* *
Pontos idő: 2024.04.19. 01:39

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 125  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.07.20. 11:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:14
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Mindenki.
Tegnap sokat mentünk az autóval, és hiába kapcsoltuk ki a fűtést, hűtés, ugyan úgy nyomta befelé a levegőt. Leállítás után is. :/ olvasgattam, és arra jutottam, hogy ez a "süni" lesz a ludas, azt írták páran, hogy nem nagy meló cserélni, mielőtt vennék egy újat, gondoltam megnézem a régit, viszont egy kicsit el akadtam. Szét van szedve a kesztyűtarto alatt minden sok színes vastag vékony kábel van itt, de kimondottan nem jön velem szembe semmi hasonló. Esetleg rossz helyen kutakodom, vagy? Segítséget előre is köszönöm!
Kép

Tapatalkkal küldve az én A0001 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.07.20. 11:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Szomby írta:
Sziasztok Mindenki.
Esetleg rossz helyen kutakodom, vagy?

Rossz helyen keresed. A süni az anyós lábától balra lévő burkolat mögött a középkonzol aljában lakik.
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: Szomby
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.07.20. 11:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:14
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
Szomby írta:
Sziasztok Mindenki.
Esetleg rossz helyen kutakodom, vagy?

Rossz helyen keresed. A süni az anyós lábától balra lévő burkolat mögött a középkonzol aljában lakik.
Kép

Köszi! Vissza minden, újra tábla a műtét folytatódik.

Tapatalkkal küldve az én A0001 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.07.20. 15:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:14
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szomby írta:
PeterE39 írta:
Szomby írta:
Sziasztok Mindenki.
Esetleg rossz helyen kutakodom, vagy?

Rossz helyen keresed. A süni az anyós lábától balra lévő burkolat mögött a középkonzol aljában lakik.
Kép

Köszi! Vissza minden, újra tábla a műtét folytatódik.

Tapatalkkal küldve az én A0001 eszközömről

Vélemény "VEMO" ról? Kép

Tapatalkkal küldve az én A0001 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.07.25. 20:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.23. 21:25
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapes
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Tudnátok segíteni? A klimapanelem egyik pillanatról a másikra elfelejtett reagálni a gombokra, plusz a kijelző sem mutat semmit. Kiveszem a kulcsot és a fűtésventilátor tovább megy. Ha a fűtéspanelból kihúzom a kábeleket akkor megáll. Sünit most cseréltem, de semmi javulás! Akkumulátor sarut levettem kb. 10 percre, majd vissza. Semmi javulás. Ha a kábelcsatit lehúzom a fűtéspanelról akkor leáll, de ahogy ráadom a gyújtást egyből beindul. Mi lehet a baj?
Köszi a segítséget!

Üdv: Robi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 00:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.23. 21:25
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapes
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
F_E_K_ írta:
Passguard írta:
Sziasztok!

Furcsa hibát produkált a kocsim.
Leállítás után,- gyújtás le, kulcs ki- folyamatosan megy a szellőzőventillátor. Mi lehet az oka? Van ötletetek?

Köszönöm!

Valószínűleg Süni gond. Cseréld ki mielőtt kivégzi az akkut...

Asus Z00AD

Ez minimum 17500 x le van írva itt, de hogy még mindig megkérdezi valaki! :mrgreen: :hehe


Hali! Nekem is ilyesmi a problémám és a süni csere nem oldotta meg!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 01:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Robert74 írta:
Gallaca írta:
F_E_K_ írta:
Passguard írta:
Sziasztok!

Furcsa hibát produkált a kocsim.
Leállítás után,- gyújtás le, kulcs ki- folyamatosan megy a szellőzőventillátor. Mi lehet az oka? Van ötletetek?

Köszönöm!

Valószínűleg Süni gond. Cseréld ki mielőtt kivégzi az akkut...

Asus Z00AD

Ez minimum 17500 x le van írva itt, de hogy még mindig megkérdezi valaki! :mrgreen: :hehe


Hali! Nekem is ilyesmi a problémám és a süni csere nem oldotta meg!

Ilyesmi, vagy ez? Nagyon nem mindegy :!: Neked valószínűleg a klímapaneled halt meg, nem is értem miért a sünit bolygatod, ha a panelen láthatóan nincs életjel. :shock:
Ha vennéd a fáradságot és kitöltenéd az adatlapod, milyen autód van és milyen évjárat, esetleg valaki megnézné a WDS-ben, hogy mi lehet a bibi. De addig nekem csak az jutott eszembe, hogy "köszönjük Emese!" :wink:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 07:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.23. 21:25
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapes
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Robert74 írta:
Gallaca írta:
F_E_K_ írta:
Passguard írta:
Sziasztok!

Furcsa hibát produkált a kocsim.
Leállítás után,- gyújtás le, kulcs ki- folyamatosan megy a szellőzőventillátor. Mi lehet az oka? Van ötletetek?

Köszönöm!

Valószínűleg Süni gond. Cseréld ki mielőtt kivégzi az akkut...

Asus Z00AD

Ez minimum 17500 x le van írva itt, de hogy még mindig megkérdezi valaki! :mrgreen: :hehe


Hali! Nekem is ilyesmi a problémám és a süni csere nem oldotta meg!

Ilyesmi, vagy ez? Nagyon nem mindegy :!: Neked valószínűleg a klímapaneled halt meg, nem is értem miért a sünit bolygatod, ha a panelen láthatóan nincs életjel. :shock:
Ha vennéd a fáradságot és kitöltenéd az adatlapod, milyen autód van és milyen évjárat, esetleg valaki megnézné a WDS-ben, hogy mi lehet a bibi. De addig nekem csak az jutott eszembe, hogy "köszönjük Emese!" :wink:


Klíma panelt is cseréltem. Azzal is ugyan ezt csinálja! 2003-as 530d az alany


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 08:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.13. 16:44
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E30
Motor tipusa: M40
Évjárata: 1989
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hi Mindenki !

Visszaolvasva többen megénekelték, h. az után gyártott dolgok problémásak , pozitív példa vkinél ?
Konkrétan VISCO -t keresek. Tapasztalata vkinek márkákkal ? SACHS, Febi stb.

Ugyan ez a kérdés a vízpumpánál is: SKF, Febi stb.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 09:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.30. 09:34
Hozzászólások: 59
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m52b28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Xjanchi írta:
Hi Mindenki !

Konkrétan VISCO -t keresek. Tapasztalata vkinek márkákkal ? SACHS, Febi stb.
.


nekem új sachs került be, akárhányszor néztem, mindig full fordulaton és erővel pörgött. Ez visszafoghatja valamennyire a motort?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 09:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Xjanchi írta:
Hi Mindenki !

Visszaolvasva többen megénekelték, h. az után gyártott dolgok problémásak , pozitív példa vkinél ?
Konkrétan VISCO -t keresek. Tapasztalata vkinek márkákkal ? SACHS, Febi stb.

Ugyan ez a kérdés a vízpumpánál is: SKF, Febi stb.

Ment pü.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 20:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Xjanchi írta:
Hi Mindenki !

Visszaolvasva többen megénekelték, h. az után gyártott dolgok problémásak , pozitív példa vkinél ?
Konkrétan VISCO -t keresek. Tapasztalata vkinek márkákkal ? SACHS, Febi stb.

Ugyan ez a kérdés a vízpumpánál is: SKF, Febi stb.

SKF vízpumpa nekem bevált (eddig)

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Zo78 az itt látható tagok köszönték meg: Xjanchi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 20:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
awh írta:
Xjanchi írta:
Hi Mindenki !

Konkrétan VISCO -t keresek. Tapasztalata vkinek márkákkal ? SACHS, Febi stb.
.


nekem új sachs került be, akárhányszor néztem, mindig full fordulaton és erővel pörgött. Ez visszafoghatja valamennyire a motort?

Igen

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.08.27. 21:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.04. 12:51
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Akármilyen utángyártott viszkót veszel, fel fog pörögni indítás után teljes becsatolással.
Hőmérséklettől függ, hogy mennyi ideig marad így, 10mp-től 1 percig kb.

Más:
Megszűnt létezni a belső szellőztetőmotor. Gondolom süni csere vár rám, nem?
Más 2:
Klímahasználat mellett (minimumra állítva), belső keringetésen, fejre fújva a középkonzol végén lévő rostélyokon meleg levegő jön ki, azaz fűt.
Pontosan milyen leffentyűk-csappantyűk vannak a rendszerben?
nekem manuál klímás, leakadhatott valami, vagy valami elektromos állítás romolhatott el?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.08.30. 12:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
csacs írta:
Még 1 kérdés. Mennyire autótípus függő a süni? Gondolom csak az E39-é jó. Az is számít, hogy milyen motorral szerelt az autó?

E39, jó mind. TAlán 38 ba is ilyen van, de nem tudom biztosra.
Újat vegyél, 10-15e Ft.



Én is sünicsere előtt állok. Hol kapható ennyiért? Mert a bontott is 6-8ezer körül van. Ha 10-15ért lehet újat kapni, akkor eszemben sincs bontottat venni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.08.30. 13:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:
Imco írta:
csacs írta:
Még 1 kérdés. Mennyire autótípus függő a süni? Gondolom csak az E39-é jó. Az is számít, hogy milyen motorral szerelt az autó?

E39, jó mind. TAlán 38 ba is ilyen van, de nem tudom biztosra.
Újat vegyél, 10-15e Ft.



Én is sünicsere előtt állok. Hol kapható ennyiért? Mert a bontott is 6-8ezer körül van. Ha 10-15ért lehet újat kapni, akkor eszemben sincs bontottat venni.

Igen mindenből jobb a GYÁRI!! ÚJ!!Mint egy bontott,ez tény"
De a bontott nem is 6-8e ft!!!Nálam csak 4e ft lenne :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.08.31. 09:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:
Imco írta:
csacs írta:
Még 1 kérdés. Mennyire autótípus függő a süni? Gondolom csak az E39-é jó. Az is számít, hogy milyen motorral szerelt az autó?

E39, jó mind. TAlán 38 ba is ilyen van, de nem tudom biztosra.
Újat vegyél, 10-15e Ft.



Én is sünicsere előtt állok. Hol kapható ennyiért? Mert a bontott is 6-8ezer körül van. Ha 10-15ért lehet újat kapni, akkor eszemben sincs bontottat venni.


Majdnem oldal alja,1 db. akciós új Valeo 10000ft.:
viewtopic.php?f=8&t=1961&start=20

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.11.01. 18:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.25. 18:25
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Járó motornál és csak gyújtáson hagyva is, hőmérsékletet 16°C felett állítva a vezető oldal felöl, kattogó hang hallatszik. Hőmérséklet 16°C-ra állítva a kattogás nem hallatszik. Szerintetek merre érdemes a hibát keresni? Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.11.01. 20:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
echtelevy írta:
Sziasztok.

Járó motornál és csak gyújtáson hagyva is, hőmérsékletet 16°C felett állítva a vezető oldal felöl, kattogó hang hallatszik. Hőmérséklet 16°C-ra állítva a kattogás nem hallatszik. Szerintetek merre érdemes a hibát keresni? Köszönöm

A fűtéscsapot hallod szerintem, a bal rugótornyon van. Szakaszos üzemmel állítja a vízmennyiséget. Fogd meg, érezni is lehet de vigyázz forróak a tekercsek.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 23:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.25. 18:25
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
echtelevy írta:
Sziasztok.

Járó motornál és csak gyújtáson hagyva is, hőmérsékletet 16°C felett állítva a vezető oldal felöl, kattogó hang hallatszik. Hőmérséklet 16°C-ra állítva a kattogás nem hallatszik. Szerintetek merre érdemes a hibát keresni? Köszönöm

A fűtéscsapot hallod szerintem, a bal rugótornyon van. Szakaszos üzemmel állítja a vízmennyiséget. Fogd meg, érezni is lehet de vigyázz forróak a tekercsek.


Köszi, valóban onnan jön a hang, menet közben is elég jól hallható a kattanás. Akkor lassan felkészülhetek a cseréjére?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 125  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator