* *
Pontos idő: 2018.04.20. 18:17

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 143 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.03.23. 16:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8395
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 935 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
erre valószínű, hamarabb reagál, aki tud segíteni: viewtopic.php?f=4&t=1385 :(

Feltétlen add meg ott is a "koordinátákat" :!:

Felesleges leíratni újra egy másik topicba.
Akit érdekel annak úgy is látszik a friss bejegyzés.
Így meg csak bosszús lesz a dupla bejegyzés miatt.
Ott már nehezményeztem is, igaz akkor még ezt nem láttam.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 22:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.10. 18:17
Hozzászólások: 197
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 520i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Gyújtótrafót kell cserélnem, mert az alapjáratom ingadozását az 5-ös henger trafója okozza.
Véleményetekre lennék kíváncsi, hogy melyiket javasoljátok, a begyűjtött infók alapján:

Bosch (1213 1703 228)
gyári BMW: 27.600 Ft
Unix: 26.175 - 48 %= 13.610 Ft

Bremi (1213 7599 219)
gyári BMW: 27.600 Ft
Unix: 15.326 - 48 %= 7.970 Ft

Előre is köszi, üdv.

_________________
Taxi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.07.05. 20:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.07.04. 17:35
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Veszprém;Pápa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540ia
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!

Tegnap az én alapjáratom is leesett és rázza a kasznit mintha nem menne pár henger a 8-ból.
Este óta a fórumot olvasom,keresgélek de még pontos válaszokat nem nagyon találtam..
Tünetek: hidegen 8-900 ford. semmi probléma melegen 5-600 ford. rázza a kasznit gázadáskor lassan engedi vissza a fordulatot, erő van benne nincs elgyengülve.

Előre is köszönöm a segítséget!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.07.06. 14:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.06.10. 07:47
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Régen regisztráltam, mégis új vagyok itt, mert sokáig nem néztem az oldalt... Jackson "házi feladatát" olvasva lejjebb lehet, hogy be kéne fognom a számat és végigcsinálni a lépéseket, viszont nálam kicsit más a probléma, ezért inkább leírom :)

1999-es 540i-ről van szó, 220.000 km-rel. Már hidegen, alapjáraton is nagyokat ránt a motor, de melegen sűrűbben és még nagyobbakat, mintha hirtelen nem kapna benzint. Menet közben csak akkor rángat minimálisan, amikor visszaváltás nélkül, finoman gyorsítok. Nagyobb gázadásnál teszi a dolgát rendesen. AC pumpa volt cserélve lassan 2 hónapja bontottra, de nem erre gyanakszom, mert kb. 2 hétig tünetmentesen jártam az autóval. (Ettől függetlenül hamarosan veszek bele egy újat, az a tuti). A gép egyetlen hibát ír ki, de azt már baromi régen (szégyellem is ide írni, hogy mióta), a 2 db hátsó lambda szondát, ezeket most meg is vettem (gyári csatlakozós, Bosch), cserélve lesznek a héten. Mivel baromi régóta szarok, meglepne, ha most hirtelen ez okozná a gondot, de ki akarom zárni. Hallottam, hogy a V8-asoknál szeretnek tönkremenni a gyújtótrafók is szép sorban és elég hasonló tüneteket okoznak. Benzinszűrőt még nem cseréltem, ezt is pótlom hamarosan. Légszűrők újak. Kartergáz membrán 1 éves. Hétvégente használom az autót és általában a 3 éves kisfiam is bent ül, szóval a pirosnál nem azt lesem, hogy hol egy vti, amit meg lehet alázni :)

Valakinek hasonló tapasztalat? Ötlet még?

Nagyon köszi!!!

Peti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.07.06. 21:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 807
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 142 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Superbeat írta:
Sziasztok!

Régen regisztráltam, mégis új vagyok itt, mert sokáig nem néztem az oldalt... Jackson "házi feladatát" olvasva lejjebb lehet, hogy be kéne fognom a számat és végigcsinálni a lépéseket, viszont nálam kicsit más a probléma, ezért inkább leírom :)

1999-es 540i-ről van szó, 220.000 km-rel. Már hidegen, alapjáraton is nagyokat ránt a motor, de melegen sűrűbben és még nagyobbakat, mintha hirtelen nem kapna benzint. Menet közben csak akkor rángat minimálisan, amikor visszaváltás nélkül, finoman gyorsítok. Nagyobb gázadásnál teszi a dolgát rendesen. AC pumpa volt cserélve lassan 2 hónapja bontottra, de nem erre gyanakszom, mert kb. 2 hétig tünetmentesen jártam az autóval. (Ettől függetlenül hamarosan veszek bele egy újat, az a tuti). A gép egyetlen hibát ír ki, de azt már baromi régen (szégyellem is ide írni, hogy mióta), a 2 db hátsó lambda szondát, ezeket most meg is vettem (gyári csatlakozós, Bosch), cserélve lesznek a héten. Mivel baromi régóta szarok, meglepne, ha most hirtelen ez okozná a gondot, de ki akarom zárni. Hallottam, hogy a V8-asoknál szeretnek tönkremenni a gyújtótrafók is szép sorban és elég hasonló tüneteket okoznak. Benzinszűrőt még nem cseréltem, ezt is pótlom hamarosan. Légszűrők újak. Kartergáz membrán 1 éves. Hétvégente használom az autót és általában a 3 éves kisfiam is bent ül, szóval a pirosnál nem azt lesem, hogy hol egy vti, amit meg lehet alázni :)

Valakinek hasonló tapasztalat? Ötlet még?

Nagyon köszi!!!

Peti

Szia!Pedig lehet a lambdák miatt szerintem.Légtömegmérő is lehet,függetlenül attól hogy nem írt hibát.Milyen diag volt?
Levegőszűrők?Csak egy van benne.
Az is lehet hogy fals levegőt szív valahol.
Fogyasztáson nem vettél észre változást?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.07.29. 15:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 471
Adott köszi: 76 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
szevasztok! 97-es 23i-n megtisztítanám az alapjárati motort.levettem a pollenszűrőházat,látom a tartókonzolnak van két csavarja,meg az aljára menő légcső bilincsét kellene megbontanom.a szívócsonknál mi fogja?innét le tudom venni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.07.29. 20:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5669
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1418 alkalommal
Kapott köszik: 1367 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Taxi969 írta:
Sziasztok!
Gyújtótrafót kell cserélnem, mert az alapjáratom ingadozását az 5-ös henger trafója okozza.
Véleményetekre lennék kíváncsi, hogy melyiket javasoljátok, a begyűjtött infók alapján:

Bosch (1213 1703 228)
gyári BMW: 27.600 Ft
Unix: 26.175 - 48 %= 13.610 Ft

Bremi (1213 7599 219)
gyári BMW: 27.600 Ft
Unix: 15.326 - 48 %= 7.970 Ft

Előre is köszi, üdv.


Kérdezd meg jlacit. :szerintem

A Bremi cuccok sokkal jobbak a régi BMWknél (94 előtt), mint a Bosch által produkáltak tapasztalatom szerint.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.08.02. 21:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 471
Adott köszi: 76 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
szevasztok! 97-es 23i-n megtisztítanám az alapjárati motort.levettem a pollenszűrőházat,látom a tartókonzolnak van két csavarja,meg az aljára menő légcső bilincsét kellene megbontanom.a szívócsonknál mi fogja?innét le tudom venni?

még egy kérdés.le és felrakásnál elállítódhat valami?m52 motor


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.11.16. 19:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 176
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Volt már hasonló típusú autóm, ő nem produkálta ezt.
Reggel hideg első indításkor - mióta hűvösebb van!!! - felpörög kicsivel 2ezer fölé, majd szépen leengedi fordulatot. A következő indításkor már nem pörög fel eddig. Ez normális vagy sem, mert az előző 28i-m nem csinálta...

Még annyit hozzátennék, hogy az alapjárati motort kitisztítottam, de ugyanaz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.11.16. 20:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2198
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 495 alkalommal
Kapott köszik: 499 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
Sziasztok! Volt már hasonló típusú autóm, ő nem produkálta ezt.
Reggel hideg első indításkor - mióta hűvösebb van!!! - felpörög kicsivel 2ezer fölé, majd szépen leengedi fordulatot. A következő indításkor már nem pörög fel eddig. Ez normális vagy sem, mert az előző 28i-m nem csinálta...

Még annyit hozzátennék, hogy az alapjárati motort kitisztítottam, de ugyanaz.

:diag

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.11.16. 20:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 176
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Rolly írta:
Sziasztok! Volt már hasonló típusú autóm, ő nem produkálta ezt.
Reggel hideg első indításkor - mióta hűvösebb van!!! - felpörög kicsivel 2ezer fölé, majd szépen leengedi fordulatot. A következő indításkor már nem pörög fel eddig. Ez normális vagy sem, mert az előző 28i-m nem csinálta...

Még annyit hozzátennék, hogy az alapjárati motort kitisztítottam, de ugyanaz.

:diag



Sajna semmit nem mutat a diag!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.11.16. 21:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2198
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 495 alkalommal
Kapott köszik: 499 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
SvidronyA írta:
Rolly írta:
Sziasztok! Volt már hasonló típusú autóm, ő nem produkálta ezt.
Reggel hideg első indításkor - mióta hűvösebb van!!! - felpörög kicsivel 2ezer fölé, majd szépen leengedi fordulatot. A következő indításkor már nem pörög fel eddig. Ez normális vagy sem, mert az előző 28i-m nem csinálta...

Még annyit hozzátennék, hogy az alapjárati motort kitisztítottam, de ugyanaz.

:diag



Sajna semmit nem mutat a diag!

Mivel vizsgáltad?

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.11.16. 21:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 176
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Rolly írta:
SvidronyA írta:
Rolly írta:
Sziasztok! Volt már hasonló típusú autóm, ő nem produkálta ezt.
Reggel hideg első indításkor - mióta hűvösebb van!!! - felpörög kicsivel 2ezer fölé, majd szépen leengedi fordulatot. A következő indításkor már nem pörög fel eddig. Ez normális vagy sem, mert az előző 28i-m nem csinálta...

Még annyit hozzátennék, hogy az alapjárati motort kitisztítottam, de ugyanaz.

:diag



Sajna semmit nem mutat a diag!

Mivel vizsgáltad?


Nem én csináltam, így nem tudom mi a neve, de nem gyári volt, meg nem csak BMW-re jó...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 16:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.27. 18:15
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Kb egy hete kezdődött a hibajelenség, reggel hidegen indítás, motor darabosan, dadogva jár, majd egy pár mp múlva kisimul, szépen ketyeg. Meleg motornál néha fékezés után darabosan indult el a kocsi, mintha nem lenne benne erő.
Tegnap kigyulladt a műszerfalon a motorhiba lámpa, de nem észleltem nagyobb problémát. Ma reggel viszont mintha csak 3 henger menne, kasznit rázza, meg ilyenek.
Hozzáértő kollégákat kérdezem, hogy szerintük mi lehet a baj, diagot nem tudom kiolvasni, hacsak nincs a Füredi lakótelepen valakinek egy erre alkalmas műszere, mi lehet a gáz?
Én speciel gyertya, vagy trafó hibára gyanakszom.
Köszi a válaszokat

Üdv Mindenkinek és aki tud, jó autózást:-(

_________________
Üdvözlettel: peetr74


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 16:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1397
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 132 alkalommal
Kapott köszik: 401 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
peetr74 írta:
Sziasztok!
Kb egy hete kezdődött a hibajelenség, reggel hidegen indítás, motor darabosan, dadogva jár, majd egy pár mp múlva kisimul, szépen ketyeg. Meleg motornál néha fékezés után darabosan indult el a kocsi, mintha nem lenne benne erő.
Tegnap kigyulladt a műszerfalon a motorhiba lámpa, de nem észleltem nagyobb problémát. Ma reggel viszont mintha csak 3 henger menne, kasznit rázza, meg ilyenek.
Hozzáértő kollégákat kérdezem, hogy szerintük mi lehet a baj, diagot nem tudom kiolvasni, hacsak nincs a Füredi lakótelepen valakinek egy erre alkalmas műszere, mi lehet a gáz?
Én speciel gyertya, vagy trafó hibára gyanakszom.
Köszi a válaszokat
Üdv Mindenkinek és aki tud, jó autózást:-(

Megnyitnám a tippeldét egy gyújtótrafó gyanúval.
Diag nélkül nem fogod megúszni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: peetr74
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 18:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3610
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 713 alkalommal
Kapott köszik: 784 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
peetr74 írta:
Sziasztok!

Kb egy hete kezdődött a hibajelenség, reggel hidegen indítás, motor darabosan, dadogva jár, majd egy pár mp múlva kisimul, szépen ketyeg. Meleg motornál néha fékezés után darabosan indult el a kocsi, mintha nem lenne benne erő.
Tegnap kigyulladt a műszerfalon a motorhiba lámpa, de nem észleltem nagyobb problémát. Ma reggel viszont mintha csak 3 henger menne, kasznit rázza, meg ilyenek.
Hozzáértő kollégákat kérdezem, hogy szerintük mi lehet a baj, diagot nem tudom kiolvasni, hacsak nincs a Füredi lakótelepen valakinek egy erre alkalmas műszere, mi lehet a gáz?
Én speciel gyertya, vagy trafó hibára gyanakszom.
Köszi a válaszokat

Üdv Mindenkinek és aki tud, jó autózást:-(


Első lépésben nézd meg a légtömegmérőtől a pillangószelepig menő két csövet. Szakadás, repedés után kutatva. Nem kihagyandó az alsó cső vékony részét, ami az alapjárati motorhoz megy.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: peetr74
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 18:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.27. 18:15
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
peetr74 írta:
Sziasztok!

Kb egy hete kezdődött a hibajelenség, reggel hidegen indítás, motor darabosan, dadogva jár, majd egy pár mp múlva kisimul, szépen ketyeg. Meleg motornál néha fékezés után darabosan indult el a kocsi, mintha nem lenne benne erő.
Tegnap kigyulladt a műszerfalon a motorhiba lámpa, de nem észleltem nagyobb problémát. Ma reggel viszont mintha csak 3 henger menne, kasznit rázza, meg ilyenek.
Hozzáértő kollégákat kérdezem, hogy szerintük mi lehet a baj, diagot nem tudom kiolvasni, hacsak nincs a Füredi lakótelepen valakinek egy erre alkalmas műszere, mi lehet a gáz?
Én speciel gyertya, vagy trafó hibára gyanakszom.
Köszi a válaszokat

Üdv Mindenkinek és aki tud, jó autózást:-(


Első lépésben nézd meg a légtömegmérőtől a pillangószelepig menő két csövet. Szakadás, repedés után kutatva. Nem kihagyandó az alsó cső vékony részét, ami az alapjárati motorhoz megy.


Csöveket megnéztem a vékony részt nem tudom jól megvizsgálni, mert nem látom jól. Majd világosban rámegyek. Az alapjárati motor bekavarhat ennyire? Mármint úgy értem, hogy az nem csak az alapjáratért felel?
Köszi szépen

_________________
Üdvözlettel: peetr74


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2016.03.20. 08:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.03.20. 08:08
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.Sajnos olyan problémába ütköztem amit magam generáltam.520i röl van szó.Kicseréltem a fecsiket 525re illetve a légtömegmérőt légszűrőt alapjáratit.Ezt követően indításkor gázadás nélkül felment az alapjárat 5000-ig.Ezután mindent visszaraktam és így is szintén felmegy addig az alapjárat,de ha letekerem a légtömegmérő csatit és vissza akkor beáll 1000re.Egy kis gázadásra újra felpörög egy pillanatig és el kezd ingadozni 1500-2000között az alapjárat mintha vems lenne benne.Előre is köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2018.02.09. 10:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 281
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 53 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Sajnos alapjárati problémám van.
A tünet az, hogy hidegen kb. amíg el nem éri a vízhőfok visszajelzőm az első osztást, kuplungot benyomva (pl. lámpa megállásnál) az alapjárat elkezd ingadozni. A furcsa, hogy nem mindig csinálja, valamikor durvábban valamikor kevésbé, ekkor néhány másodperc után abba is hagyja és kisimul. Inpa nem ír hibát. Az ingadozás olyan 800-400 között van, tehát elég zavaró.
Üzem melegen már semmi probléma nincs.
Adaptáció törlés segíthet ezen a problémán?

+ kérdés:
realoem.com-on láttam, hogy VIN (GN70318) szerint a rendszer hozza a másodlagos levegő pumpát, de nekem ott semmi sincs.
A kipufogósor fölött nincs semmilyen szelep és más egységek. Gondolok itt az alábbi linken lévő 1.-es tételre.
Ezen a rajzon az 1.-es tétel.

Az autó 525i (M54B25) 2000/09 (FACELIFT)

Előre is köszönöm a segítséget. :franko:

Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2018.02.09. 10:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.13. 00:00
Hozzászólások: 299
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
SvidronyA írta:
Rolly írta:
Sziasztok! Volt már hasonló típusú autóm, ő nem produkálta ezt.
Reggel hideg első indításkor - mióta hűvösebb van!!! - felpörög kicsivel 2ezer fölé, majd szépen leengedi fordulatot. A következő indításkor már nem pörög fel eddig. Ez normális vagy sem, mert az előző 28i-m nem csinálta...

Még annyit hozzátennék, hogy az alapjárati motort kitisztítottam, de ugyanaz.

:diag

Sajna semmit nem mutat a diag!

Szia! Én úgy tudom, az a jó, ha felpörög. Régebben nekem sem csinálta (528i, M52), de aztán kiderült el van koszolódva az alapjárati motor, tisztítás óta csinálja. Azóta cserélve is lett gyári újra, az is csinálja. Külföldi fórumokat is átnéztem akkor, ott is erre jutottak :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 143 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator