* *
Pontos idő: 2024.04.18. 02:59

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 35 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.03.22. 15:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Jerry írta:
Ismét bővült a lista.
A 97 előtt gyártott E39-nél a főfékhenger sem kompatibilis. Másik oldalon jön ki a fékcső belőle. Az jó kérdés, hogy miért nem fúrták elő mindkét oldalra a menetet, így kompatibilissá téve mindkét autótípushoz. (az utángyártók már így csinálják)


Ide még hozzátartozik, hogy egy 42cm-es fémfékcső legyártatásával precízen beszerelhető a jobbkormányos főfékhengere a "normális"-ba.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Jerry
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2012.03.22. 16:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
nlm79 írta:
én építettem be angol autóból motort magyarba,más a kipufogó is mert az angolnál azon az oldalon van a kormányrudazat és el kell annak is férnie.ezenkivül volt még a motoron egy szelepszerű valami ami le kellet dugózni.

Itt egy pici pontosítást szeretnék tenni.
ETK adatok alapján csak a V8-nál van különbség és itt is csak a leömlők rendelési számai térnek el.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.04.13. 21:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.10.20. 00:00
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: veszprém
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

535i be szeretnék beépíttetni angol 540 motort és váltót. Szerintetek elvetélt ötlet, vagy működhet?

Előre is köszönöm a gondolatokat!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.04.14. 07:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tiborb írta:
Sziasztok!

535i be szeretnék beépíttetni angol 540 motort és váltót. Szerintetek elvetélt ötlet, vagy működhet?

Előre is köszönöm a gondolatokat!


Az,hogy Angol,egy dolog,nem számít.
Egy az egyben cserélhető.
A 40i is vanosos legyen.
Kardánt is vegyél meg váltókulisszát.
A kábelezés kérdéses,a motorvezérlő biztos hogy más,legalábbis az agya.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.04.14. 12:39 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
tiborb írta:
Sziasztok!

535i be szeretnék beépíttetni angol 540 motort és váltót. Szerintetek elvetélt ötlet, vagy működhet?

Előre is köszönöm a gondolatokat!


Az,hogy Angol,egy dolog,nem számít.
Egy az egyben cserélhető.
A 40i is vanosos legyen.
Kardánt is vegyél meg váltókulisszát.
A kábelezés kérdéses,a motorvezérlő biztos hogy más,legalábbis az agya.
Valami biztos nem 100% kompatibilis mert Madox is szivott az M5 angol motorral ha jól emlékszem.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.04.14. 22:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Padre540 írta:
tiborb írta:
Sziasztok!

535i be szeretnék beépíttetni angol 540 motort és váltót. Szerintetek elvetélt ötlet, vagy működhet?

Előre is köszönöm a gondolatokat!


Az,hogy Angol,egy dolog,nem számít.
Egy az egyben cserélhető.
A 40i is vanosos legyen.
Kardánt is vegyél meg váltókulisszát.
A kábelezés kérdéses,a motorvezérlő biztos hogy más,legalábbis az agya.
Valami biztos nem 100% kompatibilis mert Madox is szivott az M5 angol motorral ha jól emlékszem.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2


A V8-as motoroknál tényleg szopás az angol, mert a kipuf. leömlők és a kormánymű más az európai és az angol kocsiban az adott ország sajátosságai miatt.
Én lerendeltem még anno egy angol motort az E34-hez - V8 30i - de csak forgatták a szerelők, mint a bűvös kockát.
Hozzáteszem, a szerelők sem voltak a toppon, de az angol motor nem egy az egyben plug and play az európai kocsiban.
V8-asnál én nem kísérleteznék angollal.
Sőt, csak ugyanabból az évjáratból vennék motort, és leellenőrizve a teljes azonosságot, mert bár európai V8-at vettem végül, de E32-ből valót, és még az sem teljesen egyezett meg az E34-es motorjával :!:
(pedig a bontósok akár az életükre is megesküdtek volna az azonosságról)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.04.15. 09:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
A V8-as motoroknál tényleg szopás az angol, mert a kipuf. leömlők és a kormánymű más az európai és az angol kocsiban az adott ország sajátosságai miatt.
Én lerendeltem még anno egy angol motort az E34-hez - V8 30i - de csak forgatták a szerelők, mint a bűvös kockát.
Hozzáteszem, a szerelők sem voltak a toppon, de az angol motor nem egy az egyben plug and play az európai kocsiban.
V8-asnál én nem kísérleteznék angollal.
Sőt, csak ugyanabból az évjáratból vennék motort, és leellenőrizve a teljes azonosságot, mert bár európai V8-at vettem végül, de E32-ből valót, és még az sem teljesen egyezett meg az E34-es motorjával :!:
(pedig a bontósok akár az életükre is megesküdtek volna az azonosságról)


Megnéztem ETK-ban és tényleg más a 2 motor cikkszáma.Némi kérdezősködés után kiderült,hogy az angolnak a másik oldalon van az önindítója.Ezért más a leömlő és a balos kormánymű miatt nem jó sehogy.
Csak motorcserénél ki kell maratni a blokkban az önindító helyét,de váltóval együtt nem életképes a projekt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.04.15. 21:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.10.20. 00:00
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: veszprém
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nagyon köszönöm a tanácsokat kedves e39 sógorok!

Elengedem ezt az angol autó témát, nem szeretnék egy never ending storyba kezdeni.
Pedig nagyon szépet találtam jó áran: http://www.gumtree.com/p/cars-vans-moto ... 1013641480

Tehát vagy 540 donort keresek külföldön/itthon és a meglévő eleje törött 535be beépítjük a motor-váltót is, vagy az uj szerzeményt használom és a mostanit tartom meg alkatrésznek.

Gondolom ha ilyen formán európai autót veszek donornak, akkor azzal a beépítés(535be az 540 motor és váltó) csak nem akkora szívás. Vagy igen?

Igy aztán ha valakit netán tudsz ajánlani jó szívvel 540 négy ajtós ügyben az is érdekel!

Szívesen várom válaszod,
Tibor


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.04.15. 22:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tiborb írta:
Nagyon köszönöm a tanácsokat kedves e39 sógorok!

Elengedem ezt az angol autó témát, nem szeretnék egy never ending storyba kezdeni.
Pedig nagyon szépet találtam jó áran: http://www.gumtree.com/p/cars-vans-moto ... 1013641480

Tehát vagy 540 donort keresek külföldön/itthon és a meglévő eleje törött 535be beépítjük a motor-váltót is, vagy az uj szerzeményt használom és a mostanit tartom meg alkatrésznek.

Gondolom ha ilyen formán európai autót veszek donornak, akkor azzal a beépítés(535be az 540 motor és váltó) csak nem akkora szívás. Vagy igen?

Igy aztán ha valakit netán tudsz ajánlani jó szívvel 540 négy ajtós ügyben az is érdekel!

Szívesen várom válaszod,
Tibor


Gumtree az jo, a legnagyobb atb@szasok gyujtohelye.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.04.16. 08:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tiborb írta:
Nagyon köszönöm a tanácsokat kedves e39 sógorok!

Elengedem ezt az angol autó témát, nem szeretnék egy never ending storyba kezdeni.
Pedig nagyon szépet találtam jó áran: http://www.gumtree.com/p/cars-vans-moto ... 1013641480

Tehát vagy 540 donort keresek külföldön/itthon és a meglévő eleje törött 535be beépítjük a motor-váltót is, vagy az uj szerzeményt használom és a mostanit tartom meg alkatrésznek.

Gondolom ha ilyen formán európai autót veszek donornak, akkor azzal a beépítés(535be az 540 motor és váltó) csak nem akkora szívás. Vagy igen?

Igy aztán ha valakit netán tudsz ajánlani jó szívvel 540 négy ajtós ügyben az is érdekel!

Szívesen várom válaszod,
Tibor


Nem is baj hogy nem vetted meg,mert ez a vanos nélküli és nem jó neked. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.24. 17:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.18. 17:22
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Bishop's Stortford(UK)
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
At lehet allitani a muszerfali ertekeket metrikusra? Osszkilometer mutatot kilometerre merfoldrol, es minden mast, mint fogyaszt (mpg-rol l/100km-re), napi km szamlalo, hatralevo tavolsag, stb.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.24. 19:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Bugajauzsi írta:
At lehet allitani a muszerfali ertekeket metrikusra? Osszkilometer mutatot kilometerre merfoldrol, es minden mast, mint fogyaszt (mpg-rol l/100km-re), napi km szamlalo, hatralevo tavolsag, stb.


Át.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.27. 22:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Bugajauzsi írta:
At lehet allitani a muszerfali ertekeket metrikusra? Osszkilometer mutatot kilometerre merfoldrol, es minden mast, mint fogyaszt (mpg-rol l/100km-re), napi km szamlalo, hatralevo tavolsag, stb.


Át.

Ezzel vigyazz! Muszakin nem mindegyik helyen irjak be, hogy merfold vagy kilometer van-e a kijelzon!

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.28. 00:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.18. 17:22
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Bishop's Stortford(UK)
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
kzolee írta:
Bugajauzsi írta:
At lehet allitani a muszerfali ertekeket metrikusra? Osszkilometer mutatot kilometerre merfoldrol, es minden mast, mint fogyaszt (mpg-rol l/100km-re), napi km szamlalo, hatralevo tavolsag, stb.


Át.

Ezzel vigyazz! Muszakin nem mindegyik helyen irjak be, hogy merfold vagy kilometer van-e a kijelzon!


Enegem igeseit minden ami nem metrikus. Eleve litereket tankolunk. Akkor meg miert gallont kell szamolni? Ha megkerdezel egy britet, vagy barkit aki itt el, azt se tudja pontosan mennyi egy gallon. Es ha nem nagy macera atallitani, akkor arra az egy napra minden evben visszaallitanam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.10. 23:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.25. 01:00
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Debrecen-Nyíregyháza
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Jobbkormányos M5-ös tükör átalakítható balkormányosra? Ha igen akkor mi a menete?

_________________
Norbi530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 35 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator