* *
Pontos idő: 2018.06.23. 02:28

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 143 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 11:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.09. 06:57
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20 S3
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
mikoliczlali írta:
Egy tapasztalt vén róka mondta két sör között, hogy, amikor melegszik, fűtés max és alapjárat. Mivel, ha leállítom, akkor a vízpumpa nem keringeti a rendszert, ami nem a legjobb dolog a világon ilyen helyzetben.

Ha már megy felfelé,annak oka van.Ha levegős a rendszer/kevés a hűtőfolyadék és tovább járatod,kapcsolhatod a fűtést is maxra,előbb utóbb jó meleg lesz,de nem az utastérben :wink: Diag nélkül ebben az esetben csak nézegetni lehet,én továbbra is azt javaslom.Keress egy embert,és hamar kiderülhet a baj.

Kiderült, hogy miért nem indul a masina. A főtengely jeladó vezetéke valamilyen oknál fogva hozzáért a vízpumpán lévő szíjtárcsához(nem tudom a pontos nevét, csak így jött ez az elnevezés ) és az eredménye, hogy eléggé elnyírta ahhoz, hogy amikor b*szakodtam a termosztátházzal, a maradék 1-2 rézszál is elszakadt.
Nem is értem, hogy nem szúrta ki a szemem akkor
Kép
Kép
Még jó, hogy a cseréhez a szívó oldalt meg kell bontani, másképp nem férek hozzá a csatihoz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 14:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 807
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 142 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mikoliczlali írta:
Kiderült, hogy miért nem indul a masina. A főtengely jeladó vezetéke valamilyen oknál fogva hozzáért a vízpumpán lévő szíjtárcsához(nem tudom a pontos nevét, csak így jött ez az elnevezés ) és az eredménye, hogy eléggé elnyírta ahhoz, hogy amikor b*szakodtam a termosztátházzal, a maradék 1-2 rézszál is elszakadt.
Nem is értem, hogy nem szúrta ki a szemem akkor
Még jó, hogy a cseréhez a szívó oldalt meg kell bontani, másképp nem férek hozzá a csatihoz.

:franko: Én be tudom "préselni" a karom a szívósor alá,hogy lehúzzam.Jeladóból gyárit vegyél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 14:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.09. 06:57
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20 S3
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
mikoliczlali írta:
Kiderült, hogy miért nem indul a masina. A főtengely jeladó vezetéke valamilyen oknál fogva hozzáért a vízpumpán lévő szíjtárcsához(nem tudom a pontos nevét, csak így jött ez az elnevezés ) és az eredménye, hogy eléggé elnyírta ahhoz, hogy amikor b*szakodtam a termosztátházzal, a maradék 1-2 rézszál is elszakadt.
Nem is értem, hogy nem szúrta ki a szemem akkor
Még jó, hogy a cseréhez a szívó oldalt meg kell bontani, másképp nem férek hozzá a csatihoz.

:franko: Én be tudom "préselni" a karom a szívósor alá,hogy lehúzzam.Jeladóból gyárit vegyél!


:D Kérem azokat a karokat :D Talán ha az olajszűrőtartály kupakját letekerem és a szervótartály sem lenne útban... na meglátjuk :wink: Gyári mindenképpen. Köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 15:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 481
Adott köszi: 79 alkalommal
Kapott köszik: 54 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
mikoliczlali írta:
Johny540 írta:
mikoliczlali írta:
Kiderült, hogy miért nem indul a masina. A főtengely jeladó vezetéke valamilyen oknál fogva hozzáért a vízpumpán lévő szíjtárcsához(nem tudom a pontos nevét, csak így jött ez az elnevezés ) és az eredménye, hogy eléggé elnyírta ahhoz, hogy amikor b*szakodtam a termosztátházzal, a maradék 1-2 rézszál is elszakadt.
Nem is értem, hogy nem szúrta ki a szemem akkor
Még jó, hogy a cseréhez a szívó oldalt meg kell bontani, másképp nem férek hozzá a csatihoz.

:franko: Én be tudom "préselni" a karom a szívósor alá,hogy lehúzzam.Jeladóból gyárit vegyél!


:D Kérem azokat a karokat :D Talán ha az olajszűrőtartály kupakját letekerem és a szervótartály sem lenne útban... na meglátjuk :wink: Gyári mindenképpen. Köszönöm.

ha leveszed az olajszűrő kupakját,a szervótartályt két csavar fogja.utána aláférni.persze elötte le kell venni a viszkót meg a keretét.én is így csináltam.most gondolkodom hogy kicserélem még egyszer,mert akkor nem gyárit vettem.nem rángat,nem dadog,de van egy olyan érzésem mintha alsó fordulaton nem húzna elég jól.de elötte még megnézem a vákum csöveket,hátha ott lesz a hiba.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.02.12. 11:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.15. 10:43
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Sajnos továbbra is fennál az alapjárati problémám az autóval, akkor összefoglalnám:
Csak hideg állapotban. CCV szelep cserélve, alapjárati motor ki lett takarítva, csövek átnézve, fals levegőt nem szív sehol. Már sikerült kideríteni hogy valószínű lambda szonda probléma van. Sajnos a hibatároló üres nincs beírva semmi. Csináltunk élő adat olvasást inpában. Ami az érdekes, hogy ha meleg a motor és már az alapjárat is stabil akkor a két alsó csík (TV probe heating after kat Bank 1 és a TV probe heating after kat Bank 2) is 99.31 %-on van. Tehát gyanús, hogy ezekkel lesz a baj. Abban kérnék szépen segítséget, hogy aki ért hozzá, és tudja itt hideg állapotban milyen értékeknek kell lennie, és ezek az értékek mit jelölnek, és a négy darab lambda szondából ez a kettő melyiket jelöli (alsó vagy felső), ebben az esetben az ne tartsa magába a véleményét. Minden segítséget szívesen fogadok.

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.02.12. 14:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8399
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 938 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
virag.tamas írta:
Sziasztok,

Sajnos továbbra is fennál az alapjárati problémám az autóval, akkor összefoglalnám:
Csak hideg állapotban. CCV szelep cserélve, alapjárati motor ki lett takarítva, csövek átnézve, fals levegőt nem szív sehol. Már sikerült kideríteni hogy valószínű lambda szonda probléma van. Sajnos a hibatároló üres nincs beírva semmi. Csináltunk élő adat olvasást inpában. Ami az érdekes, hogy ha meleg a motor és már az alapjárat is stabil akkor a két alsó csík (TV probe heating after kat Bank 1 és a TV probe heating after kat Bank 2) is 99.31 %-on van. Tehát gyanús, hogy ezekkel lesz a baj. Abban kérnék szépen segítséget, hogy aki ért hozzá, és tudja itt hideg állapotban milyen értékeknek kell lennie, és ezek az értékek mit jelölnek, és a négy darab lambda szondából ez a kettő melyiket jelöli (alsó vagy felső), ebben az esetben az ne tartsa magába a véleményét. Minden segítséget szívesen fogadok.


Katalizátor előtti az én olvasatomban.
Más programmal nem néztétek?
Talán van rá teszt.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.02.13. 10:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.15. 10:43
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
virag.tamas írta:
Sziasztok,

Sajnos továbbra is fennál az alapjárati problémám az autóval, akkor összefoglalnám:
Csak hideg állapotban. CCV szelep cserélve, alapjárati motor ki lett takarítva, csövek átnézve, fals levegőt nem szív sehol. Már sikerült kideríteni hogy valószínű lambda szonda probléma van. Sajnos a hibatároló üres nincs beírva semmi. Csináltunk élő adat olvasást inpában. Ami az érdekes, hogy ha meleg a motor és már az alapjárat is stabil akkor a két alsó csík (TV probe heating after kat Bank 1 és a TV probe heating after kat Bank 2) is 99.31 %-on van. Tehát gyanús, hogy ezekkel lesz a baj. Abban kérnék szépen segítséget, hogy aki ért hozzá, és tudja itt hideg állapotban milyen értékeknek kell lennie, és ezek az értékek mit jelölnek, és a négy darab lambda szondából ez a kettő melyiket jelöli (alsó vagy felső), ebben az esetben az ne tartsa magába a véleményét. Minden segítséget szívesen fogadok.


Katalizátor előtti az én olvasatomban.
Más programmal nem néztétek?
Talán van rá teszt.


DIS-ben kerestük hogy lehet-e tesztet csinálni, de nem találtuk, pedig abban jobban bíznék. :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.02.13. 18:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8399
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 938 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
virag.tamas írta:
DIS-ben kerestük hogy lehet-e tesztet csinálni, de nem találtuk, pedig abban jobban bíznék. :cry:

Talán a diagos topicba olvass egy kicsit mert szerintem van. De simán tévedhetek, mert nem a laptopon alszok mint egyesek! :D ;)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.02.17. 22:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.06. 18:59
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520 i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Én is ilyen vagy hasonló proplémával küzdök.
Őssz óta hidegen ingadozik az alapjárat egy bizonyos hőfokig,és nekem is magas a fogyasztásom,de mikor nagyon hidegek voltak a hiba megszünt.Az idöjárás enyhülésre megint visszatért, és géppel sem tudtak kiolvasni semmit.Nekem az egyik "szaki" erre azt mondta van valami vákum dob és ott szív falsot,de hogy lehet ez hogy hidegen falsot szív fél melegen nem?Nekem egy 1999-es 520 i van dupla vanos .Én is nagyon kíváncsi lennék mi a baja?
Üdv. MAZSI


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.02.17. 23:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
BMW Mazsi írta:
...valami vákum dob és ott szív falsot...


Az olajszeparátor. :roll:

BMW Mazsi írta:
mikor nagyon hidegek voltak a hiba megszünt. Az idöjárás enyhülésre megint visszatért, ... hogy lehet ez hogy hidegen falsot szív fél melegen nem?


Akkor hogy is van ez?

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.02.17. 23:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2175
Adott köszi: 410 alkalommal
Kapott köszik: 431 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez így van, aztán, ha még melegebb lesz, akkor teljesen eltűnik. Anno 28i ugyan ezt csinálta. :wink: (Elindítottad, szépen ketyegett, utána pedig, amikor már valamennyit mozdult a vízhőmérséklet, akkor elkezdett kiszámíthatóan ingadozni a fordulatszám. Extrém esetben le is állt. Amikor durván elérte a kis vonalat a mutató, onnantól megint normálisan járt.) Nem úszod meg az olajszeparátor illetve a vákuumcsövek cseréje nélkül a dolgot!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.02.17. 23:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.06. 18:59
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520 i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Ez így van, aztán, ha még melegebb lesz, akkor teljesen eltűnik. Anno 28i ugyan ezt csinálta. :wink: (Elindítottad, szépen ketyegett, utána pedig, amikor már valamennyit mozdult a vízhőmérséklet, akkor elkezdett kiszámíthatóan ingadozni a fordulatszám. Extrém esetben le is állt. Amikor durván elérte a kis vonalat a mutató, onnantól megint normálisan járt.) Nem úszod meg az olajszeparátor illetve a vákuumcsövek cseréje nélkül a dolgot!



Köszönöm válaszod ,az olajszeparátor hibája miatt lehet hogy néha kékesen pamacsozik gázadásra?
Egy jó szerelőt estleg X vagy XX ker. környékén?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.02.17. 23:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5476
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1166 alkalommal
Kapott köszik: 1229 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
BMW Mazsi írta:
nagy.matyika írta:
Ez így van, aztán, ha még melegebb lesz, akkor teljesen eltűnik. Anno 28i ugyan ezt csinálta. :wink: (Elindítottad, szépen ketyegett, utána pedig, amikor már valamennyit mozdult a vízhőmérséklet, akkor elkezdett kiszámíthatóan ingadozni a fordulatszám. Extrém esetben le is állt. Amikor durván elérte a kis vonalat a mutató, onnantól megint normálisan járt.) Nem úszod meg az olajszeparátor illetve a vákuumcsövek cseréje nélkül a dolgot!



Köszönöm válaszod ,az olajszeparátor hibája miatt lehet hogy néha kékesen pamacsozik gázadásra?
Egy jó szerelőt estleg X vagy XX ker. környékén?

Sokan keresztülutazzák az országot egy jó szerelő miatt. 1-2 kerület ne legyen akadály!
KLIKK!

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.02.18. 13:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2175
Adott köszi: 410 alkalommal
Kapott köszik: 431 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW Mazsi írta:
nagy.matyika írta:
Ez így van, aztán, ha még melegebb lesz, akkor teljesen eltűnik. Anno 28i ugyan ezt csinálta. :wink: (Elindítottad, szépen ketyegett, utána pedig, amikor már valamennyit mozdult a vízhőmérséklet, akkor elkezdett kiszámíthatóan ingadozni a fordulatszám. Extrém esetben le is állt. Amikor durván elérte a kis vonalat a mutató, onnantól megint normálisan járt.) Nem úszod meg az olajszeparátor illetve a vákuumcsövek cseréje nélkül a dolgot!



Köszönöm válaszod ,az olajszeparátor hibája miatt lehet hogy néha kékesen pamacsozik gázadásra?
Egy jó szerelőt estleg X vagy XX ker. környékén?


Igen, szokta emiatt fogyasztani az olajat extrémebb esetben. :wink: Muha úr pedig érti a dolgát, egyik barátomnak is erre illetve, más problémára egyidejűleg adott egy nagyon kedvező ajánlatot. Az említett személy másik szerelő mellett döntött a 60km-es távolság miatt. Máshol megcsináltatta az adott dolgokat drágábban, rosszabb minőségben és voltak komplikációk is. Nála elsőre el lesz minden hiba hárítva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.02.19. 08:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:

Igen, szokta emiatt fogyasztani az olajat extrémebb esetben. :wink: Muha úr pedig érti a dolgát, egyik barátomnak is erre illetve, más problémára egyidejűleg adott egy nagyon kedvező ajánlatot. Az említett személy másik szerelő mellett döntött a 60km-es távolság miatt. Máshol megcsináltatta az adott dolgokat drágábban, rosszabb minőségben és voltak komplikációk is. Nála elsőre el lesz minden hiba hárítva.


Csak alátámasztani tudom.Nekem is muhaati csinálta,azóta már a 2. gazda él és virul alapjárat probléma nélkül.
Az enyémnél a szelepre csatlakozó egyik vákumcső is össze volt szívva,leginkább ez okozta a galibát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.03.23. 13:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött...
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.

HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.03.23. 14:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2207
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 496 alkalommal
Kapott köszik: 501 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
Sziasztok!

A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött...
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.

HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...

Merre vagy, illetve hol a lakóhelyed? Az adatlapodról ugyanis utóbbi nem derül ki.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.03.23. 14:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Rolly írta:
Sziasztok!

A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött...
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.

HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...

Merre vagy, illetve hol a lakóhelyed? Az adatlapodról ugyanis utóbbi nem derül ki.


Szia! Egerben vagyok most, amúgy nagykőrösi vagyok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.03.23. 15:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2207
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 496 alkalommal
Kapott köszik: 501 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
SvidronyA írta:
Rolly írta:
Sziasztok!

A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött...
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.

HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...

Merre vagy, illetve hol a lakóhelyed? Az adatlapodról ugyanis utóbbi nem derül ki.


Szia! Egerben vagyok most, amúgy nagykőrösi vagyok.


Ne haragudj, sajnos én messze vagyok tőled, próbáld ezt a témát, erre valószínű, hamarabb reagál, aki tud segíteni: viewtopic.php?f=4&t=1385 :(

Feltétlen add meg ott is a "koordinátákat" :!:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.03.23. 15:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Rolly írta:
SvidronyA írta:
Rolly írta:
Sziasztok!

A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött...
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.

HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...

Merre vagy, illetve hol a lakóhelyed? Az adatlapodról ugyanis utóbbi nem derül ki.


Szia! Egerben vagyok most, amúgy nagykőrösi vagyok.


Ne haragudj, sajnos én messze vagyok tőled, próbáld ezt a témát, erre valószínű, hamarabb reagál, aki tud segíteni: http://e39.hu/viewtopic.php?f=4&t=1385 :(

Feltétlen add meg ott is a "koordinátákat" :!:


Okés! Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 143 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator