* *
Pontos idő: 2024.05.12. 19:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 143 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2013.02.07. 19:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fgeri92 írta:
Sziasztok,nekem is ez a problémám mint az előttem szólóknak,cseréltem porlasztót mindegyik jól működik,de mégis be berugdal az alapjárat,és alapjárat-és 1300as fordulatig kicsit darál ha üresben odalépek neki,vajon itt is ez a szabályzó szelep a hibás? diagnosztika nem mutatott semmit...mi a rendes neve ennek a szelepnek?és hol lehet kapni

üdv

Szia!
Most küzdesz azzal amivel én, jó lenne egy próbadarab! :facepalm:
Cikkszáma 0281002480. Nagynyomású szabályzó szelep. Bármelyik alkatrészes fórumtárs tud neked adni szerintem.
Diag nekem sem mutatott semmit, darálás csak terhelésen, és alapjáraton jelentkezett, ott is akkor, mikor leesett a fordulat.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: fgeri92
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2013.02.07. 20:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.29. 01:39
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 256 D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
fgeri92 írta:
Sziasztok,nekem is ez a problémám mint az előttem szólóknak,cseréltem porlasztót mindegyik jól működik,de mégis be berugdal az alapjárat,és alapjárat-és 1300as fordulatig kicsit darál ha üresben odalépek neki,vajon itt is ez a szabályzó szelep a hibás? diagnosztika nem mutatott semmit...mi a rendes neve ennek a szelepnek?és hol lehet kapni

üdv

Szia!
Most küzdesz azzal amivel én, jó lenne egy próbadarab! :facepalm:
Cikkszáma 0281002480. Nagynyomású szabályzó szelep. Bármelyik alkatrészes fórumtárs tud neked adni szerintem.
Diag nekem sem mutatott semmit, darálás csak terhelésen, és alapjáraton jelentkezett, ott is akkor, mikor leesett a fordulat.


Szia,megnéztem,szép összeg egy új...:D gondolom ebből nem érdemes bontottat vennem,egyébként nehezen cserélhető?hol találom?

Üdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2013.02.07. 23:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fgeri92 írta:
Gallaca írta:
fgeri92 írta:
Sziasztok,nekem is ez a problémám mint az előttem szólóknak,cseréltem porlasztót mindegyik jól működik,de mégis be berugdal az alapjárat,és alapjárat-és 1300as fordulatig kicsit darál ha üresben odalépek neki,vajon itt is ez a szabályzó szelep a hibás? diagnosztika nem mutatott semmit...mi a rendes neve ennek a szelepnek?és hol lehet kapni

üdv

Szia!
Most küzdesz azzal amivel én, jó lenne egy próbadarab! :facepalm:
Cikkszáma 0281002480. Nagynyomású szabályzó szelep. Bármelyik alkatrészes fórumtárs tud neked adni szerintem.
Diag nekem sem mutatott semmit, darálás csak terhelésen, és alapjáraton jelentkezett, ott is akkor, mikor leesett a fordulat.


Szia,megnéztem,szép összeg egy új...:D gondolom ebből nem érdemes bontottat vennem,egyébként nehezen cserélhető?hol találom?

Üdv

Igen, jóleső az ára. :facepalm: Jól gondolod, hogy új kell ebből! Látod én beszoptam a bontottal. Tanulópénznek jó volt, bár olcsón jutottam hozzá szivattyúval együtt. Legalább megtudtam, hogy ezért nem indult a motor! :roll: Szívósor alatt van, azt le kell szedni a cseréhez, még akkor is alig látni. Nagyjából a generátor mögött. Átlátszó üzemanyagcsövet követed a motorig, megtalálod a nagynyomású szivattyút, annak a hátulján van, víz, vákuumcsövek alatt. Két belső torx csavar tartja eléggé lapos fejjel, és ezért nem valami mély a kulcsnyílás benne, könnyű lenyalatni. Le kell köszörülni a kulcs hegyén a letörést, akkor elég mélyen fog, és kijön a csavar. Nekem már meg volt ba...tatva, alig bírtam kiszedni ezzel a módszerrel is. Csak azért írom, nehogy meglepetés érjen, ha belefogsz a cserébe.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: fgeri92
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2013.02.07. 23:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.29. 01:39
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 256 D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
fgeri92 írta:
Gallaca írta:
fgeri92 írta:
Sziasztok,nekem is ez a problémám mint az előttem szólóknak,cseréltem porlasztót mindegyik jól működik,de mégis be berugdal az alapjárat,és alapjárat-és 1300as fordulatig kicsit darál ha üresben odalépek neki,vajon itt is ez a szabályzó szelep a hibás? diagnosztika nem mutatott semmit...mi a rendes neve ennek a szelepnek?és hol lehet kapni

üdv

Szia!
Most küzdesz azzal amivel én, jó lenne egy próbadarab! :facepalm:
Cikkszáma 0281002480. Nagynyomású szabályzó szelep. Bármelyik alkatrészes fórumtárs tud neked adni szerintem.
Diag nekem sem mutatott semmit, darálás csak terhelésen, és alapjáraton jelentkezett, ott is akkor, mikor leesett a fordulat.


Szia,megnéztem,szép összeg egy új...:D gondolom ebből nem érdemes bontottat vennem,egyébként nehezen cserélhető?hol találom?

Üdv

Igen, jóleső az ára. :facepalm: Jól gondolod, hogy új kell ebből! Látod én beszoptam a bontottal. Tanulópénznek jó volt, bár olcsón jutottam hozzá szivattyúval együtt. Legalább megtudtam, hogy ezért nem indult a motor! :roll: Szívósor alatt van, azt le kell szedni a cseréhez, még akkor is alig látni. Nagyjából a generátor mögött. Átlátszó üzemanyagcsövet követed a motorig, megtalálod a nagynyomású szivattyút, annak a hátulján van, víz, vákuumcsövek alatt. Két belső torx csavar tartja eléggé lapos fejjel, és ezért nem valami mély a kulcsnyílás benne, könnyű lenyalatni. Le kell köszörülni a kulcs hegyén a letörést, akkor elég mélyen fog, és kijön a csavar. Nekem már meg volt ba...tatva, alig bírtam kiszedni ezzel a módszerrel is. Csak azért írom, nehogy meglepetés érjen, ha belefogsz a cserébe.


Köszönöm a részletes infót! Egyébként ha hagyom még így egy darabig,nagyot ártok az autónak? milyen mellékhatásai lehetnek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2013.02.08. 00:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fgeri92 írta:
Gallaca írta:
fgeri92 írta:
Gallaca írta:
fgeri92 írta:
Sziasztok,nekem is ez a problémám mint az előttem szólóknak,cseréltem porlasztót mindegyik jól működik,de mégis be berugdal az alapjárat,és alapjárat-és 1300as fordulatig kicsit darál ha üresben odalépek neki,vajon itt is ez a szabályzó szelep a hibás? diagnosztika nem mutatott semmit...mi a rendes neve ennek a szelepnek?és hol lehet kapni

üdv

Szia!
Most küzdesz azzal amivel én, jó lenne egy próbadarab! :facepalm:
Cikkszáma 0281002480. Nagynyomású szabályzó szelep. Bármelyik alkatrészes fórumtárs tud neked adni szerintem.
Diag nekem sem mutatott semmit, darálás csak terhelésen, és alapjáraton jelentkezett, ott is akkor, mikor leesett a fordulat.


Szia,megnéztem,szép összeg egy új...:D gondolom ebből nem érdemes bontottat vennem,egyébként nehezen cserélhető?hol találom?

Üdv

Igen, jóleső az ára. :facepalm: Jól gondolod, hogy új kell ebből! Látod én beszoptam a bontottal. Tanulópénznek jó volt, bár olcsón jutottam hozzá szivattyúval együtt. Legalább megtudtam, hogy ezért nem indult a motor! :roll: Szívósor alatt van, azt le kell szedni a cseréhez, még akkor is alig látni. Nagyjából a generátor mögött. Átlátszó üzemanyagcsövet követed a motorig, megtalálod a nagynyomású szivattyút, annak a hátulján van, víz, vákuumcsövek alatt. Két belső torx csavar tartja eléggé lapos fejjel, és ezért nem valami mély a kulcsnyílás benne, könnyű lenyalatni. Le kell köszörülni a kulcs hegyén a letörést, akkor elég mélyen fog, és kijön a csavar. Nekem már meg volt ba...tatva, alig bírtam kiszedni ezzel a módszerrel is. Csak azért írom, nehogy meglepetés érjen, ha belefogsz a cserébe.


Köszönöm a részletes infót! Egyébként ha hagyom még így egy darabig,nagyot ártok az autónak? milyen mellékhatásai lehetnek?

Ilyen irányú kutatásaim nincsenek, de szerintem a brékelő alapjárat a vezérműláncoknak, automata váltónak, bakoknak sokat árthat. No meg az idegeknek! Aztán egyszercsak nem indul be...

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2013.02.08. 00:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
kzolee írta:
Gallaca írta:
Meghallgattam, hogy a németek már nem akarnák, hogy ezzel az öreg BMW-vel járjunk. Azt mondták én vagyok a legrosszabb fajta, otthon diagolgatok szerelgetek!


Ezt a remek ügyfélbarát hozzáállást... :facepalm:

Gondolom ezután nem az Mpower lesz a törzshelyed. :wink:

Háát, "barátilag" voltam ott, fizetnem nem kellett, így csak röhögtem az egészen. Kicsit kényelmetlenül éreztem magam, de Lángi Atti már csak ilyen. Mondták, hogy nála E60-tól létezik ötös BMW. Csak jó lett volna jutni valamire...


Sajnos egyszer bajba kerültem budapesten, és hozzájuk irányitottak tréleren a vassal, bár bevallom amatőr voltam akkor eléggé..... a lényeg az hogy a 10 ezer forintos kuplung munkahengerem szétment,ők belebasztak egy bontott szart ami 2 honap mulva megint elfosta magát itthon,.... a lényeg hogy iszonyatosan lerángattak 100ezer forint al ismétlem SZÁZEZERFORINTAL kuplung szett csere címén,gusztustalanul nagyképü tagok,senkinek nem ajánlom annak se akinek e60-a van meg annak se akinek ladája :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2013.06.28. 14:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.25. 21:35
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Szigetvár
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 28iA
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nekem is problémám van az alapjárattal, cseréltem bontott alapjárati motort klubtárstól, de nem oldotta meg a problémát, és megint gondolkodok hogy új vagy próbáljak meg még egyet esetleg.

Viszont nem tudom hogy tuttira ez lehet e a problémája.

Hibakód nincs, sok minden ki lett tisztítva már, az előző motor pl. mindig egy állásban ált és nem reagált a pozíció állításra, de akkor nem volt probléma az alapjárattal.

Igazából össze-vissza jön elő mindegy hogy meleg motor vagy hideg, de valamikor leesik arra a kis vonalra ami kb. 400 lehet, teljesítményben nem vettem észre semmit talán annyit hogy múltkor sor előzésénél 180-nál elvettem a gázt de kb. 4-5 másodperc múlva kezdet vissza esni a fordulatszám és lassítani az autó.
A mi érdekes hogyha berakom D vagy R be akkor feljebb viszi az alapjáratott de akkor se a 750 re amire kéne elvileg, ha kiveszem N-be akkor megint visszaesik, de ha nyomok egy gázt akkor utána meg volt hogy megint jól beállt.

alapjárati motor ez vagy mással is meg kéne próbálkozni előtte?

Köszönöm.

Kátyúmentes utat!

_________________
The best car ever made
http://www.youtube.com/watch?v=247jhhDSgns


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2013.06.28. 18:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.13. 00:00
Hozzászólások: 301
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fox007 írta:
Sziasztok!

Nekem is problémám van az alapjárattal, cseréltem bontott alapjárati motort klubtárstól, de nem oldotta meg a problémát, és megint gondolkodok hogy új vagy próbáljak meg még egyet esetleg.

Viszont nem tudom hogy tuttira ez lehet e a problémája.

Hibakód nincs, sok minden ki lett tisztítva már, az előző motor pl. mindig egy állásban ált és nem reagált a pozíció állításra, de akkor nem volt probléma az alapjárattal.

Igazából össze-vissza jön elő mindegy hogy meleg motor vagy hideg, de valamikor leesik arra a kis vonalra ami kb. 400 lehet, teljesítményben nem vettem észre semmit talán annyit hogy múltkor sor előzésénél 180-nál elvettem a gázt de kb. 4-5 másodperc múlva kezdet vissza esni a fordulatszám és lassítani az autó.
A mi érdekes hogyha berakom D vagy R be akkor feljebb viszi az alapjáratott de akkor se a 750 re amire kéne elvileg, ha kiveszem N-be akkor megint visszaesik, de ha nyomok egy gázt akkor utána meg volt hogy megint jól beállt.

alapjárati motor ez vagy mással is meg kéne próbálkozni előtte?

Köszönöm.

Kátyúmentes utat!

Én is sokat szenvedtem ilyen problémával, a tanácsom annyi lenne, hogy először nézd át az összes csövet és tömítést amit csak találsz a motoron. Mindent!!! Vákumcsöveket, az összes gumitömítést, amit a szívósor körül találsz, beleértve a szívósor tömítéseket is (azokat érdemes lehet cserélni), az alapjárati motornál is van tömítés és egy cső, ami a légszűrőházzal köti össze, legutóbb nekem ennek a vége volt kicsit repedt, és ingadozó alapjáratot okozott. Ott vannak még a kartergáz-visszavezető csövek, az olajszeparátor a szívósor alatt, meg az a cső, ami visszavezeti az olajat a nívópálcához.

Ha minden ok, akkor érdemes tovább vizsgálódni, üzemanyag nyomást mérni, gyertyákat cserélni, trafókat ellenőrizni, esetleg lecsekkolni az injektorokat, stb. Szívás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2013.09.18. 19:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Reggeli hideginditas utan olyanom lett az alapjaratom hogy kicsit egyenetlen be is razza kasztnit neha , fordulatszammero nem ugral ez tart 10-15 masodpercig majd megemeli a firdulatszamot 1200 korulire kb 2-3 masodpercee es ezt kovetoen szepen viszaáll az alapjarat kisimul , olyan mint amiennek lennie kell ! Hibakod nincs!otlet?


Sent from my iPhone using Tapatalk 2


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2013.09.19. 08:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:
Reggeli hideginditas utan olyanom lett az alapjaratom hogy kicsit egyenetlen be is razza kasztnit neha , fordulatszammero nem ugral ez tart 10-15 masodpercig majd megemeli a firdulatszamot 1200 korulire kb 2-3 masodpercee es ezt kovetoen szepen viszaáll az alapjarat kisimul , olyan mint amiennek lennie kell ! Hibakod nincs!otlet?


Sent from my iPhone using Tapatalk 2


Van másodlagos levegőpumpa az autódban?Most kezdte a hidegben?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2013.09.20. 12:15 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
adam001 írta:
Reggeli hideginditas utan olyanom lett az alapjaratom hogy kicsit egyenetlen be is razza kasztnit neha , fordulatszammero nem ugral ez tart 10-15 masodpercig majd megemeli a firdulatszamot 1200 korulire kb 2-3 masodpercee es ezt kovetoen szepen viszaáll az alapjarat kisimul , olyan mint amiennek lennie kell ! Hibakod nincs!otlet?


Sent from my iPhone using Tapatalk 2


Van másodlagos levegőpumpa az autódban?Most kezdte a hidegben?


nyáron is csinálta...elvileg van


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2013.09.20. 12:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:

nyáron is csinálta...elvileg van


Nekem is ez volt a jelenség,pont addig csinálta amíg dolgozott a pumpa.Valahol falsot szív,át kellene nézni a csöveket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2013.09.20. 12:45 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
adam001 írta:

nyáron is csinálta...elvileg van


Nekem is ez volt a jelenség,pont addig csinálta amíg dolgozott a pumpa.Valahol falsot szív,át kellene nézni a csöveket.


Nah dejo... 3 csovet es karterszurot mar csereltem , hol van ez a pumpa pontosan ?


Sent from my iPhone using Tapatalk 2


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2013.09.20. 13:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:
Padre540 írta:
adam001 írta:

nyáron is csinálta...elvileg van


Nekem is ez volt a jelenség,pont addig csinálta amíg dolgozott a pumpa.Valahol falsot szív,át kellene nézni a csöveket.


Nah dejo... 3 csovet es karterszurot mar csereltem , hol van ez a pumpa pontosan ?


Sent from my iPhone using Tapatalk 2


http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... g=11&fg=50

http://www.youtube.com/watch?v=TWJp9I2Simk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.02.22. 15:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
A titkos menü szerint az alapjáratom 715-730 között idegbeteg módon ugrál (ezt az ugrálást a motorhangon nem hallom), ha a kuplungot kinyomom, akkor 725-750 között teszi ugyanezt.

Szerintetek ez normális?

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.04.15. 08:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.25. 21:35
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Szigetvár
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 28iA
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Még mindig szívok az alapjárattal, mindig ilyen 400 körül van, ha hideg ha nem. Teljesítményben nem vettem észre semmit, csak annyit hogy a fordulatszám lassan esik vissza, indításnál pedig hidegen felmegy 1200ra is. Amit eddig cseréltem :
1. lamda szonda ( 2-es írta hibának, cserélve bontottra / változás semmi)
2. gyertyák (időszerű volt és az olcsóbbik típus volt benne, gyárira cserélve/ változás nem lett tőle)
3. alapjárati motor (gyári bosch / változás nem lett tőle)
4. légtömegmérő (bontott, változás nem lett tőle)
5. légtömegmérő és fojtószelepház közti gumicső (változás csak annyi hogy most hamar visszaesik az alapjárat és hidegen most indításkor felugrik 800-ra és utána 1perc után esik vissza 400ra)
6 generátor (bontottra / változás semmi a 5. lépéstől számítva)

Tehát most ott vagyok, hogy gyorsan visszaesik a fordulatszám, indításnál 800ra ugrik a fordulatszám és utána esik vissza 350-400-ra.
Olvastam, hogy olajbeöntő sapka levételénél ha bedadog az autó akkor jó. Ha nem változik akkor falsot szív. Na nálam a következő a helyzet:
hidegen: 400as fordulatszám van (inditás után 1 perc múlva), ha leveszem bedadog, vissza rakom, 400-on a fordulatszám
melegen: ha leveszem felmegy 800ra az alapjárat ahol lennie kéne, de ha vissza rakom akkor megint leesik 300-400-ra.

Nem lehet hogy a kartergáz szűrővel lehet a gond? ez tud hideg meleg állapot mellett is más hibát produkálni? Valamint az mitől van hogy rozsdásodik a nívó pálcám?
légszűrő kivételével se változik az alapjárat mondom lehet alapjáraton nem tudja rendesen szívni a levegőt el van koszolódva, de semmi.

Vagy merre tovább? Lehet megpróbálom eladni így :facepalm: , mert ez már nekem sok hogy nem akar jó lenni. :facepalm:
De ésszerű utódot se találtam. :facepalm:

Üdv.
András

_________________
The best car ever made
http://www.youtube.com/watch?v=247jhhDSgns


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.04.22. 12:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Fox007 írta:
Sziasztok!

Még mindig szívok az alapjárattal, mindig ilyen 400 körül van, ha hideg ha nem. Teljesítményben nem vettem észre semmit, csak annyit hogy a fordulatszám lassan esik vissza, indításnál pedig hidegen felmegy 1200ra is. Amit eddig cseréltem :
1. lamda szonda ( 2-es írta hibának, cserélve bontottra / változás semmi)
2. gyertyák (időszerű volt és az olcsóbbik típus volt benne, gyárira cserélve/ változás nem lett tőle)
3. alapjárati motor (gyári bosch / változás nem lett tőle)
4. légtömegmérő (bontott, változás nem lett tőle)
5. légtömegmérő és fojtószelepház közti gumicső (változás csak annyi hogy most hamar visszaesik az alapjárat és hidegen most indításkor felugrik 800-ra és utána 1perc után esik vissza 400ra)
6 generátor (bontottra / változás semmi a 5. lépéstől számítva)

Tehát most ott vagyok, hogy gyorsan visszaesik a fordulatszám, indításnál 800ra ugrik a fordulatszám és utána esik vissza 350-400-ra.
Olvastam, hogy olajbeöntő sapka levételénél ha bedadog az autó akkor jó. Ha nem változik akkor falsot szív. Na nálam a következő a helyzet:
hidegen: 400as fordulatszám van (inditás után 1 perc múlva), ha leveszem bedadog, vissza rakom, 400-on a fordulatszám
melegen: ha leveszem felmegy 800ra az alapjárat ahol lennie kéne, de ha vissza rakom akkor megint leesik 300-400-ra.

Nem lehet hogy a kartergáz szűrővel lehet a gond? ez tud hideg meleg állapot mellett is más hibát produkálni? Valamint az mitől van hogy rozsdásodik a nívó pálcám?
légszűrő kivételével se változik az alapjárat mondom lehet alapjáraton nem tudja rendesen szívni a levegőt el van koszolódva, de semmi.

Vagy merre tovább? Lehet megpróbálom eladni így :facepalm: , mert ez már nekem sok hogy nem akar jó lenni. :facepalm:
De ésszerű utódot se találtam. :facepalm:

Üdv.
András

Olajszeparátor és kartergáz-visszavezető rendszer gondos ellenőrzése szerintem közelebb fog vinni. Szerintem meg van ragadva a membránod és levákuumolódik a karter. Vagy vákuum-szivattyú gumitömítés. Ebbe az irányba mennék tovább. Eladással csak a szőnyeg alá seperjük a mocskot és az embertársainkat szivatjuk.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.05.21. 10:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.07. 15:59
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Hol találom 528i-n pontosan az alapjárati motort(szelepet)? Képet elfogadok :D
Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.05.21. 11:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
soldier1981 írta:
Sziasztok!
Hol találom 528i-n pontosan az alapjárati motort(szelepet)? Képet elfogadok :D
Köszi


"Nincs képem", hogy képet küldjek... :) egyébként sincs fotogén helyen.
Ha jól tudom (de ha nem majd javítanak) az a.m. a fojtószelep felett, de a szívósor alatt van :roll:
A fojtószelep pedig az, amibe a légtömegmérőtől induló vastag gumi vákuumcső torkollik.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Zo78 az itt látható tagok köszönték meg: soldier1981
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.05.21. 17:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
soldier1981 írta:
Sziasztok!
Hol találom 528i-n pontosan az alapjárati motort(szelepet)? Képet elfogadok :D
Köszi


Javaslom google-ban ICV beirasat...
Egyebkent a szivosor alatt az utasterhez kozelebbi oldalon...majd kozvetlen a CCV mogott...

A nivopalcanal benezel ott latnod kell a popojat... ;)

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bummer az itt látható tagok köszönték meg: soldier1981
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 143 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator