Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.04. 10:55

Sziasztok!
ugynez ki ki kell cserelni a visco-t a kocsimba. Sajnos a ventillátort körülvevő "beépítőkeret" nem biztos tuléli a cserét, mert már toldozva-foldozva van.
Ujonnan sajnos nem találtam meg az alkatrészt. De gondolom elég borsos az ára neki...
Bontottan, jo allapotban van valakinek esetleg?

Erre lenne szuksegem:
http://www.kepfeltolto.eu/image/Iu3px

üdv.:
superbutt

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.04. 11:10

superbutt írta:Sziasztok!
ugynez ki ki kell cserelni a visco-t a kocsimba. Sajnos a ventillátort körülvevő "beépítőkeret" nem biztos tuléli a cserét, mert már toldozva-foldozva van.
Ujonnan sajnos nem találtam meg az alkatrészt. De gondolom elég borsos az ára neki...
Bontottan, jo allapotban van valakinek esetleg?

Erre lenne szuksegem:
http://www.kepfeltolto.eu/image/Iu3px

üdv.:
superbutt
Probalkozz az alkatreszes topikban szerintem.

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.04. 14:02

superbutt írta:Sziasztok!
ugynez ki ki kell cserelni a visco-t a kocsimba. Sajnos a ventillátort körülvevő "beépítőkeret" nem biztos tuléli a cserét, mert már toldozva-foldozva van.
Ujonnan sajnos nem találtam meg az alkatrészt. De gondolom elég borsos az ára neki...
Bontottan, jo allapotban van valakinek esetleg?

Erre lenne szuksegem:
http://www.kepfeltolto.eu/image/Iu3px

üdv.:
superbutt

28300ft a gyári új.

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.07. 13:39

superbutt írta:Sziasztok!
ugynez ki ki kell cserelni a visco-t a kocsimba. Sajnos a ventillátort körülvevő "beépítőkeret" nem biztos tuléli a cserét, mert már toldozva-foldozva van.
Ujonnan sajnos nem találtam meg az alkatrészt. De gondolom elég borsos az ára neki...
Bontottan, jo allapotban van valakinek esetleg?

Erre lenne szuksegem:
http://www.kepfeltolto.eu/image/Iu3px

üdv.:
superbutt


Itt hirdetnek egy bontottat, az más kérdés hogy ár nélkül akarják eladni :) Rányomtam az árkérésre helyetted ;-)

https://bontoplaza.hu/hasznalt-bontott- ... ator-keret

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.07. 16:53

Sziasztok!
Elől az elektromos ventillátor előtét ellenállásokat nem tudja valaki hány Ohm-osak?

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.07. 21:56

Janek írta:Sziasztok!
Elől az elektromos ventillátor előtét ellenállásokat nem tudja valaki hány Ohm-osak?

0.2 ohm 80w, 0.5ohm 85w

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Janek
Értékelés: 4.76%

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.08. 16:47

Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.08. 17:47

superbutt írta:Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.

Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.

Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)

Milyen márkájút vettél?

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.08. 20:33

A motor fordulatszámával egyenes arányosan nő a ventilátor fordulatszáma. 2000-es fordulat fölött már akkora a ventilátor hangja, hogy a motor hangját nem is lehet hallani. És minden gázadásnál ez a helyzet, értem én hogy a ventilátor dolga a hűtés, de hogy például a pályán 130 felett egyfolytában úgy pörögjön a ventilátor hogy felhúzott ablaknál azt hallom mintha kinn hurrikán süvítene, az szerintem nem normális. Több mint 4 éve megvan az autó, és eddig ezt nem tapasztaltam...

Nem én vettem az alkatrészt, mert ugye sehol se szeretik azt ha az ember megveszi a saját kedvezményével a cuccokat. Így nem lehet az alkatrészekre a hasznot rátenni. De szerintem FEBI vagy BGA kerult bele, ami egy közép kategória.

attila94 írta:
superbutt írta:Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.

Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.

Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)

Milyen márkájút vettél?

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.09. 06:05

superbutt írta:A motor fordulatszámával egyenes arányosan nő a ventilátor fordulatszáma. 2000-es fordulat fölött már akkora a ventilátor hangja, hogy a motor hangját nem is lehet hallani. És minden gázadásnál ez a helyzet, értem én hogy a ventilátor dolga a hűtés, de hogy például a pályán 130 felett egyfolytában úgy pörögjön a ventilátor hogy felhúzott ablaknál azt hallom mintha kinn hurrikán süvítene, az szerintem nem normális. Több mint 4 éve megvan az autó, és eddig ezt nem tapasztaltam...

Nem én vettem az alkatrészt, mert ugye sehol se szeretik azt ha az ember megveszi a saját kedvezményével a cuccokat. Így nem lehet az alkatrészekre a hasznot rátenni. De szerintem FEBI vagy BGA kerult bele, ami egy közép kategória.

attila94 írta:
superbutt írta:Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.

Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.

Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)

Milyen márkájút vettél?


Hát én eddig csak a fordítottját halottam (nem kapcsolt amikor kell). Egyébként a motor titkos menüben nem túl meleg? Lehet beragadt a termosztát és a meleg víz miatt kapcsol? Az, hogy gázadásra nem hallod a motor hangját állóhelyzetben normális, végülis egy sorhat benzines motor alapból amit nem nehéz elnyomni. :D Jó vége nem lesz, 130nál nem kéne kapcsolnia, simán behorpasztja a hűtőt ha már el van tömődve. Esetleg egy ellenőrzött bontottat kéne belepróbálni.

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.14. 11:53

attila94 írta:
superbutt írta:A motor fordulatszámával egyenes arányosan nő a ventilátor fordulatszáma. 2000-es fordulat fölött már akkora a ventilátor hangja, hogy a motor hangját nem is lehet hallani. És minden gázadásnál ez a helyzet, értem én hogy a ventilátor dolga a hűtés, de hogy például a pályán 130 felett egyfolytában úgy pörögjön a ventilátor hogy felhúzott ablaknál azt hallom mintha kinn hurrikán süvítene, az szerintem nem normális. Több mint 4 éve megvan az autó, és eddig ezt nem tapasztaltam...

Nem én vettem az alkatrészt, mert ugye sehol se szeretik azt ha az ember megveszi a saját kedvezményével a cuccokat. Így nem lehet az alkatrészekre a hasznot rátenni. De szerintem FEBI vagy BGA kerult bele, ami egy közép kategória.

attila94 írta:
superbutt írta:Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.

Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.

Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)

Milyen márkájút vettél?


Hát én eddig csak a fordítottját halottam (nem kapcsolt amikor kell). Egyébként a motor titkos menüben nem túl meleg? Lehet beragadt a termosztát és a meleg víz miatt kapcsol? Az, hogy gázadásra nem hallod a motor hangját állóhelyzetben normális, végülis egy sorhat benzines motor alapból amit nem nehéz elnyomni. :D Jó vége nem lesz, 130nál nem kéne kapcsolnia, simán behorpasztja a hűtőt ha már el van tömődve. Esetleg egy ellenőrzött bontottat kéne belepróbálni.


Igazaból a pályán haladva is lehet hallani hogy eleg hangosan forog a ventillátor 3000-es fordulat felett. Egy diagnál nem kellene jeleznie az esetlegeses termosztát hibát? A titkos menüben hogy tudom megnezni hogy a motor nem tul meleg-e?

Elöre is köszi.

üdv.:
superbutt

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.14. 13:22

superbutt írta:
attila94 írta:
superbutt írta:A motor fordulatszámával egyenes arányosan nő a ventilátor fordulatszáma. 2000-es fordulat fölött már akkora a ventilátor hangja, hogy a motor hangját nem is lehet hallani. És minden gázadásnál ez a helyzet, értem én hogy a ventilátor dolga a hűtés, de hogy például a pályán 130 felett egyfolytában úgy pörögjön a ventilátor hogy felhúzott ablaknál azt hallom mintha kinn hurrikán süvítene, az szerintem nem normális. Több mint 4 éve megvan az autó, és eddig ezt nem tapasztaltam...

Nem én vettem az alkatrészt, mert ugye sehol se szeretik azt ha az ember megveszi a saját kedvezményével a cuccokat. Így nem lehet az alkatrészekre a hasznot rátenni. De szerintem FEBI vagy BGA kerult bele, ami egy közép kategória.

attila94 írta:
superbutt írta:Ki lett cserelve a visco, de sajnos nem oldotta meg a problemat. :( Az auto beinditasat kovetoen gazadasra iszonyat mod felporog a ventillator. Van valami otletetek mi okozhatja? Elindulhatok igy vele egy 500km-es utra?
Fontos lenne a dolog. Elore is koszi! Udv.: superbutt


Mit jelent az iszonyat felpörög? Az neki a rendeltetése hogy kiszellőztesse a motorteret ha melege van a motornak.

Hidegen megdermed benne a folyadék, egy darabig kapcsol de olyankor úgyse forgatod a motort.

Vagy az a probléma, hogy üzemmelegen nem old le fordulaton? (3000 fölött)

Milyen márkájút vettél?


Hát én eddig csak a fordítottját halottam (nem kapcsolt amikor kell). Egyébként a motor titkos menüben nem túl meleg? Lehet beragadt a termosztát és a meleg víz miatt kapcsol? Az, hogy gázadásra nem hallod a motor hangját állóhelyzetben normális, végülis egy sorhat benzines motor alapból amit nem nehéz elnyomni. :D Jó vége nem lesz, 130nál nem kéne kapcsolnia, simán behorpasztja a hűtőt ha már el van tömődve. Esetleg egy ellenőrzött bontottat kéne belepróbálni.


Igazaból a pályán haladva is lehet hallani hogy eleg hangosan forog a ventillátor 3000-es fordulat felett. Egy diagnál nem kellene jeleznie az esetlegeses termosztát hibát? A titkos menüben hogy tudom megnezni hogy a motor nem tul meleg-e?

Elöre is köszi.

üdv.:
superbutt


Kis board

Nagy board

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: superbutt
Értékelés: 4.76%

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.19. 10:30

Sziasztok!

Én klímahűtő-ventilátorból vettem utángyártottat (Nissens, háromvezetékes). Teljes szétbontás előtt széthúztam a csatlakozót és összepróbáltam egyáltalán működik-e. Az a helyzet, hogy gyújtás és minden nélkül is bekapcsol és nem tudom miért. Találkozott már valaki ilyennel? Hol keressem a hibát? Hideg és meleg állapotban is csinálja. Nem vagyok egy nagy villanypásztor, amit meg tudtam állapítani, hogy jó irányba forog tehát a pólus ok és nem működik "fordítva". Ha bekapcsolom a klímát akkor sem reagál semmire csak ezerrel forog. INPA-ban se tudtam vezérelni.
A viszkó cserének van titkos trükkje vagy csak ki-be és ennyi? Ok, balmenetes, azt tudom.

Előre is köszönöm!

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.21. 10:26

lackosor6 írta:Sziasztok!

Én klímahűtő-ventilátorból vettem utángyártottat (Nissens, háromvezetékes). Teljes szétbontás előtt széthúztam a csatlakozót és összepróbáltam egyáltalán működik-e. Az a helyzet, hogy gyújtás és minden nélkül is bekapcsol és nem tudom miért. Találkozott már valaki ilyennel? Hol keressem a hibát? Hideg és meleg állapotban is csinálja. Nem vagyok egy nagy villanypásztor, amit meg tudtam állapítani, hogy jó irányba forog tehát a pólus ok és nem működik "fordítva". Ha bekapcsolom a klímát akkor sem reagál semmire csak ezerrel forog. INPA-ban se tudtam vezérelni.
A viszkó cserének van titkos trükkje vagy csak ki-be és ennyi? Ok, balmenetes, azt tudom.

Előre is köszönöm!

a viszkó cserét én is megtudtam csinálni,mint amatőr :D a hűtőn lévő műanyag burkolatot kell hozzá levenni,más semmi extra.

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.29. 10:17

Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma... :(

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.29. 11:04

superbutt írta:Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma... :(

Utángyártott visco majdnem mind ilyen szar. Van nálam most egy 25d, abból is b..om ki, pedig vadi új benne. Állandóan pörög. Márkát nem látok rajta, csak egy pepsicola mintát, piros-kék kört.
De amúgy benzinesekben ilyen melegben szokott menni sokat, pláne ha benyomod a klímát.

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.30. 15:35

Gallaca írta:
superbutt írta:Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma... :(

Utángyártott visco majdnem mind ilyen szar. Van nálam most egy 25d, abból is b..om ki, pedig vadi új benne. Állandóan pörög. Márkát nem látok rajta, csak egy pepsicola mintát, piros-kék kört.
De amúgy benzinesekben ilyen melegben szokott menni sokat, pláne ha benyomod a klímát.


Köszönöm a hozzaszolasodat. Ha jol emlékszem neked Budapesten van a muhelyed. Lenne 1-2 dolog amit meg szeretnek csinaltatni az automon. Kereshetlek vele kapcsolatban? Első körben egy bontott E39-es ventilátor keretet kellene szerezzek aminek a cikkszáma: 17 10 1 438 457. Ilyened van elfekvőben vagy esetleg valakinek akit ismersz?

Előre is köszönöm.

üdv.:
Tamas

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.30. 18:17

superbutt írta:
Gallaca írta:
superbutt írta:Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma... :(

Utángyártott visco majdnem mind ilyen szar. Van nálam most egy 25d, abból is b..om ki, pedig vadi új benne. Állandóan pörög. Márkát nem látok rajta, csak egy pepsicola mintát, piros-kék kört.
De amúgy benzinesekben ilyen melegben szokott menni sokat, pláne ha benyomod a klímát.


Köszönöm a hozzaszolasodat. Ha jol emlékszem neked Budapesten van a muhelyed. Lenne 1-2 dolog amit meg szeretnek csinaltatni az automon. Kereshetlek vele kapcsolatban? Első körben egy bontott E39-es ventilátor keretet kellene szerezzek aminek a cikkszáma: 17 10 1 438 457. Ilyened van elfekvőben vagy esetleg valakinek akit ismersz?

Előre is köszönöm.

üdv.:
Tamas

Szia!
Ez csak a venti tartó keret. Biztosan ez kell?

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.30. 22:39

bendegúz írta:
superbutt írta:
Gallaca írta:
superbutt írta:Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma... :(

Utángyártott visco majdnem mind ilyen szar. Van nálam most egy 25d, abból is b..om ki, pedig vadi új benne. Állandóan pörög. Márkát nem látok rajta, csak egy pepsicola mintát, piros-kék kört.
De amúgy benzinesekben ilyen melegben szokott menni sokat, pláne ha benyomod a klímát.


Köszönöm a hozzaszolasodat. Ha jol emlékszem neked Budapesten van a muhelyed. Lenne 1-2 dolog amit meg szeretnek csinaltatni az automon. Kereshetlek vele kapcsolatban? Első körben egy bontott E39-es ventilátor keretet kellene szerezzek aminek a cikkszáma: 17 10 1 438 457. Ilyened van elfekvőben vagy esetleg valakinek akit ismersz?

Előre is köszönöm.

üdv.:
Tamas

Szia!
Ez csak a venti tartó keret. Biztosan ez kell?

Bendegúúúúz visco kereet! :nyelves:

Re: Fűtés-hűtés

2018.05.30. 23:05

superbutt írta:
Gallaca írta:
superbutt írta:Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma... :(

Utángyártott visco majdnem mind ilyen szar. Van nálam most egy 25d, abból is b..om ki, pedig vadi új benne. Állandóan pörög. Márkát nem látok rajta, csak egy pepsicola mintát, piros-kék kört.
De amúgy benzinesekben ilyen melegben szokott menni sokat, pláne ha benyomod a klímát.


Köszönöm a hozzaszolasodat. Ha jol emlékszem neked Budapesten van a muhelyed. Lenne 1-2 dolog amit meg szeretnek csinaltatni az automon. Kereshetlek vele kapcsolatban? Első körben egy bontott E39-es ventilátor keretet kellene szerezzek aminek a cikkszáma: 17 10 1 438 457. Ilyened van elfekvőben vagy esetleg valakinek akit ismersz?

Előre is köszönöm.

üdv.:
Tamas

Szia!

Jól tudod, tényleg van Csepelen műhelyem, köszönöm a bizalmat, de mióta a kékfehér.hu -t csinálom nincs időm nagyon javítgatni. Alkatrészben viszont állok rendelkezésre! Most a jelszavunk, hogy "Belépés díjtalan, kilépés bizonytalan". :mrgreen: Értsd: Ami oda begurul, alkatrészenként távozik. :lol: Nem mondom, olyan azért időnként előfordul, hogy a nálunk vásárolt alkatrészeket beépítjük, azok megússzák, de nem célom a 0-24 munka. :oops:
Sajnos most nincs ilyen keretem, csak újban tudnék, 27e. 1-2 nap.
Hozzászólás küldése

VigLink badge