* *
Pontos idő: 2024.04.18. 06:49

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 143 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 00:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.15. 10:43
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
virag.tamas írta:
Itt egy kép INPA-val ha esetleg ez mond valakinek valamit.
Itt a bal alsó két csúszka ami érdekes, csak nem tudom hogy ezek az értétkek jók-e.

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Inpával sokmindent lehet csinálni! Egy dolgot nem, légtömegmérőt rendesen diagolni.

Kellene csinálni egy ellenpróbát. Hátha van itt valakinek egy tutira működő kölcsönbe.
Szabinak nincs bontott? Jlaci biztos tud kevesebb mint 80 ezerért. De sajnos ez egy ilyen sport.
Offtopic :
Decemberben ~200.000 locsoltam az enyémre. Most rendeltem Szabitól ismételten cuccokat, egy szemmel már igen jól látható összegért.
Nyugi, ennek soha nincs vége. Kígyót melengetünk a keblünkön. :facepalm:
Szerelem ez hapsikám!
A szerelem meg olyan mint mikor beszarsz a gatyádba. a szagot mindenki érzi, de a melegséget csak te.
:bmwkiraly


Jaja, azt kezdem látni hogy egy ilyen sport... :) félek is tőle rendesen, de ezzel jár egy BMW.
Amúgy ez a féktisztítós fújkálás ér valamit ezeknek a sensoroknak az esetében?
Mert ami benne volt azt megfújkáltam vele, viszont, ezt a másodikat amit vettem bontottan nem, csak fogtam és beraktam.
Amúgy KASZA Mestertől vettem a powerfanatics forumon (ez nem a reklám helye) és eddig mindig jó alkatrészt adott.
Ha azt mondjátok kiveszem azt ezt is megfújkálom féktisztítóval.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 01:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
virag.tamas írta:
imi36 írta:
virag.tamas írta:
Itt egy kép INPA-val ha esetleg ez mond valakinek valamit.
Itt a bal alsó két csúszka ami érdekes, csak nem tudom hogy ezek az értétkek jók-e.

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Inpával sokmindent lehet csinálni! Egy dolgot nem, légtömegmérőt rendesen diagolni.

Kellene csinálni egy ellenpróbát. Hátha van itt valakinek egy tutira működő kölcsönbe.
Szabinak nincs bontott? Jlaci biztos tud kevesebb mint 80 ezerért. De sajnos ez egy ilyen sport.
Offtopic :
Decemberben ~200.000 locsoltam az enyémre. Most rendeltem Szabitól ismételten cuccokat, egy szemmel már igen jól látható összegért.
Nyugi, ennek soha nincs vége. Kígyót melengetünk a keblünkön. :facepalm:
Szerelem ez hapsikám!
A szerelem meg olyan mint mikor beszarsz a gatyádba. a szagot mindenki érzi, de a melegséget csak te.
:bmwkiraly


Jaja, azt kezdem látni hogy egy ilyen sport... :) félek is tőle rendesen, de ezzel jár egy BMW.
Amúgy ez a féktisztítós fújkálás ér valamit ezeknek a sensoroknak az esetében?
Mert ami benne volt azt megfújkáltam vele, viszont, ezt a másodikat amit vettem bontottan nem, csak fogtam és beraktam.
Amúgy KASZA Mestertől vettem a powerfanatics forumon (ez nem a reklám helye) és eddig mindig jó alkatrészt adott.
Ha azt mondjátok kiveszem azt ezt is megfújkálom féktisztítóval.

Szerintem ezt az eladót Iminek ne nagyon emlegesd :facepalm: Én is vettem tőle hibátlannak hirdetett MK4-et, még szerencse, hogy lementem érte és vittem próbalemezt. Optika árát le is engedte... Nekem mondták már, hogy féktisztítóval ne közelítsek a légtömegmérőhöz, mert tönkretesz benne valamit. Nem tudom mi igaz belőle, de azóta nem próbálgatom. Van hozzávaló anyag, azzal mehet a tisztítás. http://liget-autoszerviz.hu/index.php?c=293 http://www.bardiauto.hu/webshop/felszer ... /-CRC10433

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: imi36
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 09:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Szerintem ezt az eladót Iminek ne nagyon emlegesd :facepalm:

Van még itt más rajongója is! ;) :D

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 11:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Idézet:
Amúgy KASZA Mestertől vettem a powerfanatics forumon (ez nem a reklám helye) és eddig mindig jó alkatrészt adott.

Erre inkább nem mondok semmit.

Idézet:
Amúgy ez a féktisztítós fújkálás ér valamit ezeknek a sensoroknak az esetében?

Ér, nedves lesz tőle, azután elpárolog. Vagy túléli vagy nem a beavatkozást ;)
Használata nem javallott.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek imi36 az itt látható tagok köszönték meg: virag.tamas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 12:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.15. 10:43
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
Idézet:
Amúgy KASZA Mestertől vettem a powerfanatics forumon (ez nem a reklám helye) és eddig mindig jó alkatrészt adott.

Erre inkább nem mondok semmit.

Idézet:
Amúgy ez a féktisztítós fújkálás ér valamit ezeknek a sensoroknak az esetében?

Ér, nedves lesz tőle, azután elpárolog. Vagy túléli vagy nem a beavatkozást ;)
Használata nem javallott.


:D, oh elnézést ezt nem tudtam :), én egy vezérműtengely jeladót és egy termosztátot vettem tőle, mind a kettő be volt írva hogy rossz, kicseréltük kiütöttük a hibát és nem volt visszaírva.
De ezzel a légömegmérővel lehet beszoptam, nem tudom.
A következő van, az eredtivel annyira kilengett a forulat hogy volt hogy le is állt piros lámpánal, ha nem léptem oda állóhelyzetben.
Ezzel meg nem csinálja annyira intenzíven, 10 megállásból kb 3-szor és csak keveset leng ki monjduk 600-tól és 750-ig és ezzel nem áll le az autó.
Lehet kellene venni tényleg egy spec. sprayt és azzal megfújkálni, vagy egy újat 80-ért... de azon gondolkozom még egy keveset ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 12:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
virag.tamas írta:
:D, oh elnézést ezt nem tudtam :), én egy vezérműtengely jeladót és egy termosztátot vettem tőle, mind a kettő be volt írva hogy rossz, kicseréltük kiütöttük a hibát és nem volt visszaírva.
De ezzel a légömegmérővel lehet beszoptam, nem tudom.
A következő van, az eredtivel annyira kilengett a forulat hogy volt hogy le is állt piros lámpánal, ha nem léptem oda állóhelyzetben.
Ezzel meg nem csinálja annyira intenzíven, 10 megállásból kb 3-szor és csak keveset leng ki monjduk 600-tól és 750-ig és ezzel nem áll le az autó.
Lehet kellene venni tényleg egy spec. sprayt és azzal megfújkálni, vagy egy újat 80-ért... de azon gondolkozom még egy keveset ;)

Én a helyedben azzal kezdeném, hogy csak úgy simán lehúznám a légtömegmérő csatlakozóját és tesztelnék. Ez esetben ugyanis az autónak szépen kellene mennie. A computer ilyenkor egy előre beállított átlagértékkel számol.
Ha lehúzott csatival javul a hiba, akkor tessék élére állítani a forintokat és venni egy új légtömegmérőt (DIS teszt után persze!)!
Mondja ezt olyan ember, aki szintén bontottra cserélte, amikor baj volt. :mrgreen:
Ha nem hoz változást a produkció, akkor nem a légtömegmérőnél lesz a gubanc.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: virag.tamas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 12:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
virag.tamas írta:
imi36 írta:
Idézet:
Amúgy KASZA Mestertől vettem a powerfanatics forumon (ez nem a reklám helye) és eddig mindig jó alkatrészt adott.

Erre inkább nem mondok semmit.

Idézet:
Amúgy ez a féktisztítós fújkálás ér valamit ezeknek a sensoroknak az esetében?

Ér, nedves lesz tőle, azután elpárolog. Vagy túléli vagy nem a beavatkozást ;)
Használata nem javallott.


:D, oh elnézést ezt nem tudtam :), én egy vezérműtengely jeladót és egy termosztátot vettem tőle, mind a kettő be volt írva hogy rossz, kicseréltük kiütöttük a hibát és nem volt visszaírva.
De ezzel a légömegmérővel lehet beszoptam, nem tudom.
A következő van, az eredtivel annyira kilengett a forulat hogy volt hogy le is állt piros lámpánal, ha nem léptem oda állóhelyzetben.
Ezzel meg nem csinálja annyira intenzíven, 10 megállásból kb 3-szor és csak keveset leng ki monjduk 600-tól és 750-ig és ezzel nem áll le az autó.
Lehet kellene venni tényleg egy spec. sprayt és azzal megfújkálni, vagy egy újat 80-ért... de azon gondolkozom még egy keveset ;)

az én szerelőm elég jól keni-vágja a témát.ő mondta hogy jó a féktisztító is,csak jó minőségü kell.pl würht.az enyémnél használt,igaz 97-es a gép,és itt még másik fajta a légtömegmérő.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 12:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.15. 10:43
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
virag.tamas írta:
:D, oh elnézést ezt nem tudtam :), én egy vezérműtengely jeladót és egy termosztátot vettem tőle, mind a kettő be volt írva hogy rossz, kicseréltük kiütöttük a hibát és nem volt visszaírva.
De ezzel a légömegmérővel lehet beszoptam, nem tudom.
A következő van, az eredtivel annyira kilengett a forulat hogy volt hogy le is állt piros lámpánal, ha nem léptem oda állóhelyzetben.
Ezzel meg nem csinálja annyira intenzíven, 10 megállásból kb 3-szor és csak keveset leng ki monjduk 600-tól és 750-ig és ezzel nem áll le az autó.
Lehet kellene venni tényleg egy spec. sprayt és azzal megfújkálni, vagy egy újat 80-ért... de azon gondolkozom még egy keveset ;)

Én a helyedben azzal kezdeném, hogy csak úgy simán lehúznám a légtömegmérő csatlakozóját és tesztelnék. Ez esetben ugyanis az autónak szépen kellene mennie. A computer ilyenkor egy előre beállított átlagértékkel számol.
Ha lehúzott csatival javul a hiba, akkor tessék élére állítani a forintokat és venni egy új légtömegmérőt (DIS teszt után persze!)!
Mondja ezt olyan ember, aki szintén bontottra cserélte, amikor baj volt. :mrgreen:
Ha nem hoz változást a produkció, akkor nem a légtömegmérőnél lesz a gubanc.


Jaja, ezt már megtettem, mert olvasgattam, nem keveset, tökéletes volt az alapjárat semmi ingadozás.
Viszont a DIS azt mondja a légtömegmérőre, hogy semmi baja nincsen, 0,62 V feszültség van rajta rendben működik, kár hogy azt nem printscreeneltem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 12:32 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
virag.tamas írta:
Jerry írta:
virag.tamas írta:
:D, oh elnézést ezt nem tudtam :), én egy vezérműtengely jeladót és egy termosztátot vettem tőle, mind a kettő be volt írva hogy rossz, kicseréltük kiütöttük a hibát és nem volt visszaírva.
De ezzel a légömegmérővel lehet beszoptam, nem tudom.
A következő van, az eredtivel annyira kilengett a forulat hogy volt hogy le is állt piros lámpánal, ha nem léptem oda állóhelyzetben.
Ezzel meg nem csinálja annyira intenzíven, 10 megállásból kb 3-szor és csak keveset leng ki monjduk 600-tól és 750-ig és ezzel nem áll le az autó.
Lehet kellene venni tényleg egy spec. sprayt és azzal megfújkálni, vagy egy újat 80-ért... de azon gondolkozom még egy keveset ;)

Én a helyedben azzal kezdeném, hogy csak úgy simán lehúznám a légtömegmérő csatlakozóját és tesztelnék. Ez esetben ugyanis az autónak szépen kellene mennie. A computer ilyenkor egy előre beállított átlagértékkel számol.
Ha lehúzott csatival javul a hiba, akkor tessék élére állítani a forintokat és venni egy új légtömegmérőt (DIS teszt után persze!)!
Mondja ezt olyan ember, aki szintén bontottra cserélte, amikor baj volt. :mrgreen:
Ha nem hoz változást a produkció, akkor nem a légtömegmérőnél lesz a gubanc.


Jaja, ezt már megtettem, mert olvasgattam, nem keveset, tökéletes volt az alapjárat semmi ingadozás.
Viszont a DIS azt mondja a légtömegmérőre, hogy semmi baja nincsen, 0,62 V feszültség van rajta rendben működik, kár hogy azt nem printscreeneltem.

Rendes DIS tesztet csináltatok? Alapjárat, majd emelt fordulat stb?
Ha ezek után DIS tartja magát ahhoz az állításhoz, hogy a légtömegmérő jó, akkor lehet igaza van és inkább EGR vagy társai.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 13:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.15. 10:43
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
virag.tamas írta:
Jerry írta:
virag.tamas írta:
:D, oh elnézést ezt nem tudtam :), én egy vezérműtengely jeladót és egy termosztátot vettem tőle, mind a kettő be volt írva hogy rossz, kicseréltük kiütöttük a hibát és nem volt visszaírva.
De ezzel a légömegmérővel lehet beszoptam, nem tudom.
A következő van, az eredtivel annyira kilengett a forulat hogy volt hogy le is állt piros lámpánal, ha nem léptem oda állóhelyzetben.
Ezzel meg nem csinálja annyira intenzíven, 10 megállásból kb 3-szor és csak keveset leng ki monjduk 600-tól és 750-ig és ezzel nem áll le az autó.
Lehet kellene venni tényleg egy spec. sprayt és azzal megfújkálni, vagy egy újat 80-ért... de azon gondolkozom még egy keveset ;)

Én a helyedben azzal kezdeném, hogy csak úgy simán lehúznám a légtömegmérő csatlakozóját és tesztelnék. Ez esetben ugyanis az autónak szépen kellene mennie. A computer ilyenkor egy előre beállított átlagértékkel számol.
Ha lehúzott csatival javul a hiba, akkor tessék élére állítani a forintokat és venni egy új légtömegmérőt (DIS teszt után persze!)!
Mondja ezt olyan ember, aki szintén bontottra cserélte, amikor baj volt. :mrgreen:
Ha nem hoz változást a produkció, akkor nem a légtömegmérőnél lesz a gubanc.


Jaja, ezt már megtettem, mert olvasgattam, nem keveset, tökéletes volt az alapjárat semmi ingadozás.
Viszont a DIS azt mondja a légtömegmérőre, hogy semmi baja nincsen, 0,62 V feszültség van rajta rendben működik, kár hogy azt nem printscreeneltem.

Rendes DIS tesztet csináltatok? Alapjárat, majd emelt fordulat stb?
Ha ezek után DIS tartja magát ahhoz az állításhoz, hogy a légtömegmérő jó, akkor lehet igaza van és inkább EGR vagy társai.


Igen, szerintem egyre gondolunk, DIS, Test Plan funkció, megemelte az alapjárotot 1 percre kb, 1500-ra és utána írt,a hogy minden rendben.
De ha meg lehúzom a mérőt akkor meg jó :), ez a horror az egészben.
Ezért zártam ki a többi dolgot, de ha jobb idő lesz tényleg szét kell szedni, hogy 100%-ra ki lehessen zárni a többi hibát, mert még csak 99% hogy a mérő a rossz :).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 15:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.14. 22:20
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 94 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540i
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
virag.tamas írta:
Jerry írta:
virag.tamas írta:
:D, oh elnézést ezt nem tudtam :), én egy vezérműtengely jeladót és egy termosztátot vettem tőle, mind a kettő be volt írva hogy rossz, kicseréltük kiütöttük a hibát és nem volt visszaírva.
De ezzel a légömegmérővel lehet beszoptam, nem tudom.
A következő van, az eredtivel annyira kilengett a forulat hogy volt hogy le is állt piros lámpánal, ha nem léptem oda állóhelyzetben.
Ezzel meg nem csinálja annyira intenzíven, 10 megállásból kb 3-szor és csak keveset leng ki monjduk 600-tól és 750-ig és ezzel nem áll le az autó.
Lehet kellene venni tényleg egy spec. sprayt és azzal megfújkálni, vagy egy újat 80-ért... de azon gondolkozom még egy keveset ;)

Én a helyedben azzal kezdeném, hogy csak úgy simán lehúznám a légtömegmérő csatlakozóját és tesztelnék. Ez esetben ugyanis az autónak szépen kellene mennie. A computer ilyenkor egy előre beállított átlagértékkel számol.
Ha lehúzott csatival javul a hiba, akkor tessék élére állítani a forintokat és venni egy új légtömegmérőt (DIS teszt után persze!)!
Mondja ezt olyan ember, aki szintén bontottra cserélte, amikor baj volt. :mrgreen:
Ha nem hoz változást a produkció, akkor nem a légtömegmérőnél lesz a gubanc.


Jaja, ezt már megtettem, mert olvasgattam, nem keveset, tökéletes volt az alapjárat semmi ingadozás.
Viszont a DIS azt mondja a légtömegmérőre, hogy semmi baja nincsen, 0,62 V feszültség van rajta rendben működik, kár hogy azt nem printscreeneltem.


Enyém decemberben produkált hasonló hibát, amikor olyanja volt, akkor alapjáraton leállt az autó. Elvittem Muha Atihoz és a diag nem dobott semmi hibát, viszont a légtömegmérő a gyári értékekhez képest teljesen fals légtömeg adatokat mért. Vettünk bele új Bosch légtömegmérőt és azóta minden rendben van. Ja és ezzel nemcsak az alapjárat javult meg, hanem alul sokkal vehemensebb lett a gép. Ezen felbuzdulva mértem is egy 0-100-as sprintet, ami 6.4 sec lett, szóval most végre tényleg minden úgy működik az autóban, ahogy kell és tudja is azt amit kell! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 16:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Offtopic :
Idézet:
mértem is egy 0-100-as sprintet, ami 6.4 sec lett,


Rögtön felpörgettem az adatlapodhoz :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek imi36 az itt látható tagok köszönték meg: Reszka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 21:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.15. 10:43
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Reszka írta:
virag.tamas írta:
Jerry írta:
virag.tamas írta:
:D, oh elnézést ezt nem tudtam :), én egy vezérműtengely jeladót és egy termosztátot vettem tőle, mind a kettő be volt írva hogy rossz, kicseréltük kiütöttük a hibát és nem volt visszaírva.
De ezzel a légömegmérővel lehet beszoptam, nem tudom.
A következő van, az eredtivel annyira kilengett a forulat hogy volt hogy le is állt piros lámpánal, ha nem léptem oda állóhelyzetben.
Ezzel meg nem csinálja annyira intenzíven, 10 megállásból kb 3-szor és csak keveset leng ki monjduk 600-tól és 750-ig és ezzel nem áll le az autó.
Lehet kellene venni tényleg egy spec. sprayt és azzal megfújkálni, vagy egy újat 80-ért... de azon gondolkozom még egy keveset ;)

Én a helyedben azzal kezdeném, hogy csak úgy simán lehúznám a légtömegmérő csatlakozóját és tesztelnék. Ez esetben ugyanis az autónak szépen kellene mennie. A computer ilyenkor egy előre beállított átlagértékkel számol.
Ha lehúzott csatival javul a hiba, akkor tessék élére állítani a forintokat és venni egy új légtömegmérőt (DIS teszt után persze!)!
Mondja ezt olyan ember, aki szintén bontottra cserélte, amikor baj volt. :mrgreen:
Ha nem hoz változást a produkció, akkor nem a légtömegmérőnél lesz a gubanc.


Jaja, ezt már megtettem, mert olvasgattam, nem keveset, tökéletes volt az alapjárat semmi ingadozás.
Viszont a DIS azt mondja a légtömegmérőre, hogy semmi baja nincsen, 0,62 V feszültség van rajta rendben működik, kár hogy azt nem printscreeneltem.


Enyém decemberben produkált hasonló hibát, amikor olyanja volt, akkor alapjáraton leállt az autó. Elvittem Muha Atihoz és a diag nem dobott semmi hibát, viszont a légtömegmérő a gyári értékekhez képest teljesen fals légtömeg adatokat mért. Vettünk bele új Bosch légtömegmérőt és azóta minden rendben van. Ja és ezzel nemcsak az alapjárat javult meg, hanem alul sokkal vehemensebb lett a gép. Ezen felbuzdulva mértem is egy 0-100-as sprintet, ami 6.4 sec lett, szóval most végre tényleg minden úgy működik az autóban, ahogy kell és tudja is azt amit kell! :)


Még nem nagyon ismerek neveket, új vagyok :)
Esetleg tudtuk mondani neveket akik nem horror áron rá tudnának nézni hogy mi lehet a baja?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.18. 13:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.14. 22:20
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 94 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540i
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
virag.tamas írta:
Reszka írta:
virag.tamas írta:
Jerry írta:
virag.tamas írta:
:D, oh elnézést ezt nem tudtam :), én egy vezérműtengely jeladót és egy termosztátot vettem tőle, mind a kettő be volt írva hogy rossz, kicseréltük kiütöttük a hibát és nem volt visszaírva.
De ezzel a légömegmérővel lehet beszoptam, nem tudom.
A következő van, az eredtivel annyira kilengett a forulat hogy volt hogy le is állt piros lámpánal, ha nem léptem oda állóhelyzetben.
Ezzel meg nem csinálja annyira intenzíven, 10 megállásból kb 3-szor és csak keveset leng ki monjduk 600-tól és 750-ig és ezzel nem áll le az autó.
Lehet kellene venni tényleg egy spec. sprayt és azzal megfújkálni, vagy egy újat 80-ért... de azon gondolkozom még egy keveset ;)

Én a helyedben azzal kezdeném, hogy csak úgy simán lehúznám a légtömegmérő csatlakozóját és tesztelnék. Ez esetben ugyanis az autónak szépen kellene mennie. A computer ilyenkor egy előre beállított átlagértékkel számol.
Ha lehúzott csatival javul a hiba, akkor tessék élére állítani a forintokat és venni egy új légtömegmérőt (DIS teszt után persze!)!
Mondja ezt olyan ember, aki szintén bontottra cserélte, amikor baj volt. :mrgreen:
Ha nem hoz változást a produkció, akkor nem a légtömegmérőnél lesz a gubanc.


Jaja, ezt már megtettem, mert olvasgattam, nem keveset, tökéletes volt az alapjárat semmi ingadozás.
Viszont a DIS azt mondja a légtömegmérőre, hogy semmi baja nincsen, 0,62 V feszültség van rajta rendben működik, kár hogy azt nem printscreeneltem.


Enyém decemberben produkált hasonló hibát, amikor olyanja volt, akkor alapjáraton leállt az autó. Elvittem Muha Atihoz és a diag nem dobott semmi hibát, viszont a légtömegmérő a gyári értékekhez képest teljesen fals légtömeg adatokat mért. Vettünk bele új Bosch légtömegmérőt és azóta minden rendben van. Ja és ezzel nemcsak az alapjárat javult meg, hanem alul sokkal vehemensebb lett a gép. Ezen felbuzdulva mértem is egy 0-100-as sprintet, ami 6.4 sec lett, szóval most végre tényleg minden úgy működik az autóban, ahogy kell és tudja is azt amit kell! :)


Még nem nagyon ismerek neveket, új vagyok :)
Esetleg tudtuk mondani neveket akik nem horror áron rá tudnának nézni hogy mi lehet a baja?

Muha Ati Pesten van, ő elég messze lenne. Debrecen környékén is biztosan tudnak ajánlani a klubtársak. Annyi még hozzá tartozik az igazsághoz, hogy mivel az ő diagja nem mutatott hibát, így elhívta egy bmw szervizes ismerősét a legújabb gyári ketyerével. Ekkor derült ki a probléma lehetséges oka.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Reszka az itt látható tagok köszönték meg: virag.tamas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.19. 12:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.15. 10:43
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én Pesti vagyok, úgyhogy nekem jó lehet.
Megcsörgetem a héten.

Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.19. 21:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.15. 10:43
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
virag.tamas írta:
Én Pesti vagyok, úgyhogy nekem jó lehet.
Megcsörgetem a héten.

Köszi!

Felhívtam ma délután Muha Atit nagyon rendes, segítőkész volt, és úgy néz ki meglesz a probléma.
Elmondtam neki a tüneteket és kérdezte, hogy milyen motor mondtam, hogy M54-es.
Erre ő rögtön mondta, hogy valszeg az olaj szeparátor van kiszakadva, ezt úgy lehet megtudni, hogy ha leveszem az olaj sapkát akkor simának kell hogy legyen az alapjárat ez jelenti azt hogy rossz. Ha leveszem és majdnem, hogy leáll, elkezd ingadozni akkor viszont nem itt van a gond.
Levettem és az alapjárat természetesen semmit nem változott, ráadásul a tesómmal észrevettük egy fura sárga szinű málós anyagot az olaj sapkán és belül is, erre eléggé megijedtünk, majd elkezdtünk olvasgatni, ezt találtuk:
http://atlanticmotorcar.com/bmw-2-5-and ... ate-kit-2/

Ha ilyen fura sárga színű anyag jelenik meg (sárga olajsár),az is az olaj szeparátor hibára utal.
Úgyhogy attól függően hogy milyen idő lesz megpróbáljuk kicserélni, de az is lehet hogy inkább elviszem Attilához.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.29. 18:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.09. 06:57
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20 S3
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A történet úgy kezdődik, hogy Nagyi telefonál, "kisunokám, menj má' el a bótba nekem". Kimentem, gyönyörű E39 várt rám. Pöccröff, nem sz@rral gurigázunk. Bótbafele, nem is volt semmi gond, nade visszafele. Vízhőfok mutatója elkezdett jobbra kacsintgatni. No pánik, félrehúzódtam, fűtés bekapcsol maxon és vár. sziszegős hangok a géptető alól, pedig nem tartok kígyókat. A gőztől nem láttam konkrét szivárgási pontot. Lehűlt, azt az 1 km-et ami még volt hazáig, kibirta. Másnap hiba okának felkutatása. Rendszer feltöltés, nyomokodtam a jobb oldali gumicsövet, szuszogásos csobogásos féle hang a hengerfej felől(naneb....meg). Termosztát tömítést megette a rosseb és ahogy nyomkodtam, termosztát mögül nyomta ki a hűtőfolyadékot. Termosztát és ház rendel, új tömítések. Kicserélve. nyomáspróba a hűtőrendszeren. Eredmény: Zárt.

Légteleníteni szerettem volna, mikor azt tapasztaltam, hogy nem indul. Nincs pöccröff csak köszörűlés. Tegnap indult, ma nem. Inditozás közben egyszer egyszer elpuffogja magát, mintha a gyújtás/spricc nem lenne összhangban. Azt vettem észre, hogy amikor inditom, a fordulatszámmérő mutatója mintha oda lenne ragasztva a 0-hoz. Olvastam, hogy a főtengely impulzus jeladó hibája okozhatja ezt a jelenséget.
A kérdés:
Lehet e más oka, hogy a fordulatszámmérő mutató nem mozdul indítózásnál, ha az önindító teker, mint az állat? :roll:

Azéert itt kérdeztem, mert nincs külön topik az indítási problémákhoz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.29. 19:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mikoliczlali írta:
Sziasztok!

A történet úgy kezdődik, hogy Nagyi telefonál, "kisunokám, menj má' el a bótba nekem". Kimentem, gyönyörű E39 várt rám. Pöccröff, nem sz@rral gurigázunk. Bótbafele, nem is volt semmi gond, nade visszafele. Vízhőfok mutatója elkezdett jobbra kacsintgatni. No pánik, félrehúzódtam, fűtés bekapcsol maxon és vár. sziszegős hangok a géptető alól, pedig nem tartok kígyókat. A gőztől nem láttam konkrét szivárgási pontot. Lehűlt, azt az 1 km-et ami még volt hazáig, kibirta. Másnap hiba okának felkutatása. Rendszer feltöltés, nyomokodtam a jobb oldali gumicsövet, szuszogásos csobogásos féle hang a hengerfej felől(naneb....meg). Termosztát tömítést megette a rosseb és ahogy nyomkodtam, termosztát mögül nyomta ki a hűtőfolyadékot. Termosztát és ház rendel, új tömítések. Kicserélve. nyomáspróba a hűtőrendszeren. Eredmény: Zárt.

Légteleníteni szerettem volna, mikor azt tapasztaltam, hogy nem indul. Nincs pöccröff csak köszörűlés. Tegnap indult, ma nem. Inditozás közben egyszer egyszer elpuffogja magát, mintha a gyújtás/spricc nem lenne összhangban. Azt vettem észre, hogy amikor inditom, a fordulatszámmérő mutatója mintha oda lenne ragasztva a 0-hoz. Olvastam, hogy a főtengely impulzus jeladó hibája okozhatja ezt a jelenséget.
A kérdés:
Lehet e más oka, hogy a fordulatszámmérő mutató nem mozdul indítózásnál, ha az önindító teker, mint az állat? :roll:

Azéert itt kérdeztem, mert nincs külön topik az indítási problémákhoz.

Szia!Nézd meg,hogy a termosztátház cseréje közben nem-e "babráltál" el valamit.Végül is nem messze nyúlkáltál a főtengely jeladó vezetékétől sem.De egy diag,mint mindig,jót tenne :D
Egyébként nem értem miért kell járatni a motort,ha már egyszer felment,vagy megy felfelé a vízhőfok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.29. 20:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.09. 06:57
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20 S3
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
mikoliczlali írta:
Sziasztok!

A történet úgy kezdődik, hogy Nagyi telefonál, "kisunokám, menj má' el a bótba nekem". Kimentem, gyönyörű E39 várt rám. Pöccröff, nem sz@rral gurigázunk. Bótbafele, nem is volt semmi gond, nade visszafele. Vízhőfok mutatója elkezdett jobbra kacsintgatni. No pánik, félrehúzódtam, fűtés bekapcsol maxon és vár. sziszegős hangok a géptető alól, pedig nem tartok kígyókat. A gőztől nem láttam konkrét szivárgási pontot. Lehűlt, azt az 1 km-et ami még volt hazáig, kibirta. Másnap hiba okának felkutatása. Rendszer feltöltés, nyomokodtam a jobb oldali gumicsövet, szuszogásos csobogásos féle hang a hengerfej felől(naneb....meg). Termosztát tömítést megette a rosseb és ahogy nyomkodtam, termosztát mögül nyomta ki a hűtőfolyadékot. Termosztát és ház rendel, új tömítések. Kicserélve. nyomáspróba a hűtőrendszeren. Eredmény: Zárt.

Légteleníteni szerettem volna, mikor azt tapasztaltam, hogy nem indul. Nincs pöccröff csak köszörűlés. Tegnap indult, ma nem. Inditozás közben egyszer egyszer elpuffogja magát, mintha a gyújtás/spricc nem lenne összhangban. Azt vettem észre, hogy amikor inditom, a fordulatszámmérő mutatója mintha oda lenne ragasztva a 0-hoz. Olvastam, hogy a főtengely impulzus jeladó hibája okozhatja ezt a jelenséget.
A kérdés:
Lehet e más oka, hogy a fordulatszámmérő mutató nem mozdul indítózásnál, ha az önindító teker, mint az állat? :roll:

Azéert itt kérdeztem, mert nincs külön topik az indítási problémákhoz.

Szia!Nézd meg,hogy a termosztátház cseréje közben nem-e "babráltál" el valamit.Végül is nem messze nyúlkáltál a főtengely jeladó vezetékétől sem.De egy diag,mint mindig,jót tenne :D
Egyébként nem értem miért kell járatni a motort,ha már egyszer felment,vagy megy felfelé a vízhőfok.

Megnézem, hogy "elbabráltam" e valamit :D
Tudom, hogy diag kidobja, ha az a hiba, vagy ha más, de jelen pillanatban, nincs nálam kütyü :( viszont a véleményekre/javaslatokra kíváncsi vagyok.
Egy tapasztalt vén róka mondta két sör között, hogy, amikor melegszik, fűtés max és alapjárat. Mivel, ha leállítom, akkor a vízpumpa nem keringeti a rendszert, ami nem a legjobb dolog a világon ilyen helyzetben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.29. 22:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mikoliczlali írta:
Egy tapasztalt vén róka mondta két sör között, hogy, amikor melegszik, fűtés max és alapjárat. Mivel, ha leállítom, akkor a vízpumpa nem keringeti a rendszert, ami nem a legjobb dolog a világon ilyen helyzetben.

Ha már megy felfelé,annak oka van.Ha levegős a rendszer/kevés a hűtőfolyadék és tovább járatod,kapcsolhatod a fűtést is maxra,előbb utóbb jó meleg lesz,de nem az utastérben :wink: Diag nélkül ebben az esetben csak nézegetni lehet,én továbbra is azt javaslom.Keress egy embert,és hamar kiderülhet a baj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 143 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator