* *
Pontos idő: 2024.03.28. 22:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 125  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.29. 00:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.29. 00:22
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Lenne egy kérdésem, találkoztam egy hibaüzenettel: P0480. Ugyan nem tapasztaltam semmiféle hibás működést még, de mégis szeretnék a végére járni a témának. Azt tudom, hogy a LOW SPEED FAN áramkörére utalhat a hiba, mondjuk a relé meghibásodására, de...
Hol a fenébe van ez a relé? Annyit kiderítettem, hogy a K201 névre hallgat, de nem tudom hol lehet. A légszűrőház alatti E-BOXban nincs.
Azt már szétszedtem, holnap jönne a kesztyűtartó mögötti relé doboz, de ha nem muszáj nem bontanám szét, így gondoltam előbb kérdezek.
Köszi a segítséget előre is.

Az autó: 525d touring 2003.10 manuál.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.06. 13:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.26. 21:53
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv. Hűtőtömlőkből milyen márkát és hol érdemes venni? Mert minden hol csak noname utángyártottakat látok...Vagy lényegtelen, hogy milyent veszek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.06. 18:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Istvan520i írta:
Üdv. Hűtőtömlőkből milyen márkát és hol érdemes venni? Mert minden hol csak noname utángyártottakat látok...Vagy lényegtelen, hogy milyent veszek?

Azert nem mindegy,de ajanlotak par kolegat aki beszerzi neked jo arasitva az alkatreszeket szerintem irj nekik privatban egy listat es bearazak neked.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 21:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.03. 19:37
Hozzászólások: 33
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv márkatársak! Olyan problémám van hogy a fűtőventillátort leveszem a legalacsonyabb fordulatra de menet közben olyan mintha sebességfüggő lenne mert minél gyorsabban megyek annál erősebben jön be a levegő. Mitől lehet? Valami behalt a fűtésboxba? Meg a másik probléma hogy állandóan nyomja a meleget még akkor is ha már elérte a megfelelő hőmérsékletet,belső hőmérséklet érzékelő miatt van? Előtte is e39-em volt abban ha elérte nem nyomta a meleget észnélkül tovább és annál még a fordulatot is visszavette automatikusan.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.12. 10:34 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csabae39 írta:
Üdv márkatársak! Olyan problémám van hogy a fűtőventillátort leveszem a legalacsonyabb fordulatra de menet közben olyan mintha sebességfüggő lenne mert minél gyorsabban megyek annál erősebben jön be a levegő. Mitől lehet? Valami behalt a fűtésboxba? Meg a másik probléma hogy állandóan nyomja a meleget még akkor is ha már elérte a megfelelő hőmérsékletet,belső hőmérséklet érzékelő miatt van? Előtte is e39-em volt abban ha elérte nem nyomta a meleget észnélkül tovább és annál még a fordulatot is visszavette automatikusan.


Hajlamos beszívni a port a hőmérsékletérzékelőknél, ott kis rácsoknál. Könnyű kifújni, fent a tippeknél a "A klíma kezelőegységének kiszerelése"-ben szépen le vagyon írva. Nem árt néha.
Esetleg még nézd meg a pollenszűrő dobozait is. Ezek pattintósak és alul jó nagy műanyag csövön van bevezetve az utastérbe. Ha ezek kimozdulnak lehet, hogy áramlik be levegő, de akkor az a motortérből jön. Ennek a ventillátorhoz nincs köze.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.12. 10:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Csabae39 írta:
Üdv márkatársak! Olyan problémám van hogy a fűtőventillátort leveszem a legalacsonyabb fordulatra de menet közben olyan mintha sebességfüggő lenne mert minél gyorsabban megyek annál erősebben jön be a levegő. Mitől lehet? Valami behalt a fűtésboxba? Meg a másik probléma hogy állandóan nyomja a meleget még akkor is ha már elérte a megfelelő hőmérsékletet,belső hőmérséklet érzékelő miatt van? Előtte is e39-em volt abban ha elérte nem nyomta a meleget észnélkül tovább és annál még a fordulatot is visszavette automatikusan.


Mindenhol nyomja a meleget, vagy csak az ablakra és a lábtérre megy meleg?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.12. 13:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.03. 19:37
Hozzászólások: 33
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Csabae39 írta:
Üdv márkatársak! Olyan problémám van hogy a fűtőventillátort leveszem a legalacsonyabb fordulatra de menet közben olyan mintha sebességfüggő lenne mert minél gyorsabban megyek annál erősebben jön be a levegő. Mitől lehet? Valami behalt a fűtésboxba? Meg a másik probléma hogy állandóan nyomja a meleget még akkor is ha már elérte a megfelelő hőmérsékletet,belső hőmérséklet érzékelő miatt van? Előtte is e39-em volt abban ha elérte nem nyomta a meleget észnélkül tovább és annál még a fordulatot is visszavette automatikusan.


Mindenhol nyomja a meleget, vagy csak az ablakra és a lábtérre megy meleg?



Nem csak éppen oda ahová beállítom. De a legkisebb fokozaton is úgy fújja menet közben mintha legalább félgőzzel menne de amint megállok alig lehet érezni hogy fúj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.12. 13:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.03. 19:37
Hozzászólások: 33
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
Csabae39 írta:
Üdv márkatársak! Olyan problémám van hogy a fűtőventillátort leveszem a legalacsonyabb fordulatra de menet közben olyan mintha sebességfüggő lenne mert minél gyorsabban megyek annál erősebben jön be a levegő. Mitől lehet? Valami behalt a fűtésboxba? Meg a másik probléma hogy állandóan nyomja a meleget még akkor is ha már elérte a megfelelő hőmérsékletet,belső hőmérséklet érzékelő miatt van? Előtte is e39-em volt abban ha elérte nem nyomta a meleget észnélkül tovább és annál még a fordulatot is visszavette automatikusan.


Hajlamos beszívni a port a hőmérsékletérzékelőknél, ott kis rácsoknál. Könnyű kifújni, fent a tippeknél a "A klíma kezelőegységének kiszerelése"-ben szépen le vagyon írva. Nem árt néha.
Esetleg még nézd meg a pollenszűrő dobozait is. Ezek pattintósak és alul jó nagy műanyag csövön van bevezetve az utastérbe. Ha ezek kimozdulnak lehet, hogy áramlik be levegő, de akkor az a motortérből jön. Ennek a ventillátorhoz nincs köze.


köszi! Majd megnézem őket :) Na akkor kiszerelem a panelt és megtakarítom a rendszert :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.28. 21:23 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A helyzet a következő: időnként elkezd fűteni a kocsi, főleg amikor áll egy darabig, de nem hűl ki teljesen és utána megyek vele. Na akkor az elkezd fűteni, annyit tesz, hogy olyan forró levegőt fúj, ami már kellemetlen akár kéznek, akár lábnak. Tudom hülyén hangzik, de még szaga is van olyan forró. :facepalm: De közben mintha csak a vezető oldalon csinálná. Az utas oldalon nem olyan forró. A múltkor sikerült az is, hogy addig kapcsolgattam ki-be menet közben, hogy egyszer csak egyáltalán nem fűtött, csak a kinti hideget volt hajlandó befújni.
Ez most süni hiba, vagy fűtéscsap? Vagy egészen máshol kell keresni a hibát?
Mit nézzek meg?

Gorcsev


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.28. 21:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gorcsev írta:
Sziasztok!

A helyzet a következő: időnként elkezd fűteni a kocsi, főleg amikor áll egy darabig, de nem hűl ki teljesen és utána megyek vele. Na akkor az elkezd fűteni, annyit tesz, hogy olyan forró levegőt fúj, ami már kellemetlen akár kéznek, akár lábnak. Tudom hülyén hangzik, de még szaga is van olyan forró. :facepalm: De közben mintha csak a vezető oldalon csinálná. Az utas oldalon nem olyan forró. A múltkor sikerült az is, hogy addig kapcsolgattam ki-be menet közben, hogy egyszer csak egyáltalán nem fűtött, csak a kinti hideget volt hajlandó befújni.
Ez most süni hiba, vagy fűtéscsap? Vagy egészen máshol kell keresni a hibát?
Mit nézzek meg?

Gorcsev


Nekem is csinálja azt, hogy menet közben egyszer csak elkezd dőlni a forró levegő a vezető oldalon egy idő után. Egyszer megálltam az út szélén mikor ilyen volt, és csak az egyik fűtéscsap szabályzott (kapcsolgatott), a másik nem. Nyilván megszorul a szelep. Szerintem Neked is ez lesz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.04.03. 15:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.25. 14:13
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest III.
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Visszaolvasgattam de nem találtam meg amit szerettem volna, pedig volt már ez a kérdés tehát bocsi! Probléma, fűtés vagy klíma egyremegy csak az anyós oldalon fújja azt a levegőt amit beállítok, illetve a vezető oldalon csak ha fejre állítom. Ha automatán szeretném használni akkor hátra és a vezető oldalra forró levegőt nyom. A problémát a süni okozza? Vagy esetleg valami más?
Köszi előre is


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.04.03. 23:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morgulfz írta:
Sziasztok! Visszaolvasgattam de nem találtam meg amit szerettem volna, pedig volt már ez a kérdés tehát bocsi! Probléma, fűtés vagy klíma egyremegy csak az anyós oldalon fújja azt a levegőt amit beállítok, illetve a vezető oldalon csak ha fejre állítom. Ha automatán szeretném használni akkor hátra és a vezető oldalra forró levegőt nyom. A problémát a süni okozza? Vagy esetleg valami más?
Köszi előre is

A süni a ventillátor előtét ellenállása, a ventisebességért felelős! Én a fűtéscsapot nézném meg.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.04.04. 10:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.25. 14:13
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest III.
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
morgulfz írta:
Sziasztok! Visszaolvasgattam de nem találtam meg amit szerettem volna, pedig volt már ez a kérdés tehát bocsi! Probléma, fűtés vagy klíma egyremegy csak az anyós oldalon fújja azt a levegőt amit beállítok, illetve a vezető oldalon csak ha fejre állítom. Ha automatán szeretném használni akkor hátra és a vezető oldalra forró levegőt nyom. A problémát a süni okozza? Vagy esetleg valami más?
Köszi előre is

A süni a ventillátor előtét ellenállása, a ventisebességért felelős! Én a fűtéscsapot nézném meg.


Köszi Laca! Azt még meg tudod mondani, hol tudok venni fűtéscsapot? Gondolom bontottal ne nagyon foglalkozzak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.22. 14:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
'96-os autó, REST gombos klímapanel,

A fűtésem enyhe időben (5...20fok) szakaszosan működik, már a második szezont kezdem így most szeretnék a végére járni. Elkezd fűteni, meleg is jön, a befúvás is jó aztán egyszercsak hűvöset (magyarul kintit) kezd befújni. Aztán 5-10km múlva megint elkezd langyosat fújni.
Télen 0 fok alatt tökéletes, meleget is fúj, és szépen beáll a szabályzása is (20...24 fokra állítva) 3. fokozatra valamint érzetre is jó. Amint csökken az eltérés a kinti hőmérséklet és a beállított hőmérséklet között a különbség, "elbizonytalanodik" ahol már finoman keverni kéne a hűtést a fűtéssel (pl. napsütésből hirtelen beborul). Nagy melegben (25+ celsius fok), a hűtés jól működik akkor is beáll egy idő után a szabályzás, gondolom ilyenkor nem kell hozzákeverni meleg levegőt.
A keringtető szivattyú dolgozik menetközben, az meghallhatott vagy akadozhat?
Egyszerre mindkét fűtéscsap tönkremehet? A probléma egyforma mind a két oldalon.
Pl. ma hajnalban (10-15 fok) már 28C fokra állított fűtéssel, kikapcsolt klímával se volt hajlandó tartani a hőmérsékletet, hol meleg, hol hűvős. Fűtőradiátor gondolom nem tömődhetett el, mert 32 fokra állítva dől a meleg befele, meg mitől is tömődhetne el...(sose volt benne csapvíz :D) A víz se fogy, valamint fagyálló szag sincsen szóval a szivárgás se valószínű.
Hűtővíz 2 éve volt cserélve, akkor is tiszta volt, idén esedékes a következő, egyébként nem fogy. A titkos szerint a motor hőháztartása is jó mert amint beáll 87...93 fok körülre ott is marad akármilyen a forgalmi szituáció.

Diag látja minden komponensét a fűtésnek? Beírja hibának vagy élőben kell produkálnia a hibát?

Köszi! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.22. 20:32 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2011.03.31. 00:00
Hozzászólások: 741
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E90
Motor tipusa: N52B25O1
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Urak!

Miskolc, Debrecen, Nyíregyháza környékén klíma töltés, ellenőrzés témában tudnátok szakit ajánlani!

köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.22. 21:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.02. 00:00
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Kótaj
Adott köszi: 526 alkalommal
Kapott köszik: 61 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525DA
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Keresd Janek klubtársat Nyíregyházán, valahol van itt hírdetése is!

Tapatalk-kal küldve az én HUAWEI Y550-L01-el

_________________
ÜDV: Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.22. 22:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
attila94 írta:
'96-os autó, REST gombos klímapanel,

A fűtésem enyhe időben (5...20fok) szakaszosan működik, már a második szezont kezdem így most szeretnék a végére járni. Elkezd fűteni, meleg is jön, a befúvás is jó aztán egyszercsak hűvöset (magyarul kintit) kezd befújni. Aztán 5-10km múlva megint elkezd langyosat fújni.
Télen 0 fok alatt tökéletes, meleget is fúj, és szépen beáll a szabályzása is (20...24 fokra állítva) 3. fokozatra valamint érzetre is jó. Amint csökken az eltérés a kinti hőmérséklet és a beállított hőmérséklet között a különbség, "elbizonytalanodik" ahol már finoman keverni kéne a hűtést a fűtéssel (pl. napsütésből hirtelen beborul). Nagy melegben (25+ celsius fok), a hűtés jól működik akkor is beáll egy idő után a szabályzás, gondolom ilyenkor nem kell hozzákeverni meleg levegőt.
A keringtető szivattyú dolgozik menetközben, az meghallhatott vagy akadozhat?
Egyszerre mindkét fűtéscsap tönkremehet? A probléma egyforma mind a két oldalon.
Pl. ma hajnalban (10-15 fok) már 28C fokra állított fűtéssel, kikapcsolt klímával se volt hajlandó tartani a hőmérsékletet, hol meleg, hol hűvős. Fűtőradiátor gondolom nem tömődhetett el, mert 32 fokra állítva dől a meleg befele, meg mitől is tömődhetne el...(sose volt benne csapvíz :D) A víz se fogy, valamint fagyálló szag sincsen szóval a szivárgás se valószínű.
Hűtővíz 2 éve volt cserélve, akkor is tiszta volt, idén esedékes a következő, egyébként nem fogy. A titkos szerint a motor hőháztartása is jó mert amint beáll 87...93 fok körülre ott is marad akármilyen a forgalmi szituáció.

Diag látja minden komponensét a fűtésnek? Beírja hibának vagy élőben kell produkálnia a hibát?

Köszi! :)

Diag látja, lehet, hogy csak retkes a klímapanelben a hőérzékelő, olyankor előszeretettel viselkedik így. Esetleg megállt a kisventi, stb. :diag

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.22. 22:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
attila94 írta:
'96-os autó, REST gombos klímapanel,


Diag látja minden komponensét a fűtésnek? Beírja hibának vagy élőben kell produkálnia a hibát?

Köszi! :)

Diag látja, lehet, hogy csak retkes a klímapanelben a hőérzékelő, olyankor előszeretettel viselkedik így. Esetleg megállt a kisventi, stb. :diag


Osztom a véleményed, nekem ugyan ez volt anno. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.23. 13:57 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
attila94 írta:
'96-os autó, REST gombos klímapanel,


Diag látja minden komponensét a fűtésnek? Beírja hibának vagy élőben kell produkálnia a hibát?

Köszi! :)

Diag látja, lehet, hogy csak retkes a klímapanelben a hőérzékelő, olyankor előszeretettel viselkedik így. Esetleg megállt a kisventi, stb. :diag


Osztom a véleményed, nekem ugyan ez volt anno. :wink:


Köszi.

A klímapanelt kitakarítottam már 2 hónappal ezelőtt, ránézek még egyszer hátha a ventilátor állt meg, a hőérzékelőre külön vigyáztam a forrasztása ép. Ha a maga a panel a rossz, azt is látja a diag? Pl. megállt a ventilátor vagy rossz a hőérzékelő?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.23. 14:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
attila94 írta:
'96-os autó, REST gombos klímapanel,


Diag látja minden komponensét a fűtésnek? Beírja hibának vagy élőben kell produkálnia a hibát?

Köszi! :)

Diag látja, lehet, hogy csak retkes a klímapanelben a hőérzékelő, olyankor előszeretettel viselkedik így. Esetleg megállt a kisventi, stb. :diag


Osztom a véleményed, nekem ugyan ez volt anno. :wink:


Köszi.

A klímapanelt kitakarítottam már 2 hónappal ezelőtt, ránézek még egyszer hátha a ventilátor állt meg, a hőérzékelőre külön vigyáztam a forrasztása ép. Ha a maga a panel a rossz, azt is látja a diag? Pl. megállt a ventilátor vagy rossz a hőérzékelő?


Elméletileg mindkettő diagolható. Lehet a ventit vezérelni, illetve a hőérzékelőt ha picit megmelegíted, akkor változnia kell az értéknek. (Egyébként E60-ban is most szart be nekem a venti :doglotlo: .)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 125  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator