2018.05.04. 10:55
2018.05.04. 11:10
Probalkozz az alkatreszes topikban szerintem.superbutt írta:Sziasztok!
ugynez ki ki kell cserelni a visco-t a kocsimba. Sajnos a ventillátort körülvevő "beépítőkeret" nem biztos tuléli a cserét, mert már toldozva-foldozva van.
Ujonnan sajnos nem találtam meg az alkatrészt. De gondolom elég borsos az ára neki...
Bontottan, jo allapotban van valakinek esetleg?
Erre lenne szuksegem:
http://www.kepfeltolto.eu/image/Iu3px
üdv.:
superbutt
2018.05.04. 14:02
superbutt írta:Sziasztok!
ugynez ki ki kell cserelni a visco-t a kocsimba. Sajnos a ventillátort körülvevő "beépítőkeret" nem biztos tuléli a cserét, mert már toldozva-foldozva van.
Ujonnan sajnos nem találtam meg az alkatrészt. De gondolom elég borsos az ára neki...
Bontottan, jo allapotban van valakinek esetleg?
Erre lenne szuksegem:
http://www.kepfeltolto.eu/image/Iu3px
üdv.:
superbutt
2018.05.07. 13:39
superbutt írta:Sziasztok!
ugynez ki ki kell cserelni a visco-t a kocsimba. Sajnos a ventillátort körülvevő "beépítőkeret" nem biztos tuléli a cserét, mert már toldozva-foldozva van.
Ujonnan sajnos nem találtam meg az alkatrészt. De gondolom elég borsos az ára neki...
Bontottan, jo allapotban van valakinek esetleg?
Erre lenne szuksegem:
http://www.kepfeltolto.eu/image/Iu3px
üdv.:
superbutt
2018.05.07. 16:53
2018.05.07. 21:56
2018.05.08. 16:47
2018.05.08. 17:47
superbutt írta:Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt
2018.05.08. 20:33
attila94 írta:superbutt írta:Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt
Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.
Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.
Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)
Milyen márkájút vettél?
2018.05.09. 06:05
superbutt írta:A motor fordulatszámával egyenes arányosan nő a ventilátor fordulatszáma. 2000-es fordulat fölött már akkora a ventilátor hangja, hogy a motor hangját nem is lehet hallani. És minden gázadásnál ez a helyzet, értem én hogy a ventilátor dolga a hűtés, de hogy például a pályán 130 felett egyfolytában úgy pörögjön a ventilátor hogy felhúzott ablaknál azt hallom mintha kinn hurrikán süvítene, az szerintem nem normális. Több mint 4 éve megvan az autó, és eddig ezt nem tapasztaltam...
Nem én vettem az alkatrészt, mert ugye sehol se szeretik azt ha az ember megveszi a saját kedvezményével a cuccokat. Így nem lehet az alkatrészekre a hasznot rátenni. De szerintem FEBI vagy BGA kerult bele, ami egy közép kategória.attila94 írta:superbutt írta:Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt
Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.
Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.
Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)
Milyen márkájút vettél?
2018.05.14. 11:53
attila94 írta:superbutt írta:A motor fordulatszámával egyenes arányosan nő a ventilátor fordulatszáma. 2000-es fordulat fölött már akkora a ventilátor hangja, hogy a motor hangját nem is lehet hallani. És minden gázadásnál ez a helyzet, értem én hogy a ventilátor dolga a hűtés, de hogy például a pályán 130 felett egyfolytában úgy pörögjön a ventilátor hogy felhúzott ablaknál azt hallom mintha kinn hurrikán süvítene, az szerintem nem normális. Több mint 4 éve megvan az autó, és eddig ezt nem tapasztaltam...
Nem én vettem az alkatrészt, mert ugye sehol se szeretik azt ha az ember megveszi a saját kedvezményével a cuccokat. Így nem lehet az alkatrészekre a hasznot rátenni. De szerintem FEBI vagy BGA kerult bele, ami egy közép kategória.attila94 írta:superbutt írta:Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt
Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.
Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.
Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)
Milyen márkájút vettél?
Hát én eddig csak a fordítottját halottam (nem kapcsolt amikor kell). Egyébként a motor titkos menüben nem túl meleg? Lehet beragadt a termosztát és a meleg víz miatt kapcsol? Az, hogy gázadásra nem hallod a motor hangját állóhelyzetben normális, végülis egy sorhat benzines motor alapból amit nem nehéz elnyomni. Jó vége nem lesz, 130nál nem kéne kapcsolnia, simán behorpasztja a hűtőt ha már el van tömődve. Esetleg egy ellenőrzött bontottat kéne belepróbálni.
2018.05.14. 13:22
superbutt írta:attila94 írta:superbutt írta:A motor fordulatszámával egyenes arányosan nő a ventilátor fordulatszáma. 2000-es fordulat fölött már akkora a ventilátor hangja, hogy a motor hangját nem is lehet hallani. És minden gázadásnál ez a helyzet, értem én hogy a ventilátor dolga a hűtés, de hogy például a pályán 130 felett egyfolytában úgy pörögjön a ventilátor hogy felhúzott ablaknál azt hallom mintha kinn hurrikán süvítene, az szerintem nem normális. Több mint 4 éve megvan az autó, és eddig ezt nem tapasztaltam...
Nem én vettem az alkatrészt, mert ugye sehol se szeretik azt ha az ember megveszi a saját kedvezményével a cuccokat. Így nem lehet az alkatrészekre a hasznot rátenni. De szerintem FEBI vagy BGA kerult bele, ami egy közép kategória.attila94 írta:superbutt írta:Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt
Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.
Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.
Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)
Milyen márkájút vettél?
Hát én eddig csak a fordítottját halottam (nem kapcsolt amikor kell). Egyébként a motor titkos menüben nem túl meleg? Lehet beragadt a termosztát és a meleg víz miatt kapcsol? Az, hogy gázadásra nem hallod a motor hangját állóhelyzetben normális, végülis egy sorhat benzines motor alapból amit nem nehéz elnyomni. Jó vége nem lesz, 130nál nem kéne kapcsolnia, simán behorpasztja a hűtőt ha már el van tömődve. Esetleg egy ellenőrzött bontottat kéne belepróbálni.
Igazaból a pályán haladva is lehet hallani hogy eleg hangosan forog a ventillátor 3000-es fordulat felett. Egy diagnál nem kellene jeleznie az esetlegeses termosztát hibát? A titkos menüben hogy tudom megnezni hogy a motor nem tul meleg-e?
Elöre is köszi.
üdv.:
superbutt
2018.05.19. 10:30
2018.05.21. 10:26
lackosor6 írta:Sziasztok!
Én klímahűtő-ventilátorból vettem utángyártottat (Nissens, háromvezetékes). Teljes szétbontás előtt széthúztam a csatlakozót és összepróbáltam egyáltalán működik-e. Az a helyzet, hogy gyújtás és minden nélkül is bekapcsol és nem tudom miért. Találkozott már valaki ilyennel? Hol keressem a hibát? Hideg és meleg állapotban is csinálja. Nem vagyok egy nagy villanypásztor, amit meg tudtam állapítani, hogy jó irányba forog tehát a pólus ok és nem működik "fordítva". Ha bekapcsolom a klímát akkor sem reagál semmire csak ezerrel forog. INPA-ban se tudtam vezérelni.
A viszkó cserének van titkos trükkje vagy csak ki-be és ennyi? Ok, balmenetes, azt tudom.
Előre is köszönöm!
2018.05.29. 10:17
2018.05.29. 11:04
superbutt írta:Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma...
2018.05.30. 15:35
Gallaca írta:superbutt írta:Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma...
Utángyártott visco majdnem mind ilyen szar. Van nálam most egy 25d, abból is b..om ki, pedig vadi új benne. Állandóan pörög. Márkát nem látok rajta, csak egy pepsicola mintát, piros-kék kört.
De amúgy benzinesekben ilyen melegben szokott menni sokat, pláne ha benyomod a klímát.
2018.05.30. 18:17
superbutt írta:Gallaca írta:superbutt írta:Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma...
Utángyártott visco majdnem mind ilyen szar. Van nálam most egy 25d, abból is b..om ki, pedig vadi új benne. Állandóan pörög. Márkát nem látok rajta, csak egy pepsicola mintát, piros-kék kört.
De amúgy benzinesekben ilyen melegben szokott menni sokat, pláne ha benyomod a klímát.
Köszönöm a hozzaszolasodat. Ha jol emlékszem neked Budapesten van a muhelyed. Lenne 1-2 dolog amit meg szeretnek csinaltatni az automon. Kereshetlek vele kapcsolatban? Első körben egy bontott E39-es ventilátor keretet kellene szerezzek aminek a cikkszáma: 17 10 1 438 457. Ilyened van elfekvőben vagy esetleg valakinek akit ismersz?
Előre is köszönöm.
üdv.:
Tamas
2018.05.30. 22:39
bendegúz írta:superbutt írta:Gallaca írta:superbutt írta:Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma...
Utángyártott visco majdnem mind ilyen szar. Van nálam most egy 25d, abból is b..om ki, pedig vadi új benne. Állandóan pörög. Márkát nem látok rajta, csak egy pepsicola mintát, piros-kék kört.
De amúgy benzinesekben ilyen melegben szokott menni sokat, pláne ha benyomod a klímát.
Köszönöm a hozzaszolasodat. Ha jol emlékszem neked Budapesten van a muhelyed. Lenne 1-2 dolog amit meg szeretnek csinaltatni az automon. Kereshetlek vele kapcsolatban? Első körben egy bontott E39-es ventilátor keretet kellene szerezzek aminek a cikkszáma: 17 10 1 438 457. Ilyened van elfekvőben vagy esetleg valakinek akit ismersz?
Előre is köszönöm.
üdv.:
Tamas
Szia!
Ez csak a venti tartó keret. Biztosan ez kell?
2018.05.30. 23:05
superbutt írta:Gallaca írta:superbutt írta:Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma...
Utángyártott visco majdnem mind ilyen szar. Van nálam most egy 25d, abból is b..om ki, pedig vadi új benne. Állandóan pörög. Márkát nem látok rajta, csak egy pepsicola mintát, piros-kék kört.
De amúgy benzinesekben ilyen melegben szokott menni sokat, pláne ha benyomod a klímát.
Köszönöm a hozzaszolasodat. Ha jol emlékszem neked Budapesten van a muhelyed. Lenne 1-2 dolog amit meg szeretnek csinaltatni az automon. Kereshetlek vele kapcsolatban? Első körben egy bontott E39-es ventilátor keretet kellene szerezzek aminek a cikkszáma: 17 10 1 438 457. Ilyened van elfekvőben vagy esetleg valakinek akit ismersz?
Előre is köszönöm.
üdv.:
Tamas