2012.03.22. 15:30
Jerry írta:Ismét bővült a lista.
A 97 előtt gyártott E39-nél a főfékhenger sem kompatibilis. Másik oldalon jön ki a fékcső belőle. Az jó kérdés, hogy miért nem fúrták elő mindkét oldalra a menetet, így kompatibilissá téve mindkét autótípushoz. (az utángyártók már így csinálják)
2012.03.22. 16:57
nlm79 írta:én építettem be angol autóból motort magyarba,más a kipufogó is mert az angolnál azon az oldalon van a kormányrudazat és el kell annak is férnie.ezenkivül volt még a motoron egy szelepszerű valami ami le kellet dugózni.
2013.04.13. 21:56
2013.04.14. 07:01
tiborb írta:Sziasztok!
535i be szeretnék beépíttetni angol 540 motort és váltót. Szerintetek elvetélt ötlet, vagy működhet?
Előre is köszönöm a gondolatokat!
2013.04.14. 12:39
Valami biztos nem 100% kompatibilis mert Madox is szivott az M5 angol motorral ha jól emlékszem.Padre540 írta:tiborb írta:Sziasztok!
535i be szeretnék beépíttetni angol 540 motort és váltót. Szerintetek elvetélt ötlet, vagy működhet?
Előre is köszönöm a gondolatokat!
Az,hogy Angol,egy dolog,nem számít.
Egy az egyben cserélhető.
A 40i is vanosos legyen.
Kardánt is vegyél meg váltókulisszát.
A kábelezés kérdéses,a motorvezérlő biztos hogy más,legalábbis az agya.
2013.04.14. 22:18
admin írta:Valami biztos nem 100% kompatibilis mert Madox is szivott az M5 angol motorral ha jól emlékszem.Padre540 írta:tiborb írta:Sziasztok!
535i be szeretnék beépíttetni angol 540 motort és váltót. Szerintetek elvetélt ötlet, vagy működhet?
Előre is köszönöm a gondolatokat!
Az,hogy Angol,egy dolog,nem számít.
Egy az egyben cserélhető.
A 40i is vanosos legyen.
Kardánt is vegyél meg váltókulisszát.
A kábelezés kérdéses,a motorvezérlő biztos hogy más,legalábbis az agya.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
2013.04.15. 09:02
kovessyroli írta:A V8-as motoroknál tényleg szopás az angol, mert a kipuf. leömlők és a kormánymű más az európai és az angol kocsiban az adott ország sajátosságai miatt.
Én lerendeltem még anno egy angol motort az E34-hez - V8 30i - de csak forgatták a szerelők, mint a bűvös kockát.
Hozzáteszem, a szerelők sem voltak a toppon, de az angol motor nem egy az egyben plug and play az európai kocsiban.
V8-asnál én nem kísérleteznék angollal.
Sőt, csak ugyanabból az évjáratból vennék motort, és leellenőrizve a teljes azonosságot, mert bár európai V8-at vettem végül, de E32-ből valót, és még az sem teljesen egyezett meg az E34-es motorjával
(pedig a bontósok akár az életükre is megesküdtek volna az azonosságról)
2013.04.15. 21:34
2013.04.15. 22:06
tiborb írta:Nagyon köszönöm a tanácsokat kedves e39 sógorok!
Elengedem ezt az angol autó témát, nem szeretnék egy never ending storyba kezdeni.
Pedig nagyon szépet találtam jó áran: http://www.gumtree.com/p/cars-vans-moto ... 1013641480
Tehát vagy 540 donort keresek külföldön/itthon és a meglévő eleje törött 535be beépítjük a motor-váltót is, vagy az uj szerzeményt használom és a mostanit tartom meg alkatrésznek.
Gondolom ha ilyen formán európai autót veszek donornak, akkor azzal a beépítés(535be az 540 motor és váltó) csak nem akkora szívás. Vagy igen?
Igy aztán ha valakit netán tudsz ajánlani jó szívvel 540 négy ajtós ügyben az is érdekel!
Szívesen várom válaszod,
Tibor
2013.04.16. 08:32
tiborb írta:Nagyon köszönöm a tanácsokat kedves e39 sógorok!
Elengedem ezt az angol autó témát, nem szeretnék egy never ending storyba kezdeni.
Pedig nagyon szépet találtam jó áran: http://www.gumtree.com/p/cars-vans-moto ... 1013641480
Tehát vagy 540 donort keresek külföldön/itthon és a meglévő eleje törött 535be beépítjük a motor-váltót is, vagy az uj szerzeményt használom és a mostanit tartom meg alkatrésznek.
Gondolom ha ilyen formán európai autót veszek donornak, akkor azzal a beépítés(535be az 540 motor és váltó) csak nem akkora szívás. Vagy igen?
Igy aztán ha valakit netán tudsz ajánlani jó szívvel 540 négy ajtós ügyben az is érdekel!
Szívesen várom válaszod,
Tibor
2013.07.24. 17:32
2013.07.24. 19:44
Bugajauzsi írta:At lehet allitani a muszerfali ertekeket metrikusra? Osszkilometer mutatot kilometerre merfoldrol, es minden mast, mint fogyaszt (mpg-rol l/100km-re), napi km szamlalo, hatralevo tavolsag, stb.
2013.07.27. 22:39
kzolee írta:Bugajauzsi írta:At lehet allitani a muszerfali ertekeket metrikusra? Osszkilometer mutatot kilometerre merfoldrol, es minden mast, mint fogyaszt (mpg-rol l/100km-re), napi km szamlalo, hatralevo tavolsag, stb.
Át.
2013.07.28. 00:56
morv írta:kzolee írta:Bugajauzsi írta:At lehet allitani a muszerfali ertekeket metrikusra? Osszkilometer mutatot kilometerre merfoldrol, es minden mast, mint fogyaszt (mpg-rol l/100km-re), napi km szamlalo, hatralevo tavolsag, stb.
Át.
Ezzel vigyazz! Muszakin nem mindegyik helyen irjak be, hogy merfold vagy kilometer van-e a kijelzon!
2013.09.10. 23:52