* *
Pontos idő: 2024.03.29. 15:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 168 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.06.27. 00:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Ha lehúzom az egr vákuum csovet, akkor azzal csak a karosanyagkibocsajtast befolyásolom negatívan?

Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.06.27. 06:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
Ha lehúzom az egr vákuum csovet, akkor azzal csak a karosanyagkibocsajtast befolyásolom negatívan?

Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről

Nem. A légtömegmérő is kalkulál vele, így nélküle nem lesz tökéletes a rendszer.

Tapatalk2 ST25i


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.06.27. 07:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
barbrady írta:
Haminda írta:
Ha lehúzom az egr vákuum csovet, akkor azzal csak a karosanyagkibocsajtast befolyásolom negatívan?

Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről

Nem. A légtömegmérő is kalkulál vele, így nélküle nem lesz tökéletes a rendszer.

Tapatalk2 ST25i


Értem, köszönöm. Csak azért kérdem, mert olvasgattam Egr bypassrol és mindenki csak jót írt róla. Amúgy tudja az egr befolyásolni bármi módon az alapjaratot?

Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.06.27. 08:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
barbrady írta:
Haminda írta:
Ha lehúzom az egr vákuum csovet, akkor azzal csak a karosanyagkibocsajtast befolyásolom negatívan?

Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről

Nem. A légtömegmérő is kalkulál vele, így nélküle nem lesz tökéletes a rendszer.

Tapatalk2 ST25i


Értem, köszönöm. Csak azért kérdem, mert olvasgattam Egr bypassrol és mindenki csak jót írt róla. Amúgy tudja az egr befolyásolni bármi módon az alapjaratot?

Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről

Igen, tudja. Meghatározott és folyamatosan mért paraméterek alapján állítódik, amit a füleddel is észlelhetsz, mivel olyankor megváltozik a motorod hangja. Ki kell kétévente takarítani és ellenőrizni a vákum csöveket, akkor nincs vele semmi gond.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.06.27. 08:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
bmw520ds írta:
Haminda írta:
barbrady írta:
Haminda írta:
Ha lehúzom az egr vákuum csovet, akkor azzal csak a karosanyagkibocsajtast befolyásolom negatívan?

Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről

Nem. A légtömegmérő is kalkulál vele, így nélküle nem lesz tökéletes a rendszer.

Tapatalk2 ST25i


Értem, köszönöm. Csak azért kérdem, mert olvasgattam Egr bypassrol és mindenki csak jót írt róla. Amúgy tudja az egr befolyásolni bármi módon az alapjaratot?

Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről

Igen, tudja. Meghatározott és folyamatosan mért paraméterek alapján állítódik, amit a füleddel is észlelhetsz, mivel olyankor megváltozik a motorod hangja. Ki kell kétévente takarítani és ellenőrizni a vákum csöveket, akkor nincs vele semmi gond.


Még mindig a torpanós probléma okát próbálom behatárolni, szóval csak próbakörre akarom levenni.
Ami miatt erre gyanakszom az az, hogy olyan "érzést" kelt, mintha adott szakaszoknál beragadna, és csak idővel zárna vissza. Ha sikerül rábizonyítani, cserélem is le, ha nem irány az adagolós...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.06.27. 16:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
bmw520ds írta:
Haminda írta:
barbrady írta:
Haminda írta:
Ha lehúzom az egr vákuum csovet, akkor azzal csak a karosanyagkibocsajtast befolyásolom negatívan?

Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről

Nem. A légtömegmérő is kalkulál vele, így nélküle nem lesz tökéletes a rendszer.

Tapatalk2 ST25i


Értem, köszönöm. Csak azért kérdem, mert olvasgattam Egr bypassrol és mindenki csak jót írt róla. Amúgy tudja az egr befolyásolni bármi módon az alapjaratot?

Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről

Igen, tudja. Meghatározott és folyamatosan mért paraméterek alapján állítódik, amit a füleddel is észlelhetsz, mivel olyankor megváltozik a motorod hangja. Ki kell kétévente takarítani és ellenőrizni a vákum csöveket, akkor nincs vele semmi gond.


Még mindig a torpanós probléma okát próbálom behatárolni, szóval csak próbakörre akarom levenni.
Ami miatt erre gyanakszom az az, hogy olyan "érzést" kelt, mintha adott szakaszoknál beragadna, és csak idővel zárna vissza. Ha sikerül rábizonyítani, cserélem is le, ha nem irány az adagolós...

Simán okozhatja, nálam légtömegmérő hiba okozott ilyen jelenséget, és a kettő elég szorosan összefügg. A törökmezői diag szerint az EGR szeleped nem nyit ki, ennek az okát kéne kideríteni. Lehet maga a szelep rossz, de lehet egy rossz helyre visszadugott vákuumcső, vagy a vákuum szelep hibája is. Vákuum csöveket kicserélted már?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.06.27. 17:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
barbrady írta:
Haminda írta:
Még mindig a torpanós probléma okát próbálom behatárolni, szóval csak próbakörre akarom levenni.
Ami miatt erre gyanakszom az az, hogy olyan "érzést" kelt, mintha adott szakaszoknál beragadna, és csak idővel zárna vissza. Ha sikerül rábizonyítani, cserélem is le, ha nem irány az adagolós...

Simán okozhatja, nálam légtömegmérő hiba okozott ilyen jelenséget, és a kettő elég szorosan összefügg. A törökmezői diag szerint az EGR szeleped nem nyit ki, ennek az okát kéne kideríteni. Lehet maga a szelep rossz, de lehet egy rossz helyre visszadugott vákuumcső, vagy a vákuum szelep hibája is. Vákuum csöveket kicserélted már?


Még nem kapott új csöveket. Annyi időm volt foglalkozni szegénnyel Törökmező óta, hogy kicseréltem a motorháztető nyitójának bovdenjét :facepalm:
Viszont ezek szerint ha leveszem a vákuumcsövet, akkor meg biztos, hogy sose fog kinyitni, és ugyanott vagyok :shock:
Így viszont akkor egyáltalán nem értem az EGR bypasst
Mindesetre holnap leveszem a csövet, kipróbálom úgy...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.06.28. 18:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Most már biztos, hogy az EGR a ludas! Levettem a vákumcsövet, kipróbáltam pályán, és bárhogy igyekeztem előhozni a hibát, nem jött!
Viszont elgondolkodtam a kiiktatásán is. Megoszlanak a vélemények az angol fórumokon, de inkább mellette mint ellene érvelnek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.06.28. 22:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Haminda írta:
Most már biztos, hogy az EGR a ludas! Levettem a vákumcsövet, kipróbáltam pályán, és bárhogy igyekeztem előhozni a hibát, nem jött!
Viszont elgondolkodtam a kiiktatásán is. Megoszlanak a vélemények az angol fórumokon, de inkább mellette mint ellene érvelnek.


Én úgy gondolom, hogy az EGR szerepe az, hogy csökkentse az emissziót. Gyakorlatilag az égéstermék egy részét újra visszavezeti a motorba.

Nyilván, ha kiiktatod, akkor romlanak az emissziós értékeid (nem biztos, hogy átmegy műszakin), a teljesítmény meg elvileg megnő, hiszen több oxigén CO2-vé alakítását teszi így lehetővé.

Viszont.
A gépjármű tervezésekor a mérnökök mindent úgy állítottak be, hogy bizony az EGR működik. Szóval a teljesítmény nem biztos, hogy pozitív irányba változik... :roll:

Ha csak simán kiiktatod, nem leszel vele előrébb. Ha keresel egy szakit, aki átprogramozza... Nem tudom, hogy okosabb -e ő, mint a BMW mérnökhada és tesztpilótacsapata, akik kitesztelték a beállításokat minden elképzelhető szituációban, nagyon sok ezer kilóméteren keresztül. Gyanítom nem.

Én inkább visszaállítanám az eredeti állapotot.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.06.29. 01:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
kzolee írta:

Én úgy gondolom, hogy az EGR szerepe az, hogy csökkentse az emissziót. Gyakorlatilag az égéstermék egy részét újra visszavezeti a motorba.

Nyilván, ha kiiktatod, akkor romlanak az emissziós értékeid (nem biztos, hogy átmegy műszakin), a teljesítmény meg elvileg megnő, hiszen több oxigén CO2-vé alakítását teszi így lehetővé.

Viszont.
A gépjármű tervezésekor a mérnökök mindent úgy állítottak be, hogy bizony az EGR működik. Szóval a teljesítmény nem biztos, hogy pozitív irányba változik... :roll:

Ha csak simán kiiktatod, nem leszel vele előrébb. Ha keresel egy szakit, aki átprogramozza... Nem tudom, hogy okosabb -e ő, mint a BMW mérnökhada és tesztpilótacsapata, akik kitesztelték a beállításokat minden elképzelhető szituációban, nagyon sok ezer kilóméteren keresztül. Gyanítom nem.

Én inkább visszaállítanám az eredeti állapotot.


A vélemények szerint a teljesítmény növekedésével jár a kiiktatasa, de én is amiatt nem akarom erőltetni, mert a bajor mérnökök serege valószínűleg nagyobb körültekintéssel tervezett, mint az önjelölt szakértők akik feltehetoen sokkal kevesebb célt tartottak szem előtt.


Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Haminda az itt látható tagok köszönték meg: lepke
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.06.29. 01:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
kzolee írta:

Én úgy gondolom, hogy az EGR szerepe az, hogy csökkentse az emissziót. Gyakorlatilag az égéstermék egy részét újra visszavezeti a motorba.

Nyilván, ha kiiktatod, akkor romlanak az emissziós értékeid (nem biztos, hogy átmegy műszakin), a teljesítmény meg elvileg megnő, hiszen több oxigén CO2-vé alakítását teszi így lehetővé.

Viszont.
A gépjármű tervezésekor a mérnökök mindent úgy állítottak be, hogy bizony az EGR működik. Szóval a teljesítmény nem biztos, hogy pozitív irányba változik... :roll:

Ha csak simán kiiktatod, nem leszel vele előrébb. Ha keresel egy szakit, aki átprogramozza... Nem tudom, hogy okosabb -e ő, mint a BMW mérnökhada és tesztpilótacsapata, akik kitesztelték a beállításokat minden elképzelhető szituációban, nagyon sok ezer kilóméteren keresztül. Gyanítom nem.

Én inkább visszaállítanám az eredeti állapotot.


A vélemények szerint a teljesítmény növekedésével jár a kiiktatasa, de én is amiatt nem akarom erőltetni, mert a bajor mérnökök serege valószínűleg nagyobb körültekintéssel tervezett, mint az önjelölt szakértők akik feltehetoen sokkal kevesebb célt tartottak szem előtt.


Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről

Ja


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.06.29. 02:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Haminda írta:
Most már biztos, hogy az EGR a ludas! Levettem a vákumcsövet, kipróbáltam pályán, és bárhogy igyekeztem előhozni a hibát, nem jött!
Viszont elgondolkodtam a kiiktatásán is. Megoszlanak a vélemények az angol fórumokon, de inkább mellette mint ellene érvelnek.


Én úgy gondolom, hogy az EGR szerepe az, hogy csökkentse az emissziót. Gyakorlatilag az égéstermék egy részét újra visszavezeti a motorba.

Nyilván, ha kiiktatod, akkor romlanak az emissziós értékeid (nem biztos, hogy átmegy műszakin), a teljesítmény meg elvileg megnő, hiszen több oxigén CO2-vé alakítását teszi így lehetővé.

Viszont.
A gépjármű tervezésekor a mérnökök mindent úgy állítottak be, hogy bizony az EGR működik. Szóval a teljesítmény nem biztos, hogy pozitív irányba változik... :roll:

Ha csak simán kiiktatod, nem leszel vele előrébb. Ha keresel egy szakit, aki átprogramozza... Nem tudom, hogy okosabb -e ő, mint a BMW mérnökhada és tesztpilótacsapata, akik kitesztelték a beállításokat minden elképzelhető szituációban, nagyon sok ezer kilóméteren keresztül. Gyanítom nem.

Én inkább visszaállítanám az eredeti állapotot.

+ allandoan lesz egy beirt hibad a motorvezerloben es nemelyik kesei e39 a mil lampat is bekapcsolja, mint ahogy szamos e46 is.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.06.30. 20:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Valaki meg tudja mondani, hogy a 3-as számmal jelölt cső milyen feladatot lát el?

Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Haminda 2013.07.24. 19:23-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.06.30. 20:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Haminda írta:
Valaki meg tudja mondani, hogy a 3-as számmal jelölt cső milyen feladatot lát el?

Kép


Azon keresztül kapja az egr a "központi" vákumot.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.06.30. 21:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
muhaati írta:
Azon keresztül kapja az egr a "központi" vákumot.


Köszönöm :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.07.03. 20:25 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.01. 16:02
Hozzászólások: 239
Tartózkodási hely: Ausztria, Bécs
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Sziasztok!
AGR szelep miatt adhat olyan hibaüzenetet hogy alacsony töltőnyomás?
köszönöm.
nem állandó hiba,eddig 2szer irta be a hibataroloba.

_________________
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Kép
Skype: norbert.kovi@hotmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.07.03. 20:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Kovee írta:
Sziasztok!
AGR szelep miatt adhat olyan hibaüzenetet hogy alacsony töltőnyomás?
köszönöm.
nem állandó hiba,eddig 2szer irta be a hibataroloba.


Igen


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.07.03. 20:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.01. 16:02
Hozzászólások: 239
Tartózkodási hely: Ausztria, Bécs
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Haminda írta:
Kovee írta:
Sziasztok!
AGR szelep miatt adhat olyan hibaüzenetet hogy alacsony töltőnyomás?
köszönöm.
nem állandó hiba,eddig 2szer irta be a hibataroloba.


Igen


danke schön. akkor hetvegen AGR Ventil pucolas.

_________________
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Kép
Skype: norbert.kovi@hotmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 22:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.11. 01:34
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Véleményt szeretnék kérni.
Ki szeretném iktatni az EGR szelepet mert ugye meleg kormos levegő jut a motornak részben a motor olajhoz is a hideg tiszta levegő helyet,ellen dolgozik az intercoolernak.Valaki próbálta már hosszú távon?Programozni kell hozzá?Mert e34-nél nem kellet és semmi negatívuma nem volt persze ha a káros anyag kibocsájtást nem vesszük figyelembe.A mérnökök muszájból tervezték bele mint a pillangó szelepeket amik 200 000 km felett letörnek rongálják a dugókat,szelepeket és turbót ezt is kiszeretném iktatni.Állítólag a kettő kiiktatásával 15-20 lóerőt lehet nyerni ráadásul nem kell 120 ezerért EGR hűtőt sem cserélni azt is kilehet dobni.A válaszokat előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.08.23. 08:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Kovee írta:
Haminda írta:
Kovee írta:
Sziasztok!
AGR szelep miatt adhat olyan hibaüzenetet hogy alacsony töltőnyomás?
köszönöm.
nem állandó hiba,eddig 2szer irta be a hibataroloba.


Igen


danke schön. akkor hetvegen AGR Ventil pucolas.

Én összekötném az összes vákuumcső cseréjével, ha ez nem történt meg az utóbbi 3 évben. Általában ez áll a hiba hátterében.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Kovee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 168 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator