Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Fűtés-hűtés

2006.11.21. 23:24

Alex írta:Helló mindenkinek, egy kis segítség kellene !
520i. A fűtésem és a klíma is szaggatottan működik, mintha egyáltalán nem szabályozna, össze-vissza működik. Mi lehet a probléma ??

A ventilátor végfok van meg halva(süni) az ára kb 20000Ft

Deha rákerestél volna megtaláltadvolna mert már volt szó róla.

2006.12.26. 22:12

Nekem is megvan ez a hibám is..... "írtó" zavaró, hogy elindulok, befűt, majd amikor leveszi a fűtést (mert elérte a megadott hőfokot), akkor egyszerűen megszűnik a fűtés és keringetés, azaz 10 percen belül az egész kocsi MINDENHOL BEPÁRÁSODIK!!! Csak a tető kinyitásával tudom orvosolni és azt is csak menetben, ugye. Pl. forgalomban az öngyilkossághoz közelít a közérzetem....
Ennek is ez a végfok a problémája? Illetve az hol található, vagy ha az egész klíma-fűtés vezérlő panelt kicsrélem, cserélem-e vele ezt a végfokot? Amúgy is jópár gombom el van törve rajta, tehát azok még be is ragadnak....
Van valakinek eladó ilyen panelje?

2006.12.26. 22:31

GAndras írta:Nekem is megvan ez a hibám is..... "írtó" zavaró, hogy elindulok, befűt, majd amikor leveszi a fűtést (mert elérte a megadott hőfokot), akkor egyszerűen megszűnik a fűtés és keringetés, azaz 10 percen belül az egész kocsi MINDENHOL BEPÁRÁSODIK!!! Csak a tető kinyitásával tudom orvosolni és azt is csak menetben, ugye. Pl. forgalomban az öngyilkossághoz közelít a közérzetem....
Ennek is ez a végfok a problémája? Illetve az hol található, vagy ha az egész klíma-fűtés vezérlő panelt kicsrélem, cserélem-e vele ezt a végfokot? Amúgy is jópár gombom el van törve rajta, tehát azok még be is ragadnak....
Van valakinek eladó ilyen panelje?

Nem a klíma vezérlő panelal nem cseréled azt is.Az a kesztyütartó alatt középen van egy ilyen aluminium tüskés szerkezet.

2006.12.29. 23:41

Köszönöm szépen, megkeresem. Nem is használom a kocsit legalább két hete ezen "kis" bosszantó hiba miatt. Hol lehetne venni ilyet? Bármelyik pl. Lavina autósboltban, vagy van valakinek jobb ötlete? Ismerős bontós vagy valami. ui. Vác körül lenne a tuti... Bp-is jó

Üdv,

András

2006.12.30. 01:45

GAndras írta:Köszönöm szépen, meg keresem. Nem is használom a kocsit legalább két hete ezen "kis" bosszantó hiba miatt. Hol lehetne venni ilyet? Bármelyik pl. Lavina autósboltban, vagy van valakinek jobb ötlete? Ismerős bontós vagy valami. ui. Vác körül lenne a tuti... Bp-is jó

Üdv,

András


Keresd BMW_Power tagunkat ő Váci hátha tud a környéken valamit.Biztos segít.

2006.12.30. 03:15

A fütésel én is kinlódtam sokat.

Nem akart füteni a kocsi csak kb 120 felett. Leolvastuk a kompjutert, nem találtunk semmi hibát, de va egy ventilátor a fütéspanelben, ami keveri a levegőt. Ennek a feladata, hogy a levegő az érzékelőnél ne szoruljon be, mert amúgy a gombvilágítások melegítése miatt magas hőfokott érzékel és lekapcsolja a fütést. Ez nálam meg volt ragadva, de egy erősebb ütésre elindult, viszont ha ez a rosz csak akor hidegen van fütés és kb 5-10 perc után áll le. Ezt a motort ha a fütéspanelhez hajolunk haljuk hogy zug, az ajtó kinyításátol fogva addig amig a kocsibol a kulcsot ki nem veszük, nem nyulunk semihez+még 20 perc, amig az autó hibernálódik. A motort csak a vezérlőpanellal lehet egyben cserélni ami 150,000 ft (az ára azt hiszem), viszont belelehet varázsolni egy számítógép proceszorhütő ventilátort ami tök jól fog müködni. A fütéspanelen csak a gombokat lehet külön rendelni semmi mást.

Sajnos a hiba nem javult meg nekem, már el voltam keseredve, senki nem tudott adni értelmes válasz, hogy miért csak 120 felett van fütésem.

Fütés nélkül jártam kb egy hónapott, amikor véletlenül megláttam, hogy a kiegyenlítőtartályba egy kicsit kevés a viz.
Rátöltöttem kb 7-8 dl fagyállót, azóta a fütésem tökéletes.
Hiba megoldva

2006.12.30. 15:34

Simi írta:A fütésel én is kinlódtam sokat.

Nem akart füteni a kocsi csak kb 120 felett. Leolvastuk a kompjutert, nem találtunk semmi hibát, de va egy ventilátor a fütéspanelben, ami keveri a levegőt. Ennek a feladata, hogy a levegő az érzékelőnél ne szoruljon be, mert amúgy a gombvilágítások melegítése miatt magas hőfokott érzékel és lekapcsolja a fütést. Ez nálam meg volt ragadva, de egy erősebb ütésre elindult, viszont ha ez a rosz csak akor hidegen van fütés és kb 5-10 perc után áll le. Ezt a motort ha a fütéspanelhez hajolunk haljuk hogy zug, az ajtó kinyításátol fogva addig amig a kocsibol a kulcsot ki nem veszük, nem nyulunk semihez+még 20 perc, amig az autó hibernálódik. A motort csak a vezérlőpanellal lehet egyben cserélni ami 150,000 ft (az ára azt hiszem), viszont belelehet varázsolni egy számítógép proceszorhütő ventilátort ami tök jól fog müködni. A fütéspanelen csak a gombokat lehet külön rendelni semmi mást.

Sajnos a hiba nem javult meg nekem, már el voltam keseredve, senki nem tudott adni értelmes válasz, hogy miért csak 120 felett van fütésem.

Fütés nélkül jártam kb egy hónapott, amikor véletlenül megláttam, hogy a kiegyenlítőtartályba egy kicsit kevés a viz.
Rátöltöttem kb 7-8 dl fagyállót, azóta a fütésem tökéletes.
Hiba megoldva
Nemirta ki semmi hogy kevés a vasszer?????

fűtés

2006.12.30. 20:27

Hali!
Még most ismerkedek azzal, amit vettem. Olvastam a könyvben, hogy van valami előfűtő motor :o és a motortérben látok Vebasto matricát. Mi ez és mire szolgál? Valamelyik topicban olvastam, hogy ha ilyen van benne, akkor meg lehet oldani, hogy a kocsi előre befűtsön nekem. Nem lenne rossz, bár így is hamarabb ad meleget, :lol: mit bármilyen más korábbi autóm, pedig volt vagy 15 féle és voltak köztük tök jók is. Szóval mit a legcélszerűbb csinálni? És mibe kerül és hol csinálják :?:
Köszi előre is, hogy szánsz rám időt és megosztod velem a tudásod.

Üdv: kz

Re: fűtés

2006.12.30. 23:10

kz írta:Hali!
Még most ismerkedek azzal, amit vettem. Olvastam a könyvben, hogy van valami előfűtő motor :o és a motortérben látok Vebasto matricát. Mi ez és mire szolgál? Valamelyik topicban olvastam, hogy ha ilyen van benne, akkor meg lehet oldani, hogy a kocsi előre befűtsön nekem. Nem lenne rossz, bár így is hamarabb ad meleget, :lol: mit bármilyen más korábbi autóm, pedig volt vagy 15 féle és voltak köztük tök jók is. Szóval mit a legcélszerűbb csinálni? És mibe kerül és hol csinálják :?:
Köszi előre is, hogy szánsz rám időt és megosztod velem a tudásod.

Üdv: kz


Szia.

Nézd meg a Kiegészitő fűtés rovatot :!: :lol:

Üdv Zoli

Fütés

2006.12.31. 03:18

Sajna, ott sincs válasz ezekre a kérdésekre,
Szóvak várom a válaszokat
ÜDVt

Fűtés

2007.01.08. 18:55

hy
vki tudna esetleg az 528-as fűtéséről adni vmi infót egyszerüen nem bírom rábírni,hogy hátra is fújjon levegőt.
hány fűtőradiátor van benne és hogy lehet lelégteleníteni.

köszöntem

2007.09.20. 22:55

Hali!

A szellőző ventillátorom olyan hangot ad mintha valaki bedobott volna 2-3 dobókockát a darálóba. A kérdésem az volna, hogy honnan elérhető a ventillátor?
A E36-osba is valami elképzelhetetlnűl kis résen keresztűl lehetet hozzáférni, kívűlről. Itt még nem kezdtem neki a bontásnak. Ránézésre még keskenyebb helyen lehet hozzáférni az ablaktörlő mechanikájához. Remélem nem emögött kell egerészni
Egyenlőre kikapcsoltam, de szerintem így hamarosan fázni fogok... :)

SEGÍTSÉÉÉÉG!!!!!!

2007.10.22. 00:55

Kérem, aki tud segítsen!

Ma éjjel fél1-kor Békásmegyeren hazafelé jövet szétrobbant a hűtőcsövem, az amelyik szemből a jobboldali,a hűtő tetejébe megy, vastag,L-alakú.
Van valakinek ilyen csöve S.O.S.-ben??? :cry: Nagy segítség lenne... :sírás:
Előre is köszönöm! :kösz

Re: SEGÍTSÉÉÉÉG!!!!!!

2007.10.22. 12:35

skotipipen írta:Kérem, aki tud segítsen!

Ma éjjel fél1-kor Békásmegyeren hazafelé jövet szétrobbant a hűtőcsövem, az amelyik szemből a jobboldali,a hűtő tetejébe megy, vastag,L-alakú.
Van valakinek ilyen csöve S.O.S.-ben??? :cry: Nagy segítség lenne... :sírás:
Előre is köszönöm! :kösz


Elküldtem a számom PÜ-ben, hívj fel, többféle ilyen cső létezik (gyorscsatlakozó vagy bilincses) de nagyon valószínű, hogy tudok kölcsönadni egyet.

2007.10.22. 13:06

Apuka írta:Hali!

A szellőző ventillátorom olyan hangot ad mintha valaki bedobott volna 2-3 dobókockát a darálóba. A kérdésem az volna, hogy honnan elérhető a ventillátor?
A E36-osba is valami elképzelhetetlnűl kis résen keresztűl lehetet hozzáférni, kívűlről. Itt még nem kezdtem neki a bontásnak. Ránézésre még keskenyebb helyen lehet hozzáférni az ablaktörlő mechanikájához. Remélem nem emögött kell egerészni
Egyenlőre kikapcsoltam, de szerintem így hamarosan fázni fogok... :)


"Hozzáférésnek" nevezni egy kicsit túlzás, de csak úgy fogsz tudni belenyúlni, ha fentről elkzded szétbontogatni a légcsatornát. Az e36-e46-ot felejtsd el, mert ott a motortérből van egy kényelmes egy bejárat , a 39-ben nincs.
Itt le kell venned a felső műszerfalpárnát és onna leérsz kényelmesen. Próbálkozni lehet még jobb és bal lábnál oldalről, de ott szerintem egy sünicserén kívül sok mindent elvégezni nem lehet. A süni helyén elvileg be lehet nyúlni a ventilátorlapátok közé, de az egy nagyon kicsi 4*4 centis nyílás. Mondjuk kézzel átforgatni és vizsgálgatni lehet onnan....

2007.10.28. 21:49

Szevasztok!

Azt szeretném megtudni, hogy a hátsó szellózókön csak hideg levegő jön az normális-e?
Az autó egy 97.11 havi 525 tds. Automata klímás. A kartámasz alól fúj a hátsó ülésekhez levegőt csak egy elzáró kerék van rajt, az a piros-kék hőállító nincs, mint elöl. Gyárilag csak hideget tud hátra vagy beszart valami?

Köszi!

Buci

2007.10.28. 21:51

ez egy okos kérdés mert nekem is fenn áll ez a probléma, engem is érdekel a válasz 8O

2007.10.28. 21:56

Milyen jó kérdés és ezt elfelejtettem feltenni..... engem is érdekel, mert a dolog nálam is így van!!! 8O

2007.10.28. 23:29

Nálam van kék piros tekerő amire vezeték is csatlakozik hátul ha pirosra van tekerve akkor dől a meleg :!:

2007.10.28. 23:37

Az NT-nél én is érdeklődtem erről,azt mondták így a normális.Csak lábra nyom hátra meleget,elöl pedig a k.konzolon a tekerőn állítható a hideg-meleg.
Hozzászólás küldése

VigLink badge