2015.03.23. 16:40
SvidronyA írta:erre valószínű, hamarabb reagál, aki tud segíteni: viewtopic.php?f=4&t=1385
Feltétlen add meg ott is a "koordinátákat"
2015.04.17. 22:47
2015.07.05. 20:24
2015.07.06. 14:38
2015.07.06. 21:52
Superbeat írta:Sziasztok!
Régen regisztráltam, mégis új vagyok itt, mert sokáig nem néztem az oldalt... Jackson "házi feladatát" olvasva lejjebb lehet, hogy be kéne fognom a számat és végigcsinálni a lépéseket, viszont nálam kicsit más a probléma, ezért inkább leírom
1999-es 540i-ről van szó, 220.000 km-rel. Már hidegen, alapjáraton is nagyokat ránt a motor, de melegen sűrűbben és még nagyobbakat, mintha hirtelen nem kapna benzint. Menet közben csak akkor rángat minimálisan, amikor visszaváltás nélkül, finoman gyorsítok. Nagyobb gázadásnál teszi a dolgát rendesen. AC pumpa volt cserélve lassan 2 hónapja bontottra, de nem erre gyanakszom, mert kb. 2 hétig tünetmentesen jártam az autóval. (Ettől függetlenül hamarosan veszek bele egy újat, az a tuti). A gép egyetlen hibát ír ki, de azt már baromi régen (szégyellem is ide írni, hogy mióta), a 2 db hátsó lambda szondát, ezeket most meg is vettem (gyári csatlakozós, Bosch), cserélve lesznek a héten. Mivel baromi régóta szarok, meglepne, ha most hirtelen ez okozná a gondot, de ki akarom zárni. Hallottam, hogy a V8-asoknál szeretnek tönkremenni a gyújtótrafók is szép sorban és elég hasonló tüneteket okoznak. Benzinszűrőt még nem cseréltem, ezt is pótlom hamarosan. Légszűrők újak. Kartergáz membrán 1 éves. Hétvégente használom az autót és általában a 3 éves kisfiam is bent ül, szóval a pirosnál nem azt lesem, hogy hol egy vti, amit meg lehet alázni
Valakinek hasonló tapasztalat? Ötlet még?
Nagyon köszi!!!
Peti
2015.07.29. 15:36
2015.07.29. 20:30
Taxi969 írta:Sziasztok!
Gyújtótrafót kell cserélnem, mert az alapjáratom ingadozását az 5-ös henger trafója okozza.
Véleményetekre lennék kíváncsi, hogy melyiket javasoljátok, a begyűjtött infók alapján:
Bosch (1213 1703 228)
gyári BMW: 27.600 Ft
Unix: 26.175 - 48 %= 13.610 Ft
Bremi (1213 7599 219)
gyári BMW: 27.600 Ft
Unix: 15.326 - 48 %= 7.970 Ft
Előre is köszi, üdv.
2015.08.02. 21:35
atti523i írta:szevasztok! 97-es 23i-n megtisztítanám az alapjárati motort.levettem a pollenszűrőházat,látom a tartókonzolnak van két csavarja,meg az aljára menő légcső bilincsét kellene megbontanom.a szívócsonknál mi fogja?innét le tudom venni?
2015.11.16. 19:18
2015.11.16. 20:30
Rolly írta:Sziasztok! Volt már hasonló típusú autóm, ő nem produkálta ezt.
Reggel hideg első indításkor - mióta hűvösebb van!!! - felpörög kicsivel 2ezer fölé, majd szépen leengedi fordulatot. A következő indításkor már nem pörög fel eddig. Ez normális vagy sem, mert az előző 28i-m nem csinálta...
Még annyit hozzátennék, hogy az alapjárati motort kitisztítottam, de ugyanaz.
2015.11.16. 20:55
SvidronyA írta:Rolly írta:Sziasztok! Volt már hasonló típusú autóm, ő nem produkálta ezt.
Reggel hideg első indításkor - mióta hűvösebb van!!! - felpörög kicsivel 2ezer fölé, majd szépen leengedi fordulatot. A következő indításkor már nem pörög fel eddig. Ez normális vagy sem, mert az előző 28i-m nem csinálta...
Még annyit hozzátennék, hogy az alapjárati motort kitisztítottam, de ugyanaz.
2015.11.16. 21:30
Rolly írta:SvidronyA írta:Rolly írta:Sziasztok! Volt már hasonló típusú autóm, ő nem produkálta ezt.
Reggel hideg első indításkor - mióta hűvösebb van!!! - felpörög kicsivel 2ezer fölé, majd szépen leengedi fordulatot. A következő indításkor már nem pörög fel eddig. Ez normális vagy sem, mert az előző 28i-m nem csinálta...
Még annyit hozzátennék, hogy az alapjárati motort kitisztítottam, de ugyanaz.
Sajna semmit nem mutat a diag!
2015.11.16. 21:34
SvidronyA írta:Rolly írta:SvidronyA írta:Rolly írta:Sziasztok! Volt már hasonló típusú autóm, ő nem produkálta ezt.
Reggel hideg első indításkor - mióta hűvösebb van!!! - felpörög kicsivel 2ezer fölé, majd szépen leengedi fordulatot. A következő indításkor már nem pörög fel eddig. Ez normális vagy sem, mert az előző 28i-m nem csinálta...
Még annyit hozzátennék, hogy az alapjárati motort kitisztítottam, de ugyanaz.
Sajna semmit nem mutat a diag!
Mivel vizsgáltad?
2016.03.04. 16:25
2016.03.04. 16:57
peetr74 írta:Sziasztok!
Kb egy hete kezdődött a hibajelenség, reggel hidegen indítás, motor darabosan, dadogva jár, majd egy pár mp múlva kisimul, szépen ketyeg. Meleg motornál néha fékezés után darabosan indult el a kocsi, mintha nem lenne benne erő.
Tegnap kigyulladt a műszerfalon a motorhiba lámpa, de nem észleltem nagyobb problémát. Ma reggel viszont mintha csak 3 henger menne, kasznit rázza, meg ilyenek.
Hozzáértő kollégákat kérdezem, hogy szerintük mi lehet a baj, diagot nem tudom kiolvasni, hacsak nincs a Füredi lakótelepen valakinek egy erre alkalmas műszere, mi lehet a gáz?
Én speciel gyertya, vagy trafó hibára gyanakszom.
Köszi a válaszokat
Üdv Mindenkinek és aki tud, jó autózást:-(
2016.03.04. 18:04
peetr74 írta:Sziasztok!
Kb egy hete kezdődött a hibajelenség, reggel hidegen indítás, motor darabosan, dadogva jár, majd egy pár mp múlva kisimul, szépen ketyeg. Meleg motornál néha fékezés után darabosan indult el a kocsi, mintha nem lenne benne erő.
Tegnap kigyulladt a műszerfalon a motorhiba lámpa, de nem észleltem nagyobb problémát. Ma reggel viszont mintha csak 3 henger menne, kasznit rázza, meg ilyenek.
Hozzáértő kollégákat kérdezem, hogy szerintük mi lehet a baj, diagot nem tudom kiolvasni, hacsak nincs a Füredi lakótelepen valakinek egy erre alkalmas műszere, mi lehet a gáz?
Én speciel gyertya, vagy trafó hibára gyanakszom.
Köszi a válaszokat
Üdv Mindenkinek és aki tud, jó autózást:-(
2016.03.04. 18:42
muhaati írta:peetr74 írta:Sziasztok!
Kb egy hete kezdődött a hibajelenség, reggel hidegen indítás, motor darabosan, dadogva jár, majd egy pár mp múlva kisimul, szépen ketyeg. Meleg motornál néha fékezés után darabosan indult el a kocsi, mintha nem lenne benne erő.
Tegnap kigyulladt a műszerfalon a motorhiba lámpa, de nem észleltem nagyobb problémát. Ma reggel viszont mintha csak 3 henger menne, kasznit rázza, meg ilyenek.
Hozzáértő kollégákat kérdezem, hogy szerintük mi lehet a baj, diagot nem tudom kiolvasni, hacsak nincs a Füredi lakótelepen valakinek egy erre alkalmas műszere, mi lehet a gáz?
Én speciel gyertya, vagy trafó hibára gyanakszom.
Köszi a válaszokat
Üdv Mindenkinek és aki tud, jó autózást:-(
Első lépésben nézd meg a légtömegmérőtől a pillangószelepig menő két csövet. Szakadás, repedés után kutatva. Nem kihagyandó az alsó cső vékony részét, ami az alapjárati motorhoz megy.
2016.03.20. 08:25
2018.02.09. 10:38
2018.02.09. 10:46
Rolly írta:SvidronyA írta:Rolly írta:Sziasztok! Volt már hasonló típusú autóm, ő nem produkálta ezt.
Reggel hideg első indításkor - mióta hűvösebb van!!! - felpörög kicsivel 2ezer fölé, majd szépen leengedi fordulatot. A következő indításkor már nem pörög fel eddig. Ez normális vagy sem, mert az előző 28i-m nem csinálta...
Még annyit hozzátennék, hogy az alapjárati motort kitisztítottam, de ugyanaz.
Sajna semmit nem mutat a diag!