* *
Pontos idő: 2024.03.29. 16:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 168 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 13:15 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
[quote="Csongi"]Sziasztok!

Előtte:
Kép


Utána:
Kép



Próbakör csak holnap. Számíthatok vmi változásra?[/q
Heló!
Kipucoltam még a légtömegmérőt féktisztítóval! Érezhetően jobb lett az autó, de még mindig nem az igazi :(

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 13:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 299 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 M62
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (4)
Csongi írta:
Sziasztok!

Előtte:
Kép


Utána:
Kép



Próbakör csak holnap. Számíthatok vmi változásra?[/q
Heló!
Kipucoltam még a légtömegmérőt féktisztítóval! Érezhetően jobb lett az autó, de még mindig nem az igazi :(


Mivel pucoltad le ilyen tisztára?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 13:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kanyobence írta:
Csongi írta:
Sziasztok!

Előtte:
Kép


Utána:
Kép



Próbakör csak holnap. Számíthatok vmi változásra?[/q
Heló!
Kipucoltam még a légtömegmérőt féktisztítóval! Érezhetően jobb lett az autó, de még mindig nem az igazi :(


Mivel pucoltad le ilyen tisztára?


Gázolajjal :)

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 23:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rövid történet, de annál nagyobb szívás, pénz, rosszkedv, csalódás!

Adagoló csere után nem sokat élveztem a nyugalmat, hiszen nem egész két tartály üzemanyag elhasználása után az addigi lóerő börze kihasználását a karámon kívül szétszaladt ménes esete szakította félbe. Mégpedig, csúnya, fekete füst és cammogó üzemmód keveréke, szégyenkező tekintettel hogy mi jöhet még?

Adagoló hiba. Mondták egyesek, míg kettesek szerint nem az. Jött az 1,1, 2, x a mérkőzést törölték szisztéma.

Légtömegmérő cseréje a falubeli másik 20d-vel, neki az enyém jó, nekem az övével ugyan az a hiba, nem akar 2500rpm/min fölé szaladni a motor!
Turbószelep csere. Ez sem jött be. Csövek belseje nincs-e leszakadva és berogyva, csak már kínunkban...
Turbó töltési nyomása álló helyzetben zöngicsélve 1.4 bar...
Pedig emlékszem a suliban, a " kipufogóból távozó fekete füst okai: túlterhelt motor, eltömődött levegőszűrő, vagyis a befecskendezett üzemanyaghoz képest, a levegő aránya nem éri el a kívánt mértéket"
De az egyes Golf dízelt nem érem utol, így nem tudom mi a szösz!

Nagy nehezen kiderült, a turbó.

Nem adagoló, hiszen a keceli Benedeczki Lalának elpanaszoltam hogy állok és kapásból mondta, kizárt hogy adagoló hiba legyen, ilyen hibát nem produkál a VP44! Más lesz a baja. Igaza is volt!

Felrakva a használt turbót, soványmalac vágtában szeltem az ösvényt Veszprém-Bonyhád között a műszaki vizsgára igyekezve!

Minden happy! DE...Egy érzés bennem, nyugtalanító, zavaró...

Másnap reggel beülök, nyühünyühü nyühünyühü röfff. Alig akart indulni ez a szemétláda! Ég a műszerfalon a kipörgésgátló, a blokkolásgátló lámpája és mire a boltból kiérek, a járó motor okádja a füstöt a kipufogón! Hogy az a rohadt, k..... édes anyja!

Padlógázzal indulok és úgy telenyomtam füsttel a falu központjában a buszra várakozó embereket, hogy nem lehetett a tükörben látni őket! Azt hittem megőrülök, alig hogy kész és tessék, megint itt a baj!
Irány haza. Feleségem és kinyitotta a száját és anyázta a technikát, hiszen tudja, nincs új ruha, de még betevő falat sem, mert ez a dög viszi a pénzünket mint az állat!

Már utálom!
Szabadulni akarok, de lehetetlen mert devizás és lehetetlen, mert nem képes haladni! Ördögi kör!

Három napig rá se néztem.
Tegnap este megvilágosodtam, mert megjelent a a Mindenható és a felhők közötti résen azt kérdezte, milyen színű volt a füst pajtás?

Nem kék.

Akkor?

Köszönöm Istenem!

Nem turbó, mert az ugye feketén nyomja ha nem jó, vagy széttörik.

Nézem a kiegyenlítő tartályt, csak félig van benne a folyadék, míg a motor olaj szinten van, tehát, nem égeti az olajat, hanem kitolja a vizet! A kipufogón keresztül.

AGR hűtő megint! Ma, kókány módon kikerültük szépen a rendszerét a hűtőközeggel, aztán próba! Nem húzom a felhőt, de azért néha pöfékel! Mindegy, adok neki,meglátjuk mi lett a gondolatmenetem eredménye!

Jó lett!

Tehát:

Amennyiben fehér füst látható, akkor vagy sikeresen megválasztották az új Pápát, vagy víz kerül az égéstérbe! Hogy kerülhet? Hengerfej ügyek, vagy AGR hűtő defekt...

Figyeljetek a dízelnél, ha tűnik a víz el, akkor szépen beszorul a turbó geometriája, és meghaldoklik, mint nekem!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.05.25. 08:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Rövid történet, de annál nagyobb szívás, pénz, rosszkedv, csalódás!

Adagoló csere után nem sokat élveztem a nyugalmat, hiszen nem egész két tartály üzemanyag elhasználása után az addigi lóerő börze kihasználását a karámon kívül szétszaladt ménes esete szakította félbe. Mégpedig, csúnya, fekete füst és cammogó üzemmód keveréke, szégyenkező tekintettel hogy mi jöhet még?

Adagoló hiba. Mondták egyesek, míg kettesek szerint nem az. Jött az 1,1, 2, x a mérkőzést törölték szisztéma.

Légtömegmérő cseréje a falubeli másik 20d-vel, neki az enyém jó, nekem az övével ugyan az a hiba, nem akar 2500rpm/min fölé szaladni a motor!
Turbószelep csere. Ez sem jött be. Csövek belseje nincs-e leszakadva és berogyva, csak már kínunkban...
Turbó töltési nyomása álló helyzetben zöngicsélve 1.4 bar...
Pedig emlékszem a suliban, a " kipufogóból távozó fekete füst okai: túlterhelt motor, eltömődött levegőszűrő, vagyis a befecskendezett üzemanyaghoz képest, a levegő aránya nem éri el a kívánt mértéket"
De az egyes Golf dízelt nem érem utol, így nem tudom mi a szösz!

Nagy nehezen kiderült, a turbó.

Nem adagoló, hiszen a keceli Benedeczki Lalának elpanaszoltam hogy állok és kapásból mondta, kizárt hogy adagoló hiba legyen, ilyen hibát nem produkál a VP44! Más lesz a baja. Igaza is volt!

Felrakva a használt turbót, soványmalac vágtában szeltem az ösvényt Veszprém-Bonyhád között a műszaki vizsgára igyekezve!

Minden happy! DE...Egy érzés bennem, nyugtalanító, zavaró...

Másnap reggel beülök, nyühünyühü nyühünyühü röfff. Alig akart indulni ez a szemétláda! Ég a műszerfalon a kipörgésgátló, a blokkolásgátló lámpája és mire a boltból kiérek, a járó motor okádja a füstöt a kipufogón! Hogy az a rohadt, k..... édes anyja!

Padlógázzal indulok és úgy telenyomtam füsttel a falu központjában a buszra várakozó embereket, hogy nem lehetett a tükörben látni őket! Azt hittem megőrülök, alig hogy kész és tessék, megint itt a baj!
Irány haza. Feleségem és kinyitotta a száját és anyázta a technikát, hiszen tudja, nincs új ruha, de még betevő falat sem, mert ez a dög viszi a pénzünket mint az állat!

Már utálom!
Szabadulni akarok, de lehetetlen mert devizás és lehetetlen, mert nem képes haladni! Ördögi kör!

Három napig rá se néztem.
Tegnap este megvilágosodtam, mert megjelent a a Mindenható és a felhők közötti résen azt kérdezte, milyen színű volt a füst pajtás?

Nem kék.

Akkor?

Köszönöm Istenem!

Nem turbó, mert az ugye feketén nyomja ha nem jó, vagy széttörik.

Nézem a kiegyenlítő tartályt, csak félig van benne a folyadék, míg a motor olaj szinten van, tehát, nem égeti az olajat, hanem kitolja a vizet! A kipufogón keresztül.

AGR hűtő megint! Ma, kókány módon kikerültük szépen a rendszerét a hűtőközeggel, aztán próba! Nem húzom a felhőt, de azért néha pöfékel! Mindegy, adok neki,meglátjuk mi lett a gondolatmenetem eredménye!

Jó lett!

Tehát:

Amennyiben fehér füst látható, akkor vagy sikeresen megválasztották az új Pápát, vagy víz kerül az égéstérbe! Hogy kerülhet? Hengerfej ügyek, vagy AGR hűtő defekt...

Figyeljetek a dízelnél, ha tűnik a víz el, akkor szépen beszorul a turbó geometriája, és meghaldoklik, mint nekem!


Sajnalom :(
Nyugtasson a gondolat, hogy amit mar megjavitottal-csereltel, az mar nem mehet tonrke!
Asszonynak vegyel viragot!:)

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: Smith81
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.05.25. 17:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
bmw520ds írta:
Rövid történet, de annál nagyobb szívás, pénz, rosszkedv, csalódás!

Adagoló csere után nem sokat élveztem a nyugalmat, hiszen nem egész két tartály üzemanyag elhasználása után az addigi lóerő börze kihasználását a karámon kívül szétszaladt ménes esete szakította félbe. Mégpedig, csúnya, fekete füst és cammogó üzemmód keveréke, szégyenkező tekintettel hogy mi jöhet még?

Adagoló hiba. Mondták egyesek, míg kettesek szerint nem az. Jött az 1,1, 2, x a mérkőzést törölték szisztéma.

Légtömegmérő cseréje a falubeli másik 20d-vel, neki az enyém jó, nekem az övével ugyan az a hiba, nem akar 2500rpm/min fölé szaladni a motor!
Turbószelep csere. Ez sem jött be. Csövek belseje nincs-e leszakadva és berogyva, csak már kínunkban...
Turbó töltési nyomása álló helyzetben zöngicsélve 1.4 bar...
Pedig emlékszem a suliban, a " kipufogóból távozó fekete füst okai: túlterhelt motor, eltömődött levegőszűrő, vagyis a befecskendezett üzemanyaghoz képest, a levegő aránya nem éri el a kívánt mértéket"
De az egyes Golf dízelt nem érem utol, így nem tudom mi a szösz!

Nagy nehezen kiderült, a turbó.

Nem adagoló, hiszen a keceli Benedeczki Lalának elpanaszoltam hogy állok és kapásból mondta, kizárt hogy adagoló hiba legyen, ilyen hibát nem produkál a VP44! Más lesz a baja. Igaza is volt!

Felrakva a használt turbót, soványmalac vágtában szeltem az ösvényt Veszprém-Bonyhád között a műszaki vizsgára igyekezve!

Minden happy! DE...Egy érzés bennem, nyugtalanító, zavaró...

Másnap reggel beülök, nyühünyühü nyühünyühü röfff. Alig akart indulni ez a szemétláda! Ég a műszerfalon a kipörgésgátló, a blokkolásgátló lámpája és mire a boltból kiérek, a járó motor okádja a füstöt a kipufogón! Hogy az a rohadt, k..... édes anyja!

Padlógázzal indulok és úgy telenyomtam füsttel a falu központjában a buszra várakozó embereket, hogy nem lehetett a tükörben látni őket! Azt hittem megőrülök, alig hogy kész és tessék, megint itt a baj!
Irány haza. Feleségem és kinyitotta a száját és anyázta a technikát, hiszen tudja, nincs új ruha, de még betevő falat sem, mert ez a dög viszi a pénzünket mint az állat!

Már utálom!
Szabadulni akarok, de lehetetlen mert devizás és lehetetlen, mert nem képes haladni! Ördögi kör!

Három napig rá se néztem.
Tegnap este megvilágosodtam, mert megjelent a a Mindenható és a felhők közötti résen azt kérdezte, milyen színű volt a füst pajtás?

Nem kék.

Akkor?

Köszönöm Istenem!

Nem turbó, mert az ugye feketén nyomja ha nem jó, vagy széttörik.

Nézem a kiegyenlítő tartályt, csak félig van benne a folyadék, míg a motor olaj szinten van, tehát, nem égeti az olajat, hanem kitolja a vizet! A kipufogón keresztül.

AGR hűtő megint! Ma, kókány módon kikerültük szépen a rendszerét a hűtőközeggel, aztán próba! Nem húzom a felhőt, de azért néha pöfékel! Mindegy, adok neki,meglátjuk mi lett a gondolatmenetem eredménye!

Jó lett!

Tehát:

Amennyiben fehér füst látható, akkor vagy sikeresen megválasztották az új Pápát, vagy víz kerül az égéstérbe! Hogy kerülhet? Hengerfej ügyek, vagy AGR hűtő defekt...

Figyeljetek a dízelnél, ha tűnik a víz el, akkor szépen beszorul a turbó geometriája, és meghaldoklik, mint nekem!


Sajnalom :(
Nyugtasson a gondolat, hogy amit mar megjavitottal-csereltel, az mar nem mehet tonrke!
Asszonynak vegyel viragot!:)

Dehogynem! :D Cseréltem én AGR hűtőt is...

Sajnos nem maradt pénzem ilyen fontos dolgokra! :(

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.05.25. 18:00 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
leslie írta:
bmw520ds írta:
Rövid történet, de annál nagyobb szívás, pénz, rosszkedv, csalódás!

Adagoló csere után nem sokat élveztem a nyugalmat, hiszen nem egész két tartály üzemanyag elhasználása után az addigi lóerő börze kihasználását a karámon kívül szétszaladt ménes esete szakította félbe. Mégpedig, csúnya, fekete füst és cammogó üzemmód keveréke, szégyenkező tekintettel hogy mi jöhet még?

Adagoló hiba. Mondták egyesek, míg kettesek szerint nem az. Jött az 1,1, 2, x a mérkőzést törölték szisztéma.

Légtömegmérő cseréje a falubeli másik 20d-vel, neki az enyém jó, nekem az övével ugyan az a hiba, nem akar 2500rpm/min fölé szaladni a motor!
Turbószelep csere. Ez sem jött be. Csövek belseje nincs-e leszakadva és berogyva, csak már kínunkban...
Turbó töltési nyomása álló helyzetben zöngicsélve 1.4 bar...
Pedig emlékszem a suliban, a " kipufogóból távozó fekete füst okai: túlterhelt motor, eltömődött levegőszűrő, vagyis a befecskendezett üzemanyaghoz képest, a levegő aránya nem éri el a kívánt mértéket"
De az egyes Golf dízelt nem érem utol, így nem tudom mi a szösz!

Nagy nehezen kiderült, a turbó.

Nem adagoló, hiszen a keceli Benedeczki Lalának elpanaszoltam hogy állok és kapásból mondta, kizárt hogy adagoló hiba legyen, ilyen hibát nem produkál a VP44! Más lesz a baja. Igaza is volt!

Felrakva a használt turbót, soványmalac vágtában szeltem az ösvényt Veszprém-Bonyhád között a műszaki vizsgára igyekezve!

Minden happy! DE...Egy érzés bennem, nyugtalanító, zavaró...

Másnap reggel beülök, nyühünyühü nyühünyühü röfff. Alig akart indulni ez a szemétláda! Ég a műszerfalon a kipörgésgátló, a blokkolásgátló lámpája és mire a boltból kiérek, a járó motor okádja a füstöt a kipufogón! Hogy az a rohadt, k..... édes anyja!

Padlógázzal indulok és úgy telenyomtam füsttel a falu központjában a buszra várakozó embereket, hogy nem lehetett a tükörben látni őket! Azt hittem megőrülök, alig hogy kész és tessék, megint itt a baj!
Irány haza. Feleségem és kinyitotta a száját és anyázta a technikát, hiszen tudja, nincs új ruha, de még betevő falat sem, mert ez a dög viszi a pénzünket mint az állat!

Már utálom!
Szabadulni akarok, de lehetetlen mert devizás és lehetetlen, mert nem képes haladni! Ördögi kör!

Három napig rá se néztem.
Tegnap este megvilágosodtam, mert megjelent a a Mindenható és a felhők közötti résen azt kérdezte, milyen színű volt a füst pajtás?

Nem kék.

Akkor?

Köszönöm Istenem!

Nem turbó, mert az ugye feketén nyomja ha nem jó, vagy széttörik.

Nézem a kiegyenlítő tartályt, csak félig van benne a folyadék, míg a motor olaj szinten van, tehát, nem égeti az olajat, hanem kitolja a vizet! A kipufogón keresztül.

AGR hűtő megint! Ma, kókány módon kikerültük szépen a rendszerét a hűtőközeggel, aztán próba! Nem húzom a felhőt, de azért néha pöfékel! Mindegy, adok neki,meglátjuk mi lett a gondolatmenetem eredménye!

Jó lett!

Tehát:

Amennyiben fehér füst látható, akkor vagy sikeresen megválasztották az új Pápát, vagy víz kerül az égéstérbe! Hogy kerülhet? Hengerfej ügyek, vagy AGR hűtő defekt...

Figyeljetek a dízelnél, ha tűnik a víz el, akkor szépen beszorul a turbó geometriája, és meghaldoklik, mint nekem!


Sajnalom :(
Nyugtasson a gondolat, hogy amit mar megjavitottal-csereltel, az mar nem mehet tonrke!
Asszonynak vegyel viragot!:)

Dehogynem! :D Cseréltem én AGR hűtőt is...

Sajnos nem maradt pénzem ilyen fontos dolgokra! :(

De az is bontott volt vagy nem?

Tapatalk-kal küldve az én SM-T210-el

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.05.25. 18:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
De az is bontott volt vagy nem?

Tapatalk-kal küldve az én SM-T210-el

Nem! Az új volt, csak leszedtük egy tíz éves hármasról! :D Na ebből sosem fogok újat venni, az holt biztos! Láttad az árát??? Bontott meg ha megint elmegy harmincezret, akkor megint megijedek hogy mi a fene baj van, mert elfelejtem hogy kétszer is baja volt. :mrgreen:

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw520ds az itt látható tagok köszönték meg: admin
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.05.25. 19:07 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
admin írta:
De az is bontott volt vagy nem?

Tapatalk-kal küldve az én SM-T210-el

Nem! Az új volt, csak leszedtük egy tíz éves hármasról! :D Na ebből sosem fogok újat venni, az holt biztos! Láttad az árát??? Bontott meg ha megint elmegy harmincezret, akkor megint megijedek hogy mi a fene baj van, mert elfelejtem hogy kétszer is baja volt. :mrgreen:

Mert Leslie arra gondolt szerintem hogyha újat veszel.:)

Tapatalk-kal küldve az én SM-T210-el

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.16. 09:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.17. 21:54
Hozzászólások: 1272
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 271 alkalommal
Kapott köszik: 83 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
CSak egy körülbelüli árat tudnátok gyári EGR szelepre? (530D facelift)
Esetleg ebből milyen alternatava (más gyártó) az, ami elfogadható?

_________________
Eddigi projektjeim: Siemens BIT2 --> ULF ; HomeLink ; állófűtés ; schibeda --> üveg ; tolatókamera ; kormány bőrözés ; belső elemek festése ; multimédiás hátsó panel ; ülésmagasítós hátsó ülés ; hátsó oldal rolók ; belső ledfények


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.16. 09:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
csiatt írta:
CSak egy körülbelüli árat tudnátok gyári EGR szelepre? (530D facelift)
Esetleg ebből milyen alternatava (más gyártó) az, ami elfogadható?


Pierburg a gyári beszállító, más gyártóról nem tudok aki ráállt volna...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.17. 21:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Tudom,hogy nem én vagyok az első aki ezt kérdezi,de nem találtam a kérdésemre konkrét választ itt,igy felteszem most ide:99-es 525 Tds-en próba erejéig ki szeretném iktatni az EGR-t akkor azt hogyan csináljam hogy ne is okozzak kárt illetve ki tudjam zárni,hogy az EGR ugy müködik ahogyan kell? Esetleg egy robbantott ábra is jol jönne hozzá hogy melyik csövet kell pontosan! Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.17. 21:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
cszsolti írta:
Sziasztok!
Tudom,hogy nem én vagyok az első aki ezt kérdezi,de nem találtam a kérdésemre konkrét választ itt,igy felteszem most ide:99-es 525 Tds-en próba erejéig ki szeretném iktatni az EGR-t akkor azt hogyan csináljam hogy ne is okozzak kárt illetve ki tudjam zárni,hogy az EGR ugy müködik ahogyan kell? Esetleg egy robbantott ábra is jol jönne hozzá hogy melyik csövet kell pontosan! Köszönöm!

A vákuumcsövet elég ha lehuzod.

Tapatalk-kal küldve az én C6603-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.17. 22:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
cszsolti írta:
Sziasztok!
Tudom,hogy nem én vagyok az első aki ezt kérdezi,de nem találtam a kérdésemre konkrét választ itt,igy felteszem most ide:99-es 525 Tds-en próba erejéig ki szeretném iktatni az EGR-t akkor azt hogyan csináljam hogy ne is okozzak kárt illetve ki tudjam zárni,hogy az EGR ugy müködik ahogyan kell? Esetleg egy robbantott ábra is jol jönne hozzá hogy melyik csövet kell pontosan! Köszönöm!

A vákuumcsövet elég ha lehuzod.

Tapatalk-kal küldve az én C6603-el

Es melyiket huzzam le? Mert nekem 2 cso van rajta,az egyik a kipufogo oldal felol jon a masik az gazolajszuro mogul...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.17. 22:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
cszsolti írta:
Haminda írta:
cszsolti írta:
Sziasztok!
Tudom,hogy nem én vagyok az első aki ezt kérdezi,de nem találtam a kérdésemre konkrét választ itt,igy felteszem most ide:99-es 525 Tds-en próba erejéig ki szeretném iktatni az EGR-t akkor azt hogyan csináljam hogy ne is okozzak kárt illetve ki tudjam zárni,hogy az EGR ugy müködik ahogyan kell? Esetleg egy robbantott ábra is jol jönne hozzá hogy melyik csövet kell pontosan! Köszönöm!

A vákuumcsövet elég ha lehuzod.

Tapatalk-kal küldve az én C6603-el

Es melyiket huzzam le? Mert nekem 2 cso van rajta,az egyik a kipufogo oldal felol jon a masik az gazolajszuro mogul...

A menetirány szerint a baloldali a vákuumcső - az a legkisebb.

Tapatalk-kal küldve az én C6603-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.17. 23:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
cszsolti írta:
Haminda írta:
cszsolti írta:
Sziasztok!
Tudom,hogy nem én vagyok az első aki ezt kérdezi,de nem találtam a kérdésemre konkrét választ itt,igy felteszem most ide:99-es 525 Tds-en próba erejéig ki szeretném iktatni az EGR-t akkor azt hogyan csináljam hogy ne is okozzak kárt illetve ki tudjam zárni,hogy az EGR ugy müködik ahogyan kell? Esetleg egy robbantott ábra is jol jönne hozzá hogy melyik csövet kell pontosan! Köszönöm!

A vákuumcsövet elég ha lehuzod.

Tapatalk-kal küldve az én C6603-el

Es melyiket huzzam le? Mert nekem 2 cso van rajta,az egyik a kipufogo oldal felol jon a masik az gazolajszuro mogul...

A menetirány szerint a baloldali a vákuumcső - az a legkisebb.

Tapatalk-kal küldve az én C6603-el

Én is arra tippeltem,köszönöm szépen a segitséget!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.17. 23:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
cszsolti írta:
Haminda írta:
cszsolti írta:
Sziasztok!
Tudom,hogy nem én vagyok az első aki ezt kérdezi,de nem találtam a kérdésemre konkrét választ itt,igy felteszem most ide:99-es 525 Tds-en próba erejéig ki szeretném iktatni az EGR-t akkor azt hogyan csináljam hogy ne is okozzak kárt illetve ki tudjam zárni,hogy az EGR ugy müködik ahogyan kell? Esetleg egy robbantott ábra is jol jönne hozzá hogy melyik csövet kell pontosan! Köszönöm!

A vákuumcsövet elég ha lehuzod.

Tapatalk-kal küldve az én C6603-el

Es melyiket huzzam le? Mert nekem 2 cso van rajta,az egyik a kipufogo oldal felol jon a masik az gazolajszuro mogul...

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.18. 00:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
cszsolti írta:
Haminda írta:
cszsolti írta:
Haminda írta:
cszsolti írta:
Sziasztok!
Tudom,hogy nem én vagyok az első aki ezt kérdezi,de nem találtam a kérdésemre konkrét választ itt,igy felteszem most ide:99-es 525 Tds-en próba erejéig ki szeretném iktatni az EGR-t akkor azt hogyan csináljam hogy ne is okozzak kárt illetve ki tudjam zárni,hogy az EGR ugy müködik ahogyan kell? Esetleg egy robbantott ábra is jol jönne hozzá hogy melyik csövet kell pontosan! Köszönöm!

A vákuumcsövet elég ha lehuzod.

Tapatalk-kal küldve az én C6603-el

Es melyiket huzzam le? Mert nekem 2 cso van rajta,az egyik a kipufogo oldal felol jon a masik az gazolajszuro mogul...

A menetirány szerint a baloldali a vákuumcső - az a legkisebb.

Tapatalk-kal küldve az én C6603-el

Én is arra tippeltem,köszönöm szépen a segitséget!

De dugozd is le, ha lehuzod!

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.18. 12:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
De dugozd is le, ha lehuzod![/quote]

Mindenképpen ledugózom,pár napig ugy marad tesztelésre! De ha már itt tartunk mire szolgál a másik cső ha megtudhatom? 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AGR / EGR és csatolt alkatrészei.
HozzászólásElküldve: 2014.06.18. 13:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
cszsolti írta:

Mindenképpen ledugózom,pár napig ugy marad tesztelésre! De ha már itt tartunk mire szolgál a másik cső ha megtudhatom? 8)

Szépen magyarul: Onnan jön az Auspuff Gas/Exhaust Gas Recirkulációra-innen a szelep neve.

Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 168 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 47 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator