2016.12.26. 22:01
Gallaca írta:Toto írta:rockolo77 írta:Toto írta:Skacok!
Abban tud valaki segíteni,hogy adott egy e39 gyári nagy navis. Ezen be lehet állítani az előfűtést, de ez nem akar fűteni. Mi lehet a gond? Alul a kis kipufogó megvan, de azon nem jön ki semmi. A ventilátor megy meleget nem fúj. Szerintetek?
Köszi.
Biztos, hogy a fűtést lehet állítani, és nem a szellőztetést?
Nem hinném hogy csak szellőztetés lenne, ha rajta van a webasto felirat.
Min van rajta? Doblemezen? Mindegyik "d"-n rajta van...
Tévhitek elkerülése végett! Az szellőztetés, ha "aux ventilation" van a kijelzőn. Ahhoz, hogy fűteni tudjon, fel kell programozni az állófűtést, addig csak kiegészítő fűtésként indul a motorral. Programozás után egy heizung, heating, menüpont is megjelenik nyelvtől függően.
Ha olvasgatnál itt a fórumon, már képben lennél, több tízes nagyságrendben van leírva, kitárgyalva.
Ha ezek megvannak, és mégsem indul, akkor kuka a kályha, vagy a szivattyúja.
2016.12.26. 22:02
rockolo77 írta:Toto írta:rockolo77 írta:Toto írta:Skacok!
Abban tud valaki segíteni,hogy adott egy e39 gyári nagy navis. Ezen be lehet állítani az előfűtést, de ez nem akar fűteni. Mi lehet a gond? Alul a kis kipufogó megvan, de azon nem jön ki semmi. A ventilátor megy meleget nem fúj. Szerintetek?
Köszi.
Biztos, hogy a fűtést lehet állítani, és nem a szellőztetést?
Nem hinném hogy csak szellőztetés lenne, ha rajta van a webasto felirat.
Pedig elhiheted, a részleteket itt találod: http://bmw.e39.hu/allofutes.htm
2016.12.27. 23:19
csacs írta:Imco írta:csacs írta:bendegúz írta:csacs írta:Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Olvasgattam vissza, de ez a 112 oldal nagyon sok. 2 hónapja nem megy a fűtés ventilátorom. Méregettem a feszültséget a süni csatlakozóján. Két vastagon 12V. Egy vékony vezetéken pedig nő a feszültség ha emelem a klímapanelen a ventilátor sebességét. Tehát gondolom a süni jó. Akkor csak a ventilátor lehet rossz?
Vagy a biztosíték?
Az jó. Akkor is van villany a süninél?
A süni egy külön állatfaj az autonkba. Pont 2 hete szívtam vele. Kiolvadt az egyik lába.
Diaghead kollega megjavította, ami kb. 20' percig tartott és utána 20percig müködött. Tehát vettem egy új sünit.
Keress egy autószerelőt -ha nincs márkatárs a közelben- és legalább egy próba erejéig tegyél be egy másikat.
/AZ utószerelő visszatudja küldeni a forgalmazónak, ha szép és karcmentes marad./
Kb 10 perc betenni egy újat.
Köszönöm a hozzászólásokat. Úgy néz ki akkor a kölcsön süni lesz. Semmi kedvem szétszedni a műszerfalat feleslegesen. Azért gondoltam, hogy ventilátor, mert már nyikorgott 2-es fokozaton.
2017.01.01. 18:35
2017.01.01. 19:03
zeller1.0 írta:Üdv mindenkinek!
e39 530d touring 2000 évj.
Némi segítségre szorulnék...a jelenség a következő...motor bemelegedése után van fűtés, jön rendesen az akár már forrónak is mondható levegő onnan ahonnan akarom...viszont egy nem túl hosszú idő után mintha elvágnák, csak hideget fúj...hőfokot lejjebb állítva vagy a ventillátort lejjebb kapcsolva visszatér a meleg...
mi lehet? mert gondolom hogy ez nem teljesen normális így...a segítő válaszokat előre is köszönöm!
2017.01.01. 19:59
F_E_K_ írta:zeller1.0 írta:Üdv mindenkinek!
e39 530d touring 2000 évj.
Némi segítségre szorulnék...a jelenség a következő...motor bemelegedése után van fűtés, jön rendesen az akár már forrónak is mondható levegő onnan ahonnan akarom...viszont egy nem túl hosszú idő után mintha elvágnák, csak hideget fúj...hőfokot lejjebb állítva vagy a ventillátort lejjebb kapcsolva visszatér a meleg...
mi lehet? mert gondolom hogy ez nem teljesen normális így...a segítő válaszokat előre is köszönöm!
Első körben szerintem ellnőrizd a hűtő víz szintjét.
Asus Z00AD
2017.01.09. 15:20
Imco írta:F_E_K_ írta:zeller1.0 írta:Üdv mindenkinek!
e39 530d touring 2000 évj.
Némi segítségre szorulnék...a jelenség a következő...motor bemelegedése után van fűtés, jön rendesen az akár már forrónak is mondható levegő onnan ahonnan akarom...viszont egy nem túl hosszú idő után mintha elvágnák, csak hideget fúj...hőfokot lejjebb állítva vagy a ventillátort lejjebb kapcsolva visszatér a meleg...
mi lehet? mert gondolom hogy ez nem teljesen normális így...a segítő válaszokat előre is köszönöm!
Első körben szerintem ellnőrizd a hűtő víz szintjét.
Asus Z00AD
...és a vizhőfokot a titkosban.
2017.01.09. 16:12
zeller1.0 írta:Imco írta:F_E_K_ írta:zeller1.0 írta:Üdv mindenkinek!
e39 530d touring 2000 évj.
Némi segítségre szorulnék...a jelenség a következő...motor bemelegedése után van fűtés, jön rendesen az akár már forrónak is mondható levegő onnan ahonnan akarom...viszont egy nem túl hosszú idő után mintha elvágnák, csak hideget fúj...hőfokot lejjebb állítva vagy a ventillátort lejjebb kapcsolva visszatér a meleg...
mi lehet? mert gondolom hogy ez nem teljesen normális így...a segítő válaszokat előre is köszönöm!
Első körben szerintem ellnőrizd a hűtő víz szintjét.
Asus Z00AD
...és a vizhőfokot a titkosban.
Üdv újra
mivel kezdő vagyok fogalmam sincs hogy is működik pontosan ez a titkos menü...a hűtővíz szintje normális...újabb megfigyelésem annyi hogy gázadásra jön a meleg...ilyen jelenséggel még nem találkoztam...ha nyomom fűt, ha nem nyomom visszahűl...még jó hogy az ülésfűtés működik...ötlet hogy mi lehet a probléma forrása?
2017.01.09. 16:56
leslie írta:zeller1.0 írta:Imco írta:F_E_K_ írta:zeller1.0 írta:Üdv mindenkinek!
e39 530d touring 2000 évj.
Némi segítségre szorulnék...a jelenség a következő...motor bemelegedése után van fűtés, jön rendesen az akár már forrónak is mondható levegő onnan ahonnan akarom...viszont egy nem túl hosszú idő után mintha elvágnák, csak hideget fúj...hőfokot lejjebb állítva vagy a ventillátort lejjebb kapcsolva visszatér a meleg...
mi lehet? mert gondolom hogy ez nem teljesen normális így...a segítő válaszokat előre is köszönöm!
Első körben szerintem ellnőrizd a hűtő víz szintjét.
Asus Z00AD
...és a vizhőfokot a titkosban.
Üdv újra
mivel kezdő vagyok fogalmam sincs hogy is működik pontosan ez a titkos menü...a hűtővíz szintje normális...újabb megfigyelésem annyi hogy gázadásra jön a meleg...ilyen jelenséggel még nem találkoztam...ha nyomom fűt, ha nem nyomom visszahűl...még jó hogy az ülésfűtés működik...ötlet hogy mi lehet a probléma forrása?
Titkos menü leírása: felső, vízszintes menüsor--- tippek--- azon belül az első leírás.
A termosztáttal minden oké? ( mondjuk ezt majd a titkos menüben látod, ha menet közben nézed.... )
2017.01.09. 17:02
2017.01.10. 19:38
2017.01.10. 19:48
gyögye írta:Sziasztiok!
Tud-e valaki segíteni. Adott az e39-em, amiben egyik pillanatról a másíkra jött két különbözőnek tűnő hiba, de mégis összefügghet, mert egy azon pillanatban jöttek. Az egyik, hogy nem tudom kikapcsolni a fűtés ventilátorát, fél gőzön megy folyamatosan, de még akkor is, ha leállítom a motort és kiszedem a kulcsot, a másik, hogy megszűnt a fűtés. Ami így -10-ben kölönössen jó, hogy még a szél is fúj a kocsiban.
Láttatok már ilyet?
Köszönöm előre is, ha valaki segíteni tud!
2017.01.11. 10:18
odus írta:Jól gondolod, 90 körül, inkább felette kellene lennie. Tipikus termosztát probléma, ha automata, cseréld ki mind a kettőt, lehetőleg gyárira.
2017.01.11. 21:16
2017.01.11. 22:00
bendegúz írta:Helló!
Berendeltem a kocsimhoz a nagy termosztátot, és olyat küldtek, amin van egy elektromos csatlakozási pont.
A száma sem az, de azt mondta a beszállító, hogy megegyezik az enyémbe valóval.
Az enyémbe a Behr-Thoms TI 25 85 való.
Ránézésre egyformának tűnnek, de még ilyet nem láttam, és nem is tudom, hogy eredetileg mihez való.
Valaki tudja esetleg.
2017.01.11. 22:09
bendegúz írta:bendegúz írta:Helló!
Berendeltem a kocsimhoz a nagy termosztátot, és olyat küldtek, amin van egy elektromos csatlakozási pont.
A száma sem az, de azt mondta a beszállító, hogy megegyezik az enyémbe valóval.
Az enyémbe a Behr-Thoms TI 25 85 való.
Ránézésre egyformának tűnnek, de még ilyet nem láttam, és nem is tudom, hogy eredetileg mihez való.
Valaki tudja esetleg.
Na utánanéztem egy kicsit, szerintem a 20i-hez valót hozták. Behr-Thoms TM 13 97.
Mi rajta a csati? Az azért érdekelne.
2017.01.11. 22:11
Gallaca írta:bendegúz írta:bendegúz írta:Helló!
Berendeltem a kocsimhoz a nagy termosztátot, és olyat küldtek, amin van egy elektromos csatlakozási pont.
A száma sem az, de azt mondta a beszállító, hogy megegyezik az enyémbe valóval.
Az enyémbe a Behr-Thoms TI 25 85 való.
Ránézésre egyformának tűnnek, de még ilyet nem láttam, és nem is tudom, hogy eredetileg mihez való.
Valaki tudja esetleg.
Na utánanéztem egy kicsit, szerintem a 20i-hez valót hozták. Behr-Thoms TM 13 97.
Mi rajta a csati? Az azért érdekelne.
Termosztátfűtés. Mapcooling.
2017.01.11. 22:22
bendegúz írta:Gallaca írta:bendegúz írta:bendegúz írta:Helló!
Berendeltem a kocsimhoz a nagy termosztátot, és olyat küldtek, amin van egy elektromos csatlakozási pont.
A száma sem az, de azt mondta a beszállító, hogy megegyezik az enyémbe valóval.
Az enyémbe a Behr-Thoms TI 25 85 való.
Ránézésre egyformának tűnnek, de még ilyet nem láttam, és nem is tudom, hogy eredetileg mihez való.
Valaki tudja esetleg.
Na utánanéztem egy kicsit, szerintem a 20i-hez valót hozták. Behr-Thoms TM 13 97.
Mi rajta a csati? Az azért érdekelne.
Termosztátfűtés. Mapcooling.
Az meg minek?
2017.01.11. 22:28
Gallaca írta:bendegúz írta:Gallaca írta:bendegúz írta:bendegúz írta:Helló!
Berendeltem a kocsimhoz a nagy termosztátot, és olyat küldtek, amin van egy elektromos csatlakozási pont.
A száma sem az, de azt mondta a beszállító, hogy megegyezik az enyémbe valóval.
Az enyémbe a Behr-Thoms TI 25 85 való.
Ránézésre egyformának tűnnek, de még ilyet nem láttam, és nem is tudom, hogy eredetileg mihez való.
Valaki tudja esetleg.
Na utánanéztem egy kicsit, szerintem a 20i-hez valót hozták. Behr-Thoms TM 13 97.
Mi rajta a csati? Az azért érdekelne.
Termosztátfűtés. Mapcooling.
Az meg minek?
A pontos TIS definícióra már nem emlékszem.
A lényeg.
Egyes használati helyzetekben még nem nyit ki a termosztát, viszont a hátsó hengereknél már túl meleg a víz. Ilyenkor a motorvezérlő megfűti a termosztátot, így az kinyit és az 5.-6. henger nem fő meg.
Szerintem szenyóznak Veled, küldd vissza, vagy kérj hozzá még 2 hengert!
2017.01.12. 10:43
Gallaca írta:A pontos TIS definícióra már nem emlékszem.
A lényeg.
Egyes használati helyzetekben még nem nyit ki a termosztát, viszont a hátsó hengereknél már túl meleg a víz. Ilyenkor a motorvezérlő megfűti a termosztátot, így az kinyit és az 5.-6. henger nem fő meg.
Szerintem szenyóznak Veled, küldd vissza, vagy kérj hozzá még 2 hengert!