* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:12

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 143 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.05.22. 21:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.07. 15:59
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:franko:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára soldier1981 2014.05.23. 15:00-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.05.22. 21:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
soldier1981 írta:
Sziasztok!
Hol találom 528i-n pontosan az alapjárati motort(szelepet)? Kép esetleg? :D
Köszi

Ezt az előző oldalon már megkérdezted, meg is válaszolták. Nem kielégítő a válasz, vagy csak írni szeretsz, és olvasni nem? :roll:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.05.22. 22:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
soldier1981 írta:
Sziasztok!
Hol találom 528i-n pontosan az alapjárati motort(szelepet)? Kép esetleg? :D
Köszi

Ezt az előző oldalon már megkérdezted, meg is válaszolták. Nem kielégítő a válasz, vagy csak írni szeretsz, és olvasni nem? :roll:

2 üzenetes oldalaid vannak? :D ;)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.05.22. 22:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Imco írta:
Gallaca írta:
soldier1981 írta:
Sziasztok!
Hol találom 528i-n pontosan az alapjárati motort(szelepet)? Kép esetleg? :D
Köszi

Ezt az előző oldalon már megkérdezted, meg is válaszolták. Nem kielégítő a válasz, vagy csak írni szeretsz, és olvasni nem? :roll:

2 üzenetes oldalaid vannak? :D ;)

Neem! 1! Szeretek lapozgatni.
Alapon van, az előző lap 20 üzenet. :wink:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.05.23. 15:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.07. 15:59
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Gallaca írta:
soldier1981 írta:
Sziasztok!
Hol találom 528i-n pontosan az alapjárati motort(szelepet)? Kép esetleg? :D
Köszi

Ezt az előző oldalon már megkérdezted, meg is válaszolták. Nem kielégítő a válasz, vagy csak írni szeretsz, és olvasni nem? :roll:

2 üzenetes oldalaid vannak? :D ;)

Nem, bocsi véletlen volt, és köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.06.26. 21:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Sziasztok!

Jelenség a következő:

Indítás után szépen felépül az olajnyomás, a ford.szám mutató pedig befészkeli magát a 0-1000 fordsz. közé, pontosan félúton, ami -briliáns logikával - ugyebár 500 ford./percet jelentene... Ez kevés lenne, csakhogy a titkos menü ekkor azt mondja, a fordulat 720-730 között mozog. :roll:
Most akkor melyik hazudik? :?

Ja, és ezen a gépen lehet egyáltalán fordulatszámot állítani? :oops:

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.06.26. 22:42 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
Sziasztok!

Jelenség a következő:

Indítás után szépen felépül az olajnyomás, a ford.szám mutató pedig befészkeli magát a 0-1000 fordsz. közé, pontosan félúton, ami -briliáns logikával - ugyebár 500 ford./percet jelentene... Ez kevés lenne, csakhogy a titkos menü ekkor azt mondja, a fordulat 720-730 között mozog. :roll:
Most akkor melyik hazudik? :?

Ja, és ezen a gépen lehet egyáltalán fordulatszámot állítani? :oops:

Igen, lehet állítani, pl DIS-sel. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: Zo78
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.06.26. 23:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Zo78 írta:
Sziasztok!

Jelenség a következő:

Indítás után szépen felépül az olajnyomás, a ford.szám mutató pedig befészkeli magát a 0-1000 fordsz. közé, pontosan félúton, ami -briliáns logikával - ugyebár 500 ford./percet jelentene... Ez kevés lenne, csakhogy a titkos menü ekkor azt mondja, a fordulat 720-730 között mozog. :roll:
Most akkor melyik hazudik? :?

Ja, és ezen a gépen lehet egyáltalán fordulatszámot állítani? :oops:


Pont középen van a 720-730. Az a "felezo" vonal ami nem a felénél van az az 500rpm. Tudtommal.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Haminda az itt látható tagok köszönték meg: Zo78
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.06.27. 12:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
Sziasztok!

Jelenség a következő:

Indítás után szépen felépül az olajnyomás, a ford.szám mutató pedig befészkeli magát a 0-1000 fordsz. közé, pontosan félúton, ami -briliáns logikával - ugyebár 500 ford./percet jelentene... Ez kevés lenne, csakhogy a titkos menü ekkor azt mondja, a fordulat 720-730 között mozog. :roll:
Most akkor melyik hazudik? :?

Ja, és ezen a gépen lehet egyáltalán fordulatszámot állítani? :oops:

Kis maximalista...mint latod 1000rpm-ig nem linearis...egyebkent meg fulre nagyon szep hangja van a tourcinak...a kakan is csomot keresel te ROSSZZ FIUUUUUUU...ahogy a janyunk mondja

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.06.27. 14:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Bummer írta:
..egyebkent meg fulre nagyon szep hangja van a tourcinak...


:oops: :wink: Köszönjük szépen a bókot!

Bummer írta:
..a kakan is csomot keresel te ...


Aki keres az talál, főleg ha paranoid... :facepalm:

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2014.06.27. 14:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
Bummer írta:
..egyebkent meg fulre nagyon szep hangja van a tourcinak...


:oops: :wink: Köszönjük szépen a bókot!

Bummer írta:
..a kakan is csomot keresel te ...


Aki keres az talál, főleg ha paranoid... :facepalm:

Akkor neked nem diag kell hanem Xanax
Ha keves, nekem mar van egy pihe puha falu szobacskam...megosztom veled, ha szukseget erzed

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 11:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.15. 10:43
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Egy elég érdekes problémám lenne.
Az autó e39 525i(m54b25) 2001-es manual váltós. Kb fél éve alapjárati problémákkal küzdök, nagyjából mióta megvan az autó :).
Elsőre ránéztünk dis-el be volt írva a kipufogó oldali főtengely jeladó, azt kicseréltük, továbbra is csinálta.
Olvasgattam a forumokat, hogy légtömegmérő, alapjárati motor, vákuumcsövek stb... de nem jutottam előrébb, ráraktuk számítógépre, DIS, inpa nem mondott hibát semmire. Megfújkáltuk a légtömegmérőt féktisztítóval, mivel azzal nem kell sokat pöcsölni, utána sem lett jobb.
Aztán olvastam egy olyat, hogy húzzam le a légtömegmérőt és nézzem meg hogy úgy csinálja-e, láss csodát egy hétig jártam vele így, megjavult.
Ezután nagy bátran vettem egy bontott gyári légtömegmérőt megbízható helyről, mondván hogy 100% ez lesz a probléma, beszereltük és megint beleleng a mutató. Jellemzően addig csinálja, míg el nem éri a 60-70 fokot, tempós haladásból állóhelyzetre való fékezéskor, piros lámpánál, mind1 hogy motorféket használok vagy sem.
Ha folyamatosan egy helyben alapjáraton járatom, akkor is tökéletes, rádugott légtömegmérővel.


Szóval elég tulvilági jelenség, ha valakinek van ötlete vagy találkozott hasonló problémával ne tartsa magában :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 12:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
virag.tamas írta:
Sziasztok,

Egy elég érdekes problémám lenne.
Az autó e39 525i(m54b25) 2001-es manual váltós. Kb fél éve alapjárati problémákkal küzdök, nagyjából mióta megvan az autó :).
Elsőre ránéztünk dis-el be volt írva a kipufogó oldali főtengely jeladó, azt kicseréltük, továbbra is csinálta.
Olvasgattam a forumokat, hogy légtömegmérő, alapjárati motor, vákuumcsövek stb... de nem jutottam előrébb, ráraktuk számítógépre, DIS, inpa nem mondott hibát semmire. Megfújkáltuk a légtömegmérőt féktisztítóval, mivel azzal nem kell sokat pöcsölni, utána sem lett jobb.
Aztán olvastam egy olyat, hogy húzzam le a légtömegmérőt és nézzem meg hogy úgy csinálja-e, láss csodát egy hétig jártam vele így, megjavult.
Ezután nagy bátran vettem egy bontott gyári légtömegmérőt megbízható helyről, mondván hogy 100% ez lesz a probléma, beszereltük és megint beleleng a mutató. Jellemzően addig csinálja, míg el nem éri a 60-70 fokot, tempós haladásból állóhelyzetre való fékezéskor, piros lámpánál, mind1 hogy motorféket használok vagy sem.
Ha folyamatosan egy helyben alapjáraton járatom, akkor is tökéletes, rádugott légtömegmérővel.


Szóval elég tulvilági jelenség, ha valakinek van ötlete vagy találkozott hasonló problémával ne tartsa magában :)



Légtömegmérőt tesztet csináltatok DIS-ben?
Vákuumcsövet meg érdemes csuklás nélkül kicserélni, az összeset. Mondjuk ez diesel-nél fontos(vákuum), nem tudom itt mennyit dob a latba, de nem egy nagy pénz, és legalább azzal is 1 probléma letudva ;)

Közben felhívnám szíves figyelmedet a bemutatkozás c. topik létezésére, illetve az adatlapod kitöltésére!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára imi36 2015.01.15. 12:30-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 12:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
virag.tamas írta:
alapjárati motor, vákuumcsövek stb... de nem jutottam előrébb,


Csatlakozva Imi36-hoz, a "nem jutottam előrébb" mit jelent pontosan?
Vákuumcsövek gondolkodás nélküli cseréjét, és pl. fojtószelep takarítást is?

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 20:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.15. 10:43
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
virag.tamas írta:
Sziasztok,

Egy elég érdekes problémám lenne.
Az autó e39 525i(m54b25) 2001-es manual váltós. Kb fél éve alapjárati problémákkal küzdök, nagyjából mióta megvan az autó :).
Elsőre ránéztünk dis-el be volt írva a kipufogó oldali főtengely jeladó, azt kicseréltük, továbbra is csinálta.
Olvasgattam a forumokat, hogy légtömegmérő, alapjárati motor, vákuumcsövek stb... de nem jutottam előrébb, ráraktuk számítógépre, DIS, inpa nem mondott hibát semmire. Megfújkáltuk a légtömegmérőt féktisztítóval, mivel azzal nem kell sokat pöcsölni, utána sem lett jobb.
Aztán olvastam egy olyat, hogy húzzam le a légtömegmérőt és nézzem meg hogy úgy csinálja-e, láss csodát egy hétig jártam vele így, megjavult.
Ezután nagy bátran vettem egy bontott gyári légtömegmérőt megbízható helyről, mondván hogy 100% ez lesz a probléma, beszereltük és megint beleleng a mutató. Jellemzően addig csinálja, míg el nem éri a 60-70 fokot, tempós haladásból állóhelyzetre való fékezéskor, piros lámpánál, mind1 hogy motorféket használok vagy sem.
Ha folyamatosan egy helyben alapjáraton járatom, akkor is tökéletes, rádugott légtömegmérővel.


Szóval elég tulvilági jelenség, ha valakinek van ötlete vagy találkozott hasonló problémával ne tartsa magában :)



Légtömegmérőt tesztet csináltatok DIS-ben?
Vákuumcsövet meg érdemes csuklás nélkül kicserélni, az összeset. Mondjuk ez diesel-nél fontos(vákuum), nem tudom itt mennyit dob a latba, de nem egy nagy pénz, és legalább azzal is 1 probléma letudva ;)

Közben felhívnám szíves figyelmedet a bemutatkozás c. topik létezésére, illetve az adatlapod kitöltésére!



Igen, csináltunk légtömegmérő tesztet, DIS-ben, Test Plan-be.
0,62 V feszültséget mért rajta a gép és a végén azt írta hogy minden rendben van vele, gondolom ez akkor valós.
A Vákumcsöveket nem cseréltük, azt arra értettem hogy olvastam hogy ezek lehetnek a hiba okai. De csodálkoznék ha az lenne a hiba, mivel ez egy nagyon logikus dolognak tűnik nekem, ha lehúzom a mérőt jó az alapjárat, ha meg rárakom akkor rögtön elkezd ingadozni.
A másik probléma hogy elég magas a fogyasztásom, amiből megint lehet erre hivatkozni, városi használat mellet (reggel 5 km oda este 5km haza) most olyan 18 liter fog kijönni, ami azért durva egy 525i-től.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 22:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bontott légtömegmérőre nincs garancia, hogy jó. Üzem meleg motornál, ha leveszed az olajbetöltő sapit, akkor leesik az alapjárat vagy sem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 22:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.02. 00:00
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Kótaj
Adott köszi: 526 alkalommal
Kapott köszik: 61 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525DA
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
virag.tamas írta:
imi36 írta:
virag.tamas írta:
Sziasztok,

Egy elég érdekes problémám lenne.
Az autó e39 525i(m54b25) 2001-es manual váltós. Kb fél éve alapjárati problémákkal küzdök, nagyjából mióta megvan az autó :).
Elsőre ránéztünk dis-el be volt írva a kipufogó oldali főtengely jeladó, azt kicseréltük, továbbra is csinálta.
Olvasgattam a forumokat, hogy légtömegmérő, alapjárati motor, vákuumcsövek stb... de nem jutottam előrébb, ráraktuk számítógépre, DIS, inpa nem mondott hibát semmire. Megfújkáltuk a légtömegmérőt féktisztítóval, mivel azzal nem kell sokat pöcsölni, utána sem lett jobb.
Aztán olvastam egy olyat, hogy húzzam le a légtömegmérőt és nézzem meg hogy úgy csinálja-e, láss csodát egy hétig jártam vele így, megjavult.
Ezután nagy bátran vettem egy bontott gyári légtömegmérőt megbízható helyről, mondván hogy 100% ez lesz a probléma, beszereltük és megint beleleng a mutató. Jellemzően addig csinálja, míg el nem éri a 60-70 fokot, tempós haladásból állóhelyzetre való fékezéskor, piros lámpánál, mind1 hogy motorféket használok vagy sem.
Ha folyamatosan egy helyben alapjáraton járatom, akkor is tökéletes, rádugott légtömegmérővel.


Szóval elég tulvilági jelenség, ha valakinek van ötlete vagy találkozott hasonló problémával ne tartsa magában :)



Légtömegmérőt tesztet csináltatok DIS-ben?
Vákuumcsövet meg érdemes csuklás nélkül kicserélni, az összeset. Mondjuk ez diesel-nél fontos(vákuum), nem tudom itt mennyit dob a latba, de nem egy nagy pénz, és legalább azzal is 1 probléma letudva ;)

Közben felhívnám szíves figyelmedet a bemutatkozás c. topik létezésére, illetve az adatlapod kitöltésére!



Igen, csináltunk légtömegmérő tesztet, DIS-ben, Test Plan-be.
0,62 V feszültséget mért rajta a gép és a végén azt írta hogy minden rendben van vele, gondolom ez akkor valós.
A Vákumcsöveket nem cseréltük, azt arra értettem hogy olvastam hogy ezek lehetnek a hiba okai. De csodálkoznék ha az lenne a hiba, mivel ez egy nagyon logikus dolognak tűnik nekem, ha lehúzom a mérőt jó az alapjárat, ha meg rárakom akkor rögtön elkezd ingadozni.
A másik probléma hogy elég magas a fogyasztásom, amiből megint lehet erre hivatkozni, városi használat mellet (reggel 5 km oda este 5km haza) most olyan 18 liter fog kijönni, ami azért durva egy 525i-től.


Ajándékozd meg egy gyári új légtömegmérővel és gàzt neki.

Tapatalk 2-vel küldve az én GT-S5360-ről

_________________
ÜDV: Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 22:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.15. 10:43
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jimbi525d írta:
virag.tamas írta:
imi36 írta:
virag.tamas írta:
Sziasztok,

Egy elég érdekes problémám lenne.
Az autó e39 525i(m54b25) 2001-es manual váltós. Kb fél éve alapjárati problémákkal küzdök, nagyjából mióta megvan az autó :).
Elsőre ránéztünk dis-el be volt írva a kipufogó oldali főtengely jeladó, azt kicseréltük, továbbra is csinálta.
Olvasgattam a forumokat, hogy légtömegmérő, alapjárati motor, vákuumcsövek stb... de nem jutottam előrébb, ráraktuk számítógépre, DIS, inpa nem mondott hibát semmire. Megfújkáltuk a légtömegmérőt féktisztítóval, mivel azzal nem kell sokat pöcsölni, utána sem lett jobb.
Aztán olvastam egy olyat, hogy húzzam le a légtömegmérőt és nézzem meg hogy úgy csinálja-e, láss csodát egy hétig jártam vele így, megjavult.
Ezután nagy bátran vettem egy bontott gyári légtömegmérőt megbízható helyről, mondván hogy 100% ez lesz a probléma, beszereltük és megint beleleng a mutató. Jellemzően addig csinálja, míg el nem éri a 60-70 fokot, tempós haladásból állóhelyzetre való fékezéskor, piros lámpánál, mind1 hogy motorféket használok vagy sem.
Ha folyamatosan egy helyben alapjáraton járatom, akkor is tökéletes, rádugott légtömegmérővel.


Szóval elég tulvilági jelenség, ha valakinek van ötlete vagy találkozott hasonló problémával ne tartsa magában :)



Légtömegmérőt tesztet csináltatok DIS-ben?
Vákuumcsövet meg érdemes csuklás nélkül kicserélni, az összeset. Mondjuk ez diesel-nél fontos(vákuum), nem tudom itt mennyit dob a latba, de nem egy nagy pénz, és legalább azzal is 1 probléma letudva ;)

Közben felhívnám szíves figyelmedet a bemutatkozás c. topik létezésére, illetve az adatlapod kitöltésére!



Igen, csináltunk légtömegmérő tesztet, DIS-ben, Test Plan-be.
0,62 V feszültséget mért rajta a gép és a végén azt írta hogy minden rendben van vele, gondolom ez akkor valós.
A Vákumcsöveket nem cseréltük, azt arra értettem hogy olvastam hogy ezek lehetnek a hiba okai. De csodálkoznék ha az lenne a hiba, mivel ez egy nagyon logikus dolognak tűnik nekem, ha lehúzom a mérőt jó az alapjárat, ha meg rárakom akkor rögtön elkezd ingadozni.
A másik probléma hogy elég magas a fogyasztásom, amiből megint lehet erre hivatkozni, városi használat mellet (reggel 5 km oda este 5km haza) most olyan 18 liter fog kijönni, ami azért durva egy 525i-től.


Ajándékozd meg egy gyári új légtömegmérővel és gàzt neki.

Tapatalk 2-vel küldve az én GT-S5360-ről


Aztán ha azzal is előjönne a hiba akkor lennék igazán ideges :D. Kb 80-ba van egy új. gyári...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 23:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.15. 10:43
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Itt egy kép INPA-val ha esetleg ez mond valakinek valamit.
Itt a bal alsó két csúszka ami érdekes, csak nem tudom hogy ezek az értétkek jók-e.

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 23:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
virag.tamas írta:
Itt egy kép INPA-val ha esetleg ez mond valakinek valamit.
Itt a bal alsó két csúszka ami érdekes, csak nem tudom hogy ezek az értétkek jók-e.

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Inpával sokmindent lehet csinálni! Egy dolgot nem, légtömegmérőt rendesen diagolni.

Kellene csinálni egy ellenpróbát. Hátha van itt valakinek egy tutira működő kölcsönbe.
Szabinak nincs bontott? Jlaci biztos tud kevesebb mint 80 ezerért. De sajnos ez egy ilyen sport.
Offtopic :
Decemberben ~200.000 locsoltam az enyémre. Most rendeltem Szabitól ismételten cuccokat, egy szemmel már igen jól látható összegért.
Nyugi, ennek soha nincs vége. Kígyót melengetünk a keblünkön. :facepalm:
Szerelem ez hapsikám!
A szerelem meg olyan mint mikor beszarsz a gatyádba. a szagot mindenki érzi, de a melegséget csak te.
:bmwkiraly


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 143 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 35 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator