Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Alapjárati probléma.

2018.02.09. 11:27

RCKDJ írta:
Rolly írta:
SvidronyA írta:
Rolly írta:Sziasztok! Volt már hasonló típusú autóm, ő nem produkálta ezt.
Reggel hideg első indításkor - mióta hűvösebb van!!! - felpörög kicsivel 2ezer fölé, majd szépen leengedi fordulatot. A következő indításkor már nem pörög fel eddig. Ez normális vagy sem, mert az előző 28i-m nem csinálta...

Még annyit hozzátennék, hogy az alapjárati motort kitisztítottam, de ugyanaz.

:diag

Sajna semmit nem mutat a diag!

Szia! Én úgy tudom, az a jó, ha felpörög. Régebben nekem sem csinálta (528i, M52), de aztán kiderült el van koszolódva az alapjárati motor, tisztítás óta csinálja. Azóta cserélve is lett gyári újra, az is csinálja. Külföldi fórumokat is átnéztem akkor, ott is erre jutottak :)


Nekem is ilyen az 528, minél hidegebb van és minél régebbóta áll annál jobban felpörgeti, de egyből ejti is 8-900 környékére és onnan ahogy melegszik esik viszább még kicsit. Ha már kicsit is melegebb motorra indítok rá, akkor 1000-1200ig pörög, ha full melegre akkor szinte egyből beáll 700 környékére. Ugyanezt csinálja az e36 négy hengerrel. Vagy mind szar vagy mind jó :D

Re: Alapjárati probléma.

2018.02.09. 12:39

cseptomi1211 írta:Sziasztok!

Sajnos alapjárati problémám van.
A tünet az, hogy hidegen kb. amíg el nem éri a vízhőfok visszajelzőm az első osztást, kuplungot benyomva (pl. lámpa megállásnál) az alapjárat elkezd ingadozni. A furcsa, hogy nem mindig csinálja, valamikor durvábban valamikor kevésbé, ekkor néhány másodperc után abba is hagyja és kisimul. Inpa nem ír hibát. Az ingadozás olyan 800-400 között van, tehát elég zavaró.
Üzem melegen már semmi probléma nincs.
Adaptáció törlés segíthet ezen a problémán?

+ kérdés:
realoem.com-on láttam, hogy VIN (GN70318) szerint a rendszer hozza a másodlagos levegő pumpát, de nekem ott semmi sincs.
A kipufogósor fölött nincs semmilyen szelep és más egységek. Gondolok itt az alábbi linken lévő 1.-es tételre.
Ezen a rajzon az 1.-es tétel.

Az autó 525i (M54B25) 2000/09 (FACELIFT)

Előre is köszönöm a segítséget. :franko:

Tamás

Emlékeim szerint még egy 25i-ben sem láttam másodlagos pumpát. Sőt inkább mintha M54 motorok egyikén sem. De szar a memóriám, lehet.

Re: Alapjárati probléma.

2018.02.09. 21:26

cseptomi1211 írta:Sziasztok!

Sajnos alapjárati problémám van.
A tünet az, hogy hidegen kb. amíg el nem éri a vízhőfok visszajelzőm az első osztást, kuplungot benyomva (pl. lámpa megállásnál) az alapjárat elkezd ingadozni. A furcsa, hogy nem mindig csinálja, valamikor durvábban valamikor kevésbé, ekkor néhány másodperc után abba is hagyja és kisimul. Inpa nem ír hibát. Az ingadozás olyan 800-400 között van, tehát elég zavaró.
Üzem melegen már semmi probléma nincs.
Adaptáció törlés segíthet ezen a problémán?

+ kérdés:
realoem.com-on láttam, hogy VIN (GN70318) szerint a rendszer hozza a másodlagos levegő pumpát, de nekem ott semmi sincs.
A kipufogósor fölött nincs semmilyen szelep és más egységek. Gondolok itt az alábbi linken lévő 1.-es tételre.
Ezen a rajzon az 1.-es tétel.

Az autó 525i (M54B25) 2000/09 (FACELIFT)

Előre is köszönöm a segítséget. :franko:

Tamás


Szerintem egy sorhat benzinesnek kevés a 400-as alapjárat.
Hozzászólás küldése

VigLink badge