Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Alapjárati probléma.

2015.01.31. 11:27

Johny540 írta:
mikoliczlali írta:Egy tapasztalt vén róka mondta két sör között, hogy, amikor melegszik, fűtés max és alapjárat. Mivel, ha leállítom, akkor a vízpumpa nem keringeti a rendszert, ami nem a legjobb dolog a világon ilyen helyzetben.

Ha már megy felfelé,annak oka van.Ha levegős a rendszer/kevés a hűtőfolyadék és tovább járatod,kapcsolhatod a fűtést is maxra,előbb utóbb jó meleg lesz,de nem az utastérben :wink: Diag nélkül ebben az esetben csak nézegetni lehet,én továbbra is azt javaslom.Keress egy embert,és hamar kiderülhet a baj.

Kiderült, hogy miért nem indul a masina. A főtengely jeladó vezetéke valamilyen oknál fogva hozzáért a vízpumpán lévő szíjtárcsához(nem tudom a pontos nevét, csak így jött ez az elnevezés ) és az eredménye, hogy eléggé elnyírta ahhoz, hogy amikor b*szakodtam a termosztátházzal, a maradék 1-2 rézszál is elszakadt.
Nem is értem, hogy nem szúrta ki a szemem akkor
Kép
Kép
Még jó, hogy a cseréhez a szívó oldalt meg kell bontani, másképp nem férek hozzá a csatihoz.

Re: Alapjárati probléma.

2015.01.31. 14:19

mikoliczlali írta:Kiderült, hogy miért nem indul a masina. A főtengely jeladó vezetéke valamilyen oknál fogva hozzáért a vízpumpán lévő szíjtárcsához(nem tudom a pontos nevét, csak így jött ez az elnevezés ) és az eredménye, hogy eléggé elnyírta ahhoz, hogy amikor b*szakodtam a termosztátházzal, a maradék 1-2 rézszál is elszakadt.
Nem is értem, hogy nem szúrta ki a szemem akkor
Még jó, hogy a cseréhez a szívó oldalt meg kell bontani, másképp nem férek hozzá a csatihoz.

:franko: Én be tudom "préselni" a karom a szívósor alá,hogy lehúzzam.Jeladóból gyárit vegyél!

Re: Alapjárati probléma.

2015.01.31. 14:32

Johny540 írta:
mikoliczlali írta:Kiderült, hogy miért nem indul a masina. A főtengely jeladó vezetéke valamilyen oknál fogva hozzáért a vízpumpán lévő szíjtárcsához(nem tudom a pontos nevét, csak így jött ez az elnevezés ) és az eredménye, hogy eléggé elnyírta ahhoz, hogy amikor b*szakodtam a termosztátházzal, a maradék 1-2 rézszál is elszakadt.
Nem is értem, hogy nem szúrta ki a szemem akkor
Még jó, hogy a cseréhez a szívó oldalt meg kell bontani, másképp nem férek hozzá a csatihoz.

:franko: Én be tudom "préselni" a karom a szívósor alá,hogy lehúzzam.Jeladóból gyárit vegyél!


:D Kérem azokat a karokat :D Talán ha az olajszűrőtartály kupakját letekerem és a szervótartály sem lenne útban... na meglátjuk :wink: Gyári mindenképpen. Köszönöm.

Re: Alapjárati probléma.

2015.01.31. 15:41

mikoliczlali írta:
Johny540 írta:
mikoliczlali írta:Kiderült, hogy miért nem indul a masina. A főtengely jeladó vezetéke valamilyen oknál fogva hozzáért a vízpumpán lévő szíjtárcsához(nem tudom a pontos nevét, csak így jött ez az elnevezés ) és az eredménye, hogy eléggé elnyírta ahhoz, hogy amikor b*szakodtam a termosztátházzal, a maradék 1-2 rézszál is elszakadt.
Nem is értem, hogy nem szúrta ki a szemem akkor
Még jó, hogy a cseréhez a szívó oldalt meg kell bontani, másképp nem férek hozzá a csatihoz.

:franko: Én be tudom "préselni" a karom a szívósor alá,hogy lehúzzam.Jeladóból gyárit vegyél!


:D Kérem azokat a karokat :D Talán ha az olajszűrőtartály kupakját letekerem és a szervótartály sem lenne útban... na meglátjuk :wink: Gyári mindenképpen. Köszönöm.

ha leveszed az olajszűrő kupakját,a szervótartályt két csavar fogja.utána aláférni.persze elötte le kell venni a viszkót meg a keretét.én is így csináltam.most gondolkodom hogy kicserélem még egyszer,mert akkor nem gyárit vettem.nem rángat,nem dadog,de van egy olyan érzésem mintha alsó fordulaton nem húzna elég jól.de elötte még megnézem a vákum csöveket,hátha ott lesz a hiba.

Re: Alapjárati probléma.

2015.02.12. 11:33

Sziasztok,

Sajnos továbbra is fennál az alapjárati problémám az autóval, akkor összefoglalnám:
Csak hideg állapotban. CCV szelep cserélve, alapjárati motor ki lett takarítva, csövek átnézve, fals levegőt nem szív sehol. Már sikerült kideríteni hogy valószínű lambda szonda probléma van. Sajnos a hibatároló üres nincs beírva semmi. Csináltunk élő adat olvasást inpában. Ami az érdekes, hogy ha meleg a motor és már az alapjárat is stabil akkor a két alsó csík (TV probe heating after kat Bank 1 és a TV probe heating after kat Bank 2) is 99.31 %-on van. Tehát gyanús, hogy ezekkel lesz a baj. Abban kérnék szépen segítséget, hogy aki ért hozzá, és tudja itt hideg állapotban milyen értékeknek kell lennie, és ezek az értékek mit jelölnek, és a négy darab lambda szondából ez a kettő melyiket jelöli (alsó vagy felső), ebben az esetben az ne tartsa magába a véleményét. Minden segítséget szívesen fogadok.

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Re: Alapjárati probléma.

2015.02.12. 14:00

virag.tamas írta:Sziasztok,

Sajnos továbbra is fennál az alapjárati problémám az autóval, akkor összefoglalnám:
Csak hideg állapotban. CCV szelep cserélve, alapjárati motor ki lett takarítva, csövek átnézve, fals levegőt nem szív sehol. Már sikerült kideríteni hogy valószínű lambda szonda probléma van. Sajnos a hibatároló üres nincs beírva semmi. Csináltunk élő adat olvasást inpában. Ami az érdekes, hogy ha meleg a motor és már az alapjárat is stabil akkor a két alsó csík (TV probe heating after kat Bank 1 és a TV probe heating after kat Bank 2) is 99.31 %-on van. Tehát gyanús, hogy ezekkel lesz a baj. Abban kérnék szépen segítséget, hogy aki ért hozzá, és tudja itt hideg állapotban milyen értékeknek kell lennie, és ezek az értékek mit jelölnek, és a négy darab lambda szondából ez a kettő melyiket jelöli (alsó vagy felső), ebben az esetben az ne tartsa magába a véleményét. Minden segítséget szívesen fogadok.


Katalizátor előtti az én olvasatomban.
Más programmal nem néztétek?
Talán van rá teszt.

Re: Alapjárati probléma.

2015.02.13. 10:28

Imco írta:
virag.tamas írta:Sziasztok,

Sajnos továbbra is fennál az alapjárati problémám az autóval, akkor összefoglalnám:
Csak hideg állapotban. CCV szelep cserélve, alapjárati motor ki lett takarítva, csövek átnézve, fals levegőt nem szív sehol. Már sikerült kideríteni hogy valószínű lambda szonda probléma van. Sajnos a hibatároló üres nincs beírva semmi. Csináltunk élő adat olvasást inpában. Ami az érdekes, hogy ha meleg a motor és már az alapjárat is stabil akkor a két alsó csík (TV probe heating after kat Bank 1 és a TV probe heating after kat Bank 2) is 99.31 %-on van. Tehát gyanús, hogy ezekkel lesz a baj. Abban kérnék szépen segítséget, hogy aki ért hozzá, és tudja itt hideg állapotban milyen értékeknek kell lennie, és ezek az értékek mit jelölnek, és a négy darab lambda szondából ez a kettő melyiket jelöli (alsó vagy felső), ebben az esetben az ne tartsa magába a véleményét. Minden segítséget szívesen fogadok.


Katalizátor előtti az én olvasatomban.
Más programmal nem néztétek?
Talán van rá teszt.


DIS-ben kerestük hogy lehet-e tesztet csinálni, de nem találtuk, pedig abban jobban bíznék. :cry:

Re: Alapjárati probléma.

2015.02.13. 18:36

virag.tamas írta:DIS-ben kerestük hogy lehet-e tesztet csinálni, de nem találtuk, pedig abban jobban bíznék. :cry:

Talán a diagos topicba olvass egy kicsit mert szerintem van. De simán tévedhetek, mert nem a laptopon alszok mint egyesek! :D ;)

Re: Alapjárati probléma.

2015.02.17. 22:55

Sziasztok!
Én is ilyen vagy hasonló proplémával küzdök.
Őssz óta hidegen ingadozik az alapjárat egy bizonyos hőfokig,és nekem is magas a fogyasztásom,de mikor nagyon hidegek voltak a hiba megszünt.Az idöjárás enyhülésre megint visszatért, és géppel sem tudtak kiolvasni semmit.Nekem az egyik "szaki" erre azt mondta van valami vákum dob és ott szív falsot,de hogy lehet ez hogy hidegen falsot szív fél melegen nem?Nekem egy 1999-es 520 i van dupla vanos .Én is nagyon kíváncsi lennék mi a baja?
Üdv. MAZSI

Re: Alapjárati probléma.

2015.02.17. 23:08

BMW Mazsi írta:...valami vákum dob és ott szív falsot...


Az olajszeparátor. :roll:

BMW Mazsi írta: mikor nagyon hidegek voltak a hiba megszünt. Az idöjárás enyhülésre megint visszatért, ... hogy lehet ez hogy hidegen falsot szív fél melegen nem?


Akkor hogy is van ez?

Re: Alapjárati probléma.

2015.02.17. 23:24

Ez így van, aztán, ha még melegebb lesz, akkor teljesen eltűnik. Anno 28i ugyan ezt csinálta. :wink: (Elindítottad, szépen ketyegett, utána pedig, amikor már valamennyit mozdult a vízhőmérséklet, akkor elkezdett kiszámíthatóan ingadozni a fordulatszám. Extrém esetben le is állt. Amikor durván elérte a kis vonalat a mutató, onnantól megint normálisan járt.) Nem úszod meg az olajszeparátor illetve a vákuumcsövek cseréje nélkül a dolgot!

Re: Alapjárati probléma.

2015.02.17. 23:35

nagy.matyika írta:Ez így van, aztán, ha még melegebb lesz, akkor teljesen eltűnik. Anno 28i ugyan ezt csinálta. :wink: (Elindítottad, szépen ketyegett, utána pedig, amikor már valamennyit mozdult a vízhőmérséklet, akkor elkezdett kiszámíthatóan ingadozni a fordulatszám. Extrém esetben le is állt. Amikor durván elérte a kis vonalat a mutató, onnantól megint normálisan járt.) Nem úszod meg az olajszeparátor illetve a vákuumcsövek cseréje nélkül a dolgot!



Köszönöm válaszod ,az olajszeparátor hibája miatt lehet hogy néha kékesen pamacsozik gázadásra?
Egy jó szerelőt estleg X vagy XX ker. környékén?

Re: Alapjárati probléma.

2015.02.17. 23:48

BMW Mazsi írta:
nagy.matyika írta:Ez így van, aztán, ha még melegebb lesz, akkor teljesen eltűnik. Anno 28i ugyan ezt csinálta. :wink: (Elindítottad, szépen ketyegett, utána pedig, amikor már valamennyit mozdult a vízhőmérséklet, akkor elkezdett kiszámíthatóan ingadozni a fordulatszám. Extrém esetben le is állt. Amikor durván elérte a kis vonalat a mutató, onnantól megint normálisan járt.) Nem úszod meg az olajszeparátor illetve a vákuumcsövek cseréje nélkül a dolgot!



Köszönöm válaszod ,az olajszeparátor hibája miatt lehet hogy néha kékesen pamacsozik gázadásra?
Egy jó szerelőt estleg X vagy XX ker. környékén?

Sokan keresztülutazzák az országot egy jó szerelő miatt. 1-2 kerület ne legyen akadály!
KLIKK!

Re: Alapjárati probléma.

2015.02.18. 13:46

BMW Mazsi írta:
nagy.matyika írta:Ez így van, aztán, ha még melegebb lesz, akkor teljesen eltűnik. Anno 28i ugyan ezt csinálta. :wink: (Elindítottad, szépen ketyegett, utána pedig, amikor már valamennyit mozdult a vízhőmérséklet, akkor elkezdett kiszámíthatóan ingadozni a fordulatszám. Extrém esetben le is állt. Amikor durván elérte a kis vonalat a mutató, onnantól megint normálisan járt.) Nem úszod meg az olajszeparátor illetve a vákuumcsövek cseréje nélkül a dolgot!



Köszönöm válaszod ,az olajszeparátor hibája miatt lehet hogy néha kékesen pamacsozik gázadásra?
Egy jó szerelőt estleg X vagy XX ker. környékén?


Igen, szokta emiatt fogyasztani az olajat extrémebb esetben. :wink: Muha úr pedig érti a dolgát, egyik barátomnak is erre illetve, más problémára egyidejűleg adott egy nagyon kedvező ajánlatot. Az említett személy másik szerelő mellett döntött a 60km-es távolság miatt. Máshol megcsináltatta az adott dolgokat drágábban, rosszabb minőségben és voltak komplikációk is. Nála elsőre el lesz minden hiba hárítva.

Re: Alapjárati probléma.

2015.02.19. 08:36

nagy.matyika írta:
Igen, szokta emiatt fogyasztani az olajat extrémebb esetben. :wink: Muha úr pedig érti a dolgát, egyik barátomnak is erre illetve, más problémára egyidejűleg adott egy nagyon kedvező ajánlatot. Az említett személy másik szerelő mellett döntött a 60km-es távolság miatt. Máshol megcsináltatta az adott dolgokat drágábban, rosszabb minőségben és voltak komplikációk is. Nála elsőre el lesz minden hiba hárítva.


Csak alátámasztani tudom.Nekem is muhaati csinálta,azóta már a 2. gazda él és virul alapjárat probléma nélkül.
Az enyémnél a szelepre csatlakozó egyik vákumcső is össze volt szívva,leginkább ez okozta a galibát.

Re: Alapjárati probléma.

2015.03.23. 13:48

Sziasztok!

A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött...
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.

HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...

Re: Alapjárati probléma.

2015.03.23. 14:05

Rolly írta:Sziasztok!

A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött...
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.

HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...

Merre vagy, illetve hol a lakóhelyed? Az adatlapodról ugyanis utóbbi nem derül ki.

Re: Alapjárati probléma.

2015.03.23. 14:42

SvidronyA írta:
Rolly írta:Sziasztok!

A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött...
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.

HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...

Merre vagy, illetve hol a lakóhelyed? Az adatlapodról ugyanis utóbbi nem derül ki.


Szia! Egerben vagyok most, amúgy nagykőrösi vagyok.

Re: Alapjárati probléma.

2015.03.23. 15:09

Rolly írta:
SvidronyA írta:
Rolly írta:Sziasztok!

A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött...
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.

HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...

Merre vagy, illetve hol a lakóhelyed? Az adatlapodról ugyanis utóbbi nem derül ki.


Szia! Egerben vagyok most, amúgy nagykőrösi vagyok.


Ne haragudj, sajnos én messze vagyok tőled, próbáld ezt a témát, erre valószínű, hamarabb reagál, aki tud segíteni: viewtopic.php?f=4&t=1385 :(

Feltétlen add meg ott is a "koordinátákat" :!:

Re: Alapjárati probléma.

2015.03.23. 15:18

SvidronyA írta:
Rolly írta:
SvidronyA írta:
Rolly írta:Sziasztok!

A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött...
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.

HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...

Merre vagy, illetve hol a lakóhelyed? Az adatlapodról ugyanis utóbbi nem derül ki.


Szia! Egerben vagyok most, amúgy nagykőrösi vagyok.


Ne haragudj, sajnos én messze vagyok tőled, próbáld ezt a témát, erre valószínű, hamarabb reagál, aki tud segíteni: http://e39.hu/viewtopic.php?f=4&t=1385 :(

Feltétlen add meg ott is a "koordinátákat" :!:


Okés! Köszi!
Hozzászólás küldése

VigLink badge