt lehet nyerni ráadásul nem kell 120 ezerért EGR hűtőt sem cserélni azt is kilehet dobni.A válaszokat előre is köszönöm.

Ha ez az állítás valós lenne, senki nem használna ilyen rendszert, nem vásárolna új szívósort, mert kollégám szavával élve: " csak aggság ". Legalább is ezt gondolom. :)


Pillangó szelepek kiiktatása: http://forums.5series.net/diy-do-yourse ... da-107087/
Ezen én is erősen gondolkozok. Viszont az EGR itt is vissza került jól megtisztítva!!

Nem mindenki szereti a hibakodokat a vezerloben, es nehany kesei e39en a mil lampa is felgyullad ha az egr ki van kotve. Valoszinuleg ezen okok valamelyike vagy kornyezettudatossag jatszott szerepet a visszakotesben.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.08.24. 09:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.20. 00:00
Hozzászólások: 654
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 29 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
spider2 írta:
bmw520ds írta:
Péter 1976 írta:
Sziasztok!
Véleményt szeretnék kérni.
Ki szeretném iktatni az EGR szelepet mert ugye meleg kormos levegő jut a motornak részben a motor olajhoz is a hideg tiszta levegő helyet,ellen dolgozik az intercoolernak.Valaki próbálta már hosszú távon?Programozni kell hozzá?Mert e34-nél nem kellet és semmi negatívuma nem volt persze ha a káros anyag kibocsájtást nem vesszük figyelembe.A mérnökök muszájból tervezték bele mint a pillangó szelepeket amik 200 000 km felett letörnek rongálják a dugókat,szelepeket és turbót ezt is kiszeretném iktatni.Állítólag a kettő kiiktatásával 15-20 lóerőt lehet nyerni ráadásul nem kell 120 ezerért EGR hűtőt sem cserélni azt is kilehet dobni.A válaszokat előre is köszönöm.

Ha ez az állítás valós lenne, senki nem használna ilyen rendszert, nem vásárolna új szívósort, mert kollégám szavával élve: " csak aggság ". Legalább is ezt gondolom. :)


Pillangó szelepek kiiktatása: http://forums.5series.net/diy-do-yourse ... da-107087/
Ezen én is erősen gondolkozok. Viszont az EGR itt is vissza került jól megtisztítva!!

Nem mindenki szereti a hibakodokat a vezerloben, es nehany kesei e39en a mil lampa is felgyullad ha az egr ki van kotve. Valoszinuleg ezen okok valamelyike vagy kornyezettudatossag jatszott szerepet a visszakotesben.


Viszont a pillangószelepek kiszedése nem hiszem hogy bármilyen hibakódot írna.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.08.24. 09:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
spider2 írta:
morv írta:
spider2 írta:
bmw520ds írta:
Péter 1976 írta:
Sziasztok!
Véleményt szeretnék kérni.
Ki szeretném iktatni az EGR szelepet mert ugye meleg kormos levegő jut a motornak részben a motor olajhoz is a hideg tiszta levegő helyet,ellen dolgozik az intercoolernak.Valaki próbálta már hosszú távon?Programozni kell hozzá?Mert e34-nél nem kellet és semmi negatívuma nem volt persze ha a káros anyag kibocsájtást nem vesszük figyelembe.A mérnökök muszájból tervezték bele mint a pillangó szelepeket amik 200 000 km felett letörnek rongálják a dugókat,szelepeket és turbót ezt is kiszeretném iktatni.Állítólag a kettő kiiktatásával 15-20 lóerőt lehet nyerni ráadásul nem kell 120 ezerért EGR hűtőt sem cserélni azt is kilehet dobni.A válaszokat előre is köszönöm.

Ha ez az állítás valós lenne, senki nem használna ilyen rendszert, nem vásárolna új szívósort, mert kollégám szavával élve: " csak aggság ". Legalább is ezt gondolom. :)


Pillangó szelepek kiiktatása: http://forums.5series.net/diy-do-yourse ... da-107087/
Ezen én is erősen gondolkozok. Viszont az EGR itt is vissza került jól megtisztítva!!

Nem mindenki szereti a hibakodokat a vezerloben, es nehany kesei e39en a mil lampa is felgyullad ha az egr ki van kotve. Valoszinuleg ezen okok valamelyike vagy kornyezettudatossag jatszott szerepet a visszakotesben.


Viszont a pillangószelepek kiszedése nem hiszem hogy bármilyen hibakódot írna.

Nem ir, en az egr-re irtam.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: spider2
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.08.24. 15:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.11. 01:34
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Ha kiiktatod, akkor fals adatokat fog küldeni a légtömegmérő a motorvezérlőnek, mert az egr-rel is kalkulál.

Tapatalk 4


Ezt nem értem én úgy tudom a légtömegmérő az EGR előtt van miért küldene más adatokat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.08.24. 15:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Péter 1976 írta:
barbrady írta:
Ha kiiktatod, akkor fals adatokat fog küldeni a légtömegmérő a motorvezérlőnek, mert az egr-rel is kalkulál.

Tapatalk 4


Ezt nem értem én úgy tudom a légtömegmérő az EGR előtt van miért küldene más adatokat?


Pontosan ezért. Mivel előtte van emiatt nem tudja mérni azt, hogy hiányzik az egyébként beérkezendő levegő amitől a az egr kiiktatásával megfosztod. Be van állítva hogy kap x mennyiséget. Egy része ennek viszont visszakeringetett, amivel ő számol, hogy beérkezik. De nem.

Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Haminda az itt látható tagok köszönték meg: Péter 1976
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.08.24. 15:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Péter 1976 írta:
barbrady írta:
Ha kiiktatod, akkor fals adatokat fog küldeni a légtömegmérő a motorvezérlőnek, mert az egr-rel is kalkulál.

Tapatalk 4


Ezt nem értem én úgy tudom a légtömegmérő az EGR előtt van miért küldene más adatokat?

Mert amikor kinyitja az ECU az EGR-t, akkor a légáramnak a légtömegmérőn le kellene csökkennie annyival, ami az EGR-en keresztül beáramlik. De mivel ki van iktatva, ezért nem csökken le, ezt érzékeli, és AIR MASS TOO BIG hibát dob.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Péter 1976
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.08.24. 15:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.11. 01:34
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Mert amikor kinyitja az ECU az EGR-t, akkor a légáramnak a légtömegmérőn le kellene csökkennie annyival, ami az EGR-en keresztül beáramlik. De mivel ki van iktatva, ezért nem csökken le, ezt érzékeli, és AIR MASS TOO BIG hibát dob.


Valahogy szoftveresen ezt nem lehet korrigálni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.08.24. 16:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Péter 1976 írta:
Gallaca írta:
Mert amikor kinyitja az ECU az EGR-t, akkor a légáramnak a légtömegmérőn le kellene csökkennie annyival, ami az EGR-en keresztül beáramlik. De mivel ki van iktatva, ezért nem csökken le, ezt érzékeli, és AIR MASS TOO BIG hibát dob.


Valahogy szoftveresen ezt nem lehet korrigálni?

Passzolom. Én nem tudom hogyan kell, és lehet-e. Gondolom, aki térképet tud írni, módosítani, annak megy ez is.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Péter 1976
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.08.29. 21:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.07. 18:34
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47D20
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Péter 1976 írta:
Sziasztok!
Véleményt szeretnék kérni.
Ki szeretném iktatni az EGR szelepet mert ugye meleg kormos levegő jut a motornak részben a motor olajhoz is a hideg tiszta levegő helyet,ellen dolgozik az intercoolernak.Valaki próbálta már hosszú távon?Programozni kell hozzá?Mert e34-nél nem kellet és semmi negatívuma nem volt persze ha a káros anyag kibocsájtást nem vesszük figyelembe.A mérnökök muszájból tervezték bele mint a pillangó szelepeket amik 200 000 km felett letörnek rongálják a dugókat,szelepeket és turbót ezt is kiszeretném iktatni.Állítólag a kettő kiiktatásával 15-20 lóerőt lehet nyerni ráadásul nem kell 120 ezerért EGR hűtőt sem cserélni azt is kilehet dobni.A válaszokat előre is köszönöm.


Nekem több mint egy éve ki van kötve de semmi negatívumot nem tapasztaltam, hibakódot sem jelez, programozni sem kellett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Krisz520d az itt látható tagok köszönték meg: Péter 1976
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.08.29. 22:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Krisz520d írta:
hibakódot sem jelez,

Voltál vele diagon azóta?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.09.21. 19:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Előtte:
Kép


Utána:
Kép



Próbakör csak holnap. Számíthatok vmi változásra?

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.09.21. 19:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Ha a vákuumcső helyét nem dugaszoltad le és úgy áztattad be, akkor igen.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.09.21. 19:25 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Ha a vákuumcső helyét nem dugaszoltad le és úgy áztattad be, akkor igen.

Ezt így csináltam, ahogy írtad, de az áztatást nem vittem túlzásba! Lehet, hogy egy milliliter cucc sem jutott be a vákumcső helyén. Akkor nem is csináltam semmit? :facepalm:

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.09.21. 19:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Le kell dugózni a vákuumcső helyét. Ha befolyik az oldószer, utána kuka.
Nekem is Muhamester mondta.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.09.21. 19:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Le kell dugózni a vákuumcső helyét. Ha befolyik az oldószer, utána kuka.
Nekem is Muhamester mondta.


Akkor minden ok! Az írásodból arra következtettem, hogy be kell oda is folynia az oldószernek, mert azt írtad, hogy úgy várhatok változást, de te gondolom negatív változásra gondoltál :D

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.09.21. 23:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Csongi írta:
Sziasztok!

Előtte:



Utána:




Próbakör csak holnap. Számíthatok vmi változásra?

Szép tiszta lett! :franko:
Szerintem csak annyi lesz a változás, hogy ha a diagon valami elvérzik, tudod, hogy nem azért mert retkes. :D

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 12:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
spider2 írta:
bmw520ds írta:
Péter 1976 írta:
Sziasztok!
Véleményt szeretnék kérni.
Ki szeretném iktatni az EGR szelepet mert ugye meleg kormos levegő jut a motornak részben a motor olajhoz is a hideg tiszta levegő helyet,ellen dolgozik az intercoolernak.Valaki próbálta már hosszú távon?Programozni kell hozzá?Mert e34-nél nem kellet és semmi negatívuma nem volt persze ha a káros anyag kibocsájtást nem vesszük figyelembe.A mérnökök muszájból tervezték bele mint a pillangó szelepeket amik 200 000 km felett letörnek rongálják a dugókat,szelepeket és turbót ezt is kiszeretném iktatni.Állítólag a kettő kiiktatásával 15-20 lóerőt lehet nyerni ráadásul nem kell 120 ezerért EGR hűtőt sem cserélni azt is kilehet dobni.A válaszokat előre is köszönöm.

Ha ez az állítás valós lenne, senki nem használna ilyen rendszert, nem vásárolna új szívósort, mert kollégám szavával élve: " csak aggság ". Legalább is ezt gondolom. :)


Pillangó szelepek kiiktatása: http://forums.5series.net/diy-do-yourse ... da-107087/
Ezen én is erősen gondolkozok. Viszont az EGR itt is vissza került jól megtisztítva!!

Nekem van gyárilag lapka menetes szívósorom eladó :roll: ha érdekel valakit


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 168 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator