2015.01.31. 11:27
Johny540 írta:mikoliczlali írta:Egy tapasztalt vén róka mondta két sör között, hogy, amikor melegszik, fűtés max és alapjárat. Mivel, ha leállítom, akkor a vízpumpa nem keringeti a rendszert, ami nem a legjobb dolog a világon ilyen helyzetben.
Ha már megy felfelé,annak oka van.Ha levegős a rendszer/kevés a hűtőfolyadék és tovább járatod,kapcsolhatod a fűtést is maxra,előbb utóbb jó meleg lesz,de nem az utastérben Diag nélkül ebben az esetben csak nézegetni lehet,én továbbra is azt javaslom.Keress egy embert,és hamar kiderülhet a baj.
2015.01.31. 14:19
mikoliczlali írta:Kiderült, hogy miért nem indul a masina. A főtengely jeladó vezetéke valamilyen oknál fogva hozzáért a vízpumpán lévő szíjtárcsához(nem tudom a pontos nevét, csak így jött ez az elnevezés ) és az eredménye, hogy eléggé elnyírta ahhoz, hogy amikor b*szakodtam a termosztátházzal, a maradék 1-2 rézszál is elszakadt.
Nem is értem, hogy nem szúrta ki a szemem akkor
Még jó, hogy a cseréhez a szívó oldalt meg kell bontani, másképp nem férek hozzá a csatihoz.
2015.01.31. 14:32
Johny540 írta:mikoliczlali írta:Kiderült, hogy miért nem indul a masina. A főtengely jeladó vezetéke valamilyen oknál fogva hozzáért a vízpumpán lévő szíjtárcsához(nem tudom a pontos nevét, csak így jött ez az elnevezés ) és az eredménye, hogy eléggé elnyírta ahhoz, hogy amikor b*szakodtam a termosztátházzal, a maradék 1-2 rézszál is elszakadt.
Nem is értem, hogy nem szúrta ki a szemem akkor
Még jó, hogy a cseréhez a szívó oldalt meg kell bontani, másképp nem férek hozzá a csatihoz.
Én be tudom "préselni" a karom a szívósor alá,hogy lehúzzam.Jeladóból gyárit vegyél!
2015.01.31. 15:41
mikoliczlali írta:Johny540 írta:mikoliczlali írta:Kiderült, hogy miért nem indul a masina. A főtengely jeladó vezetéke valamilyen oknál fogva hozzáért a vízpumpán lévő szíjtárcsához(nem tudom a pontos nevét, csak így jött ez az elnevezés ) és az eredménye, hogy eléggé elnyírta ahhoz, hogy amikor b*szakodtam a termosztátházzal, a maradék 1-2 rézszál is elszakadt.
Nem is értem, hogy nem szúrta ki a szemem akkor
Még jó, hogy a cseréhez a szívó oldalt meg kell bontani, másképp nem férek hozzá a csatihoz.
Én be tudom "préselni" a karom a szívósor alá,hogy lehúzzam.Jeladóból gyárit vegyél!
Kérem azokat a karokat Talán ha az olajszűrőtartály kupakját letekerem és a szervótartály sem lenne útban... na meglátjuk Gyári mindenképpen. Köszönöm.
2015.02.12. 11:33
2015.02.12. 14:00
virag.tamas írta:Sziasztok,
Sajnos továbbra is fennál az alapjárati problémám az autóval, akkor összefoglalnám:
Csak hideg állapotban. CCV szelep cserélve, alapjárati motor ki lett takarítva, csövek átnézve, fals levegőt nem szív sehol. Már sikerült kideríteni hogy valószínű lambda szonda probléma van. Sajnos a hibatároló üres nincs beírva semmi. Csináltunk élő adat olvasást inpában. Ami az érdekes, hogy ha meleg a motor és már az alapjárat is stabil akkor a két alsó csík (TV probe heating after kat Bank 1 és a TV probe heating after kat Bank 2) is 99.31 %-on van. Tehát gyanús, hogy ezekkel lesz a baj. Abban kérnék szépen segítséget, hogy aki ért hozzá, és tudja itt hideg állapotban milyen értékeknek kell lennie, és ezek az értékek mit jelölnek, és a négy darab lambda szondából ez a kettő melyiket jelöli (alsó vagy felső), ebben az esetben az ne tartsa magába a véleményét. Minden segítséget szívesen fogadok.
2015.02.13. 10:28
Imco írta:virag.tamas írta:Sziasztok,
Sajnos továbbra is fennál az alapjárati problémám az autóval, akkor összefoglalnám:
Csak hideg állapotban. CCV szelep cserélve, alapjárati motor ki lett takarítva, csövek átnézve, fals levegőt nem szív sehol. Már sikerült kideríteni hogy valószínű lambda szonda probléma van. Sajnos a hibatároló üres nincs beírva semmi. Csináltunk élő adat olvasást inpában. Ami az érdekes, hogy ha meleg a motor és már az alapjárat is stabil akkor a két alsó csík (TV probe heating after kat Bank 1 és a TV probe heating after kat Bank 2) is 99.31 %-on van. Tehát gyanús, hogy ezekkel lesz a baj. Abban kérnék szépen segítséget, hogy aki ért hozzá, és tudja itt hideg állapotban milyen értékeknek kell lennie, és ezek az értékek mit jelölnek, és a négy darab lambda szondából ez a kettő melyiket jelöli (alsó vagy felső), ebben az esetben az ne tartsa magába a véleményét. Minden segítséget szívesen fogadok.
Katalizátor előtti az én olvasatomban.
Más programmal nem néztétek?
Talán van rá teszt.
2015.02.13. 18:36
virag.tamas írta:DIS-ben kerestük hogy lehet-e tesztet csinálni, de nem találtuk, pedig abban jobban bíznék.
2015.02.17. 22:55
2015.02.17. 23:08
BMW Mazsi írta:...valami vákum dob és ott szív falsot...
BMW Mazsi írta: mikor nagyon hidegek voltak a hiba megszünt. Az idöjárás enyhülésre megint visszatért, ... hogy lehet ez hogy hidegen falsot szív fél melegen nem?
2015.02.17. 23:24
2015.02.17. 23:35
nagy.matyika írta:Ez így van, aztán, ha még melegebb lesz, akkor teljesen eltűnik. Anno 28i ugyan ezt csinálta. (Elindítottad, szépen ketyegett, utána pedig, amikor már valamennyit mozdult a vízhőmérséklet, akkor elkezdett kiszámíthatóan ingadozni a fordulatszám. Extrém esetben le is állt. Amikor durván elérte a kis vonalat a mutató, onnantól megint normálisan járt.) Nem úszod meg az olajszeparátor illetve a vákuumcsövek cseréje nélkül a dolgot!
2015.02.17. 23:48
BMW Mazsi írta:nagy.matyika írta:Ez így van, aztán, ha még melegebb lesz, akkor teljesen eltűnik. Anno 28i ugyan ezt csinálta. (Elindítottad, szépen ketyegett, utána pedig, amikor már valamennyit mozdult a vízhőmérséklet, akkor elkezdett kiszámíthatóan ingadozni a fordulatszám. Extrém esetben le is állt. Amikor durván elérte a kis vonalat a mutató, onnantól megint normálisan járt.) Nem úszod meg az olajszeparátor illetve a vákuumcsövek cseréje nélkül a dolgot!
Köszönöm válaszod ,az olajszeparátor hibája miatt lehet hogy néha kékesen pamacsozik gázadásra?
Egy jó szerelőt estleg X vagy XX ker. környékén?
2015.02.18. 13:46
BMW Mazsi írta:nagy.matyika írta:Ez így van, aztán, ha még melegebb lesz, akkor teljesen eltűnik. Anno 28i ugyan ezt csinálta. (Elindítottad, szépen ketyegett, utána pedig, amikor már valamennyit mozdult a vízhőmérséklet, akkor elkezdett kiszámíthatóan ingadozni a fordulatszám. Extrém esetben le is állt. Amikor durván elérte a kis vonalat a mutató, onnantól megint normálisan járt.) Nem úszod meg az olajszeparátor illetve a vákuumcsövek cseréje nélkül a dolgot!
Köszönöm válaszod ,az olajszeparátor hibája miatt lehet hogy néha kékesen pamacsozik gázadásra?
Egy jó szerelőt estleg X vagy XX ker. környékén?
2015.02.19. 08:36
nagy.matyika írta:
Igen, szokta emiatt fogyasztani az olajat extrémebb esetben. Muha úr pedig érti a dolgát, egyik barátomnak is erre illetve, más problémára egyidejűleg adott egy nagyon kedvező ajánlatot. Az említett személy másik szerelő mellett döntött a 60km-es távolság miatt. Máshol megcsináltatta az adott dolgokat drágábban, rosszabb minőségben és voltak komplikációk is. Nála elsőre el lesz minden hiba hárítva.
2015.03.23. 13:48
2015.03.23. 14:05
Rolly írta:Sziasztok!
A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött...
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.
HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...
2015.03.23. 14:42
SvidronyA írta:Rolly írta:Sziasztok!
A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött...
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.
HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...
Merre vagy, illetve hol a lakóhelyed? Az adatlapodról ugyanis utóbbi nem derül ki.
2015.03.23. 15:09
Rolly írta:SvidronyA írta:Rolly írta:Sziasztok!
A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött...
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.
HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...
Merre vagy, illetve hol a lakóhelyed? Az adatlapodról ugyanis utóbbi nem derül ki.
Szia! Egerben vagyok most, amúgy nagykőrösi vagyok.
2015.03.23. 15:18
SvidronyA írta:Rolly írta:SvidronyA írta:Rolly írta:Sziasztok!
A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött...
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.
HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...
Merre vagy, illetve hol a lakóhelyed? Az adatlapodról ugyanis utóbbi nem derül ki.
Szia! Egerben vagyok most, amúgy nagykőrösi vagyok.
Ne haragudj, sajnos én messze vagyok tőled, próbáld ezt a témát, erre valószínű, hamarabb reagál, aki tud segíteni: http://e39.hu/viewtopic.php?f=4&t=1385
Feltétlen add meg ott is a "koordinátákat"