* *
Pontos idő: 2024.03.28. 17:25

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 125  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 10:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
ugynez ki ki kell cserelni a visco-t a kocsimba. Sajnos a ventillátort körülvevő "beépítőkeret" nem biztos tuléli a cserét, mert már toldozva-foldozva van.
Ujonnan sajnos nem találtam meg az alkatrészt. De gondolom elég borsos az ára neki...
Bontottan, jo allapotban van valakinek esetleg?

Erre lenne szuksegem:
http://www.kepfeltolto.eu/image/Iu3px

üdv.:
superbutt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 11:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
Sziasztok!
ugynez ki ki kell cserelni a visco-t a kocsimba. Sajnos a ventillátort körülvevő "beépítőkeret" nem biztos tuléli a cserét, mert már toldozva-foldozva van.
Ujonnan sajnos nem találtam meg az alkatrészt. De gondolom elég borsos az ára neki...
Bontottan, jo allapotban van valakinek esetleg?

Erre lenne szuksegem:
http://www.kepfeltolto.eu/image/Iu3px

üdv.:
superbutt
Probalkozz az alkatreszes topikban szerintem.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 14:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
superbutt írta:
Sziasztok!
ugynez ki ki kell cserelni a visco-t a kocsimba. Sajnos a ventillátort körülvevő "beépítőkeret" nem biztos tuléli a cserét, mert már toldozva-foldozva van.
Ujonnan sajnos nem találtam meg az alkatrészt. De gondolom elég borsos az ára neki...
Bontottan, jo allapotban van valakinek esetleg?

Erre lenne szuksegem:
http://www.kepfeltolto.eu/image/Iu3px

üdv.:
superbutt

28300ft a gyári új.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.07. 13:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.05.07. 13:26
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
Sziasztok!
ugynez ki ki kell cserelni a visco-t a kocsimba. Sajnos a ventillátort körülvevő "beépítőkeret" nem biztos tuléli a cserét, mert már toldozva-foldozva van.
Ujonnan sajnos nem találtam meg az alkatrészt. De gondolom elég borsos az ára neki...
Bontottan, jo allapotban van valakinek esetleg?

Erre lenne szuksegem:
http://www.kepfeltolto.eu/image/Iu3px

üdv.:
superbutt


Itt hirdetnek egy bontottat, az más kérdés hogy ár nélkül akarják eladni :) Rányomtam az árkérésre helyetted ;-)

https://bontoplaza.hu/hasznalt-bontott- ... ator-keret


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.07. 16:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Elől az elektromos ventillátor előtét ellenállásokat nem tudja valaki hány Ohm-osak?

_________________
Akkumulátor-Autóklíma


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.07. 21:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Janek írta:
Sziasztok!
Elől az elektromos ventillátor előtét ellenállásokat nem tudja valaki hány Ohm-osak?

0.2 ohm 80w, 0.5ohm 85w

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Janek
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.08. 16:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.08. 17:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.

Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.

Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)

Milyen márkájút vettél?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.08. 20:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A motor fordulatszámával egyenes arányosan nő a ventilátor fordulatszáma. 2000-es fordulat fölött már akkora a ventilátor hangja, hogy a motor hangját nem is lehet hallani. És minden gázadásnál ez a helyzet, értem én hogy a ventilátor dolga a hűtés, de hogy például a pályán 130 felett egyfolytában úgy pörögjön a ventilátor hogy felhúzott ablaknál azt hallom mintha kinn hurrikán süvítene, az szerintem nem normális. Több mint 4 éve megvan az autó, és eddig ezt nem tapasztaltam...

Nem én vettem az alkatrészt, mert ugye sehol se szeretik azt ha az ember megveszi a saját kedvezményével a cuccokat. Így nem lehet az alkatrészekre a hasznot rátenni. De szerintem FEBI vagy BGA kerult bele, ami egy közép kategória.

attila94 írta:
superbutt írta:
Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.

Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.

Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)

Milyen márkájút vettél?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 06:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
A motor fordulatszámával egyenes arányosan nő a ventilátor fordulatszáma. 2000-es fordulat fölött már akkora a ventilátor hangja, hogy a motor hangját nem is lehet hallani. És minden gázadásnál ez a helyzet, értem én hogy a ventilátor dolga a hűtés, de hogy például a pályán 130 felett egyfolytában úgy pörögjön a ventilátor hogy felhúzott ablaknál azt hallom mintha kinn hurrikán süvítene, az szerintem nem normális. Több mint 4 éve megvan az autó, és eddig ezt nem tapasztaltam...

Nem én vettem az alkatrészt, mert ugye sehol se szeretik azt ha az ember megveszi a saját kedvezményével a cuccokat. Így nem lehet az alkatrészekre a hasznot rátenni. De szerintem FEBI vagy BGA kerult bele, ami egy közép kategória.

attila94 írta:
superbutt írta:
Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.

Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.

Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)

Milyen márkájút vettél?


Hát én eddig csak a fordítottját halottam (nem kapcsolt amikor kell). Egyébként a motor titkos menüben nem túl meleg? Lehet beragadt a termosztát és a meleg víz miatt kapcsol? Az, hogy gázadásra nem hallod a motor hangját állóhelyzetben normális, végülis egy sorhat benzines motor alapból amit nem nehéz elnyomni. :D Jó vége nem lesz, 130nál nem kéne kapcsolnia, simán behorpasztja a hűtőt ha már el van tömődve. Esetleg egy ellenőrzött bontottat kéne belepróbálni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.14. 11:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
superbutt írta:
A motor fordulatszámával egyenes arányosan nő a ventilátor fordulatszáma. 2000-es fordulat fölött már akkora a ventilátor hangja, hogy a motor hangját nem is lehet hallani. És minden gázadásnál ez a helyzet, értem én hogy a ventilátor dolga a hűtés, de hogy például a pályán 130 felett egyfolytában úgy pörögjön a ventilátor hogy felhúzott ablaknál azt hallom mintha kinn hurrikán süvítene, az szerintem nem normális. Több mint 4 éve megvan az autó, és eddig ezt nem tapasztaltam...

Nem én vettem az alkatrészt, mert ugye sehol se szeretik azt ha az ember megveszi a saját kedvezményével a cuccokat. Így nem lehet az alkatrészekre a hasznot rátenni. De szerintem FEBI vagy BGA kerult bele, ami egy közép kategória.

attila94 írta:
superbutt írta:
Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.

Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.

Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)

Milyen márkájút vettél?


Hát én eddig csak a fordítottját halottam (nem kapcsolt amikor kell). Egyébként a motor titkos menüben nem túl meleg? Lehet beragadt a termosztát és a meleg víz miatt kapcsol? Az, hogy gázadásra nem hallod a motor hangját állóhelyzetben normális, végülis egy sorhat benzines motor alapból amit nem nehéz elnyomni. :D Jó vége nem lesz, 130nál nem kéne kapcsolnia, simán behorpasztja a hűtőt ha már el van tömődve. Esetleg egy ellenőrzött bontottat kéne belepróbálni.


Igazaból a pályán haladva is lehet hallani hogy eleg hangosan forog a ventillátor 3000-es fordulat felett. Egy diagnál nem kellene jeleznie az esetlegeses termosztát hibát? A titkos menüben hogy tudom megnezni hogy a motor nem tul meleg-e?

Elöre is köszi.

üdv.:
superbutt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.14. 13:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
attila94 írta:
superbutt írta:
A motor fordulatszámával egyenes arányosan nő a ventilátor fordulatszáma. 2000-es fordulat fölött már akkora a ventilátor hangja, hogy a motor hangját nem is lehet hallani. És minden gázadásnál ez a helyzet, értem én hogy a ventilátor dolga a hűtés, de hogy például a pályán 130 felett egyfolytában úgy pörögjön a ventilátor hogy felhúzott ablaknál azt hallom mintha kinn hurrikán süvítene, az szerintem nem normális. Több mint 4 éve megvan az autó, és eddig ezt nem tapasztaltam...

Nem én vettem az alkatrészt, mert ugye sehol se szeretik azt ha az ember megveszi a saját kedvezményével a cuccokat. Így nem lehet az alkatrészekre a hasznot rátenni. De szerintem FEBI vagy BGA kerult bele, ami egy közép kategória.

attila94 írta:
superbutt írta:
Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.

Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.

Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)

Milyen márkájút vettél?


Hát én eddig csak a fordítottját halottam (nem kapcsolt amikor kell). Egyébként a motor titkos menüben nem túl meleg? Lehet beragadt a termosztát és a meleg víz miatt kapcsol? Az, hogy gázadásra nem hallod a motor hangját állóhelyzetben normális, végülis egy sorhat benzines motor alapból amit nem nehéz elnyomni. :D Jó vége nem lesz, 130nál nem kéne kapcsolnia, simán behorpasztja a hűtőt ha már el van tömődve. Esetleg egy ellenőrzött bontottat kéne belepróbálni.


Igazaból a pályán haladva is lehet hallani hogy eleg hangosan forog a ventillátor 3000-es fordulat felett. Egy diagnál nem kellene jeleznie az esetlegeses termosztát hibát? A titkos menüben hogy tudom megnezni hogy a motor nem tul meleg-e?

Elöre is köszi.

üdv.:
superbutt


Kis board

Nagy board


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: superbutt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.19. 10:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Én klímahűtő-ventilátorból vettem utángyártottat (Nissens, háromvezetékes). Teljes szétbontás előtt széthúztam a csatlakozót és összepróbáltam egyáltalán működik-e. Az a helyzet, hogy gyújtás és minden nélkül is bekapcsol és nem tudom miért. Találkozott már valaki ilyennel? Hol keressem a hibát? Hideg és meleg állapotban is csinálja. Nem vagyok egy nagy villanypásztor, amit meg tudtam állapítani, hogy jó irányba forog tehát a pólus ok és nem működik "fordítva". Ha bekapcsolom a klímát akkor sem reagál semmire csak ezerrel forog. INPA-ban se tudtam vezérelni.
A viszkó cserének van titkos trükkje vagy csak ki-be és ennyi? Ok, balmenetes, azt tudom.

Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.21. 10:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Én klímahűtő-ventilátorból vettem utángyártottat (Nissens, háromvezetékes). Teljes szétbontás előtt széthúztam a csatlakozót és összepróbáltam egyáltalán működik-e. Az a helyzet, hogy gyújtás és minden nélkül is bekapcsol és nem tudom miért. Találkozott már valaki ilyennel? Hol keressem a hibát? Hideg és meleg állapotban is csinálja. Nem vagyok egy nagy villanypásztor, amit meg tudtam állapítani, hogy jó irányba forog tehát a pólus ok és nem működik "fordítva". Ha bekapcsolom a klímát akkor sem reagál semmire csak ezerrel forog. INPA-ban se tudtam vezérelni.
A viszkó cserének van titkos trükkje vagy csak ki-be és ennyi? Ok, balmenetes, azt tudom.

Előre is köszönöm!

a viszkó cserét én is megtudtam csinálni,mint amatőr :D a hűtőn lévő műanyag burkolatot kell hozzá levenni,más semmi extra.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.29. 10:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma... :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.29. 11:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
superbutt írta:
Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma... :(

Utángyártott visco majdnem mind ilyen szar. Van nálam most egy 25d, abból is b..om ki, pedig vadi új benne. Állandóan pörög. Márkát nem látok rajta, csak egy pepsicola mintát, piros-kék kört.
De amúgy benzinesekben ilyen melegben szokott menni sokat, pláne ha benyomod a klímát.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.30. 15:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
superbutt írta:
Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma... :(

Utángyártott visco majdnem mind ilyen szar. Van nálam most egy 25d, abból is b..om ki, pedig vadi új benne. Állandóan pörög. Márkát nem látok rajta, csak egy pepsicola mintát, piros-kék kört.
De amúgy benzinesekben ilyen melegben szokott menni sokat, pláne ha benyomod a klímát.


Köszönöm a hozzaszolasodat. Ha jol emlékszem neked Budapesten van a muhelyed. Lenne 1-2 dolog amit meg szeretnek csinaltatni az automon. Kereshetlek vele kapcsolatban? Első körben egy bontott E39-es ventilátor keretet kellene szerezzek aminek a cikkszáma: 17 10 1 438 457. Ilyened van elfekvőben vagy esetleg valakinek akit ismersz?

Előre is köszönöm.

üdv.:
Tamas


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.30. 18:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
Gallaca írta:
superbutt írta:
Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma... :(

Utángyártott visco majdnem mind ilyen szar. Van nálam most egy 25d, abból is b..om ki, pedig vadi új benne. Állandóan pörög. Márkát nem látok rajta, csak egy pepsicola mintát, piros-kék kört.
De amúgy benzinesekben ilyen melegben szokott menni sokat, pláne ha benyomod a klímát.


Köszönöm a hozzaszolasodat. Ha jol emlékszem neked Budapesten van a muhelyed. Lenne 1-2 dolog amit meg szeretnek csinaltatni az automon. Kereshetlek vele kapcsolatban? Első körben egy bontott E39-es ventilátor keretet kellene szerezzek aminek a cikkszáma: 17 10 1 438 457. Ilyened van elfekvőben vagy esetleg valakinek akit ismersz?

Előre is köszönöm.

üdv.:
Tamas

Szia!
Ez csak a venti tartó keret. Biztosan ez kell?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.30. 22:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
superbutt írta:
Gallaca írta:
superbutt írta:
Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma... :(

Utángyártott visco majdnem mind ilyen szar. Van nálam most egy 25d, abból is b..om ki, pedig vadi új benne. Állandóan pörög. Márkát nem látok rajta, csak egy pepsicola mintát, piros-kék kört.
De amúgy benzinesekben ilyen melegben szokott menni sokat, pláne ha benyomod a klímát.


Köszönöm a hozzaszolasodat. Ha jol emlékszem neked Budapesten van a muhelyed. Lenne 1-2 dolog amit meg szeretnek csinaltatni az automon. Kereshetlek vele kapcsolatban? Első körben egy bontott E39-es ventilátor keretet kellene szerezzek aminek a cikkszáma: 17 10 1 438 457. Ilyened van elfekvőben vagy esetleg valakinek akit ismersz?

Előre is köszönöm.

üdv.:
Tamas

Szia!
Ez csak a venti tartó keret. Biztosan ez kell?

Bendegúúúúz visco kereet! :nyelves:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.30. 23:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
superbutt írta:
Gallaca írta:
superbutt írta:
Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma... :(

Utángyártott visco majdnem mind ilyen szar. Van nálam most egy 25d, abból is b..om ki, pedig vadi új benne. Állandóan pörög. Márkát nem látok rajta, csak egy pepsicola mintát, piros-kék kört.
De amúgy benzinesekben ilyen melegben szokott menni sokat, pláne ha benyomod a klímát.


Köszönöm a hozzaszolasodat. Ha jol emlékszem neked Budapesten van a muhelyed. Lenne 1-2 dolog amit meg szeretnek csinaltatni az automon. Kereshetlek vele kapcsolatban? Első körben egy bontott E39-es ventilátor keretet kellene szerezzek aminek a cikkszáma: 17 10 1 438 457. Ilyened van elfekvőben vagy esetleg valakinek akit ismersz?

Előre is köszönöm.

üdv.:
Tamas

Szia!

Jól tudod, tényleg van Csepelen műhelyem, köszönöm a bizalmat, de mióta a kékfehér.hu -t csinálom nincs időm nagyon javítgatni. Alkatrészben viszont állok rendelkezésre! Most a jelszavunk, hogy "Belépés díjtalan, kilépés bizonytalan". :mrgreen: Értsd: Ami oda begurul, alkatrészenként távozik. :lol: Nem mondom, olyan azért időnként előfordul, hogy a nálunk vásárolt alkatrészeket beépítjük, azok megússzák, de nem célom a 0-24 munka. :oops:
Sajnos most nincs ilyen keretem, csak újban tudnék, 27e. 1-2 nap.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 125  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator