* *
Pontos idő: 2024.04.18. 02:37

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 35 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2011.09.30. 10:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 87
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Motor tipusa: 528 IA
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv!

Bizonyára sokunkban felmerült a kérdés, jobbkormányos autó alkatrésznek...
Na de mégis mik a buktatói, mennyire különböznek műszakilag a balkormányostól?
Melyek azok az alkatrészek, amelyek használhatatlanok számunkra?
Milyen arányban különböznek és mikben?
Megéri-e egyáltalán ennek fényében jobbkormányost szerezni alkatrésznek?
Ilyen és ehhez hasonló kérdésekben lenne jó boncolgatni a témát...
Jó lenne a témában tapasztalt kollégák hozzászólása...
Engem kifejezetten az alkatrészek közötti különbségek érdekelnének, tehát nem a jobbkormányos autó forgalomba helyezése itthon... Bár az átalakítás miatt az alkatrészek különbsége miatt felmerül a probléma ott is...

Amiben minden bizonnyal különböznek:
fényszóró, pedálsor, kormánymű, kormányoszlop, fékrendszer egyes elemei, középkonzol (kézifékkar), műszerfal és valszeg a mögötte lévő szerelvények (pl. fűtés/szellőzés) egy része is, ajtókárpitok, ablaktörlő szerkezet, vezetőoldali ülés és az anyósülés között is lehet különbség, napellenző, kábelezés...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2011.09.30. 12:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kok írta:

Amiben minden bizonnyal különböznek:
fényszóró, pedálsor, kormánymű, kormányoszlop, fékrendszer egyes elemei, középkonzol (kézifékkar), műszerfal és valszeg a mögötte lévő szerelvények (pl. fűtés/szellőzés) egy része is, ajtókárpitok, ablaktörlő szerkezet, vezetőoldali ülés és az anyósülés között is lehet különbség, napellenző, kábelezés...


A topic ötlet tetszik.

A kormányoszlop egyforma, egyhetes infóim szerint.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.09.30. 14:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.20. 21:59
Hozzászólások: 1324
Tartózkodási hely: Budapest XXII.ker
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 160 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kok írta:
Ãœdv!

Bizonyára sokunkban felmerült a kérdés, jobbkormányos autó alkatrésznek...
Na de mégis mik a buktatói, mennyire különböznek műszakilag a balkormányostól?
Melyek azok az alkatrészek, amelyek használhatatlanok számunkra?
Milyen arányban különböznek és mikben?
Megéri-e egyáltalán ennek fényében jobbkormányost szerezni alkatrésznek?
Ilyen és ehhez hasonló kérdésekben lenne jó boncolgatni a témát...
Jó lenne a témában tapasztalt kollégák hozzászólása...
Engem kifejezetten az alkatrészek közötti különbségek érdekelnének, tehát nem a jobbkormányos autó forgalomba helyezése itthon... Bár az átalakítás miatt az alkatrészek különbsége miatt felmerül a probléma ott is...

Amiben minden bizonnyal különböznek:
fényszóró, pedálsor, kormánymű, kormányoszlop, fékrendszer egyes elemei, középkonzol (kézifékkar), műszerfal és valszeg a mögötte lévő szerelvények (pl. fűtés/szellőzés) egy része is, ajtókárpitok, ablaktörlő szerkezet, vezetőoldali ülés és az anyósülés között is lehet különbség, napellenző, kábelezés...


Az enyémbe nemrég került "angol" bőr. A vezető és anyósülés között semmi különbség, max. az ülésfoglaltságjelzővel lehet majd egy pici gond (még nem tudom mert nincs bekötve).

Az angol lámpák nem jók az európai autókba, de ha jól tudom éppen az E39-é jó, ha van felül egy gömbölyű "pöcök". Ezt elfordítva már EUs is a lámpa.

Ami viszont nincs a felsorolásban - a visszapillantó tükrök.

_________________
Kép


www.kiara4x4.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.09.30. 15:03 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kiara írta:
Az enyémbe nemrég került "angol" bőr. A vezető és anyósülés között semmi különbség, max. az ülésfoglaltságjelzővel lehet majd egy pici gond (még nem tudom mert nincs bekötve).

Az angol lámpák nem jók az európai autókba, de ha jól tudom éppen az E39-é jó, ha van felül egy gömbölyű "pöcök". Ezt elfordítva már EUs is a lámpa.

Ami viszont nincs a felsorolásban - a visszapillantó tükrök.


Az üléseknél akkor van probléma, ha azok elektromosak. Annó PMiki kivesézte a témát a nagy közös ülés topikban. A lényeg, hogy a vezérlő a vezetőüléssel kommunikál, ami értelemszerűen a másik oldalon van.
Épp most küzdök egy ilyennel és biztos, hogy nem lesz egyszerű mutatvány az átkábelezés. Igen, az ülésfoglaltság jelző is a másik oldalon van, de szerencsére akár egy szimpla üléslap cserével az könnyen orvosolható, ha nem akarod nagyon szétrobbantani a lócát. Kiara, ha érdekel valamelyik hétvégén rendezhetnénk egy ülésszerelő napot nálad vagy nálam. (természetesen a gulyás készítést rád bíznám! )
Amúgy hogyhogy nincs bekötve? És akkor most folyamatosan világít a lufis ember a műszerfalon?
Ha jól tudom, akkor a lámpáknál sem olyan egyszerű a helyzet, mert bár valóban EU-sítható a kis pöcökkel, de vizsgán még így sem menne át.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.09.30. 17:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kiara írta:
Az angol lámpák nem jók az európai autókba, de ha jól tudom éppen az E39-é jó, ha van felül egy gömbölyű "pöcök". Ezt elfordítva már EUs is a lámpa.


Na ez nem igaz. Az a pöcök arra jó, mint a kis matrica amit a fényszóróra kell ragasztani ha ellenkező oldali közlekedésű helyre mész, tehát csak kitakar egy részt a vetített fényből, hogy ne vakítsd el a szembejövőket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: bmw520ds
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.09.30. 21:15 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
kiara írta:
Az angol lámpák nem jók az európai autókba, de ha jól tudom éppen az E39-é jó, ha van felül egy gömbölyű "pöcök". Ezt elfordítva már EUs is a lámpa.


Na ez nem igaz. Az a pöcök arra jó, mint a kis matrica amit a fényszóróra kell ragasztani ha ellenkező oldali közlekedésű helyre mész, tehát csak kitakar egy részt a vetített fényből, hogy ne vakítsd el a szembejövőket.


Igen vízszintes lesz a fény és nem látod a jobb szélén haladó biciglit. Mellesleg a vizsgán se engednek át vele.

Jackson, aki Bömbölőtől tanulta

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.10.01. 01:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.20. 21:59
Hozzászólások: 1324
Tartózkodási hely: Budapest XXII.ker
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 160 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
kiara írta:
Az enyémbe nemrég került "angol" bőr. A vezető és anyósülés között semmi különbség, max. az ülésfoglaltságjelzővel lehet majd egy pici gond (még nem tudom mert nincs bekötve).

Az angol lámpák nem jók az európai autókba, de ha jól tudom éppen az E39-é jó, ha van felül egy gömbölyű "pöcök". Ezt elfordítva már EUs is a lámpa.

Ami viszont nincs a felsorolásban - a visszapillantó tükrök.


Az üléseknél akkor van probléma, ha azok elektromosak. Annó PMiki kivesézte a témát a nagy közös ülés topikban. A lényeg, hogy a vezérlő a vezetőüléssel kommunikál, ami értelemszerűen a másik oldalon van.
Épp most küzdök egy ilyennel és biztos, hogy nem lesz egyszerű mutatvány az átkábelezés. Igen, az ülésfoglaltság jelző is a másik oldalon van, de szerencsére akár egy szimpla üléslap cserével az könnyen orvosolható, ha nem akarod nagyon szétrobbantani a lócát. Kiara, ha érdekel valamelyik hétvégén rendezhetnénk egy ülésszerelő napot nálad vagy nálam. (természetesen a gulyás készítést rád bíznám! )
Amúgy hogyhogy nincs bekötve? És akkor most folyamatosan világít a lufis ember a műszerfalon?
Ha jól tudom, akkor a lámpáknál sem olyan egyszerű a helyzet, mert bár valóban EU-sítható a kis pöcökkel, de vizsgán még így sem menne át.


Igen, folyamatosan világít. Még! Az ülésszerelés jó ötlet, meg a gulyás is. Majd megbeszéljük, hogy mikor.

A lámpáról mindenkinek kösz az infót. Még jó, hogy nem vettem meg az angol lámpákat.

_________________
Kép


www.kiara4x4.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.10.01. 09:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.08. 08:40
Hozzászólások: 434
Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530 D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali,
Én bal ajtókárpitot raktam be angol autóból. Járható a dolog csak meg kell lennie az eredeti könyöklőnek illetve az azt körbefoglaló szövetrésznek. Le kell furkálni belülről a tartó műanyag patentek fejét, kicserélni, majd kárpitos alátéttel és 3,5x8, 3,5x6-os pozdorja csavarral gyönyörűen a helyére lehet illeszteni és becsavarni.
Hát ennyi. kb 15 perc. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.10.01. 13:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 87
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Motor tipusa: 528 IA
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kiara írta:
kok írta:
Ãœdv!

Bizonyára sokunkban felmerült a kérdés, jobbkormányos autó alkatrésznek...
Na de mégis mik a buktatói, mennyire különböznek műszakilag a balkormányostól?
Melyek azok az alkatrészek, amelyek használhatatlanok számunkra?
Milyen arányban különböznek és mikben?
Megéri-e egyáltalán ennek fényében jobbkormányost szerezni alkatrésznek?
Ilyen és ehhez hasonló kérdésekben lenne jó boncolgatni a témát...
Jó lenne a témában tapasztalt kollégák hozzászólása...
Engem kifejezetten az alkatrészek közötti különbségek érdekelnének, tehát nem a jobbkormányos autó forgalomba helyezése itthon... Bár az átalakítás miatt az alkatrészek különbsége miatt felmerül a probléma ott is...

Amiben minden bizonnyal különböznek:
fényszóró, pedálsor, kormánymű, kormányoszlop, fékrendszer egyes elemei, középkonzol (kézifékkar), műszerfal és valszeg a mögötte lévő szerelvények (pl. fűtés/szellőzés) egy része is, ajtókárpitok, ablaktörlő szerkezet, vezetőoldali ülés és az anyósülés között is lehet különbség, napellenző, kábelezés...


Az enyémbe nemrég került "angol" bőr. A vezető és anyósülés között semmi különbség, max. az ülésfoglaltságjelzővel lehet majd egy pici gond (még nem tudom mert nincs bekötve).

Az angol lámpák nem jók az európai autókba, de ha jól tudom éppen az E39-é jó, ha van felül egy gömbölyű "pöcök". Ezt elfordítva már EUs is a lámpa.

Ami viszont nincs a felsorolásban - a visszapillantó tükrök.


Örülök, hogy pereg a topik... :)

A visszapillantó tükröknél mi a különbség?? :?:

Az ülésfoglaltságjelző probléma megoldódását remélem megtudhatjuk, ha megoldódik.....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.10.01. 16:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.20. 21:59
Hozzászólások: 1324
Tartózkodási hely: Budapest XXII.ker
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 160 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kok írta:
kiara írta:
kok írta:
Ãœdv!

Bizonyára sokunkban felmerült a kérdés, jobbkormányos autó alkatrésznek...
Na de mégis mik a buktatói, mennyire különböznek műszakilag a balkormányostól?
Melyek azok az alkatrészek, amelyek használhatatlanok számunkra?
Milyen arányban különböznek és mikben?
Megéri-e egyáltalán ennek fényében jobbkormányost szerezni alkatrésznek?
Ilyen és ehhez hasonló kérdésekben lenne jó boncolgatni a témát...
Jó lenne a témában tapasztalt kollégák hozzászólása...
Engem kifejezetten az alkatrészek közötti különbségek érdekelnének, tehát nem a jobbkormányos autó forgalomba helyezése itthon... Bár az átalakítás miatt az alkatrészek különbsége miatt felmerül a probléma ott is...

Amiben minden bizonnyal különböznek:
fényszóró, pedálsor, kormánymű, kormányoszlop, fékrendszer egyes elemei, középkonzol (kézifékkar), műszerfal és valszeg a mögötte lévő szerelvények (pl. fűtés/szellőzés) egy része is, ajtókárpitok, ablaktörlő szerkezet, vezetőoldali ülés és az anyósülés között is lehet különbség, napellenző, kábelezés...


Az enyémbe nemrég került "angol" bőr. A vezető és anyósülés között semmi különbség, max. az ülésfoglaltságjelzővel lehet majd egy pici gond (még nem tudom mert nincs bekötve).

Az angol lámpák nem jók az európai autókba, de ha jól tudom éppen az E39-é jó, ha van felül egy gömbölyű "pöcök". Ezt elfordítva már EUs is a lámpa.

Ami viszont nincs a felsorolásban - a visszapillantó tükrök.


Örülök, hogy pereg a topik... :)

A visszapillantó tükröknél mi a különbség?? :?:

Az ülésfoglaltságjelző probléma megoldódását remélem megtudhatjuk, ha megoldódik.....


Én úgy tudom, hogy más szögben mozog a vezető és az utasoldali. (ugye a vezető oldalinak szélessebb részt kell "látnia")

_________________
Kép


www.kiara4x4.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.10.02. 08:59 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
km óra is más,nem csak mert mérföldben van hanem a bc-n is fordítva jelzi az ajtónyitást

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2011.10.02. 13:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 87
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Motor tipusa: 528 IA
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A főegységek, mint váltó és motor ugyanaz, vagy azért itt is vannak-e különbségek?? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.10.02. 17:46 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kok írta:
Az ülésfoglaltságjelző probléma megoldódását remélem megtudhatjuk, ha megoldódik.....

Nincs vele probléma. Nekem is angol autóból került bele az elektromos ülés. Szimplán csak ki kell szedni abból, amelyikben van és berakni a másikba és műxik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.10.05. 23:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.08.22. 22:43
Hozzászólások: 114
Tartózkodási hely: Budapest 18 ker.
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,
meg tudná mondani valaki, hogy hogy lehet felismerni az angol első fényszórókat, ha nincsenek beépítve?
Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.10.07. 22:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
briganti írta:
Sziasztok,
meg tudná mondani valaki, hogy hogy lehet felismerni az angol első fényszórókat, ha nincsenek beépítve?
Köszi!

Helo
Rá van írva HOGY Englis


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.10.07. 22:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
briganti írta:
Sziasztok,
meg tudná mondani valaki, hogy hogy lehet felismerni az angol első fényszórókat, ha nincsenek beépítve?
Köszi!

Helo
Rá van írva HOGY Englis

Ilyesmi biztosan nincsen ráírva :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.12.26. 12:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.20. 01:00
Hozzászólások: 191
Tartózkodási hely: Bristol U.K
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
én építettem be angol autóból motort magyarba,más a kipufogó is mert az angolnál azon az oldalon van a kormányrudazat és el kell annak is férnie.ezenkivül volt még a motoron egy szelepszerű valami ami le kellet dugózni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.12.26. 13:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.02.06. 01:00
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: olaszrszag
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
helo mindenkinek ezt azert irom mert lehet masnak sem vag azonnal az agyaba hogy a gephazteto zar sem jo eus autokhoz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.20. 11:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Óracsoport körüli műanyag keret sem kompatibilis. A világítás és ködlámpa kapcsoló ugyan még megcserélhető, de a csavarok fülei rossz helyen vannak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.22. 14:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ismét bővült a lista.
A 97 előtt gyártott E39-nél a főfékhenger sem kompatibilis. Másik oldalon jön ki a fékcső belőle. Az jó kérdés, hogy miért nem fúrták elő mindkét oldalra a menetet, így kompatibilissá téve mindkét autótípushoz. (az utángyártók már így csinálják)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 35 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator