* *
Pontos idő: 2019.02.20. 06:52

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2448 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 119, 120, 121, 122, 123
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.11.21. 09:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.26. 00:00
Hozzászólások: 179
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528iA
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
whitehorse írta:
Na itt egy újabb probléma...
Mindez a fűtéscsap/szivattyú csere után jött elő.
(bontott darabra cseréltem)
Érdekes.

Ha beállítom a klíma panelen, hogy 21 C fok legyen a belső térben, akkor 36 C fokot csinál.
Ha 17 C fokra állítom, akkor 24 C fokra melegíti fel az autót...
...mi a fene lehet a gond?

Termosztát működik. Nem melegszik túl...
Klíma működik (12 C fokot fúj be).
Fűtésszelepek működnek (legalább is kattognak)
A kiegészítő vízpumpa is megy, ha szükséges... (bár ezt továbbra is hibának jelzi az INPA)
Légtelenítés megtörtént (két helyen is, a radiátornál, és a termosztátháznál)

Megannyi méregetés, ellenőrzés, meg okoskodás után a probléma úgy néz ki, megoldódott.
Hogy pontosan mitől, igazából nem tudom...
A mérőcsoportom (kilométeróra kijelző) kissé hibás volt (pixel, meg ilyenek, mely javíttatását már rég óta terveztem), így elvittem megcsináltatni (PixelFix).
Ezt követően beszereltem, és a fűtés hiba eltűnt. :shock:
Jó a befúvás, jó a hőmérséklet... (ezt persze egyelőre lekopogom, mert még nem teszteltem hosszabb úton)
...és hogy lehet-e ettől, vagy az idő oldotta meg (pl. a szelepek helyre jöttek maguktól, miközben bele mentem egy-egy kátyúba) a problémát, azt nem tudom...

Mindenesetre köszönöm az ötleteléseket, segítséget.
(még mérek majd egyet INPA-val, és azt is felteszem ide, hogy változott-e valami)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.11.21. 10:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5737
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 817 alkalommal
Kapott köszik: 1833 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
whitehorse írta:
whitehorse írta:
Na itt egy újabb probléma...
Mindez a fűtéscsap/szivattyú csere után jött elő.
(bontott darabra cseréltem)
Érdekes.

Ha beállítom a klíma panelen, hogy 21 C fok legyen a belső térben, akkor 36 C fokot csinál.
Ha 17 C fokra állítom, akkor 24 C fokra melegíti fel az autót...
...mi a fene lehet a gond?

Termosztát működik. Nem melegszik túl...
Klíma működik (12 C fokot fúj be).
Fűtésszelepek működnek (legalább is kattognak)
A kiegészítő vízpumpa is megy, ha szükséges... (bár ezt továbbra is hibának jelzi az INPA)
Légtelenítés megtörtént (két helyen is, a radiátornál, és a termosztátháznál)

Megannyi méregetés, ellenőrzés, meg okoskodás után a probléma úgy néz ki, megoldódott.
Hogy pontosan mitől, igazából nem tudom...
A mérőcsoportom (kilométeróra kijelző) kissé hibás volt (pixel, meg ilyenek, mely javíttatását már rég óta terveztem), így elvittem megcsináltatni (PixelFix).
Ezt követően beszereltem, és a fűtés hiba eltűnt. :shock:
Jó a befúvás, jó a hőmérséklet... (ezt persze egyelőre lekopogom, mert még nem teszteltem hosszabb úton)
...és hogy lehet-e ettől, vagy az idő oldotta meg (pl. a szelepek helyre jöttek maguktól, miközben bele mentem egy-egy kátyúba) a problémát, azt nem tudom...

Mindenesetre köszönöm az ötleteléseket, segítséget.
(még mérek majd egyet INPA-val, és azt is felteszem ide, hogy változott-e valami)

Szoftverhiba lehetett, a műszercsoport kihúzása oldotta meg valószínűleg. Ha az ki van szerelve, a klímapanel sem megy. Újraindult a rendszer.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.11.27. 20:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.30. 01:00
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nem tudom, hogy ezzel a hibával már találkozott-e valaki, én a fórumban nem találtam semmit bár meglehetősen sok hozzászólás van, mindet nem sikerült elolvasnom. Az a hiba jelenség, hogy a kiegészítő szivattyú az autó leállítása után elindul és kb 15 percig megy. Ugyanaz a zaj mintha a max gombot megnyomnám a motor leállítása után, de a fűtő ventilátor ilyenkor nem megy.

Az autó egy 2002-es, E39 520i. Most tettem bele egy ebay-en lőtt klíma panelt - verzió, típus ugyan az mint az eredeti volt -, azóta csinálja ezt az autó, gondolom talán ennek lehet ilyen fura problémája.
Klíma panelem döglődött, hidegben teljesen sötét volt, egy idő után a led-ek világítani kezdenek, de működni csak akkor kezd ha már bemelegedett, ezért kellett cserélnem.

Mit lehet ezzel csinálni? Bármilyen ötletet szívesen veszek, eddig úgy láttam ezeket a klíma paneleket nem javítja senki, új az horror árban van, bontott is elég limitált.

Előre is köszönöm a segítséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.02.03. 13:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy alapvetően a 23-24 fokra beállított fűtésem teljesen normális egészen addig, míg oda nem lépek neki, ezt követően elkezd hűvösebb levegőt fújni, azt viszont intenzívebben, mint addig a langyosat, ami csak a belső hőmérséklet szinten tartásához kellett. Ilyenkor az egyetlen megoldás, hogy a hőfokot átállítom 28-30 fok környékére, így elkezd újra meleg levegőt fújni, sokszor ugye túl meleget is, viszont általában innentől kezdve az adott úton már nem tudom normalizálni a dolgot. Vagy túl meleg, vagy túl hideget fúj, de közel sem olyan kellemeset, mint előtte.

A következő nap megint az első pár intenzív gyorsításig teljesen normális.

Amit megfigyeltem, hogy az előző hetek hidegebb napjain nem fordult elő a jelenség, majd tegnap, hogy megint 10 fok felett volt a kinti hőmérséklet, ugyanez volt a műsor.

Tapasztalt már ilyet valaki? Merre induljak el a hiba felderítésével?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.02.03. 14:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2303
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 306 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
GA0425 írta:
Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy alapvetően a 23-24 fokra beállított fűtésem teljesen normális egészen addig, míg oda nem lépek neki, ezt követően elkezd hűvösebb levegőt fújni, azt viszont intenzívebben, mint addig a langyosat, ami csak a belső hőmérséklet szinten tartásához kellett. Ilyenkor az egyetlen megoldás, hogy a hőfokot átállítom 28-30 fok környékére, így elkezd újra meleg levegőt fújni, sokszor ugye túl meleget is, viszont általában innentől kezdve az adott úton már nem tudom normalizálni a dolgot. Vagy túl meleg, vagy túl hideget fúj, de közel sem olyan kellemeset, mint előtte.

A következő nap megint az első pár intenzív gyorsításig teljesen normális.

Amit megfigyeltem, hogy az előző hetek hidegebb napjain nem fordult elő a jelenség, majd tegnap, hogy megint 10 fok felett volt a kinti hőmérséklet, ugyanez volt a műsor.

Tapasztalt már ilyet valaki? Merre induljak el a hiba felderítésével?
Kezdetnek en elkezdenem figyelni a hutofolyadek homersekletet a titkos menuben.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.02.03. 14:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy alapvetően a 23-24 fokra beállított fűtésem teljesen normális egészen addig, míg oda nem lépek neki, ezt követően elkezd hűvösebb levegőt fújni, azt viszont intenzívebben, mint addig a langyosat, ami csak a belső hőmérséklet szinten tartásához kellett. Ilyenkor az egyetlen megoldás, hogy a hőfokot átállítom 28-30 fok környékére, így elkezd újra meleg levegőt fújni, sokszor ugye túl meleget is, viszont általában innentől kezdve az adott úton már nem tudom normalizálni a dolgot. Vagy túl meleg, vagy túl hideget fúj, de közel sem olyan kellemeset, mint előtte.

A következő nap megint az első pár intenzív gyorsításig teljesen normális.

Amit megfigyeltem, hogy az előző hetek hidegebb napjain nem fordult elő a jelenség, majd tegnap, hogy megint 10 fok felett volt a kinti hőmérséklet, ugyanez volt a műsor.

Tapasztalt már ilyet valaki? Merre induljak el a hiba felderítésével?
Kezdetnek en elkezdenem figyelni a hutofolyadek homersekletet a titkos menuben.


Már arra gondolsz, hogy amikor meghülyül, akkor? Mert alapvetően néha rá szoktam nézni és olyankor mindig 90 fok környékén van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.02.03. 14:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
GA0425 írta:
morv írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy alapvetően a 23-24 fokra beállított fűtésem teljesen normális egészen addig, míg oda nem lépek neki, ezt követően elkezd hűvösebb levegőt fújni, azt viszont intenzívebben, mint addig a langyosat, ami csak a belső hőmérséklet szinten tartásához kellett. Ilyenkor az egyetlen megoldás, hogy a hőfokot átállítom 28-30 fok környékére, így elkezd újra meleg levegőt fújni, sokszor ugye túl meleget is, viszont általában innentől kezdve az adott úton már nem tudom normalizálni a dolgot. Vagy túl meleg, vagy túl hideget fúj, de közel sem olyan kellemeset, mint előtte.

A következő nap megint az első pár intenzív gyorsításig teljesen normális.

Amit megfigyeltem, hogy az előző hetek hidegebb napjain nem fordult elő a jelenség, majd tegnap, hogy megint 10 fok felett volt a kinti hőmérséklet, ugyanez volt a műsor.

Tapasztalt már ilyet valaki? Merre induljak el a hiba felderítésével?
Kezdetnek en elkezdenem figyelni a hutofolyadek homersekletet a titkos menuben.


Már arra gondolsz, hogy amikor meghülyül, akkor? Mert alapvetően néha rá szoktam nézni és olyankor mindig 90 fok környékén van.


Ja, és ami ide fontos lehet. Nem olyan régen lett lecserélve a hűtővíz (ha már úgyis szenvedtünk a Webastóval), úgy gondolom, normálisan le is lett légtelenítve. A hiba előtte is és azóta is fennáll.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.02.03. 15:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2303
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 306 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
GA0425 írta:
GA0425 írta:
morv írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy alapvetően a 23-24 fokra beállított fűtésem teljesen normális egészen addig, míg oda nem lépek neki, ezt követően elkezd hűvösebb levegőt fújni, azt viszont intenzívebben, mint addig a langyosat, ami csak a belső hőmérséklet szinten tartásához kellett. Ilyenkor az egyetlen megoldás, hogy a hőfokot átállítom 28-30 fok környékére, így elkezd újra meleg levegőt fújni, sokszor ugye túl meleget is, viszont általában innentől kezdve az adott úton már nem tudom normalizálni a dolgot. Vagy túl meleg, vagy túl hideget fúj, de közel sem olyan kellemeset, mint előtte.

A következő nap megint az első pár intenzív gyorsításig teljesen normális.

Amit megfigyeltem, hogy az előző hetek hidegebb napjain nem fordult elő a jelenség, majd tegnap, hogy megint 10 fok felett volt a kinti hőmérséklet, ugyanez volt a műsor.

Tapasztalt már ilyet valaki? Merre induljak el a hiba felderítésével?
Kezdetnek en elkezdenem figyelni a hutofolyadek homersekletet a titkos menuben.


Már arra gondolsz, hogy amikor meghülyül, akkor? Mert alapvetően néha rá szoktam nézni és olyankor mindig 90 fok környékén van.


Ja, és ami ide fontos lehet. Nem olyan régen lett lecserélve a hűtővíz (ha már úgyis szenvedtünk a Webastóval), úgy gondolom, normálisan le is lett légtelenítve. A hiba előtte is és azóta is fennáll.


Arra gondoltam.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2448 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 119, 120, 121, 122, 123

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator